Čím víc turb tím větší pecka? Jo pecka to bude až se to * Já bych 6 nechal tak jak je a hlavně verzi kabrio s V8 s max 1 turbem a proti 911 at si postaví novej model a dají mu třeba 2 turba na válec :-!
O 550d tu taky kdekdo napise, ze se se a realnou zkusenost s tim snim nikdo neuvedl. Benzin je o neco jednodussi, tak z toho bych strach nemel. Nova 550d bude mit turba 4 a i tak se jich v Evrope nekonec nejspis proda vic, nez tech benalu se trema. U nove 6, tedy pokud s ni miri na 911, bych cekal nejen snizeni hmotnosti, ale i rozmeru. Soucasna (i minula generace) 6 mi prijde zbytecne velka.
Mensi nez M4 asi ne, ale ani to nemusi byt nijak velky rozdil, preci zalezi, jak to chtej prodavat a na co mirej. Myslim, ze v segmentu kupcu 911 se na rozmery nehraje, spis jde o techniku, "zazitky", kredit, mozna ego apod. Napr. R8 je kratsi, nez RS5 a nasel bys dalsi priklady.