Brabus v Ženevě 2005

Brabus v Ženevě 2005

 
 

Hledat nedostatky na voze kalibru Mercedes-Benz SLR, to už chce pořádně silné sebevědomí. Toho má ovšem proslulý tuner z německého Bottropu více než dost, což dokazuje jeho nejnovější dílo - tuningový kit pro zmíněný hvězdný supersport.

SLR McLaren

Už tak více než dostatečný výkon kompresorem přeplňovaného osmiválce povyrostl díky aplikaci chlazení paliva, upravených vačkových hřídelí a otevřených závodních výfuků až na 486 kW při 6.500 ot. a dokáže vůz z klidu na stovku katapultovat za 3,6 s, což mu otevírá dveře do té nejvybranější společnosti. Maximální rychlost 340 km/h pomáhají zvládat přepracované oba spoilery z karbonu - přední modifikovaný nástavec omezuje vztlak přední nápravy, karbonový difuzér zase upravuje proudění vzduchu pod vozem. Odpovídající jízdní vlastnosti zprostředkují 20" vícedílné ráfky Brabus Monoblock VI s vysokovýkonnými pneumatikami 225/30 a 305/25. Interiér podtrhuje exkluzivní černo-červené čalounění kůží a alcantarou s exkluzivními koberečky, precizní obložení palubní desky karbonem a zejména vlastní závodní volant, kvůli snazšímu nastupování a vystupování dole zploštělý a vybavený tlačítky selektivního řazení samočinné převodovky. Cena 600.000 € zahrnuje leteckou dopravu zakoupeného vozu kamkoliv po světě.

Maybach SV 12

VIP posádka Maybachu v úpravě Brabusu může být připojena k internetu nebo vychutnávat filmové dílo na dvou patnáctipalcových LCD monitorech a přitom cestovat extrémně vysokou rychlostí. K luxusu staronové německé značky přidal Brabus pořádnou špetku síly. Upravený motor má místo 405 kW nyní 471 kW při 5100 ot./min a současně automobil není omezován v rozletu omezovačem. Nejvyšší rychlost tak povyskočila na 314 km/h. Ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,9 s pomohl vyšší točivý moment, který nyní dosahuje maxima 1026 Nm již při 1750 ot./min.

Brabus k těmto hodnotám přišel tradičně nelehkou cestou zvětšování objemu motoru. Z původního objemu 5,5 l vznikl převrtáním a zvětšením zdvihu (tzn. nová kliková hřídel) motor o objemu 6,3 l. Připomínáme, že jde o agregát přeplňovaný dvěma mechanickými dmychadly Lysholm . V rámci úprav byly nově naladěny vačky ovládající ventily, nové naladění řídící jednotky a motor dostal nová výfuková potrubí s kovovými katalyzátory.

Extrémně vysoké rychlosti kladou extrémní nároky na kola a pneumatiky, které současně nesou velmi těžký automobil. Brabus proto vyvinul nová kovaná jednadvacetipalcová kola BRABUS Monoblock VI. Pneumatiky o rozměrech 275/40 R21 resp 315/35 R21 dodává Dunlop. Brabus upravil také vzduchové odpružení, které snížilo světlou výšku Maybachu o 15 mm, údajně bez vlivu na komfort na palubě.

Cestujícím na palubě je k dispozici pojízdná kancelář s integrovaným počítačem a velkými multimediálními LCD displeji v zadní straně předních sedadel. Na nich mohou prací unavení cestující sledovat film přehrávaný z DVD (měnič na 6 disků). Připojení počítače s pevným diskem 80 GB k internetu je realizováno pomocí sítě UMTS.

Brabus ForFour

Smart přivezl do Ženevy silný ForFour v podání Brabusu. Přeplňovaný čtyřválec Mitsubishi má výkon 130 kW a nejvyšší točivý moment 230 Nm. Výsledek: zrychlení na 100 km/h za 6,9 s, nejvyšší rychlost 221 km/h.

Technicky propracovaný tuning firmy Brabus zasáhl naplno také řadu ForFour. Na mušku se tvůrcům rychlých Smartů dostal ForFour s největším zážehovým čtyřválcem. Přeplňovaný motor původem z Coltu CZT v Bottropu dále vyladili na konečných 130 kW. Nejvyšší rychlost tohoto ForFouru činí 221 km/h. Zrychlení z klidu na 100 km/h trvá 1090 kg těžkému Smartu pouze 6,9 s.

Design i funkci vylepšují sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, snížený podvozek, nový spojler vpředu i vzadu a sportovně vyhlížející boční prahy. Vzadu jsou výrazné chromované koncovky výfuku.


Fotogalerie z výstaviště
 
Spolupracujeme s TipCars.com
Zdroj: redakce

Štítky Brabus Ženeva 2005

 













Blesk.cz

Plíšková přiznala problémy ve vztahu s Hrdličkou! Její prohlášení přesto slavného metrosexuála potěší

Plíšková přiznala problémy ve vztahu s Hrdličkou!…

Tenistka Karolína Plíšková (24) se sportovním moderátorem Michalem Hrdličkou (27) randí už tři čtvrtě roku. Za…

Test párků: Kupujeme si maso nebo pouze tuk?

Test párků: Kupujeme si maso nebo pouze tuk?

Čekáte, že kuřecí nebo krůtí párky budou vyrobené z masa a budou zdravější, ba dokonce dietnější než obyčejné…

 

iSport.cz

Hrdina Kadlec: Měli jsme radost ze hry. Teď to předvádět každý zápas

Hrdina Kadlec: Měli jsme radost ze hry. Teď to…

Po návratu do Sparty poprvé v plné kráse předvedl svůj potenciál. Střelec dvou gólů Václav Kadlec měl zásadní…

Pocity po výhře nad Interem? Je to hodně návykové, tvrdil Holoubek

Pocity po výhře nad Interem? Je to hodně návykové,…

Lepší úvod svého angažmá na lavičce Sparty si snad nemohl těžko přát. Trenér David Holoubek slavil ve svém…

 

Reflex.cz

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím vrcholu si majitel postavil luxusní penthouse

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím…

Se stavbou současného symbolu Paříže se začalo v roce 1887 a přesně podle plánů konstruktéra Alexandra Gustava…

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě neohrožení vlastenci? Dokážou za svobodu umírat?

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě…

V sále číslo 11 multikina na pražském Andělu se po úterní české premiéře filmu Anthropoid rozhostilo ticho.…