Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bývalý šéf VW Winterkorn prý bude ještě rok pobírat mzdu

Bývalý šéf německé automobilky Volkswagen Martin Winterkorn, který v září odstoupil z funkce v důsledku emisního skandálu, bude pobírat mzdu až do konce příštího roku.
Zpět na článek
18. 12. 2015 09:09
18. 12. 2015 09:34
18. 12. 2015 09:35
18. 12. 2015 22:56
18. 12. 2015 11:01
18. 12. 2015 11:55
18. 12. 2015 12:33
18. 12. 2015 12:39
18. 12. 2015 15:00
Avatar - Romeo
18. 12. 2015 09:09
VW
..no nieco je chore.....
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2015 09:34
Svět se po*ral
Je naprosto nemyslitelné aby o fixlování softwaru nevěděl. Takhle Koncern nefunguje. A tenhle *urák dostne takový zlatý padáček. Budou muset podlidem v Boleslavi utáhnout uzdu aby zbylo víc na dividendy a výpalné pro tohohle vykuka…
Rozbalit vlákno
2
18. 12. 2015 16:15
Re: Svět se po*ral
Věděl a stejně tak o něm věděl koncern. Sorry, musíme tě vykopnout, ale tady máš na cestu...
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2015 23:40
Re: Svět se po*ral
Roční plat + 2 miliardy odstupnýho :yes: >:D
18. 12. 2015 09:35
Unglaublich
Podovdnik, ktery napacha obrovske skody, ktere v konecnem dusledku zaplati zakaznici VW, a misot toho, aby ho VW zaloval, presneji akcionari, tak dostane zlateho padaka. Na to se da rreagovat jsne - nekupvat jejich auta.
Rozbalit vlákno
2
18. 12. 2015 22:56
Re: Unglaublich
Nebudem tvrdit, ze o podvode nevedel, ale v case ked zasadol na najvyssi post sa tie motory uz nepredavali. Tak preco je brany na zodpovednost iba on? Piech o tom musel tiez vediet.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2015 23:49
Re: Unglaublich
Asi tak na 100% o tom vědí oba :-!

Winterkorn byl šéfem od 1.1. 2007 - Dieselgate je o motorech TDI od roku 2009 ;-)
18. 12. 2015 09:36
diselgate pomohlo ke zmenam STK
Vypada to tak, ze diselgate pomohlo ke zmenam v nasi STK:

Dodává, že letošním impulsem k vyšší poptávce po reinstalaci DPF bylo narovnání chyby v zákoně, která po mnoho let započítávala koeficient do limitu kouřivosti 2x. Díky tomu řada vozidel i s demontovaným filtrem pevných částic běžně procházela na měření emisí i bez filtru. Protože se ale v letošním roce tento koeficient snížil na správnou hodnotu +0,5 (namísto +1,0), mnoho řidičů již začalo mít problémy.

Více na [odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - twistedTSD
18. 12. 2015 11:19
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
Tohle byl pěkný fail i bez ohledu na dieselgate. Jen ať si teď šetřílci užijí.
18. 12. 2015 11:33
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
nj, nejdriv zaplatili 8000 za odstraneni, ted si budou pujcovat filtr za 5000 kazde 2 roky:
[odkaz]
Pritom mozna stacilo vycistit za 5000.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 11:39
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
To je teda komedie... nebo tragédie?
18. 12. 2015 14:01
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
ten kdo tohle vyuzije je bud uplne blbej, nebo nesvepravnej >:D spis me to prijde jako recese na zber dat blbcu :-)

auto na emise muzou nechat poslat i policisti co takove auto nekde stopnou na silnici, a v tu chvili takovemu cloveku pak hrozi mnohem vic, protoze ti co za nej vyridi tu technickou jak se dusujou na strankach ho pak stopro nechaj na holickach a stopro budou jisteny nejakou zminkou ve smlouve, protoze jim by pak hrozila pokuta radove vetsi :-!

jinak "uradum/organum" by vpodstate stacilo zjistit auta ktera na emise pristavila takova firma co tohle nabizi, v dnesni dobe je to asi neco jako bys dal na aukro inzerat ze prodas kilo kokainu >:D
18. 12. 2015 14:30
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
Zvedla se myslim i pokuta pro takove firmy ale zatim si vesele podnikaji dal. Nevim jestli to neni nahodou ta firma co pred nejakyma 10 rokama nabizela chiptuning s certifikatem, az si to nekdo nehcal zmerit u konkurence v Bratislave na brzde a zadny narust vykonu tam nebyl.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 14:36
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
Sranda jsou i ty "reakce zákazníků"... jak jsou vlastně ti hodní, kteří pouze pomáhají těm, kteří se nikoli vlastní vinou dostali do obtížné životní situace, ale jakmile naspoří příslušnou částku, ihned si DPF zakoupí.
18. 12. 2015 14:42
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
to jsou myslim jenom smyslene citace ale dokazu si predstavit lidi co si stezuji, ze musi mit DPF, EGR a nevim co a pritom na starem rotacnim TDI nemeli nic
Avatar - Emel
18. 12. 2015 14:40
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
Rád bych věřil, že máš pravdu... ale nevěřím. Bojím se, že tohle je přesně to, co si masa žádá. Projít jednou za dva roky emisema, jakkoli... a pak v klidu jezdit dál.

Jo, Policie tě může poslat na STK... to ale může už dneska, a máš pocit, že se to nějak masově děje, nebo že by to řešilo problém demontovaných DPF? Někteří známí z toho měli obavy, ne kvůli DPF, ale kvůli nestandardním kolům a rámu v autě apod., vtipkovali, že si udělají aplikaci na navigování mimo dosah STK... v praxi se ale neděje vůbec nic.
18. 12. 2015 14:55
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
Policie maximalne dela to, ze zastavuje stara shnila auta a kontroluje jestli maji technickou . Pokud ne tak mozna potom je tam posilaji, ale ze by nejaky policista kontrolovatl nepritomnost DPF, na to nemaji ani cas, ani vzdelani/vybaveni.
19. 12. 2015 10:16
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
Nepřítomnost DPF pozná i tříleté dítě během pár vteřin. Stačí prstem nebo papírem vytřít konec výfukové roury a v případě zašpiněného je jistota, že tam filtr není, nebo je nefunkční.
21. 12. 2015 14:13
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
To jo ale potrebuji oficialni metodu, toto by u soudu napdlo i male dite :-)
18. 12. 2015 12:18
Re: diselgate pomohlo ke zmenam STK
S tím nemá deiselgate nic do činění. O tomhle koeficientu už se psalo ve Světě motorů v souvislosti se změnou v přístupu STK tak před rokem.

Kouřivost je navíc spojená s PM (pevné částice), VW měl problémy s NOx. Takže dieselgate k ničemu nepomohlo.
18. 12. 2015 10:02
Jaký je pohled klienta VW Group?
Zajímalo by mne, jak tento fakt a celou aféru vnímají klienti, kteří si zakoupili vůz od VW Group (mám na mysli pouze CZ zákazníky). Necítí se podvedeni? Koupí si příště znovu vůz od koncernu VW?
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2015 10:12
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Klienti se už mnohokrát v diskusích projevili. Hlavně, že to jede za pět a táhne vodspodu... Mnozí i tady začali vytahovat, jak podvádí všechny značky, protože spotřeba (emise, blablabla, cokoli...) nesedí v reálném provozu s normou... Další vytahovali, že je špatná norma a EU a kdovíco ještě.
VW je modla a na tu se nesahá...
18. 12. 2015 10:28
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
At se nam to libi, nebo ne, autoprumysl ma velky podil na nasem HDP a VW to cele vede.
18. 12. 2015 12:32
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Na rozdíl třeba od Hondy nebo rendlíku, na které se sahat může ;-)
Avatar - Emel
18. 12. 2015 10:47
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Co jsem se bavil s lidma, jsou tři roviny
1) Jak se jich to konkrétně osobně dotkne - třeba že by museli do servisu nebo dokonce že by pak auto jezdilo hůř. Tohle by vadilo.
2) Že auto reálně vypouští víc škodlivin a kazí ovzduší - převažuje názor, že všechna auta vypouští víc škodlivin a celé je to divadlo, lidi často míchají NO a CO2.
3) Samotný fakt, že VW podváděl při měření - většina to bere jako hloupou chybu, která se jich ale nijak netýká
18. 12. 2015 10:49
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
:-) o par vterin jsi me predbehl a napsal temer to samy jinejma slovama :-)
Avatar - Snooob
18. 12. 2015 11:56
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
4) bral som od WAG iba benzíny takže dieselgate sa ma reálne netýka.
Ale či nabudúce "dám zarobiť" hlúpim podvodníkom je veľmi, veľmi otázne.
Čiže ide ešte o "rovinu charakteru/svedomia".
Avatar - Emel
18. 12. 2015 12:02
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
No to je ten bod 3)
Avatar - Snooob
18. 12. 2015 19:32
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Nie, nie je.
Neberiem to ako hlúpu chybu ale ako podvod (a ja nechcem dávať peniaze podvodníkovi)
Avatar - Emel
18. 12. 2015 22:45
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Je to bod 3, jen na něj ty máš jiný názor než většina lidí se kterýma jsem se o tom bavil... ale je to pořád stejná otázka.

S udávanou spotřebou evidentně podvádí všichni... vadí ti to?
18. 12. 2015 14:02
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
To Emel :yes:
18. 12. 2015 15:16
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Souhlas, především s bodem 3, což ve většině případů znamená, že si zákazníci koupí vůz znovu u VW Group.
Avatar - Emel
18. 12. 2015 15:23
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Respektive, že se budou o dalším autě rozhodovat tak, jako by se nic nestalo... a jestli to bude VW nebo třeba Opel bude záležet na tom, kdo nabídne lepší auto za lepší peníze.

Dieselgate je samozřejmě šmouha na image VW, ale hlavně v USA, v Evropě se to pragmaticky smýšlejících zákazníků moc nedotýká.
Avatar - Individualita
18. 12. 2015 21:28
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
A tohle je přesně velmi smutné...
18. 12. 2015 10:47
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Ja jsem se ptal nekolika lidi ve svem okoli, co na to rikaji. Schvalne jsem vybral lidi, kteri nejsou "blazni" do aut a maji VW.
Nekteri mi rekli, ze jim pojem DieselGate neco rika, ale moc toho nevi. Nekteri, ze se jedna o nejakej podvodnej software, co s necim fixluje. Nikdo mi vlastne nedokazal rict, co presne je spatne.

Samozrejme nemuzu mluvit za ostatni (a je to jen vzorek par lidi z myho okoli), ale myslim, ze vetsina lidi na to kasle, protoze o tom vi jen malo. Otazkou samozrejme zustava, jak je ovlivni pripadna vynucena navsteva servisu.
19. 12. 2015 10:29
Re: Jaký je pohled klienta VW Group?
Necítím, nemohu totiž říct, že bych na emise při výběru auta koukal. Výjimkou bylo, když si člověk mohl připlatit za SCR nebo předtím za DPF. A koupím, když ho jinak budu chtít; tedy tahle aféra nebude mít prakticky vliv. Na diesely tolik nekoukám, nemám nějak velký nájezd. Nicméně u dieselu bych váhal, kdybych kupoval teď - prostě pro nejistotu, nechci, aby se mi v tom pak někdo hrabal.
18. 12. 2015 11:01
...
Takže dedulo si dobrými výsledkami zarobil pár miliónov a firmu to bude stáť pár miliárd. Že to tak funguje v politike to "chápem", ale u súkromnej firmy?? Nemali by ho skôr žalovať? :-!
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2015 11:55
dieselgate
Skoda, ze to neni skutecna "dieselgate", ale spis "VW-gate". Diesel je svinstvo, at nosi jakekoli logo. Kazdopadne pul miliardy rocne... Co s tim ten clovek jako dela? Daji se takove penize vubec utratit? Navic kdyz ten pan je porad jenom zamestnanec.
Rozbalit vlákno
3
18. 12. 2015 12:33
Re: dieselgate
Pokud se na to díváš očima člověka co si koupí nové auto, postaví barák, zajede na dovolenou a zbyde ti stále 400mil Kč. Pak se takové peníze utratit nedají.

Jenže je mnoho způsobů kam s penězi. Ať už je to koupě podílů ve firmách, založení nových firem, koupí nemovitostí. Většinou jsou tyhle lidi fanoušci aut, takže milují veterány. A ty také něco stojí.

Tyhle peníze se dají utratit snadno, jen se pohybuješ v částkách posunutých o tři čtyři desetinná místa než jsme zvyklí, tedy v desítkách a stovkách milionů.
18. 12. 2015 12:39
Re: dieselgate
No ptam se prave proto, ze je to zamestnanec. O tom, ze by zakladal nejake firmy nevim (ackoli to nevylucuji) a pokud kupuje podily, tak asi zejmena kvuli zhodnoceni svych penez a tim se dostavame zase na zacatek. Jasne, i ta pulmiliarda se da utratit, ale on ji vydelava pravidelne nekolik let.
18. 12. 2015 13:02
Re: dieselgate
Peněz není nikdy dost v jakémkoliv množství...
18. 12. 2015 15:00
vw
at zavřou celej koncern >:D
Rozbalit vlákno
0