Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron: 370 a dost

Sága s omezenou maximálkou vozu, který si brousil zuby na označení "nejrychlejší sériově vyráběné auto světa", končí kompromisem.
Zpět na článek
3. 3. 2004 17:17
neregistrovaný "freeman"
3. 3. 2004 17:20
neregistrovaný "tlama"
3. 3. 2004 17:42
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 3. 2004 19:20
neregistrovaný "Kimkacek"
4. 3. 2004 17:03
neregistrovaný "dzonek"
5. 3. 2004 09:43
neregistrovaný "pepa"
3. 3. 2004 17:44
neregistrovaný "omi"
3. 3. 2004 17:45
neregistrovaný "omi"
4. 3. 2004 12:52
neregistrovaný "tlama"
4. 3. 2004 16:48
neregistrovaný "us"
6. 3. 2004 18:38
neregistrovaný "Michal"
7. 3. 2004 09:55
neregistrovaný "virtual"
8. 3. 2004 22:01
neregistrovaný "us"
19. 4. 2004 17:28
neregistrovaný "D@we"
5. 3. 2004 09:31
neregistrovaný "pepa"
5. 3. 2004 12:15
neregistrovaný "brabus"
7. 3. 2004 22:03
neregistrovaný "virtual"
12. 3. 2004 14:16
neregistrovaný "hodně smutná diskuze"
19. 4. 2004 17:36
neregistrovaný "D@we"
3. 3. 2004 18:57
neregistrovaný "hattori_hanzo"
3. 3. 2004 20:04
neregistrovaný "HUFUH"
4. 3. 2004 12:40
neregistrovaný "tlama"
3. 3. 2004 19:58
neregistrovaný "baník *"
3. 3. 2004 20:55
neregistrovaný "RobOL"
4. 3. 2004 08:30
neregistrovaný "Jirik"
4. 3. 2004 12:56
neregistrovaný "HUFUH"
4. 3. 2004 22:06
neregistrovaný "Tomasino"
3. 3. 2004 21:36
neregistrovaný "dmx"
4. 3. 2004 15:00
neregistrovaný "Mojma"
4. 3. 2004 16:08
neregistrovaný "Lama"
4. 3. 2004 22:11
neregistrovaný "dzonek"
3. 3. 2004 21:46
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2004 09:04
neregistrovaný "sajmon"
4. 3. 2004 10:39
neregistrovaný "Baldi"
4. 3. 2004 10:56
neregistrovaný "sajmon"
4. 3. 2004 11:27
neregistrovaný "pikachu"
4. 3. 2004 11:36
neregistrovaný "sajmon"
22. 4. 2004 00:21
neregistrovaný "??????"
12. 3. 2004 08:44
neregistrovaný "kristyna"
21. 4. 2004 23:44
neregistrovaný "Petr"
neregistrovaný "freeman"
3. 3. 2004 17:17
VW
Ďalší sklamanie po Phaetonovi a vyhodenie milionov u VW. Na Golfe to vizera na prepadák (podľa očakavani koncernu). Posledná záchrana je Passat. Ak sa automobilka nespamätá pamboh s nami Slovákmi a s vami Čechmi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tlama"
3. 3. 2004 17:20
VW delej Broucky a neplet se do aut:-)
Joo a tady to je! 5let mele VW o super aute, ktery hrave pojezdi vsechny ty trapny Ferrari, Porschata atd. a ejhle ono to zas tak moc nejde!:-) 400 km/h je pro normalni auto i nad sily VW:-) Treba zkusi nejaky TDI w42. S tim to urcite pojede! :-)) Svete chran se at nezacnou cpat ty jejich super W motory i do Lamb. Tam snad to vedou jeste lidi, kteri autum rozumi a nedelaji kombiky. I kdyz Brouk je krasny auto. To se musi nechat :-))
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 3. 2004 17:42
Re: VW delej Broucky a neplet se do aut:-)
Prosil bych trochu soudnosti, mile deti. Uvedomte si, ze se VW posmivate za to, ze jeho auto jede "jenom" 370kmph (nemluve o tom, ze svym vykonem by 99.9% konkurence do zeme opravdu zaslapalo) ... A kdyz uz se tomu VW smejete, mrknete na jejich prodeje resp. podil na celosvetovem trhu.
(Poznamka: mym favoritem je Ford a Veyron me zrovna neuchvatil; to kdyby mel nekdo nutkani oznacit muj prispevek za vyplod "VW-fanatika".)

To spis vypada, ze vas neco zere. :o)
neregistrovaný "Kimkacek"
3. 3. 2004 19:20
Re: VW delej Broucky a neplet se do aut:-)
No já si myslím, že se VW sere už fakt do všeho a sami n ejsou schopni udělat nic pořádnýho.Z adi zase ukradli 4x4, DSF, FSI, i víceprvkovou nápravu.A stejně má starej Focus pořád lepší jízdní vlastnosti než novej VW. A až vyjede Focus II. tak rozmetá Golfa a Octavii na kaši.na to se budu těšit.Pak aspon VW zaleze tam kam vždycky patřil.
jen si vzpomente co vyráběl v roce 80 (Tragače). nebýt audi tak je tam kde byl.
neregistrovaný "dzonek"
4. 3. 2004 17:03
Re: Trakače??
Tak se podívej co dělaly ostatní automobilky v 80 roku a pak tu házej rozumama rozumbrado. No jedině že v 80. letech dělaly všichni trakače to pak jo. Ale k Veyronu je to fakt pěkný auto a asi pěkně požehná skoro jako moje CRX:-)
neregistrovaný "pepa"
5. 3. 2004 09:43
Re: Chytrej
Ty tomu nějak rozumíš - Fordfanatiku!! Di se léčit nebo někam zahrabat!!! Ty ***!!!!
neregistrovaný "omi"
3. 3. 2004 17:44
Re: Chytrej
Mozna by ses mel zamyslet, to co jsi napsal, vubec nedava smysl. To ze jede jenom 370, coz je myslim hodne slusne, neni vubec motorem, ale aerodynamikou. A tobe to prijde malo? A napr w12, ktery uz byl v konceptu audi v 91 je jeden z nejlepsich dvanactivalcu. Velmi kompaktni, kultivovany a vzpomen si na testy prototypu w12, ktery pokoril spoustu prototypu.
Jinak veyron se mi moc libi, ale ty veci okolo mu moc neslusej.
neregistrovaný "omi"
3. 3. 2004 17:45
Re: Chytrej
rekordu samozrejme...
neregistrovaný "tlama"
4. 3. 2004 12:52
Re: Chytrej
to bude urcite tema zrcatkama! Jsou strasne velika a pri rychlostech nad 127km/h delaji za autem prilis velky vir, ve kterym padaji cyklisti! :-))

Ono jim to 400km/h jede, ale je to nestabilni! A to mas pravdu, ze je o aerodynamice. Ferrari moc dobre vi, pro podobna auta nechava jezdit jenom ""slabych"" 300-350km/h. Osobne moc neverim vsem prototypum, vice ci mene delanych na koleni, co se chvastaji pokoreni vselijakych magickych rekordu (viz. tulensta bugattka). Jestlize podobny sen neni podporem 100 nasobnou tech. znalosti, pak si akorat delaji ostudu a pri nejlepsim konci ve sterku na nejakem okruhu. Veyron je krasne auto, lec chtelo byt drive prodano nez postaveno. To dost dobre nejde. Tvrzeni o kvalitach w motoru nemuzu vyvratit ani potvrdit, jelikoz jsem se s zadnym w12 nesetkal, ba dokonce ani s v12 (podobnych vykonostnich parametru). Ale pouziva to jenom vw, a jeste malo, tak to snad mluvi samo za sebe.
neregistrovaný "us"
4. 3. 2004 16:48
Re: VW do toho!
A kdo by asi do p.ici jezdil po silnici pres 300??? Vis vubec, co v takovy rychlosti vidis, ty v.ole? K.ulovy. I kdyby to jelo 330 max.a budou tvrdit, ze to jede vic, tak na to clovek ani neprijde, protoze to nezjisti! Nema KDE! V Reichu? Leda v noci, kdyz je prazdno. A v noci jezdit rychle je velkej risk. Mozna tak kdyby si pronajal nejaky to letiste. BTW.staci si poridit nejaky ten nenapadny japonsky sportovni vuz, vytunit a snobske sportovni znacky si muzou tak akorat po sobe uklidit drobecky, si neskrtnou.
Nadavas na W12 - si v tom jel? Ci konstuoval? Vis vubec neco o tom motoru? S trochou kumstu ho muzou nacpat i do Passata a kdo jinej by umel osadit 12valem vyssi stredni tridu? A VW nakopnul ostatni do nafty, on to odstartoval, on zacal vsem ujizdet na zacatku 90 let (rika vam neco unifikace modelove rady?), on ukazal ostatnim, kudy cesta (a take ukazal chyby teto strategie a ostatni se z nich mohli poucit)- jako prvni si sel svoji cestou uspor z rozsahu, zacal pouzivat stejne dily ve svych koncernovych vozech napric tridami i znackami a dava VYDELAT svym majitelum VIC nez kterakoli JINA ZNACKA.
Se mi jeste libi, ze nekdo psal, ze Golf 5 je v Nemecku propadak. Jak to ten osel muze napsat, kdyz se prodava teprve par mesicu?? Co to je za kravinu??
neregistrovaný "Michal"
6. 3. 2004 18:38
Re: Astra se prodává více než Golf !!!
nerad se do toho pletu, ale chtěli jste důkazy:
článek na www.ihned.cz :
Astra zatím poráží golf
Podle agentury Reuters je nejaktuálnější otázkou prodeje osobních vozů, vystavených v Ženevě, zda největší evropští automobiloví výrobci sáhnou k týmž cenovým výhodám, které v minulých letech uplatňovala v USA tamní tzv. velká detroitská trojka. Ty však nejen odbyt výrazně nezvýšily, ale navíc negativně zatížily i její zisky.
Louis Schweitzer, šéf společnosti Renault, prohlásil na ženevském autosalónu, že se "nedá vtáhnout do cenové potyčky". Berndt Pischetsrieder, výkonný ředitel firmy Volkswagen, řekl, "nebudeme snižovat ceny svých vozů". Jak však uvedla agentura Reuters, dealeři v Německu se netají tím, že nový model Golfu, který byl vržen na trh na sklonku minulého roku, již prodávají levněji. Domnívají se, že tlak na snížení jeho ceny bude úspěšný.
Největším konkurentem golfu z dílny VW je nová astra z moderních německých závodů firmy Adam Opel, patřící již od dvacátých let pod křídla světové jedničky General Motors.
neregistrovaný "virtual"
7. 3. 2004 09:55
Re: tuning vs. opravdove sportaky
maly dodatek. Vytun nejakyho toho japonce a rozdej si to s vytunenou Carrerou nebo Ferrari - neporovnavej tuning s netuningem. A za dalsi - kdyz mas jednou japonskeho srota, tak nemuzes mit nikdy takove jizdni vlastnosti jako opravdove sportovni auta - ty tvoje snobske sportovni znacky. Navic nas majitele tech snobskych sportovnich aut uz zviditelnuje to jmeno, vykony stejne nevyuzijes. a kdyz uz nas nejaky ten blazen s malym strepem predjede, tak ho vetsinou potkame o kilometr dale ve strome.
Takze si to rozmyslete, nez si to s nama rozdate
neregistrovaný "us"
8. 3. 2004 22:01
Re: tuning vs. opravdove sportaky
Nebrojim proti majitelum snobaren - ale pro me je sportovni auto delane predevsim na okresky - rallye, zadnej okruh. Cili mala hmotnost predevsim, a i tomu muze pomahat hard-set-turbo. Proste delsi rovinky mi moc nerikaj.
mno, nejaky ten Skyline (Lancer, Impreza...), pokud se do nej narve nejakej ten milion a vykon se posune az k 600 konikum (nekteri se dostavaji i k 1000 k hranici) samozrejme s poradnym naddimenzovanim, rozcupuje i Ferrari, Porsche (ale ted jsem trochu jinde - mely by se porovnavat seriovky, vim). A par nadsencu vyndava motory a misto nej tam posadi i takovou mensi turbinku.
Jinak mas recht.
neregistrovaný "D@we"
19. 4. 2004 17:28
Re: tuning vs. opravdove sportaky
No neviem, ale v prvom rade by som absolutne vylucil totoznost clenov Skyline a Impreza + Lancer v jednej skupine. Skyline je predsa o niecom uplne inom. Keby si tam zaradil Supru, alebo RX-7 ... ale ty chces Rally, takze Delta Integrale napriklad, alebo Focus RS ! ... a aj keby mal Skyline 600 ci 1000 koni... Porsche Turbo s power kitom proste neporazi ! Je to v sucastnosti najlepsie co sa da kupit. Natre to vsetkym. Aj Evu, aj Impreze... Takze tak. Ale cena je vyssia. Skyline s takym vykonom by bol maximalne pretacavi a neverim, ze by dokazal drzat krok. Turbo je navyse 4x4 ... na to netreba zabudat !!!
neregistrovaný "pepa"
5. 3. 2004 09:31
Re: Chudáku
Ty si nikdy nekoupíš lepší auto,než 120. Tak se neser do diskuze. A Porsche neser do stejný skupiny, kde je třeba Lamborghini - ty komunisto!!!!
neregistrovaný "brabus"
5. 3. 2004 12:15
Re: Chudáku
Tak ty jsi, ale opravdu hodně vymaštěnej idiot. Tebe si představuje jako vypitý hovado, který sedí ve vesnický hospodě u piva. V garáži 105, manželka v kravíně, děti v pomocný a všichni nadáváte jak jste se měli za komunistů dobře a že je to nefér, že si někdo může koupit VW a já jenom znova a znova opravuji 105. Ale na druhou stranu je na tvém příspěvku dobré, že dokazuje, že internet se dostal i na venkov.
neregistrovaný "virtual"
7. 3. 2004 22:03
Re: Chudáku
ale notak, uklidni se... Skodovku jsem nikdy nemel a ani bych si ji nikdy nekoupil. Vlastnim Porsche Carrera 4S model 996, takze tady nemachruj - do diskuse normalne neprispivam, ale tohle uz me vytocilo. A navic - nejsem komunista, ale kapitalista. Ani neziju v CR :-)
takze se podivej radsi na svoji 120 v garazi a nemachruj
neregistrovaný "hodně smutná diskuze"
12. 3. 2004 14:16
Re: Chudáku
jak tak pozoruji váš rozhovor,... mam s toho pocit že carreru si viděl max. na internetu a jestli se mílím, tak musím konstatovat že jestli někdo s takle otřesným slovníkem (vypadá to na sotva ZŠ)může mít 911, tak potom nechapu už vůbec nic. Jsem majitelem VW passat B6 1.9 TDI a myslím si, že tomuto autu se nedá nic vyčítat.
neregistrovaný "D@we"
19. 4. 2004 17:36
Re: Chudáku
Zdravim... neviem, ci s tou Carrerou 4S jazdis tak maximalne 130 km/h, alebo vazne nevies, co to auto dokaze... preco by nemali trepat Porsche do skupiny, kde patri Lambo. Predstav si, ze v priamom suboji vyslo Turbo lepsie ako Murcielago. ( sprint na 400m, zrychlenie na 100km/h, ztychlenie na 60km/h, jazda na okruhu,... ) Takze aj lepsie ako Gallardo. Cenovo je vsak nizsie. Takze ak si hovoril o cenovej skupine, mas pravdu. Netreba porovnavat. Lambo vitazi vyssou cenou
neregistrovaný "hattori_hanzo"
3. 3. 2004 18:57
To je v peachi...
Myslím si že Veyron je padlej anděl!
Daleko líp by udělali kdyby to nejdřív vyzkoušeli a pak ho vypustili,to by byla ještě větší bomba!
Omezení je způsobeno tím že v rychlostech okolo 400km/h už má vůz nízkou přilnavost,a celkově je to pro auto velká zátěž!
A jen tak mimochodem vy vesnický machři,v čem jezdíte vy že tady kritizujete Veyrona za to že jezdí "jenom" 370km/h!!!
Myslím si že kdyby vám někdo ukázal jeho limity tak by jste se po*rali!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "HUFUH"
3. 3. 2004 20:04
Re: To je v peachi...
370 je určitě hodně, ale co vadí mě je to, že VW se chlubilo 400 a skutek utek ... jak se řiká - neřikej hop dokud jsi nepřeskočil ... ať se klidně chvástaj, ale v mejch očích to nebudí důvěru ... jak jim pak mám věřit když něco tvrděj a pak je to jinak ... snad nirozumíte
neregistrovaný "tlama"
4. 3. 2004 12:40
Re: To je v peachi...
Presne taak! Tedka mozna placnu, ale to auto snad jeste ani nejelo a uz tvrdili, ze jezdi 400km/h! Jestli to byla teoreticka rychlost, tak o tom mluvim jenom v "" a ne se tim chlubim na kazdym rohu! Aach jo, proc se nezeptali audi?! Ku prikladu jejich R8 celkem slusne jezdila :-))
neregistrovaný "baník *"
3. 3. 2004 19:58
pristi tyden mi ma prijet veyron
pristi tyden mi ma prijet veyron a ti chuji omezi rychlost...no neni to bordel!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RobOL"
3. 3. 2004 20:55
bez titulku
Skupina Volkswagen je bezpochyby podnikatelsky velice schopná, to co se jim po druhé světové valce podařilo postupně vybudovat, určitě zaslouží obdiv. Vůbec se nevyjadřuju k jednotlivejm autům, značkám, strategii atd., pouze prostě konstatuju, že umí vydělat hodně peněz, což je v obchodě priorita. Taky pro jistotu uvádím, že nejsem nějakým jejich zastáncem, aby se zase nestrhla hysterická lavina, i tak si myslím, že rovněž po technologické stránce posunuli hodně věcí v automobilovém průmyslu dopředu (dieslový motory v devadesátých letech...). Faktem je, že vlastní volkswageny teď budou asi zažívat těžší období, Phaeton se už asi nechytne, Golf V je v Německu propadák jako blázen, Passat šesté generace možná bude dost drahej, tak nevím, nevím. Je třeba si ale uvědomit, že oni to mají pojištěný na tolika stranách, dělají do všech segmentů trhu, vstupujou pořád do novejch tříd, že je několik dílčích neúspěchůl asi tak nerozhází. Rozuměj nerozhází je to tak, jako kdyby byly existenčně závislý na úspěchu jednoho, dvou aut.
Co se týče Veyronu, byli strašně nabubřelý, aniž věděli, jak jim to vůbec pojdede, dopředu se smáli všem ostatním, že oni si prostě nakreslí auto, který a ani podobný nikdy předtím nedělali, a během dvou let budou nejlepší ze všech, že prostě nepotřebujou ten dlouholetej vývoj, zkušenosti a tak. Musí to být pro ně strašně těžký přiznat, že to tu 400 jednoduše neudělá. Je to po tom všem humbuku kolem té káry docela trapný. Přitom kdyby tak nemachrovali, mohli s tím teď sklízet úspěchy. Marketingově to nezvládli.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jirik"
4. 3. 2004 08:30
Re: bez titulku
Naprosto souhlasim s Tvym prispevkem.
neregistrovaný "HUFUH"
4. 3. 2004 12:56
Re: bez titulku
no jestli je v nemecku Golf V propdadak tak budou mit tezkou hlavu ... vhledem k tomu, ze je to nejprodavanejsi vuz ... budou muset s cenou dolu ... zatim nabizej klimku a snad brzy neco pridaj ;)
neregistrovaný "Tomasino"
4. 3. 2004 22:06
Re: bez titulku
Co mě opravdu udivuje je fakt, že všichni "moc" dobře vědí, že golfV je propadák, ale přitom nikdy neviděli žádná čísla, která by jejich teorii potvrdila. Všechny ty názory v této diskuzi mi přijdou jako když jedna bába támhle něco povídala. UKAŽTE NĚJAKÉ TABULKY / VÝSLEDKY, KTERÉ POTVRDÍ VAŠI DOMNĚNKU, ŽE GOLFV JE PROPADÁK!!!!! BTW. golfuV se za stejné období prodalo 2x tolik co golfuIV. Samozřejmě je to ovlivněno mnoha faktory, ale přesto to dokazuje, že VW je schopno vyrábět a prodávat auta ve velkém= hodně peněz. Money talks, bull *walks!
neregistrovaný "dmx"
3. 3. 2004 21:36
bez titulku
toto si znacka BUGATTI nezasluzi... najprv fiasko s EB110, EB112 sa nikdy ani nevyrabala - velka skoda bolo to nadherne auto, a teraz ked uz sa nieco malo vydarit, zase to nevyslo. mozno by sa mali preorientovat radsej na sportove limuziny, s imageom by nemal byt problem.. co tak novy Royal?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mojma"
4. 3. 2004 15:00
Re: Misto Phaetonu meli vyvijet Bugatti
No rek bych ze misto penez vrazenych do vyvoje a prodeje Phaetonu meli radsi ty prachy vrazit do vyvoje naky limuziny bugatti, tam by se jim i ty prachy na vyvoj vratili, sice by jich prodavali 10x min ale za 20x vyssi cenu. Kdyby ste nevedeli co s prachama, co byste si koupili? VW nebo Bugatti?? Mohla se pouzit platforma audi A8 a na ni narvat hlinikovou karoserii neco jako EB 112 a prachaci by jim utrhali ruce.
neregistrovaný "Lama"
4. 3. 2004 16:08
Re: Misto Phaetonu meli vyvijet Bugatti
Ale Phaeton a Tuareg by se pukud vim prodávat pod značkou Bugatti. Asi jen předělaj masku a nějakej drobnej facelift a bude :-)
neregistrovaný "dzonek"
4. 3. 2004 22:11
Re: Misto Phaetonu meli vyvijet Bugatti
EB110 že se nevyrábělo??? Si ho můžeš koupit za 10750000kč ho mají kdesi ve Znojmě. Autotrh Černý. Si tam zavolej 608270700 nebo 515227220 nebo se mrkni a www.tipcars.com a tam si ho najdi ve značce EXKLUZIVNÍ TAk se mrkni nebo volej
neregistrovaný "anonym"
3. 3. 2004 21:46
bez titulku
Meli to sverit audi a nic takovyho by se sestalo. Viz novy lamba. Skvely auta a taky se i vcelku prodavaj...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sajmon"
4. 3. 2004 09:04
bez titulku
Po přečtení všech posledních příspěvků, mám otázku. Co by jste dělali, mít tohle auto objednané před dvěma roky přímo na Ženevském autosalonu, dát zálohu tuším 30% z ceny a teď tohle? I přesto, že nepojede těch obligátních 400, které podle zaručených info mohl majitel vyzkoušet, stejně jen po návštěvě továrního technika, který poupravil elektroniku motoru a za předpokladu, že prokáže, že má kde to vyzkoušet, je to skvost.
Další info v podobě doživotní záruky na vůz s veškerým komfortem, jako transport do servisu, mimochodem nejbližší servis bude V Rakousku - Vídeň.
Na závěr zpráva pro ty, kteří ho chtějí někdy zahlédnout na živo, věnujte pozornost provozu zejména na jižní Moravě, hlavně Zlínský region a Hodonínsko, možná ho zahlédnete. Nejdříve tak ale po Květnu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Baldi"
4. 3. 2004 10:39
Re: bez titulku
To , že by sa dalo vidieť na južnej Morave ma zaujalo. Skús to trochu rozviesť. Má ho snáď už niekto v ČR objednané?
neregistrovaný "sajmon"
4. 3. 2004 10:56
Re: bez titulku
Jak už jsem napsal, bylo objednáno před dvěma roky přímo na Ženevském autosalonu, a to v červeno-černé kombinaci, interier nevím. Sám doufám, že ho již brzy uvidím, asi někdy v květnu a alespoň si ho nafotím, i když sednout si do něj by bylo mnohem lepší. Z jistých důvodů se nebudu raději více rozepisovat, nechci aby se pak dotyčný dozvěděl, že o tom někde píši, to pochopíš.
neregistrovaný "pikachu"
4. 3. 2004 11:27
Re: bez titulku
To by mě také zajímalo
neregistrovaný "sajmon"
4. 3. 2004 11:36
Re: bez titulku
Jak už jsem napsal, bylo objednáno před dvěma roky přímo na Ženevském autosalonu, a to v červeno-černé kombinaci, interier nevím. Sám doufám, že ho již brzy uvidím, asi někdy v květnu a alespoň si ho nafotím, i když sednout si do něj by bylo mnohem lepší. Z jistých důvodů se nebudu raději více rozepisovat, nechci aby se pak dotyčný dozvěděl, že o tom někde píši, to pochopíš.
neregistrovaný "??????"
22. 4. 2004 00:21
Re: bez titulku
Ano souhlasim že bude jezdit ve Zlíně , cena bude asi 1.000.000 euro bez DPH a cla.Až ho budu mit Sajmone tak ti brnknu pronajmeme si autodrom a pujdeme ho otestovat třeba na těch 370 km/h .
neregistrovaný "kristyna"
12. 3. 2004 08:44
nej nej nej
neuveritelne, skvele, jako vzdy....Na Bugatti nema nic
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr"
21. 4. 2004 23:44
Re: Už brzy v CR
Uz brzy bude jeden kousek EB bude jezdit ve Zlíně !!!!!! Moc se těším až ho uvidím.