Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
12
/
19
Prohlédnout znovu
Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
|
acz
Abarth
|
acz
Na nárazovém testu IIHS na stranu řidiče s malým překrytím je zřetelně vidět větší poškození před spolujezdcem, zatímco šofér by byl ochráněn lépe
|
acz
Americká organizace IIHS testuje také zadní nárazy do kamionových návěsů, což Euro NCAP nedělá
|
acz
Německý autoklub ADAC se rozhodl otestovat boční střet se spolujezdcem. I tady se potvrdilo, že ještě existují rezervy v bezpečnosti obou stran moderních vozů. Pasažér by zde mohl vyklouznout z pásů
|
acz
Netestují se pouze čelní střety, ale také nárazy zezadu. Nejsou totiž vůbec zřídkavé a pasažéři si z nich obvykle odnášejí dlouhodobá zranění krční páteře.
|
acz
Společnost Dekra se zaměřuje na netradiční crash testy. Například čelní srážku osobního a nákladního vozu. Ukazuje totiž na nekompatibilitu bezpečnostních prvků, které na to nejsou připraveny.
|
acz
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
|
acz
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
|
acz
Testy Euro NCAP 2014
|
acz
Testy Euro NCAP 1998
|
acz
Přesazený náraz do nepevné překážky
|
acz
Náraz do pevné překážky
|
acz
Boční náraz
|
acz
Whiplash – zranění krku
|
acz
Boční náraz do tyče
|
acz
Systém nouzového brzdění – město
|
acz
Ochrana chodců
|
acz
Asistent jízdy v pruzích, upozornění na opuštění
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků