Po technickej stranke zaujimave auto, ale ten dizajn????keby tak vyzeral Veyron tak on nikto ani nezakopne....A ma to pravdepodobne aj vpiv na aerodinamiku co vypiva z max. rychlosti ktora je o poznanie mensia.
Mě se třeby nelíbí Veyron. Tohle je klasika. Maximální rychlost bych neřešil. Je asi jedno jestli to jede 350 nebo 400km/h. Důležité je spíš za kolik to zvládne z nuly na dvěstě.
Jako dobrý to je. Akorát mi mrzí že tam nevrzli sedmistupňovou šaltpáku. To by pak byla jiná písnička. Tak o 420ti nebo možná víc. Ale takový zvěsti sme tu už viděli. Nadupanej salen nebo co to bylo, jo a taky tak cobra 780 jak to mělo motor o 780 kubickejch palcích a akceleraci za 4,8 z nuly na dvěsta kylíčků. ale jak to bude v sérii tak du do toho. To se dočtete že to nějakej šílenec napálil ve 380tce do mostního pilíře ... to zas bude švandy kopec.
...proste toto dat do ruk nejakemu frajdovi a pustit ho na beznu cestu by bola vylozena sialenost. Amater nema sancu zvladnut taky zaprah, preniest tisicku koni na cestu chce viac ako cerstvy vodicak...
Dizajn na to, ze je to kusovka na objednavku v pohode. Musi trcat z davu, inak by to auto nemalo zmysel... >:D
Jo jo, vždy se bavim když ti rádoby odborníci plkaj u nějakého supersportu jak to dřív bylo super, bez elektroniky a tak, že dnes je to o ničem. Přitom většina z nich by po pár pokusu rozjezd třeba se starym diablem šla pro novou spojku, nedej bože by se fakt rozjeli. Každý z nich by se měl jít projet třeba v opelu speedster, stačí ten bez turba. Jak trochu zaprší tak máš se 150k problem to udržet na silnici. Tahle ultima je auto pro profíka, jinak je to rakev. Mě ta elektronika u mého auta než jsem se trochu naučil řídit silné auto několikrát zachránila minimálně peněženku.
Ovsem ta elektronika je v jednom ohlade nebezpecna. "Kovboji" za volantmi takto skrotenych stoviek koni nadobudaju pocit, ze pre nich nie iba cestne predpisy, ale ani fyzika neplati a potom na cestach vyvadzaju to co vyvadzaju...
Možná je to rychleší než Veyron, ale je to taky formule. Veyron - to je alespoň nádhernej design a luxus! Sofistikovanost a renomé... Veyron neni jenom o rychlosti. Tohle je podle mě pouze křečovitej pokus překonat Veyron v rychlosti. Rychlost je ale jen část výjímečnosti Bugatti Veyronu ;-)
Nic proti ale nekde jsem cetl ze 1001 koni u veyra je hodnota dana v nadmorske vysce k 1km takže pry ma 1200 koni nebo tak nejak... nevim už jsem to cetl celkem pred dlouhou dobou... a proc srovnavate supersport na okruhy s luxusni limuzinou? to rovnou srovnavejte fabii 1,2 s fabii WRC... jinak me se ultima libi, ale radical sr8 je proste radical:)
Na konci článku se píše: "Projekt realizovala česká firma INNOTECH International ve spolupráci s americkým partnerem. Tyto vozy se u nás neprodávají, ale na objednávku jsou Britové, jak ukazuje i tento příklad, schopni postavit cokoliv."
Celkom by ma zaujimalo co vsetko museli v motore vymenit, myslim, ze z povodneho motoru zostal akurat tak blok. Samozrejme pouzitim najlepsich a hlavne najlahcich sucasti a dobrym rotacnym vyvazenim sa im podarilo vymackat z motora slusne udaje. A tu sa dostavame k najvacsiemu triku: V8 hemi ma uz aj ako atmosfericka jednotka dostatocny tocak, pridanim turba ho este zvysili. No a kedze vykon je dany tocivym momentom a otackami pri ktorych sa ten moment dosahuje, tak im stacili uz len vysupnut otacky do trosku vyssej sfery. Ak by to tocili este o tisic viac, tak z toho daju kludne aj dalsich 100 koni. Ako priklad moze posluzit Nissan Skyline s 2.6 litrovym radovym sestvalcom, s vykonom cez 1000k pri 13000 otackach. Alebo monoposty F1, ktore prakticky nemaju tocak, ale maju vykon, lebo su hnane do otacok. Detto plati aj o motorkach. Teoreticky aj 1.2htp by mohol mat na par stotin sekundy vykon 300 koni... Dam si namahu a zratam otacky pri ktorych by to mohol dosiahnut :)