Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bývalý šéf marketingu GM míří k Fordu (+video)

Aleš Jungmann
Diskuze (0)
Mark LaNeve měl u GM na starosti marketing, nyní bude u Fordu pracovat jako provozní ředitel reklamní sekce Team Detroit.

Zkušený LaNeve již během své kariéry pracoval například na pozici generálního manažera Cadillacu či Volva pro Severní Ameriku.

V roce 2003 jej magazín Brandweek ocenil titulem Grand Marketer of the Year. Koncern General Motors opustil několik měsíců po vyhlášení bankrotu v roce 2009.

LaNeve má velké charisma a vzezření fotbalového bafuňáře. Za svého působení u Cadillacu stál za revoluční kampaní, která změnila zastaralé vnímání značky a prostřednictvím rockové hudby Led Zeppelin a jejich hitu "Break Through" ji zasadila do současnosti (viz video níže).

Naposledy stál za kormidlem oddělení marketingu společnosti Allstate Insurance Company, které v únoru opustil z „osobních důvodů“. K Fordu by měl nastoupit v horizontu několika málo týdnů, bude zodpovědný za globální strategii a provozní operace automobilek Ford a Lincoln.

Výkonný ředitel Global Teamu Ford, Satish Korde, od posily očekává přínos v oblasti kreativity, LaNeve se prý zase těší zpátky domů do Detroitu.

Oznámení o angažmá u Fordu přichází paradoxně ve stejném týdnu, kdy General Motors vyhodil LaNevova nástupce Joela Ewanicka.

Aleš Jungmann
Diskuze (0)