Tradiční severoamerická značka sice přežila restrukturalizaci koncernu General Motors, ale v blízké budoucnosti má většina jejích modelů pocházet z Číny a Evropy.
jsem zvědavý na úspěch Cascady, když Chrysler ukončil 200 Convertible. Ubyla konkurence a otevřených aut krom Vette, Mustangu a Camara není. Tak uvidíme.
A sem zvědav, jestli nepošlou do série Avenir nebo něco postavené na jeho základě.
... zvlášť když nejaktuálnější informace uvádějí dvě velké nevýhody výroby v Číně:
a) (prudce) rostoucí náklady pracovní síly
b) (velmi) nejistý vývoj cen energií
Ještě více mi vadí neoficiálně uváděný přesun výroby Mokky z KOE do PRC... A do Španělska by to nešlo, milá paní Barra?
GM má v číně velké závody a Buick je tam úspěšný, tak asi proto. Jinak je pravda, že řada firem už odtamtud zdrhla nebo se chyst zdrhnout, přispívá na tom i propad na ruských trzích