Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BSR: Pro větší požitek z řízení auta

Existuje několik způsobů, jak si zpříjemnit pobyt za volantem. Někomu stačí vonný stromeček, někdo chce mít na zádi auta křídlo, jiný diody kam se jen vejdou, další kola, která jen tak někdo nemá. Nejrozšířenější úpravou je však zvyšování výkonu motoru.
Zpět na článek
8. 6. 2010 12:28
8. 6. 2010 17:23
neregistrovaný "Hpridal"
9. 6. 2010 01:20
9. 6. 2010 22:28
neregistrovaný "Hooonza"
11. 6. 2010 14:07
8. 6. 2010 11:20
Doporučuji...
... osobně jsem prostřednictvím PPC jednotky "ladil" Volvo T5 a výsledek je vynikající... a komunikace (tehdy ještě přímo s výrobcem) byla rychlá a věcná... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mustafa
8. 6. 2010 12:28
úpava
Teda nechat si upravit auto bez předchozí diagnostiky zkušeným technikem bych přirovnal ke koupi mračítek od Milotecu....
Rozbalit vlákno
0
8. 6. 2010 14:38
software BSR na Opel CORSA
Je to super pohodlné jak aktualizace tak nahrávání.I když pochybuji,že by to někdo chtěl moc často měnit zpět,snad jen když máte problém, auto je v záruce a musíte do servisu.Jinak si prostě na ten vyšší výkon zvyknete a měnit to-na to není důvod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hpridal"
8. 6. 2010 17:23
Chip + výfuk BSR Volvo C70 T5
Nechal jsem od BSR dělat chip a laděný výfuk (Stage II) a výsledek jedním slovem perfektní. Motor jede tak jak nikdy předtím, je znát obrovský nárust kroutícího momentu v nižších otáčkách, kdo to nevyzkoušel, neuvěří. Taky jsem byl skeptický k chiptuningu, ale opak byl pravdou. Moje auto muselo zůstat cca 10 dnů v BSR kvůli zaslání ŘJ do Švédska, kde ji přeprogramovali, musím pochválit perfektní přístup, při předání auta mě navíc upozornili na některé nedostatky které bylo na autě třeba doladit.

Pokud budu mít další Volvo, v BSR se určitě ukážu znovu krátce po koupi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
8. 6. 2010 22:08
Re: Chip + výfuk BSR Volvo C70 T5
dobrá reklama >:D >:D
Avatar - white label
9. 6. 2010 00:00
Re: Chip + výfuk BSR Volvo C70 T5
Osobně neznám větší machry na CHIP tuning, než tyhle dva profíky..., zatím se ještě nikdo neodvážil zajít DALE... :yes: :yes: [odkaz]
[odkaz]
;-)
9. 6. 2010 06:32
Re: Chip + výfuk BSR Volvo C70 T5
>:D >:D >:D >:D
9. 6. 2010 01:20
Ubertunning
Hm, tak to je tak sofistikovaný tunning, že se mi z toho protočili panenky. Je možný pouze u přeplňovaných modelů - taky jak jinak, když überjednotka pouze navýší plnicí tlaky turba. Emise jsou podle výrobce lepší a také spotřeba bude nižší, a když si to koupíme, tak bude ohleduplnější k životnímu prostředí. Výkon bude taky vyšší, životnost se nezmění. Sakra ti výrobci aut jsou ale pitomí. Ani neumí vyvinout a vyrobit pořádný motor a musí to za ně dělat BSR... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - mustafa
9. 6. 2010 09:21
Re: Ubertunning
člověče, ty si uplně mimo >:D
9. 6. 2010 10:36
Re: Ubertunning
Ta mi pověz v čem jsem mimo? Já se v přeplňování dobře vyznám.
11. 6. 2010 09:37
Re: Ubertunning
Ty se v něčem vyznáš? >:D Výrobce musí na auto dát záruku a počítat, že sním budou jezdit i idioti, v půjčovnách, autoškolách atd. Optimalizací, získáš lepší průběh, spotřebu emise, ale musíš se o auto pořádně starat a nepřekračovat servis.... Mám to na Fordu a je to super, i bez turba... Líp jede, míň žere a služby naprosto super.
Avatar - theolli
12. 6. 2010 20:21
Re: Ubertunning
Přesně,jen turbo a půl je hotovo >:D
neregistrovaný "Hooonza"
9. 6. 2010 22:28
Ach jo...
Snížení opotřebení? Otáčky nejsou problém. Současné oleje mají kritickou hranici mazání někde u střední rychlosti pístu 25 m/s. Běžný motor má při jmenovitých otáčkách střední rychlost pístu okolo 13 m/s, takže tady potíž nebude.
Záměrně zamlčují, že pod náporem většího točivého momentu po úpravě softwaru se součástky v motoru kroutí a ohýbají víc, než konstruktéři motoru zamýšleli... Aspoň, že je pod tím napsáno "komerční sdělení."
Rozbalit vlákno
1
11. 6. 2010 14:07
Re: Ach jo...
Ano, konstruktéři něco zamýšlejí, ale zároveň nechávají určité rezervy. Každý motor smontovaný je trošku jiný, jsou tam nějaké drobné odchylky u různých součástek a celkově se musí nechat nějaká rezerva, aby součástky nebyly namáhány až na svou hranici, což zase souvisí s těmi odchylkami. Pak jsou tam různá nastavení kolem předpokládané životnosti, jejíž snížení o určité procento zase nemusí být v praxi nic podstatného. Možná že nějakou roli hraje i čistě zájem výrobce na charakteru motoru a pak občas prosté softwarové omezení dvou stejných motorů a prodej výkonější varianty jen s lepší výbavou (i když takových případů asi moc není).

Celkově jde o to, že je tam vždy nějaká rezerva (a ne úplně minimální), té lze ROZUMNĚ využít. Pak proti tomu nelze nic namítat.
10. 6. 2010 01:04
Výkon něco stojí
Pokud taháme z motoru větší výkon než na jaký ho konstruktér navrhl a na jaký byl vyzkoušen, jen blázen si bude myslet že to nesníží životnost. Pokud by to nemělo na životnost vliv, nastavil by to tak výrobce a prodával auto s větším výkonem dráž. Pokud se vyladí i svody, výfukové potrubí, vylepší chlazení, tak potom někdy OK. Pouze poštelovat jednotku je prasárna.
Jen taková poznámka - dřív jsem se trochu motal kolem soutěžních aut. Z poměrně sériových motorů se dalo dostat klidně 3x i víc koní než měl motor původně. Bohužel ty motory najely pár km a byly v háji...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
11. 6. 2010 10:32
české zastoupení
Produkty BSR jsou ve svém oboru určitě špičkové, dal jsem na doporučení několika letitých majitelů Volvo a taky si PPC pořídil. Funguje výborně, ale nakonec bylo třeba se obrátit přímo do Švédska, protože zde vystupující pan Hák je naprostý diletant, a to nejen pro způsob jednání (bazarník ve stylu, pané, to je v pohodě), ale také pro absolutní neznalost toho, co nabízí, a to ani nemyslím na úrovni "jak věci fungují", ale na úrovní "sortiment, který nabízíme". Jinými slovy, vyskytl se drobný problém, po instalaci PPC do mého auta v jeho firmě, (mimochodem, ty fotky švédského BSR jsou hezké, ale české zastoupení sídlí v nedůvěru budící garážnické opravně), který nebyl schopen ani ochoten nijak vyřešit, komunikace probíhala formou "zaplatils, tak už nepruď," po komunikaci se švédskou centrálou byla věc vyřešena aktualizací SW v PPC jednotce po netu během dvou dnů. Za sebe říkám, kdo chce BSR, chybu neudělá, ale je lépe obracet se přímo na Švédsko nebo Rakousko či do jiné sousední země, kde má BSR zastoupení.
Rozbalit vlákno
1
Avatar -
14. 6. 2010 09:25
Re: české zastoupení
Pokud někdo považuje takovéto reprezentativní prostory českého zastoupení BSR [odkaz] za nedůvěru budící garážnickou opravnu, pak označení diletant může být, a také je, považováno za lichotku ... ;-)