Diskuse

Buick Riviera a jeho dotykový displej z roku 1986 (+video)

17.12.2014

Dotykový displej není v posledních letech v interiéru osobního automobilu ničím překvapivým, ale Buick se jim pyšnil již v osmdesátých letech.

 

  • 56 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 17.12.2014  16:10

    GM leaderem inovaci

    Dalsi potvrzeni faktu, ze kdyz se neco poprve objevilo v seriovem aute, bylo to v usa a zejmena pod nekterou znackou koncernu GM.
    Stejne jako ve stovkach dalsich pripadu i zde americka znacka predbehla vyrazne svoji dobu.
    • 21 Reagovat !

      foto 4hill

      4hill 17.12.2014  16:13

      « Re: GM leaderem inovaci

      ehm..
      • 64 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.12.2014  16:18

        « Re: Re: GM leaderem inovaci

        Prni synchronizovana zpatecka, prni klimatizace, prni katalyzator, prvni turbo, prvni head up, prvni vypinani valcu, prvni bocni okna ovladana jinak nez rucne, prvni automat v serove vyrobe, prvi dotykova obrazovka, prvni el. Starter, prvni el. Ovladane sklo v 5 dverich, prvni kabrio s pevnou strechou co sla slozit, prvni nataceci svetlomet, prvni kotouce na vsech 4 kolech.....
        A co takhle bmw x6? Znas? Urco. Jenze 20 let pred nim tu byl amc eagle awd. Prohlidni si karoserii :-)

        A muzu pokracovat jeste hodne dlouho co mela us auta jako prvni.
        • 11 Reagovat !

          foto mikey166

          mikey166 17.12.2014  16:29

          « Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

          U toho kabria si niesom istý, nemal to náhodou prvý Peugeot?
          • 03 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.12.2014  16:33

            « Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

            Melo to neco z usa uz kdysi davno, jen ted z hlavy ti presne nereknu co.
            • 30 Reagovat !

              foto Petrko

              Petrko 17.12.2014  16:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

              První Peugeot 601 Éclipse r.1934. V Americe až v roce 1957 Ford Fairlane 500 Skyliner nebo se ji říkalo taky Ford Galaxie Skyliner. GM tady nevidím a nevidím.
              • 04 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.12.2014  16:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                El. Ovladanou v roce 1934? To asi sotva, ze
                • 41 Reagovat !

                  foto Petrko

                  Petrko 17.12.2014  17:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                  Proč sotva? Myslíš že v té době neznali elektřinu? Nebo že auta měla v reflektorech svíčky? Něco málo s historie :

                  "Vůbec první skládací hard-top vytvořil Ben P. Ellerbeck v roce 1922. jeho systém byl ale ručně ovládaný a pekelně těžký. Nikdy se tak nedočkal sériové výroby. Takže nezbývalo, než počkat na Georgese Paulina, který si nechal v roce 1931 zapatentovat elektricky ovládaný systém sundavání pevné střechy. Není to nic obtížného, něco takového vymyslet. Kulisový mechanismus prostě tehdy nadzvedl celou střechu i se zadním oknem a usadil jí do dostatečně velkého kufru."

                  Co se týče toho modelu bylo jich víc Peugeot 601, Peugeot 401 těch bylo se skladací střechou 79 a model Peugeot 402. Všechny které měly elektricky stahovatelnou pevnou střech měli přídomek Éclipse
                  • 03 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 17.12.2014  17:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                    Ok, mas pravdu. Prvni byl Peugeot.

                    Ale us znacky zas mely prvni airbagy a dokonce casovani ventilu (tucker)
                    • 22 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 17.12.2014  20:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      A taky tohle a tamhleto.. >:D jsi jak malej >:D A ted se podívej, kde je GM ted a kde je třeba VW :-)
                      • 11 Reagovat !

                        foto JDM

                        JDM 17.12.2014  20:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                        Amerika toho času přišla první s hodně technologiemi a předběhla dobu , jenže v té době byla amerika ještě jiná , dnes je to nejzadluženější díra na světě s pochybnou politikou . A teď s čím přišel kdy VW jako první nebo co do automobilového světa přinesl? VW se jen veze a nedělá nikdy nic víc než konkurence pokud ano tak mě opravte někdo ale fakt mě nenapadá co víc má VW Passat než třeba Cadillac ATS.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 17.12.2014  22:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                          S čím přišel VW? Tak mě tak napadá... .třeba s Golfem :-) Nejde o inovaci, ale o produkt a byl to jen příklad, protože Barik tu má mnohonásobné orgasmy >:D

                          P.s. Co má VW Passat proti Cadillacu ATS? Prodeje :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 17.12.2014  23:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                            Mě právě nejde o to, kdo prodá kolik bezpohlavních pleček v unifikovaném designu, ale kdo byl tím inovátorem, kdo přinesl do aut věci, který sou dnes samoyřejmostí a kdo dělal každý 2-3 roky jiný design, zaváděl novinky a nenechal se odradit tím, že mu něco nevyšlo.

                            A to VW není.

                            Já obdivuji průkopníky, ne tvůrce zisku.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 18.12.2014  07:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                              A co říkáš na Renault, ten je z Evropských značek dost inovativní, sice není nejhorší, ale top taky není. Jde ale pouze ve výsledku o to, kdo uspěje a VW to sakra dobře umí :-) Golf je toho důkazem, byť je sebeokoukanější :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto JDM

                                JDM 18.12.2014  07:36

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                VW to umi o tom zadna. VW dela prumerna auta ktera se tvari nadprumerne a to maji obycejni lide radi maji pocit ze maji neco vic nez zaplatili.Neni golf jako golf muzes mit uplne holatko ale mas golfa jako ten co ho ma v plny palbe.VW proste neriskuje hraje na jistotu on si to muze dovolit.
                            • 11 Reagovat !

                              foto CrankyDude

                              CrankyDude 18.12.2014  10:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                              "...A to VW není. Já obdivuji průkopníky, ne tvůrce zisku. "
                              Idealisto. A cim se financuje prukopnictvi? Tatinkovou kreditkou a jeho garazi? :-!
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 18.12.2014  17:59

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                Tak GM ten zisk udělal jinde, že. Takové pikpay mlátil pořád stejné, akorát kulatou kastli vystřídala hranatá, ale po technické stránce 20 let to samý, nebo takový Caprice byl taky furt stejný. Z tohohle zisku pak mohli financovat ty invoace a průkopnická řešení
                          • 00 Reagovat !

                            foto SCHROJF

                            SCHROJF 18.12.2014  13:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                            Skor by som povedal,ze s cim prisiel VW a obohatil tym autopriemysel, je VW T1,alebo Chrobak ako Golf... ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 17.12.2014  23:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                          americkou politiku sem netahej, za to rozhodně nekopám, neschvaluji jí ani neobdivuju.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 17.12.2014  23:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                        GM je pořád před VW.

                        Ono GM totiž nikde ve světě nevzrábí ty vykopávky co VW v číně (jetta z 90. let) a ještě nedávno v mexiku.

                        Kduž odečteš tyhle živoucí fosilie, tak, VW klesne o nějaký ten ten půl milion aut dolů >:D
                        A to má GM méně značek než VW
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 17.12.2014  23:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                          A proč odčítat... když jdou na odbyt, body pro VW :-) A Jetta z 90. let můž být lepší než Jetta z roku 2014 >:-[]
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 17.12.2014  23:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                            Ok, takže když ted gm otevře v africe závod, kde bude montovat 1985 Caprice na 349x zaplacených výrobních linkách a prodá jich ročně 400 000, tak to bude úspěšný výrobce.

                            Už vidím ty kydy, kdyby k tomu došlo - jak GM dělá zastaralý plečky co nebrzdí, nezatáčí a zamořují planetu.
                            >:D >:D

                            Co se hodí do krámu, že, tak to naroubujeme a vždycky nám to vyjde jak je třeba.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 18.12.2014  07:13

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                              Ale proč by to mělo vadit, když tím vydělají a lidi to budou kupovat a budou spokojeni? Alespoň by měl GM peníze na to, aby mohl srovnat krok s konkurencí :-)
                            • 01 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 18.12.2014  09:09

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                              Plácás nesmysly jako ostatne casto. Pokud má výroba technicky starsího modelu z ekonomického hlediska smysl tak není duvod proc takové auto nevyrábet. Delají to ruzní výrobci automobilu, nejen Volkswagen. Delá to i General Motors, i kdyz v mensí míre nez Volkswagen. Ona taková Nexia taky není zrovna nejmodernejsí model, ty kecale.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 18.12.2014  20:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                GM má v poniku Daewoo Uzbekistan pouhých 25%, tudíž není majoritním vlastníkem, tím pádem ani výrobcem modelu Nexia. Těšilo mě >:D
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Gilgit

                                  Gilgit 18.12.2014  21:14

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                  Barýku, Barýku, opet si strílís do kolene.

                                  GM má v podniku GM Uzbekistan (nikoliv Daewoo Uzbekistan) skutecne jen 25 % a neni majoritním vlastníkem. Ovsem v rámci dohody s uzbeckým státem byla na GM prenesena veskerá manazerská zodpovednost za celou továrnu. Takze vedení firmy tvorí manazeri GM a firma GM Uzbekistan je provozovaná jako filiálka GM Korea. Takze uzbecký Chevrolet/Daewoo Nexia je výrobek GM a GM tento model také jako svuj výrobek oznacuje stejne jako jiné modely vyrábené v Uzbekistánu.

                                  Těšilo mě, plácale.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 18.12.2014  21:20

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                    řídit to může třeba čínský papež nebo tvoje babička, ale majoritním vlastníkem není GM. Stačí?

                                    Zatímco VW v číně má ve společném podniku se SAIC 50%.

                                    To bys mohl rovnou psát, že Maruti je výrobek GM, protože suzuki vlastní Maruti a v suzuki mělo v GM podíl.

                                    Blábol, vid?
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Gilgit

                                      Gilgit 18.12.2014  21:44

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                      Ano, to co píses o Maruti je blábol. Dát v této veci jako príklad porovnání GM Uzbekistan a Maruti je nesmysl který muze udelat jen extrémní pablb.

                                      Ale podle tvé logiky automobil VW vyrobený firmou Shanghai Volkswagen taky není výrobkem Volkswagenu, protoze Volkswagen není majoritním vlastníkem této firmy. dokonce to není výrobek nikoho, protoze ani Volkswagen ani SAIC nemají vetsinu. Takze to auto vlastne neexistuje. Blábol, vid? Ale podle tebe ne.

                                      Tady alespon vidís jaké nesmysly plácás. Uzbecká Nexia je výrobek GM. Uzbeci si v té továrne bez GM ani neuprdnou. Pri posuzování této veci se kazdopádne drzím toho co ríká GM a ne nejaký prihouplý ceský plácal.

                                      Barýcku, ty uz musís mít ta kolena úplne na padrt jak si do nich porád sám strílís.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Barrichello

                                        Barrichello 18.12.2014  21:48

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                        VW má 50% je to rovnocený partner ve společném podniku. GM je v uzbekistánu minoritní spoluvlastník. Stačí?

                                        Rozdíl vidí i retardovaný absolvent pomocné školy.

                                        Navíc kolik těch nexií v tom uzbekistnu prodaj. nelze absolutně porovnávat s činou či mexikem.
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto Gilgit

                                          Gilgit 18.12.2014  22:01

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                          Nestací. VW nemá vetsinu, takze podle tvé vlastní logiky tyto vozy nejsou výrobky VW.

                                          Skoda ze to nevidís, kdyz to vidí i retardovaný absolvent pomocné školy.

                                          Jinak pro tvoji informaci - VW má 50 % v Shanghai Volkswagen a GM 25 % v GM Uzbekistan, ale v tomto konkrétním prípade má GM na vedení uzbecké firmy vetsí podíl nez VW na vedení cínské firmy.

                                          "Navíc kolik těch nexií v tom uzbekistnu prodaj. nelze absolutně porovnávat s činou či mexikem" - tak oni je prodávají treba i v Rusku, ale já jsem sám napsal ze GM takových vozu starsí konstrukce prodává méne nez VW. Ale ty uz se zacínás chytat náhradních argumentu kdyz ti ten hlavní nevychází.

                                          Ale OK, dáme dalsí technicky zastaralé modely a sice Damas a Labo, které vyrábí GM Korea (Damas se vyrábí taky v Uzbekistánu). Uvidíme co si vymyslís tentokrát proc to neplatí.

                                          Takze to co píses jsou zase jen "debilní cinty" (kvuli temto slovum me snad nenahlásís, pouzívás je totiz sám, ty paciente) >:D
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Barrichello

                                            Barrichello 18.12.2014  22:06

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                            Ty se rád hádáš vid, my už sme si všimli. Nu vot moloděc, tak si to užij.

                                            Co VW Jižní Afrika? Nic? Golf II? >:D >:D
                                            • 01 Reagovat !

                                              foto Gilgit

                                              Gilgit 18.12.2014  22:23

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                              1. Ve chvíli kdyz uz se ani v rámci svých debilních cintu nezmuzes na protiargument, reagujes jako ... Barýk.

                                              2. Nevím o co ti jde v prípade kombinace VW Jizní Afrika a Golf II. Golf II se v Jizní Africe nevyrábí, Ale vzhledem k tomu ze já netvrdím ze VW nevyrábí technicky starsí modely tak se hádás o neco co já vubec neríkám.

                                              Nezapomen vsechny tyto symptomy popsat panu doktorovi, pomuze mu to v hledání presné diagnózy. >:D
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Barrichello

                                                Barrichello 18.12.2014  22:29

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                                Ještě do kdy se tam vyráběl vid. Googli googli moloděc.
                                                A jedničkovej taky.

                                                • 01 Reagovat !

                                                  foto Gilgit

                                                  Gilgit 18.12.2014  22:40

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                                  Nemusím googlit a nemusís mne poucovat ze se v JAR staré Golfy vyrábely. Na to nepotrebuju Baryka. Ale dnes se tam nevyrábejí.

                                                  Ale jeste jednou - já netvrdím ze VW nevyrábí technicky starsí modely, takze se hádás o neco v cem s tebou souhlasím.

                                                  Toto nezapomen oznámit doktorovi. Rekni mu to asi tak: "Pane doktore, hádám se s jinými lidmi i v prípadech ve kterých se mnou souhlasí". Uz jsem zvedavej na tu diagnózu. >:D
                                                  • 00 Reagovat !

                                                    foto Barrichello

                                                    Barrichello 18.12.2014  22:49

                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                                                    Já se tu s nikým nehádám. A vůbec nechápu proč se vměšuješ do cizích diskuzí. Celé to vzniklo ohledně toho kde je GM a kde VW.

                                                    Je to pořád stejný. Většina lidí tady má VW za nějaký nadkoncern, za bohy a geniální lidi. Že mají zisk i na sebevětší plečce.

                                                    Ale co světu ten VW přinesl? Jaký pokorok a jaké novinky, vynálezy a inovace?

                                                    Oproti GM?

                    • 32 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 17.12.2014  21:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      Tohle není zdaleka první případ, kdy se prokázalo, že prostě rád kecáš. Takhle se dá rozebrat každý tvůj "zaručeně" první prvek z USA a nezbude z nich ani polovina. I když, ono je to v principu stejně jedno.

                      Ale chválím redakci za článek, jako vánoční dárek pro tebe, a vidím, že v diskusi si to náležitě užíváš. >:D ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 17.12.2014  23:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                        Ne všechno vynaleyli američani, ale bylo to porpvé aplikováno v us autě. O to jde. A to platí u všeho co sem uvedl, krom toho kabria. Tam mi ten peugeot unikl...
                    • 00 Reagovat !

                      foto XTad

                      XTad 17.12.2014  22:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      No ale automobil vymysleli evropani a je taky otazka, kolik z americkych vynalezu bylo dovezeno z evropy, jako valecny suvenyr.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 17.12.2014  23:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                        a kolik us vynálezů popř. věcí poprvé aplikovaných v us vozech okopčili evropani a začli vzdávat za své, že. Airbagy a vypíníní válců - Mercedes. A další >:D
                        Turbo Renault , že....
          • 03 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.12.2014  16:39

            « Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

            Uz to mam. Ford Fairlane 500 Skyliner 1957-1959 :-)
            • 51 Reagovat !

              foto Bubaq

              Bubaq 17.12.2014  17:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

              Hm, nechci přilévat do ohně petrolej, GM byl vždy na čele auto- pokroku... Ale jedno, to jedno a hlavní GM nikdy nezapomenu a neprominu: po vysátí všech patentů zabil GM saaba! Tři generace generálních ředitelů dopředu by se měly hanbou propadnout!
              • 03 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.12.2014  17:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                Saab uz na tom nebyl moc dobre kdyz ho GM kupoval. Problem Saabu byl ten, ze ho kupovali porad stejni lide a moc se nedarilo ziskavat nove zakazniky, ktere ale nutne potreboval.
                • 20 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 17.12.2014  18:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                  Pozor! SAAB byl na světových trzích předražený díky fantastickým mzdám švédských pracovníků a nízké produktivitě práce. ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bubaq

                    Bubaq 18.12.2014  08:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                    Ano, jistě. A povinností nového majitele bylo co? Ponechat to tak, vysát patenty a know-how a zavřít, že?! Vlastními slovy jen potvrzujete, že GM neměl zájem značku saab zachránit. Závěr: žádný důvod adorovat GM.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 18.12.2014  08:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      Saab by sám neprezil a nikdo jiný ho nechtel. Neríkám, ze firma GM nemohla nekteré veci okolo Saabu delat líp a Saabu je mi líto, ale ty omílané nenávistné poznámky smerem k GM jsou uz trapné. Viz kecy o patentech a know-how.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 18.12.2014  11:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      No neviděl bych to tak jednoznačně. GM v celosvětovém měřítku napumpoval do Saabu kopu peněz. Určitý business záměr tam v tu dobu byl. Na druhé straně figuruje také možnost, že ho GM koupil částečně anebo jen proto, aby ho nekoupil někdo jiný a nevznikla tak Opelu v Evropě další nechtěná konkurence na trhu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 18.12.2014  17:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      GM měl sám patentů a věcí co uvedl jako první, že se tím dá vytapetovat vstupní hala v Hiltonu >:D
                      Kupovat Saab aby něco vysál rozhodně nebylo záměrem GM. To by to zavřel podstatně dříve.
                  • 01 Reagovat !

                    foto CrankyDude

                    CrankyDude 18.12.2014  10:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                    Ono ten SAAB se dostal k autum od letadel, tak jak NOKIA od papiru a gum k mobilu.
                    A ejhle, kde jsou oba severane?
                    Oy! V p*deli. :-!
                    • 01 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 18.12.2014  11:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      Je za tím cos napsal nejaká hlubsí myslenka?
                      • 10 Reagovat !

                        foto CrankyDude

                        CrankyDude 18.12.2014  11:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                        blow me. :-!
                        • 01 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 18.12.2014  12:02

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                          Z tvých odpovedí plyne ze jsi skutecný intelektuál. A dokonce vís ze existuje neco jako anglický jazyk. Gratuluji!!!! >:D >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Tomcat666

                      Tomcat666 18.12.2014  19:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

                      Kde je SAAB? Pořád u letadel...Na čem asi lítá naše tygří letka?
    • 12 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 17.12.2014  18:24

      « Re: GM leaderem inovaci

      Ano, predbehli dobu a to proto, ze sice zavedli novatorske technicke reseni, ale absolutne ho nedokazali udelat tak, aby slouzilo a ne bylo obsluhovano.

      Pokud to mam napsat tak, abys to pochopil i ty, tak to proste zvorali.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.12.2014  23:16

        « Re: Re: GM leaderem inovaci

        O auto se musíš starat. Pokud na to dlabeš, mohl sis koupit něco, co bylo furt stejný od roku 45 (koncepce a mělo to volant, volič automatu a rám) a mohl si jezdit do aleluja >:D
        • 01 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 18.12.2014  09:23

          « Re: Re: Re: GM leaderem inovaci


          Ouje, ani tu extra zjednodusenou vetu jsi nedokazal pochopit, holt kde nic neni...tam proste nic neni.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 18.12.2014  17:54

            « Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

            Ale jistě že dokázal šmudlíku.

            My víme, že američanům ne vždy všechna ta novátorská řešení fungovala, ale tím že prostě předběhli dobu na řadu těch věcí ještě nebyly vhodné technologie. A ne vždy se majitelé řídili pokyny výrobce.

            Podstatné je to, že to zavedli první, že měli ten nápad, odvahu a odhodlání přinést světu něco nového.
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 20.12.2014  08:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: GM leaderem inovaci

              Tak to už zní líp :-)
  • 50 Reagovat !

    foto Glaukos

    Glaukos 17.12.2014  16:59

    Konkurence

    Fakt by mě zajímalo. odkud berete nápady na článek, když tohle se psalo na konkurenci o něco dříve.
    Navíc jak někdo poznamenal, není do displej, ale CRT obrazovka s dotykovou vrstvou
    • 42 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.12.2014  17:10

      « Re: Konkurence

      To je bezna praxe ze tady sou ty clanky az jako posledni ze vsech serveru o autech v cr...
      • 24 Reagovat !

        foto Pravda-vitezi

        Pravda vítězí 17.12.2014  17:24

        « Re: Re: Konkurence

        Můžeš to dokázat na konkrétních příkladech, nebo máš zas jen den blbec? :no:
        • 33 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 17.12.2014  19:11

          « Re: Re: Re: Konkurence

          Nevím jestli má Barrichello pravdu, nesleduji vsechny servery o autech v CR. Asi pravdu nemá. Ale fakt je ze tady pravidelne bývají clánky pozdeji nez na Autoforum.cz. Dále tady pravidelne pravidelne bývají clánky opsané/ukradené ze zahranicních médií.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.12.2014  23:02

            « Re: Re: Re: Re: Konkurence

            nejen autoforum, ale i autorevue či autoweb. A nemluvě o fadovských blozích a stránkách
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 18.12.2014  07:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

              Autoweb? To je ten plátek, kde i tvoje krátký jízdní dojmy s Caddym by vypadaly jako epos? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 18.12.2014  17:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence

                No to je vono, bratře plukovníku >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 17.12.2014  19:11

      « Re: Konkurence

      Presne tak, technologia existovala v 60.rokoch :-)

      Skus dnes niekomu povedat o smartwatch, ktora sa s pocitacom synchronizovala cez obrazovku CRT monitora v 90.rokoch :-)
  • 26 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 17.12.2014  17:49

    Buick Mackane

    Tenhle typ karoserie tak oblíbený v 80. letech mi přijde nechutný. >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 17.12.2014  18:18

      « Re: Buick Mackane

      Prečo?
      • 40 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.12.2014  18:24

        « Re: Re: Buick Mackane

        70-80 leta byly nejhezci. Proste klasicke hrany, chrom, velka svetla pres cely zadek....klasika
        • 00 Reagovat !

          foto zlysoused

          zlysoused 17.12.2014  21:03

          « Re: Re: Re: Buick Mackane

          Mě se líbí hlavně osmdesátky. Jinak tehdy ještě měla americká auta svůj výrazně svébytný design. Dnes mi přijde, že už v podstatě rezignovali a přejali evropský styl.
        • 10 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 17.12.2014  22:04

          « Re: Re: Buick Mackane

          To je mozny, ale ten tvar karoserie je skutecne nestastny. Jinak americka auta vypadala vzdycky dobre a kazda era mela svoje zastupce. Jedine nestastne obdobi bylo minule desetileti. To byla bida s utrpenim. Jedina pohledna auta byly uzitkace a MPVcka. Od roku 2010 sezase zacinaji sbirat. Treba taurus je famozni (i kdyz ho zmrsili faceliftem).
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.12.2014  23:10

            « Re: Re: Re: Buick Mackane

            V 90. letech byly nic moc interéry. Co se týče aut, jak co. Něco byla nuda, něco bylo zajímavý jako chrzsleří LH řada, stratus, cadillacy, olds aurora, mustang....
            • 00 Reagovat !

              foto XTad

              XTad 17.12.2014  23:52

              « Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

              Jo urcite bylo v 90kach spousta nudnejch kousku, ale porad vyjelo dost podarenejch aut, takze by byla skoda oznacit tuhle periodu za nestastnou, i kdyz k nejsilnejsim urcite nepatri. Nicmene takovej prusvih, jako byly 00s kdy jediny hezky auta byly charger a 300C a to se jeste clovek nesmel podivat dovnitr, se nekonal. S tema interierama souhlas, ale evropa na tom nebyla o moc lip (ted neresim ani tak kvalitu, jako spis design).
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 18.12.2014  00:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                00 éra určitě za nejhorší označit nejde. krizové byly 80 a 90ky, 00 byl jasný celkový vyestup. Nové vymoženosti, nový designový směr.

                Z 00 ti nějak vypadlo camaro, challenger, vette, mustang, CTS druhé generace, Escalade, pikapy, Sebring 01-06, 300/charger/magnum, Taurus, Durango, Wrangler, Grandčíro, hummery, chevy hrr, pt cruiser, lincoln mkz, ford gt, pontiac soltice a saturn sky.....

                • 00 Reagovat !

                  foto XTad

                  XTad 18.12.2014  00:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                  300C a charger jsem zminil, mustanga jsem zapomel, to je fakt, camaro a challenger radim uz do 2010, SUVcka a pickupy zase do uzitkacu (to americanum slo vzdycky), ale se zbytkem souhlasit nemuzu. Auta to jsou odporna a rozdil mezi evropskou produkci propastny. Hlavne chevy se cinil. Vsechny ty cobalty a impaly... fuj tajbl.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 18.12.2014  00:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                    Impala je nejhezčí ta první, novodobá. 2000 rok a pak až ta současná. Nejhorší je ta druhá novodobá generace.
                    Cobalt byl prdítko no, kokurence pro japonce a korejce.

                    Neon II byl výrazně hezčí.

                    PT cruiser byl prodejní hit nejen v usa, i v evropě jich jezdí mraky, vlastně spolu s voyagerem asi nejrozšířenejší model své doby.

                    Sebring convertible byl v usa nejprodávnajěší kabriolet bey rozdílu značky někdy v roce 2003 nebo 2004....

                    a Soltice a Sky se vyráběli v 3směnném provozu, jaká byla poptávka. Neúspěšnější model Pontiacu, než značku zrušili.
                    • 02 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 18.12.2014  18:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                      Dost solidní kecy. PT Cruiser v Evrope prodejní hit nebyl, proto byla výroba v Rakousku relativne rychle zastavena.

                      A jeste dluzís odpoved na muj príspevek z rána týkající se tvých slintu o starých modelech Volkswagenu. Takze muj príspevek zopakuji, uvidíme co se dovím od moudréko Barýka:

                      Plácás nesmysly jako ostatne casto. Pokud má výroba technicky starsího modelu z ekonomického hlediska smysl tak není duvod proc takové auto nevyrábet. Delají to ruzní výrobci automobilu, nejen Volkswagen. Delá to i General Motors, i kdyz v mensí míre nez Volkswagen. Ona taková Nexia taky není zrovna nejmodernejsí model, ty kecale.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 18.12.2014  19:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                        V rakousku byla zastavena výroba všeho, pokud ti to neuniklo. Všech modelů chrysler i jeep a tyto se nedále vozily už pouze z usa, mexika a kanady. Důvodem pro zastavení výroby byla totálně mizerná kvalita práce rakouských dělníků a zbytečné náklady.

                        Pt Cruiserů je jen na sauto přes 50, což asi svědčí o tom, kolik těch aut tu je, když ostatních modelů je na prodej tak 1-40 >:D

                        Potkávám jich po Praze denně několik a klubu jich máme taky hafo. Nevím proč mě učíte kolik aut kde je a co byl úspěšný model, když narozdíl ode mě nemáte šajna.
                        to mě nejvíc baví, asi jako kdych já vás učil, jaký model BMW a Audi je tady nejúspěšnější.
                        Vskutku komické no >:D
                        • 02 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 18.12.2014  21:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                          Tak poslys, ty pablbe. Nebudes mne poucovat o automobilovém prumyslu a kvalite výroby firmy Magna Steyr a jejích predchudcu. Výroba modelu Chrysler a Jeep byla zastavena v Rakousku pred nekolika lety predevsím v souvislostí s krizí Chrysleru v USA. Toto nemá nic spole´cného se zastavením výroby modelu PT Cruiseru, ke které doslo drív po jen krátke dobe výroby v Rakousku. Kazdý kdo rozumí automobilovému prumyslu si dovede predstavit jak prodelecný byl projekt výroby modelu PT Cruiser v Evrope pri krátké dobe výroby a nízkých poctech.

                          Pokud píses ze "důvodem pro zastavení výroby byla totálně mizerná kvalita práce rakouských dělníků", tak zcela jednoduse lzes. Duvodem pro zastavení výroby PT Cruiseru v Evrope byl podstatne nizsí odbyt nez Chrysler cekal. Ano, pri tak malém poctu vozu se jednalo o "zbytečné náklady", ale to nebyla chyba rakouské továrny. Byla to chyba nereálných ocekávání firmy Chrysler.

                          Vetou "nevím proč mě učíte kolik aut kde je a co byl úspěšný model, když narozdíl ode mě nemáte šajna" prokazujes ze jsi kompletní idiot. Úspesnost modelu PT Cruiser v Evrope se dá posoudit porovnáním prodejních císel s ocekáváním Chrysleru a ´práve predcasným zakoncením evropské výroby.

                          Doporucuji psát o vecech kterým alespon trochu rozumís.

                          Dalsí dukaz ze veci nerozumís je v mé odpovedi na tvoje kecy o Nexii v Uzbekistánu.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 18.12.2014  21:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                            141 000 ks za 10 let. To je neúspěch.

                            podívej se laskavě ty chudáku, kolik se za tu dobu prodalo sebringu, 300c a ostatních.
                            Kolik chrysler čekal? že prodá 400 000 aut?

                            Ale jdi ty šmudlo. Ten vůz se prodával velmi dobře v evropě, druhý neprodávanější model chrysleru v eu.
                            A jdi se zeptat, proč se chrysler rozhodl tady nevyrábět aktuální generaci Voyageru. Nejnespolehlivější chrysler byl totiž naftový voyager montovaný v rakousku, měl 3x tolik závad, co benzíny z kanadského windsoru.

                            Víš o tom akorát tak velký kulový.
                            • 01 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 18.12.2014  21:33

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                              Pokud myslís 141.000 kusu PT Cruiser prodaných za 10 let v Evrope tak ano, to je neúspech. Kazdopádne to není císlo které by ekonomicky opravnovalo instalování druhé výrobní linky tak jak k tomu doslo v Rakousku. PT Cruiser se delal v Rakousku priblizne jeden rok, a to v automobilovém prumyslu není normální. Prodeje byly nizsí nez Chrysler ocekával a ty tebou zmínené "zbytecné náklady" byly náklady o kterých Chrysler vedel od zacátku, takze pokud byly prílis vysoké, byla to chybná kalkulace Chrysleru.

                              V továrne Magna Steyr a jejích predchudcích Steyr-Daimler-Puch a Eurostar jsem býval a bývám pomerne casto, byl jsem tam i nekolikrát pri nábezích výroby modelu Chrysler a Jeep.

                              Tvoje zvratky o spatné kvalite jsou úsmevné. Kvalita, která vyhovovala a vyhovuje znackám jako Mercedes-Benz, BMW, Mini, Saab nebo Aston Martin nevyhovuje Chrysleru?

                              No a tvoje poznámka "A jdi se zeptat, proč se chrysler rozhodl tady nevyrábět aktuální generaci Voyageru" ukazuje ze jsi kompletní pablb.

                              Baryku, o amerických autech toho vís hodne, ale poucovat o výrobe automobilu, jeste k tomu v Rakousku, se od takového pablba jako jsi ty nenechám.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 18.12.2014  21:40

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                Kolik je úspěch? Milion?
                                U retro auta?

                                HAHAHAHA

                                Podívej se, kolik tu Chevrolet prodal HHR. Pak přijd a povídej nám o neúspěchu, milý zoufalče.
                                • 02 Reagovat !

                                  foto Gilgit

                                  Gilgit 18.12.2014  22:05

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                  Prodeje byly nizsí nez Chrysler cekal. Srovnánßi s HHR je irelevantní.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 18.12.2014  22:08

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                    Jo a proč jako? HHR je taky retro model,stejny jako PT.

                                    Námitka se zamítá, pane žalobče. Odpovězte na otázku >:D >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 18.12.2014  21:10

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                            pablbe a idiote si říkaj vlastní babičce, chudáku
                            • 01 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 18.12.2014  21:34

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                              pablbe a idiote ríkám tomu kdo se vyjadruje jako pablb a idiot, v tomto prípade jsi to ty.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 18.12.2014  21:39

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                Tak si to piš soudruhům z reakce, jinak počítej s tím, že pokud v tom budeš pokračovat, dostanou soudruzi report.

                                Já tady nikoho neuraážíš, pokud chceš ty, tak si to užij >:D >:D
                                Jinde už bys měl ban >:D >:D
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Gilgit

                                  Gilgit 18.12.2014  21:50

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                  Takze jeste i udavac vyhrozující banem? No to je porád lepsí.

                                  Ale OK, dovol abych se ti omluvil. Nejsi pablb a idiot. Podle tvých reakcí, a to nejen v této diskusi, jsi psychicky tezce nemocný clovek který by mel vyhledat odbornou pomoc.

                                  To jak okolo sebe fanaticky kopes kdyz se ti neco nehodí do krámu potvrzuje tuto diagnózu. Také tebou opakovane zminovaný "boj proti Fiatu" je prípad pro ordinaci odborníka.

                                  Jeste jednou - drz se toho cemu rozumís. Tvoje porovnání GM Uzbekistan s Maruti v jiném príspevku je dalsím dukazem toho ze nejsi normální.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 18.12.2014  21:52

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                    Bonzovat se nemá, ale hlásit se to musí. to tě v KGB neučili? >:D >:D
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Gilgit

                                      Gilgit 18.12.2014  22:05

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                      Kdyz dochází argumenty, zacínás se chovat jako ... Baryk.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Barrichello

                                        Barrichello 18.12.2014  22:14

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                        >:D >:D >:D >:-[] >:D

                                        Nu vot argumenty, my máme argumentů plné gulagy. >:D
                                        F.E.Džeržinsij, zakladatel Čeky >:-[] :yes:
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 18.12.2014  21:58

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                    říká ten, kterého tu jiní posílají do ústavu a který se tu hádá se všemi vč. redakce. to je taky jasná diagnoza a ještě si zjištuje kdo kde bydlí a další slídíc praktiky.

                                    A tvoje diskuze s WL, AudiRS6, mariankem a dalšími byla taky výživná, hlavně se hodně držela tématu aut.

                                    HEHE,

                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Gilgit

                                      Gilgit 18.12.2014  22:13

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                      Ano, do ústavu me tady posílaly dva nicky, mezi nimi rokyta.p, který je jinak autorem nekolika extrémne prasáckých príspevku. Vidím ze más dobré diskusní spojence... >:D

                                      S redakcí se nehádám, ale upozornuji na kradení cizích clánku a na chyby. To co písu o spatné práci místních redaktoru je zcela vecne argumentované. Pokud k tomu más nejaké odoborné prípomínky, prosím. Nemyslím tím ovsem tvoje debilní cinty.

                                      O jakých tématech se diskutuje je vec diskutéru, jestli si myslís ze to muzes nekomu predepisovat tak to je dalsí duvod zajít k doktorovi.

                                      S mariankem jsem nikdy nediskutoval, asi to más v té choré hlavicce trochu popletené.

                                      Jo a výrazy typu "HEHE" si nech na posezení u pana doktora, treba az mu budes vyprávet o tvém boji proti Fiatu. >:D >:D >:D
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Barrichello

                                        Barrichello 18.12.2014  22:16

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                        My strana a vláda rozhodujeme o tom, o čem se smí diskutovat, kdo smí diskutovat a kde smí diskutovat.

                                        My jsme stranou československého proletariátu a my se skutečně jezdíme do Moskvy učit od sovětských soudruhů. A víte co se tam jezdíme učit?

                                        Dál už to znáš ne >:D >:D >:D
                                        • 02 Reagovat !

                                          foto Gilgit

                                          Gilgit 18.12.2014  22:25

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                          Prednes to takto panu doktorovi, bude ho to jiste zajímat.
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Barrichello

                                            Barrichello 18.12.2014  22:30

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                            Ani smysl pro PRavou DEmokratickou Legraci už nemá, z tebou to jde z kopce, googlite >:D

                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Barrichello

                                            Barrichello 18.12.2014  22:34

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                            xxx
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 18.12.2014  19:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                      "PT cruiser byl prodejní hit nejen v usa, i v evropě jich jezdí mraky..." >:D
                      Tak to je hlod měsíce! Tady v širokém dalekém okolí jezdí jen jeden kousek ve stříbrné barvě a majitel má díky němu image neúspěšného hráče "Černého Petra"... >:-[] ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 18.12.2014  19:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                        To máš blbé, neb já jich viděl minulý týden pro Praze 15 a sraz Pt Cruiserů to nebyl. Dneska sem viděl Pontiac Firebird, Escalade a Mustang >:D Ale amerikama nikdo nejezdí vid, no v horní lhotě je neznaj, to je fakt.

                        V roce 2000 se jich jen v usa prodalo 106000, na celém světě pak cca 155 000, v roce 2011 v usa 160 000 ks, na celém světě 245 000.

                        Fakt neúspěšný model.

                        A evropské prodeje? 141 206 ks.
                        Pojd mi ukázat americký model, kterého se prodalo v evropě víc, krom Voyageru!
                        Kdybys neměl debilní cinty a ověřil si něco než zas začneš útočit, vid.
                        [odkaz]

                        Můžes se kochat, mistře.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 18.12.2014  20:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                          To si celý ty Bariku, nejdřív tu dětinsky od pasu plácneš, že to byl doslova "prodejní hit" i v Evropě a pak se trapně a nekonečně snažíš obhájit fakt, že to nebyl až tak "neúspěšný model", samozřejmě pouze na poměry americké produkce na evropském trhu. >:-[]
                          Slovní spojení "prodejní hit" na evropském trhu se dá akceptovat u Golfu apod., u PT Cruiseru se tomu dá akorát zasmát. ;-)

                          P.S. Jinak ano, pražáci nemají vkus, proto je tam minimálně každé třetí auto PT Cruiser, kdežto u nás na maloměstě se PT Cruiserům naivně vyhýbáme. :*) >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 18.12.2014  20:53

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                            prodejní hit co se týče amerických aut. Já myslel že si to pochopil, halt sem asi naivní >:D
                            co říkáš na ten milion prodaných chryslerů v EU?

                            To sou věci na tý peci, milion evropanů se pomátlo a koupilo si ameriku, a spočtni si kolik lidí si koupilo jeep a další značky. To je bláznů, vid >:D

                            V kotěhůlkách maj lidi fabky a oktávky a nemaj páru, že vůbec nějaký chrysler či jiná amerika existuje. Tam je zázrak potkat i mazdu či toyotu, pokud není 15 let stará
                            Ale zas tam potkáš Audi A80 z 80. let no, možná. Jak tvrdí webpaja, já to tady neviděl 5 let a to poslední co sem viděl měli romští spoluobčané :o))
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 18.12.2014  21:10

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                              Tak se z těch kotěhůlek přestěhuj, třeba k nám. U nás jezdí i fungl nové Toyoty/Mazdy, sem tam i nějaký ten nový Jeep, nebo Voyager, ale nový PT Cruiser naštěstí nikdy žádný, jen ten stříbrný olítaný někde z okolí, a kdysi se tu ochomejtala i nějaká bazarovka v kabriu, ale asi když zjistil, že tím vzbuzuje spíš smích, než obdiv, tak se toho zřejmě zbavil. >:-[] ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 18.12.2014  21:12

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                U nás zas vzbuzují smích Mercedesy s majiteli v teplákovce adidas hovoříc ruským přízvukem. Tuhle na shellce stáli rovnou 3 >:D A pak dorazila Nataša s Cayenne, asi měli kucí dýchánek.

                                Elitní majitelé prémiových vozů >:D >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 18.12.2014  21:16

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                  Tak to tě lituji, to musíš bydlet v opravdu pěkné prd.eli, to k nám naštěstí nedorazilo a doufám, že hned tak nedorazí... ;-)

                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 18.12.2014  21:26

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                    to víš, hlavní město je díra. A každý majitel prémie tady má 3 tituly z oxfordu a harvardu, zatímco amerikou jezdí jen zkrachovalí hráči pokeru a blázni.

                                    pravdu díš, akorát mi vrtá hlavou, kde ti ztroskotanci vzali na ty 4 americké veteránu v hodně 3,5 mega, co jim stojí v garáži. A takových znam asi 15 >:D >:D
                                    krom toho maj vilu a další neamerická auta popř. nová americká auta. Asi vybírají výpalné, vid >:D >:D >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 18.12.2014  21:14

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                A doby kdy jezdili Lincolnem a Cadillacem Starka, Zpěvák, Rus, Krejčíř atd sou pryč, oni klucí zjistili, že moc ční v davu a že je potřeba se schovat, tak přesedlali do audi, porsche, bmw, vw >:D >:D >:D
                                • 01 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 18.12.2014  21:21

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                  To víš, komu by se věčně chtělo čekat na ND, než konečně dorazí přes oceán. >:-[]
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 18.12.2014  21:27

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                    Ty umíš všechno tak krásně překroutit. Neříkaj ti doma Miloši nebo Vašku?

                                    >:D >:D >:D
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 18.12.2014  21:43

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                      Neříkají mi ani Miloši, ani Vašíku, a naštěstí ani Bariku... >:-[]
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Barrichello

                                        Barrichello 18.12.2014  21:46

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                        Měli by. Máš stejnou rétoriku jako Vašík kuponovka Klaus a Miloš Ku**a Zeman. >:D >:D Měl bys kandidovat, říkám ti to furt.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 18.12.2014  21:48

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                          Jako, že by mi měli říkat Bariku? Nestraš... >:-[] ;-)
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Barrichello

                                            Barrichello 18.12.2014  21:50

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                            ale Vašíku, ty si popleta. Už sis vzal pilulku na sklerozu?

                                            Nebo ti zapoměl poslat Karel Von šlaftrunk pilulku na stařeckou senilitu >:D >:D
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Barrichello

                                            Barrichello 19.12.2014  00:26

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 18.12.2014  20:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                        A ke tvé smůle v nich tepe německý motor mercedes 2,2 CRD a pak motor 1,6 benzín, ze společného vývoje BMW/Chrysler/Rover. A manuál německý Getrag, hehe, hihi, haha. Takže pokud je špatná technika, tak to asi němci odflinkli no. Jako tradičně :o)

                        V letech 1997-2009 se v evropě prodalo 705 000 ks Chryslerů.
                        Od roku 2010, kdy už se nedovážely ofiko pak dalších cca 24 000 ks. To sou strašné neúspěchy :-) :-)
                        [odkaz]

                        Další čísla:
                        [odkaz]
                        [odkaz]
                        [odkaz]
                        [odkaz]
                        [odkaz]
                        [odkaz]
                        [odkaz]

                        A to tu nejsou další modely fordu, není tu buick, pontiac, lincoln, mercury, gmc, saturn, oldsmobile, plymouth...

                        A nejsou tu čísla z let před rokem 1997

                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 18.12.2014  00:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                    A co se ti třeba nelíbí na tomhle?
                    To by mě taky vcelku zajímalo.... jediný co evropě krityovali byl poloměr otáčení a spotřeba. Jinak ani čárka k podvozku (laděný na nurburgringu) a ani čárka k interiéru, ve své době nejlepší us interiér ve své třídě.

                    [odkaz]
                    • 10 Reagovat !

                      foto XTad

                      XTad 18.12.2014  00:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                      Jo, tak CTS je v poradku, ale taky je to rocnik 2008. Kazdopadne ty ostatni auta, co jsi vypsal, jsou jedno horsi, nez druhy. Mozna je docenim, az se ta dekada zacne idealizovat, ale zatim proste ne.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 18.12.2014  00:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                        CTS II se začlo vyrábět 07. Je nespravidelvý ho tam neřadit, když tam řadíš auta, co se začly dělat 05 třeba.

                        říkám, že v 00 létech už docházelo k vzestupu.

                        Navigace, ventilovaný sedačky, hdd, televize, dvd, prímý vstřik, časování ventilů, dohc, ledky, adaptivní tempomat, xenony, brembo brzdy, alcantra, kvalitnější materiály a lépe zpracované interiéry, nižší spotřeba, 6ti stupnové převodovky atd....
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 18.12.2014  00:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                      Rychlá "zrůdička"... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 18.12.2014  01:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                        Tvuj názor. Někdo jiný má za zrůdičku třeba Passat.
                        Každý to má jinak, že.

                        Tohle není pro lidi co maj rádi usedlý desgn s kterým se schovaj v davu.
                        A taky to musí být logicky zrůdička, neb to má parametry, kterými to vůbec nezaostává za prémií, navíc se to dělá (ano stále probíhá výroba kombi a kupé) i jako kombík a kupé, navíc jako 4x4 a má to stejnou výbavu.

                        Takže když není co kritizovat, nezbývá než označit to za zrůdičku >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 18.12.2014  14:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                          Samozřejmě, že to každý vidí svým okem. Ale pro evropské oko je to obvykle "zrůdička" se vším, co s tím souvisí. ;-)
                          • 11 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 18.12.2014  15:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                            Nastestí nemají vsichni stejný vkus.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 18.12.2014  17:46

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                              Naštěstí, 15 stříbrných oktávek na parkovišti stačí, 16tou už netřeba >:D >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 19.12.2014  21:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                            Jojo, vona ta zrůdička dává prémii těžce na frak vid.

                            přímý konkurent CTS 3,6 V6 AWD - slavný MB E350 4Matic.
                            výkon: CTS 311 HP z 3,6 - MB 271 HP z 3,5 - looser je jednoznačně MB
                            zrychlení - CTS 6,7 a MB za 6,8 - looser je MB i přes 7st almaru
                            poměr výbava vs cena - looser mb jak u nových, tak u ojetin

                            Jo a němci nedělaj světlou kůži se světlým interiérem vs dřevo. A tohle je co?
                            [odkaz]

                            HAHAHA
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 19.12.2014  22:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                              "Jojo, vona ta zrůdička dává prémii těžce na frak..."
                              Jasně, celá D3 i s Jagem už se z ní klepe strachy. >:-[]
                              Napsal jsem "rychlá zrůdička", nebo "pomalá zrůdička"?
                              Ty si jako obvykle sám! (tendenčně) vybereš o 40PS slabšího soupeře a pak na rozdílu 0,1 s (u zrychlení 0-100km/h) "obecně demonstruješ" technickou převahu americké produkce. >:D
                              Vážně ti to není aspoň trochu trapné..., nebo jsi fakt jenom "děcko" slepě zamilované do US produkce? ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 20.12.2014  00:50

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                Joo, já za to nemůžu, že Mercedes vydoloval v roce 2010 ze slavného 3,5 V6 "jen" 270 kobyl, zatímco Cadillac měl už v roce 2007 311....To fakt není muj problém, a tendečně si nemůžu vybrat nic jiného, když jiný V6 stejného objemu v té době neměli.

                                BTW ono 5,5 V8 s 385 Hp nebo kolik to je přesně, to je oproti 5,7 HEMI s 370 HP taky náskok, že ty němci ty amíky v litrovém výkonu ale poráží. Náskok díky technice - OHV má o 15 koní méně než prestižní DOHC >:D A spotřeba je stejná, hehe, nebo o litr menší díky převodovce.

                                To dřevo a světlou kůži si tendenčně vynechal vid. až na stříbrný středový panel stejný interiér, jako když u GM pejskek s kočičkou vařili dort.

                                Jojo. Impérium vrací úder >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 20.12.2014  01:27

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                  Otevři si fotky těch dvou interiérů a podívej se kolik je kde různě zplácaných barev a materiálů. Dřevo v MB navíc vypadá mnohem méně plastově..., ovšem ten lesklý finiš u dřevěného dekoru je "průser" prakticky vždycky, tenhle MB nevyjímaje.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 20.12.2014  03:02

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                    S tím dřevem souhlas - moc laku vypadá blbě u jakkékoliv značky.

                                    Ale když odmyslíme ten středový stříbrný panel u cadillacu, jakých moc barev? 2 barevný interiér je moc barev?

                                    To sou věci teda, takže Bentley dělá přeplácané interiéry a Mercedes a další taky [odkaz]
                                    [odkaz]

                                    Taky vršek palubky obšitý jinou kůží než maj sedačky a výplně dveří.
                                    Takže jediné co je u Cadillacu tím prvkem navíc je ten stříbrný dekor.

                                    No jenže Cadillac není Bentley a ted je otázka co je horší - klavírní lak co vypadá na pohled krásně, dokud se neumatlá nebo praktičtější stříbrnej plast, co nevypadá krásně ale zas upatlanej nevypadá tak blbě. BTW on se ten středovej panel dá snadno vyměnit za jinak barevnej třeba z cts-v nebo se dá potáhnout karbonem.

                                    A co jinýho je tam jako splácanýho? Dřevěnej volant? A tohle je co?
                                    [odkaz]

                                    Měl by sis ujasnit pojmy přeplácaný.

                                    Mohl si rovnou napsat že ti vadí stříbrný dekor a nevýmýšlet tu bludy, když němci používaj to samý.

                                    [odkaz]

                                    [odkaz]

                                    Porovnej si to, co je tam krom toho stříbrnýho plastu jinýho.

                                    Světlá kůže a plasty + dřevo. MB i Cadillac.
                                    Mam ti dohledat interiéry BMW? At to máme komplet?
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 20.12.2014  03:12

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                                    A co takhle? Taky přeplácaný?
                                    Středovej panel taky v oblíbeným klavíru, spokojenost?

                                    [odkaz]

                                    A co takhle?
                                    [odkaz]

                                    [odkaz]

                                    Tam je u Cadillacu navíc co? Oproti Mercedesu?
                                    Dřevo oba, tmavej vršek palubky, světlej spodek oba, střibrný lišty na dveřích oba, tmavej středovej panel oba.

                                    Co tam máme dál?
                                    [odkaz]

                                    [odkaz]

                                    [odkaz]

                                    [odkaz]
                                    [odkaz]

                                    Tady je tý stříbrný u MB a BMW nějak víc než u Cadillacu cooo :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 18.12.2014  01:11

          « CRe: Re: Re: Buick Mackane

          80's v US nejhezčí? Ona to obecně nebyla nikde žádná sláva, ale v té době vznikaly, a čest vyjímkám, velké krabice, bez nějakých pěkných detailů, bez chromu.... Pro mě rozhodně nejhorší dekáda US auto designu. Jako top to vidím do r.1975.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 18.12.2014  01:17

            « Re: CRe: Re: Re: Buick Mackane

            Já nějak navzdory obecným trendům ty slavné 50ky nemusím. Na mě je to moc staré a ze 60. jak co.

            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 18.12.2014  17:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

              Já mám nejraději 60 - 75, ale i tak hodnotím 50ky daleko výše než 80.
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 18.12.2014  17:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buick Mackane

                Ale jo, jako ty ploutve a světla ve stylu raket sou fajn, ale jednak sem tím přesycen ze srazů a jednak něco jinýho je na to se koukat a něco jinýho si to koupit.
    • 20 Reagovat !

      foto Glaukos

      Glaukos 17.12.2014  19:21

      « Re: Buick Mackane

      pro mě je to nádherné
    • 02 Reagovat !

      foto Deutsch

      Deutsch 17.12.2014  19:48

      « Re: Buick Mackane

      Nechutný je Fiat Multipla, Buick rozhodně nechutný není :no:
  • 30 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 17.12.2014  20:32

    čert vem nějaký display

    Spíš se podívejte na to auto, jak je (tedy až na tu useklou budku) pěkné. Světla vpředu a ne zboku, nebo někde na A sloupcích, netahá břicho po zemi, kola nejsou obludně velká a utopená v blatnících... Dominantní je optická lehkost, švih, nadčasová elegance. Osobně považuji design 80 let v automobilovém průmyslu za to nejlepší, co tady bylo!
    • 01 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 17.12.2014  21:41

      « Re: čert vem nějaký display

      Tak to nevim. Ta kola jsou do blatniku zapadla mnohem vic, nez u modernich aut, jejich mala velikost v palcich je akorat nahnana bilou maluvkou na pneumatice. Se zbytkem se da souhlasit, i kdyz dobre auta vypadala jeste dlouho po roce 2000. Treba takova minula generace A6 (zejmena sedan zezadu) to je proste famozni ukazka seriozniho, ale zaroven ne bezducheho, nebo nudneho designu. Dneska je nejvetsi problem chytit spravne proporce.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 17.12.2014  22:10

        « Re: Re: čert vem nějaký display

        Pokud jde o minulou A6 sedan! zezadu, tak zrovna tam to bylo na pochvalu až po faceliftu. ;-)
        Bohužel se zase při tom faceliftu moc nepovedlo LED denní svícení (zepředu).
        • 12 Reagovat !

          foto Deutsch

          Deutsch 17.12.2014  22:16

          « Re: Re: Re: čert vem nějaký display

          Pred fl. byla elegantnější ;-)
          • 12 Reagovat !

            foto white-label

            white label 17.12.2014  23:30

            « Re: Re: Re: Re: čert vem nějaký display

            Zrovna záď sedanu určitě ne... :-)
            • 11 Reagovat !

              foto Deutsch

              Deutsch 18.12.2014  01:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: čert vem nějaký display

              Věc vkusu. Před fl. byla zadní světla skvělý a trefný designový přechod mezi A4 a A8. S faceliftem se vytratila elegance naopak měla A6 sportovnější říz. Dnes uz jen těžko poznáš 4 od 6 a když je tma i od 8

              8-s >:-[]
      • 01 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 17.12.2014  22:56

        « Re: Re: čert vem nějaký display

        Ano, takový Passat variant B5.5 je stále velmi pěkný. Také první Touareg, ale v posledních letech 10 let jsme svědky dlouhého úpadku. Nějak si nepamatuji na novější auto, za kterým bych se otočil proto, že je opravdu hezké. Je to obludárium. :no:
        • 01 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 17.12.2014  23:18

          « Re: Re: čert vem nějaký display

          A to ja zase jo, tak skepticky bych nebyl. Treba ta velka kola jsou dana mohutnou karoserii. Tenhle Buick ma horni hranu blatniku temer na urovni kapoty, zatimco moderni auta by tam mela jeste pul metru plechu, coz by dohanela velkymi koly, ale pomer mezi kolem a plechem je stejny u noveho auta na 19kach, jako u buicku treba na 15kach. Problem tedy neni ve velkych kolech, ktera dnesni auta proste potrebuji, aby vypadala (to je asi taky dano designem jak kol, tak aut), ale v nabobtnalych a neuhlazenych karoseriich. Ale i tak se obcas zadari a na svet vyjede neco pekneho. Za me je to superb v kombiku, passat cc po fl. a americky taurus. To jsou auta za kterymi se tutove otocim, urcite bych jich napocital vic, ale tohle je takovy rychly vyber, na co jsem si ted vzpomel.
      • 01 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.12.2014  23:13

        « Re: Re: čert vem nějaký display

        Ten bílý pruh není malůvka, jedná se o tzv. běloboké pneu, ten pruh je trvalá součást gumu, mimochodem se dodnes vyrábí na veterány a v usa jdou sehnat i na auta 70-90. let
        • 10 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 17.12.2014  23:20

          « Re: Re: Re: čert vem nějaký display

          Ja vim co to je. Americani tomu rikaji white walls (asi o fous lepsi vyraz, nez maluvka). Ja akorat tvrdim, ze tim opticky zvetsuji kola.
          • 11 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.12.2014  23:25

            « Re: Re: Re: Re: čert vem nějaký display

            v 70-80 letech měla auta v usa běžně gumy 13-16 palců. Větší prakticky nebyly a nikomu to nevadilo.
            prostě byl vysoký profil, aspon to na kostkách nebyla uskákaná herka, jako dnešní debilní kostiřasy se sportovní podvozkem a pneu 245/35/R20 apod.
            • 00 Reagovat !

              foto XTad

              XTad 17.12.2014  23:37

              « Re: Re: čert vem nějaký display

              To kazdopadne, ale zatimco v 80. letech byl profil gumy 45 maximum, aby to vypadalo dobre, tak dnes je to minimum a to je, jak jsem psal vyse, zpusobeno designem kol a karoserie. Ale zase je pravda, ze spousta aut ziska, diky optickemu zvetseni kola pomoci tech bilych pneumatik, hodne na krase
              • 01 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.12.2014  23:50

                « Re: Re: Re: čert vem nějaký display

                Tak u těch starých hranatých aut ty bílý boky spolu s pěknými disky nebo ozdobnými poklicemi působí fakt pěkně. Stačí se někdy podívat na srazu us cars. Ale musí to k tomu ladit, sou auta, kde se to nehodí.
                • 00 Reagovat !

                  foto XTad

                  XTad 17.12.2014  23:54

                  « Re: Re: Re: Re: čert vem nějaký display

                  No ja to nedavno videl na wartburgu (uz hranatej, ale jeste s chromem) a az jsem se divil, jak mu to sedlo.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 18.12.2014  00:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: čert vem nějaký display

                    na tom prvním hranatým asi jo, na té pozdější verzi už asi ne
    • 01 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 18.12.2014  10:57

      « Re: čert vem nějaký display

      Dyzajn tere, dyzajn hir. Ale to svezeni v takovem kocaru...to bylo! :-O
  • 10 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 18.12.2014  00:08

    Riviera

    jinak tady je na prodej, i s tou GCC obrazovkou a dodne plně funkční.

    30 let starý auto příští rok. Co na to uberwagen fans? >:D

    [odkaz]
    • 13 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 18.12.2014  01:19

      « Re: Riviera

      Že je to hnusný. Normální sedan je ok. Je to takový, jak když chtěli z moderního auta udělat kupé z 30. let se strmým B (nebo C) sloupkem.
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 18.12.2014  07:58

      « Re: Riviera

      Myslíš, co na to Hyundai fans? Nevím...při péči a údržbě není problém udržet podobný auto v kondici blízký zánovního vozu. Nechápu tak tvojí připomínku ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Me-Myself-and-I

        "-- skrytý --" 18.12.2014  09:32

        « Re: Re: Riviera

        Podobne auto udrzis.

        Akurat ze lubovolne auto z produkcie VAG z tohto obdobia nie 'podobne'...
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 18.12.2014  14:38

          « Re: Re: Re: Riviera

          A jak jsi na to přišel? :-) Podívej kolik jezdí ještě Audi 80 z 80-tých let? Passatů B3, Golfů II...
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 18.12.2014  14:49

            « Re: Re: Re: Re: Riviera

            Přece staré známé - přání otcem myšlenky... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 18.12.2014  17:51

            « Re: Re: Re: Re: Riviera

            Audi 80, to hranaté z kraje 80. let sem neviděl tak 5 let, Passat to samé. Je vidět leda první kulaté A80, to mívaj na nejzapadlejších vesnicích.

            Jediné co je vidět od němců z 80. let je Golf a BMW 3xx, většinou otuzené exempláře náctiletých frajerů...
            Zbytek vidět leda na srazech, v reálném provozu nikoliv.
            • 00 Reagovat !

              foto Wawris

              Wawris 18.12.2014  21:31

              « Re: Re: Re: Re: Riviera

              Za to Riviery parkují kolem globusů v hejnech >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 18.12.2014  21:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Riviera

                Riviera sem sem nevozila ofiko. Ale dnes sem cestou po středních čechách potkal nový Voyager, 300C kombi, Escalade, GMC Suburban a Pontiac Transport :-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 18.12.2014  21:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Riviera

                To už spíš v tom Globusu narazíš na River tonic... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 18.12.2014  22:03

        « Re: Re: Riviera

        to není, akorát vy tu pořád tvrdíte, jak sou ameriky plečky a jak jim nic nefunguje. A tady funguje i ta slavná obrazovka.Po 30ti letech
        >:D
  • 20 Reagovat !

    foto madbrain

    madbrain 18.12.2014  08:37

    Pontiac G6.

    pro mne osobně se jedná o naprosto nejhezčí vůz,který byl kdy vyroben,jednoduše řečeno - bezchybné dílo.....zejména verze kupé je famozní. :yes: :yes: :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 18.12.2014  16:10

    Karoserie

    Nevím co se vám všem na tomto druhu 2-dveřové karoserie nelíbí. Mě to přijde velmi elegantn a je to takové velmi americké. Vidím podobné auto a hned na mě padne atmosféra 80tých let v americe, kterou znám bohužel jen z filmů.
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 18.12.2014  23:29

    Oldsmobile Trofeo

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Taštička z Měsíce se vydražila za miliony. Armstrong do ní sbíral vzorky

Taštička z Měsíce se vydražila za miliony. Armstrong…

Naoko nenápadná bílá taštička je ve skutečnosti jedinečným skvostem. Americký astronaut Neil Armstrong v ní…

Turisté „mizí“ v Brdech, zraněného cyklistu hledali hodiny. Chybí značení cest

Turisté „mizí“ v Brdech, zraněného cyklistu hledali…

Cyklista (65) utrpěl v úterý v brdských lesích vážná zranění. Jel po jedné z lesních cest, pravděpodobně přepadl…

 

iSport.cz

Poslední šance pro úniky. Tour před časovkou pokračuje rovinatější etapou

Poslední šance pro úniky. Tour před časovkou…

Tady se může pomalu rozhodovat o závěrečném žebříčku. Poslední závodní etapa letošního ročníku Tour de France…

VIDEO: Sparta - Arnhem 1:1. Domácí zabrali ve druhé půli, trefil se Šural

VIDEO: Sparta - Arnhem 1:1. Domácí zabrali ve druhé…

Fotbalisté Sparty remizovali v generálce na start nové sezony s Arnhemem 1:1. Pátý tým uplynulé sezony…

 

Reflex.cz

Zpěvák kapely Linkin Park spáchal sebevraždu

Zpěvák kapely Linkin Park spáchal sebevraždu

Zpěvák kapely Linkin Park Chester Bennington zemřel v pouhých 41 letech. V den narozenin svého kamaráda z kapely…

Neopakovatelná atmosféra ostravského festivalu zachycená objektivem Martina Straky

Neopakovatelná atmosféra ostravského festivalu…

Druhý den festivalu Colours of Ostrava byl plný zvučných jmen a desetitisíce lidí se i ve čtvrtek vlnily…