Automobilka Bugatti zveřejnila další informace k modelu Veyron 16.4 Super Sport, který měl premiéru na Concours d’Elegance v kalifornském Pebble Beach.
Ano přo pohledu na tento vůz jsem zažil víše uvedenou příjemnou činnost. Navíc tento vůz zajistí svému budoucímu majiteli, že bude moci vlastnit jakoukoliv ženu na kterou si ukáže. Opravdu jakoukoliv. A mimo jiné taky absolutní svobodu na silnicích.
Jak píšeš "vÍše", opravdu jakoukoli? Naštěstí všechny ženy nejsou tak "primitivní" a některé ani tak nemajetné/"majetnické", jak se zatím vÍše domníváš... ;-)
Howardovi je 95 a žije v domově důchodců. Každý den po večeři si vyjde dozadu do zahrady, sedne si na opuštěnou lavičku a přemítá o svém životě.
Jednoho večera tam potká Mildred, které je 87. Dlouho si povídají a pak ve chvíli ticha Howard řekne: "Víš, Mildred, co mi nejvíce schází?"
"Copak?" ptá se Mildred.
"Sex!"
"Ale jdi, ty starý prďolo. Vždyť by se ti nepostavil, ani kdyby Ti drželi pistoli u hlavy."
"Já vím," povzdychne Howard, "ale stačilo by, kdyby mi ho některá žena na chvilku držela v ruce."
"Tak v tom bych ti snad mohla vyhovět," svolí Mildred, rozepne Howardovi kalhoty, vytáhne z nich jeho mužství a pár minut ho drží v ruce.
Penzisti se potom domluví, že se budou tajně scházet každý večer na stejném místě, budou si povídat a Mildred přitom bude držet Howardovo přirození.
Tak to také jde po mnoho dní, ale jednoho večera se Howard na obvyklém místě neobjeví.
Znepokojená Mildred se rozhodne Howarda najít. Chodí po celém areálu a nakonec Howarda najde, jak sedí u bazénu s jinou důchodkyní - Ethel, která mu drží jeho přirození. Dopálená Mildred zaječí: "Takže ty to táhneš se dvěma naráz, ty starý chlípníku? Já ti nestačím? Jen řekni, co tak zvláštního má Ethel, co nemám já?"
Howard se šťastně pousměje: "Parkinsona"...
Existují, když to vyženu do extrému, tak co třeba jeptišky žíjící "celý" život v klášteře...?
Ale ani pro každou "majetnickou" ženu není logicky sen, zrovna superrychlé auto jako Veyron... ;-)
Preco by to mala byt absolutna sloboda? Na vsetky cesty v CR alebo SR mu stacia prve 2 prevodove stupne... :no:
A sloboda samozrejme konci aj po zaparkovani auta - tu prichadza strach, ze kym si majitel uziva v Blue Oyster, tak mu to niekto poskriabe, tukne pri parkovani alebo hodi tehlu do okna ;-\
Přesně tak, nemluvě o provozních nákladech, pojištění a podobných "detailech"..., ale tak tyhle příspěvky sem píšou stejně většinou školáci, nebo lidi s podobně "bohatými" zkušenostmi... ;-)
Tak 417km/h v podání kapitána “Želvy“ nebo nejrychlejší kolo na okruhu v Top Gearu mluví za vše. Naprosto impozantní vůz s nejlepší možnou technikou mě nepřestává udivovat.
P.S. Ale ne natolik, aby se mi postavil... >:D
Zdá se mi to, nebo to je docela málo? Nic o tom nevím, ale např. ve formuli to je +/- 4g ( alespoň co jsem viděl při přenosech ) Jinak bych se v tom moc rád svezl, musí to být bomba.... Ale pro mne je bomba všechno co má víc jak moje kára ;-)
S čeho se mi postavil??? S toho, že vlastnictví tohoto auta tě udělá absolutním pánem silnic. Nemusíš na dálnici sledovat policii, když tě v tomhle uvidí i silné policejní auto např. 911 ani nezaregistruje, že už jsi pryč, takže absolutní svoboda. Dále, desing a aura, která z toho auta vyzařuje a která absolutně nejde popsat slovy. Jediné auto, které tomuhle a běžnému Veyronu konkuruje je Aston Martin one-77. Takové ferrari 458 italia ( nejlepší masový supersport ) vedle toho vypadá jako auto postavené ve vietnamské tržnici, prostě lacině. A ty holky k tomu prostě patří, ale rozhodně ne na prvním místě, můj první přispěvek byl lehce sarkastický, tento už myslím vážně. Jinak k hodnotě bočního přetížení 1,4g je sama o sobě šílená hodnota a když su uvědomíme, že technické pasáže, ikdyž na nich bude excelovat, nejsou jeho přirozeným teritoriem, tak to platí dvojnásob. Navíc automobilky neuvádějí maximální reálnou hodnotu bočního přetížení. U nissanu Gt-r se udává cca 1,2g a splehlivě dokáže překonat 1,5g. Zonda cinque udává 1,45g a to je na rozdíl od nissanu závodní vůz na silnici, takže na správných gumách určitě překoná 2g. U tohohle to platí dvojnásob, takže přes 1,5g by to mělo dosáhnout, ale to je jedno, tento absolutně nejdokonalejsí vůz planety, přece není jen o nějakých číslech.
Píšeš, že to myslíš vážně... kolik máš teda roků?
Tvá předstatva, jak v tom hned (v běžném provozu) ujedeš všem policajtů světa, je mírně řečeno komická... >:-[]
K tebe nejde nereagovat. Asi mas chudatko komplexi, ael to je na psychiatra nie sem.
Porovnavat 458 Italiu s Veyronom je teda fakt genialne.
Seriove auto so specialom. Porovnaj to s Enzom Ferrari, McLaren(len nie prosim SLR), Lamborgini Reventon... Myslim, ze az tolko vynimocnosti Veyron nema. 417 km/h, 1200 koni a cenovka cez milion, su dost slabe argumenty k jeho kupe. Ale chapem, ze pre teba ako male dieta by to bolo splnenim sna, ale z inych dovodov ako pre fanusikov automobilov.
Náhodou mě se Výron ;-) taky líbý a ten důvod je právě ten, že to je vlastně normální auto, ale přitom v luxusním podání. Není to jen nadupaný supersport, který z tebe vymlátí na horší solnici duši. Nenápadný, ušlechtilý a navíc supervýkonný.... Je jednou jisté, že mu to na okruhu spostu jiných aut nandá, ale todle auto není o ježdění na okruhu, todle o ježdění po silnici. A v tom si myslím, že je jeho síla.
No to je prave ten problem, ze toto supersport nie je. Mozeme ho oznacit za supervykonnene, superrychle a superluxusne GT.
A ano 417 km/h je dost slaby argument. Takuto rychlost nedosiahne nikto z majitelov a trufam si tvrdit, ze ani ty by si to nedokazal, na beznej vozovke, ani na ziadnom okruhu. To auto dosiahlo tuto rychlost na okruhu VW, ktory ma ak sa nemylim viac ako 6 kilometrovu rovinku.
Neviem, mozno tomu auto krivdim, ale pre mna je to len bezduche 1200 konove auto. Este aj zvuk toho auta je priserny. Neviem, ale ja radsej to Lambo Reventon.
z nuly na 300 za 16,7 sekund!
za 100 na nulu 31,4 metru
Takhle si predstavuju bezduche auto >:D
To auto jelo pres 430, ale vyrobce dal na 417 omezovac, takze na nemecke dalnici nekdy mimo provoz by se i te 400 dalo priblizit, par km/h vic nebo min uz je asi putna