Řítí se TO ulicemi. Je TO obrovské. A jde z TOHO strach. Ale co TO vlastně je? Bureko 6x6. Že jste o něčem takovém nikdy neslyšeli? Ani nemohli. Kromě konstruktérů a Světa motorů si nové české auto ještě nikdo tak detailně neosahal!
Ani zmienka o tom,ze od Bureka bude nakupovat vacsinu vyvoja vyrobca v Spanielsku,ktory bude vyrabat HMVVI. Tento clanok mi pride ako z casopisu o vareni kde sa ocitol takpovediac nahodou.
Tak v jižních Čechách se dobře zbláznili! A to se musí podporovat! Držím palce, Ať to klapne s homologací atd. Jak napsal švih.nám. - sneslo by to mohutnější motor. Ale jinak :yes::yes::yes:
Ahoj, všechno dobré? ;-)
Ten motor mi přijde dobrý mimo město, ve městě s tolika tunami může trpět při rozjezdech a v terénu si ho nedokážu představit. Jezdil jsem s Range Roverem 3,0 V6 v době, kdy jsem měl 4,4 V8 a přišlo mi to slabé.
No, zajímalo by mě, kolik to váží. Napadlo mě to, když jsem tu obludu viděl na tom vozejku...kolik má asi nosnost.:)
btw když už se ptáš...včera jsem se díval na tvůj profil a najednou četl tvoje články...nejseš takovej pi...us, jak jsem si myslel, tak jsem tě dal z hate-listu. Ale stejně nechápu, proč ses do mě tak navezl včera po ránu? Jakože bezdůvodně a na první dobrou? Nějak mui to přišlo mimo.:) Až jsem se vybanánoval :-)
Já se jen zeptal a ty jsi se moc rozvášnil :-)
Hmotnost auta je v článku, díky materiálům odpovídá Land Roveru. Ale na cílovku se mi to zdá přesto málo. Šejk má asi jiné hodnoty. ;-)
No a co jsem ti měl jako vodpovědět? Že jo? Že jsem si královsky zaklátil v západních Čechách. Chudák holka, její starej je prej nějakej mamlas v námořnickým triku co už má čtvrtýho Priusa a kudy chodí, tudy mekotá kraviny? ha ha ha... Tak dopolední srandy kopec jsem dneska obstaral já...:)
jinak jasně - šejk nasaje tu šestikolovou G-Klasse. Vím, že i když to dokážou, budou to mít těžký. jako každá malosériovka v dnešní době. Aby pak vůbec ty prachy dostali zpátky. Byl jsem v Praze (sakra - jako Praga, ne město) a ptal se na to R1R a za základ chtěj 5.4 a to je podle mě moc...tak jsem jim řekl, ať si spravěj web aspoň. Měli tam "náš nový jedinečný supersport...bl bla...pohání přeplňovaný VZNĚTOVÝ čtyřválec." Dost mě to vylekalo...jestli takhle přistupujou ke všemu.
Uf..to jsem se rozepsal...zkrátka malosérie je dneska peklo a nevím, jestli to urvou nadšením...
:-) já viděl karlovarský značky na autech...:)
jinak šestej prius a neun-elf? To mě fascinuje a děsí zároveň. Taková divná automobilová bisexualita. Z mýho pohledu.
Vůbec to nemůžu pochopit. Jakože máš rád přírodu i auta (jako já) a těma remoskama si udobřuješ svědomí? Představuju si, jak stojíš na tribunách v LeMans v triku Děti Země. :-)
Mě to jako vůbec nevadí, ale takových panáčků asi moc nebude. Ale je tam určitá perverzní spojitost. Hybrid vod Porscheho jsem viděl v muzeu ve Stuttgartu a byl jakože hodně starej, rozhodně před první světovou. .) Takže ten šílenej kruh se uzavírá...:D
V priusu jsem nikdy nejel...Ale navzdory tvému přesvědčení, že nemám ani řidičák jsem měl epickou havárku v červeným Porsche...:) ...což bys jistě nechtěl. :-)
Včera jsem si prohlížel BMW i3. Chci ho, potřebuju ho, ale nejdu si ho vyzkoušet. Asi bych neodolal. Přineslo by to spousty problémů. Jen změnit parkovací místo v garážích blíže k zásuvce by s Prahou 4 trvalo tak půl roku. Další rok by zabralo vyřešení nějakých hodin na elektřinu.
Porsche má v současnosti hned několik hybridů.
Běž si ho vyzkoušet, jako já včera toho Lexe! >:D >:D >:D
Jinak jsem se překoukl, myslel jsem napřed, že píšeš i8. Tuhle to na mě zkoušel frajer právě s i8. Škoda mluvit. Po pár táhlejch kopcích a 30km, kdy se docela držel, mu zbyl tříválec...:) Ale do města i3 asi OK. Já nedávno počítal e-Golfa a furt mě to připadá nerentabilní.
PS Palce mám na salámu. On neumí přestat, ani kdyby chtěl.. :yes:
tak asi OK. Bude to mít ale těžké. Vzhledově o ničem, jízdně k ničemu, celkově mě nenapadá krom pozérství jediný účel toho auta. Mám s tímhle jet do městě na nákup, zmítat se protisměrem na našich okreskách, nebo snad trpět na dálnici? Pokud tomu nakonec ještě naloží v terénu starý UAZ, bude to jen třešnička na dortu. Možná tak dobré pro někoho, kdo má někde v emirátech za barákem poušť, ale tam se pomalu začíná taky šetřit. Myslím, že původní majitel motoru bude téměř pro každého mnohem lepší volba.
Ono hodně napoví hodnocení TOHO - Plusy: Za volantem jste králem silnic
Jen bych to trochu opravil. Nejste za volantem králem silnic, to asi rozhodně ne. Cítit se tak ale můžete, to v každém případě >:D
Je to tak, ale vzhledem k vývoji ceny ropy to právě bude stálé těřší i tam, kde se za tohle utráceli miliardy. Vzhledem k aktuální situaci si to nekoupí ani moc Rusů, o Evropě snad ani nemluvit, možná Čína má ještě potenciál i když klesající, a o trhu v USA tedy trochu pochybuji. Tak 5 - 10 let zpět by to mělo TO, asi mnohem jednodušší.
Přijde mi to takový "zbastlený".. Na první pohled wow efekt ale po chvilce prohlížení to vypadá jak dvě auta napasovaný do sebe. Špatně napasovaný.. A to zpracování? To se s G nedá srovnávat.
no právě.. Mně to přijde, že to až moc křičí do světa: "Chci G 6x6 ale nemám na něj..."
Otázka je, jestli si za stejný prachy radši nekoupit klasickej velkej Range Rover na dělání parády a možná by zbylo i na nějakýho toho Defíka do pořádnýho terénu...
Hummer proč ne, ale ty šestikolové mutace offroadů moc nechápu. Za mě raději ten Mercedes G 4x4 na druhou co je ve článku vedle. Ale když mu to zákazníci kupují tak proč ne.