Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucnost Lexusu: Nové LS a palivové články, plug-in hybrid prý nemá smysl

Lexus v následujících letech rozšíří svoji modelovou paletu. Zaměří se také na moderní pohony, čímž nemyslí plug-in hybridy.
Zpět na článek
19. 2. 2016 11:40
19. 2. 2016 16:28
19. 2. 2016 11:17
Lidi se rozčilujou
když je tady moc článků o škodovkách...kterých jezdí statisíce. A já se rozčiluju, že je tady vobden článek o týhle ubohý firmě, co vyrábí kastroly na rejži a která začala před relativně nedávnem trapným kopírováním německých aut. To je ale mediální tlačenka! Stejně se jich prodá pár. Protože většina lidí nemá nas...no v hlavě.

Čím víc palců dolů, tím líp. Chci rekord a rejžokastroláci to daj, věřím vám.

MERCEDES UBER ALLES!!!!!!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2016 11:36
Re: Lidi se rozčilujou
kazdy nejako zacinal.... ;-) ... prve lexusy boli kedysi akoby vizualne kopie nejakeho toho mercedesu ... kia zase v zaciatkoch expanzie vyrabala "prerobene mazdy" ... aj legendany chrobak vznikol defakto len prepracovanim tatry V570 ( aspon to sa pise kde kade ) .... kazdy nejako zacinal ..... kazdy od niekoho "odpisoval" .... ako v skole... priznajme sa kto z nas v zaciatkoch studia tiez neodpisoval .... ale casom si uz kazdy siel vlastnou cestou ... aj znacky uz casom ziskali skusenosti.... ziskali svoju vlastnu tvar... a sli za svojim vlastnym cielom... dnesny pohlad na minulost uz ale ich buducnost neriesi.... je potrebne pozerat dopredu a lexus je dnes hodne dynamicka a moderna automobilka... na druhej strane suhlasim s tym ze nekricme hop kym nepreskocime.... lebo s tymi palivovymi clankami je to este mozno moc horuce ( ja len aby sa lexus nepopalil ) ..... co bude za 4 roky je asi tazke tvrdit.... ale odvaha im rozhodne nechyba .....

klidek... ze sa ti lexusy nepozdavaju ... v pohode.... kazdemu sa paci nieco ine.... ale obzerat sa do historie a s tym sa dnes uz ohanat... je ozaj uz len usmevne... ja pozeram pri znackach uz len dopredu ... a mnohe znacky tiez.... co vyrabala toyota pred 50 rokmi alebo lexus pred 30 je podla mna dnes uz ozaj jedno .. podstatne je to kde su tieto znacky dnes a kde budu zajtra... ;-) ... v dobrom to myslim
19. 2. 2016 11:47
Re: Lidi se rozčilujou
Však já vím, že neprudíš. Pro mě právě historie a třeba dávné závodní úspěchy jsou u značky důležité. Vytváří to takovou legendu, jak ty píšeš "čaro". Ale jak říkáš - každej má svůj vkus. A úsměvné že to je? no. Myslíš, že by se současné Jaguary vůbec chytly, kdyby se nejmenovaly jaguar? Nebo i v mainstreamu - na bazaru bude o dost dražší Sharan než identická Alhambra...Značky a tradice jsou v podvědomí většiny lidí. Já to holt mám ještě víc a ty zas míň. :-) ...ale s tím se dá žít.
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 11:58
Re: Lidi se rozčilujou
Nebude, hlavně ne v první generaci, protože Alhambra, Sharan a Galaxy byly největší plečky po sluncem, i posmívaný Voyager je o 8 galaxií jinde co se týče variabiity, ergonomie a hlavně kvality.

>:D >:D >:D
19. 2. 2016 12:01
Re: Lidi se rozčilujou
Je to tak, mrkni na inzeráty a neblábol.
Až teď začne Cadillac montovat v Číně, teprve uvidme žádoucí kvalitu, viď?
Anebo že by bylo vrcholu dosaženo tím kombíkovým s motorem z Fiatu?
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 12:10
Re: Lidi se rozčilujou
BLS? To není Cadillac, to je Saabillac, to byl takový omyl >:D

Další kombík už byl leda CTS II Sportwagon s motory 3,6 V6 a CTS-V Sportwagon s 6,2 kompresor a ANO, to je vrchol americkcýh kombíků. Lepší americký kombík nikdy vyroben nebyl >:D
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 12:12
Re: Lidi se rozčilujou
A nejlepší byla hláška maminy ze Sharan na parkovišti před Tescem, když vedle stál kámoš s Vyoagerem, přišel, zmáčknul DO, el se mu otevřely páte dveře a obě boční posovné....

"Táto, čum na to, tohle nemáme"

Sme tam tehdá padali smíchy na zem....

Kdy měl posuvné dveře Vyoager(Town and Country) a kdy Sharan vid >:D >:D >:D
19. 2. 2016 13:25
Re: Lidi se rozčilujou
Mě tvý dveře ani sharany a voyagery nezajmaj. Máš svůj svět u tesca. Užij si ho. >:-[]
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 14:50
Re: Lidi se rozčilujou
Já tam nakupovat nechodím, my jsme tam měli sraz s kámošem >:D

Já jezdím do Globusu a objednávám sivěci přes net >:D

Mě zas nezajímá fádní D3 z pochybnou spolehlivostí, každého nezjímá něco jiného >:D >:D
To si radši přečtu o tom Lexusu, i když tenhle model třeba muj cup of tea taky není. Ale ufrt lepší než test Fabie po 40x
Avatar - rimow11
19. 2. 2016 11:51
Re: Lidi se rozčilujou
:yes: >:D
Avatar - Aoyagi
19. 2. 2016 12:18
Re: Lidi se rozčilujou
Lexus, narodzíl od Mercedesů, nemusí co dva měsíce do servisu. Ale proč to povídám zanícenému fanboyi, který nikdy v LS neseděl >:D
19. 2. 2016 13:30
Re: Lidi se rozčilujou
Ale já jsem v poho. Spíš mě udivuje, jak víš, v čem jsem seděl...:)
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 14:52
Re: Lidi se rozčilujou
10x ročně v servisu je peci norma pro D3, vždyt tam sexy asistentky příjmu vaří super kafe ne >:D >:D >:D >:D
Avatar - netcar.xx
19. 2. 2016 14:23
Re: Lidi se rozčilujou
Co to je lopato UBER? Jako že má Mercedes ubrat? Když už si ty vemeno hraješ na chytrýho, tak buď über, nebo ueber. Ale tebe šacuju tak na fantastu, v lepším případě na majitele rezavé W210 s Euro2 po deseti cikánech z AAA.
19. 2. 2016 14:32
Re: Lidi se rozčilujou
na co ty mě šacuješ je pro mě tak důležitý, jako jaký jsem dneska ráno vy..al ho..no >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - netcar.xx
19. 2. 2016 14:53
Re: Lidi se rozčilujou
Mercedes nebo *. Píšeš o jednom a tom samém.
Avatar - Individualita
19. 2. 2016 14:44
Re: Lidi se rozčilujou
Ty jsi tragéd. A zřejmě i xenofob >:D
Avatar - Individualita
19. 2. 2016 14:46
Re: Lidi se rozčilujou
Ty jsi tragéd a zřejmě i xenofob >:D
Avatar - sorpersa
19. 2. 2016 15:36
Re: Lidi se rozčilujou
>:D JJo taký úber alles E klasse som videl predvčerom pri TESCU - hrdzavy ako líška :-) a to komplet... žiadne po búračke... aj toť susedovo SLK už ryšavie... A aby som nezabudol úber alle s motorom Renault, xixixixi do popuku... zdvihol si náladu...
19. 2. 2016 11:40
hmmmm zajimave
"Z interních výzkumů navíc vyplynulo, že dobíjení ze zásuvky majitelé plug-in hybridů skoro vůbec nepoužívají, a tak v reálném provozu nedávají smysl."

to by me zajimalo na jakem aute a jakych zakaznicich to zkoumali, kdy jediny plug-in ktery Toyota ma v podobe Priusu plug-in je vysmech a je doslova propadak v prodejich (i prestaveb Priusu na vetsi baterie a solarni strechu je vic nez originalnich plug-in Priusu), aneb jak zazdit tak super naslapnutej uspech v hybridech nesmyslnou cestou vodiku, asi chtej prodavat rocne ne stovky tisic az milionu, ale jen jednotky tisic aut v dane kategorii

trosku si zaspekuluju, ale podle me v Toyote nekdo tlaci na vodik jen proto ze ma podil v Japonske jaderne energetice
Rozbalit vlákno
33
19. 2. 2016 11:54
Re: hmmmm zajimave
No, ona to nemusí být taková blbost. Nové generace akumulátorů jsou sice pomalu slibovány každý měsíc, ale zatím není nic použitelného dramaticky lepšího. Tesla se to snaží řešit hrubou silou, to jest více baterií a megatovárna na stávající technologie li-on aku, která by měla pomoci snížit cenu.
Ukládání elektrické energie nepřímo do vodíkových článků nemusí být slepá ulička. V každém případě mají tyto články jednu výhodu - rychlé "tankování". U elektromobilu to je a nejspíš i bude problém, pokud se nezavedou nějaké jednotné baterky a výměnný systém.
Popravdě nevím, jaká je efektivita při výrobě vodíku. Ale nemusí to být njak horší než výroba li-on baterií, jejichž recyklace navíc rozhodně není bezproblémová.
19. 2. 2016 12:20
Re: hmmmm zajimave
prumerna doba vyvoje a testu novych technologii ohledne ukladani energii je priblizne 8-12 let, takze rekneme 10, a co myslis, bude do 10 let dostatek vodikovych cerpacich stanic, nebo spise verejnych dobijecich mist?

a jen pripomenu, jedna cerpaci vodikova stanice s 1 stojanem (jedním stojanem) a tankovaci kapacitou pro cca 20 ( dvacet ) aut typu Toyota Mirai (pak je potreba dovest dalsi zasobu vodiku) prijde na cca 3 miliony euro, jeden rychlonabijeci stojan prijde na cca 10 tisic euro, za rok 2015 se na uzemi EU uvedlo do provozu cca 1200 novych nabijecich stojanu pro EV a postavili jen 2 vodikove cerpaci stanice kazda s 1 stojanem pro cerpani, no super takze aby tu bylo podobne mnozstvi cerpacek na vodik jako tech na benzin a naftu, tak to bude trvat soucasnym tempek asi tak kolik, 5-6 tisic let? >:D (v CR se stavej/uvadej do provozu nabijeci stojany cca 200x rychleji nez jak se stavej vodikove benzinky)

a ted "ekonomicka" stranka veci, 1kg vodiku pokud se vyrabi za pomoci elektriny a ze dnes se tak vyraby a jeste par desitek let vyrabet bude tak spotrebuje 60kW te elektriny, na tento 1kg vodiku pak dane auto kuprikladu ta Toyota Mirai ujede cca 100km, a ted se podivej kolik km na 60kW ujede treba Tesla S, hrubym vypoctem 20kW na 100 jsem na cca 300km, tak co, co je lepsi, ujet na 60kW s vodikovim autem 100km, nebo ujet na stejnych 60kW s baterkovim autem 300km?

jj vodik ma opravdu "zářnou" budoucnost v osobni doprave :-!
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2016 13:04
Re: hmmmm zajimave
To ale nikdo nechce slyšet. S vodíkem je jen spousta problémů.
Avatar - Ham.
19. 2. 2016 12:20
Re: hmmmm zajimave
Já myslím, že obě technologie, jak baterky, tak vodík mají hromadu nevyřešených problémů, které brání masovému rozšíření. No a Toyota to dobře ví a nezavírá si cestu ani v jedné větvi. Jakmile by se objevila nějaká průlomová technologie ať již v oblasti baterek nebo výroby a distribuce vodíku, tak prostě zaplaví trh jedním nebo druhým druhem pohonu. To, že teď nechce nabízetí plug-in vůbec neznamená, že když se objeví schopné baterky, tak do půl roku není schopná napráskat pluginů nebo elekter jak Baťa cviček, technologii auta s elektromotorem nemusí nikdo zkoumat, ta je dávno vynalezená, jde jen o ty baterky, s vodíkem je to totéž, jakmile někdo přijde s cenově přijatelnou výrobou, distribucí a skladováním vodíku, tak prostě budou připravení a budou čekat až ta chvíle přijde. To že umím vyrobit plug-in nebo vodíkové auto ještě neznamená, že jej začnu chrlit jak magor a následně zjistil, že to nikdo nechce/nevyužije. Každá technologie musí přijít v pravou chvíli a Toyota nedělá nic jiného než se na tu pravou chvíli chystá a to znamená umět vyrobit cokoliv, co se v této oblasti jeví jako perspektivní.
19. 2. 2016 13:00
Re: hmmmm zajimave
Myslím že vyrobit elektrické i vodíkové auto umí kdokoliv kdo dnes vyrábí spalováky. Velká většina komponent auta je do značné míry shodná (podvozek, zavěšení kol, karosérie vnitřek atd.) a nahradit spalovací motor s převodokou elektrikou není až takový problém. Pokud by elektrické díly výrobce sám nedělal, nakoupí si je od dodavatelů.

Jediný problém je že ty technologie pořádně nefungují vůbec nikomu, takže se do toho skoro nikdo moc nehrne.
19. 2. 2016 14:58
Re: hmmmm zajimave
Toyota si naopak zavira dvere k baterkam, Power Japan plus ma tovarni vpodstate diky Toyote, a dnes od nich jiz ani nebere baterky, Toyota si postupne znepratelila spousty firem v oblasti baterii a ted ma spise problemy s tim aby vubec baterky meli, a jednoduse proto ze puvodni plany Toyoty jeste pred cca 8 lety byli smerem k EV, nekolik firem tak slo vyvojem pdole nich v nejake dohode a Toyota pak najednou obratila

vpodstate dnes by mela Toyota asi i problem si nasmlouvat vetsi objemy baterii pro pripadne plug-in a cista EV, v tom je celej problem
Avatar - Ham.
19. 2. 2016 15:18
Re: hmmmm zajimave
Toyota má takové zisky a tím pádem takové prostředky, které může vrhnout do oblasti R&D, že nějakou baterkárnu si klidně může postavit sama nebo si rovnou některého výrobce koupit. Vzhledem k tomu, že vyrábí stále zdaleka největší množství hybridů (byť ne pluginů) tak má spotřebu baterek ze všech automobilek největší a takovému zákazníkovi baterkáři polezou do zadku a ještě u toho budou pískat Kimi Ga Yo. Money talks.
19. 2. 2016 17:05
Re: hmmmm zajimave
tak to jsi hodne na omylu, Toyota zdaleka neni nejvetsi odberatel baterek na svete a dokonce nepatri ani do top 5 ;-)

nejvetsim odberatelem baterii jsou cinske BYD, cinske State Grid Corporation, Tesla, Nissan a prekvapive pate misto si delej Asus a APC ;-) Toyota je az sedmim odberatelem co se baterii teto planety tyce ;-) a Toyota opravdu nema na to si koupit dodavatele baterek ktery by ji dokazal zasobovat, ostatne Power Japan Plus je toho dukazem, byl vybudovat na zakladech dohod s Toyotou a dnes jsou vubec v Toyote radi ze jim dodavaj baterky alespon pro Prius

naopak nejvetsi vyrobce a dodavatel baterii coby soucast jisteho koncernu by si teoreticky mohl koupot Toyotu :-!
Avatar - Ham.
19. 2. 2016 17:30
Re: hmmmm zajimave
Jakým důkazem, baterie mají, výrobu neomezují, takže potřebu někoho kupovat nemají, ale kdyby je někdo začal vydírat jak naznačuješ, tak se zařídí podle svého. Ale klidně si věř svým teoriím o tom, jak jsou na tom špatně.
19. 2. 2016 21:20
Re: hmmmm zajimave
ja nekde naznacil ze je nekdo vydira? ufff ze si toho nejsem vedom

mimochodem o Power Japan Plus se pokusili, a zhatili jim to, a to je asi 50x mensi firma nez oni

ja pro Power Japan Plus delal na soutezi a umistil se na 3 miste, podle meho navrhu se unich postavilo cast solarni parkoviste ;-) takze radsi verim tomu co si prectu jinde nez jsou tve posty ;-)
Avatar - Ham.
19. 2. 2016 22:06
Re: hmmmm zajimave
Ano naznačil, napsal jsi, že "Toyota si postupne znepratelila spousty firem v oblasti baterii a ted ma spise problemy s tim aby vubec baterky meli". Pokud by to byla pravda, tak co jiného něž vydírání by to bylo ze strany výrobců baterií?
20. 2. 2016 09:42
Re: hmmmm zajimave
koukam ze jsi y businessu zbehlej co? asi ti nedochazi ze firmam okolo vyhovuje pokud si partnera v podnikani drzej na uzde presne tak aby odebyral co muze, viz treba Apple-Samsung, ac spolu vedli miliardove zaloby, tak ani jeden bez toho druheho by nebyl tam kde jsou ;-)

Toyota mela dohody se 3 firmama na dodavky baterii pro cista baterkova EV, ale po neuspechu s Rav EV za ktery si mohli sami postupne 2 vyrobce a dodavatele uplne odstavili a zustali v uzsim vztahu jen s PJP kde spolecne vyvyjeli novej typ akumulatoru pro pristi generaci EV a plug-in hybridu, Toyota ale v roce 2012 obratila a ohlasila ze misto Ev se zacne soustredit ve velke mire na vodik, PJP v tom nechal financne samu (nakonec to prevzala financne Japonska vlada) a od PJP jiz odebyra jen baterie pro hybridy, PJP se udrzelo a dnes ma na Toyotu docela slusne paky a kuprikladu posledni jednani zacatkem 2015 o obnoveni spoluprace na bateriich jiz PJP zamitlo ;-) Korejci Toyote jiz take dodavat nechtej protoze je odepsala v tom roce 2012 a dnes maj odbyt pro EV jinde hlavne v Cine, takze Toyote vpodstate dnes nezbejva nic jineho nez se spokojit prave s hybridy a s vodikem, cos je vpdostate take hybrid a o moc vetsi baterka v nem neni
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 10:05
Re: hmmmm zajimave
Zato ty jsi hotový kapitán automobilového průmyslu. Jasně, Toyota je vyřízená a nezbývá jí nic jiného než se koukat na ostatní, jak se jim hrnou zisky z jejich geniálních rozhodnutí v oblasti EV a Toyotě nezbudou než oči pro pláč nad nepoužitelným vodíkovým autem. Už se těším na porovnání zisku Toyoty a třeba Tesly za rok 2016.
20. 2. 2016 10:24
Re: hmmmm zajimave
ja si narozdil od tebe precet jejich financni zpravu za 2015 a jejich zpravu vyhledu na 2016 ;-) ty kapitane >:D
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 10:55
Re: hmmmm zajimave
No to jsi kabrňák, určitě se tam píše, že jsou v pytli a že za to můžou výrobci baterek, protože jim nechtějí dodávat dostatečné množství aku na výrobu elektroaut.
20. 2. 2016 11:34
Re: hmmmm zajimave
no o zastaveni vyroby hybridu se tam opravdu pise, a to ze dvou duvodu, jeden se tu na auto.cz dokonce i objevil, a ano zastavila se hlavne vyroba hybridu, letos zastavili na par tydnu vyrobu zase jiz jen z duvodu nedostatku ocele a hliniku, o tom se tu psalo
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 12:37
Re: hmmmm zajimave
Kličkuješ tu jak zajíc na honu, z nedostatku baterek je najednou nedostatek ocele kvůli havárii v ocelárně, pěkný vlastňák.
20. 2. 2016 01:29
Re: hmmmm zajimave
Baterie mají, ale jen pro hybridy, kde je jich nula nula nic. Kdyby měli zahájit výrobu elektromobilů, kde je jich tak 10x - 20x víc, tak nemají.
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 09:32
Re: hmmmm zajimave
A proč by měli startovat výrobu elektromobilů, když je v současnosti vyrábět nechtějí a jasně to říkají?
20. 2. 2016 09:43
Re: hmmmm zajimave
rikaji to jen proto, protoze nemaj dodavatele na baterie ktery by jim byl ochoten dodavat dostatecne mnozstvi clanku aby pokryli i jen poptavku po EV v domacim Japonsku ;-)
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 10:07
Re: hmmmm zajimave
Jasně, jak píši výše, Toyota je nahraná.
20. 2. 2016 11:35
Re: hmmmm zajimave
nahranej jses hlavne ty s tema kecama
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 12:35
Re: hmmmm zajimave
Na kraviny tady máš monopol, tak se z toho nesnaž vykecat.
20. 2. 2016 01:24
Re: hmmmm zajimave
Bože můj, kolikrát jsem to již slyšel - "my to sledujeme a jakmile se vyskytne lepší technologie, tak odstartujeme masovou výrobu". Tvrdily to evropské automobilky o hybridech, Toyota o plugin hybridech, a znovu některé evropské automobilky tentokrát již s společně Toyotou o elektromobilech. A zase a znova se ukazuje, že to je blábol. Ten kdo začne s danou technologií dříve, získává spoustu knowhow, které ten "kdo vyčkává na něco lepšího" z konceptů nikdo nevydoluje. A získavá také důvěru zákazníků, že technologii rozumí a mají ji odladěnou. To je důvod, proč, hybrid prodává v drtivé vetšině jen Toyota - Priusy a elektromobily jen 2 nebo 3 firmy v čele s Teslou. A díky tomu jejich náskok potom už stále jen roste. Tedy pokud neudělají tak fatální chybu jako Toyota s elektromobily.

Mimochodem není pravda, že Toyota si nezavírá cestu ani k jedné větvi. Naopak, elektromobilní větev zcela ignoruje.
20. 2. 2016 09:49
Re: hmmmm zajimave
jen doplnim, ze Toyota jiz neni leader v prodejich hybridu, tuhle pozici ma dnes Honda, na kusy proda rocne celosvetove vic hybridu nez Toyota, Toyota dnes vede pouze v celkovem poctu prodanych hybridu za celou dobu prodeju, tam jsou dnes lehce nad 8 miliony celkove, ale i tohle prvenstvi jim zrejme do 5 let Honda vezme, pokud ne driv protoze neco z kolace si zrejme ukroji jiz brzi Hyundai a predpoklada se ze ho ukroji hlavne z podilu Toyoty

a nejvtipnejsi je ze Toyota nema prvenstvi ani ve vodiku, tam ji ho zase vzala Honda a je pred ni i Hyundai, Toyota tomu dava jen nejvetsi PR
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 09:49
Re: hmmmm zajimave
1. To, že něco Toyota dnes ignoruje, neznamená, že když nastane nějaký zásadní průlom v oblasti kapacity/hmotnosti a rychlosti nabíjení baterií, že nezačnou dělat elektromobily.
2. Ten kdo začne s danou technologií jako první často končí v propadlišti dějin, příkladů v dějinách vědy a techniky jsou spousty. Nakonec nemusíme chodit daleko, elektromobily se vyrábí od 19 století a řada jejich výrobců už dávno zkrachovala a ti co zjistili, že se tím nedá uživit tak přešli na jiné systémy pohonu.
3. Toyota dělá to co dělá a je evidentní, že jí to vychází, vyrábí a prodává 10 mio. aut a vydělává na tom miliardy dolarů a to je to, oč tu jde. Mít jenom nálepku průkopníka, vyrábět pár desítek tisíc aut a prodělávat na tom kalhoty není nic co by Toyotu zajímalo ani jakýkoliv jiný ziskový koncern.
20. 2. 2016 09:54
Re: hmmmm zajimave
Toyote se financne dari jen diky zmenam kurzu dolaru a ze se ji dari prodavat v USA, pokud by nedoslo na zmenu kurzu dolaru, tak by Toyote zisk nestoupal, ale naopak klesal ;-) takze ano Toyote to zatim "vychází"

je otazkou jak dlouho jim to vydrzi, protoze to o cem se v tech zpravach o rekordech nepise je, jak jim odchazi klicovy zamestnanci ke konkurenci, a to hlavne z oblasti kontroly a stavby kvality, tedy to co mela Toyota dlouhodobe zmaknute prave diky tem lidem co odchazej
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 10:09
Re: hmmmm zajimave
Toyotě se daří především proto, že vyrábí auta na kterých má zisk a nevyrábí auta na kterých by měla ztráty.
20. 2. 2016 10:23
Re: hmmmm zajimave
asi jsi necetl jejich financni zpravu za 2015 a vyhled na 2016 vid? kdyby ano tak bys nepsal ty blbosti co pises ;-)

pisou tam ze letos meli prodeje o 3% diky prodejum v USA a vyssi zisk diky prisnivemu vyvoji kurzu dolaru vuci jejich domaci mene, ale ze vyhled na rok 2016 maji s poklesm prodeju o 1-2% a zhorseni financni bilance pro nepriznivy vyvoj na asijskem a evropskem trhu ;-)

pod carou se pak pise ze meli nejhorsi rok co se odlivu klicovych pracovniku tyce
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 11:00
Re: hmmmm zajimave
To, že jim kurzový vývoj přihrál nějaké drobné je stejně nepodstatné jako jestli jim díky krizím v Jižní Americe, Číně nebo Rusku klesnou letos prodeje o procento. Podstatné je, že vyrábí auta na kterých mají zisk. Vše ostatní jsou kecy v kleci.
20. 2. 2016 11:38
Re: hmmmm zajimave
8% diky rozdilu kurzu ti prijde jako drobne? no slusne drobne citajici cca ctvrt miliardy JPY ;-) hochu ty asi zijes v nejake jine dimenzi kde se ctvrtmiliarda jen tak rozhazuje a oznacuje za drobne co? >:D
Avatar - Ham.
20. 2. 2016 12:33
Re: hmmmm zajimave
Nedělej ze sebe kašpara, drobné pro Toyotu, jeden rok 8% plus, druhý rok 8% minus díky kurzům, to se děle pořád a všem firmám, které mají globální charakter a působí na na světových trzích. Podstatná část zisku je z toho, že vyrábí auta se ziskem, jestli jim kurzy jednou 8% seberou a podruhé přidají je nepodstatné.
26. 2. 2016 16:50
Re: hmmmm zajimave
"Toyotě se daří především proto, že vyrábí auta na kterých má zisk a nevyrábí auta na kterých by měla ztráty". To je hezké tvrzení. Kde já už jsem to slyšel? Čítával jsem to tu tak před 10ti lety. Stejný myšlenkový postup používaly evropské automobilky, když Toyota vyvíjela Prius a dlouhá léta z něj měla jenom ztráty a evropské automobilky na hybrid kašlaly. A dnes Toyota vyrábí hybridů miliony a Evropané mizivé mnoožství. Což je jeden z důvodů, proč Evropané řeší emisní skandál zatímco Toyotě se daří.

Víte vždy, když dochází k nějaké zásadní změně technologie, tak nejdříve se na tom prodělává. Teprve o pár let později se ukáže že ono "prodělávání" byla ve skutečnosti investice do budoucnosti. A že ten kdo prodělával je najednou lídrem a ten kdo si maloval, jak až přijde ta správná doba vyrazí jako stříbrný šípl, je najednou kdesi na konci pelotonu. Vaše krátkozrakost a nekritické přejímání žvástů jejich PR oddělení je až zarážející.
19. 2. 2016 12:49
Než vodíkové články,
to už mi mnohem smysluplnější přijde ten syntetický benzín, se kterým přišlo před nedávnem Audi.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2016 13:25
Re: Než vodíkové články,
suhlas... ono benzin tu bude s nami dalsich 30-40 let bez problemov ... a dnes sa da vyrobit uz aj z priemyselneho odpadu... ono trosku je lexus az moc optimisticky s tym vodikom podla mna... ale neberiem mu to... cas ukaze ci vodik je cesta alebo nie .... uvidime... kazdopadne benzin rozhodne z aut tak skoro nezmizne... lexus ma odvahu.. ma velke plany a vizie... je to sympaticke... ale nie vsetko uplne realisticke .... mozno nejaky jeden vodikovy stroj spravia... a az potom ked narazia na prvy vaznejsi problem v realnych trhovych podmienkach tak budu radi aj za tie svoje hybridy ktore maju ze ich vobec maju ;-)
19. 2. 2016 15:33
Re: Než vodíkové články,
Právě jsem na autoexpressu četl první test Ioniqu a docela to chválí. Také předpokládají, že cenově půjde pod Prius, což je asi logické. Podle nich má být rok 2016 rokem hybridů, takže nějaký vývoj směrem čistější pohon aut už asi začal.
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2016 15:42
Re: Než vodíkové články,
ioniq a niro mozu prekvapit... jednak budu zrejme podstatne lacnejsie ako prius.... a mne pridu aj praktickejsie ( niro ) a hlavne krajsie ... proste hybrid ano ... nemam nic proti nemu ... ale preco zrovna soferovat nejake dizajnove ufo a la prius ked moze clovek jazdit v stravitelnom hybridnom aurise alebo nire ... aj nova elektricka ampera uz vyzera uplne inak ako ta predosla ... buducnost bude o hybridoch ktore uz nebudu kricat hello ja som hybrid... bacha na mna.... ;-) ... interier nira taktiez ziadna divocina.. pritom ale je to tip top moderna na urovni ... dokonca tam stale vidim kruhove budiky .... aj ked ten jeden je uz samozrejme kusok iny ako v klasickom cistom spalovaku ;-) ...

do roku 2020 bude mat podla mna kazda znacka svoj vlastny hybrid ( aj skoda ) uvidis .... ;-) .. ak by som dnes uz chcel pri jazde setrit a rozmyslal nad uspornym autom za 20-25 tisic eur .... tak pockam polroka a zoberiem niro... nejaky dizlovy passat alebo superb mi uz dnes zmysel vobec nedava... vazne nie .. ta dizlmania je podla mna uz pomaly ale isto za nami .... a prezivat bude nadalej prave uz len vo firemnych vozoch ... lebo sukromnici pojdu uz do hybridov :yes:
19. 2. 2016 16:24
Re: Než vodíkové články,
No, pokud jezdíš po městě nebo v blízkém okolí (takové to klasické dojíždění ze satelitu), je dnes klasický hybrid typu Toyota Prius s obyčejnými NiMh baterkami asi to nejlepší, co můžeš zvolit. Jenže při dlouhých dálničních přesunech se efektivita samozřejmě zcela vytrácí. Jamile chceš plug-in hybrid, cena auta strmě narůstá a bez "norských" dotací auto ztrácí smysl.
Ještě k baterkám - je smutné, že i v roce 2016 je nejlepším způsobem akumulace elektrické energie přečerpávací elektrárna (přes 75%). Pravda, pro použití v autech to není úplně praktické řešení.
20. 2. 2016 09:15
Re: Než vodíkové články,
Hybridy mají stále jednu velkou nevýhodu a tou je, že jsou drahé, protože připlácíš nejen za baterky a elektromotor, ale i za automat. Ve výsledku se investice do hybridu nevyplatí.
19. 2. 2016 16:28
Design Lexus ???
Dost by mě zajímalo, na čem designeři Lexusu ujíždějí? Předek děsný - ten gril je tak velký, že se hodí tak akorát nad ohniště. To snad i obří huby starších Peugeotů byly hezčí. Zadní světla jsou tak obrovská, že jakýkolik menší ťukec na zadek znamená jejich výměnu. Snad jen ten boční profil vypadá obstojně, připomíná Maserati...

Chápu snahu se odlišit, ale čeho je moc, toho je přílliš :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rimow11
19. 2. 2016 18:39
Re: Design Lexus ???
Prave naopak, design je dokonaly :yes:
19. 2. 2016 19:12
Re: Design Lexus ???
Tak s tím nesouhlasím, je to přeplácané... :no:
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2016 18:38
LS Forte
Po nové a dost sterilní 7er to vypadá, že mimo XJ a S-klasse by tu po optimalizaci zase mohla být pořádná a zajímavá limuzína.
Rozbalit vlákno
0