Bugatti ve Frankfurtu 2007
Veyron 16.4 Pur Sang
Standardní Bugatti Veyron 16.4 je poháněn vidlicovým šestnáctiválcem s uspořádáním válců do W o objemu 7993 cm³. Tato pohonná jednotka poskytuje výkon 736 kW (1001 k) při 6000 ot./min a nejvyšší točivý moment 1250 Nm je k dispozici mezi 2200 až 5500 ot./min. Prostřednictvím sedmistupňové převodovky DSG je síla motoru přenášena na všechna čtyři kola.
Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá údajně jen 2,5 s, sprint z klidu na 200 km/h si žádá 7,3 s a z 0 na 300 km/h potřebuje Veyron 16,7 s.
Nový Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang si ponechal techniku standardního modelu a hlavní změnou je povrchová úprava karoserie, která je z leštěného hliníku a karbonu. Toto řešení pomohlo snížit pohotovostní hmotnost 1888 kg o téměř 100 kg. Produkce má být omezena pouze na pět vozů. Všechny jsou již prodány.