Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Chiron: Takto mohl vypadat nástupce Veyronu

Patrně nejrychlejší sériové auto světa je až příliš podobné svému předchůdci, veyronu. Mohlo ale tomu být jinak.
Zpět na článek
25. 7. 2016 11:09
25. 7. 2016 11:33
25. 7. 2016 11:41
Avatar - flyboyeda
25. 7. 2016 10:27
Ať žije konzervatismus koncernu VW
Německá auta hlavně D3 a především VW a Audi mají velice nadčasový a přitom konzervativní styl a přitom stárnou mnohem pomaleji, někdy dokonce nestárnou a to je obrovská výhoda

Namísto extravagantních výstřelků Francozských a itlaských automobilek, extrvagance stárne rychleji ,aproto než jejich auta vyjela z výrobních linek už stihly vyjít z módy, už ale i tyhle automobilky pochopily že to není dobrý nápad a proto se snaží image německých automobilek všemožně napodobovat

jsem rád že i u Chironu vyhrál zdravý rozum a konzervatismus, mohlo to dopadnout mnohem hůř viz fotos
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2016 10:57
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
asi pred hodinou a pol som videl prvykrat giuliu v premavke... biela predvadzacka ...a dovolim si tvrdit ze jej dizajn nebude moc starnut napriek tomu ze nie je moc konzervativny ... lebo umelecke diela ozaj nestarnu .... nazivo mi ale prisla obrovska a akasi rozcapena ... nepozeral som rozmery ale urcite je vacsia ako niekdajsia o triedu vyssie posadena 166tka ... co vsak chcem povedat je to... ze nemam strach aby taketo auto zostarlo rychlejsie ako nejaky passat ktory uz od nova vyzera ako vybehany veteran obrazne povedane ;-) ...
Avatar - flyboyeda
25. 7. 2016 11:05
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Nemám rád Fiaty , francouze a taliány nebrat, krom Bugatti, Maseratti a Ferrari
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2016 11:09
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
500X a mala 500 su velmi uspesne a sikovne ( mala 500 je fakt krasna ) ... a podla mna je urcite hodne sikovne aj tipo hoc mu na chut stale neviem velmi prist....

co brat alebo nebrat je vecou zakaznika a jeho priorit aj sympatii ... neda sa to pauzalizovat lebo kazdy ma iny pohlad na dane auto
25. 7. 2016 11:55
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Bugatti je Helmut jak poleno
Avatar - flyboyeda
25. 7. 2016 13:09
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
ano a právě proto je to jediný rozumný kup francozského auta, všechny ostatní francouze nebrat
Avatar - AUDIRS6
25. 7. 2016 12:42
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
takze nemam kupovat Lambo ? :*) >:D
Avatar - flyboyeda
25. 7. 2016 13:06
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Lambo je Audi, takže lambo ber, ale záleží jaké, jestli Aventadora, tak není co řešit,no jestli to nové Gallardo, tak bych raději vzal R8, prostě R8 název jsem nezapomněl ale to nové malé lambo jsem zapomněl, to taky o něčem svědčí
Avatar - Egi
25. 7. 2016 13:15
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Huracán - jo, fakt blbě zapamatovatelný jméno >:-[] u tebe to bude spíš posedlostí značkou Audi, nic víc
Avatar - flyboyeda
25. 7. 2016 14:36
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Gallardo bylo revoluční ikonické a hlavně nové Lambo, Huracán je spíš tuning Gallarda. proto mi přijde zbytečné si ho pamatovat ;-),

názory idiotů mě nezajímají a čím víc placů směrem dolů mi dáte tím větší radost z toho budu mít
Avatar - _Karel_
25. 7. 2016 13:20
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Tak, to byla odborná, zkušenostmi podložená rada pro neznalého, viď? >:D
Avatar - AUDIRS6
25. 7. 2016 13:38
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
no jo... >:D
25. 7. 2016 11:30
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Obrovská se ti zdát může, ale i tak je menší jak Octavia.
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2016 11:47
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
no je siroka... akoby taka rozplacnuta... a s megarazvorom ... posobi hodne majestatne .. ale na druhej strane akasi vizualna sportovost a kompaktnost hodna alfy mi tu uz chyba... naopak... nazivo mi prisla skor luxusna a pompezna ako rydzo sportova ... mozno to robi ta biela... ktora na mnohych dnesnych autach posobi hodne pompezne a akoby luxusne ..... v cervenej bude giulia uz predsa len asi sportovejsie vyzerat ;-)

ale zeby tento dizajn starol rychlo .. to podla mna nie .. v tomto alfa nemala nikdy moc problem.. dodnes sa mi 156 aj 166 moc paci.. rozhodne viac ako nejaky vw z tych rokov
25. 7. 2016 12:06
Re: Ať žije konzervatismus koncernu VW
Giulia je ale kratší než 166(4,72m) dokonce i jako 159(4,66m), má 4,64m, ale je fakt, že je nejširší a má mnohem větší rozvor, což je částečně dáno klasickým uspořádáním.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2016 11:09
3:5
Ani tak bych se nezlobil. Akorát bych zasadil další LED světla do těch "křídel" v nasávacích otvorech, i tak by to ale pro bezpečný provoz auta ve vysokých rychlostech asi nestačilo.
Rozbalit vlákno
2
25. 7. 2016 11:33
Re: 3:5
Vypadá to jak proudový letoun z 80.let ... Navíc eurofašista by asi nebyl spokojen u nárazového testu s chodcem.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2016 11:53
Re: 3:5
U něčeho co má "lítat" víc než 400 mi to nepřijde na závadu. Ani proti finálnímu řešení však nemám námitek.
Avatar - salamoon
25. 7. 2016 11:41
super kresby
:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - beibej
25. 7. 2016 12:21
Re: super kresby
jen tam vypustili část historie :no: