Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Buchanka slaví 60 let. Připomeňte si historii legendárního UAZu 450

Ruské automobily jsou proslavené svojí dlouhověkostí. Patří mezi ně i slavná dodávka přezdívaná Buchanka, jejíž historie se datuje až do roku 1958.
Zpět na článek
14. 2. 2018 12:33
14. 2. 2018 21:03
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 09:46
Legenda Buchanka
neskutečný vytrvalec, prošla sice desítkami modernizací a krom kastle už dnes nemá s původní verzí skoro nic společného, ale pořád je tady ten základní tvar.

Jinak skvělá průchodnost terénem , dobrá cena a jednoduchost oprav z ní dělají stroj, o který je pořád zájem a který už převezl miliony lidé po celém světě :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
14. 2. 2018 13:03
Re: Legenda Buchanka
Co vede člověka obdivovat tak strašně zastaralé auta. V3Ska byla taky odolný stroj, ale do Česka už je to stroj nepotřebný, protože česká úroveň dopravy je na mnohem vyšší úrovni než ruská .
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 13:26
Re: Legenda Buchanka
V3S mají dodnes na vesnicích firmy i lidi a dodnes jí ma ještě i armáda.

Jezdí to jako autojeřáby, pojízdné dílny, fekální vozy i sklápeče. Soukromníci s tím svážej dřevo z lesů, nic lepšího za tu cenu do terénu není >:D >:D

Stejně jako v případě Buchanky.
14. 2. 2018 13:26
Re: Legenda Buchanka
A čo vedie teba komentovať veci, ku ktorým nemáš vzťah alebo im nerozumieš? ;-)
15. 2. 2018 09:19
Re: Legenda Buchanka
Protoze je z komunisticke pohlavarske rodinky a po vecerech spolu s rodici a dedeckem vzpominaji, jak driv bylo lip.
Avatar - Barrichello
15. 2. 2018 10:28
Re: Legenda Buchanka
Jestli to blyo na mě tak HAHA.

Oba dědečci sou přes 11 let mrtví a bylo by jim přístí rok 99 resp 100 let. Kašpárku.

A táta dělal ve výoji na odd. kontroly v Avii, žádný pohlavár to nebyl.

Blbé kecy tu máte akorát vy a falšujete tu s oblibou čísla. Třeba jak se maj všichni výrazně líp.
Sem byl včera na obědě v zapadlé restauraci na P-4, kuřecí závitek s brambroem, polívka a limonáda za 150 Kč. Najdi si ceník z roku 1988, to samé stálo 11 korun. Tedy dnes je to 14x dražší.

Můj otec měl v roce 1988 na té kontrole v Avii cca 2400 Kčs čistého. Aby se měl dnes lepší a mohl si koupit za výplatu výíce obědů, kdyby ještě žil a pracoval, musel by brát cca 35-40 tis čistého a více.

A to vůbec nemluvě o ceně nemovitostí, pozemků, nájmů, energií, služeb atd

Hlavně že je levnější litr benzínu a rohlík vid >:D
14. 2. 2018 12:33
MADE IN USSR
;-\ Odporný ruský humus! Je pravda, že na ten jejich tankodrom, který začíná za každým větším městem asi výborné, ale jako vždy typicky ruská filosofie když není konkurence, proč modernizovat. Pro rusy dobrý, do první nehody... :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 13:29
Re: MADE IN USSR
ono to pár modernizací má - třeba jinej motor, 5st. převodovku, můžeš v tom mít klimu, nezávislé topení, ABS, posilovač řízení, vyhřívaná sedadla, přestavba na LPG se zárukou atd.
Avatar - nalimer
14. 2. 2018 20:30
Re: MADE IN USSR
Tieto autá brázdia Sibír. Mechanika víťazí nad elektronikou.
Autá musia byť lacné a spoľahlivé.
Čo sa dá vyčítať tomuto vozidlu je zastaralý dizajn. Ale tam to aj končí. Motoricky, cenou a spoľahlivosťou ide o vhodný voz do mrazu a terénu.
Avatar - cechblog
14. 2. 2018 20:57
Re: MADE IN USSR
mluvit u této šunky o spolehlivosti chce notnou dávku hlouposti
14. 2. 2018 21:03
Re: MADE IN USSR
Pohodlí řidiče je mizerné. Jízdní vlastnosti v terénu dobré na silnici hodně podprůměrné.
Laciné? Cena je sice nižší než konkurence, ale o kolik?
A spolehlivost? U toho auta se rozpadá něco pravidelně každých 1 000 km. Ano je to sice opravitelné kamenem a klackem, ale doba v evropě pokročila.
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 22:24
Re: MADE IN USSR
která konkurence dělá dodávky do těžkého terénu?

Ono vůbe kdo dělá 4x4 dodávky se zvýšeným podvozkem a za kolik.

Proč se tady i v Německu tak dobře prodávaj ty Gazelly asi, hehe >:D
Avatar - nalimer
15. 2. 2018 12:46
Re: MADE IN USSR
Napíš mi jedno či dve dodávky, ktoré si vie kúpiť priemerný Rus na Sibíri.
Veľmi ma to zaujíma.
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 13:57
Buchanka v ČR u CzechCoal
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
14. 2. 2018 15:59
Re: Buchanka v ČR u CzechCoal
Tak právě s UAZem panuje u zaměstnanců CzechCoal "ohromná spokojenost". Názor všech je, že takový střep od dob škody 120 neviděli.
Na co si stěžují?
- nepřirozený posez za volantem
- nepřirozené šlapání pedálů
- nespolehlivost a poruchovost (sice menší poruchy, ale pořád něco)
- strašné jízdní vlastnosti na silnici
- vysoká spotřeba

Jediné co si pochvalují, je výkon přídavného topení.
A měl jsem čest se právě s tímto konkrétním strojem několikrát svézt a skutečně patří spíše do muzea. A proč si tento vůz firma pořídila? Protože relativně nízká cena.... Ale mají pouze tento jediný vůz, pak už se vratili k nákupu osvědčených Toyot a Fordů.
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 19:13
Re: Buchanka v ČR u CzechCoal
Posez asi bude dán konstrukcí že....

Pokud jm vadí spotřeba, mohli si to dát předělat na LPG, dovozce tuto možnost nabízí bez ztráty záruky. Co jezdí skěle v terénu obvykle nejezdí komfortně na silnici a pokud vím, chtěli to an převoz dělníku v terénu, nikoliv na jízdu po silnici.

A o poruchovosti sem nic nečetl nikde.
14. 2. 2018 19:57
Re: Buchanka v ČR u CzechCoal
Posez je dán konstrukcí, ano. A ten posez dělá z toho "úžasného" stroje pro řidiče celkem nepoužitelné auto.
Auto je určeno pro provoz v povrchových dolech kde jsou i místa s nebezpečím výbuchu a vozidla s LPG do těch míst nesmějí. Ale jde jen o srovnání spotřeb - tam kde Toyoty jezdí za 11 - 13 litrů nafty, tam si tento stroj řekne o 20 litrů benzínu.
Ano auto je sice provozováno z velké části v terénu, ale mezi pracovišti přejíždí po silnicích první třídy a tam pokud nechce brzdit provoz a jet rychlostí 90 km/h je jeho řízení takové gumové a jakoby na vodě.

A poruchovost? V září co jsem s tímto strojem jel naposled, mi ti co ho používají říkaly, že to má rekord asi 4 000 km bez závady. (nenapadá mne důvod, proč by si ti co s tím jezdí měli něco vymýšlet).

A argument, že šlo o závady opravitelné kamenem, klíčem č. 17 a kombinačkami neberu - lidi co toto vozidlo používají nejsou automechanici aby to opravovali někde na koleně.

A ty články o tomto konkrétním vozidle jsou taková nenápadná reklama dovozce - a ten asi těžko bude jako přednost uvádět poruchovost.
Avatar - cechblog
14. 2. 2018 16:24
Re: Buchanka v ČR u CzechCoal
skvélé fotky této nespolehlivé šunky, mají to jen chvíli a už je to orezlé
Avatar - nalimer
14. 2. 2018 20:28
Re: Buchanka v ČR u CzechCoal
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 14:03
Kamazy v ČR u CzechCoal
[odkaz]
[odkaz]

Důkaz že ruská technika v těžkých podmínkách funguje spolehlivě a je za velmi dobré ceny.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cechblog
14. 2. 2018 16:20
NA ZAOSTALÝCH TRZÍCH A ROZVOJOVÝCH ZEMÍCH SE MODELY VYRÁBÍ D
to není nic zvláštního viz trh v Indii, Číně, Pakistánu, Íránu a atd., tak je tomu i s rozvojovým Ruskem, zůstávají tam v produkci stroje, které se ve vyspělé Evropě už nevyrábějí, není zde absence pevných komunikací, nebo komunikací vůbec, jak je tomu v Rusku a není zde taková chudoba, aby si lidé museli kupvat naspolehlivé, zastaralé rakve, nechtěl bych v tom bourat, to by snad neměli pouštět ani na silnice EU, tako něco nebezpečného a nekvalitního
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 19:11
Re: NA ZAOSTALÝCH TRZÍCH A ROZVOJOVÝCH ZEMÍCH SE MODELY VYRÁ
Hele kdo se to objevil, už tě pustili z cvokárny? >:D >:D >:D
Avatar - Stejsn
14. 2. 2018 19:34
Strašně nestabilní verk,
terénem to sice tak nějak projelo, ale na asfaltu se to houpalo jako kachna. Měli jsme jednu na útvaru a povedlo se nám ji v zatáčce převrhnout ;-\ I troska stejnou zatáčku projížděla v náklonu skoro dvojnásobnou rychlostí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
14. 2. 2018 21:50
Re: Strašně nestabilní verk,
Proruská společnost ji obdivuje, ale sami by v tom jezdit nechtěli.
Avatar - Barrichello
14. 2. 2018 22:25
Re: Strašně nestabilní verk,
vojenská buchanka z 70. let se s tou novou nedá srovnat. Vnitřnosti sou plně jiný