Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak obout botičku Bugatti Veyron? (instruktážní video Městské policie Praha)

Běžná botička na zablokování superrychlého vozu nestačí.
Zpět na článek
21. 12. 2011 10:17
21. 12. 2011 10:28
21. 12. 2011 10:38
21. 12. 2011 11:03
21. 12. 2011 11:14
21. 12. 2011 11:30
21. 12. 2011 12:18
21. 12. 2011 12:26
21. 12. 2011 13:23
21. 12. 2011 13:32
21. 12. 2011 14:03
21. 12. 2011 15:25
22. 12. 2011 03:06
21. 12. 2011 13:49
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 13:52
21. 12. 2011 14:03
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:09
21. 12. 2011 14:14
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:15
21. 12. 2011 14:17
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:26
21. 12. 2011 14:49
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:59
21. 12. 2011 15:07
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 15:18
21. 12. 2011 18:32
21. 12. 2011 15:11
21. 12. 2011 15:14
neregistrovaný "RayBan"
22. 12. 2011 03:16
21. 12. 2011 14:47
21. 12. 2011 14:50
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 19:40
22. 12. 2011 03:13
22. 12. 2011 23:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 12. 2011 15:35
21. 12. 2011 15:45
21. 12. 2011 16:03
21. 12. 2011 16:58
21. 12. 2011 17:43
21. 12. 2011 18:06
21. 12. 2011 18:29
21. 12. 2011 19:01
21. 12. 2011 19:11
21. 12. 2011 19:29
21. 12. 2011 16:46
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2011 08:41
dobra praca chlapci
podla mna spravny pocin policie

;-)
Rozbalit vlákno
7
21. 12. 2011 08:48
Re: dobra praca chlapci
No jo dobrá ale zbytečná, dokud bude existovat osoba blízká, v přestupkovém řízení je to k ničemu. V tuhle chvíli mi přijde že mu spíš udělali službu. Hlídání zadarmo.
21. 12. 2011 09:12
Re: dobra praca chlapci
Pokud se nepletu tak tohle auto má v ČR jeden člověk. Nebo už jich je u nás víc?
Jinak dobře, že aspoň někdo měří stejným metrem. K čemu mu asi je osoba blízká? to auto si musel někdo vyzvednu a i zaplatit...
21. 12. 2011 10:22
Re: dobra praca chlapci
Prvniho vlastni pan Passert, ktery se po smrti sveho synka absolutne zmenil a je z nej neskutecne verici clovek, netusim, jak moc uz od toho ustoupil, ale jen tak nekde by asi nezaparkoval a pokud ano, pokute se nejspis branit nebude. Anebo je v Cechach uz druhy Veyron a pak tezko rict, jak moc bude osoba blizka :-)
21. 12. 2011 10:36
Re: dobra praca chlapci
Nezrusili uz nahodou osobu blizku? Keby aj nie, tak to, ze su v CR iba 2 kusy, nehra ziadnu rolu. U osby blizkej ide o to, kto to tam zaparkoval - manzelka, dieta, stary otec,...
Pri cene Veyronu je ale pokuta za zle parkovanie vlastne iba normalny parkovaci listok. Ked mam zmeskat podpis zmluvy za 100mil, tak to radsej zaparkujem aj pred Hradom.
21. 12. 2011 11:02
Re: dobra praca chlapci
Passer to není, ten má modro-černou Buggatku.
Avatar - kari.laz
21. 12. 2011 10:31
Re: dobra praca chlapci
Citace z článku:

"V Česku jsou registrovány dvě Bugatti Veyron, vedle vozu z přiloženého videa se středočeskou poznávací značkou je to exemplář z Prahy s černo-modrou karoserií."
21. 12. 2011 13:34
Re: dobra praca chlapci
spravny pocin by to bol keby mu to auto odtiahli, rovnako ako keby si tam zaparkoval ty na skodovke. Na to uz ale "nemali gule". Alebo dostatocne velky odtahovak...
21. 12. 2011 10:17
Dobře,ale
je třeba si přiznat, že částka majitelem vozu zaplacená jako pokuta bude asi ve zlomkové ceně ventilku jeho kola......
To je ta chvíle, kdy by měly přijít ke slovu pokuty podle výdělku(vím, že i to se dá úspěčně obcházet). Je-li člověk tak schopný a schopnější, než ostatní, že je mu dopřáno pořidit si takové auto, měl by být schopen přiznat i svou chybu a patřičně za to zaplatit, když už si přiznal statut, že může, či je mu dovoleno víc, než ostatním.
Jinak v současném stavu legislativy a míry pokut je pro něj vysolené výpalné městské policii "normální" parkovné.
A ad - způsobená škoda, když to takhle blbě zaparkuje.....Člověk vědomě parkující na místě, kde na to nemá právo, by si měl - čistě teoreticky - být vědom toho, že mu hrozí odtah, či nasazení botičky a s tím i možnost způsobení škody. (On tedy spíš hraje právě na to, že se strážníci té škody leknou). Ale pokud třeba postavíte své auto do cílové oblasti letecké střelnice - mělo by být tak nějak předpokládáno, že Vám z toho udělají cedník nebo flambovačku.......
Rozbalit vlákno
49
21. 12. 2011 10:28
Re: Dobře,ale
Ten tvůj poslední odstavec mi přijde hodně přitažený za vlasy. To bych mohl někoho, kdo mi prakuje před vraty napíchnout na ještěrku a pak ho poslat někam, že to má čekat, protože mi překážel. (?)
21. 12. 2011 10:38
Re: Dobře,ale
ano je přitažený za vlasy - ale vystihuje to, že když to dáš někam, kde to být nemá, měl bys počítat s tím, že zkrátka následuje postih... Napichovat na ještěrku to nemusíš.... U obchodu máme několik míst u vchodu pro invalidy - velmi pravidelně tady parkují mercedesy a bmw, které nemají označení invalida a vyskakují z nich invalidé, leč jejich postižení je spíše mentálního charakteru... Takže vezmeš ještěrku a občas za ně postavíš palety se zbožím.....a než se najde někdo, kdo by to odklidil strašně dlouho to trvá......Jeden na mně zkoušel takovou tu klasickou, že zrovna teď mu díky mně utekl kšeft za x mega......, nabídl jsem mu odvoz naším rozhrkaným pickupem nebo přivolání PČR a sepsání záznamu - hádej, jak to dopadlo...... Zkrátka - určitá sorta lidí má jakési přesvědčení, že pokud mají moc a peníze jsou víc, než ostatní a porušování zákonů je pohodička a sport - uznávám ty lidi, kteří mají moc a peníze a jsou si toho vědomi s tím, že dodržují normy - chovají se tvrdě, ale fér - to ostatní je zkrátka jen ...........doplň,co ti libo.....
21. 12. 2011 11:03
Re: Dobře,ale
Postavení palety za někoho, kdo parkuje "na mém" považuji za vtipné a výchovné. Nemá to ale nic společného s možným způsobováním škody, resp. ano, pokud bereme škodu ne jako poškození majetku. Já nemám nic proti tomu aby se měřilo všem stejným metrem a botička na Veyronu mi přijde jako výborný vtip a chtěl bych vidět výraz majitele >:D V momentě, kdy by ale byla montáží botičky způsobena škoda (zde ne určitě malá), musí zase MP počítat s "ovedtou" ze strany majitele.
21. 12. 2011 11:14
Re: Dobře,ale
no a to se dostáváme k jádru pudla. Ten majitel právě na tohle hraje - tudíž postaví svého Veyrona(jak já mu ho závidím) na leteckou střelnici - tam, kam ho stavět nemá - u vjezdu jsou cedule a bla bla bla - a když tam nalétnou na ostré střelby a zničí mu ho, tak prohlásí,že chce náhradu škody..... Ale on postavil vůz někam, kam neměl...... a asi ne náhodou ;-) . Takže v tomhle případě je to vyloženě sázka na to, že si to MPíci nelajznou - něco ve stylu "Budete podělaný strachy, aby jste mi neorvali gumu za 180litrů, takže to tam radši nedáte....". A to je už trošku o aroganci ne?
21. 12. 2011 11:30
Re: Dobře,ale
Tak o tom, že je to o aroganci, resp. nerespektování příkazů/zákazů s tím, že pokud se "něco" stane, tak mne to nezasáhne není sporu.
21. 12. 2011 12:18
Re: Dobře,ale
Vidím, že se tady zase vyrojil názor pokuty dle příjmu. To je ta závist tak silná, že tě nutí přemýšlet kolik zaplatil na pokutě vlastník auta? Mě je to teda opravdu jedno, protože vymáhat pokutu, ještě k tomu progresivní a přitom mít na autě botičku, je tak trochu zvrhlost.
21. 12. 2011 12:26
Re: Dobře,ale
proč to hned otáčíš na závist? to je vždycky první na ráně......A jestli jsi si všimnul - já nemám problém přiznat, že něco někomu závidím - ale taky nemám problém říct, že vždycky přemýšlím, jak k tomu přišel a taková ta malá česká závist - ať ti chcípne koza, když mně - ta mi vadí. Pokud je ta "závist" motivátorem k vyššímu výkonu - proč ne - zpravidla je ale závist v této kotlině motivem k trestnímu oznámení - anonymně, poškrábání auta apod.
co se výše pokuty - v jiných příspěvcích píšu o aroganci - a jestli mi chce š vyprávět o tom, že je stejná zátěž pro člověka s příjmem 15000hrubého litr či dva pokuty a stejná pro někoho, kdo má Veyron - hm... tak asi souhlasit nebudu. V podstatě - a to tam píšu taky - je pokuta pro něj v řádu parkovného...Tak proč by respektoval tak směšná pravidla ne? Pokud by však byla pokuta 1% - třeba,nechytej mne za slovo - z příjmu - tak je to pořád jedno procento, ale částka může být diametrálně jiná....a možná - čistě teoreticky - pro přestupce motivační, aby dodržoval zákony. A aby nebyla mýlka - také občas jedu rychleji, než se má - ale na místa, kde nemám co dělat neparkuju....
21. 12. 2011 13:23
Re: Dobře,ale
Především mi vadí to uvažování v číslech, kolik Pepa zaplatil a proč to bylo víc/míň než já, to neustálé hodnocení. Botička která znehybní auto je větší trest, než pokuta pro většinu lidí a čím větší příjem tím spíš, to by přece mělo stačit samo o sobě. Stejné je to s bodovým systémem, když už tu hloupost máme, nechápu k čemu jsou k bodům pokuty, je to dvojí trest a to jak všichni víme je kontraproduktivní. Taky tady máme fakt trestu jako takového, sice se to často zanedbává, ale pokárání policistou má kolikrát větší efekt než pokuta jako taková. Teď ale zpět do Pařížské, někdo zaparkoval v modré zóně, která je sama o sobě pochybná, co se tak vážného stalo aby ti policajt musel zjišťovat příjem, podle něho pokutu a ještě navrch botičku která zabere místo někomu kdo tam parkovat může?
21. 12. 2011 13:32
Re: Dobře,ale
ty to píšeš chlape - mělo by to stačit.... Ale bohužel nestačí. Pokud by byla morálka ve společnosti taková, že sama pokuta - podle sazebníku, je dostatečným trestem - pak ano. Jenže v naší společnosti to jaksi neplatí. Nebo respektive, jsou si tzv. "rovnější" a nevím proč se to váže vždycky na prachy....Drtivá většina společnosti hodnotí ne podle toho, jaký člověk je, ale jak se mu "daří". Velkej barák, drahý auto a rozhazování pětilitrů je znakem, že je člověk zupááá. Ať je - ale ať dodržuje základní normy. A u maličkostí to začíná.....S tou Pařížskou - vím, že existuje, ale jsem vidlák z venkova, takže asi nehrozí, že bych tam někdy parkoval. Ale je-li tam zkrátka nějaká zona - asi by se měla dodržovat - a s tím spojená pravidla. O nichž samozřejmě můžeme diskutovat, ale asi s tím nic neuděláme.... A ad progresivní pokuty - je to zkrátka o tom, že člověka s Veyronem pět deset litrů nebolí - je to jiný level, než Franta Vocásek s deseti čistýho měsíčně. A maníka ve Veyronu to zkrátka nikterak nemotivuje, aby tam nezaparkoval - páč on na to má.... A tohle vědomí je asi špatně ne? To není o tom, že se budu tetelit blahem, že dostane 300litrů pokuty(i když někde v koutce duše si řeknu "dobře ti tak") - úplně super by to bylo, kdyby tam zkrátka nezaparkoval.....protože si uvědomí, když vyleje 300litrů, tak nekoupí tenhle tejden svý bokovce kabelčičku a šatičky a to by bala naštvaná....(třeba - ber to jako nadsázku)...
21. 12. 2011 14:03
Re: Dobře,ale
Zní to možná prvoplánovitě hezky co jsi napsal, ale... V tomhle případě byla botička, nebo ve spoustě jiných body, tak opravdu nechápu proč mávat nějakou pokutou, ta je zbytečná. Mnohem lepší je zamyslet se proč to či ono lidi dělají. Parkování je snad jasné, chceš zaparkovat v centru Prahy a pokud nepoužiješ trochu přidrzlosti tak se taky může stát, že nezaparkuješ a to mi normální nepřijde. Můžeme se bavit nekonečně dlouho, ale fakt který zastávám je, že represe sama to nevyřeší a představa, že když budu mít pokuty absurdně vysoké, tak se sníží nehodovost je naivní. Když někdo neumí řídit tak sice nepojede tak rychle, ale bude dělat zase jinou hloupost, utopit se můžeš i ve lžičce vody ;-)
21. 12. 2011 15:25
Re: Dobře,ale
v tom s Tebou souhlasím. Asi nemá smysl se bavit o "dokonalosti" našeho právního systému. Ale stejně tak, jak je ve většině případů naivní představa, že represe odstraní přestupky, tak je - bohužel - i naivní představa, že to přestane "samo". To, že není, kde zaparkovat, že se vyhazují miliardy za blbosti, aby si nahrabali - atd. atd., není důvod k tomu, přestupovat normy, jak se komu zachce a jak má pocit, že se mu hodí. Mám-li si představit, co velmi bohatého člověka odradí od spáchání přestupku - zda domluva a "káravý pohled" či citelný postih - bohužel si myslím, že to první nezabere....Než se dobereme jako společnost do stavu, Kdy takovéhle chování bude společností odsuzováno a "donutí" tak některé to nedělat - to je běh na hodně dlouhou trať a rozhodně ne na jednu generaci. Vnitřní nastavení člověka není o tom, kolik má na kontě, ale zkrátka o tom, jak se chová a na "normální" jednání je dnes spíš nahlíženo jako na slabost...
22. 12. 2011 03:06
Re: Dobře,ale
Tady troufam si tvrdit nejde o zavist, o to, kdo kolik zaplatil, ale ze hrozba pokuty ma predchazet nejakemu jednani. Rekneme treba to parkovani na miste vyhrazene invalidum. Pokud bychom vedeli, ze maximalni vyse pokuty za podobny prestupek je 5 Kc, pak se nase rozhodovani posunuje do roviny moralni, je spravne neco takoveho udelat, ci ne, protoze petikorunu nemusi resit skutecne nikdo. Bohuzel, z mnoha kazdodennich zkusenosti vime, ze pro mnoho lidi moralni kriterium hraje pri rozhodovani minoritni roli a proto je treba pridat do resene rovnice dalsi argumenty, v tomto pripade financni postih. Nelze se na to divat jako na pokus odebrat movitym nejake vysady (doufam, ze takto to nikdo nechape, ze vyse osobniho majetku by mela urcovat nase postaveni pred zakonem, resp. vyhlaskou), naopak, pokusit se merit kdyz ne stejnym, tak alespon co nejpodobnesim metrem, protoze z podstaty veci predstavuji pro rozdilne movite jedince penize rozdilne hodnoty. Nicmene lze souhlasit s tim, zenavrzeny system jiste neni idealni, prijde mi vsak lepsi, nez system stavajici.
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 13:49
Re: Dobře,ale
" ...to je ta chvíle, kdy by měly přijít ke slovu pokuty podle výdělku"

jsi komouš ?
21. 12. 2011 13:52
Re: Dobře,ale
á začíná "diskuze" - ne a ty? že jako všem stejně víš?
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:03
Re: Dobře,ale
Netvrdím, že všechno vím, tak nemel prázdnou slámu.

Poukazuji, že jako správný komouš bys rád sáhnul na cizí peníze. Bylo by dobré, aby jsi se staral o vlastní příjmy a ne příjmy lidí, které ani neznáš ....
21. 12. 2011 14:09
Re: Dobře,ale
zkus si přečíst další moje příspěvky na tohle téma. Urážky ti jdou . Mám jako zavřít hubu, když se někdo, "kdo na to má" chová jako, že pro něj zákony neplatí a starat se o sebe? Tohle právě dělali komančové. A pokud někdo udělá přestupek - já mu na jeho prachy nešahám - nebo jo? Je to jeho rozhodnutí jestli to udělá nebo ne......Příjmy Tvoje, jeho - do toho je mi skutečně prdlačka, jako by mělo být všem... A ty Holoubka znáš?
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:14
Re: Dobře,ale
Ano, zavři hubu ... protože kdo se jak chová, není tvoje starost.
21. 12. 2011 14:15
Re: Dobře,ale
no tak ty mi jí rozhodně nezavřeš......
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:17
Re: Dobře,ale
Áááá, další hrdina se zaťatou pěstí ve jménu revoluce a spravedlnosti.
21. 12. 2011 14:26
Re: Dobře,ale
jako hrdina se zaťatou pěstí se tady chováš ty. A protože o tom víš kulový, tak necamrej. Můj děda dostal v první instatci provaz od komančů, což mu laskavě změnili na doživotí a po 13letech po pustili. Popisovat další laskominy by bylo házením hrachu. A než zvedneš hlavu ze zákopu je dobrý o nepříteli něco vědět - četl jsi Kapitál - víš o čem je? Četl jsi Otázky sociální od TGM - to je takový výcuc z konce předminulého století.... Tam by jsi se našel, protože TGM popisuje i způsob diskuze, který vedeš....
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:49
Re: Dobře,ale
Tak to vidíš, kdyby dostal děda provaz, tak je dnes na diskusi klid.
Pokud vedeš nějakou revoluci proti lidem co mají příjmy, tak bojuj někde v sokolovně, ale neotravuj s posty typu "zdaníme ho, buržousta"
21. 12. 2011 14:59
Re: Dobře,ale
ty si ale ťunťa. Tvrďáků jako ty je fakt málo... Na tohle se nedá ani normálně reagovat, protože il cretinem zůstane i kdyby žil v knihovně......, protože by poznal základní rozdíl mezi zdaněním a pokutou......
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 15:07
Re: Dobře,ale
Pokuta = zdanění, ale českým ovcím se to podává jinak, aby moc nemečely. Každopádně příjemné Vánoce a vysoké oktanové číslo v roce 2012.

RayBan
21. 12. 2011 15:18
Re: Dobře,ale
přijedu se na Tebe podívat až Ti budou předávat Nobelovku za Ekonomii. Tohle je účetní hlod roku :yes:
21. 12. 2011 17:55
Re: Dobře,ale
Je zbytečný na podobný pacienty reagovat, když nepozná rozdíl mezi daní a pokutou. Rovná daň, resp. jedna sazba daně z příjmů je v pořádku, protože ji jaksi musí platit "všichni", narozdíl od těch pokut, kde se dá s touto myšlenkou vcelku souhlasit...
21. 12. 2011 18:32
Re: Dobře,ale
ono je občas Kongo vysvětlit lidem, že rovná daň je sice rovná procentem, ale že jaksi z vyššího příjmu se odvede víc.... ;-)
21. 12. 2011 23:03
Re: Dobře,ale
Jo jo, a to Sobotka hlásá, že chce vrátit progresivní daň z příjmů aniž by věděl, že ta je progresivní vždycky >:D
21. 12. 2011 15:11
Re: Dobře,ale
Ani nevíš, jak jsem rád za tenhle tvůj příspěvek, protože už víc nemusím psát. Jinak samozřejmě :no:
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 15:14
Re: Dobře,ale
I tobě příjemné Vánoce, hodně Clavinu v novém roce 2012.
21. 12. 2011 17:52
Re: Dobře,ale
Koukám, že ti ty tvoje Punta lezou hodně na mozek >:D
22. 12. 2011 03:16
Re: Dobře,ale
Komunista v sokolovne, neni co dodat...
Avatar - white label
22. 12. 2011 12:12
Re: Dobře,ale
Tak tahle reakce to je 100%ní ubohost a ten tvůj komunista v sokolovně to je pověstná "třešnička na dortu", za kterou by se nemusela stydět ani ta nejtupější "blondýna". :no:
Ale raději ti to přeložím do tvého jazyka, kterému budeš evidentně rozumět líp:
Zavři laskavě tu svoji nevymáchánou hu.bu, po které bys v réálu slušně dostal, o neurážej tu lidi, kteří úroveň zdejších diskusí pravidelně zvedají, na rozdíl od tvého primitivního urážení a fňukání,
Tvé reakce snižují úroveň tohoto webu mnohem víc, než bulvární směr webu daný novým majitelem.
Když se ti tu nelíbí, tak sem nelez, chybět tu rozhodně nebudeš, naopak...
21. 12. 2011 14:47
Re: Dobře,ale
Na to, jak to tady nesnášíš, tak tomu zde věnuješ dost času, navíc v neuvěřitelně ubohé formě.
neregistrovaný "RayBan"
21. 12. 2011 14:50
Re: Dobře,ale
To víš, Vánoce po chlapsku ... učím se.
21. 12. 2011 19:40
Re: Dobře,ale
hele a ve Svycarsku vladnou komunisti kdyz tam maji pokuty podle vydelku? >:D
22. 12. 2011 03:13
Re: Dobře,ale
S touto filozofii lze velmi rychle dojet. Jak rychle, pochopili na Divokem zapade v dobach, kdy toto uzemi nespadalo pod jurisdikci USA (nebylo soucasti uzemi) a velmi rychle si vytvorili pravidla a komunity si samy zacaly platit serify, kteri tato pravidla vymahali. Neveril bys, za co vsechno se veselo...
Pokud dokaze alespon trochu domyslet, cos napsal, dojde ti, ze dluzis ozawasanovi omluvu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 12. 2011 23:59
Re: Dobře,ale
Určitým faktorem pokuty je její "výchovný" smysl - aby však existoval, musí jeho váhu řidič pocítit. V případě movitějších motoristů tedy ztrácí význam. Proto je třeba, aby se výše pokuty stanovila dle výdělku. Není na tom nic komunistického, ačkoli vím, že lecjaký "tržní démon" bude tvrdit opak...
21. 12. 2011 15:35
Re: Dobře,ale
Na jednu stranu chápu tvůj úhel pohledu, na druhou stranu, kdyby policie mohla poškodit tvůj majetek a nic by jim nehrozilo, tak zase posouváš moc do jiných rukou. Člověk musí počítat s případnou škodou, vždy a všude (co když budou padat kroupy, spadne taška ze střechy atd.), ale jediné situace, které si žádají poškození vozu, jsou ty, kde je život v ohrožení - a také že hasiči se s překážejícími auty nepářou.

Mají to být profesionálové. Pokud si jejich práce žádá odtáhnout vůz nebo mu zamezit odjezd, měli by vědět, jak to správně provést. Možná by neškodilo něco jako pojištění z odpovědnosti. Jinak můžou měšťáci chodit s kladivem a za trest špatně stojícím třeba rozbíjet světlomety. Ubyde zbytečné byrokracie.
21. 12. 2011 15:45
Re: Dobře,ale
to mi trošku připomíná zážitek mého kamaráda co točí kolečko z jednoho nejmenovaného města v Německu a jeho způsob vysvětlení blbečkům, co mu schválně šlapali na brzdy na zelenou a nutili ho "houpat" se soupravou... Ale máš pravdu - skončilo by to blbě - od arogance na straně řidiče by to přešlo v aroganci instituce, která je vždy řádově větší, protože má "backup". Nejde mi o škodu - kdyby mu s botičkou oběšli lak - ale na gumě a disku - byť v tomto případě je škoda extrémní. Zcela je chápu, že to nechtěli odtahovat, protože už vidím to video, jak Veyron z nejvyššího bodu padá po prasknutí uchycení......
Míra je vždycky otázkou, ale trošku se naskýtá analogie se zlodějem, který vleze k Tobě domů... Když ho zraníš, zažaluje Tě za ublížení na zdraví, byť věděl, že krade a činí tak protiprávně, jeho zdraví, je vyšším zájmem a Ty se budeš třást, jestli je obrana přiměřená....(jde mi o princip, ne o přímé srovnání skutkové podstaty ;-) )
21. 12. 2011 16:03
Re: Dobře,ale
Já také myslel spíš škodu na disku a pneumatice. Ale to i u obyčejnějších aut může být 50 tisíc. Buď to mají umět, nebo to nemají dělat. A pojištění by opravdu nebylo od věci, je to běžná praxe, když nakládáš s cizím majetkem (pokud za ně neručí stát). To je jako kdyby policista utekl před zlodějem, protože je to korba a mohl by dostat po tlamě.

Co se přiměřené obrany týče, to je nekonečné téma. Ale do budoucna to podle mě už problém nebude, protože se rozmůžou prostředky velmi bolestivé, které nezraní. Pokud použiješ tuhle analogii, pak by měl být majitel špičkově vycvičen (měl by být profesionál v ochraně svého majetku, tak jako by policista měl být profesionál v ochraně pořádku). V tu chvíli sice nemůže téměř nic (čím lepší máš výcvik, tím horší pozici máš u soudu), ale zase na druhou stranu by měl být schopen zloděje zvládnout a nic mu neudělat.

Když jsme u bránění majetku, netuším, jak je to se zvířaty. U mě by totiž případný zloděj nejspíš skončil v rukou mých čtyř kluků - dobrmanů. A spím velmi tvrdě (když pominu, že dům je značně odhlučněn).
21. 12. 2011 16:58
Re: Dobře,ale
no tak jestli máš čtyři Husquarny před vstupem do domu, tak si myslím, že případný zloděj by se do velké vzdálenosti od plotu nedostal. Nevím, jak Ti Tvoji, ale strýc jich taky pár měl a musím říct, že jsem z nich měl neskutečnej respekt. Vždycky si nechával jenom holky....V té době tedy ještě měly uši "na stojáka" a krátký ocasy - nevím, jak je to dnes, ale vím, že nikdy neštěkaly - tedy v kotci ano, když se cizí přiblížil, když ale byly venku - slyšels jenom škrábání drápů po cestičce, jak se běžely "seznámit".....
Ad pojištění - měli by mít "pojistku na blbost" - na škody způsobené při výkonu povolání - nevím přesně jestli takhle se to jmenuje....
21. 12. 2011 17:43
Re: Dobře,ale
Kupírování je v ČR nelegální, ve Francii také. Je to považováno za týrání zvířat. Jsou cvičení, aby neštěkali. Nechají tě vlézt dovnitř (tedy na pozemek, ne do domu), než se do tebe pustí. Rodiče měli československého vlčáka, ten byl úplně stejný. Vůbec neštěkal, byl hodně trpělivý. Připlížil se k tobě (bylo to poznat na jeho postoji - ocas, uši, tělo - že chce zaútočit), a pak ti skočil po krku. Naštěstí se nikdy žádný zloděj u nás doma neukázal, protože by ho nejspíš opravdu zabil (ubránit se mu dá, ale není to procházka růžovým sadem).

Na dobrmanech mám rád, že jsou skvěle cvičitelní - když to neflákáš. Člověk nemusí mít strach ani s dětmi. Jsou to strašní mazlové. Dnes jsou ale jiné chovné standardy. Dříve to bylo citelně agresivnější plemeno s mnohem více zastrašujícím postojem. Do určité míry jim tyhle vlastnosti zůstaly, ale dnes se hledí na to, aby se hodili do domu a k rodině. Dříve sice také poslouchali na slovo, ale přeci jen byli moc agresivní na domácího psa.
21. 12. 2011 18:06
Re: Dobře,ale
Dobrman je podle mě skvělé garde pro slečnu. S ním za zadkem si žádný kluk nic nedovolí. >:-[]
21. 12. 2011 18:29
Re: Dobře,ale
to jo - ale třeba u dětí bych se bál... Strejda vždy vybral nejstarší mámu s dcerou a ty směly do baráku - tam se nechaly i pohladit a byly za "kočičky". Ale jednou když jsem chtěl ukázat, jakej sem frajer(já *) - bylo mi 16 - mi dal rukáv a vaťák a pustil na mně cca 10měsíční slečnu. Ostatní mrchy v kotcích přestaly štěkat - usadily se na boudách a sledovaly divadlo.....Od té doby vím, že pocit, že na člověka běží "menší pes" je hoooodně ošidnej - za chvíli mně měla na zemi a pak poslechla, aby pustila....Ale, co si pamatuju, tak byly "hodně tvrdý", než uznaly, že mají poslouchat a dalo to hodně práce.... Proto jsme jim říkaly Husquarny....tvrdý, s výdrží a když se zakously, tak jely..........
21. 12. 2011 19:01
Re: Dobře,ale
Záleží na tobě. Všeobecně se jde cestou nepodporování agresivity. Některé linie, hlavně v USA, jsou hodně "vyměklé" (najdeš takové linie, ve kterých byla šlechtěním odstraněna i agresivita k cizím lidem), někteří chovatelé se naopak snaží zachovat co nejpůvodnější rysy. Co se agresivity k lidem týče, fakticky je i kokršpaněl horší. Jsou hodně hraví a jejich ohromná loajalita a vztah k pánovi z nich dělají skvělé psy. Jejich reputace je mnohem horší než realita. Hodně dělá trénink. Pokud si z nich vytrénuješ hlídací psy, tak je jasné, že k dětem nejsou vhodní. Neútočí, protože jsou agresivní, ale protože jim to říká trénink. Ale to je dnes. Chov psů za ty roky pokročil. Stále to není pes pro člověka, který mu nechce dát tu péči. Přeroste mu přes hlavu.

Je na jich skvělé to, že se snadno učí a umí poslouchat. Proto se hodí i k rodině, protože prostě poslouchají. Nechat malé dítě obtěžovat psa je nezodpovědné. V tomhle ohledu jsou průměrně agresivní; je řada plemen, které zaútočí spíš. Vůči pánovi vykazují minimální agresivitu.
21. 12. 2011 19:11
Re: Dobře,ale
vidíš- já je měl zafixované jako střelce od přírody - tehdy byl rok 1986... Strejda je dával na hlídání různých podniků - proto je možná takhle vedl..... U nás to vypadá buď na Labradora - jednoho jsem už měl - nebo na mého "vysněného" Vlkodava. Ale chci to, až bude malej mít trochu víc rozumu, než lézt psovi do misky nebo si z něj dělat gauč - když tohle vidím u známých, tak se mi ježí chlupy v zátylku...
21. 12. 2011 19:29
Re: Dobře,ale
Bylo ukázáno, že jejich agresivita (a vůbec hlavní vzory chování) je z velké části geneticky daná vlastnost, tudíž se s ní dá pracovat. Lidem se tohle plemeno líbilo, ale v původním stavu prostě do domu vhodné nebylo.

Retrívři jsou nádherní, tedy i labradorští retrívři. Patří k mým nejoblíbenějším plemenům. Říkal jsem si, že bych si jednoho mohl pořídit, až se uvolní místo. Dobrman má své přednosti, ale retrívr je přeci jen společenštější.

Návštěvy se u mě spíš bojí mých dvou koček. :-) Mám je v páru, aby si dělaly společnost - hodně špatně snáší samotu, ale člověka nepotřebují. Ty jsou agresivní k cizím naprosto nepokrytě. Na druhou stranu jsou dost nespolečenské. Zkrátka, když někdo cizí přijde, tak se po nich slehne zem. Je to jejich hloupost, pokud se je snaží najít - většinou dostanou víc pozornosti, než kolik chtěli. A jsou hodně žárlivé. Ranní útoky z ledničky na "konkurenci" a podobné kousky jsou běžné. Stejně tak se mohou zbláznit, pokud nemají k tobě přístup v noci. Mají takovou hodně kočičí povahu, což se mi hodně líbí. :-)
21. 12. 2011 11:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
21. 12. 2011 11:17
Re: oni uz z parizske odstranili ten retarder?
kdybys jezdil Unimogem, tak si neškrtneš ;-)
21. 12. 2011 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2011 12:28
Re: oni uz z parizske odstranili ten retarder?
jo jo - něco podobnýho ;-)
[odkaz]

:-)
21. 12. 2011 21:31
Re: oni uz z parizske odstranili ten retarder?
>:D gut!
21. 12. 2011 15:31
Re: oni uz z parizske odstranili ten retarder?
scout >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2011 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peter222
21. 12. 2011 16:46
Je to závisť.
Závisť je u policajtov veľmi rozšírená ,chcú jednoducho trestať tých čo sú bohatší, krajší a múdrejší. A v tomto prípade sa chceli policajti určite zviditeľniť aby mohli rozprávať svojim kolegom akí sú frajeri ,že nasadili botičku na Veyrona.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - petrumr
21. 12. 2011 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2011 19:24
Re: Je to závisť.
Napsal volič KSČM. Tohle ani nejde jinak popsat než malý český trouba.
21. 12. 2011 19:41
Re: Je to závisť.
v Cem jezdis ty? kdyz ma na Vejrona a neni si chopen koupit parkovaci kartu tak to uz je trochu ulet....
21. 12. 2011 19:52
Re: Je to závisť.
Četl si ten příspěvek vůbec?
"A ještě by se na něho měli pověsit s radarem, každý den"
Co mám na tohle říct? To si snad ani nezaslouží komentář, spíš si to zaslouží hadr na hlavu a letenku do KLDR.

EDIT: Kdyby tam zaparkoval ve Feldě nikdo si toho nevšimne a petrumr a jemu podobní by museli čekat na jiný objekt své záště...
Avatar - petrumr
21. 12. 2011 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2011 21:25
Re: Je to závisť.
Prosimtě prober se, protože tohle je opravdu silná káva. Šikanovat někoho jak StBák za dob minulých jenom proto, že má věc kterou ty nemáš je na minimálně ubohé. Co kdybysme udělali zákon, že každý kdo má Fabii kombi II HTP nesmí na dálnici do levého pruhu. To by bylo príma ne? Ale je fakt, že to by prostý lid neschválil, protože to není auto za miliony a tak není proč "vyrovnávat" třídní rozdíly.
Avatar - petrumr
21. 12. 2011 21:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2011 21:30
Re: Je to závisť.
Kdyby tam stala felda tak ju rovnou odtahnou ;-), Az vytahnes ruku z nocniku a poridis konecne auto, v tym pripade felicii... tak to muzes zkusit ;-)
Avatar - petrumr
21. 12. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2011 18:57
Re: Je to závisť.
No jasně. A kdyby mu tu botičku nenasadili, tak je tu video s komentáři, jak jsou policajti zbabělí a jak si zbohatlíci dělaj co chtěj. Věř tomu, že jim asi nečinilo radost nasazovat botičku takovýmu autu, který si každej točí a fotí, protože věděli, kde to skončí. Ale musej dělat svou práci. To jednou pochopíš, až nějakou budeš mít.
21. 12. 2011 19:38
Re: Je to závisť.
ma vejrona a nema na parkovaci kartu? Chudak.....
22. 12. 2011 20:29
Re: Je to závisť.
Já si hlavně myslím, že v krajinách českých je rozšířené si myslet "Já na to mám, tak se můžu chovat jako dobytek". Jestli jde o parkování v zónách, parkování na místech pro invalidy nebo jen pro rodiny s dětmi - pro se chováme jako HO**DA.
Jsou státy, kde to tak neplatí a nemusíme jít příliš daleko. Typický Němec by si něco podobného pravděpodobně nedovolil. V tomto případě nejde jen o výši pokuty, ale taky o to, že "oni jsou tak prostě vychováni...pro ně jsou některé věci samozřejmé".
Když přijede takový český frajírek do Bavor, tak si podobný kousek nedovolí...
CO z toho plyne? Že jsme národ na který platí jen tvrdé zákony a tvrdé postihy...protože jsme neučeni krást, druhé okrádat a dělat a vymýšlet vše jen pro to, abychom něco obešli....