Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Britové vyhlásili Škodu Citigo autem roku

Nejmenší zástupce značky Škoda získal prestižní ocenění Car of the Year 2012 britského magazínu AutoExpress.
Zpět na článek
27. 6. 2012 09:49
27. 6. 2012 10:12
27. 6. 2012 19:59
27. 6. 2012 10:36
27. 6. 2012 10:58
27. 6. 2012 12:04
27. 6. 2012 12:27
27. 6. 2012 11:05
27. 6. 2012 12:23
27. 6. 2012 11:25
27. 6. 2012 11:36
27. 6. 2012 13:07
27. 6. 2012 14:12
27. 6. 2012 14:55
27. 6. 2012 14:56
28. 6. 2012 07:07
28. 6. 2012 07:55
27. 6. 2012 12:59
27. 6. 2012 15:12
27. 6. 2012 19:46
27. 6. 2012 15:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 6. 2012 16:26
27. 6. 2012 19:01
27. 6. 2012 20:27
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 09:47
Ach můj bože..
..CO se "to děje"?? 8-s
PS: Už abych se PROBUDILA - to mám dnes ale (děsiVWé) sny! (Mii Up Citi-go AUTEM ROKU, NEJvětší auto událost nová generace SEATu Toledo - JAK se z toho "hororového" snu "vzbudit"? :-)
Rozbalit vlákno
16
27. 6. 2012 09:51
Re: Ach můj bože..
jj,všichni se zbláznili :-) Nikdo nevidí tu dokonalost mimokoncernových aut... Je to k breku >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 10:00
Re: Ach můj bože..
No kdo vidí Seat Mii jako ("nej-zajímavější -kvalitnější -výhodnější atd.) VŮZ ROKU - tak ten se možná OPRAVDU "zbláznil" ;-)
PS: Vy byste v něm chtěl jet třeba "jen" z Prahy do Wien (a zpátky? :-)
PPS: Možná je to slušné "príměstské" autíčko, ale tady jde o VŮZ roku ;-)
PPPS: Znám i docela DRAHÁ ("koncernoVWá" i z jiných KONCERNů) auta a "dokonalé" auto jsem ještě NEpotkala.. jedno od jakého (koncernoVWého či "nekoncernového") výrobce bylo.. :-)
Avatar - Jurrisek
27. 6. 2012 10:10
Re: Ach můj bože..
zjevně Vám trochu uniká smysl "auto roku" buďte trochu hrdá na českou značku jako češka a proč si angláni zvolili pitigo a ne UP! a nebo radši si otevřete svoji modlitebnu kde máte znak kia místo fotky ukřižovaného a pomodlete se příští rok to třeba klapne ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 10:30
Re: Ach můj bože..
No právě že NEuniká (AUTO je AUTO - NE "příměstské vozítko" se ZNAČNÝMI omezeními ;-)
A jako NĚMKA jsem samozřejmě maličko "hrdá" že vyhrálo NĚMECKÉ auto (byť vyráběné na SLOVENSKU :-)
PS: A že za vítěze zvolili (jen jednu) jeho variantu se znáčkem škoda je další NEsmysl, nebo? ;-)
PPS: NEmám potřebu se modlit za Kia ani žádnou další značku - snad jen (bych si přála) aby příští rok zvítězilo (nějaké "opravdové") AUTO :yes: :-)
27. 6. 2012 10:10
Re: Ach můj bože..
-To auto není určené na jízdu z Prahy do Vídně :-)
-Já bych dával titul vůz roku jen vozům,které přinesly do této branže něco nového,revolučního... Což tyto vozy dle mě nejsou. Pokud bych takový vůz napříč celým spektrem nenašel,snažil bych se ho dát vozu,který prostě za dané peníze nabízí nejvíc muziky... A to bych v ČR asi také našel lepší adepty. Ale na ostrovech nejspíš bude jiná cenová politika,takže těžko soudit...
-Tady souhlasím :-)
Avatar - Jurrisek
27. 6. 2012 10:27
Re: Ach můj bože..
Co z anglie vím tak jsou tam zelení mozci hrozní ne jak tady ti naši co umí lézt jen po komínech. Snaží se tam systematicky vyhánět ty obří SUV z měst a nastolit trend pidiaut, ikdyž je to celkem paradox protože nejoblíbenější typ vozu pro angličany je jákýkoli kombík. Ale trend se tam rozvíjí a po jejich vzoru(což je staré mini) se tam protlačilo celkem snadno a vzhledem k UK ceně a kvalitou zpracování je to pro ně dobrá volba. Ono to že je to na naše poměry drahé neznamená, že u nich je to drahé taky. Ceny tam začínají někde na 7000 GBP což je pro naglii celkem rozumná cena.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 10:35
Re: Ach můj bože..
S těmi "obřími SUV" mají možná (maličko) pravdu (to JE trochu "nesmyslná móda"), ale snad raději to "obří..." než tohle "pidi..." ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 10:33
Re: Ach můj bože..
To byl jen příklad. Dříve se za "univerzální" považoval vůz nižší střední třídy (klidně Golf), dnes by snad stačilo Polo (no DS3 by bylo lepší ;-) ), ale Mii Up C-go - to už je MOC (málo :-)
PS: Jestli s tím že "dokonalé není žádné" - tak ale to "hledání" je docela FAJN "zábava" :yes: :-)
(možná FF - to by MOHLO být... ;-)
Avatar - Jurrisek
27. 6. 2012 11:05
Re: Ach můj bože..
ale jděte Golf? ta obludnost? co je už posledních 10let furt stejně škaredá? Poslední hezkej golf byl trojka. a promiňte golfa nepovažuji za univerzální auto. DS3 považuji za kýčovytej výstřelek kterej měl vzdát poctu závodům WRC(což se bohužel moc nepovedlo) protože xsara a c4 je toršičku něco jiného. A Polo? no dejme tomu, že je to celkem vpoho rodiné autíčko, ale přes svou velikost je neksutečně předražené. Jako, abychom se pochopili já pitigu moc nefandím protože se mi stejně jako UP a mii naprosto nelíbí. U vybírání auta roku je nespočet aspektů univerzálnost je jeden aspekt, ale je tam sposta dalších faktorů, Např. úspěch na trhu v první fázi prodeje, oblíbenost u kupujícího..atd a to se citigu nemůže upřít, že má po uvedení na trh takovej úspěch :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 11:23
Re: Ach můj bože..
No já rozhodně NEjsem "fanynka" GOLFu (to byl hlavně "příklad" :-) ), nicméně (narozdíl od UPu) je to "normální auto" (a souhlasím s tím "stálestejné" - to je "zajímavé"/líbí se mi u 911 - v "masové" nižší střední to věru "není ono" ;-)
DS3 považuji za jízdně povedené autíčko s obrovskou variantou kombinací (a z některých opravdu MŮŽE vyjít "pěkný kýč" ;-)
(které si ve WRC vede VÍCE než dobře = moc nerozumím vašim slovům "se nepovedlo"..
PS: Já tedy NEvím kolik přesně se prodalo škod Citigo (a kolik UPů a Mii), ale že by to byl zas TAKový trhák? To NEmám pocit
PPS: Pro mne je "auto roku (posledního období)" Ferrari FF :yes: :-)
Avatar - Jurrisek
27. 6. 2012 12:41
Re: Ach můj bože..
myslel jsem civilní verzi DS3 tu stou oranžovou střechou což je naprostej kýč.
Co se týše pidiga tak většina aut se zatím prodala do zahraničí tady v čr se to moc neujalo.
Farrari FF? Je pravda, že je krásné to se musí nechat, ale je to furt ferrari což znamená auto pro každého blbečka který nějakým způsobem přišel k penězům a musí dokázat, že na to má. Ale zase na druhou stranu je to logické, proč složitě vybírat auto a doufat, že vtom budu za borce když ferrari je sázka na jistotu. :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 12:52
Re: Ach můj bože..
Však já SOUHLASím že se z těch "stovek" variant DÁ "vytvořit" i pěkný (designový) "paskvil" :-)
U FF pro mne není primární logo Ferrari, ale "fascinuje" mne kombinace motoru V12 a "praktičnosti" (klišé o tom že stačí kreditní karta může napsat jen novinář co má vůz půjčený na pár hodin - zkuste se ve dvou sbalit třeba jen na prodloužený víkend ;-) ) s "bonusem" občas připojitelného předku = prostě (dle mne) VÝJÍMEČNÉ auto :yes: :-)
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 14:20
Re: Ach můj bože..
Souhlas, FF je dokonalost v každém ohledu. :-) ;-)
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 14:18
Re: Ach můj bože..
..."ale je to furt ferrari což znamená auto pro každého blbečka který nějakým způsobem přišel k penězům a musí dokázat, že na to má."
Tak s tímhle myšlenkovým rozsahem ti nezbude než do smrti brousit tu stočtyřicetpětku ve twinsparku. >:D
Avatar - Jurrisek
2. 7. 2012 08:23
Re: Ach můj bože..
Vytrhneš větu z kontexu a pak tady machruješ a urážíš...vítej nový GTI dál se nemá cenu bavit >:D
Avatar - Pekelná Micinka
27. 6. 2012 12:39
Re: Ach můj bože..
Spíš k Breaku..
27. 6. 2012 09:49
Wau...
... a proč ne Hyundai??? Proč ne Kia??? Proč ne Renault,Peugeot,Citroen??? Kde je Panda???

U Auto Express jsou určitě také zmanipulovaní novináři,kteří naddržují koncernu stejně jako tady! >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 10:06
Re: Wau...
No hlavně (pokud máme mluvit o VOZE = tedy autu alespoň "maličko univerzálním) by to měl být VŮZ minimálně o třídu výš - tohle je prostě "pidiauto" (i kdyby bylo jakkoli povedené) které má do nějaké "univerzálnosti" SAKRA daleko..
PS:Tak příští rok to (asi ;-) ) vyhraje seat toledo škoda RAPID - ten má sice "děsivé" motory, ale už je to alespoň "jakžtakž" auto :-)
27. 6. 2012 10:12
Re: Wau...
O tom,že to příští rok v evropě na celé čáře vyhraje duo Rapid/Toledo vůbec nepochybuji ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 10:35
Re: Wau...
..i já se DĚSÍM... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 6. 2012 10:33
Re: Wau...
Musím říct, že smysl jakékoliv ankety auto roku ti teda silně uniká... 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 10:38
Re: Wau...
Tak "vysvětlete/napovězte"? ;-)
PS: Z mého pohledu to má vyhrát (hlavně) AUTO :-)
Bohužel samozřejmě ne nějaké "drahé", ale AUTO (NEmám problém s vozem typu GOLF a nebo snad i Polo - tahle třída aut je dnes už docela "použitelná") - Up a jeho klony, sorry to NEjsou auta ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 6. 2012 22:37
Re: Wau...
Dle tvé logiky by to měly pak vyhrávat jen auta střední třídy a výš. Co by to přineslo? Nic. Veškeré podobné ankety mají za cíl ocenit auta, jež jsou ve své třídě dobrá, něčím originální, přinesou nějakou invenci, dobrou cenu,mají hezký design nebo co já vím... Auto roku (tuším 2003) byla Panda. To je miniauto, to je pro tebe nákupní vozík, ne? Nebo v minulosti vyhrávaly hlavně lidové a malé auta. Že by někdy vyhrálo BMW 5 nebo MB S mi známo není ;-)
27. 6. 2012 19:59
Re: Wau...
Nevidím jediný důvod, proč auto (obecně) muselo nutně a priori být v jakékoli míře univerzální.
Avatar - MikeeC
27. 6. 2012 10:36
Re: Wau...
Panda?? je tam kde má být >:D
27. 6. 2012 10:41
Tak to su na tom Briti hodne zle
Ked toto je auto roku, tak to su na tom Briti hodne zle... alebo su jednoducho velmi lahko skurumpovatelni... :no:
Rozbalit vlákno
1
27. 6. 2012 15:58
Re: Tak to su na tom Briti hodne zle
Anebo maji Briti 100 anket roku u kazdeho casopisu jinou a pokud nahodou nekde vyhraje Skoda, mame do hodiny PR palcovymi titulky na vsech ceskych webech.
Vubec, Cesi jsou strasne zamindrakovany narod, pokud tu nekdo neco umi, tak mu vsichni hazeji klacky pod nohy, ale pokud tu neco skoupi cizi firma, tak pulka Cechu bude do konce zivota nosit jeji logo na tricku a plkat o tom, jak jsme diky teto firme svetovi. To jsou ty paradoxy.
Avatar - PlumJelinek
27. 6. 2012 10:43
Kam ten motoristický svět spěje?
A je to tady, vážení, pomalu ale jistě se blíží zánik skutečných automobilových nadšenců, tzv. petrolheadů. Braňte se, kdož jste ještě naživu a nenechte se zmanipulovat. Neboť kam ten motoristický svět spěje?

Jednou je Autem roku elektrickej Nissan, jindy zas Škoda Citigo, u které jen to slovo "auto" uráží. Motoristická veřejenost je celá nedočkavá ze Škody Rapid a Ford se pyšní novým litrovým tříválcem v nižší střední třídě.

Kde je ta vášeň, nadšení z jízdy, emoce, radost řídit, radost poslouchat motor? Největší ódy jsou slyšet na hnusná, ničím nezajímavá a sterilní vozidla a ta jako taková ještě navíc vyhrávají kde jaký test či novinářskou soutěž. To jsme se již skutečně zbláznili? To už nikoho nebaví řídit?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Jurrisek
27. 6. 2012 11:11
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
test jestli jsi správnej petrolhead: řídil jsi nebo vlastnil alespoň jednou alfu romeo? >:D

Ale souhlasím :yes:
Avatar - PlumJelinek
27. 6. 2012 11:38
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Nevlastnil, ale ještě donedávna byly doma 2 Lancie, jedna je tu stále. Alfy jsem samozřejmě řídil >:D
Avatar - Jurrisek
27. 6. 2012 12:34
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Tak to je fajne ona lancia je takové synonymum k alfě, taky občas funguje občas ne, ale co je podstatné je, že má duši. Např lancia beta coupe je prostě nádhera, lancia delta tu nemá ani cenu popisovat a samozřejmě lancia stratos. Já měl tu čest a chvíli jsem jezdil s alfou 145 t-spark naprosto parádně se řídí a motor má tak neskonale nádhernej zvuk, že se to nedá ani popsat, samozřejmně nefungovalo to pení, stěrače a taky nešel otevřít kufr a nešla zařadit zpátečka, ale byla to prostě alfa a chlapci z topgearu mají pravdu: není moc tak krásných aut jako je alfa ;-) >:D :yes:
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 12:39
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Jo, jo, svět jde do kytek, teď vyhrávají ankety obyčejná a řidičsky nezajímavá auta, to dřív nebývalo, v coty například v průběhu let vyhrávaly samé klenoty a řidičské pecky, kdy při poslechu jejich motorů vstávala petrolheadovi kůže na zátylku, takový kadett, uno, punto, renault 9, yaris samé ryzí nástroje pro řidičské zážitky. ;-)
27. 6. 2012 12:50
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Máš pravdu. Vloni v této kategorii vyhrála i10.
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 12:56
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Pro každou automobilku je to určitě fajn PR, když nějaký její model vyhraje v některé z anket, jen mi přijde směšné to hledání "zprávy o stavu světa" v něčem svým významem tak marginálním. Zábava hlavně pro blondýny a kluky za lančijaklubu, jak vidím z této diskuse. ;-)
27. 6. 2012 13:01
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
>:D Smekám za "Lančijaklub"... >:-[] >:-[] :yes: Sakra to je dobrý... ;-)
Avatar - PlumJelinek
27. 6. 2012 13:19
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
ano, zatímco ti rozumní a skuteční nadšenci tleskají Rapidu, případně se modlí ke Golfu ;-)
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 13:49
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Obvyklý myšlenkový guláš joudy, který není schopen chápat mnohovrstevnatost automobilové nabídky. Petrolhead s rozhledem nemá problém tleskat rapidu stejně jako boxsteru.
27. 6. 2012 19:05
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
To je pěkná kravina. Petrolhead samozřejmě uzná i obyčejné přímo nesportovní auto, ale proč by to měl být Rapid? Ten je snad míněn jako technicky starší celkem pohledné auto pro chudší typickou čekou rodinu, ne? Ty mu budou tleskat, ne petrolhead.
Avatar - Dinar
28. 6. 2012 07:05
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Psal jsem o Petrolheadovi s rozhledem, o tom, kterého zmiňuješ v první větě, abys to celé druhou větou popřel. Máš-li, stejně jako řada tobě podobných jednodušších diskutérů, nějaký problém se škodovkou, pak si místo rapida dosaď třeba pandu nebo espace nebo jakékoliv jiné chytře vymyšlené auto, které není primárně určeno ke zvednutí tepu při jízdě za jeho volantem.
28. 6. 2012 10:14
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
Nikde jsem nepsal, že mám problém se škodovkou, jen nevidím důvod, proč by měl petrolhead tleskat Rapidu. Není na něm nic, co by měl nadšenec do aut ocenit, je to jen levné auto s velkým kufrem, taková lepší thalia. Tím neříkám, že to je špatné auto, spousta lidí, obzvláště čeští chalupáři, takové auto chtějí, ale petrolhead ve všech ohledech obyčejnému, cenově dostupnému sedanu bez špetky čehokoliv zajímavého opravdu tleskat nebude, to se na mě nezlob. Naopak se například s tou Thalií a mnoha dalšími vozy jedná o prototyp auta, o který petrolhead sotva myšlenkou zavadí.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 12:54
Re: Kam ten motoristický svět spěje?
:yes: :-)
27. 6. 2012 10:57
Zpráva o ničem,
pokud nebude uveřeněno také vyjádření koncernového mluvčího GTIho.
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2012 10:58
A helemese
U nás (na diskuzích) se řeší kraviny jako celopolstrovaný kufr a někde to jako kritickou chybu nevnímají a rovnou CitiGo zvolí autem roku. >:D
Rozbalit vlákno
6
27. 6. 2012 12:04
Re: A helemese
Možná je to tím, že Citigo moc lidí nevidělo a nebo taky tím, že těch pár lidí, kterým se libí, stačilo na vítězství. V diskusi pod touto anketou je na Autoexpressu za 3 dny 7 komentářů. :-)
To budou možná ty rozhodující hlasy ze Škoda UK klubu, které rozhodly o vítězství Škody ve všech kategoriích.
27. 6. 2012 12:18
Re: A helemese
Pokud CitiGo vzbudilo takto bouřlivou diskuzi, zajímalo by mne, jak jsou na tom se zájmem a hlasy ostatní značky/modely. >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 12:23
Re: A helemese
Kdyby pidi (řekněme "příměstské") auto(tohle má navíc jen jeden motor ne?) jakékoli značky získalo titul AUTO ROKU - tak by to docela "bylo k diskuzi" (a je fuk jestli od Kia, Toyota nebo Seat...
...ostatně JAK může být vozem roku jen jedna varianta tří STEJNÝCH KLONů? ;-)
27. 6. 2012 12:27
Re: A helemese
To byla diskuse o celé anketě. Británie tou anketou prostě žije. :-)
27. 6. 2012 11:05
divne
auto se prodava od zacatku cervna a v Anglii uz vedi, jak je to skvele auto... velka gratulace, jak poznaji, ze je to to prave po par dnech
Rozbalit vlákno
1
27. 6. 2012 11:25
Mini
Asi jim připomíná původní Mini (reklamní snímek na to sází také). Mini se klidně může poprat o titul NEJ auto historie, tak proč by Cígo nemohlo být NEJ autem roku významné britské ankety.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
27. 6. 2012 12:49
Re: Mini
Taky si myslím, že škodovka vsadila na potřebu nahradit náhrady původního Mini.
27. 6. 2012 11:36
KORUPCE
kvete všude..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mangalica
27. 6. 2012 12:00
MISS CAPS LOCK
a její MINdrák to zase ROZjel.... >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 12:15
Re: MISS CAPS LOCK
Což o to - jsou tu tací kterým se označení VŮZ roku pro pidiauto vw Up seat Mii škoda Citigo (asi) LÍBÍ! No VĚŘIL byste tomu? ;-)
Avatar - Mangalica
27. 6. 2012 12:31
Re: MISS CAPS LOCK
Čemu NEvěřím, to NEkometuji...
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2012 12:45
Re: MISS CAPS LOCK
(narozdíl od vašeho minulého příspěvku) s tímhle SOUHLASím :-)
PS: A babrlinka vskutku NEjsem (naší yorskhierku jsme dali kastrovat ;-)
1. 7. 2012 22:20
Re: MISS CAPS LOCK
Hele ty se do Citiga nehrab.. Nemá rádo blondýny a to ještě tak bl.. který tomu nerozumějí >:D
Jdi si koupit to tvoje Ferrarii a dej pokoj Škodovce.. Kdyby byla tak špatná asi by Citigo,Superb,Oktávka,Yeti nebyli tak oblíbené auta ne?? :-)
Avatar - Pekelná Micinka
27. 6. 2012 12:46
London Go!
Tamější ceny neznám, předpokládám, že cenově je zajímavá. Já myslím, že konzervativním britům by mohla vyhovovat, bez ohledu na to, co o ní bude tvrdit Clarkson, který se do ní stejně nevejde. Do metropolitního provozu, v době nižší ekonomické jistoty, s kvalitou VW, levněji než UP!... i proto se ten reklamní stonehenge asi stavěl v Londýně.
Rozbalit vlákno
9
27. 6. 2012 13:07
Re: London Go!
Proč by se nevešel? Naopak, a při jeho výšce si možná ani nevšimne, že stahování okénka spolujezdce nemá poruce v okolí volantu ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
27. 6. 2012 13:58
Re: London Go!
Při jeho výšce je vše v okolí volantu. >:D
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 14:12
Re: London Go!
Možná nechtěně, ale tady jste se dotkli jedné z vlastností, v nichž citigo v rámci své třídy vyniká, tedy, že je to z hlediska prostoru a posazu auto, které bez kompromisu může používat i vysoký člověk. ;-)
27. 6. 2012 14:39
Re: London Go!
Citigo je hlavne pre vysokých, tí, čo nemajú aspoň 180 musia jazdiť s klackom, aby mali čím otvoriť spolujazdcovo okno, keď bude treba vetrať, alebo sa spýtať na cestu... :-) ;-)
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 14:55
Re: London Go!
Vysocí lidé si zásadně kupují klimatizaci a navigaci, pravé okénko nepotřebují. :-) ;-)
27. 6. 2012 20:52
Re: London Go!
Ľudia s rozumom, kým zapnú naplno klímu, tak poriadne vyvetrajú auto. ;-)
27. 6. 2012 14:56
Re: London Go!
Vyzkoušel jsem většinu aut téhle třídy a do 2 metrů výšky není problém nikde, v Up/Citigo, Pandě, F500, Ka, Picantu, Twingu, Agile a kupodivu ani v Kolíňatech. Dnes už se při konstrukci myslí i na vysoké řidiče.
Avatar - Dinar
28. 6. 2012 07:07
Re: London Go!
Tohle nedáš, zrovna tví oblíbenci, panda a F500 jsou na tom vyloženě špatně, srovnat v tomto směru pětistovku s citigo není možné, leda jako vtip.
28. 6. 2012 07:55
Re: London Go!
Tak to se mi těch pár set kilometrů, co jsem jako řidič (a mám téměř 2 metry) najel v Pandě, asi zdálo... >:D >:D >:D

Nepiš prosímtě o věcech, o kterých NIC nevíš, zařazuješ se tak po bok šašků jako GTI nebo jossalito, kam (doufám) opravdu nepatříš.
27. 6. 2012 12:59
ZA KRÁLOVNU
BRAVO :yes: :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2012 13:08
AUTOCAR: Druhý anglický pohled
Na druhou stranu britský Autocar otestoval novou Pandu (CitiGo / Up už měli v testu dřív) a na první místo ve svém doporučení v rámci třídy dal právě Fiat, před zástupce NSF a Korejce.
Viz:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 13:14
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
Na třetí stranu doufám, že zmíníš Autocar např. v nějaké debatě o julče, kam že ji ve své třídě dali. :-)
27. 6. 2012 13:37
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
To těžko říct. Na webu jsem našel akorát "Top 5 Family hatches" v pořadí 1. Focus, 2. Golf, 3. Astra, 4. Hyundai i30, 5. Mazda 3.

Ovšem tam evidentně chybí všechny prémiovky, tj. Giulietta, BMW 1, Volvo C30, Audi A3 atd. Uvěřil bych, že do toho pořadí nedali Alfu, ale že by tam nedali ani (jejich oblíbené) BMW, ani žádnou jinou prémii, to se mi moc nezdá...

Viz:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Jinak o Giuliettě píšou celkem pozitivně.
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 13:59
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
No, ono jde hlavně o to, že ty žebříčky doporučení jsou vždy vázány k nějakým motorizacím, minimálně dýzl/benzín rozdělení. Co se pamatuju na poslední dýzlový test 1er, tak byl první golf, jednička, focus a až pak julča. Podobně u testu 116i byl první v doporučení golf pak focus, třetí 1er a jestli byla julča vůbec v první pětce ti neřeknu. Ale to není tak podstatné, svou poznámkou jsem ti jen chtěl naznačit, že vytáhnout žebříček autocaru je v tento moment z tvé strany čistě účelové. A pokud jde o premii nepremii, v těchto doporučovacích žebříčcích v autocaru žádné rozdíly nedělají, a co se přímo giulietty týká, nikdy ve vztahu k ní ani výraz premie v autocaru nepoužili. Julča jako premie, to je taková alfaklubácká internetová iluze.
27. 6. 2012 14:25
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
Aha, takže zmínit srovnání auta, o kterém je článek, ze země, ze které je článek, je účelové. Naopak začít z ničeho nic řešit auta o dvě kategorie výš je zcela k tématu. Přesně tvoje rádobylogika... :no:
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 14:54
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
Ale no tak, dobře víš, že myslím účelové zmínění autocaru, teď se hodí, jenže když jsem ti jejich hodnocení předhazoval v debatě o julče, tak byl autocar pro tebe mimo. Logika je v tom celkem prostá, hodnocení AC je pro oblíbence magistra, tj. alfu, fiat, francouze dobré - magistr použije, hodnocení pro alfu... není nic extra - magistr nepoužije. Ano, tomu se říká účelová selekce.
Avatar - miromen
27. 6. 2012 15:30
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
Dle Autocaru prvni pětka kompaktu.1.Golf 2.Focus 3.Giulietta 4.Civic 9G 5.nova i30. Takže aktualni pořadi. :-!
Avatar - Dinar
28. 6. 2012 07:19
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
S dýzlem nebo benzínem? Protože žádnou takto obecnou "tabulku" AC nesestavuje.
Avatar - miromen
28. 6. 2012 08:57
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
Bylo to tušim 2 čisla nazpět kde bylo psano ktere kompakty považuji za nej. Bylo to tušim pod testem noveho Civica.
28. 6. 2012 00:19
Re: AUTOCAR: Druhý anglický pohled
Takže postopadesátý šestý - Alfa není žádná prémiovka a mimochodem, Volvo taky ne.....
27. 6. 2012 14:09
Dá se v Británii
koupit za příplatek ten Union Jack na střechu? Vypadá to s nim super!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 14:15
Re: Dá se v Británii
UJ je sice bez příplatku, ale za dvě stě liber můžeš mít střechu v modré se žlutými hvězdičkami, se kterou můžeš do centra Londýna bez poplatku. :-) ;-)
Avatar - dwarf253
27. 6. 2012 15:12
hmm
Clarksona z toho trefí šlak.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
27. 6. 2012 19:46
Re: hmm
Netrefí, Škodárny miluje.
[odkaz]
;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 6. 2012 15:22
Dalsi dokaz, ze...
...britska motoristicka tlac je irelevantna a immuna voci realite.

Focus je pre Britov britske auto, rovnako ako produkcia General Motors, testy v tlaci su plne fraz ako "feels cheap" bez akejkolvek znamky objektivity, a pocuvat "odborne" rady tlace motoristom znamena takmer urcite porusit zakon alebo sa vystavit nebezpecenstvu.

Rok som odoberal AutoExpress - este aj Svet Motoru je oproti tomu kvalitny motoristicky casopis.
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2012 16:25
Miss čtyřlístek...
se stává Fifinka... NO A? Naprosto zbytečna anketa která nemá žádnou vypovídající hodnotu o kvalitách toho či onoho vozu. Nebo je tu někdo kdo si Myslí že je Citigo lepší než F458? Zvedne se trošku prodejnost bulvárního časopisu.... zde se do titulku napíše hlavně Citigo zbytek se uvede v textu, protože kterýkoliv koncernový vůz je magnetem na naklikání návštěvnosti. Pár blbečků se bude v diskusi nekonečně hádat a hájit tu svoji pravdu a příští rok znovu. Mě to nechává chladným. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
28. 6. 2012 07:17
Re: Miss čtyřlístek...
Fifinko, hodnota nemůže být vypovídající, ale vypovídací. ;-)
27. 6. 2012 16:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
27. 6. 2012 19:01
Aha
Jsem se divil, že by bylo Citigo zvoleno Britským autem roku a teď vidím, že ho tak zvolila jen britská odnož Autobildu... Uf, se mi ulevilo, už je to jasné.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
27. 6. 2012 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2012 07:53
"JOKE" ROKU
tak jeden by čekal vůz třeba z produkce Aston Martin a hele, je z toho auto, který v podstatě smysl nedává, teda pokud nechceš parkovat tam, kde ostatní motorku nebo si vážně myslíš, že tohle z tebe dělá toho pravého eurojezdce? následuje huronský smích a ručník, muhehe:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bazalt
31. 1. 2013 09:54
invisible car...
Úžasné, Citygo autem roku v UK. Však už jsem od uvedení na trh viděl v ulicích Londýna asi 3 :-)
Rozbalit vlákno
0