Diskuse

Český trh v březnu 2010: Druhé místo pro C-Max mezi středními MPV, ve velkých stříbrná Alhambra

2.5.2010

Kia Venga se v nejmenší kategorii MPV přehoupla přes stovku registrací. V ostatních uspěly kromě dlouhodobých lídrů také jiné modely, například Ford C-Max, nebo Seat Alhambra.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 02.05.2010  10:15

    Peugeot 3008 a 5008

    opat krasne cisla :yes: ;-)

    Kia Venga niet co dodat ... parada :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 02.05.2010  10:19

      « Re: Peugeot 3008 a 5008

      5008 se zvedla až v poslední době. 3008 boduje už od začátku svých prodejů u nás (tušéím srpen 2009). Byť to není čistokrevné MPV, ale to víme všichni :-)
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 02.05.2010  10:49

        « Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

        Peugeotu fandim, myslim ze ma to dobre nasliapnute svojimi modelmi v tejto triede a pojde len hore :yes:

        a ze fandim Kii a Hyundaiu vie uz kazdy :-) Venga pojde po Roomsteri :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto strycek-BOB

          strýček BOB 02.05.2010  11:36

          « Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

          Nepřeháněj to s tím korejským zelím, chlapče. Roomster si pojede i nadále svou vlastní kategorii, nasazení TSI motorů tomu dodá tu správnou šťávu. Venga by se měla s obavou koukat přes levé rameno, jestli tam nejede Meriva, zastaralá Meriva...a jestli u Citroenu neplánují reklamní akci na podporu prodejů C3.
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 02.05.2010  11:52

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

            :-) som optimista ja viem ale ked ja by som sto krat radsej zobral Vengu ako Hruzamstera ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto strycek-BOB

              strýček BOB 02.05.2010  19:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

              Tak to jenom dokládá, že jsi nové auto ještě nikdy nevybíral...
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 02.05.2010  19:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                skus to nejako priblizit a rozpisat preco roomster a nie vengu. Okrem motorov tsi vela dovodov nevidim
                • 00 Reagovat !

                  foto Gangrel

                  Gangrel 03.05.2010  09:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                  Asi by meli cenzurovat strejdu BOBA, neb jeho vyroky podnecuji k rasove nenavisti.Ano, je to xenofob.Argumentem proc zvolit tak "praktickeho" a designove povedeneho Roomstera je totiz to, ze NENI z Korejskeho poloostrova... teda to ani Venga, ale co, nosi prece ve znaku KIA.. :-! Skutecny argument by mohla byt mala turbina TSI, ale to ukaze az cas...
                  • 00 Reagovat !

                    foto BeranK

                    BeranK 03.05.2010  11:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                    Sice Boba nemusím, ale je zajímavé, že výlevy onoho toppera1982 ti nevadí a přitom je jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet. No, ale ten první si kopnul do škodovky a to je strašně světový, takže blb je jenom Bob....
                    • 00 Reagovat !

                      foto Gangrel

                      Gangrel 03.05.2010  14:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                      Pokud dobre ctu, tak BOBova reakce byla na prispevek s jinym tematem nez Skoda... BOB (jako vzdy) vyzdvihl sveho oblibence, ktery samozrejme neni z Korejskeho poloostrova a tudiz jasna volba, byt ne zrovna logicka - no, ale logiku ma kazdy svoji, ze? A topper si kopnul do Hruzamsteru, neb je to fanda Korejcu do kterych na kazde diskusi kope BOB... Takze mi skutecne nevadi, ze si Topper udelal sprym ze Skodovenky, neb to bylo cilene stejne jako Bobovy kvalitni prispevky na tema produkce z Asie.A proc se tu kope do Skody? Asi proto, ze ji tu nekteri vecne vyzdvihuji do nebes a to musi casem zakonite omrzet kazdeho, kdo se pokusil o diskusi s argumenty PROC NE to ci ono.Takhle to vidim ja ;-) Podle meho - donedavna Skoda v dane kategorii nemela co nabidnout - ted prislo TSI... a co se bude dit dal teprve uvidime.Jsou turbomotory skutecne takova vyhra? A na jak dlouho? :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto BeranK

                        BeranK 03.05.2010  16:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                        Ad to první, mně se zase zdá, že do škodovky tady kope kde kdo a je jich mnohem víc, než v případě těch "korejců" - ve skutečnosti většinou za korejské (?) prachy v Evropě vyvinutá, vyráběná a prodávaná auta, ale to jen tak na okraj.

                        K tomu b - turbomotory podle mně výhra budou až do chvíle, než přijde alternativní pohon mající výhody stávajících spalovacích motorů. Vodík bude asi tím nejlepším, ale má jednu vadu a tou je výroba. Nicméně u jaderných reaktorů 4. generace je to de facto odpad, takže se tím částečně mohou pořešit dvě věci. Čemu nevěřím, je elektrika, protože baterie se prostě nedají mobilností srovnávat s palivem, které si vezeš sebou a kterého spotřebuješ právě tolik, kolik je ho třeba na daný účel. U elektromobilů mi vadí jednak jejich účinnost (podstatně nižší, než u spalovacích motorů) a jednak fakt, že všichni ekologové, kteří propagují nabíjení ze zásuvky nejsou schopni vzít v úvahu, že ta elektrika se někde musí udělat a ony negativní dopady se "schovají" jenom někam k elektrárně. A k TSI motorům, obecně VW nikdy nepřijde s ničím převratným a novým. Ani Golf nebyl absolutní novum, dvouprostorová karoserie nebyla jejich vynálezem, ale co VW umí, je dotažení toho, co se jakž takž jinde prosadilo do "skoro" dokonalosti. Navíc, přes hýkaní (protichůdné) stran "mainstreamů" a "supermainstreamů" většinou svoje řešení skutečně dostávají na hranici toho nejlepšího v běžné produkci, možná je to proto, že dodnes je výroba aut v Německu na špici. Částečně to platí i pro japonce (mám druhého) a nemohu si vynachválit - ale co mně u Japonců drtí, je jejich snaha po inovativnosti a především jejich výsledky - Toyota je toho bohužel typickým důkazem.

                        A ještě k těm turbomotorům, ony ty hybridy nemají nižší spotřebu než řada turb ať už benzínových nebo naftových, sám jsem jezdil ještě loni se služební obstarožní Oktávií I s tím posmívaným motorem 1,9 TDI a spotřebu jsem měl 5 až 5,5 litru. Kamarád měl nějaký čas k dispozici Toyotu Prius a pod šest se nedostal ani náhodou....

                        Takže tak. Přeji hezký zbytek dne.
                        • 00 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 03.05.2010  18:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                          k tomu porovnaniu spotreby oktavie a priusu len tolko, ze tvorcom neslo iba o spotrebu, ale aj hlucnost a mensie mnozstvo bordelu z vyfuku...ked vidim oktavie na krizovatke, tak vacsina s oznacenim tdi dymi pri rozbehu ako autobus....O hlucnosti je skoda rozpisovat.
                        • 00 Reagovat !

                          foto cosworth

                          cosworth 03.05.2010  20:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                          do skodovky a potazmo celeho xindlwagnu si zde muze kopnout kazdy, protoze temer kazdy s nimi ma nejakou zkusenost a co ja vim tak vesmes mizernou. do korejce neni duvod kopat v takove mire, protoze ho nikdo nezna a kdo ho zna tak je spokojen. Ten kdo kope je skoro ze sta procent tupe zaslepene hov*ado majici neco spolecneho s xindlwagnem.
                          • 00 Reagovat !

                            foto BeranK

                            BeranK 04.05.2010  12:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                            Ach jo, ty seš holt ubožák, wolff je tvůj vzor, co? Jinak si neuvědomuji, že bych se tě na něco ptal nebo s tebou diskutoval o NĚČEM, takže si dej odjezd a příště drž odstup.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Klaudius

                          Klaudius 04.05.2010  08:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                          Vieš porovnať účinnosť spaľovacieho motora a elektromotora v číslach? myslím, že nejde o účinnosť pohonu, ale skôr o neporovnateľnú energetickú hustotu plnej nádrže a nabitých bateriek. Dá sa predpokladať, že negatívna bilancia batérií sa postupom času vzhľadom na konečne rozbehnutý vývoj bude zlepšovať.

                          Vodík - myslíš spaľovanie vodíka klasickým spôsobom, alebo palivové články? Oboje má podobné nevýhody ako elektromobil na baterky - problém s uskladnením paliva a nízku energetickú hustotu.
                          • 00 Reagovat !

                            foto BeranK

                            BeranK 04.05.2010  12:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                            Já bych sázel na palivové články. V Reykjavíku jezdí MHD (mají zde pouze autobus) na vodík už dost dlouho a nemají žádný problém, čerpací stanici u terminálu jsme si byl osobně prohlédnout. Rizikem je nádrž a armatury (jsou hodně drahé s ohledem na provozní a bezpečnostní požadavky), zase zbylá mechanika pohonu je mnohem jednodušší, než je tomu u spalovacích motorů. Ale hlavně - natankuješ a jedeš, nemusíš čekat, ža dobiješ ani nemusiš trnout kdy ti "šťáva" dojde. Jednou jsme sledoval pořad, kde mluvčí Shellu natvrdo řekla, že by to znamenalo konec poloviny těžařských firem, rafinérií a dalších aktivit. Výzkum a realizaci nejen zde blokují lobby, které těží a zpracovávají fosilní paliva....
                            • 00 Reagovat !

                              foto Klaudius

                              Klaudius 04.05.2010  20:35

                              « Vodík a spol.

                              Vieš čo nechápem? Ten jednostranný pohľad na alternatívne pohony. Bez ohľadu na to, či je to vodík, elektrina, alebo ešte niečo iné. Opakujem to zas a znova - elektrina v akejkoľvek forme (či z bateriek alebo z palivových článkov) nenahradí klasický spaľovací pohon. Nechcem povedať, že nikdy, ale určite nie v dohľadnej dobe nasledujúcich desaťročí. Prekážok je veľa. O.i. dlhé roky zaspatý vývoj, tým pádom slabá kapacita batérii, neexistujúca infraštruktúra a nedostatočná výroba elektriny alebo vodíka pre masové nasadenie (nehľadiac na to, že produktom palivových článkov je o.i. vodná para - vynikajúci skleníkový plyn :-) ). Elektrický pohon nemožno použiť na diaľkové trasy, neuplatní sa v letectve ani kamiónovej doprave. Prinajlepšom môže pomôcť spaľovacím motorom, alebo fungovať spolu s nimi ako double, keď spaľovací motor poháňa iba generátor na výrobu elektriny a dopĺňa tak kapacitu batérií. Elektrina môže fungovať v mestskej prevádzke a na kratšie vzdialenosti (prispeje tak k zníženiu hluku a čistejšiemu vzduchu v metropolách), ale nemôže plne nahradiť fosílne palivá. Preto držím palce všetkým priekopníkom, nech im ich snahy vyjdú - ale elektromobily budú ešte hodne hodne dlho iba alternatívou, a tak je potrebné sa na ne dívať. Preto ma netrápi čas dobíjania (koniec-koncov, na 80% kapacity je možné dobíjať viaceré elektromobily za pár minút), ani dojazd - tak ako všetko, aj elektromobil treba používať tam, kde je vhodný a jeho vlastnosti vyhovujú požiadavkám. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto twistedTSD

                    twistedTSD 03.05.2010  17:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                    :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 02.05.2010  14:14

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

            meriva sice uz ma nejaky ten rok za sebou, ale ak by si zvazoval v reale roomster vs.meriva, tak nevidim nejaky dovod pre roomstra. Jedinym dovodom pre neho su len motory tsi. Pred kratkou dobou bol vyber motorov tragicky
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 02.05.2010  19:53

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

            Správne. Roomster je čudo samo pre seba, nie MPV. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto velitel-mesta-bugulmy

          velitel mesta bugulmy 02.05.2010  16:14

          « Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

          Hele bez urážky, proč mladý Středoevropan se zájmem o auta fandí korejským automobilkám? Jestli děláš pro jednu z nich, tak ti to schvaluju, taky jsem rád, že v CZ i na SK někoho zaměstnávaj. Dál se mi líbí, že vytvářejí cenový tlak na tradičnější výrobce. Jiné důvody ale nenacházím.
          • 00 Reagovat !

            foto Subaru-in

            Subaru.in 02.05.2010  18:34

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

            Cenovy tlak *****
            Zamestnanost ****
            Konkurence *****

            Jen blazen by chtel 100% monopol jednoho jedineho koncernu a je uplne jedno zda se podivas do USA ci Evropy nebo Asie ... jinak by jsi mohl zapomenout na TSI ve Skodovkach a Ja nevim co jeste...
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 02.05.2010  19:20

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

            nerobim pre nich len im jednoducho fandim ;-) ked to nechapes poznam doktorov na to myslim ze sa volaju psychiatri >:-[] s nimi sa da porozpravat o vsetkom
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 02.05.2010  19:55

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

            Prečo by mal uvažujúci človek nefandiť komukoľvek, keď mu fandiť chce? Trochu podivné myslenie, kámo...
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 02.05.2010  20:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

              niektorym Cechom proste nevysvetlis ;-) su to ...
              • 00 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 02.05.2010  20:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                A niektorym SLovakom proste nevysvetlíš, že sa nedelíme na Čechov a Slovákov, ale len na viac či menej chápajúcich a rozmýšľajúcich - že?
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 02.05.2010  20:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                  >:D presne tak
                  • 00 Reagovat !

                    foto Klaudius

                    Klaudius 03.05.2010  06:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                    Aspoň ti to došlo?
                  • 00 Reagovat !

                    foto BeranK

                    BeranK 03.05.2010  12:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                    Trošku chudinka, co? Ale radši už se nesnaž nic vysvětlovat, my se tady bez toho zcela dobře obejdeme....
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 03.05.2010  17:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

                zamet si pred vlastnim prahem...
          • 00 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 03.05.2010  19:50

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot 3008 a 5008

            Možná jim fandí protože není xenofob ale je otevřený celému světu což ty nebudeš když škatulkuješ na mladé Středoevropany, ono je totiž fuk jestli středoevropan, američan či asiec všichni žijeme v globálním světě.
  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 02.05.2010  14:22

    tabulka

    tradicny vitaz je roomster a tak skoro sa to nezmeni (ked vobec niekedy). Venga sa po pomalom zaciatku prepracovala na 2. priecku a klobuk dole pre merivou, ktora je aj cez svoj vek ziadana
  • 00 Reagovat !

    foto Frasier

    Frasier 02.05.2010  15:48

    Scenic

    Gratulácia Scenicu...to auto sa fakt podarilo..jednoznačne najlepšia voľba v triede :-!
    • 00 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 02.05.2010  17:31

      « Re: Scenic

      Máš pravdu. Pokud hledáš rodinné auto do 500 000,-, tak asi skončíš v Grand Scenicu.
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 02.05.2010  19:49

        « Re: Re: Scenic

        prave si sposobil srdcovu zastavu Adovi >:-[] >:-[] .Francuzska kreatura firmy rendlik a syn a najlepsia >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 02.05.2010  19:57

          « Re: Re: Re: Scenic

          A ešte mu ukáž predaje v tej triede - jediný C-Max medzi samými Francúzmi....ostatní až za nimi...
          Renault by mal už konečne nasadiť nástupcu Modusu, túto triedu už silne zanedbáva. Vzhľadom na postupne sa zvyšujúcu výrobu by tiež mohol myslieť na nový Espace a neprenechávať triedu, ktorú v Európe prakticky zaviedol, ostatným...
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 02.05.2010  20:27

            « Re: Re: Re: Scenic

            ada je samostatna kapitola...aj ten c max ma francuzske turbo kachle >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto BeranK

            BeranK 03.05.2010  13:58

            « Re: Re: Re: Re: Scenic

            Espace není zázrak a ve srovnání s konkurencí nemá zdaleka tak dominantní postavení jako Scenic. Scenic je prostě skutečně třída sama poro sebe. Etalon. I když je to renault, je to něco jako golf ve své kategorii. Tady a u původního Twingy bych viděl největší výdobytky renaulta. Bohužel, napodobit nebo rozvinout Twingo nejde a jeho nástupce je tak trochu o ničem, prostě další pidiauto. Scenic je o něčem jiném - nová třída a náskok, který se oproti snažící se konkurenci rozhodně nezmenšuje.
            • 00 Reagovat !

              foto Klaudius

              Klaudius 03.05.2010  15:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

              Scenic to prebral po Espace, akurát Espace je proste na značku akou je Renault už hodne drahý voz, a súčasná generácia je už dosť morálne zastaralá. vraj sa dokonca nová generácia neplánuje, ak to teda ešte nezmenili.

              Twingo II je podľa mňa omyl. Nie že by to bolo nepatričné auto, ale pod menom Twingo si predstavujem príjemné vozítko s jednopriestorovou karosériou a ohurujúcou ponukou priestoru (vzhľadom na rozmery), čo druhou generáciou pokazili.
              • 00 Reagovat !

                foto BeranK

                BeranK 03.05.2010  16:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

                Já na Scenicu obdivuju, že v době jeho vzniku existovaly tyhle auta jenom ve velkém provedení. Pak přišli renaulťáci s nápadem, že to udělají stejně, ale v malém. A dodnes se jim všichni dívají na paty. S tím Twingem bych se někdy rád dozvěděl, jak to vlastně bylo s vozidlem Wars. Poláci údajně (bylo to kdysi za socíku ve světě motorů) vyvinuli tuhle dvouprostorovou karoserii a tvar byl shodný, pak dlouho dlouho nic a pak se objevilo Twingo. Ten prostor mně taky dostal, movitější kamarád vlastnící už před mnoha lety pětkovýho bavoráka (měří dva metry) to koupil manželce, když se jim narodil syn a nakonec se prali o volant - ve městě dokonalé a prostor taky. Prostě legenda. S tím Espacem jsme byl jednou na horách (dva roky nazad) a bylo to nejméně příjemné, pohodlné a hlavně skladné vozidlo od renaultu, co jsme kdy jel. Val Satis, či jak se to jsmenuje, vypadal zvenčí podivn, ale vevnitř to bylo pohodlné prostorné auto na klidné cestování. Espace ani náhodou. GrandScenic je podlě mně rozhodně lepší, ale nejvíc se mi kupodivu stejně líbí ta krabička od Citroenu, ale z tou nemám osobní a praktickou zkušenost.
                • 00 Reagovat !

                  foto Klaudius

                  Klaudius 04.05.2010  08:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

                  Keď to vezmeš v čase naspäť, v Európe keď prišiel Espace, tiež ešte na trhu nič také nebolo. Z jednej skúsenosti asi nie je adekvátne hodnotiť model ako taký.
                  Ale so Scenicom súhlasím, je vynikajúco navrhnutý, čo sa týka pohodlia a priestoru.
              • 00 Reagovat !

                foto Bruno-Ferari-aliaz-Mike-Gaucher

                Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher 03.05.2010  21:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

                Twingo je chlapci coolový jako blázen, což dokládají stále se zvyšující prodeje, bohužel na jih od nás.
                Má ale poměrně vysokou cenu a né příliš konzervativní desig, proto člověk raději sáhne např. po Cliu, když už se rozhodne pro Rencka.
                Jinak Twingo je skutečnou ozdobou silnic. Ovšem tady, kde oku lahodí design by liška, je hranice vkusu a nevkusu malinko posunutá.
                • 00 Reagovat !

                  foto Klaudius

                  Klaudius 04.05.2010  08:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

                  Ani by som nebral v úvahu vkus-nevkus. Negatívne hodnotím zmenu koncepcie auta, nie auto ako také.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bruno-Ferari-aliaz-Mike-Gaucher

                    Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher 04.05.2010  17:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

                    Sorry Claudie, ale nesouhlasím.
                    Tohhle Twingo II je koncpečně jinde zcela záměrně. Co zůstalo, je jeho hravost, sympatický vízor a nadčasová coolovost.
                    Myslím, že pravdivost mých slov dokazují stále rostoucí prodeje a zvyšující se podíl na trhu.
                    Twingo není můj šálek kávy, ale přesto, anebo právě proto je mi něčím moc sympatické.
                    :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Klaudius

                      Klaudius 04.05.2010  20:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

                      Nebuď smiešny, už si niekedy videl, aby automobilka zmenila koncepciu auta neúmyselne? >:D Jasne, že to bol zámer tvorcov, akurát ja sa s ním nestotožňujem. Mne bola sympatickejšia a coolovejšia jednotka, dvojka už nie je tak výsadná a výnimočná, hoci je to tiež celkom hravé auto - ale je už z iného cesta a ten koláč mi už proste tak nechutí. To je celé. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Bruno-Ferari-aliaz-Mike-Gaucher

                        Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher 04.05.2010  22:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Scenic

                        To že ti nechutí ještě neznamená, že mám pravdu já.
                        A prosím příště bez urážek. Děkuji. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 03.05.2010  22:51

              « Re: Scenic

              Na Twingo moje stará pořád s láskou vzpomíná. Ve dvaceti na něj přešla z Faforita a od té doby nechce nic jiného než Renaulta. Přes Clio a Megana si vyprosila Grand Scenica. Jen je trochu divné, že ten Grand Scenic dnes stojí skoro stejně jako před 15 lety Twingo. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 03.05.2010  18:39

      « Re: Scenic

      Já spíše nechápu, že v titulku stojí, že C-max je druhý, ale o tom, že Scénic je první, se tam nepíše. :no: Chápu, že se o prvenství škodovek v titulcích o prodejích často nepíše, přecejen je to samozřejmost, ale že by prvenství Scénica byl už takový evergreen?
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 04.05.2010  08:16

        « Re: Re: Scenic

        Jasné, kto iný ako Scenic môže byť prvý? >:D ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Chlapec s autismem postavil největší repliku Titaniku z lega. Teď doplula do USA

Chlapec s autismem postavil největší repliku…

Největší světovou repliku neslavně proslulého parníku Titanic, která kdy byla sestavena z kostek lega,  trvalo…

„Žena hrdinka.“ Janu Nagyovou navrhli na státní vyznamenání

„Žena hrdinka.“ Janu Nagyovou navrhli na státní vyznamenání

V Poslanecké sněmovně se sešly návrhy na státní vyznamenání, které posoudí příslušný podvýbor. Mezi zasloužilými…

 

iSport.cz

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a farem, ale i mazáci

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a…

Sotva skončil jeden velký turnaj, prakticky hned je tu další. Na ZOH v Pchjongčchangu se umístil český tým pod…

SESTŘIHY: Olomouc se vrátila před Spartu, Plzeň porazila Brno

SESTŘIHY: Olomouc se vrátila před Spartu, Plzeň…

Fotbalisté Sparty ve 25. kole HET ligy zdolali i díky parádní trefě Nicolae Stanciua Jablonec 2:0. Na třetím…

 

Reflex.cz

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

KSČM nadále povede Filip, ve druhém kole volby porazil Skálu

Komunistickou stranu Čech a Moravy nadále povede Vojtěch Filip. Ve druhém kole tajné volby mu delegáti dnešního…

Skoro zázračná špalda: Dávala vojákům sílu do boje a pomáhá s trávením

Skoro zázračná špalda: Dávala vojákům sílu do boje a…

Svatá Hildegarda z Bingenu prý prohlásila: „Kdyby už člověk nemohl nic jíst a nic mu nepomáhalo, špalda jej…