Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Brera S: odlehčení podle britského receptu - nové foto

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (13)
Britské zastoupení automobilky Alfa Romeo připravilo ve spolupráci se společností Prodrive upravené provedení modelu Brera. Pod velkým písmenem S se ukrývá radikální snížení hmotnosti a nově nastavený podvozek.

Brány společnosti Prodrive má opustit série pětiset vozů Alfa Romeo Brera S, které jsou založeny na letošním faceliftovaném provedení s motory 2.2 JTS a 3.2 V6 JTS. Inženýři společnosti Prodrive se tentokrát nezabývali zvyšováním výkonu, ale svou pozornost zaměřili na snížení hmotnosti vozu a nové nastavení podvozku.

Při odtučňovací kůře se podařilo snížit hmotnost Brery s motorem 2.2 JTS o 35 kg. U provedení s motorem 3.2 V6 JTS, které má pohon předních kol, tisková zpráva uvádí pouze skutečnost, že automobil je nyní o 100 kg lehčí než model 3.2 V6 JTS Q4 s pohonem všech čtyř kol. Odlehčení je doprovázeno přepracováním podvozku. Zde došlo na výměnu tlumičů i pružin, úpravy uložení zavěšení kol a použití silnějších stabilizátorů. Po úpravách podvozku je nyní Brera S o 10 mm blíže k asfaltu.

Alfa Romeo Brera S s motorem 2.2 JTS disponuje výkonem 136 kW (185 k) při 6500 ot./min. a točivým momentem 230 Nm při 4500 ot./min. Tyto hodnoty stačí k dosažení 224 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,6 s. V případě motoru 3.2 V6 JTS je k dispozici výkon 191 kW (260 k) při 6300 ot./min. a točivý moment 322 Nm při 4500 ot./min. Šestiválcová Brera S má maximální rychlost 248 km/h a z 0 na 100 km/h akceleruje za 7,0 s.

Exteriér vozu je prakticky beze změn a Brera S se od ostatních verzí odlišuje pouze svým nižším postojem a standardně dodávanými devatenáctipalcovými litými koly ve stylu modelu 8C Competizione. Interiér je rovněž prakticky nezměněn a nové jsou pouze hliníkové pedály a plaketa se sériovým číslem vozu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (13)
28. 5. 2008 10:29
Re: Proboha už zase!
S tou kozenkou u Lancie jsi trosku ujel, ne? >:D A jinak no a? Porad lepsi nez zpravy o tom, ze napr. ve skodovce vymenili ridici jednotku na sterace za stejnou od jinyho vyrobce...
28. 5. 2008 10:28
Re: Proboha už zase!
EDIT: sorry, spatny prispevek k reakci...
Avatar - Ronault.
27. 5. 2008 10:37
Re: Proboha už zase!
Lepší číst tady toto než koukat na ten kýč Golf upravený samotným výrobcem. Pravda, ten měl úprav daleko více než tahle Brera, ale ta je ma k dobru, zatímco Golf je měl pro tvorbu kýče.

Vzpamatuj se. Nelíbí se Ti, tak to nečti. Vlastně nikdo Tě nenutí na tenhle server ani chodit, číst, klikat.
27. 5. 2008 10:08
Re: Proboha už zase!
moje slova... tady na tom serveru musí psát o každém P.R.D.u :no:
Avatar - MajoThePuk
27. 5. 2008 09:03
Re: Proboha už zase!
A co keby sme teba poslali na vahu a zistili kolko to urobi ked ti do hlavy implantuju aspon nejake mozgove bunky...myslis, ze budes tazsi? lebo sa tu vyjadrujes ako odlahceny pako na n-tu...ked si zaujaty proti talianom nechapem preco pises pod clanky o talianskych autachm, naco ich vlastne citas a preco tu robis zlu krv..sa zamysli :no: