Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bruselský Volkswagen ukončí výrobu Golfů, propustí většinu zaměstnanců

Ze současných 5400 zaměstnanců bruselského závodu jich zůstane ve službách Volkswagenu jen 1500.
Zpět na článek
23. 11. 2006 06:42
23. 11. 2006 07:16
24. 11. 2006 10:42
neregistrovaný "Já"
23. 11. 2006 07:55
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 10:15
neregistrovaný "iwwo"
23. 11. 2006 09:10
neregistrovaný "Noxyr"
23. 11. 2006 09:44
neregistrovaný "OPC"
23. 11. 2006 09:59
neregistrovaný "Poly"
23. 11. 2006 10:10
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2006 10:32
neregistrovaný "hoborg"
23. 11. 2006 11:14
23. 11. 2006 11:15
23. 11. 2006 10:19
neregistrovaný "karni"
23. 11. 2006 10:26
neregistrovaný "patrik"
23. 11. 2006 10:54
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 11:02
neregistrovaný "Pipo"
24. 11. 2006 21:33
neregistrovaný "Robert Ord"
23. 11. 2006 11:11
neregistrovaný "iwwo"
23. 11. 2006 11:32
neregistrovaný "manitou"
23. 11. 2006 12:00
23. 11. 2006 12:34
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 12:57
23. 11. 2006 13:37
neregistrovaný "milion"
23. 11. 2006 14:17
23. 11. 2006 17:07
neregistrovaný "bingo"
23. 11. 2006 18:28
23. 11. 2006 12:58
23. 11. 2006 13:08
23. 11. 2006 13:18
23. 11. 2006 13:36
23. 11. 2006 15:20
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 15:43
23. 11. 2006 13:29
neregistrovaný "COULIN"
23. 11. 2006 14:26
neregistrovaný "Coulin"
23. 11. 2006 15:27
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 16:39
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 17:54
23. 11. 2006 21:00
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 22:14
23. 11. 2006 18:03
23. 11. 2006 19:01
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:20
23. 11. 2006 20:27
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 20:54
23. 11. 2006 23:33
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 17:56
23. 11. 2006 18:09
23. 11. 2006 18:16
23. 11. 2006 18:31
23. 11. 2006 18:39
23. 11. 2006 21:21
neregistrovaný "Galant"
23. 11. 2006 23:34
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 18:44
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:05
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:03
23. 11. 2006 19:09
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:14
23. 11. 2006 19:17
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:27
23. 11. 2006 20:30
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 20:39
23. 11. 2006 23:35
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 18:02
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 18:10
24. 11. 2006 07:32
23. 11. 2006 18:11
23. 11. 2006 18:16
23. 11. 2006 18:58
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:12
23. 11. 2006 19:19
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:25
23. 11. 2006 19:31
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:38
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:43
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 20:34
24. 11. 2006 07:38
23. 11. 2006 20:57
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 21:18
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:22
23. 11. 2006 21:34
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:44
23. 11. 2006 21:50
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 06:42
Že by....?
Že by sa Volkswageny tak špatne predávali? Alebo je výroba v západnej európe už tak drahá, že sa proste nevyplatí?
Rozbalit vlákno
2
23. 11. 2006 07:16
Re: Že by....?
Vždyť VW, to je guru, legenda, jednička, etalon, lídr... Nebo ne?! >:-[] :no:
neregistrovaný "Já"
24. 11. 2006 10:42
Re: Že by....?
Tak už to asi lidi pochopili a začali počítat kolik ten jejich etalon stojí,kolik stojí servis a jak je to doopravydy s tou jejich vylhanou kvalitou.
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 07:55
No něco tady nehraje
Tak kde je GURU místních diskuzí, slovutný PAN GTI? Tak pojď chlapče a vysvětli nám to, v čem je ten háček teda... Kde je teda ten etalon... Díky.
ADLATUS GTI :no:

Abych nebyl nařčený, že nepíšu k diskuzi... ANo Golf se prodává rok od roku stále hůř. A nejspíš už se ve VW připravují na příchod nové generace, která nejspíš zazdí tento etalon úplně...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "iwwo"
23. 11. 2006 10:15
Re: No něco tady nehraje
pan GTI asi nezaplatil fakturu za internet,uz sa tu neukazal dva dni. >:D >:D
neregistrovaný "Noxyr"
23. 11. 2006 09:10
Golf
Golf :no:
Možná je to až moc velký GURU a obyčejní lidé to nedokáží pochopit ;-)
Sorry, GTI, ale
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OPC"
23. 11. 2006 09:44
VW
Hm tak uz i VW to neni BRAVO VW PORSCHE :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Poly"
23. 11. 2006 09:59
Predaj
neviem ci som to tu na auto.cz niekde o tom prehladol clanok ale predaje Golfu asi fakt nie su dobre. vid 3. odstavec [odkaz] . (Sorry za link na iny server)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2006 10:10
No a co...
No osobne mi Golf sympaticky prilis neni (hlavne kvuli designu), ale okaztite se do nej zacit navazet neni zrovna spravedlive. Pokud se neco neprodava tak dobre, jak se puvodne pocitalo/prodavalo, neznamena to, ze jde o spatny produkt. Vyroba Golfu trva dvakrat dele nez vyroba napriklad Astry, diky tomu stoupaji naklady na vyrobu atd, cim roste cena a tim klesa prodejnost. Ale pokud se neco vyrabi tak dlouho, muze to znamenat pouze dve veci: za 1) Konstrukteri ve VW to uplne zmastili, nebo za 2) VW si dava s Golfem daleko vic prace, coz se pak odrazi na kvalite. Osobne by se mi vic libilo, kdyby se nekdo s mym autem piplal trochu dyl nez aby to auto chrlila tovarna ve velkym jak rohliky. Mimochodem, Golf je na trhu uz dost dlouho, takze prodeje proste klesaji, zvlast kdyz je ted na trhu tolik novych generaci prime konkurence Golfu. Takze klidek.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hoborg"
23. 11. 2006 10:32
Re: No a co...
nebo to taky muze znamenat ze maji spatny vyrobni system..
23. 11. 2006 11:14
Re: No a co...
Bol som vo vyrobe Golfu, ked sa model A3 a A4 robil v Bratislave. Kvalita bola rozhodujúca, ale najmä naoko, skryté chyby sa maskovali. Stalo sa aj to, že auto za skoro milión (v Bratislave sa robili drahšie a zložitejšie vozy, VR6, 4Motion a podobne) malo dieru v podlahe od pokazeného zvaru, takže sa to zavarilo, prebrúsilo a zastriekalo a šlo to von ako bezchybný kus. Neviem, či to robia aj teraz, ale vtedy to bol štandard.
23. 11. 2006 11:15
Re: No a co...
Mimochodom Golf na trhu nie je až tak dlho, ale taký je trend, všetci majú intervaly výmeny modelov kratšie. Aj tým stúpa cena.
neregistrovaný "karni"
23. 11. 2006 10:19
Vylepšiť základnú motorizáciu
Myslím, že hlavný problém súčasného golfu je základná motorizácia (1,4 59 kW, potom 1,6 75 kW 8V). Smädný motor 1,6 8V sa vyrába s drobnými úpravami už 30 rokov. Nahradiť ich modernými FSI jednotkami pri nezmenenej cene a predaje určite porastú. Plus doplniť MP3 prehrávače do základnej výbavy. To boli 2 dovody, pre ktoré som si ho nekúpil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
23. 11. 2006 10:26
Nikdo není imunní
O potížích koncernu VW už se mluví nějakou dobu, i tahle zpráva už před časem kolovala jako šuškanda. Jestli za to může zrovna Golf (a ne zprostředkovaně třeba celý Seat), to nevím. Možná bychom měli udělat krok zpátky, abychom líp viděli celek - činská expanze do Evropy, evropské vtírání do Číny a Indie, cena práce v Asii a v postkom + vyspělé Evropě. Potíže má GM, PSA, koneckonců stále ještě i Fiat. Jestli je tu mezi diskutéry nějaký skutečný ekonom-analytik trhů (ne odborník z hospody), bylo by fajn, kdyby sem upustil nějaký fundovaný názor (prognózu). Pokud to, co se stalo před časem lidem z GM tuším v Německu a teď lidem z VW v Belgii, je obecnější tendence (a ne individuální věc samotné firmy), tak je to imho výstražný praporek pro provozy v postkomunistické Evropě, která je přirozeně další na řadě. Mezitím pro nás EU vymýšlí jednotné řidičáky...
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2006 10:44
GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Fascinuje mě, že se tu můžou vzájemně onanovat přispětelé na účet GURU, přičemž jejich nevědomí je až zarážející. Každý, kdo umí číst si mohl v tisku přečíst, že VW reorganizuje výrobu. Nikoliv tedy, že by výrobu ponižoval. VW přeskupuje výrobu jednotlivých modelů tak, aby výrobní linky racionalizoval. Takže, kde se bude vyrábět Golf si můžeš přečíst nahoře. Co se bude vyrábět v Belgii, ví také kde kdo, tedy mimo masturbátorů diskuze. Ta továrna se nezavírá... neboť dál bude vyrábět konkrétní VW model. Jde jen o to, že nebude vykonávat současně "záložní" zdroj výroby Golfů, kdyby vypadla linka jinde. P.S. Neměj obavu. GOLF tu byl, je a bude. Od roku 2008 nastane v Evropě EPOCHA GOLF... ale to ty jistě už víš... Mimochodem, jestli chceš technicky nadupané auto s nadprůměrnými jízdními vlastnostmi, s dokonalým dvoulitrovým turbem, kup si GOLF GTI na DSG... jestli na něm najdeš chybičku, napiš to sem. Tak čekám...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 10:54
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Už vím v čem je tvůj problém... Neumíš číst a nechápeš. V jedné větě... pokud prodáváš a prosperuješ, nepotřebuješ reorganizovat, reorganizace je drahý špás. Dokonce budou raději udržovat v předsmrtném stádiu celou fabriku aby nemuseli platit náhrady.... To je ta zpráva... Ne že ta fabrika jede,ale jak pojede... Pro tebe ještě jednou polopatě... To čím si prošel GM, čím si prošel Fiat, čím si teď prochází Ford čeká i toho tvého Gurua... Víc k tomu nemám co dodat. Snad jen... Průměrně prodávali o 50 000 ks méně než byl původní plán... Je-li to malé a nebo velké číslo ať si každý přebere sám... Jiank prodeje samozřejmě nic nevypovídají o kvalitě produktu...ale s tím nejspíš GTI nebude souhlasit a je to an dlouhou diskuzi...
23. 11. 2006 11:14
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Je mi jasné, Wolffe, že s odkazem na prodeje Stila ti ani nic jiného nezbývá, než tvrdit, že počty prodejů nevypovídají takřka o ničem. Ale velmi mě překvapuje, že v růstech prodejů GRANDE PUNTA nespatřuješ odraz změny chování zákazníků ve vztahu k nahlížení na kvalitu vozidel Fiat... to bych si u tebe, toho sice intelektuálně jednoduššího, o to razantnějšího fanatika netipl.
23. 11. 2006 11:19
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
"pokud prodáváš a prosperuješ, nepotřebuješ reorganizovat" - v které chytré knize tuhle hloupost vyčetl?
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 11:02
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
GTI us som ti urcite pisal ze vidno ze mas rozhlad ale pri precitani tohto a tomuto podobnym prispevkov si ma rozosmial preco stale pretlacas ten tvoj Golf. Ja nejdem utocit na VW ja tuto znacku velmi nemusim je tak povediac mimo mojho zaujmu. Myslim ze v roku 2008 pride novy Golf ale nic take ako si napisal sa neudeje us prec casy Ge Golfu a jeho naj slavy bude to len auto ktore bude konkurenciou pre ostatnych a ci tak silnou ako kedysi to sa uvividi 2 roky v tomto odvetvi je dlha doba a predpokladat uspech niecomu co je v sucasnosti len na platnach a priprave technikou je dost nemozne. Ale us mi doslo ze presviedcat ta nema cenu a tak si zi ten svoj sen ;-)
23. 11. 2006 11:19
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
PIPO, svět aut, tedy zde nižší střeční mainstream je v Evropě roky okupován GOLFEM na čelním místě. Jedině Focus dohlédně skoro tak vysoko... A asi také čteš zprávy o "bodu zlomu" kterým tedy bude GOLF VI. Ano, VW musí Golfa lehce omladit, neboť s ním zestárla jeho generace (dnešní padesátníci) a VW potřebuje nutně zalovit fandy i v generacích mladších. Proto se chystá na rok 2008 grandiozní odpálení nové (další) ikony v nižší střední. Bude jím GOLF VI. A jím nastane tzv. DRUHÁ EPOCHA GOLF. Je to trochu složitější na pochopení, ale ty se v tom jistě zorientuješ. Proto vydrž, za necelé dva roky budeš přesně vědět, jaké auto v tomto segmentu je nejlepší a tedy, co si koupit. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
23. 11. 2006 12:46
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Tú "druhú epochu Golf" si si vymyslel sám, lebo vo VW o nej nevedia nič...
23. 11. 2006 13:00
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Vydrž... ;-)
neregistrovaný "Robert Ord"
24. 11. 2006 21:33
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
GTI GTI aj Hitler si do poslednej chvíle nechcel priznať porážku.Bol natoľko sfanatizovaný (zaslepený) že ignoroval všetky fakty.Nakoniec sa otrávil.(vraj)Nežeň to do krajnosti.Sám vieš že nič netrvá večne.
23. 11. 2006 20:36
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Podívej, i kdybych připustil, že golf byl někdy ikonou své třídy, tak ten minulý čas je na místě. A to neplatí jen u aut, ale všeobecně, že časy se prostě mění. Koukni se třeba na Eurosport, já sleduju snooker. Lidi, kteří byli mistři před dvaceti lety, pořád hrají, pořád jsou dobří, ale prostě přišli jiní, co byli lepší. V devadesátých letech nastoupili jiní, kteří pořád hrají, ale už je v novém tisíciletí zase vystřídali lepší. A i ti už dneska nejsou na té úplné špici. Smiř se s tím, že "Golf Klasse" je termín, který už patří jen do památníčku dříve narozených. Dneska je to nižší střední třída, kde je tvrdá konkurence no a momentálně se v ní VW Golf daří méně, než by si asi mnoho lidí přálo. Buď s tím VW něco vymyslí, nebo tvůj etalon půjde do kytek. Ale rozhodně bych ani na tvém místě nečekal, že bude v brzké době bezprecedentní lídr.
23. 11. 2006 22:16
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
A kdo je tím lídrem? Sastav pořadí prvních pěti.
neregistrovaný "iwwo"
23. 11. 2006 11:11
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
aj je to tu.zas ten GURU.uz prosim ta prestan,je to trapne :no: :no: :no:
23. 11. 2006 12:04
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Iwwo, klid, klid, klid. Snad víš, jak to s Golfem je? Jak, trapné? Pravda, Iwwo, pravda není nikdy trapná... možná je někdy trpká... trapná však nikdy.
neregistrovaný "manitou"
23. 11. 2006 11:32
Re: ST, FORD FOCUS ST, ST JAKO Skvělej Tah
No ode mně to nečekej, já bych do G nešel ... Mimochodem, jestli chceš technicky nadupané auto s dokonalými jízdními vlastnostmi, s vynikajícím dvouapůllitrovým turbem, kup si FOCUS ST ... jestli na něm najdeš chybičku, napiš to sem. Tak čekám...
;-)
23. 11. 2006 11:51
Re: ST, FORD FOCUS ST, ST JAKO Skvělej Tah
Souhlasím, jsou to velcí rivalové. Kdybych měl volit, tak by rozhodl jen příklon k designu, a tedy Focus by pro mne byl vyloučen. Jinak technicky nemám samozřejmě výrady.
23. 11. 2006 12:00
OT: ZPRÁVA ROKU
Pánové, tak to byste si netipli... WOLFF čte můj blog... 8-s >:D >:D jo, jo, teď tam byl.... na Strážci plamene. To jsou věci. Našel odvahu, našel sílu (neb tam jenyk rozvíjí své představy o správném bloggerovi, samozřejmě to nejsem já :-) ) a tak tam spoluplivnul na mé texty... Dokonalá mozková masturbace. Toho si vážím... už ho vidím, toho inteligenta, jak po věčerech sjíždí "Mou Imprezu" dvakrát po sobě :-) :yes: P.S. Ta Wolffova účasr na mém blogu... ta mě zavazuje. Tak já tedy napíšu nějaký článek... řekněme, že bych ho nazval - MÉ BRAVO... >:-[] :yes: P.S. sázka - co myslýš, přečte WOLFF? :-) ;-) Dávám tisíc ku jedné, že přečte.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 12:34
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
Ja ze teba nemozem aspon cloveka zabavis >:D >:D >:D >:D >:D Wolffi toto si *** a nabyl si mu na riadny houmran. No nic us sa stalo ale toto ti GTI esta osladi ;-)
23. 11. 2006 12:57
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
;-) To "Mé Bravo" si představuju asi tak, že jako vyletí ze silnice a vedle na sedadle poveze kýbl vařenejch špaget do skautského tábora. Jak poletí, natočí se mu ty špagety na pravou ruku, on s tím vyletí z auta a zůstane za ty špagety viset na stromě... pod ním 300 metrů propast do moře... dokonalý drámo... špagety kloužou a trhaj se... večer už se hrdina musí rozhodovat, na kterejch špagetách bude viset a který z nich sní, aby tam nezemřel hlady... no bude to trhák, to vidím :-)
neregistrovaný "milion"
23. 11. 2006 13:37
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
>:D >:D Vtipná poloha ti velmi sedí. Také. >:D :yes:
23. 11. 2006 14:17
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "bingo"
23. 11. 2006 17:07
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
Skvely namet >:D :yes: ;-)
23. 11. 2006 18:28
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
:-) :yes:
23. 11. 2006 12:45
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
kamos, prestan pouzivat slova ako "masturbace" a Tvoje prispevky budu omnoho znesitelnejsie (a kulturnejsie) ;-)
23. 11. 2006 12:58
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
Klaudie... že tobě, jako chlapovi bude ausgerechnet tahle praktika vadit... to bych neodhadl... ;-)
23. 11. 2006 13:05
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
Na zaciatku ani tak nie, ale opakujes sa, mal by si si najst nejake novsie ikony. Slova "masturbace", "masturbator" a "kovboj" su uz u Teba priam notoricke. Aj ked posledny zmieneny vyraz nema preco vadit, iba ak velkou frekvenciou pouzivania. ;-)
23. 11. 2006 13:08
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
:-) Když já jiný vhodnější a přesnější výraz nenalezl... ;-)
23. 11. 2006 13:12
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
Klaudius má pravdu. Proč používat cizácké výrazy, když máme krásné české slovo samohana. ;-)
23. 11. 2006 13:18
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
>:-[] >:-[] Milici, do zpovědnice snad až v sobotu, ne? :-)
23. 11. 2006 13:32
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
OK, vezmu s sebou Wolffa. To bude otčenášů. :-)
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 15:20
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
Nechápu, kde bereš tu sílu si takhle fandit. Smiř se s tím, že jsi adlatus a byť tady píšeš jak datel, tak nikdy ničeho nedosáhneš…a budeš i nadále pouhým ADLATUSEM. Teda dle mého skromného názoru.
Tak nerad ti kazím radost…ale věz… Tvůj Blog sem opravdu, ale opravdu nečetl ani jeden., dokonce sem neklikal na blog jako takový, ale pouze na odkaz (z čisté zvědavosti). Mimoto, tam na tebe neplivu,ale spíše se tě zastávám (no ani ne tak tebe jako spíše diskuzí zde) v tom smyslu, že tam si můžeš psát co chceš, jsou to tvoje splašky a nebo někdy třeba i moudra. Každý kdo tam vleze, leze tam s vědomím, že nic chytrého si nepřečte. Tudíž ti za to nemůže ani nadávat. Capisto? Jde jen o to, aby si nešpinil veřejné (ne tvoje) diskuze pod články… Pak budeme všichni spokojení. Myslím, že i v tom mém příspěvku pod tvým blogem je to jasně napsané. Všimni si, že ti ani nenadávám za příspěvky zde v tomto tématu… Je to o tvé ikoně, tady se klidně vyjádři..nevadí to mě a nikomu… Obecně vadí, a to si GTI pamatuj, když někdo leze někam, kde nemá co k tématu co říct. Což se tobě bohužel stává dost často… Mimoto úmyslně lžeš a fakta, která ti nejdou pod nos nebereš v patrnost (což je také forma lži).
23. 11. 2006 15:43
Re: OT: ZPRÁVA ROKU
>:-[] Klid, Wolffe, chce to úsměv. Jednak to, že tam na můj blog nechodíš, jsi vyloučil dnešní aktivitou, jedak ti to tu nevěří ani vrátnej >:-[] P.S. Jaká "moje ikona"? :-) Nebuď bláhovej, Wolffe. Golf, to je přece tvá ikona... Zkus si jednou večer představit, že když tu kdokoliv píše o jiném autě, než o BRAVU, že ta slova nemusí odrážet jeho citové vazby, nýbrž objektivní zachycení reality. Chápu ovšem, že je to pro tebe úkol obtížně splnitelný, neboť právě tys tu jediný, kterí jinak, než fanatismem ve prospěch Fiatu psát neumíš...
neregistrovaný "COULIN"
23. 11. 2006 13:29
Rváč GTI a jeho pravda...
To,že zavíraj fabriky je dost špatný. Je mi hlavně líto těch propuštěnejch lidí. Hlavně číslo 20 000 lidí v Německu je dost hustý...Z celé té situace je vidět,že v Německu nedokážou vyrobit zároveň kvalitně a efektivně žádné auto. Ty nejdražší,ty dělaj na Slovensku,jinak by asi stály jednou tolik...Ale GTI je fakt rváč,obdivuji na Tobě jak ,jako snad jediný stjíš s vlajkou VW nad potápějící se lodí VW a hlásáš optimismus... :yes: Ale musím Tě potěšit-viděl jsem fota GURU 6 a vypadá fakt skvěle... Jestli to fak takhle bude vypadat ,bude to O.K. >:-[]Píšou o něm v AUTOHITU,ale je smutný,že tam také píšou o tom ,že design bude jinej,ale technika bude stará,neb VW nemá na vývoj EURO :no: Jedině ,abys založil vlkosbírku... >:D
Rozbalit vlákno
4
23. 11. 2006 13:36
Re: Rváč GTI a jeho pravda...
>:-[] Klid, Couline "sežereš Yarise" ;-) až GURU VI. vyjede. Je jasné, že to bude velká pecka. Ta kritika techniky není na místě... Pokud víš, jak nadupanej je vespod G5... není co řešit... P.S. Fabriky nezavíraj... redukují v něketrých počet zaměstnanců... Modleme se tiše, aby to nenastalo ve Škodě...
neregistrovaný "Coulin"
23. 11. 2006 14:26
Re: Rváč GTI a jeho pravda...
GTI,když si přečteš článek nedaleko tohoto,dozvíš se že šKODOVKA JE NA DRUHÉ STRNĚ BARIKÁDY... jEJÍ VÝROBA NEUSTÁLE ROSTE,TAKŽE PROPOUŠTĚNÍ NEHROZÍ... >:D Myslíš si ,že když propustí 20 000 zaměstnanců jenom v Deutchlandu,budou výrobu zvyšovat? Tak naivní snad nejsi >:D.
23. 11. 2006 15:34
Re: Rváč GTI a jeho pravda...
Vím, kde je Škoda a vím také, kolik VW bude vyrábět. Ty to víš také... Stále více.
23. 11. 2006 13:41
Re: Rváč GTI a jeho pravda...
Napis link na nejake foto G6, co som videl asi boli len nejake montaze.
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 15:27
////
No já myslím, že předvedl, že je hodně naivní... Ono tvrdit, že je se jim daří dobře a přesto propustí jen v Německu 20 000 lidí už chce notnou dávku optimismu...Ale jo je to na něm roztomilý jak se opravdu za VW bije... Nevidím k tomu osobně žádný důvod, ale proč ne... Aspoň je sranda... A taky ta naděje ke Golfu VI...Hmm, fakt kapr...
Rozbalit vlákno
6
23. 11. 2006 15:53
Re: WOLFF MÁ MINDRÁK Z GOLFU
Koho pak sis zase vybral za oběť svých Fiatofanatismů? On tu nějaký kolega tvrdí, že VW se daří dobře? Už jen tvůj rozhled, tvé posuzování, že totiž se nějakému výrobci aut "daří dobře" svědčí o tvých dětských pohledech na svět dospělých a svět podnikání v automobilové branži zejména. Kdybys místo svého mindráku z GOLFU raději se pokusil nás všechny přesvědčít o tom, že víš o trochu víc, než kolik matek má BRAVO na kolech... bylo by to fajn. Minimálně bychom mohli začít uvažovat, jestli jsi opravdu takový tup, jak prýští z tvých příspěvků, či zda se umíš také zamyslet. Jinak, to víš, že aspiruješ s velkým a bezkonkurenčním přehledem na FANATIKA ROKU v anketě ZLATÝ VENTILEK? Vím, tohle tě nepřekvapuje... tak alespoň přemýšlej... nebo, že bych tu začal od zítřka psát víc o Focusu? Jako, že bys zase plival napalm na FORD... Být tupý, Wolffe, jako ty, není na zatracení... ovšem bezostyšně tou tupostí mlátit do klávesnice... to je na velké zamyšlení. Máš vůbec čím se zamyslit?
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 16:39
Re: ////
Už sis ulevil?
No říkám, myslí si co chceš... Realita je někde jinde... >:-[]
23. 11. 2006 17:54
Re: ////
Nepotřebuji si ulevovat. Napsal jsem ti jen přesně jak to je - jsi fanatik, dokážeš psát jen o Fiatech a kdo neuznává Fiat, toho bys nejraději zastřelil. Vždy jen reaguji na tvé ubohé výplody, kterými se strefuješ buďto do mne, nebo do kolegy, který namá nad postelí plakát Pandy. Wolffe, vždycky si myslím co chci. Už dloho. To je ostatně běžná věc. Realita nikde jinde není. Tedy realita, kterou vnímají ti, co nejsou Fiato-fanatiky, jako ty. Už i Tom velmi zkultivoval svůj diskuzní, příspěvkový svět. Jsi tu posledním tupým fanatikem. A co je horší, argumentace je v tvém případě opravdu "italská vesnice." Něco s tím udělej, jestli tu nechceš místo vlka být za pandu. >:-[]
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 21:00
Re: ////
Opět ubohé, zkus to jinak a znovu, třeba na 1000000006 se ti to povede líp.. Tak znovu, poslouchám, tedy čtu... V čem máš problém, co je vlastně tvá choroba, ¨tvá úchylka?
24. 11. 2006 06:57
Re: Spamätaj sa GTI!!!
Prečo urážaš iných za ich názor? Napísal niekto Tebe že si tupý? Kroť svoje pudy a píš slušne a s rešpektom ako sa na skalného patrí. Nehnevaj sa GTI, ale robíš presne to, čo iným vyčítaš. Brániš Golfa a staviaš sa na zadné pri púhej zmienke, že nie je najlepší. Z Fiata si robíš opozíciu a haníš ho presne tak ako niektorí Golfa. Nazývaš ľudí Fiato-fanatikmi, ale nezabudol si sa najprv pozrieť do zrkadla? Často nám vyhadzuješ na oči, akí sme mladí a nerozumní, pritom tvoje podráždené reakcie sú také detinské a smiešne, že by som sa smial, keby mi z nich nebolo skôr do plaču.
Je pekné, že si myslíš, čo chceš, ale nechaj túto možnosť aj iným a nenazývaj ich príspevky "úbohými výplodmi". Niekedy sa mi zdá, akoby si si tu liečil nejaké vlastné mindráky, pritom len dokumentuješ úbohosť vlastnú.
-- Je mi jasné, že tieto vety asi zase patrične okomentuješ, ale je mi to fuk. Kým píšeš o autách, a trebárs sa biješ za VW, je to vpohode. Ale keď sa začínaš navážať do ľudí, nazývaš ich tupými a ich názory úbohými, tak to ma fakt vytáča. V tom prípade by bolo lepšie, keby si radšej múdro mlčal.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 16:51
POKUD SE NEPROBEROU, TAK BUDE HŮŘ.. dva výroky, které stojí
Nový šéf Fordu nedávno pronesl 2 výroky, který přesně vypovídají o tom, kde je problém a jak mu čelit: 1 - KDE JE PROBLÉM: "Arguably in every parameter that you can look at, the Toyota Production System is the finest product system in the world for designing and manufacturing products. They make products that people want and they do it with less resources and less time than anybody in the world. They're a magical machine." 2 - JAK HO ŘEŠIT: "First, to those of you who are tired of hearing what a great company Toyota is, Toyota is the world’s foremost manufacturer. Other manufacturers must study, learn, apply and improve. That’s the only way they’ll build the war chest they need to fight back from a position of strength. Until they do, they’ll be playing a hopeless game of catch-up." /// "Hopeless game of catch-up".. pravdivé a navíc mě to fakt pobavilo >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 16:59
OT: Toyota útočí - produkční dieselový hybrid již v roce 201
Evropa ujíždí na naftě.. Toyota má patřičné technologie a dost peněz na investice, tak proč toho nevyužít? Jde se na to.. v roce 2010 se Evropa konečně dočká - přijdou dieselové hybridy! Mess with the best, cry like the rest! [odkaz] >:-[] ;-) Today Tomorrow Toyota :yes:
Rozbalit vlákno
29
23. 11. 2006 17:24
Re: OT: Toyota útočí - produkční dieselový hybrid již v roce
Nerozumím větě:"Evropa ujíždí na naftě". Chceš říct, že ten, kdo najede ročně 30 tis. km a víc a pořídí si naftové auto ujíždí? Spíš se chová ekonomicky a správně, ne? Slovo ujíždět patří takovejm jako je Aichmajerová, Bouček nebo Hrachovcová. Fakt je, že když někoho na silnici předjedu tak mu pak ujíždím. Pokud mě zase nedojede. :-) Jinak vysvětli, jak můžeš horovat za někoho tak bez emocí a Image jako je T??
Fakt, myslím to vážně. :-|
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 17:50
Re: OT: Toyota útočí - produkční dieselový hybrid již v roce
Proti naftě nic nemám, sám mám diesel. Vyhovuje mi průběhem výkonu i krouťáku, ekonomicky to také není špatné.. "ujíždí" nebylo myšleno pejorativně, spíš to mělo vyjadřovat stále větší a větší oblibu ;-) Emoce a image jsou subjektivní kategorie, mě třeba nepřijde, že by Toyota měla vyloženě špatnou image, mít Toyotu není žádná ostuda (o Lexusu ani nemluvim).. emoce, to je ještě méně uchopitelná kategorie..
23. 11. 2006 18:03
Re: NAFTOVEJ HYSA
Jo, HYSA - hybridní samuraj... To tu takřka nikoho nezajímá, tak jako tu takřka nikoho nezajímá benzínovej HYSA. No, Tome, jestli tedy má TTT v nečem co dohánět, je to image... Lex je premiová liga... ovšem ten mainstream, tam TTT válcuje jak Honda, tak Mazda dokonale. Myslím zde v Evropě. Přitom je jen otázkou času, kdy sem vrhnou jak Honda, Tak Nissan své premiové odnože... a zejmena ten Nissan s Infiniti tu Lexovi předvede, co je samurajská premiová vlna... O tom jsem přesvědčen. P.S. Kdybys měl sestavit řebříček vnimání image japonských značek v Česku, jak bys to sepsal?
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:01
Re: NAFTOVEJ HYSA
Nějak mě nebaví reagovat na příspěvky u kterých jsem přesvědčen o tom, že je nemyslíš vážně. Honda a Mazda válcují Toyotu? Každá z těch značek má trochu jiné zamšření, to je celé. Jde o mainstream, výše prodejů rozhoduje. Ukaž mi jedinou zemi světa, kde aspoň jedna z těchto značek prodá více aut než Toyota :-! Taková země neexistuje! Prostě no comment, musel bych Tě rozmáznout :no: Jelikož nemám přehled, je možné že jsi přesvědčen o takové hlouposti jako tvrdíš (nneí to urážka!). Kdyby jsi měl přehled, tak by jsi si to nikdy tvrdit nedovolil! Problém je v tom, že nechápeš, kde je Lexusu a kde jsou Infiniti a Acura. Lexus je v současné době jedinou z těchto značek, která se opravdu může postavit evropským prémiovkám.. Infiniti to dokáže pouze ve třech segmentech, navíc poslední roky jdou jeho prodeje dolů, dalším problémem je že Renault/Nissan mají dost problémů sami se sebou a nemají prachy na to, aby se do toho obuli jako Lexus.. Acura je na tom ještě hůře - obecně je to spíše taková "subprémiová sportovní" značka než plně prémiová (její vrcholný model se zde prodává jako Honda Legend - tak že si sám posuď, kde je prémiovostí Lexus a kde Acura - LS versus Legend), její portfólio je naprosto nevhodné pro uvedení do Evropy, Honda prachy má, ale ne tolik, aby si mohla vyskakovat.. závěr: stejně tak jako pouze Toyota dokáže řádně provětrat pérka evropským mainstreamům, tak obdobně pouze Lexus dokáže provětrat pérka evropským prémiovkám - věr tom, že minimálně dalších 10 to jiné nebude.. česko je deformovaný trh, naprostý extrém v evropském kontextu - ovšem mohu Ti napsat, že v létě probéhl obdobný výzkum v USA - jednalo se o to, ktrá automobilka má nejlepší image: 1. Porsche, 2. Lexus, 3. Mercedes..
23. 11. 2006 19:20
Re: NAFTOVEJ HYSA
Mazda vyrábí auta mainstreamu přesně jako TTT... jen si je proti sobě postav - 6 proti Evensisu, 3 proti Corolle atd... Jednoznačně vede Mazda, tedy mimo Yarise. A - uvidíš, jak Infi zamává Evropou. Vezmi jen, jak to zde válcuje přes "šedé" prodeje s FX... přitom konkurent od Lexe se tu prodává regulérně... a to Infi je vidět na silnici řádově více.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 20:27
Re: NAFTOVEJ HYSA
Mazdu má osobně velmi rád, ale z globálního hlediska na Toyotu nemá ani náhodou.. Mazda má super 6 a 3, ale co dál? Co postavíš proti Aygo, Yaris, RAV4 (poslední dvě jsou nejsilnější zbraně Toyoty) či oboum Land Cruiserům? Honda je na tom v tomto ohledu lépe než Mazda, ale na Toyotu opět nemá.. Toyota letos prodala v Evropě již téměř 800,000 aut, Honda a Mazda jsou na 230,000, tedy úplně jinde! Kolek se prodalo "šedých" FX? V Praze jich pár jezdí, ale zas tak slavné to nebude (v rámci možností jsou to ale super výsledky, to jo).. opět jsi mimo - DOKONCE I V ČR (což je pro mě opravdu překvapení), stejně tak jako v celé Evropě, se RXku náramně daří!!! ČR letos: ML: 91; RX: 65; Q7: 58; X5: 20.. nezapomeň, co tvrdím, Infiniti má pouze tři kompetitivní modely, FX je jedním z nich - ovšem tři modely, to nestačí
23. 11. 2006 20:54
Re: NAFTOVEJ HYSA
K Aygu raději nestavme nic :-) ;-) Já nehovořím o "síle" značky... o počtu prodejů, nýbrž o image... a ten má Mazda vyšší. Jo, RX 65... a kolik bys odhadl INFI FX... ten na šedém prodeji drží krok, a teď si představ, že tu bude mít oficiální zastoupení.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 23:33
Re: NAFTOVEJ HYSA
Je klidně možné, že se FX prodá více než RX.. ale co dál? Ještě tam je jeden velmi nadějný a jeden nadprůměrný sedan.. jenže to je sakra málo - potřebují aspoň tři konkurenční sedany a dvě SUV
23. 11. 2006 17:56
Re: NAFTOVEJ HYSA
>:-[] Dobrá trojka >:D
23. 11. 2006 18:09
Re: NAFTOVEJ HYSA
:-) Jo, ale našlo by se jich mnohem víc, že ano. No já tyhle diskuse beru vážně a nejde mi do hlavy, jak někdo může milovat a prosazovat TTT. Když vidím Avensis, ten nehezký kočár pro důchodce....ne, nechápu.. Chápu zapálení pro Fiat, OK. Tvoje vnímání VW je mi blízké, však víš - ona chladně podmanivá perfekcionistická a technicky dotažená krása Golfu nebo Passatu. O prémiovkách jako je třeba BMW ani nepíšu..třesou se mi kolena...ale TOYOTA ve mě nevzbuzuje vůbec, ale vůbec nic. :-(
23. 11. 2006 18:16
Re: NAFTOVEJ HYSA
Jistě. On také kolega Tom necení u TTT ani tak tvary, nýbrž efektivitu a vůbec celou kompozici výroby. Myslím, že kdybychom ho přitlačili trochu ke zdi ;-) že by neměl problém uznat, že třeba Avensis je velmi, jaksi designově skromné téma... Ovšem, co je nutno na Tomovi ocenit, že velmi orazil hrot fanatismu a regulérně diskutuje. Takže nám tu zbyl jediný pohrobek - fanatik Wolff, to je ale jiná liga, než-li Tom. Tom,, ten studuje čísla, a i když ho za to velmi silně kritizuji (za to jejich zbožštění), myslím, že našel určitou balanci, tak že se s ním dá věst dialog. P.S. jasně, Fiat, VW... to jsou hráči velkého formátu.
23. 11. 2006 18:31
Re: NAFTOVEJ HYSA
Také jsem si všiml Tomova dospění, patří mu :yes: Ten druhý je myslím regulérně nemocen, a sice stihomamem v kombinaci s maniodepresivní psychózou za trvalého spolupůsobení komplexu méněcennosti. Proto se na něho nezlobím. Čert ví, takhle reagují i lidé, nemající ujasněnou svoji sexuální orientaci. Dnes mě jinak potěšila zpráva o Škodě a jejím premiantství v tuzemském průmyslu, nepotěšili mě Slováci s přejmenováním českých názvů v Tatrách. :'-( :no:
23. 11. 2006 18:39
Re: NAFTOVEJ HYSA
Pěkně jsi to všechno shrnul. P.S. To přejmenování... jsem z toho rozladěn.
neregistrovaný "Galant"
23. 11. 2006 21:21
Re: NAFTOVEJ HYSA
nevím co ti na tom přijde zvláštního, mít rád Toyotu..osobně mě taky moc nebere, ale přece..25mil Coroll..i kdyby se líbila jen každému desátému, tak se líbí 2,5mil lidí...to je dost ne ? Pokud se ti líbí Golf a Passat a nechápeš TTT...tak věř tomu že je asi víc lidí kteří to vidí přesně naopak..tak kde je chyba ? Nikde, takhle to má být ;-) Tak to neřeš...P.S. ve mě třeba vůbec nic nevzbuzuje Claudia Schiffer...ta technicky dokonalá krása a nemyslím že bych byl homosexuál :-)
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 23:34
Re: NAFTOVEJ HYSA
:yes:
23. 11. 2006 18:35
Re: NAFTOVEJ HYSA
Tak to bude zajímavé. O tom, že PSA vyvíjí diesel-hybrid, víme již poměrně dlouho. Pokud přijdou na trh v zhruba stejném čase, naskytne se nám možnost srovnání. Trochu jsem doufal, že v tomto bude PSA rychlejší a získá tak výhodu.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 18:44
Re: NAFTOVEJ HYSA
PSA sice začalo vývoj dříve, ale IMHO velký problém v tom, že je to pro něj technologická novinka - může se stát, že během vývoje narazí na "těžkořešitelné" problémy, které ho zpozdí.. také se může stát, že ho uvedou na trh dříve, ale díky neodzkoušenosti se to změní ve velký průšvih.. Toyota sice začíná až nyní, jenže má za sebou dokonale vyzkoušenou léty ověřenou technologii a navíc 600,000 vyrobených hybridů k tomu.. srovnání bude určitě zajímavé (sázím 10:1 na Toyotu)
23. 11. 2006 18:57
Re: NAFTOVEJ HYSA
O tom vím a i tak jsem to myslel ;-) . Kluci francoužští naftu umí, tak mi přišlo logické, že jdou i po hybridu. Pokud by měl někdo aktuální informace, jak jsou daleko, ať je sem dá. Já to vidím tak, že co se týká samotné hybridní části, nemají zatím na Toyotu, kde ale budou mít (mají) navrch je samotný diesel. Také je krásně vidět, kolik času skutečně stojí odladit hybrid. O diesel-hybridu se ve spojení s PSA píše už roky a hned tak jestě nebude.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:05
Re: NAFTOVEJ HYSA
Souhlas. Toyota si je toho vědoma a proto nedávno finančně ovládla automobilku Isuzu (dlouhodobě se specializuje na dieselové motory), aby jí s tím pomohla.. bude to fakt zajímavé sledovat, o Toyotě nepochuji, ale velice mě zajímá jak a zda dokáže PSA ovládnou hybridní pohon
23. 11. 2006 19:03
Re: NAFTOVEJ HYSA
Tak že ty bys sázel obráceně, tomu nevěří ani Bertoňák ;-) Tome... přece víš, kdo je světovej hráč na poli nafty... neměj obavu, že Peugeot nebude umět zabudovat do motoru jednu plochou baterku. Problém bude jinde... Nikdo to nechce. Proč taky?
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:09
Re: NAFTOVEJ HYSA
Je vidět, že nevíš.. ono tos tím hybridním pohonem zas tak jednoduché není, respektive je to dost složité a technologicky a fiannčně náročné - proto se také GM, Ford, Mercedes a BMW spojili, aby to vůbec finančně utáhli.. proto je velice zajímavé, jak a zda vůbec si s tím poradí takovej "prcek" jako je PSA.. že nikdo nechce hybridy? Cha, cha, cha.. na hybridy jsou v Evropě pořadníky a kvóty, poptávka zásadně převyšuje nabídku.. hybridní nafta bude v Evropě terno
23. 11. 2006 19:14
Re: NAFTOVEJ HYSA
Abys mě dobře pochopil, já rozhodně nesnižuji vklad TTT do této branže... to je ne velkou pochvalu. Ovšem praktické využití, resp. jaksi přínos pro uživatele je takřka nulový... jen potenciální vyšší šance, že se ti tam něco pokazí. Prosím tě, a na jaká auta jsou ty pořadníky?.. klid.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 19:17
Re: NAFTOVEJ HYSA
Budeš se divit >:-[] zejména na Prius :-!
23. 11. 2006 19:27
Re: NAFTOVEJ HYSA
:-) Ha ha... no, tak také napiš, kolik se jich tu koupilo za rok 2005.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 20:30
Re: NAFTOVEJ HYSA
Limit pro Evropu byl jen 25,000 - věř tomu, že se po nich jen zaprášilo a už v září nebyly k dostání.. jinak co se týče hybridních Lexů, jejich "zemí zaslíbenou" je zejména Anglie
23. 11. 2006 20:39
Re: NAFTOVEJ HYSA
To je tedy číslo... víš kolik Golfů se vyrobí za týden? ;-) Tome, neblázni... jistě, že se to prodá, ovšem tohle není prodejní proud... to je přesně to, co hybrid je - specialita, která ti nic speciálního nemůže přinést.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2006 23:35
Re: NAFTOVEJ HYSA
Zkus se jednou podívat trochu dále než co bude za týden.. hybridní nafta, to je to, co Evropa bude za pár let "chtít"..
23. 11. 2006 19:56
Re: NAFTOVEJ HYSA
ano, ano. Hybridní nafta v Evropě pojede. Ekologové možná kroutí hlavou, ale stejně jako je zatím argument proti hybridnímubenzínu právě nafta, bude proti naftě hybridnínafta.
24. 11. 2006 07:21
Re: NAFTOVEJ HYSA
Keď sa nad tým človek zamyslí, nie je to s hybridmi trochu zbytočný krik? V konečnom dôsledku ten výsledok nie je nijak zvlášť markantný, ani po ekologickej, a už vôbec nie po finančnej stránke.
Hybrid, to sú dva pohony v jednom aute. Málokedy pracujú naraz. Skoro vždy je jeden iba balastom, mŕtvou váhou, ktorú treba tieč ťahať. Auto je zložité, výroba technicky náročná aj drahá. Na jeho výrobu treba dlhší čas, spáli sa pritom viac energie, znečistí viac vody, vyprodukuje viac odpadov. Auto stojí podstatne viac ako bežný model zaprvé preto, lebo sa ešte nevyrába hromadne a za druhé kvôli vyššej spotrebe materiálov, energií a práce. Cenový rozdiel je zatiaľ vyšší ako úspory z menšej spotreby.
Takže povedal by som, že je to viac-menej začarovaný kruh, z ktorého sa možno ani nedá dostať von. Éra hybridov začína a možno zase skončí. Je to proste príliš drahá a nevýhodná alternatíva. Ale bude tu, minimálne do doby, kým bude vyvinutý dostatočne účinný a lacný "čistý" pohon. Rozhodne sa ale výsledky vývoja hybridov v budúcnosti zídu, fosílne palivá sa neprestanú vyrábať zo dňa na deň, a elektrickým pohonom bude určite patriť budúcnosť. Bez ohľadu na to, či sa elektrina bude čerpať zo siete, vyrábať pomocou palivových článkov alebo iným spôsobom. Osobne držím palce vyriešeniu jadrovej fúzie. Ak sa to podarí, bude nový nevyčerpateľný zdroj energie a časom zabudneme na benzín aj naftu a budeme len s nostalgiou spomínať. A párkrát do roka naštartujeme v garáži nášho veterána značky VW,Opel či Renault z prelomu tisícročí a pôjdeme na nejaký ten zraz. Pekná vízia?
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 18:02
Otázka
Jen bych se velmi rád dozvěděl od odborníka, cože je tím pravým kritériem proto, stát se GURU. Nebo jich je víc? A které to jsou?
Máš chvilku GTI?
:yes:
Rozbalit vlákno
13
23. 11. 2006 18:10
Re: Otázka
Na tohle, OZZY, bych si tu chvilku udělal, i kdybych měl na hlavě oprátku :-) Ovšem, a to prostě pochopit musíš, tohle nejde jen tak vypsat ve třech větách. Sakra, vždyť v tom jsou milióny srdcí (25 milionů), je v tom pět generací jednoho modelu, je v tom zrod kategorie Hot-Hatch, je v tom i 32 karet na 4x4 v R32..., jsou v tom károvaný židle a evropská EPOCHA JEDNA... koneckonců EPOCHA DVĚ (od 2008)... tak to já nemohu vypsat v jednom příspěvku. Ovšm jinak velmi cením, OZZY, tvou otázku. Cítím z ní velký respekt. Myslím vůči autu s dokonalým jménem GOLF. Gé GOLF. Gé, jako - GURU. P.S. docela jsi mě nabudil, abych zase sepsal něco, na tohle téma... ostatně pod 50nej od GTI máš poměrně rozsáhlej příspěvek o mutaci Golfa, o GTI... začíná to - "Jsou auta..." :yes:
24. 11. 2006 07:32
Re: Otázka
Ono s tými generáciami to nie je až také jednoduché. Jeden výrobca postaví nové auto a dá mu nové meno. Druhý postaví nové auto a dá mu meno predchádzajúceho modelu. Ak prvý výrobca predá rovnaký počet áut ako druhý, tak ten druhý bude aj tak marketingovo úspešnejší, lebo všetky predané autá bol vlastne jeden model, napríklad Golf, zatiaľ čo druhý výrobca potreboval na rovnaký predaj dva modely, napr. Kadett a Astru. V tomto prípade by som to skôr považoval za úspech mena ako za úspech auta.
Inak GTI, to čo sa pýtal OZZY by aj mňa zaujímalo. Nehnevaj sa, nevysvetlil si toho veľa, rozpíš sa obšírnejšie. Milóny sŕdc sú zapísané aj v iných modeloch a epochy, ktoré si si vymyslel Ty sám (predpokladám, že si autorom aj prívlastku GURU) nie sú dostatočným argumentom na to, aby bol Golf naozaj tým etalónom, ktorým tvrdíš že je. Ďakujem.
23. 11. 2006 18:11
Re: Otázka
>:D Začni tím, že ho tak 6 měsíců tady budeš číst >:D >:-[]
23. 11. 2006 18:16
Re: Otázka
>:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 18:58
Re: Otázka
Toto je choroba to si nevsimajte GTI za to nemoze on nedokaze prijat fakty on ma svoju vidinu svojho GURU neviem ci su za tym nejake psychotropne latky. Na inu temu mozno hej ale toto nemozem. 25 mil. srdci tak to potom aj Corola je etalon triedy. Golf je proste obycajne auto v nizsej strednej ako Astra, Focus, Corola a pod. Ine vnimanie moze mat iba v ociach nadsenca akym je GTI. To co o nom pise nie je tak docela pravda ale zbozne prianie alebo priklasena realita. Inak ked us pises o Wolffovi tak vidim ze ho vkuse spominas asi zacinas mat syndrom Wolffa podobne ako ma on teba >:D
23. 11. 2006 19:12
Re: Otázka
Můžeme si tu dělat ze sebe legraci, ovšem neměli bychom psát hlouposti, PIPO. Kdes koupil, že GOLF je nějáká má ikona? Snad tu píšeme o autech a o tom, co je má ikona tu nepíši, ostzatně proč bych to dělal. Musíš si PIPO prostě dokázat představit, že když někdo nějaké auto chválí, není to nutně proto, že má jeho plakát nad pelestí postele, ale proto, že to auto na tu pochvalu prostě má. To, jak to který přispěvatel dokáže napsat, to pak již jen odráží jeho slovní zásobu. Ovšem velmi silně bych se ohradil proti tomu, abych byl házen do bahna primitivního fanatismu, které tu maže na diskuzi Wolff. Možná ses teď nechal unést... popletl sis to, tak ti velmi zřetelně píši - pokud tu chválím jakékoliv auto, je to proto, že si to zaslouží, nikoliv proto, že bych se zde onanoval... PIPO... není mi dvacet.
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:19
Re: Otázka
Ja som vedel ze to nema cenu ;-\ Neva niekedy proste slova nepadnu na urodnu podu. O kvalitach sa tu bavit nebudeme lebo podla tvojej obhajoby isteho vkuse omielaneho auta by to muselo by to najlepsie co do designu a techniky na trhu je. Je to skoda ze to nedokazes pochopit a veris v svoju pravdu asi si v tomto nikdy rozumiet nebudeme ale nemozem dovolit aby si tu svoje predstavy tlacil niekomu do hlavy a mylil si to s realito ;-)
23. 11. 2006 19:25
Re: Otázka
PIPO, dnes není nálada na obhajobu Golfa. Ovšem jestli se domníváš, že nepatří spolu s Focusem k dvěma nejlepším reprezentantům nižší střední, pak o tom nemůžeš nic vědět. Tak to prostě je. Jestli se ti líbí nebo nelíbí Golf, nebo mě Focus... to na věci nic nemění. Tak to je a ví to každý, kdo do toho dělá. Já tu mohu napadat Focus jak chci... musím kolegům uznat, že je to prostě regulérní konkurent GOLFU. Na tuhle dvojku nikdo dnes nemá.
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:31
Re: Otázka
Proste aby som to uzavrel Golf neni ziadny zazrak je to auto srovnatelne s vela dalsimi vo svojej trede kazde niecim vytrca inym zapada. Mozno je Golf oblubeny ano je to auto pre ludi ktory chcu obycajne auto ktore nevytrca preto si ho kupia v striebornej metalize. Je to proste obycajne auto nizsej strednej tredy, ktore ma svojich praznivcov a ten umierneny vzhlad mu v tom pomaha a k chce G6 nejak ohurit mladsich zakaznikov neviem ci je to to prave orechove lebo kto sa chce odlisit a zaujat nekupi si golf v striebornej ale Mazdu v zltej Bravo v cervenej nie preto ze su lepsie ale preto ze predsavuju nieco ine a o to ide Golf ma svoje miesto v automobilovej historri ale nie to to as taky velikan ako ho ty opisujes. Nepriniesol tomuto svetu nic noveho je to obycajne auto a preto ho netreba stavat ne piedestal :-|
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:38
Re: Otázka
Keby si tu vyzdihoval ine veci ako Bettle od WV ktory zvisil motorizaciu v Nemecku a predstavoval vo svojej dobe skutocne ludove auto pre siroke masy, keby si vravel o Forde T zo svojou seriovou vyrobou motorizaciu Amerike keby velebil MB, najsarsiu znacku ktora tomuto odvetviu priniesla vela novych technickych rieseni ano vtedy by som bol ticho ale stavat na piedestal obycajneho Golfa.
neregistrovaný "Pipo"
23. 11. 2006 19:43
Re: Otázka
A GTI este nieco neviem aku profesiu zastavas a nic ma do toho ani neni ale myslim ze cas sa da vyuzit aj efektivnejsie a sa tu hadat s pubertakmi a presviedcat ich o svojej pravde a hladat co kto o mne napisal a kto ma iny nazor. Ci us ho venovat rodine alebo zmysluplnejsim veciam. Asi su auta tvoje hobby mozno aj profesiou ale niekedy to vazne prehanas.
23. 11. 2006 20:34
Re: Otázka
Co se týče tvého postoje k nižší střední, stačí si přečíst tvé poslední příspěvky a je jasné, že o autech v této třídě toho moc nevíš. Zapamatuj - Jsou dnes dva na vrcholu třídy - FOCUS a GOLF. Pod nimi je Megane, Astra a 307 s Civicem, Corollou, C4 a Leonem. Pak je mazda 3 (dojíždí na zoufalý design, protože jinak má mnoho společného s focusem), a Nissan Almera. Přijede sem Bravo a Cee´d... Bravo se bude na chvostu soubojovat s cee´dem... přesně tak, jako se soubojuje na vrcholu Focus s Golfem technikou (prodeji do toho ještě zasahuje Megane). Ostatní tohle pole vyplňují. Je jedno, co se ti líbí, PIPO, je jedno, co má tatínek v garáži, je jedno, co se líbí mě a je jedno, co pasu ve svých garážích. Takhle to prostě v té třídě stojí. Jen člověk, který o tom ví tolik, co ty, to jest málo, může vzít Mazdu a cpát ji vedle Golfu... asi jsi padnul na znak, PIPO. Mazda má image ve střední třídě s modelem 6... trojka... to je již poněkolikáté za sebou než auto do počtu ve třídě... nic, šeď. Roky model "F" jsou pryč. Koník je Focus, to ano, to je trefa. P.S. Věnuj se tu autům, Pipo, nikoliv GTImu... Co to tu plácáš za voloviny o tom, co dělám či nedělám, co bych dělat měl a kolik bych toho tady měl či neměl psát? Nemáš nějakej záchvat? Když tak se někde vyzpovídej, ale neobtěžuj diskuzi svými trapnostmi :no: :no: :no:
24. 11. 2006 07:38
Re: Otázka
Zvláštne že vydávaš vlastné názory ako fakty. Fakty, ktoré v skutočnosti nikdy neboli presné ani jednoznačné. Nie je mi jasné, podľa čoho radíš modely do druhého a tretieho radu, podľa čoho sú prví tí prví, podľa čoho vieš už teraz, že nové Bravo bude na chvoste súperiť o pozíciu s cee´dom? Také prognózy príliš nahlas nehovoria ani odborníci...
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2006 20:57
////
Bože....ADLATUS >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:18
Otázka č.2
A co je tím hlavním kritériem podle Tebe GTI býti GURU ?
Nepiš mi hlavně nic o kartách, židlích a pod. Jinak bych rád poopravil Tvou domněnku o respektu. Ano, respekt mám, nikoliv ke Golfu, ale k GURU.To aby bylo mezi náma jasno. :yes:
Rozbalit vlákno
4
23. 11. 2006 21:22
Re: Otázka č.2
Viz shora již lehce naznačená odpověď č.1 ;-) P.S. Cením úctu :yes:
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:34
Re: Otázka č.2
Hale GTI, jaké číslo je vyšší 25 anebo 32?
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:50
Re: Otázka č.2
Dík. Jestli ti to cinklo a nechceš ztratit veřejně svou tvář, napiš mi kdo je guru soukr.Dík. :yes: