hmmm..neviem preco sa vzrusujes, ved to robia aj s Bentley a aha...funguje to(Continental a Phaeton su s rovnakym podvozok, dokonca pred facelifotm aj rovnaky volant mali). V dnesnom svete dokaze preda ckovolek ak to vies odprezentovat
nemůžu si pomoct, ale ty volanty jsou prostě rozdílný a ne málo. Jiný a jinde umístěný tlačítka, jiný prolisy a tvar středu, prostě komplet. jediný co vidím společnýho, že jsou oba kulatý, mají 4 ramena a kůži.
Galibier vypadá dost dobře, líbí se mi desing světel a i ta "ploutev" je na autě pěkná. Jediné co se mi na něm nelíbí tak to je te chrom na exterieru. Jsem zvědav na cenu. :-)
Ja by som rád vedel, či je ten chróm bezpečný - v EU pozerajú na každú prkotinu, tak čo toto, zrkadlo na svetlá okoloidúcich jak hrom a oslnenie podobné, keďže to bude vzhľadom na tvary odrážať svetlo všetkými smermi...
To bych asi jako problém neviděl, to by mi zakázali voskovat auto >:D
Spíše pokud jde o chrom, tak je to jeden z největších kontaktních alergenů, takže pro ty, co budou Galibier dlouho hladit vzniká riziko ekzému >:D
Na takýto luxusný sedan (?) sa mi barokové tvary hodia oveľa viac, ako na superšportový Veyron. Vyzerá to luxusne, opulentne a maximálne prestížne. Ja to beriem. A k predpokladaným výkrikom o prebúchanej A8 len dodávam, že stavia na výbornom základe najluxusnejšej Audiny, tak kde je problém? Veď ostatne i Phantom zdieľal platformu 7er a nie je preto menej prestížny.
P.S: bonbónikom sú tie štvorice (!) výfukov na každej strane, to je bomba. :-) [odkaz]
to s prebouchanou A8 zminuji ve spatnem jen ti, co nato nemaj a musej si ze zavisti nejak rejpnout, s tim holt nic nenadelame, sak i Maybach je vpodstate jen jinak udelany Mercedes S a taky to majitele neresi :-)
je to proste nadherny auto, a jedine co me vadi je prave ona 4 vejfuku na kazde strane, osobme bych je radsi videl spojene v jeden placaty na kazde strane
Osm koncovek výfuku se mi taky nelíbí, působí to na mě jako tuzing. A ani z interiéru nejsem právě nadšený... kožená madla dveří a vyndávací hodinky... holt asi nejsem dost prémiový člověk :-)
OKolo okolo.... Ale na konci dna je to prekapotovana A8. Ja na tento Bugatti asi mat nebudem,ale poviem vam tolko. Audi A8 si dovolit mozem ale nekupujem lebo sa mi nepaci. Takze- aj keby sa mi zacalo lepsie darit- nekupim si toto Bugatti,aj ked interier je na velmi slusnej urovni, toto je vsak len prototyp, uvidime reality . Naviac, Veyron ma sice 1001 koni ale vdaka quatru a teda podvozku celkovo na porovnatelnych okruhoch jazdi horsie nez napr. Pagani Zonda alebo Ferrari Enzo(okolo 650koni obidvaja)
Dojeď v Zondě, nebo v Enzu z Británie na Slovensko a pak povídej o tom, kdo na koho nemá. (doporučuji jeden díl TopGearu, kde měli Ford GT, Pagani Zondu a Ferrari F430)
[odkaz]
Jak se krásně v té zondě jelo.
Veyron je pekelně ostré GT s Brutálním motorem. To není vyloženě supersport.
MNo, ale i s tim veyronem musis kazdou chvilku do servisu na prohlidky, kdyz vyzkousis maximalku, musis vymenit gumy atd. Vykony a rychlost jsou prehnany a obirajio ridice o vetsi svobodu.. je to taky jen auto na obcasnou projizdku.
Tady nejde o návštěvy servisu, ale o to, že v ním zmiňovaných autech nedojedeš ani z prahy do Brna, protože by ti upadnul zadek a možná i něco jiného. Veyron je poměrně luxusní a pohodlný auto.
Nepochybuju o tom, že návštěvy servisu budou u Zondy nebo Enza dost podobný... Veyron je ale kategorie sama pro sebe - je to auto postavený jako výkladní skříň koncernu (ostatně ještě furt drží rychlostní rekord), ziskovej nikdy bejt neměl... Tohle se mi trošku nelíbí proto, že je to v podstatě jenom A8, a to ne proto, že na A8 nemám (nemám), ale proto, že chybí ta exkluzivita, na druhou stranu je to krásný auto, který bude pekelně rychlý (taková ulítlá Panamera nebo QP) o tom žádná...
ten diel som videl >:D inak je fakt dobry. a co sa tyka tych supersportov- ano ako aj pridaj par dalsich,naop. Lambo Gallardo a pod. su velmi tvrde, super na trati a na vyblaznenie na letisku,ale viac ako 50km na ceste s nimy je utrpenie. Neviem ako je to s Bugatti Veyron. Je mi jasne ze Galiber taky nebude. A na rovinke je Veyron rychlejsi od vsetkych lebo...ma najvacsi vykon, pomer vykon/kg. Logicke je ale aby bol aj na trati rychlesi, on vsak neni, to dokazuje ze jeho podvozok neni bohvieco. Plus, za peniaze 1 Veyrona si mozes kupit nie len ten Pagani(alebo Ferrari ak sa ti paci viac) ale plus este jedno celkom luxusne auto, mne staci napr. Mercedes S,alebo Maserati Quattroporte. Alebo ak chces ist do dochodcovcsky jemneho podvozku- Lincoln Town CAr,aj s dovozom nejakych 60tis EUR(2mil. Kc)
Veyron, že nemá podvozek nic moc? A jak to potom dělá, když jede přes 400? Naopak Veyron je prostě odladěný tak, že je schopný jet velice rychle, ale zároveň pohodlně. Zkus si se zondou ujet na jeden zátah 300 kiláků. Veyron je prostě GT a ne supersport na chvilkové vyjížďky po trati.
Jako třeba zde, kde závodili v Top Gearu Veyron s letadlem
Veyron je Luxusni GT s velkym L a ne sportak ;-) Zonda (moje oblibene auticko) a Enzo jsou kostrbata zihadla kde je vsechno podrizene vaze a vykonum "na draze", takze samej kompozit, karbon a z luxusu to pobira maximalne cenu, kdesto Veyron to je cistej luxus :-)
je to fešák, ale ten interiér mě moc nenadchnul. Chybí tam čudlíky a ta televize někde u nohou? tohle bych od velebeného mistra ergonomie nečekal... :-)
Phantom nebol (teoreticky) skôr ponížením A8? Použiť základ luxusného vozu v mainstreame a v superlux GT, či ako možno triedu Bugatti nazvať, to je predsa len trochu rozdiel.
Ale inak máš pravdu, čo lepšie použiť, iba ak pozlátené ojnice...
Na tu krasu nejsou slova. To ze je to npa bazi a8 je totalni sumak. Ten interier je nadherny tou svoji jednoduchosti. Jako celek pusobi auto neodolatelne.
Co se tyce detailu: chrom se mi nelibi ale da se vybrat jinej, ty hodinky je proste ne moc pouzitelne, ale takova perlicka. Ty madla jsou divny ale zase takova odlisnost a 8 vejfuku mi v tomhle pripade ani tolik nevadi
Já nevím, proč to tu lidi odsuzujete, že je to na technickým základě A8, je snad A8 špatný auto? Děláte, jak kdyby to bylo postavený na Golfu. A8 pokud vím, má momentálně nejmodernější techniku luxusního vozu, jakou VW má.
stejně jako žádného zákazníka Rollsu určitě netrápí, jestli má tlumič stejný jako Bavorák, tak zákazníka Bugatti to nebude trápit podobně. Krom toho, ten už tak hodně dobrý základ s A8 určitě nepřevezmou bez úprav, ale to ještě patřičně poladí.
dalsi impotentny mastodont ako ten dvojdverovy maybach
toto hebedo dostane na * na okrske aj od twinga a moze maj aj 30 valec nepomoze mu to. Nastupovanie na zadne sedadla bude narocnejsie ako do fabie hlavne ze to ma 6 metrov. Staci ze mam smietko na topanke a uz v interieri bude vsetko citit a vidiet, boze hnus.
Re: dalsi impotentny mastodont ako ten dvojdverovy maybach
este dodam
interier je na mile vzdialeny od krasneho Rollsa, a tie koncovky vyfukov hm skoda ze ich nema 16 ked uz >:-[] tak chceli uputat. Proste neprakticke hovado pre nepraktickych ludi najlepsie sejkov ktori s nim zrobia 1000 km rocne.
Re: dalsi impotentny mastodont ako ten dvojdverovy maybach
S tým pľuvaním na ultraluxusné autá už začínaš byť obohraný. Ak ťa rozčuľuje, že naň nemáš ani nikdy mať nebudeš, buď kľudný a vedz že ani nikto iný v tejto diskusii (predpokladám) ;-)
Vďaka bohu autá nie sú len o praktickej stránke veci, veľkom kufre a koberčeku, na ktorom nevidieť špinu
a jaký smysl má vyvoj nového podvozku, který bude mít parametry, které splní i dodatečně vyladěný podvozek z aktuální A8? Nebo si fakt myslíš, že bys ten rozdíl poznal? Možná při laboratórních měřeních by se dal naměřit nějaký rozdíl, možná STIG by tam našel nějaký rozdíl, ale 99.99% lidí určitě ne.
A o co teda ve finále jde? Aby byl podvozek schopný, nebo jen aby za každou cenu nebyl od Audi?
Nesouhlasím s Vámi, auto za desítky milionu by mělo být sestaveno z kvalitnějších dílů než vůz za tři miliony. Audi A8 má problémy se životností podvozkových částí.
nové Audi A8, které je v prodeji cca půl roku už má problémy se životností podvozkových částí? ;-)
krom toho, jak píšu, ten podvozek by určitě nebyl převzat bez úprav. Abych to hodně zjednodušil - Renault Megane a Megane RS mají v podstatě taky stejný podvozek. Ale výsledek je sakra rozdílný. ;-)
Mám na mysli výdrž – životnost použitých dílů, sestavit kvalitní vůz za tři mega má určité limity, na top luxusní vůz za desetinásobek ceny by se měly používat díly kvalitnější a masivnější. Vůbec nejde o kvalitu jízdních vlastností, ty budou určitě špičkové, jde o poruchovost. Vůz za tyto peníze by měl jezdit do servisu pouze na výměnu oleje a seřízení.
já ti nevím, skutečně si myslíš, že třeba Rolls překope podvozek 7er takovým stylem, že na něj 20 let nemusíš šáhnout? Stejně tak ten podvozek z A8 může být výrazně upraven, a tím výrazně myslím skutečně výrazně. První Saab 9-5 používal podvozek z Vectry B. Jenže ho tak předělali, že shodných dílů je cca 30%. Takže na jednu stranu pak slyšíš, že je to jen předražená Vectra, na druhou stranu Vectru z vrakáče moc na náhradní díly nepoužiješ...
Krom toho, provozní náklady, servisní prohlídky a pod. budou určitě tak finančně náročné, že do nich určitě zakomponují i pravidelné výměny opotřebovaných součástek.
Auto jako celek je dle meho vkusu nadherne, interier je neotrely a exterier ma krasne linie.Mam trosku problem se svazujici se zakulacenou zadi, ktera mi pripomina meho psa jak dela potrebu. Co tedy ale opravdu nechapu jak tohle muze byt oznaceno za sedan. Jak na videu tak na fotkach jsou jasne videt dvere ktere otevrou celou zad. Tak asi cesky Twindoor opet boduje....
Doufám že nekecaj! Bentley je totiž na docela blbý platformě WV Phaeton, což je nejslabší auto svý kategorie = snad bude nový Bugatti fakt alespoň na podvozku A8. Žádnej zázrak ale alespoň něco.. ;-)
Bentley má min.2 platformy (+Mulsanne), myslel jsem samozřejmě tu větší a dražší. A8 je jiná liga a pochybuji, že by A8 opustila svůj Alu rám.
Už charakter výkonů, luxusu a celkový koncepce něco napoví...
To je hodně nepravděpodobný - a to hned z několika důvodů!
Mulsanne je reinkarnace "tisíc" let staré platformy a motoru z pradávných ROLLS ROYCE dob. Flying Spur a Continental GT jsou naproti tomu na stejné platformě VW Phaeton s motorem W12 a že by tenhle motor "zamontovávali" do staré klasické koncepce výhradně s pohonem zadních kol na které dnes stojí jedině Mulsane je HODNĚ NEPRAVDĚPODOBNÉ. Naopak že sjednotí "novou" platformu s "novým" motorem W12 pro Bentley Audi i Bugatti (a asi i pro novej VW Phaeton, i když tim se nejspíš chlubit nebudou) je VÍC NEŽ PRAVDĚPODOBNÉ a zcela by to odpovídalo praktikám VW, vždy to tak dělali dělají a..
Popravdě bylo by skoro šokem, kdyby to udělali jinak ;-)
Na 99.99% teda bude nový Bugatti na normální moderní koncernový platformě - a Mulsanne zůstane spolu s blížícím se novým kupé Brooklands, jestli teda zůstanou u starýho jména, výjímkou v duchu bývalých Rollsů, tedy zadokolky poháněné obrovským 50 let starým V8 6 a 3/4 litrem.
Takže Helmuti fakt asi nekecaj :-)
ked bude mat toto auto cenovku cca 500000 €, tak to mozno pojde... lebo kombinacia proporcii audi, zadnej casti panamery (fuuuj), interieru luxusneho clna a prednej casti so saabovskymi svetlami co ja viem? za 1000000 to uz nebudu vediet predat...
mne sa napr. veyron zda totalne zbytocne auto... nazivo vobec neposobi neuveritelne... mozno v nejakej gycovejsej uprave ze:-))