Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse La Finale: Poslední z rodu v Ženevě

Zní to neuvěřitelně, ale po skoro deseti letech si může Bugatti oddechnout. Všechny exempláře modelu Veyron jsou totiž vyprodány, přičemž posledních čtyřicet šlo docela „ztuha“.
Zpět na článek
24. 2. 2015 13:51
24. 2. 2015 15:12
24. 2. 2015 18:20
24. 2. 2015 21:29
24. 2. 2015 22:37
24. 2. 2015 23:08
24. 2. 2015 23:23
25. 2. 2015 09:21
25. 2. 2015 12:51
25. 2. 2015 12:55
25. 2. 2015 16:36
25. 2. 2015 21:27
25. 2. 2015 22:48
25. 2. 2015 23:10
25. 2. 2015 23:45
26. 2. 2015 09:45
26. 2. 2015 16:55
27. 2. 2015 00:04
25. 2. 2015 23:17
25. 2. 2015 23:47
26. 2. 2015 09:42
26. 2. 2015 16:58
26. 2. 2015 23:50
24. 2. 2015 22:58
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2015 13:51
Ego
Piechovo ego nezná hranic ale tohle je eště otřesnější než sem myslel. Já naiva si představoval že těch absurdních 70 mega bez daně nebo za kolik se nakonec prodával jakžtakž odpovídá. Prodělek 117 milionů na jednom prodanym kusu by myslim mělo definitivně zavřít pusu všem obdivovatelum týhle ekonomický absurdity století >:D
Autor moh eště doplnit běžný servisní ceny, to je taky dobrá zábava :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Deutsch
24. 2. 2015 15:12
Re: Ego
Prodával se za cca. 35 mega a Grand sport vitesse tuším neco okolo 50 mega. (nevím to přesně) A mužes mi prosím tě říct co má společnýho obdivovatel značky s ekonomickým prodělkem automobilky? ...Tobě se líbí auto až potom když zjistíš že na něm společnost neprodělala? 8-s
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2015 18:20
Re: Ego
Podle současnýho kurzu 65 milionů, skoro přesně. Samozřejmě bez DPH ;-)
Ten obdivovatel značky má bejt kdo? Já myslim toho vola co přes svý ego nakázal udělat auto co bude mít 1000 koní a zbytek ho nezajímal. A kterej je možná dneska překvapenej jak gigantickej prodělek to byl
Nápověda: Je to ten samej kterej je pachatelem i druhýho největšího prodělku na prodanej ks >:D
Odpověď: Otázka silně zavádějící >:-[]
Líbit se obdivovat sou v tomhle důsledku fakt hodně rozdílný významy :-)
Avatar - beibej
24. 2. 2015 21:29
Re: Ego
Jsi trochu mimo, Piech jiste věděl co dělá. A té částce na auto nevěřím. Připadá mi to jako by se Bugatti snažilo vylepšit image a snížit pokles ceny u Veyronů.
24. 2. 2015 22:37
Re: Ego
Myslím, že prodělek nebo zisk na jednom Veyronu nikdo nezná, všechno jsou to jenom odhady a dohady lidí, kteří do účetnictví VW nevidí. A pokud by měli pravdu a prodělek by tak velký byl, tak jim to může být docela šumák, protože Piech, který si to auto přál je zároveň vlastníkem VW, takže si to platí "ze svého". A vzhledem k tomu, že roční zisky VW jsou hodně přes 10 mld. euro ročně a přitom ještě navíc ve VW zůstává volná cash v řádu mnoha desítek mld. eur (VW sedí na na největší, objemu volné cash z evropských firem)
[odkaz]
tak ho asi eventuální ztráta/zisk na Veyronech trápí asi stejně jako když si dá po večeři jednu láhev červeného navíc.
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2015 23:08
Re: Ego
Naopak těch 43 miliard (podle kurzu 2013) je údaj VW. Stejně jako 50 a půl miliardy za Phaeton
Ty evidentně nebudeš akcionář, ty sou i na mnohem menší prodělky hodně hákliví. A těch 10 miliard měl VW zatim jednou v historii. Pro tvou představu [odkaz]
24. 2. 2015 23:23
Re: Ego
Dej odkaz, kde to VW uvádí.
Zisky VW za necelé 4 roky jsou přes 56 mld. eur.
2011 15,4 mld. eur
2012 21,7 mld. eur
2013 9.1 mld. eur
2014 za 3Q 11 mld. eur
Akcionáři VW mohou být háklivý jak chtějí, ale mohou jenom držet ústa a krok, protože největší majoritní akcionář si udělá prostě co bude chtít, klidně si třeba postaví dalších 500 Veyronů.
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2015 09:21
Re: Ego
No viz muj odkaz někde je svět eště normální :-)
Doufám že podobnej ekonomickej přehled máš i o jinejch automobilkách takže víš že právě výdělky VW stojej vyloženě za prd. Výdělek na kus je fakt tristní, tam VW soupeří s Fiatem a Citroenem. To je sakra hodně lahví červenýho
25. 2. 2015 12:51
Re: Ego
1. Dal jsi odkaz na Toyotu a ne na údaje VW o ztrátách z Veyronu. Toho se asi nedočkám, protože takové údaje neexistují.
2. No s Citroenem ani Fiatem moc nesoupeří ani samotná značka VW, nehledě na to, že VW nemá jenom značku VW, Porsche má marže nejlepší v branži, Audi nejlepší v D3, takže výsledkem jsou velmi dobré marže za koncern, druhé místo mezi všemi výrobci hned za tou Toyotou.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2015 12:55
Re: Ego
1. No právě dal sem odkaz na zhruba stejně velkou firmu která vydělává násobně víc
2. Jj kdyby nebylo supermarží Porsche který poslední roky bilanci VW hodně pomáhaj byla by to eště větší bída. Ve výdělku na kus VW soupeří samozřejmě úplně s každym a horší už jsou jen ten Citroen a Fiat
3. Ty budeš asi velkej fanda, zkus na to koukat ne z pohledu jedný značky ale globálně
25. 2. 2015 16:36
Re: Ego
1. Tvrdil jsi, že údaje o ztrátách z výroby Veyronu jsou od VW, ale odkaz nejsi schopen dát.
2. V Toyotě nebo Nissanu jsou započítané a zprůměrované marže Lexusu nebo Infiniti a ty jistě také nebudou stejné jako marže na Yarisu nebo Pulsaru.
3. Na co konkrétně se mám dívat globálně?
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2015 21:27
Re: Ego
1. Že to byl těžce ztrátovej podnik je všeobecně známá věc, psalo se vo tom všude nesčíslněkrát? To jako že ty tomu nevěříš? ;-)
2. Jo v Toyotě je samozřejmě započítanej Lexus s vyššíma maržema, stejně jako u VW Audi. Proč to zmiňuješ? Tabulka výdělků na kus tu byla zveřejněná nedávno a roky se nic nemění. Výdělky VW patřej k podprůměrnejm.
3. Na výdělky firem v oboru na co asi :-)
25. 2. 2015 22:48
Re: Ego
1. Jasně, "všeobecně známá věc". Takže odkaz, kde to uvádí VW samozřejmě nemáš a jenom mlžíš. Ty věříš každé zprávě, kterou uveřejní auto.cz nebo podobné weby? To máš dost jednoduchý život.
2. Tabulka výdělků na kus se u VW uvádí samostatně pro jednotlivé značky, zvlášť pro Porsche, zvlášť pro Audi, zvlášť pro Škodu, zvlášť pro VW, zvlášť Seat. U Toyoty se to všechno sype do jednoho, protože samostatné výkazy za Lexus nejsou veřejné a vystupují v celkových číslech Toyoty.
Podělením zisku (loni cca 14 mld.) a 10 mio, aut lze dojít k zisku na auto cca 1400 eur u koncernu VW jako celku. U Toyoty to bude někde kolem 1900 eur.
Ostatní koncerny jsou daleko vzadu
3. Toyota je nejvýdělečnější a VW je druhá nejvýdělečnější firma v oboru, nevím co je na tom ke globálnímu zkoumání.
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2015 23:10
Re: Ego
1. Jo docela mám >:-[]
A zpráv že projekt Veyron je prodělečnej sem za ty roky čet snad 100. Spousty už během těch let odkladů, když se lidi co složili zálohy začali vážně bouřit. Cos dělal posledních deset let ty? I při jen hodně vágnim zájmu vo auta je těžký tohle nikdy nikde neslyšet a nečíst ;-)
2. To ale nic nemění na faktu že u Volkswagen Group jako celku je to slabota žejo. Že na autech jako je Audi nebo Lexus vyděláš víc než na Upu nebo Yarisu je celkem logický a normální
3. No když sou největší dá rozum že celkově vydělaj nejvíc. Hodně jiná situace nastává s tim přepočtem na kus. A co pamatuju je to už hodně let dozadu stejný
4. Vo tom ale muj úvodní příspěk diskuze nebyl. Měl sem na mysli obdivovatele Veyronu který nechápou že to je auto který mělo stát třeba 150 milionů. To pak neni divu že auta třeba za desetinu ceny sou i rychlejší ale nejsou celkově tak opulentní jako Veyron
25. 2. 2015 23:45
Re: Ego
1. Jo četl jsi, ale doložit to neumíš.
3. Jednak největší je Toyota a druhak přepočtem na kus je to v loňském roce druhé místo za Toyotou, to mi jako slabota nepřipadá. A hodně let dozadu to stejný není, 2012 a 2011 byl VW v zisku na kus první a Toyota druhá, 2013 se to otočilo. Pořád jsou ale tito dva daleko před ostatními koncerny.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2015 09:45
Re: Ego
1. Tohle už beru spíš jako vtip. Tys byl posledních deset let kde? Na jiný planetě a bez signálu :-)
2. Ale tady vod začátku neni řeč vo množství. Taky nediskutujem že Porsche vydělává míň než Toyota. Je ale násobně lepší ve výdělku na kus
A viz ty úsporný opatření za problém to už asi začíná považovat i vedení firmy
26. 2. 2015 16:55
Re: Ego
1. Vtipné je, že prohlásíš že ztráta z výroby Veyronu jsou čísla od VW a pak kličkuješ jak malý kluk a neumíš to doložit.
2. Také od začátku mluvím o zisku na jedno auto, Toyota není násobně lepší než VW (koncern), je poslední dva roky o cca 30% lepší v zisku na jedno auto.
Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2015 00:04
Re: Ego
1. To sem myslel vážně! Tys posledních deset let nic takový takovýho nečet? A zkus nekličkovat :-)
2. Nejsou to poslední 2 roky a horší jsou až ten Fiat a Citroen
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2015 23:17
Re: Ego
Protože to akcionáři a vedení firmy viděj dost jinak než ty [odkaz] tak v příštích 2 letech čekaj zaměstnance VW docela veselý úspory. Je nutný snížit náklady asi o 140 miliard ročně [odkaz]
Megaprodělky v řádu tisíců milionů jako byl Veyron nebo Phaeton rozhodně nejsou něco jako lahev červenýho
25. 2. 2015 23:47
Re: Ego
Jasně, GM, Ford nebo Toyota nemají úsporné programy a např. Honda nevyhodila nejvyššího co šetřil až se prošetřil k průšvihu s Takatou.
Pořád nějak nechápeš, že hlavní akcionář VW je Piech a ten to prostě vidí tak, že nástupce Veyronu i Phaetonu bude i přes tvé teorie o megaprodělcích. Holt asi chce hodně prodělat.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2015 09:42
Re: Ego
Ona to ale neni teorie žejo? To sou prostě fakta a normálně dostupný čísla ;-)
Otázka je proč ty děláš tak trochu: Nevidim neslyšim :-)
Vono by ten megaprodělek 117 000 000 na jednom autě samozřejmě unesly i další koncerny ale do takovýho extrému pochopitelně nikdo nešel. Na jednu stranu je fajn že to někdo zkusil takhle předimenzovaný auto postavit ale reálná cena kusu je stejně ujetá jako servisní ceny.
26. 2. 2015 16:58
Re: Ego
Je to jenom teorie jednoho analytika dokud to někdo nedoloží údaji z účetnictví VW. Vzhledem k tomu, že se chystá nástupce jak Veyronu, tak Phaetonu, tak jsou akcionáří evidentně spokojení. Kdyby nebyli, nebyl i ani nástupce.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2015 23:50
Re: Ego
Tak si ten svuj pohled na svwět užij [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2015 22:58
Re: Ego
Že to je mamutí ekonomickej průser se ví v zásadě vod začátku. A oficiální ztráta je 43 miliard korun (podle aktuálního kurzu tam může bejt nějakej rozptyl, dneska to holt bude vo něco víc)
Nechápu taky to s tim Piechem. Myslíš to jako že vod začátku plánoval prodělek?