Citroen C1 dostane s faceliftem singleframe
Facelift znamená především výraznou změnu v tváři nejmenšího Citroenu. V novém nárazníku je mohutný oválný tvar, připomínající singleframe, který už nějaký čas nesou všechny modely značky Audi. Od druhé úrovně výbavy bude ovál orámován chromovanou lištou. Nové jsou dva odstíny vnějších laků karoserie šedá Mica a modrá Electra.
Nové materiály v interiéru (tmavě modré ladění nebo červené Bordeaux) doplňuje nyní také třetí luxusní stupeň výbavy Exclusive. Čalounění sedadel je v tom případě provedeno v kombinaci kůže/Alcantara, volant i hlavice řadicí páky jsou obšity kůží a interiérové doplňky jsou černé s vysokým leskem. Standardní výbava nejvyššího stupně obsahuje klimatizaci, kola z lehkých slitin a rádio s CD přehrávačem.
Po technické stránce se nic zásadního nezměnilo. V nabídce je stěžejním modelem stále tříválec 1,0 VVT-i od Toyoty, který má jen nepatrně nižší kombinovanou spotřebu 4,5 l/100 km, místo původních 4,6 l/100 km. V nabídce je i nadále automatizovaná převodovka Sensodrive a vznětový tříválec 1,4 HDi (40 kW). S ním má Citroen C1 kombinovanou spotřebu jen 4,1 l/100 km.