Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucí vlajková loď Cadillacu se bude prodávat i v Evropě

Luxusní model Cadillacu, který bude vrcholem nabídky této americké značky, se má prodávat i v Evropě. Je možné, že použije označení LTS.
Zpět na článek
24. 8. 2014 08:27
24. 8. 2014 09:40
24. 8. 2014 10:40
24. 8. 2014 20:38
25. 8. 2014 09:49
24. 8. 2014 18:12
24. 8. 2014 18:38
24. 8. 2014 08:32
25. 8. 2014 10:51
24. 8. 2014 10:26
24. 8. 2014 10:56
24. 8. 2014 11:24
24. 8. 2014 18:11
25. 8. 2014 09:32
25. 8. 2014 11:08
25. 8. 2014 12:29
25. 8. 2014 12:34
25. 8. 2014 13:29
25. 8. 2014 13:59
25. 8. 2014 14:28
25. 8. 2014 16:50
25. 8. 2014 10:29
25. 8. 2014 11:15
25. 8. 2014 13:17
25. 8. 2014 14:28
Avatar - Uživatel_5340709
24. 8. 2014 08:27
USA
Ze by se v americe opět začaly dělat pěkná auta? :yes:
Rozbalit vlákno
8
24. 8. 2014 09:40
Re: USA
Vypadá skvěle! Extravagantně a luxusně! Jako by to byl třeba Maybach.
Edit: už vím, proč mně to napadlo: Maybach Exelero :'-(
Avatar - 4hill
24. 8. 2014 10:40
Re: USA
Pochybuju že bude vůz takový jako jsou předvedené koncepty..Ostatně jako u všech automobilek..Z nádherného konceptu většinou vyleze průměrné auto..
24. 8. 2014 20:38
Re: USA
Neplet si koncepty skodovky s ostatnymi :-)
25. 8. 2014 10:00
Re: USA
no hlavně aby z toho nakonec nebyly VOLHY nebo ZILLY >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - fOE
25. 8. 2014 09:49
Re: USA
Evoque, i8, Juke, Civic 8g?
Avatar - Barrichello
24. 8. 2014 18:12
Re: USA
Ty uz se tam delaj 70 let :-)
24. 8. 2014 18:38
Re: USA
Ovšem s dvacetiletou přestávkou..
Avatar - Uživatel_5340709
25. 8. 2014 10:59
Re: USA
Souhlasím s oběma dvěma. :-)
Avatar - M1chal
24. 8. 2014 08:32
Cadillac
Cadillacu fandím :yes: ale v konzervativní Evropě toho asi moc neprodá :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xjara
25. 8. 2014 10:51
Re: Cadillac
O to lepsi pro majitele takoveho auta ;-)
Avatar - aproximus
24. 8. 2014 10:26
Opravdu
krása :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2014 10:56
Vzhlad
Sice nie som fanusik americkych aut, ale v poslednom case ma celkom milo prekvapuju. Tento koncept vyzera taktiez velmi zaujimavo, lepsie povedane extravagantne, kedze ide o akesi retro v buducnosti, kde vidiet iste prvky z minulosti, ktore v kombinacii s nastolenym novodobym vyvijajucim sa dizajnovym jazykom automobilky musi zaujat. Mimochodom, taktiez mi to v istych rysoch pripomina Exelero. Ale pre mna doteraz aj tak najvacsim prekvapenim a posunom vpred spomedzi US produkcie je nova Corvette. :-)
Rozbalit vlákno
10
24. 8. 2014 11:24
Re: Vzhlad
Souhlasím s tebou,taky tam vidím jakési retro v budoucnosti. Krásný koncept. Kéž by šel do výroby. Zaparkovat s tím vedle zavedených evropských značek.... Asi je jasné kdo by byl středem pozornosti.
Avatar - Barrichello
24. 8. 2014 18:11
Re: Vzhlad
To muzes byt i ted. Staci zaparkovat Cadillac CTS vedle Bmw 3 nebo MB C.
25. 8. 2014 09:32
Re: Vzhlad
Nechtěl jsi napsat 5/ 6, respektive E/ CLS? CTS má být vyšší střední, ne?
Avatar - Barrichello
25. 8. 2014 11:08
Re: Vzhlad
Kdepak, je to klasická střední třída >:D Vyšší střední je XTS >:D (předtím STS a ještě předtím DeVille). V tom je právě to, že us vozy i když rozměrově patří do vyšší třídy, tak správným zařazením patří do nižší...
25. 8. 2014 12:29
Re: Vzhlad
Záleží, které kritérium pro řazení do tříd použijeme. Proč je řazení podle rozměrů nesprávné?
25. 8. 2014 12:34
Re: Vzhlad
Samotný Cadillac ho označuje jako midsize luxury. 5/ E jsou také midsize (v Německu vyšší střední). ATS/ 3/ C jsou compact luxury/ executive (v Německu střední). Snad sis nemyslel, že midsize = Mittelklasse.
Avatar - Barrichello
25. 8. 2014 13:29
Re: Vzhlad
Problém je v tom, že amíci maj jen midsize a large cars. Mezitím nic.

Co je pak ted Passat a BMW 5? Oboje midsize? Asi volovina ne...

A Cadillac teda v době CTS první generace dělal 3 auta vyšší střední....CTS,STS a DTS. Protože DTS fakt do luxusní třídy nepatřilo. Trochu na hlavu, že???

Chrysler 300C je taky vyšší střední, ačkoliv rozměry může konkurovat Audi A8 a BMW 7 :-) ;-)
25. 8. 2014 13:59
Re: Vzhlad
Ano, US Passat je midsize. Ale jen midsize, tedy ne luxury/ executive. Pokud je CTS konkurent 3/ C, k čemu mají ATS? Proč Američané porovnávají s 3/ C právě ATS a ne CTS?

Německá Mittelklasse je na americké poměry příliš malá (a značí ji jako compact, což jsou v našem chápání auta ještě o třídu menší). Oberklasse odpovídá fullsize. Obere Mittelklasse je mezi a zhruba odpovídá americké midsize.

Takový znalec amerik, čekal bych, že tyhle rozdíly znáš. Nebo se jen bojíš, že v téhle konkurenci neobstojí? >:-[]

PS: Chrysler 300 je fullsize, ne midsize.
Avatar - Barrichello
25. 8. 2014 14:28
Re: Vzhlad
Jo, ale v evropě byl řazen do vyšší střední stejně jako třeba Sebring, z toho je jasně patrné že evropa ameriky řadí do tříd naprosto špatně...

Neznam jediného evropského výrobce, který by pod jednou zančkou dělal 3 modelový řady stejný třídy >:D
25. 8. 2014 16:50
Re: Vzhlad
To není jen otázka amerik. Ve vyšších třídách v EU prémie válí a je v jejich rámci měřítkem. V USA jsou auta velikosti A8 rozšířenější, v EU nikdo mimo prémii nic takového nevyrábí.

Nejde o to, kolik modelů v jedné třídě děláš. Jde o to, jestli je zvládneš uživit.
25. 8. 2014 00:42
Hodně zdaru pro Cadillac
Vlastním Cadillac ATS (2014), když zaparkuji vedle Audi nebo Mercedesu lidi koukaj na moje auto:D Nejlepší je potkat majitele nějaké Německé "prémiové" značky, když by ho to auto stálo 800t (na nějaké prvky výbavy jsem dostal slevu jinak by to bylo o cca 70t víc, ale tak i Audi atd. dává slevy na packety, stačí koupit ve vhodný čas) jako to moje tak si o kůži, navigaci, dřevě a hliníku atd. může nechat jenom zdát:D nehledě na to, že s tou 1.8 tfsi co má nějakých 130 kW mýmu 2.0l turbu s 203 kW neujede ani kdyby chtěl. Kdybych chtěl stejně vybavené auto od Audi stálo by 1,3m (vím to protože mám služební Audi v kůži atd.) Takže jen přeji Cadillacu hodně štěstí, protože ty tvz. německé prémiovky jsou předražený!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Balkan
25. 8. 2014 10:32
Re: Hodně zdaru pro Cadillac
Ahoj, tak 2 veci. Pokial viem ten 3.6 V6 nebude,ale spotreba je tam vysoka. Co sa tyka ATS, 800tis, KC? to vazne? to je nejakých 30tis. eur, to znie moc atraktivne. Todos to berie cez Charouza a tu maju nabalikovany kus za 40tis(spustene zo 60tis.) a ak tvrdis ze u Chaoruza sa da do 900tis. kupit,tak to je uplna parada, inak ten CTS sa hybe na urovni 45tis. eur, teda nejakých 1.2-1.3mil.KC, do 1.5 kupis hladko. A co sa tyka 2.0T? tiez sa mi to nepozdavalo,ale ja mam Seville rv 2000, 4.6 V8- ma vsak o 30 koni viac a zas novy CTS je lahsi,zadokolko a bude 8rychlostny automat. takze jazdne vlastnosti ma lepsie nez toto auto.
25. 8. 2014 11:07
Re: Hodně zdaru pro Cadillac
ATS máš proč ? Protože více vyhovoval a nebo protože nebyl budget ?
Vzhledem k prodejům celé D3 si velká část trhu myslí, že cena je OK, takže jim z tvého pohledu předraženost může být proteď u )(
;-)
25. 8. 2014 12:44
Re: Hodně zdaru pro Cadillac
Nejsou předražený, jenom si je ty nemůžeš dovolit (nebo ti je prostě líto ty kačky za ně vysypat).
25. 8. 2014 20:27
Re: Hodně zdaru pro Cadillac
No je mi líto dát za to ty peníze a AST jsem vzal proto, že se mi zdál poměr cena/výkon jako dobrý ano CTS-V se mi líbil víc, ale nechtělo se mi dát o tolik navíc ATS se mi líbilo cena byla taky dobrá tak jsem ho vzal. A co se týče ceny dovoz jsem si zařizoval sám a placení cla a dph jsem se díky vyjímce vyhnul:) Cena dopravy do EU mě stála 56t Kč, auto jsem v USA do přístavu dovezl a v přístavu zas vyzvedl cena veškerých papíru pro přihlášení byla 7t Kč. Takže auto vyšlo na 870t Kč. A jsem naprosto spokojen.
26. 8. 2014 07:07
Re: Hodně zdaru pro Cadillac
Neříkám, že spokojen být nemáš. Ale jistě víš, jak se tvoří ceny čehokoliv. D3 se prodávají výtečně i za pro tebe příliš nehorázné kačky. Ceny mají očividně nastaveny dobře.
26. 8. 2014 09:04
Re: Hodně zdaru pro Cadillac
Takže dovoz z USA. Proč sis nekoupil EU provedení? ATS se tu prodává, začíná něco přes milion. Porovnáváš jablka a hrušky, i D3 je v USA levnější (neříkám, že levnější než Cadillac, ale levnější než v EU).

A o jaké výjimce píšeš? To sis dovezl ojetinu (alespoň 6 měsíců registrované auto)?
26. 8. 2014 13:20
Re: Hodně zdaru pro Cadillac
dovez nový, ale jakoby nedovez:D
25. 8. 2014 07:58
Distribuce v ČR
Mít tak někde poblíž prodejce a solidní servis, tak neváhám a koupím si ho. MB je sice srdcovka, ale rád bych zkusil trochu exotiky. Hodně se mi líbí CTS, bohužel do ČR (nebo i do celé EU?) se dováží pouze 2,0 T a já bych rozhodně radši V6...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - The Spešl Uan
25. 8. 2014 10:14
Re: Distribuce v ČR
Jsem absolutně stejného názoru. Moje vysněná kára je MB E, ale toto UFOluxury bych hodně chtěl mít. Jestli je pravda cena 8OO tis. ( viz příspěvek o dva výše), mohlo by to mít fakt dobrý prodeje. S tímhle Cadillacu fandím. Ten vzhled je hodně futuristický, takový rok 2020, ale když se na to pozřete pozorně, zjistíte, že kromě tvarů je vlastně velmi uhlazený a klidný... Fakt krása... :-) :-) :-) :-)
Avatar - Dinar
25. 8. 2014 10:29
Krása
tohoto konceptu vychází především z toho, že jde o velké kupé. Velké kupé s ladnou základní linkou, dlouhou přední kapotou, splývavou střechou, krátkým zadkem a to umocněno šířkou, svalnatým postojem na velkých kolech. Značkové markanty, jakékoliv značky, pak tento tvar už jen těžko pokazí. Pokud jsou ale naroubovány na menší auto, sedan nebo menší kupé, nefungují zrovna ty konkrétní caddilacu už zdaleka tak dobře. Lom procházející podélně autem i vertikální světlomety jsou už vyčpělé téma a aktuální modely design nikam neposunuly, koncem devadesátých let to byl výrazný designový skok vpřed pro Cadillac, ale wow efekt je dávno pryč a designově dnešní modely cadillacu nemají moc co říct.
Rozbalit vlákno
3
25. 8. 2014 11:15
Re: Krása
S detaily v podstatě souhlas. Ta "starost" cadddesignu ale paradoxně v mém oku časem získává na atraktivitě a to díky posunu hlavně MB k asiastylu. Nebojím se napsat, že toto "hranaté kladivo" mi sedí více než současné "zmrzlinoidní" S coupé.
Teď mne napadá, že klidně napíšu amerika jak vyšitá. Mám z toho dojem a pocit velkého, trochu teatrálního a neotesaného auta. Vedle toho jako evropskou definici beru 6GC. Oboje vnímám jako současnou interpretaci klasiky.
Avatar - Dinar
25. 8. 2014 13:17
Re: Krása
Ale jo, souhlas, na tom velkém kupé nevypadají cadillakovské markanty vůbec zle, je to prostě americky rozmáchlé. To co říkám je, že na cts, potažmo ats už to zdaleka taková sláva není, místo amerického dojmu rozmáchnutosti převažuje jiný americký dojem, humpoláckost bezdetailního designu. S Mercedesem souhlas, to oblé baroko nevyhovuje každému, osobně mi taky nesedí, ale zrovna S-kupé sedí, taky proto, že těží z podobného efektu jako tento koncept, velké kupé prostě nejde zkazit, klasické tvary unesou naroubované markanty v jakémkoliv stylu. ;-)
25. 8. 2014 14:28
Re: Krása
Ano. CTS na odpovídajících kolech ještě jakž takž, ale ATS už je přiliš malé na US rozmáchlou okázalost, kde tyto tvary fungují.
No a mámu oku více lahodí tato kupé rozmáchlost, než kupé uhlazenost (S coupé). Ale proti gustu.... ;-)