Vzhledem k tomu kolik barev je k dispozici tak mají odborníci z VW co nabízet..Fakt je že se u Bugatti zatím moc nepředvedli. Jeden prodělečný vůz.I když je výborný tak takhle si záchranu značky nepředstavuju. Ale co..zelenej Veyron bude taky fajn.. >:-[]
V tomhle duchua neuvažuji. Zatím nikdo nic lepšího nepostavil, takže ano, při konstrukci se sešli skuteční odborníci a opravdu mají co na práci, jelikož Bugatti zcela jistě nechce zůstat jen u jednoho modelu.
Dělají limitované edice, aby se to ještě lépe prodalo. A dohromady i s těmi edicemi do bude pořád původně plánovaných 300 vozů.. Když si uvědomíš, že ty edice jsou jen povrchní úpravy (vyjímka je samozřejmě SS)..
Není jedno jak se to prodává? Spíš by nemělo s ohledem na to že výroba každého kusu je prodělečná.A pokud se podívám na Zondu F,Koenigsegg CCXR či AGERU,Ferrari FXX,Gumperta nebo Mercedes. Ti dělají nové modely .Troufnu si tvrdid že na dráze jsou rychlejší a nepotřebují k tomu dva osmiválce..A jestl jedou 407 nebo 420 je mi putna.Je to nádherný vůz ale potenciál VW a Bugatti má na mnohem víc než na přebarvování Veyrona.U Lamborghini to jde tak proč ne u Bugatti? :-!
Jako že je nějaký zázrak spojit dva osmiválce? SS vs Agera: V16 8l-V8 5l..1200 hp-1115hp..1838 kg-1435 kg..415km/h-418km/h Podle mě je mnohem zajímavější technické řešení Agera..Bugatti potřebuje k stejným cílům takřka dvojnásobný motor a vleče sebou o 400 kilo víc.Jestli těch 400 kilo poznáš v první zatáčce? Já bohužel asi nikdy..ale ti štastní určitě.. ;-)
Jenže, do tohle se nemusí lézt v kombinéze, do tohohle se nastupuje v obleku (pokud chceš), nebo s burkou. Veyron je supersport skloubený s GT. A u Lamborghini to jde, protože vývoj se zaplatí - lecos se dá použít i pro menší model a ještě sdílet s Audi. Veyron je ojedinělý
projekt, a určitě si jej nepořídí někdo, kdo chce jen jezdit rychle na okruhu.