Značku Bugatti již téměř dvacet let charakterizují přeplňované šestnáctiválcové motory, které ohromují svými výkony i konstrukcí, ale než byl uveden první z nich, tak ji reprezentovala pohonná jednotka s osmnácti válci.
nechci zastávat VW ale 1.6 8v byl minimálně stejný jako u konkurence, 1.8t konkurenci převyšoval, 1.2 tsi v poslední reinkarnaci bych řekl, že taky dobrý motor :-) a nebo třeba legendární 1.9 tdi... vše jedna firma >:D
Teď končící 1,4 tsi je taky velmi příjemnej motor s nízkou spotřebou a co lze zatím soudit tak i slušnou životností..
1,8 20V T jsem měl a dodneska si na ní čas od času vzpomenu.
1,8t se z jejich benzínů kazil nejmíň, ale taky to není zrovna motor, který bude v učebnicích. 1,2 tsi je typický představitel vadných řetězů, po odstranění této závady tu pořád zůstává nevyřešené zanášení karbonem a z toho plynoucí závady. To samé 1,8 a 2,0 tsi, tedy mimo poslední generaci která opět přidala nepřímý vstřik. Ale jak si stojí tyto motory ještě není známo.
mimochodem nevíš, který verze mají ty MPI vstřikovače? Má to i 206 a 221 kW verze 2,0 TSI?
Někde jsem četl, že třeba 1,8 tsi určený do USA to kvůli úspoře nákladů nemají..
Nepřímé vstřikovače nemá jen americká verze 2,0 TSI i 1,8 TSI ve všech výkonových variantách. Nově o nepřímé vstřikovače přišla i Octavia RS245. RS230 je furt má, to samé je u Golfu 7 GTI po faceliftu.