Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brno autem: Na čem pracuje moravský spolek bojující proti šikanování řidičů?

Brněnské motoristy tak dlouho štvalo, že se za ně nikdo nepostaví, až si založili vlastní spolek. Bojují proti šikanování řidičů ve druhém největším městě republiky.
Zpět na článek
8. 1. 2017 17:40
8. 1. 2017 18:49
8. 1. 2017 17:44
8. 1. 2017 22:21
9. 1. 2017 14:04
8. 1. 2017 17:40
Hollan
Ten Hollan je zajímavej týpek - hlásá kolo a jezdí služebákem. Doprava osob mezi Prahou a Brnem po železnici stoupá, ale jeho výmluva je, že se to nedá, časově je auto mnohem lepší. I kdyby nakrásně ano, tak přece tohle není ten správný ekopřístup. Politické akce si bez dovolení svolává do soukromé hospody. Před revizorem zdrhá a výmluvy ještě pomatenější, než kolem toho služebáku a nakonec si milostivě koupí čtvrtletní šalinkartu, aby nebyla pokuta. To moc nevypadá, že by to MHD plánoval napořád. Takovej Dolínek 2.0
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2017 18:07
Re: Hollan
Připomíná mu to ekoterorismus typu flákači Bursík a Biomasa. Jak si coby ministr životního prostředí udělá výlet na Antarktidu a káže tam o oteplování země.
Avatar - Machýrek
8. 1. 2017 18:49
Re: Hollan
Hlavne nedelat, o to jde.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2017 17:44
Like
Jejich činnost sleduji už dlouho a jde o velmi rozumný spolek... Žít Brno v čele s náměstkem pro dopravu bez řidičáku, Hollanem, je ekofašistický odpad a dopravu i parkování ve městě se snaží jen a jen komplikovat. Je důležité, aby jim někdo nastavil zrcadlo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
8. 1. 2017 22:21
Re: Like
Žít Brno jsou blázni , co se dostali na radnici přes facebook , když lidé nechtěli za primátora zase Onderku.. 8-s
Tak tak mají tyhle šílence..
A auta v Brně mají problém ...snad jen do voleb.
Brno a Praha , to je vždy o nervy jet směr centrum..
Tyhle kluky podporuji...mají 100% pravdu ve všem. :yes:
8. 1. 2017 18:42
Je to trochu schizofrenní
Já to prostě nechápu. Automobilová doprava stále přechází na ekologičtější formy, začínají se prodávat elektromobily a další ekologické vozy a přesto tu máme absurdní tlak na uzavírání měst. Proboha proč? Vědí ti sociální inženýři, co to udělá s centrem města, když se uzavře pro auta? Začne umírat! Nakonec tam nezbyde nic jiného, než turistická zóna. Lidé jsou prostě pohodlní. Smiřte se s tím a radši jim vyjděte vstříc. Cyklistická doprava je teď v mínus dvaceti a dvaceti centimetrech sněhu absurditou na entou.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2017 20:40
Re: Je to trochu schizofrenní
To je přesně ono. Představa brněnských fašounů je taková, že i dnes dopravně významné ulice přestavějí na moderní bulváry s venkovním posezením a cyklostezkami (k tomu přinejhorším jeden pruh pro každý směr a zlomek původního počtu parkovacích míst) a město tím jakože děsně ožije. Že tím ve skutečnosti dané lokality umrtví, protože autem nebude kde zastavit a na procházky po městě se jim lidé vykašlou, to už je nenapadne.

Dokonce sami jako argument pro ubrání pruhu ze silnice použijí fakt, že už tak v jednom stojí desítky aut na blikačkách...A v tom bulváru s třetinou míst budou stát jako kde?
Avatar - Jaros71
8. 1. 2017 22:23
Re: Je to trochu schizofrenní
Oni jsou prostě úplně mimo realitu..a jezdí si služebáky za statisíce.. :-!
9. 1. 2017 02:50
Re: Je to trochu schizofrenní
No k té terii o umírání míst kde se nedostanete autem... to je jasná blbost. Když jdu někde pěšky, tak horzí nebezpečí, že vlezu do obchodu kolem kterého jdu a něco si koupím/zastavím se v restauraci aj. když kolem jedu autem, tak těžko můžu koukat po výlohách a i kdybych tam nakrásno chtěl něco koupit tak se na to vys*ru protože prostě nezaparkuju. Takže jedu do vaňkovky, kde jsou na holení blbů jako já super připravený. Jinak je sice fakt, že někteří r*tardi považují za živou ulici tu, na který jsou denně dvě bouračky a neustálý zácpy, ale zbytek populace (Těch 56% co jezdí sockou, chodí pěšky nebo na koloběžce) se tak nějak raděj pohybuje tam, kde jsou široký chodníky a nějakej prostor (Veveří třeba, ikdyž je to hnusná, zaprášená ulice, díky rozumě širokým chodníkům který kupodivu nejsou úplně zapráskaný autama, celkem žije)
20. 1. 2017 16:14
Re: Je to trochu schizofrenní
..pointa byla, myslím taková, že málokdo se chodí jentak ***t po ulici a koukat do výloh, aby ho přitáhli..Jedu pro něco - někam - na jisto. A Když tam nemůžu pohodlně, tak tam nepojedu vůbec a všichni skončíme v nákupácích na periferiích, protože tam zaparkuju, koupím vše a ještě v teple..:-/
8. 1. 2017 20:39
Retardi fakt...
Smutný je, že Brno autem je natolik retardovaný, že mu nedochází, že když nějakejch 10% z těch lidí co jezdí dnes a denně károu přesedlá na nějakou fašistickou šalinu nebo dokonce nedejbože kolo, těm zbývajícím 35% se bude po městě pohybovat asi o 80% lépe. Taky je sranda, že někdo, kdo jakože lobbuje za auta, se brutálně vyhrazuje proti tomu, že někdo na radnici používá auto. Jakože LOL. Co se týče parkingu ve městě: Velikánský parkoviště pod janáčkem je furt prázdný, ale chlapci se prostě musí na oběd se svýma SUVčkama sr*t až před Lokál, takže po Kozí prostě neprojdeš a neprojedeš (A parkují samozřejmě na chodníku protože na*rat).
V podstatě v zájmu každýho, kdo do města nutně musí károu je, aby tam jezdilo co nejmíň ostatních aut, protože na veveří/koliště aj. se jcih prostě víc nevejde...
Rozbalit vlákno
8
8. 1. 2017 20:55
Re: Retardi fakt...
A co třeba parkování na Vinohradech? Už před 5 lety to byla tragédie. Po novu je to tragédie na druhou. Po 4 hodině odpoledne nezaparkujete. Kam mají ti lidé dát své auto? Protože i když s ním třeba nejezdí po městě, tak ho potřebují na delší cesty. Já jsem třeba před 5 lety jezdil do práce autem. Vycházelo mě to cenově skoro stejně, jako šalinkarta a časově polovinu toho, co trolejbusem. Nebylo co řešit. A fašisti na radnici by nejradši tohle lidem co nejvíc ztížili, aby ten trolejbus využít museli a prom*dali co nejvíc času ježděním sockou. Fakt díky.
Avatar - WinDiesel
8. 1. 2017 21:26
Re: Retardi fakt...
Lidí z Brna je mi upřímně líto. Mají podobné starosti jako Berlíňané a podobnou koalici, kde vyvádějí jak utržení z řetězu ekofašisté a ekobuzny. Nicméně, je třeba konstatovat že jsou na radnici protože je nějací lidé volili. Tak to teď budou muset vydržet a potom dostanou šanci ...... Opozice není nic moc ale hlavně se musí zbavit oněch dvou barevných stran - zelenorudé (meloun je nahoře zelený ale co je vespod?) a duhové.
PS - další na řadě je "genderově vyvážené" řešení veřejných toalet. :-|
Avatar - Rampa89
8. 1. 2017 22:05
Re: Retardi fakt...
Celkem zajímavé poznatky, ale zajímalo by mě, odkud pramení? Nutí snad Brno autem lidi jezdit auty proti jejich vůli blokováním hromadné dopravy nebo cyklostezek, podobně jako omezuje řidiče milé hnutí Žít Brno?? Z mých poznatků je Brno autem snad jediný spolek bránící svobodnou (podtrženo a zvýrazněno) volbu dopravy.

Hollan a Ander a jejich používání služebního auta - celou dobu se to točí okolo toho, že tito pánové káží vodu a pijí víno. Sami se ve využívání auta neomezují a přitom chtějí omezovat druhé? Proti tomuto je celé to "brutální vyhrazení", doporučil bych více přemýšlet.

Nevidím souvislost mezi zodpovědnosti každého "chlapce se svým SUV" a Brno autem. Tohle je už i na mě moc. Brněnský magistrát vidí řešení parkování v okamžité represi a regulaci bez záchytných parkovišť, proti čemuž se lidé logicky brání. Jedno z v minulosti funkčních parkovišť u ústředního hřbitova obehnali plotem a zpoplatnili, protože o peníze jde až v první řadě, a efektem je, že bývá vytěžováno mnohem méně, než dříve. Bravo!

Díky bohu za Brno autem a jejich činnost vůči všemožným dobrokákům. Udělal jsem si čas a zúčastnil se diskuze k plánu mobility loni v únoru. Tehdy tam taková opozice hodně chyběla a tak jsem se to snažil zachránit několika komentáři, alespoň to byla zajímavá zkušenost. Bohužel naprostá většina lidí, kterých se to dotkne, o těchto akcích buď vůbec neví, nebo jsou organizovány v době, kdy jsou v práci a nemají čas konat dobro ve prospěch ostatních. Jinak si nedokážu vysvětlit tehdejší převahu cyklo- a ekoaktivistů...
8. 1. 2017 22:20
Re: Retardi fakt...
naprostý souhlas. ale lidi jsou blbci. vůbec nepochopí, že je v zájmu každýho řidiče, aby se na cestu autem co nejvíc dalších lidí vyprdlo. aby zůstali doma, šli pěšky, jeli na kole, mhd, vlakem nebo se sousedem autem třeba. ale ne, lidi budou dávat palce dolu a budou nadávat na cyklisty. asi by chtěli, aby cyklisti jezdili autama a všem by pak bylo v zácpách líp.
stejně tak tohle požadování parkovacích míst. jednou auto já, druhý žena, pak ještě služebák a chci, aby se parkovalo stejně dobře jako když měla auto jen jedna partaj u nás na patře.
stejně tak nechápu, proč by nemohl cyklodopravu podporovat někdo, kdo jezdí autem.
a poslední myšlenka je ta, že když města nebudou s autodopravou bojovat, tak za pár let brutálně prohrajou. třeba v praze může na první pohled podpora cyklostezek vypadat jako plejtvání, ale těch pár procent lidí, kteří to využijou může za pár let prahu uchránit před kolapsama. stejně jako mhd. jak města poleví v podpoře mhd a lidi ji přestanou používat, celý se to ucpe a zkolabuje všechno a vyřešit to fakt nepůjde.
ale jak jsem začal. lidi nejsou moc chytří. to je jako když panic nadává na homosexuály že je to hrozný a proti přírodě. ty vole, čim víc jich bude, tim spíš si i ty vrzneš. a stejný je to u aut. v zácpě stojim vždycky jen proto, že se pár blbečků prostě rozhodlo jet autem. a já teda taky.
8. 1. 2017 22:47
Re: Retardi fakt...
Máte pravdu, bylo by fajn, kdyby se na cestu autem pár řidičů třeba vyprdlo. Jenže stávající radnice nejdou cestou podpory alternativ, oni jdou cestou podpory alternativ a zhoršování cestování autem. Zákazy, absurdní zúžení, zmenšování počtu pruhů, snižování kapacit, to vám připadá normální? Chápete, že i když se na to pak teda těch pár řidičů vyprdne, tak tam ty kolony budou stejně? Nebylo by lepší podporovat tak nějak všechno? Jako jestli je jejich cílem vystrnadit silnice ze silnic tím, že jim zhorší podmínky pro jízdu autem do nemožnosti, tak to neberu. To je totiž prasárna.
Avatar - JohnyRnR
8. 1. 2017 23:26
Re: Retardi fakt...
Přesně tak, ale to je taková naše klasika. Pokud město chce, aby lidi víc používali MHD místo aut, ale cesta autem je pro ně aktuálně výhodnější, než cesta MHD, pak by se jako řešení nabízelo zlepšení MHD. Všichni by byli spokojený a ještě by spoustě lidí přibyla použitelná možnost volby. Ale to ne, my jsme jiný mistři, my místo toho vymyslíme, jak sabotovat tu výhodnější možnost :no:

Je to koneckonců mnohem míň práce a dá se na tom slušně vydělávat (parkovací zóny, odtahovky atd.), sice budou chvíli všichni brblat, ale ve finále nám to tam příště stejně zase naházej', takže o co jde...
8. 1. 2017 23:27
Re: Retardi fakt...
to úplně nemyslím, praha postavila blanku, plánuje blanku 2, brna taky dost tuneluje a má spoustu silničních projektů. není úplně pravda, že by to jen bojkotovali. ale to je jen teorie. v praze mi samozřejmě vadí, že se zavádí parkovací zony a deset let se jen mluví o nových P plus R parkovištích a nikde nic.
u těch zúžení je to občas složitější. na první pohled to vypadá jako buzerace, na druhý už to může smysl dávat. pražské bus pruhy myslím mají víc výhod než nevýhod. zúžení do jednoho pruhu je někdy ok, protože se tím může celkově usnadnit proud vozidel dál. atd... neřikám, že vždy je to ok, ale slyším pořád nadávání na řešení, který myslím, že jsou zcela ok a smysl mají.
zhoršování podmínek pro auta je spíš parkování a mýtný. a to chce asi politiky s koulema, co to uměj vysvětlit. jsem trochu magor a považuju za normální, že když jedu někam do centra, tak za parkování platim. vůbec o tom nespekuluju. ale pro spoustu lidí je placení naprosto nepřijatelná věc. na blikačkách na přechodu fakt stojej často lidi, co by je fakt deset korun v automatu o deset metrů vedle nezabilo. ale prostě to neudělaj. občas pracovní schůzky ruší to, že partneři vyhlížej z okna, jestli kolem nejedou měšťáci. jsou to klidně lidi, co maj stovky milionů a jen to blbý kafe, který ochotně zacálujou stojí desetkrát víc než by stálo parkovný .
myslim, že buzerace by měla být jen v tom, že cesta do centra není lidské právo a bude to něco stát. stejně tak parkování není lidské právo a bude to něco stát.
9. 1. 2017 00:21
Re: Retardi fakt...
Problém ale je, že pokud není cesta do centra právo (samozřejmě klidně rozumně placená za parkování, s tím nemám problém), tak tam nakonec nikdo fakt cestovat nebude. Třeba placené parkování 10 Kč nikde neznám. To totiž ochotně dám. Nicméně v centru to není 10 Kč, ale 40 Kč, za půlhodinu. A to už mi přijde jako prasárna.
Avatar - pumpkin
8. 1. 2017 22:48
Trochu ma to desí...
Žil som pár rokov v Brne, tak som mal šancu trochu porovnať s Bratislavou. Je to dosť podobné, tiež každý pindá, že nemá kde parkovať. Lenže tie mestá nie sú nafukovacie a neviem z akého titulu každý očakáva, že by malo byť vždy a všade dostatok parkovacích miest. A ako niekto píše vyššie, keď sa aj postaví parkovací dom, ktorý je veľmi prekvapivo spoplatnený, tak radšej budú parkovať na chodníkoch a zeleni za rohom.

Je ale pravda, že Žít Brno na mňa pôsobilo ako skupina neschopných populistov, pri ktorých moc nevidno výsledky. V Brne oveľa viac ľudí používa MHD, niekedy to býva dosť tlačenica v električkách. Také niečo som v Bratislave už dlho nezažil, lebo tu sa radšej vyvážajú autami. No napriek prepchatej MHD sú tam zápchy IAD, takže už zrejme kapacitne nepostačuje a je o tom, že buď pôjdem prepchatou šalinou alebo budem trčať autom v zápche. Najhoršie, keď sa to spojí.

Ďalší rozdiel je v tom, že v Brne autá chodcom už skoro automaticky zastavujú na priechodoch, v BA treba občas riskovať. No ale čo ma vedelo vytočiť v Brne je sebecký zlozvyk nechať auto na blikačky - teda zapnúť takzvaný "park anywhere button" a ideálne kúsok od seba v oboch smeroch, takže trolejbus môže po Botanickej kľučkovať ako blbý. To je veľký egoizmus, ktorý sa samozrejme deje aj v Bratislave, no nie v takej miere.

Ó a ešte obľúbená disciplína v Brne: zahadzovať alebo otáčať tabule upozorňujúce na blokové čistenie ulíc. To už mi príde ako dosť smutná anarchia mať na ulici radšej polroka hnujúce lístie ako na deň preparkovať inam. U nás by to možno bolo podobné, ale tu sme sa k niečomu, ako blokové čistenie ešte ani nedopracovali. >:D
V každom prípade táto skupina obhajujúca práva vodičov ma taktiež nepresvedčila. Sú to autičkári proti neschopným zeleným. Jedna skupina by najradšej parkovala aj na Svoboďáku a druhá zas vypratala autá z celého Brna.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2017 01:14
Re: Trochu ma to desí...
Kdyby půl roku! Mně přijde, že v některých částech Brna dělají blokové čištění pomalu každý druhý týden. A důvodem není ani tak čistota ulic, které někdy stejně nevyčistí, jako kšefty s odtahováním. Je to jedno z témat, kterými se Brno autem zabývá.
9. 1. 2017 14:04
jo jo
Mladej Hollan, Gaillyová , starý Hollan...

Tahle rodina Vám ještě ukáže zač je toho loket, tohle naříkání je pověstný pláč nad rozlitým mlékem, to horší teprve přijde. Šíří se to jako vir, nakažená je už půlka Brna... Mimoto, ono to spojení s Bursíkovcema není jen tak teoretické. Je to jedna líheň.

Tihle lidi jsou poměrně inteligentní a fanatičtí na to, aby Vám ve vlastní víře ve svoji dokonalost ještě ukázali, jak vypadá svět podle nich...

A přiznám se, že tato část společnosti (a to mám přírodu a zvířata opravdu rád) je mi příjemná asi tak jako bezdomovci a prostitutky. Nemám je v lásce, neboť mám za to, že společnosti jako takové více škodí, než pomáhají a zatím mne nikdo z nich o opaku nepřesvědčil. Čím větší inteligence u nich je, tím větší omezeností vládnou.
Rozbalit vlákno
0