Myslim, ze lepsia reklama pre Haldex ani byt nemoze. Nie som velkym zastancom pripojitelnych pohonov 4x4, ale Haldex asi nebude najhorsi, ked ho dali aj sem. Normalne to trochu meni moj postoj... :-)
s civilnymi haldexami to ma asi tolko spolocne ako Ranault F1 s Renault Megane 1,6 16V ;-)
inac paradny clanok, paradne udaje, paradne fotky, paradne auto... diky :yes:
Zas takový rozdíl v tom není, alespoň v S3 je velmi podobná verze haldexu, ono dnes posuzovat haldex na základě zkušeností např. s O1 je už mimo, třeba v té S3, tipuju, že tak 95% lidí by si po projížďce vsadilo na to, že má Torsen.
Vraj ked to ide na max vykon (pri 400km/h), to zozerie za minutu tolko vzduchu co dospely clovek vydycha za 4 dni, a za 10 minut to vypije komplet celu nadrz benzinu .... to je ale monstrum... :yes::yes::yes:;-)
Zaráží mě koeficient odporu vzduchu a zpomalení. Vážně má tak vysoké Cx a tak suprové zpomalení ??? Myslel jsem si, že u takového auta musí být Cx maximálně někde kolem 0,26. A co se týká zpomalení - nejlepší strojovny ( s hmotností o třetinu nižší ) se pohybují někde kolem 35 m.
to zpomalení je drsný na tu váhu.. ale vem si ty obří kola a brzdy... ale mercedes měl někdy okolo roku 2000 studii kerá brzdila myslím okolo 25m... byl to ale roadster a měl podovozek vybavenej docela slušnejma vychytávkama třeba tím že se při tom prudkym brždění "nějak" natočili kola tak aby měla větší odpor.. atp...