Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroëny C5 a C6 dostanou nový šestiválec 3.0 HDi

Nový motor, ohlášený již pro Jaguary a Land Rovery, by měl nahradit stávající 2,7 HDi.
Zpět na článek
13. 6. 2009 10:32
13. 6. 2009 10:53
13. 6. 2009 11:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 20:03
13. 6. 2009 21:20
13. 6. 2009 11:56
13. 6. 2009 13:17
13. 6. 2009 13:35
13. 6. 2009 14:09
13. 6. 2009 11:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 11:01
13. 6. 2009 11:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 11:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 12:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 12:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 16:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 08:54
neregistrovaný "nrV"
13. 6. 2009 11:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 6. 2009 19:52
neregistrovaný "Donovan"
14. 6. 2009 11:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 21:37
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 21:57
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 22:11
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 21:56
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 22:20
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 22:39
neregistrovaný "maxo"
14. 6. 2009 08:26
13. 6. 2009 20:23
13. 6. 2009 21:16
14. 6. 2009 00:30
neregistrovaný "FR34K"
14. 6. 2009 11:23
14. 6. 2009 22:42
14. 6. 2009 23:14
15. 6. 2009 08:44
15. 6. 2009 14:45
15. 6. 2009 15:49
15. 6. 2009 16:46
15. 6. 2009 17:07
15. 6. 2009 19:04
15. 6. 2009 19:11
15. 6. 2009 19:16
15. 6. 2009 20:17
15. 6. 2009 20:34
15. 6. 2009 20:55
14. 6. 2009 23:34
15. 6. 2009 07:21
13. 6. 2009 10:32
C6
Motor to bude asi dobrej, ale co je pro mě ještě větší novinka, že existuje taky Citroen C6. Kde se to dá potkat? >:D
Rozbalit vlákno
50
13. 6. 2009 10:53
Re: C6
C6 si kupi iba clovek ktory vie co chce(fajnšmejker)..v tejto triede sa ide automaticky do 3 nemcov :yes: v tjeto triede by som mal jedinu dillemu..ci M-B E alebo C6 :yes:alebo skor C5 tourer 3.0HDI :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 11:01
Re: C6
Já bych do svého výběru přidal i Vel Satis. Je osobitý, kvalitní a má stále co nabídnout :yes:
Avatar - positivemind
13. 6. 2009 20:03
Re: C6
To rozhodně, do něj by ten motor šel také. Neví se jestli ho čeká modernizace, či kvůli malým prodejním úspěchům upadne v zapomnění?
Avatar - ryman
13. 6. 2009 21:20
Re: C6
vel satis už je dneska moc starý.. sice je zajímavý, ale ani nesedí do nového designového stylu značky.. a má tři docela podstatné vady: 1. cena, 2. jen předohrab, 3. automatická převodovka :-(

ale neříkám, že bych ho nebral.. v nissaním 3.5litru s přestavbou na lpg >:D >:-[] .. přece jen to je jediný současný rencek s víceprvkem vzadu (takže by nemusel být takový tanečník jak laguna kolikrát na tych českych škarpach ;-\ )
13. 6. 2009 11:56
Re: C6
Aha, v tom případě fajnšmekři v Česku vymřeli :-)
Avatar - euro89
13. 6. 2009 13:17
Re: C6
Nevymřeli. Nemůže vymřít něco, co tu nikdy nebylo! Češi nikdy neměli vkus a je jedno, jestli se budeme bavit o autech, oblečení nebo o čemkoliv jiném... :-! čech dá vždyky přednost Octavii Combi TDI a tričku z "céáčka" před Lancií a košilí od Bosse... tak to prostě je, bylo a bohužel i bude :no:
13. 6. 2009 13:35
Re: C6
Lancia - italskej krám. F tédéíčku odvezu i lopatu a montérky a aspoň mi nebude líto, že je to zašpiněný. Tygří potahy se dají koupit znova, Maruš dokonce říkala, že na ně maj' v lídlu teďkon slevy.

A teď vážně: Boss je jiná cenová kategorie, kdybych měl plat řekněme 22 000 Kč, tak taky radši vlezu do "céáčka" a za zbytek koupím něco dětem.
A to oktávka? To je taková česká malost, mít co největší krávu, navíc je to "český".
13. 6. 2009 14:09
Re: C6
Jestli hodnotíš vkus Čechů podle toho, že nekupují C6 tak jsem rád, že jsem taky bez vkusu :-) Tady je potíž v autě samotným a ne ve vkusu lidí. Potíž byla jedině ve vkusu designéra,který vytvořil auto pro sebe a vedení Citroenu, že tohle pustili ven. Např. Velsatis je ten samej případ a těch pár exotů (v dobrým slova smyslu) co si to koupěj to nezachrání. A co se týče vkusu třeba na oblečení, tak jsme pořád o level výš než třeba Němci nebo Rakušáci.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 15:04
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
S tím vozem "budiž" - a já osobně si NEmyslím, že většímu prodeji vozů jako Citroën C6 "brání" design či použitá technika - popravdě NEJvětší vliv má "znáček na kapotě" ;-)
To ale jen tak "mimochodem" - docela jste mne ŠOKL tím (velmi) "sebevědomým" prohlášením o "... oblečení"!!!!
Celkem "pravidelně" se pohybuji po těchto třech státech a se vší ROZHODNOSTí říkám, že tady jste NE"trefil" ani stodolu!
NEmíním to jako "urážku" - prostě JEN NEvím co vás k TAKovému "prohlášení" vedlo a osobně si myslím že jste HODNĚ "vedle" ...
... já osobně dám třeba docela DOST na boty a v tomto ohledu češi bohužel zatím VÝRAZNĚ "zaostávají" (ehm, mám na mysli i "čistotou" obuvi - doufám že tím nikoho NEurazím, ale o tom že jsou v oblečení zatím relativně VELKÉ rozdíly jsem PŘESVĚDČENA - asi tak na 99,999% ;-)
PS: Mimochodem ODKUD pocházíte/KDE se "pohybujete" s ČÍM to "srovnáváte"?
PPS: Já jsem v tuto chvíli ve Wien (v pondělí ráno přijedu do Prahy, tak se zkusím ještě dnes/zítra venku "zasoustředit" a pak během týdne v Praze ...
Pěkný den (tu dnes je - a jak PĚKNĚ chodí lidé oblečeni :-)
13. 6. 2009 18:11
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
Znak na kapotě Citroenu nepřidá, to máš pravdu. Ale pokud by s něčím takovým přišel designér třeba u Mercedesu, tak ho pošlou zpátky na píseček :-)
S oblíkáním vedle nejsem, za vzorek beru ženy hlavně mladší generaci (do 30 let). Tak se ve Vídni kolem se podívej ;-) Ono oblíkat se víc značkově ještě neznamená vkusně. Stejně tak se třeba oblíkají líp ženy v Brně než v Praze, toho si taky všimni.
P.S. Bydlím zhruba uprostřed mezi těmito městy.
Avatar - Pierro
15. 6. 2009 10:43
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
Provokatére ty asi budeš opravdu mimoň... >:D >:-[]
15. 6. 2009 23:12
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
Z Mimoně nejsem,ale ty asi budeš z Prahy... >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2009 20:02
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
Zhruba "v polovině"? ;-)
Tam "znám" jen Jihlavu a dostala jsem tam před pár lety POSLEDNí českou (naštěstí malou) pokutu (NE-spravedlivě! ;-) ), ale porovnám-li Wien a Prahu - je mi líto, MUSíM trvat na svém!
NE že bych "sledovala" či "přehled" měla zvláště o mladých dívkách (do 30ti) o nich se zmiňujete a možná máte pravdu, že tam je rozdíl (možná i výrazně) menší než u vyšších věkových kategorií, ale myslím že se (zcela JEDNOZNANČNĚ) mýlíte (a s rostoucím věkem se rozdíl myslím dokonce zvětšuje, u lidí důchodového věku to už ani NEkomentuji) ;-)
PS: Bydlím "zhruba" ;-) ve TŘECH městech a jsem relativně často ve TŘECH státech a v česku mám docela PROBLÉM si něco pěkného koupit!
V Praze v Pařížské ulici je DRAHO (dokonce DRÁŽ než ve Wien), přitom nabídka - a to BEZ přehnánění - není ani poloviční (popravdě snad ani desetinová)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
20. 6. 2009 20:14
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
"(popravdě, nebo popradě... snad ani desetinová...) ;-)
HViV! :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2009 20:37
Re: Milý white label(e) ...
PRA(v)DA co se PRADA týče - má se to prý v Praze již BRZY zlepšit a má tam být "speciálka" - tak jsem ZVĚDAVA (na nabídku a na ceny ;-)
Zív - jsem dnes "mutvá" (a trochu "mutvo" je i zde, takže
Dobrou noc a (pak) pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 15:11
Re: Milý euro89!
Já cítím nepatrné a "pomaličku" se přibližující "zlepšení" ;-)
Mimochodem Lancia Delta se mi docela LíBí(la) a některé motory má VELMi zajímavé (kdo si místo ní raději koupí "lidověautí" Škoda Octavia TDi - JEHO věc/JEHO "škoda" :-) )
Můj Buřtík si raději kupuje (elastické) košile od Boss (zvlášť ta černá mu moc sluší) a JE původem čech..
... tak snad "šance žije" :-)
Pěkný den (v Lancia Delta a v košili Boss ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 11:00
Re: Milý euro89!
Já jich poslední dobou vídávám celkem dost (na to, jak je to auto nekonvenční)... :yes:
Avatar - T613
13. 6. 2009 11:01
Re: Milý euro89!
taky jsem viděl dva kousky minulý víkend v Brně. Krásné lodě. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 11:03
Re: Milý euro89!
Nejčastěji ho vídávám v černé a tmavě šedé... to sedne :yes: Pečlivěji jsem si omrknul i tu (mnohými kritizovanou) palubní desku, která zase tak strašná není...
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 11:21
Re: Milý Avantime!
Mně se Citroën C6 VZHLEDově "líbí" od dost více "zvenku" než "zevnitř" - ale jinak ta palubka NENí žádné "drama" a "zpracování/použité materiály" je/jsou myslím docela "ok" - jen prostě mohla být, vzhledem k poměrně "originálnímu" extteriéru ... "zajímavější/originálnější" - toť vše ;-)
Pěkný den (třeba s Citroën C6 V6 3.0 HDi :yes: :-) )
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 11:46
Re: Milá Kylie!
Máte pravdu. Palubní deska jako taková je možná (ve srovnání s exteriérem) trochu usedlejší, ale interiér je skvělý (například jedinečné výplně dveří). Jinak exteriér je fantastický :yes:

Také přeji pěkný den (s Citroënem C6 V6 3.0 HDi by byl jistě příjemný :-) :yes: )
Avatar - white label
13. 6. 2009 11:55
Re: Milá Kylie!
Naopak... interiér, tedy podle fotek, se mi také nelíbí, havně celé pojetí palubní desky a jejího středového panelu... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 12:13
Re: Milá Kylie!
Já s tím nemám problém, možná trochu slabším článkem je menší tvarová nápaditost palubní desky... která mi ale moc nevadí.

Středový panel přehlcený tlačítky je problémem i u levnějších modelů PSA, u C6 to ale měli trochu vychytat...
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 12:29
Re: Milý Avantime!
Ten "středový panel" je prostě JEN - ten samý co je v C5 a Peugeot 407 ;-\
PS: Já ty v tomto směru na ty "novinářské" řeči/hodnocení až tak NEdám, neb když s (jakýmkoliv) autem chvíli jezdíte, tak si prostě "zvyknete" a děláte to či ono "popaměti" (a jedno zda tam je "čudlíků" 10 či 20 ;-)
Popravdě JÁ mám spíše "problém" když "přesednu" do jiného(-ch) vozů, docela mi "trvá", než se "přeorientuji" i v těch "základních" věcech jako jsou stěrače apod. (neb u jedno výrobce je tohle páčkou "nahoru", u druhého stejnou páčkou "dolů" - dnes jak jsou už většinou "sdružená" ovládání, tak navíc třeba "dozadu a nahoru" atp. a TO mi OPRAVDU dělá chvíli "problém" - ale když jezdíte JEDNíM vozem, tak si po pár km/dnech prostě "zvyknete" a "je to" - jak říkají Pat a Mat :-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 12:34
Re: Milá Kylie!
Jistě, je to o zvyku. Ale přeci jen jsem pro ergonomii a logické rozmístění ovladačů, a v případě luxusního modelu C6 to mohli, od levnějších modelů PSA, trochu odlyšit. Nicměně, jak říkáte, je to o zvyku ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 12:54
Re: Milý Avantime!
Ale to já SOUHLASím - dokonce myslím že to MĚLi "odlišit" - asi "holt" PENíZky... ;-)
PS: S tou "ergonomií" jsem právě "maličko" narážela na novináře, krom některých OPRAVDOVÝCH NEsmyslů je to trochu "individuální", já jsem třeba "levák"(-čka, kruciš v té češtině to zní NE"bezpečně" :-) , prostě píši LEVOU rukou, takže některé věci "vidím/cítím" JINAK, já osobně se vždy ZAVŘU v /novém/ autě a "sahám" si na vše a jde o to jak MNĚ "vyhovuje" co kde je a hlavně JAK se /mi, mně!/ na to "sahá")
PS: Mně třeba vyloženě VYHOVUJE tolikrát "kritizované" bmw rozhraní - až NEchápu KDO to může "kritizovat" :-)
Prostě z MÉHO pohledu jde o to, jestli na vše "bez problémů" snadno a "příjemně" dosáhnu a jestli se mi na to "sahá" dobře - reálné ovládání je pak už jen otázkou trocha času a zvyku ;-)
Pěkný den (docela JE, takže se LOUČíM :-)
Avatar - white label
13. 6. 2009 15:24
Re: Milý Avantime!
První tu machruješ, že píšeš všemi deseti... a nakonec se přiznáš, že píšeš jen jednou rukou... a ještě k tomu levou..., se potom nedivím, jak to vypadá, když musíš používat místo "Shiftu" jen "Caps Lock"...
:no: 8-s >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 16:05
Re: Milý Avantime!
Penízky stojí za kdejakým "přešlapem" :-( , no nic, nezbývá nic jinéhom než si zvykat...

Pěkný zbytek dne :-) (také bych někam vyrazil, ale zlomenina nohy mi to komplikuje...).
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 12:14
Re: Milý whi-bel(e)!
Na palubní desce se (všichni) myslím víceméně "shodneme", pokud je "interiérem" myšleno i TO OSTATNí v kabině (o čemž mluvil Avantime), tam je to už od dost lepší, dveře a jejich výplně a docela originální "kapsy" již zmínil, sedadla/křesla jsou "odpovídajícící" a "pocit" z prostoru v kabině je už dobrý-velmi dobrý ... jde opravdu "jen" o "vytvarování" palubky - to prostě MOHLO být (a o dost!) "lepší"..
PS: Mimochodem "napadne vás", vzpomenete si na nějaký interiér který vás opravdu "bere"? ;-)
Avatar - white label
13. 6. 2009 15:19
Re: Milý whi-bel(e)!
"Bere" je docela silné slovo, ale v této třídě to bylo dřív určitě BMW5(E39), ovšem dnes už spíš Audi A6...
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 15:28
Re: Milý whi-bel(e)!
Ano to máme (skoro)"stejné" - najít interiér, který mne OPRAVDU "bere/oslovuje" - to je až NEuvěřitelně/NEpochopitelně "těkžké", že?
Jsou takové o kterých se ŘíKÁ a PíŠE že jsou buď "skvělé" či naopak, ale já v nich až TAK (obrovský) rozdíl NE"cítím" - asi na ten "pravý" stále ještě "čekám" ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "nrV"
14. 6. 2009 08:54
Re: Milý whi-bel(e)!
Tam jsem měl možnost nedávno vyzkoušet novou Lagunu III a z jeho interiéru jsem byl opravdu velmi nadšen.
Avatar - ryman
13. 6. 2009 20:59
Re: Milý whi-bel(e)!
souhlas.. audi svými interiéry opravdu jede... (pokud se teda nejedná o nejčernější možnou variantu a pokud vynecháme interiér A3) :yes: :-)
Avatar - white label
13. 6. 2009 22:07
Re: Milý whi-bel(e)!
No vidíš... a mně se ta nejtmavší varianta interiéru A6 (včetně tmavého čalounění střechy) kombinováná s "hliníkem" líbí právě nejvíc...
Naopak A3 mi vedle Golfu nikdy moc nedávala smysl, s "vyjímkou" např. S3...
Avatar - white label
13. 6. 2009 11:43
Re: Milý whi-bel(e)!
Krásné lodě to možná jsou, bohužel ne krásná auta... ;-)
Taky to jsou možná (svým způsobem) i designové unikáty, ale určitě né nějaké designové skvosty...
K opravdu zajímavému designu měl mnohem blíže i ten Avantime...
:-!
Avatar - T613
13. 6. 2009 12:35
Re: Milý whi-bel(e)!
věc názoru. C6 mě vzhledově bere mnohem více než A6 nebo "5". Ale u pětky je to dáno hlavně tím, že nemám rád bengl styl. Tím nehodlám říkat, že A6 (nedejbože "5" je horší než C6. To ani omylem.
Nicméně je třeba říct, že co jsem zatím viděl a četl recenze na C6 tak příliš negací jsem na tento vůz nezachytil (v 5th gear prakticky žádné). Bohužel je to JEN citron
Avatar - white label
13. 6. 2009 15:34
Re: Milý whi-bel(e)!
S tím bengl stylem se určitě shodnem a A6 mě designově oslovuje spíš v provedení Avant/Allroad, než jako "limuzína"...
Avatar - ryman
13. 6. 2009 21:02
Re: Milý whi-bel(e)!
ale tak nová faceliftovaná verze je i v limuzíně k nakousnutí... teda pro mně.. je fakt že původní limuzína je docela nuda.. ale kombík je :yes: :yes:
Avatar - white label
13. 6. 2009 22:10
Re: Milý whi-bel(e)!
Facelift pomohl ze všech karosářských variant A6 opravdu nejvíc sedanu, ale jak píšeš dále.... :yes:
Avatar - white label
13. 6. 2009 11:24
Re: Milý whi-bel(e)!
Celkem dost...?!?
Kolik tak asi různých kusů týdně...? ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 6. 2009 11:47
Re: Milý whi-bel(e)!
Na to, jaké je to auto, jich bylo celkem dost... ;-)
Avatar - white label
13. 6. 2009 11:49
Re: Milý whi-bel(e)!
Tak jak si to napsal teď..., s tím nemám žádný problém... >:-[]
neregistrovaný "Donovan"
15. 6. 2009 19:52
Re: Milý whi-bel(e)!
Ja jsem to třeba pochopil hned z první ;-)
Avatar - white label
15. 6. 2009 20:14
Re: Milý whi-bel(e)!
No jo..."Jasoňu", ty si prostě jednička... :yes: >:D

P.S. Jako Jirka s Mirkem... ;-)
Avatar - positivemind
13. 6. 2009 20:09
Re: Milý whi-bel(e)!
Co mě fakt mrzí je interiér, to je hrůza! Prvky C5/P407? To do tohohle nepatří :-(

Exteriér je něco neskutečnýho, ale uvnitř... uvnitř bohužel :-( a * si nevozíš venku, ale v interiéru
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 6. 2009 11:09
Re: Milý whi-bel(e)!
Člověk si ten interiér musí nějak vymazlit... ale čudlíky z levnějších aut koncernu PSA nezakryje...
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2009 11:13
Re: Milý whi-bel(e)!
Tak to "chodí" - "čudlíky" z levnějších aut najdete i v Aston Martin a v Maserati je CD/tuner z Citroën C4 atp./atd. - to je prostě "realita" ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 11:13
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
Já C6 sice měla půjčený od ČESKÉHO dealera, ale před časem nějaký "chytrák" na českém zastoupení Citroën ROHODL, že pro těch pár kusů co se za rok v česku prodá to NEstojí "zato" a z české nabídky "vlajkovou loď" STÁHL a VŮBEC ho v česku NEnabízí (tak jako spoustu dalších "věcí") ... takže i když NEtuším ODKUD přesně jste, doporučuji vyrazit nějakých 200-300 km na sever, severzápad, západ, jihozápad či jih a máte "dobrou" šanci že to "vyjde" (a s C6 SETKÁTE se :-)
Šťastnou cestu a příjemné setkání "luxusnějšího" druhu ;-)
13. 6. 2009 11:59
Re: Milý Pro vo-cat eur(e)!
Díky za radu, až pojedu do Francie, tak do nějakýho muzea zajdu :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 11:17
Zajímavé ...
... již jsem slyšela/četla, že v CITROËNech bude V6 3.0 HDi mít: 175/176/177 kW, 240/241 PS, 450/460 a 500 Nm - tak SCHVÁLNĚ.. to jsem OPRAVDU zvědava :-)
PS: A tak nějak již "chápu" proč jsem nedávno dostala TAK "lukrativní" nabídku na C5 V6 2.7 HDi Exclusive ;-)
Pěkný den (a to s C5 či C6 a V6 3.0 HDi asi BUDE! :-) )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 15:34
Víte že ...
... Citroën C5 (i bez MŇAMkového motoru V6 3.0 HDi) získal ocenění "Japan Car of the Year"?
A to SAMÉ dostal i v Deutschland (tedy "importovaný" vůz)?
A v Österreich má "Fleet Car of the Year" - a v česku sice místní zastoupení Citroën ZRUŠILO třeba dovoz C6, ale o těchto "drobnostech" MLČí a snad je až "tají"? ;-)
PS: Docela NEchápu...
Pěkný den (v oCENĚNÉM Citroën C5 :yes: :-) )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
13. 6. 2009 18:32
Šest ran do klobouku
C5 je zpět. A to tak, že ve velkém stylu. :yes: Kdo jiný dnes v mainstreamu dokáže nabídnout šest dieselových válců se dvěma turby a pěti sty newtonmetry? Do pořádný káry s nejlepším podvozkem prostě patří silný šestiválec... A pak jsou tu ti ostatní... ti čtyřválcoví :-!
C5 s novým srdcem je skutečný Ciroën, takový jaký býval dřív. Komfortní, luxusní kočár, co kdejakým červeným "íčkům" elegantně ukáže dvojitou koncovku výfuku. Tedy pokud jí vůbec zaregistrují přes to rudo, co uvidí ;-) A jednu z mála nectností "Cépětky" vyřeší špičková převodovka Aisin. Na tuhle "pětku" se vážně těším.

C6.....
C6 V6. Vyslovuje se to pomalu a potichu. Jako v kostele. Kdo nezkusil, nepochopí. Teď začíná C6 konečně dávat smysl.
P.S. Já už v C6 něco najezdil, takže si nemusím nic představovat a domýšlet "coby, kdyby".

Až ten nový motor dostanu do rukou, hodím to na blog.
Rozbalit vlákno
42
13. 6. 2009 19:42
Re: Šest ran do klobouku
"Do pořádný káry s nejlepším podvozkem prostě patří silný šestiválec"... od Fordu.
Avatar - Perun
13. 6. 2009 20:42
Re: Šest ran do klobouku
Deadlifte, patent na pravdu sice nemám, ale tuším, že k informacím z vývoje v PSA (alespoň ke spolupráci s koncernem Ford) přístup nemáš. V takovém případě je lepší napsat "myslím si, že" nebo "podle mého názoru" atp..

Prestižní koncernová značka Fordu dostala přednost čistě z marketingového důvodu, reálný vývoj je čisté PSA (ještě nedávno jsem si myslel, že 2,7 HDI je od Jagu, ale neměl jsem pravdu, stačilo se prostě jen zeptat u zdroje).

Ford využívá vývoje PSA a třeba "svůj" 2,0 TDCI si skutečně také vyrábí (v Británii), je to ovšem licenční výroba HDI, přičemž některé z jeho variant mají pozměněný motormanagement. Na druhou stranu (pokud se to za poslední rok nějak nezměnio) Ford pro sebe a koncernové značky doslovně kupuje (!) motory 1,6 HDI v obou variantách i starší 1,4 HDI. 2,2 TDCI bi-turbo není také nic jiného, než nákup dřevěné bedny s příslušenstvím někde v Doveru. Ford používá jako jedinou svou vlastní jednotku neslavnou 1,8 TDCI.
Na druhou stranu se Ford PSA "revanžuje" tím, že mu poskytl motory 2,2 TDCI užitkové řady PUMA do aut typu Jumper a Boxer. PSA tím ušetřilo, motory ale za moc nestojí a zejména poddimenzované převodovky (rovněž součást dodávky Ford) trpí značnou nespolehlivostí.

Takže ještě jednou Lifte, dokud píšeš jen svůj názor a jako názor ho prezentuješ, je to ok, protože na to máš nárok, jak to začneš vyhlašovat za fakt, stáváš se hospodským křiklounem.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 20:59
Re: Milý Perun(e)!
Já šla "odshora" a ZROVNA jsem chtěla udělat Deadlift(ovi) RADOST a sotva "mu" svůj příspěvek "odešlu", tak narazím na ten VÁŠ (co mu radost asi ne Ne a NEudělá ;-)
Pěkný den
PS: Asi se pro místní komunitu "obětuji" a Citroën C5 V6 3.0 HDi podrobím DLOUHODOBÉMU (odhadem asi tak 150.000 km dlouhému) testu :-)
Pěkný den ;-)
Avatar - Perun
13. 6. 2009 21:13
Re: Milý Perun(e)!
Sebeobětování tohoto druhu Vám sice svatozář nenadělí, ale beru Vás za slovo - koukejte tu toho mazlíka potom vyvěsit na MACZ ;-)
P.S. Mondeo tu dvouturbovou 2,2 HDI už nějakou dobu používá - dle mého názoru jí úprava motormanagementu prospěla a motor má subjektivně ještě trochu víc l´envie a vivre :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 21:18
Re: Milý Perun(e)!
Opravdu? (to je k tomu Mondeo) ;-)
Odkdy? Já jsem myslela, že u Mondeo sice "vyhnali" VÝKONovou špičku nepatrně výš, ale že jde o JEDNO turbo (a dvě si PSA nechal pro sebe ... a z toho důvodu - tedy to NEvím, to se "domnívám" - NEní ona Biturbo verze ani v Mitsubishi a Land Roveru a ... ale VY se zdáte "informovaný" - POUČTE (prosím ;-)
NE"znalou" (NEní v tom žádná "ironie", já OPRAVDU NEvím/NEjsem si jista - s tím že už i Mondeo má to Biturbo jste mne OPRAVDU překvapil ;-)
PS: Já myslela, že "amour de la vie" má PROTO že tam je jedno (1) VELKÉ turbo (ta 2 subjektivně působí "klidněji/vyrovnaněji" ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 21:37
Re: Milý Perun(e)!
mondeo 2,2 TDCi nema 2 turba. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 21:42
Re: Milý maxo!
TAKÉ si to "myslím" ;-)
13. 6. 2009 21:52
Re: Milý maxo!
Jsou dve verze toho sameho motoru 2.2, Mono a Twin. Ford vyvijel obe. ;-)
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 21:57
Re: Milý maxo!
ale do fordu sa dava, len s jednym turbom a ze by to ford vyvijal o tom nic neviem. ;-)
13. 6. 2009 22:06
Re: Milý maxo!
Tak cti... [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:10
Re: Milý Deadlift(e)!
Já tedy NEbýt "rodná angličtinář", ale myslel jste to:
"PSA leads production on a separate 2.2 litre engine for the companies´ upper mid-range and executive vehicles"? ;-)
13. 6. 2009 22:17
Re: Milý Deadlift(e)!
Ano "production" ale ne "separate developed".

"Designed, developed and built in the UK"

jsme doma ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:25
Re: Milý Deadlift(e)!
NEvím jak vy, já DOMA jsem :-)
PS: Nějak jste si NEporadil s tím mým minulým C5 2.2 HDi ;-)
PPS: To jste si přečetl tenhle JEDEN FORDí text a trochu "po svém" ho zde "presentujete"?
MOC moc MOC se "těším" JAK asi "vysvětlíte" motor v mém minulém voze ;-)
13. 6. 2009 22:39
Re: Milý Deadlift(e)!
Mondeo nebo Transit mel take 2,2 uz v minule generaci. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:50
Re: Milý Deadlift(e)!
Vy JSTE sle NE"oblomný" :-)
PS:
1) myslím že ty staré výsledky Engine of the Year (v jednom ročníku skončil 2.2 HDi myslím 3tí CELKOVĚ a párkrát 1. ve "své" kategorii do 2.5 litru) budou asi "dohledatelné" a NEmýlím-li se, tak tam tehdy (rok 2000/2001?) psali JEN o motoru PSA
2) A ten "fordí" 2.2 (L.P. 2001) měl TAKÉ (přesně) objem 2179 cm3?
A byl to také "podčtvercový" motor mající vrtání/zdvih 85/96 mm? ;-)
Dobrou (no ještě se "mrknu" na odpověď :-)
Avatar - Ronault.
13. 6. 2009 22:55
Re: Milý Deadlift(e)!
Spadlý výtan není neoblomný, ale fanatický. Jediné naše štěstí je, že mu dali do ruky pár prospektů Fordu jak byl malý a ne Korán >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:56
Re: Milý Ronault(e)!
:-) :yes: :-)
PS: Tak to docela VELKÉ ;-)
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 22:11
Re: Milý Ronault(e)!
vsade v odbornych clankoch nezavislych je jednoznacne napisane, ze je to vyvoj PSA, ved aj preto sa Ford spojil s PSA, lebo potreboval Know-How pre dieselove motory, v ktorych hodne zaostaval. ;-)
13. 6. 2009 22:25
Re: Milý Ronault(e)!
"Nezavisle" clanky, ktere hodne ovlivnoval prave vice PSA HDi marketing nez hola fakta, Ford investoval do spolecneho vyvoje stejne velke know how jako PSA. Staci se podival na Dagenham jedna z nejvetsich tovaren a vyvoj na dieselove motory na svete.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:29
Re: Milý Deadlift(e)!
Dagenham opravdu JE velký - ale když už jste to "nanesl", víte která je NEJVĚTŠí továrna na dieslové motory na světě? :-)
PS: Je "prima" že máte rád Ford a NIC proti němu, ale jak si tak "matně" vzpomínám na naftové common rail motory Ford, myslím že je DOBŘE že ve "společných" modelech HDi/TDCi ... ehm, "převažuje" know-how PSA ;-)
13. 6. 2009 23:01
Re: Milý Deadlift(e)!
S tim "převažuje" prave nesouhlasim. To ze Ford necpe HDi do motosportu, coz je jedine dobre, jeste neznamena ze v jeho vyvoji se nic poradneho nedeje.

To same jako blok motoru nedela cely motor.

Ano dalsi velka tovarna je ve Francii, je to i v tom clanku.

Na druhou stranu spoluprace na spolecnem poli vyvoje byla vyhodna typuji pro obe strany. Jinak by ji asi vasi borci z PSA nepodepsali.
Stejne jako podepsali podobnou vyhodnou u 1.6 s BMW.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 23:26
Re: Milý Deadlift(e)!
1) Ehm, to "převažuje" je docela DIPLOMATICKÁ "definice" (JAK si vlastně "vysvětlujete" to "změnu" u naftových MOTORů? Z poměrně "problematických" PŘED spoluprací s PSA po ... dnešní Biturba?)
2) Blok motoru NEdělá celý motor? :-)
Jako že Citroën ten motor 2.2 HDi používal "pětiletku" a pak si ho od nich "půjčil" Ford, "upravil" ho na Biturbo a pak ho ZPĚT "předal" Citroën/Peugeot aby ho používali ve svých modelech a sám ho používá v "jednoturbové" verzi (stejně jako třeba to Misubishi?) ;-)
3) Spolupráce jistě JE výhodná pro obě strany - o tom žádná, stejně jako ta s bmw, kde po pár verzích BENZÍNové 1.6 prý bude nějaký další BENZÍNový motor (NEtuším jakého objemu)
Ale NEvím/NEchápu - PROČ by to měli být "moji borci"??
4) NEptala jsem se na "další velkou továrnu"!
Ptala jsem se na NEJVĚTŠí továrnu na naftové motory na světě (a "napovím" že to NENí továrna FORDu) ;-)
5) "Potěším vás" - myslím že "overboost" je FORD "příspěvek/vynález"
Dobrou noc :-)
14. 6. 2009 01:18
Re: Milý Deadlift(e)!
To Fordove know how v nafťákoch bol "slávny" TDdi? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:36
Re: Milý Deadlift(e)!
To co jste napsal je FAKT a my to sice moc dobře VíME, ale "do Deadlift(a)" to asi NE"dostaneme" :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 21:58
Re: Milý Deadlift(e)!
Ještě CHVíLi a začnete v mých očích "ohrožovat" i samotnou
G-alinu T-atjanu i-vanovu ;-)
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 21:56
Re: Milý Deadlift(e)!
ja si to nemyslim, ja to viem. ;-)
13. 6. 2009 21:39
Re: Milý Deadlift(e)!
Nebudu se s tebou hadat. Ja jsem cekal, ktery blbecek se zase nachyta na nekocne tema Ford/PSA vyvoj TDCi/HDi. To co si rekl, neni presny fakt ani jedno, neco je jen prosta lez.
Za prve obe verze 2.2 TDCi co pouziva PSA jsou vyvoj Fordu, spolehlive v dodavkach jsou, prave u verze "Puma" nebo "Endura" 1,8 TDCi lepsi nez u tech ze spolecneho vyvoje Ford/PSA. Protoze jsou vice osvedcene - starsi, proto je Ford a PSA a Fiat v tech dodavkach ma, to ze neumi na servisech PSA slusne opravovat je asi vec jina.

"Endura" 1,8 TDCi je dobry motor (Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford S-MAX) a jedina stavba to neni, je to i dale prave "Puma", ktera je ve Ford Mondeo, Ford Transit, Jaguar X-TYPE, London Taxi, Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Fiat Ducato.

Dale 1,4 TDCi i 1,6 TDCi vyrabi sam Ford v Dagenhamu, zadna licence ani nakupovani.

V6 2.7 ciste vyvoj od Fordu je to jeho vyvoj z vkladu co-operation Ford/PSA stejne jako 2,2 HDi, to si muze kazdy precist zde... [odkaz]

To jsou fakta, bud jsi tak tezce mimo nebo zamerne lzes jako vetsina PSA-milovniku. Kazdy at si to prebere.

"dostala přednost čistě z marketingového důvodu" asi si nezaznamenal, ze Ford uz davno prodal Jaguary a Land Rovery, ale figuruje nadale jako dodavatel motoru jinych celku.

Pochyjuji, ze by marketing PSA nevytahl HDi V6 drive kdyby ho mela, ale ona ho nemela, protoze se vyrabi u Fordu v Dagenhamu prave pro PSA a Jaguary a Land Rovery.

"Ford využívá vývoje PSA a třeba "svůj" 2,0 TDCI si skutečně také vyrábí (v Británii), je to ovšem licenční výroba HDI,"
Ford zadnou licencni výrobu HDI nema.
Dale zase vedle, jsi uplne vedle, Ford ma dve verze TDCi 2.0 prvni je prave "Puma" druhy je 2.0 TDCi/HDi 1,998cc vyvoj vedeny PSA v co-operation Ford/PSA vyrabeny pro Ford ve Franci treba do Focuse, C-MAX atd.
Tak ze si pletes dva uplne jine motory do kupy.

Jeste jednou pro tupe:

Below is a summary of the key phases of development of Ford Motor Company's and PSA Peugeot Citroën's joint engine agreement.

Phase 1 of the co-operation was a 1.4 litre (1,399cc) common-rail turbo-diesel engine and used by Ford in the Fiesta and Fusion, by Peugeot initially in the 206 and later in the 307 and by Citroën in the C2 and C3. This was first announced in 2001. A 1.6 litre (1,590cc) common-rail diesel engine was also part of the Phase 1 announcement and, together with the 1.4-litre variant, is now used in a wide variety of Ford Motor Company and PSA Peugeot Citroën applications.

Phase 2 of the co-operation was a 2.0 (1,998cc), four cylinder common-rail turbo-diesel 16 valve unit, announced in early 2003 and also used in a wide variety of Ford Motor Company and PSA Peugeot Citroën applications.

Phase 3: While the first two phases of the project were led by PSA Peugeot Citroën, Phase 3 was led by Ford Motor Company. This was the production of a high performance V6 six-cylinder 24-valve unit, announced in June 2003. The first product to benefit from this engine was the Jaguar S-Type, followed by the Peugeot 607. Since then, it has also been installed in the Land Rover Discovery, Range Rover Sport and the new Jaguar XJ and will be fitted in the Peugeot 407 Coupe and the Citroën C6 when both cars are launched on the market.

Phase 4: 2005 sees Ford Motor Company leading production of a family of 2.2-litre common-rail diesel engines for use in Ford Motor Company and PSA Peugeot Citroën light and medium commercial vehicles. PSA Peugeot Citroen leads production on a separate 2.2-litre engine for the companies' upper mid-range and executive vehicles.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 21:57
Re: Milý Deadlift(e)!
Já tedy budu asi "obzvláště" "bubá a tupá - jak píšete", neb já dokonce ŽiJi v PŘESVĚDČENí, že motor 2.2 HDi (co o něm píšete jako o "vývoji Ford) jsem měla ve svém MINULÉM Citroën C5 a tehdy získal OPAKOVANĚ titul Egine of the Year (a i ti TUPCi tam psali že jde o motor PSA - Že to s vámi ZAPOMNĚLi probrat... ;-)
.. a jeho současná verze je "jen" doplněna/upravena na Bitrubo :-)
PS: Ovšem já jsem BLONDýna, takže... (kdoví, třeba jsem jezdila v Passat 1.9 TDi a jen "snila" ;-)
13. 6. 2009 22:11
Re: Milý Deadlift(e)!
Verim tomu ze marketing PSA to uvadi jen jako svuj motor, vzdyt to same dela i u te V6 HDi od Fordu. Nic noveho.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:19
Re: Milý Deadlift(e)!
Mám chviličku ČASu - chcete si "projít" nějaké věty toho FORDího textu? ;-)
Ta co jsem vám před chvílí "přepsala" by zněla asi TAKhle:
"Peugeot a Citroën samostatně (to je to "separate" ;-) ) připravují motor 2.2 litru pro vozy střední a vyšší střední třídy"
Ale jak říkám - já NEbýt dobrý ANGLIČTINÁŘka :-)
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 22:20
Re: Milý Deadlift(e)!
a co toto, to je uvedene na tom tvojom odkaze pod 2,2 TDCi

Designed, developed and built in France in the world's largest diesel engine manufacturing plant.
;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:27
Re: Milý maxo!
Deadlift je VELMi "zatvrzelý" - já už se chvilku "snažím" a ... :no:
... ne a Ne a NEjde to .. :-)
neregistrovaný "maxo"
13. 6. 2009 22:39
Re: Milý maxo!
kto vie preco sa ten biturbo dava, len do PSA a do Fordu sa dava, len s jednym turbom. Asi preto, ze ho vyvijal Ford a preto si ten technickejsi skvost nedava do svojich aut ale montuje ich do Francuzov. >:D
14. 6. 2009 01:27
Re: Milý maxo!
1,8 TDCI Ford ponúka len na východných trhoch. V Nemecku nie. To je myslím dostatočný dôkaz ich úrovne. Takže sa mýliš.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2009 10:51
Re: Milý maxo!
PĚKNÝ přehled! DOBŘE jste dal "odkaz", milý ppa12a! :yes: ;-)
Pěkný den :-)

PS: Milý Deadlift(e) - Bude FORD dávat V6 3.0 HDi i do nějakého "FORDmodelu" (třeba mondeo), nebo tento motor JEN "vyvinul a bude vyrábět" pro Citroën C5, Peugeot 408 (nebo "9"?), Citroën C6, Peugeot 609, Citroën DS5 atp.?? ;-)
Avatar - Perun
14. 6. 2009 08:26
Re: Milý maxo!
Moje zdroje informací se neomezují na google, lifte, ten pro je pro takové věci nepoužitelný, protože výše uvedené není to samé co "věřejné" ;-)

A trochu se mírni ve výrazivu, věř, že do očí bys mi to opravdu asi neřekl, to už bys musel být úplně "jinej sekáč".

I fanatik s obsedantní psychózou se může vyjadřovat slušně, tak na to mysli, než ti to jednou způsobí zdravotní problémy.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 20:56
Re: Milý Deadlift(e)!
RÁDA potkávám FORDího FANdu ;-)
PS: Těší mne, jak MOC se Ford po vstupu do DIESEL kooperace s PSA v obasti NAFTOVÝCH motorů "zlepšil" :yes:
PPS:Škoda že ji PSA NEnechává tu DVOUturbo/Biturbo verzi 2.2 HDi (do Mondeo, Kuga či S-MAXu by se "hodil").
A jsem RÁDA, že ve vašich očích Ford (sám :yes: ) "došel" po těch "těžkých" SAMOvýroby-naftových letech až TAK "vysoko", že dnes dokonce "došel" do výroby DVOUturbových naftových motorů (což je zatím relativně "výjímka/vzácnost") :-)
Prostě: GRATULUJi k tomu "fenomenálnímu" FORDímu naftovému ZLEPŠENí ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - WinDiesel
14. 6. 2009 10:17
Re: Milý Deadlift(e)!
Milá Kylie, po delší době si přihřeji svoji polívčičku. Nefandětě tolik PSA !!!
Všechny motory 1,4 - 1,6 - 2,0 - 2,2(2,2 užitk) - 2,7V6 - 3,0V6 jsou výsledkem kooperace. Je těžké stanovit kdo má větší podíl a absoultní většinu z těchto motorů si potom PSA (pro PSA) a FORD (pro bývalý PAG) vyrábí samo ve svých továrnách.
V tuto chvíli se již motory po dokončení vlsatního vývoje poměrně velmi liší, s výjimkou 1,4 HDI-TDCI.
Výkony motorů 1,6 se liší a 2,0 sed liší také, nejinak je to s 2,2.
Mimochodem, z označení motoru je poznat ta strana, která z větší míry vedla vývoj.
Tedy:
DV4 (1,4) vývoj byl veden skupinou PSA
DV6 (1,6) vývoj byl veden skupinou PSA, francouzi mají o 1 kW vyšší výkon a vstřikování Bosch, Ford má vstřikoévání Siemens a jiný DPF.
DW10B (2,0) - stejný případ jako 1,6 - jiné výkony, jiné vstřikování a jiné DPF - dnes jsou to rozhodně jiné motory
DW10C (2,0) - vývoj veden PSA, ve Fordu od ledna 2010
PUMA - užitkové motory do Transitu, Boxeru a Jumperu - vývoj veden převážně Fordem, existují verze které se do Francouzů a Ducata nedodávají (2,4 a 3,2) také se liší výkonem.
DW12 - vývoj opět veden PSA, různé výkony pro PSA a Ford
LION - a tady se většina lidí mýlí - vývoj byl veden Fordem pro Jaguar a PAG (Volvo, Jaguar, Land Rover)a když se podíváte na to v kterých vozidlech byl motor poprvé použit (to je pravidlo!!), zjistíte že to byl Jaguar a Range Rover.
Tento motor má většího brášku, zvětšenou kopii, kterou PSA nikdy nevidělo a neuvidí - motor TDV8 (3,6 L). Z logiky věci nebude PSA vyvíjet něco co nikdy nevyužije. A tyto motory se do jednoho vyrábí v UK. Další důležitý poznatek.
A perlička na závěr. Zatímco PSA již dalšími motory nedisponuje, FORD má stále 1,8 (Lynx) a 2,0 (Puma) - tato 2,0 je původním motorem Fordu a je stále používán v Jaguaru X-type.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2009 10:36
Re: Milý WinDiesel(e)!
MOC pěkně jste to "napsal" a diskuzi vlastně UZAVŘEL :yes: :-)
PS: NEumím to TAKhle "pěkně" napsat, ale jinak snad si mohu dovolit říci: "Já vím" ;-)
A perlička na závěr, mtoror 1,8 (Lynx) asi FORDu nikdo moc NEzávidí (i když v poslední "variantě" je prý už docela "ok" - BEZ ironie!) a v X-type to je ten starý 2.2 (to jste se asi "přeťukl") - Ford sám s ním už "skončil" (a používá ten motor z "mé" původní C5 - samozřejmě v zcela jiné "úpravě") a v X-type prostě jen "dožívá" (výměna za nový by se u tak "okrajového/dojížděcího" modelu asi už NEvyplatila).
Pěkný den ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 21:06
Re: Milý WinDiesel(e)!
Milý Perun(e)!
Ten Aisin je opravdu VÝBORNÝ - NEní možná tak "rychlý" jako automaty bmw (no - URČITĚ .. není ta "rychlý" ;-) ), ale jinak je to MOC povedený automat, NEpamatuji si kdy by byť jen malinko "zazmatkoval" - to i "mercedesí" 7st. Speedshift se občas "netrefí"..
PS: Až to "hodíte na blog", tak já to "hned přečtu" :-)
Pěkný den ;-)
13. 6. 2009 19:49
Šestiválec 3.0 HDi je od Fordu, Ford Duratorq
Proto byl ohlášený dříve pro Jaguary a Land Rovery.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
13. 6. 2009 20:23
Peugeot
Paráda, doufám tedy že se bude dát najít i v P408. Rád bych jím nahradil stávající 407 (nebo rovnou sáhl po 608? Uvidíme jak se povede).

A nebo zapojím srdce a koupím si biturbo bmw 335i :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - positivemind
13. 6. 2009 20:26
Re: Peugeot
Jo a kdyby měl 608 prvky z 908RC, to by byl mazec
Avatar - ryman
13. 6. 2009 21:16
Ten výkon?
Koukám výkon kolem 175kW.. ale mám pocit že v jaguaru je naladěný na něco málo přes 200kW ne? čím to.. imho velká vada francouzských limuzín je to, že to jsou jen "předohraby".. prostě těžký 6ti válec fdýzlu, velký výkon a krouťák + převisy.. a hnaná jen přední náprava.. to se mi osobně moc nepáči.. viz takový vel satis.. motor z nissanu 350Z a hnaný předek(ikdyž to není dýzl).. to je vážně zlo..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 21:33
Re: Milý rymac(I)!
S "přesným" VÝKONEM jsem docela "zvědava" (původní oznámení u tohoto motoru bylo VŠUDE stejné - ostatně i zde na auto.cz - jde o motor ve DVOU výkonových variantách 176 kW/500 Nm a 202 kW/600 Nm), neb v několika článcích v posledních dnech jsem četla údaje 175/176/177 kW 240/241 PS a 450/460 a 500 Nm - to VŠE byly "údaje" k motoru v C5 :-)
Jinak v Jaguar samozřejmě budou OBĚ výkonové varianty, tedy jak 176 tak 202 kW (a 500 a 600 Nm).
Pokud jde o C5 (a C6) a ten velký PŘEDNí převis (v nějaké malé zemičce ve středu evropy jsou prý hodně "in" zase převisy ZADNí ;-) ), tak ten je asi HLAVNĚ kvůli "trakci" (aby vůbec TOLIK PS/Nm šlo "přenést").
NEvím jak tento motor, ale jezdila jsem s C6 2.7 HDi a ten si doslova "předl" a 440 Nm na přední nápravě přenášel na silnici "s pustem v nose" ;-)
ZADOkolka je samozřejmě jasně LEPŠí variantou (nejen kvůli trakci), myslím že u C5 museli točivému momentu maličko "ubrat" NE(jen) kvůli trakci, ale HLAVNĚ aby to NE"tahalo" za volant - což by byl přímý OPAK "citroënní" filosofie - a s předokolkami ve velkém začal starý pan André (Citroën) snad jako PRVNí v Evropě, takže se (bohužel) asi NEdá čekat, že by po těch letech "přešli" na jiný typ pohonu (i když v DS5 bude "přípomocný" bateriový pohon v zadních kolech, takže to bude taková "sofistikovanější" AUDi-na ;-) :yes: :-)
Avatar - positivemind
13. 6. 2009 22:27
Re: Milý rymac(I)!
Kylie, vážně by nešel změnit styl vašeho psaní? :-( obsahově máte vždy co sdělit, navíc máme oba téměř stejnou lásku k Francouzským značkám, ale číst to po vás je za trest :-(
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 22:32
Re: Milý Brabčák(u)!
Když se budu "soustředit" (no ViDíTE - teď jsem JEN chtěla maličko "zdůraznit" slovo SOUSTŘEDIT! ;-) ), tak by to samozřejmě šlo (tady mělo být "ŠLO"), ale já to píšu už "bezpřemýšlení", prostě JEN se snažím některá slova/místa "zdůraznit"
PS: OPRAVDU se OMLOUVÁM! :-|
Pěkný večer :-)
14. 6. 2009 01:41
Re: Milý Brabčák(u)!
Nalep si na shift pripináčik a máš to :-)
Avatar - pallas
14. 6. 2009 23:49
Re: Milý Brabčák(u)!
a na uvodzovky tiez
Avatar - white label
15. 6. 2009 00:00
Re: Milý Brabčák(u)!
...a pro jistotu i na Caps Lock... :-! ;-)

P.S. Co takhle ostnatý drát (hustě omotaný) přes celou (značkovou) klávesnici... :yes: >:D
neregistrovaný "FR34K"
14. 6. 2009 00:30
...
Nebylo by levnější, jít se radši pohoupat na Matějskou, než sedat do podobných aut? 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
14. 6. 2009 11:23
Re: ...
Tak jestli to je tvá zábava a jediné tvé řízení je stále na autodromu, tak jen jdi. :no:
14. 6. 2009 22:42
C6
Jednoznačne a rozhodne, pre C6 je 6 valcov tým správnym riešením, bez ohľadu na palivo. Pre C5 je to správny vrchol ponuky. Každopádne :yes: .
Ku kritikám C6 - myslím, že facelift, najmä v interiéri, by autu rozhodne prospel. Exterér môže kľudne zostať tak ako je hoci ďalších 10 rokov... :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
14. 6. 2009 23:14
Re: C6
Pokud Citroen svou C6 nechce prodávat (početně) nějak významněji, tak (nejen) design může zůstat takový jaký je i na věčné časy...
:-! ;-)
Avatar - T613
15. 6. 2009 08:44
Re: C6
je jedno jak C6 vypadá,. Neprodává se to, protože to není prémie
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2009 14:45
Re: C6
... byť má "prémiovější" konstrukci podvozku něž někteří, jenž si na ni "hrají"...
... byť má "prémiovější" konstrukci motoru(-ů) než někteří, jenž si na ni "hrají" ...
PS: Prostě je to docela HODNĚ o "znáčku na kapotě" ;-)
PPS: Holt se to chce ROZHODNOUT, jestli si auto kupuji pro SEBE, nebo pro "sousedy" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
15. 6. 2009 15:49
Re: C6
No jo, jak by to taky mohla být prémie..., když vypadá takhle... ;-) >:D
Avatar - T613
15. 6. 2009 16:46
Re: C6
v porovnání s tím co leze z jedné prémiové značky (vyjma sedmy) je tohle božská mantra :-! :yes:
Avatar - white label
15. 6. 2009 17:07
Re: C6
Nemyslíš "náhodou" třeba... pětkový "bengál"... ;-) >:-[]
Avatar - T613
15. 6. 2009 19:04
Re: C6
myslím tím cokoliv od této značky (krom sedmy)
Avatar - white label
15. 6. 2009 19:11
Re: C6
Co ti vadí třeba na "nebengálském" trojkovém kupé...? :-!
Avatar - T613
15. 6. 2009 19:16
Re: C6
pardon zapomněl jsem uvést od bengála nahoru.
Avatar - white label
15. 6. 2009 20:17
Re: C6
No proto...! :-! :*)

P.S. Co je vlastně to "všechno" od pětkového bengála nahoru..., kromě šestky a té sedmy...? :-O
;-)
Avatar - T613
15. 6. 2009 20:34
Re: C6
od první bengálskovské sedmičky nahoru. S vyjímkou nynější sedmičky.
Avatar - white label
15. 6. 2009 20:55
Re: C6
Jo ty myslíš "časově" nahoru, ne číselné řady...
Designově je pro asi mě největší "tragédie", (kromě té "první revoluční" sedmičky) řada 1... :no: :-!
Avatar - pallas
14. 6. 2009 23:34
Re: C6
Ale ved to nie je premiera dieseloveho V6 motora pre ce-sestku a ce-patku! Povodny 2.7 HDI je takisto V6.
15. 6. 2009 07:21
Re: C6
A ja tvrdím, že je? :-) Iba píšem, že podobné motorizácie do týchto áut patria úplne samozrejme a logicky. Jedine že by predstavili nejakú C6 1.4 biturbo s 200 koňmi.... >:D 8-s

Ale vážne, do šľachtica, akým C6 bezpochyby je, by som bez váhania pridal ešte dva valce, a bolo by to úplne O.K. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2009 14:55
Re: Milý Klaudius(i)!
NE že bych při jízdě s C6 2.7 HDi Biturbo cítila nějaké (sebemenší) "problémy" či VÝKONové "nedostatky", ale POCIT že by se mi pod kapotou "líbily" další 2 válce - ten jsem opravadu MĚLA (prostě POCITově si to TAKový vůz ZASLOUŽí)...
... i když tenhle nový TURBO+turbo V6 3.0 HDi to možná trochu/trošičku/maličko "řeší" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - da_b0mb
15. 6. 2009 22:15
Re: Milý Klaudius(i)!
"Milý Klaudie".....
Avatar - white label
15. 6. 2009 22:27
Re: Milý Klaudius(i)!
Starýho psa (ani fenu) novým kouskům nenaučíš... :no: >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2009 14:56
Re: Milý Klaudius(i)!
Vidím to STEJNĚ! ;-)