Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brno živě: Ultima CanAm twin turbo, silnější než Veyron!

Veyron? Nenechte se vysmát. V Brně na autosalonu, v expozici společnosti Construct, stojí vůz, který má o deset koní vyšší výkon než magické Bugatti.
Zpět na článek
7. 6. 2007 17:30
neregistrovaný "paul"
7. 6. 2007 17:59
neregistrovaný "MMM"
7. 6. 2007 18:02
neregistrovaný "paul"
8. 6. 2007 11:25
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 17:43
anonym
7. 6. 2007 17:56
anonym
7. 6. 2007 17:58
neregistrovaný "bob"
7. 6. 2007 18:18
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 18:20
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 20:53
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 19:36
neregistrovaný "kony"
7. 6. 2007 23:28
neregistrovaný "ve3"
7. 6. 2007 20:10
7. 6. 2007 21:33
anonym
7. 6. 2007 21:02
neregistrovaný "xxx"
8. 6. 2007 07:45
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
8. 6. 2007 08:23
anonym
9. 6. 2007 12:13
neregistrovaný "Whoever"
4. 7. 2007 19:01
neregistrovaný "Míra"
neregistrovaný "paul"
7. 6. 2007 17:30
Zaujimave.
Po technickej stranke zaujimave auto, ale ten dizajn????keby tak vyzeral Veyron tak on nikto ani nezakopne....A ma to pravdepodobne aj vpiv na aerodinamiku co vypiva z max. rychlosti ktora je o poznanie mensia.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MMM"
7. 6. 2007 17:59
Re: Zaujimave.
Na designu nic špatného nevidím. Mě se celkem líbí. A co se týče té maximálky, není to dané spíš převodem+omezovačem otáček???
neregistrovaný "paul"
7. 6. 2007 18:02
Re: Zaujimave.
Je to vec vkusu, ale ked si to porovnam s Veyronom. Samozrejme je to mozne, aj ked si myslim ze tie otacky su na slusnej urovni....
neregistrovaný "Well"
8. 6. 2007 11:25
Re: Zaujimave.
Mě se třeby nelíbí Veyron. Tohle je klasika. Maximální rychlost bych neřešil. Je asi jedno jestli to jede 350 nebo 400km/h. Důležité je spíš za kolik to zvládne z nuly na dvěstě.
anonym
7. 6. 2007 17:43
slušný
Jako dobrý to je. Akorát mi mrzí že tam nevrzli sedmistupňovou šaltpáku. To by pak byla jiná písnička. Tak o 420ti nebo možná víc. Ale takový zvěsti sme tu už viděli. Nadupanej salen nebo co to bylo, jo a taky tak cobra 780 jak to mělo motor o 780 kubickejch palcích a akceleraci za 4,8 z nuly na dvěsta kylíčků. ale jak to bude v sérii tak du do toho. To se dočtete že to nějakej šílenec napálil ve 380tce do mostního pilíře ... to zas bude švandy kopec.
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 6. 2007 17:56
otáčky motoru?
Proč jsou uvedené otáčky motoru na turbo pozoruhodné? Bych řekl že normální....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bob"
7. 6. 2007 17:58
je to sériovka?
jinak to je slabota, úpravy vipera nebo corvete jdou už k 2000 koní,to je spíš na efekt, nebo na 1/4 míli jinak to moc smysluplný není.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 18:18
Re: je to sériovka?
Tak tyhle "úpravy" taky nechápu, viděl jsem někde odkaz na evo s 800k. To už je pěkná hovadina. Ale co, když to nějakej jouda koupí...
7. 6. 2007 18:18
Naradie pre samovraha....
...proste toto dat do ruk nejakemu frajdovi a pustit ho na beznu cestu by bola vylozena sialenost. Amater nema sancu zvladnut taky zaprah, preniest tisicku koni na cestu chce viac ako cerstvy vodicak...
Dizajn na to, ze je to kusovka na objednavku v pohode. Musi trcat z davu, inak by to auto nemalo zmysel... >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 18:20
Re: Naradie pre samovraha....
Oni někteří jsou i se 120L dost nebezpeční... >:-[]
7. 6. 2007 20:17
Re: Naradie pre samovraha....
Tak taki by sa so stadom 1000 koni ani nepohli...iba by spalili gumy na mieste..... ;-)
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 20:53
Re: Naradie pre samovraha....
Jo jo, vždy se bavim když ti rádoby odborníci plkaj u nějakého supersportu jak to dřív bylo super, bez elektroniky a tak, že dnes je to o ničem. Přitom většina z nich by po pár pokusu rozjezd třeba se starym diablem šla pro novou spojku, nedej bože by se fakt rozjeli. Každý z nich by se měl jít projet třeba v opelu speedster, stačí ten bez turba. Jak trochu zaprší tak máš se 150k problem to udržet na silnici. Tahle ultima je auto pro profíka, jinak je to rakev. Mě ta elektronika u mého auta než jsem se trochu naučil řídit silné auto několikrát zachránila minimálně peněženku.
8. 6. 2007 15:16
Re: Naradie pre samovraha....
Ovsem ta elektronika je v jednom ohlade nebezpecna. "Kovboji" za volantmi takto skrotenych stoviek koni nadobudaju pocit, ze pre nich nie iba cestne predpisy, ale ani fyzika neplati a potom na cestach vyvadzaju to co vyvadzaju...
neregistrovaný "kony"
7. 6. 2007 19:36
pneu
kolik na to stojí gumy??a jak dlouho vydrží?? >:D >:-[] :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ve3"
7. 6. 2007 23:28
Re: pneu
...hodne vela a hodne malo...
Avatar - Pjenkava
7. 6. 2007 20:10
Rychlejší?
Možná je to rychleší než Veyron, ale je to taky formule. Veyron - to je alespoň nádhernej design a luxus! Sofistikovanost a renomé... Veyron neni jenom o rychlosti. Tohle je podle mě pouze křečovitej pokus překonat Veyron v rychlosti. Rychlost je ale jen část výjímečnosti Bugatti Veyronu ;-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
7. 6. 2007 21:33
Re: Rychlejší?
tohle auto pomahali vyvijet u Mclerenu a vyrabí se už o dost dil než veyron
14. 2. 2009 14:56
Re: Rychlejší?
Bugatti je hnusná sra*ka. Nej je Dodge Viper Hennessey Venom 1000 TwinTurbo SRT. Je prodaný v Ostravě a recenze je v Chrom & Plameny 02/07
neregistrovaný "xxx"
7. 6. 2007 21:02
tuning
tohle auto bylo pred rokem v dlouhy ldhote u pribrami na tuningu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
8. 6. 2007 07:45
nic proti
Nic proti ale nekde jsem cetl ze 1001 koni u veyra je hodnota dana v nadmorske vysce k 1km takže pry ma 1200 koni nebo tak nejak... nevim už jsem to cetl celkem pred dlouhou dobou... a proc srovnavate supersport na okruhy s luxusni limuzinou? to rovnou srovnavejte fabii 1,2 s fabii WRC... jinak me se ultima libi, ale radical sr8 je proste radical:)
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 6. 2007 08:23
Ne Britové, ale Češi...
Na konci článku se píše: "Projekt realizovala česká firma INNOTECH International ve spolupráci s americkým partnerem. Tyto vozy se u nás neprodávají, ale na objednávku jsou Britové, jak ukazuje i tento příklad, schopni postavit cokoliv."

Jenže INNOTECH International není britská firma, ale česká:
www.innotech.cz/index.php?…
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Whoever"
9. 6. 2007 12:13
Vykon
Celkom by ma zaujimalo co vsetko museli v motore vymenit, myslim, ze z povodneho motoru zostal akurat tak blok. Samozrejme pouzitim najlepsich a hlavne najlahcich sucasti a dobrym rotacnym vyvazenim sa im podarilo vymackat z motora slusne udaje. A tu sa dostavame k najvacsiemu triku: V8 hemi ma uz aj ako atmosfericka jednotka dostatocny tocak, pridanim turba ho este zvysili. No a kedze vykon je dany tocivym momentom a otackami pri ktorych sa ten moment dosahuje, tak im stacili uz len vysupnut otacky do trosku vyssej sfery. Ak by to tocili este o tisic viac, tak z toho daju kludne aj dalsich 100 koni. Ako priklad moze posluzit Nissan Skyline s 2.6 litrovym radovym sestvalcom, s vykonom cez 1000k pri 13000 otackach. Alebo monoposty F1, ktore prakticky nemaju tocak, ale maju vykon, lebo su hnane do otacok. Detto plati aj o motorkach. Teoreticky aj 1.2htp by mohol mat na par stotin sekundy vykon 300 koni... Dam si namahu a zratam otacky pri ktorych by to mohol dosiahnut :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Míra"
4. 7. 2007 19:01
prostě nej auto
tihle je prostě nej auto na světě, ale kdybych na ní měl tak bych si radši vzal Ultima GTR ;-) :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0