Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac ATS 2013: Výroba zahájena (100 fotek)

Cadillac spustil výrobu svého nového kompaktního sedanu ATS, jehož premiéra se odehrála na lednovém autosalonu v Detroitu.
Zpět na článek
28. 7. 2012 10:07
30. 7. 2012 11:02
Avatar - Lonestarstate
27. 7. 2012 13:43
Bude úspěšný
ATS bude úspěšný, protože se prodává i v USA. BLS se neprodával na hlavním trhu Cadillacu, ale naopak na trzích, kde si americká auta kupují pouze skalní příznivci a ti si je oblíbili kvůli charakteristickým vlastnostem mezi něž patří velké rozměry.

ATS je malý klenot a v barvě Black Diamond (ta co na fotkách vypadá jako tmavošedá metalíza) působí naživo naprosto skvostně. Nicméně nové větší CTS musí přijít brzo, jinak hrozí kanibalizace. Dosavadní CTS není kdovíjak prostorné (na americká měřítka) a ceny? ATS $ 33k bez daně zatímco CTS $ 36k bez daně. Ty auta jsou si tak podobná a vrcholně vybavený ATS může cenou přesahovat základní CTS o hodně...ve finále pak bude při americkém stylu prodeje aut hodně záležet na tom, co dealeři ve větší míře naskladní a budou propagovat.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pekelná Micinka
27. 7. 2012 14:16
Re: Bude úspěšný
Pro značku asi úspěšný bude, ale u nás to bude stejně pořád exot. Upřímně řečeno, chybí mi nějaké to "vlnobití" na boku, samozřejmě vhodně zakomponované. Na druhou stranu, umím si představit hatchback se stejným čumákem, trochu něco ve stylu Volva C30 potažmo konceptu R-D6 od Jaga. Nevím jak v US, ale pro evropu by stylový hatch mohl být slušně prodejný, A designový směr Cadillacu k tomu tak nějak vybízí, řekl bych.
Avatar - Lonestarstate
27. 7. 2012 17:43
Re: Bude úspěšný
Doufám, že hatchback neudělají. Pro mě hatchback vždycky bude škaredé auto s useknutým zadkem. C30 je výjimka, tam se jim podařil opravdu zázrak.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2012 02:11
Re: Bude úspěšný
Tak takhle jsem to viděl před 5 lety, dnes už mi hatch nijak zvlášť škaredý nepřijde. Faktem ale je, že také klasických sedanů ubylo, a právě v nízkých segmentech se objevují ty škaredé, takže tam je často hatch vydařenější, však také z nich ty malé sedany vychází. Ale pěkný sedan by stejně měl mít taky slušný rozměry, takže mezi velkými auty karosářská alternativa není, jak dopadl Vel Satis jsme všichni viděli. Co se týče Cadillac hatche, tak špatné by to být nemuselo, podívej na CTS Wagon, to taky není sedan a šel by určitě udělat lépe. Podle mě by se ty svislý zadní světla právě na malém, ostře řezaném hatchi, s čumákem podobným tomuhle ATS pěkně vyjímaly, konečně právě C30 je příklad, že to jde udělat originálně, aktuálně a zároveň nadčasově. Určitě nejde udělat hnusnější hatch vyšší třídy, než je Lexus CT.
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 11:00
Re: Bude úspěšný
Ahoj- odpoviem na prvy prispevok- Cakal som na tvoju reakciu a aj na Barichella(kde je?) k ATS-u. Cital som aj :

[odkaz]

Zhrniem to takto.
O sebe: tak ako ty, cisto US auta,ale som skor modernejsi typ- CTS, Corvetty, Mustang, vyznavam velke motory,velke auta,ale skor limuziny, coupe, stredne velke SUV(Grand Cherokee), avsak aj vyznavam dobru jazdu dynamiky ako ma BMW alebo Mercedes,ale aj komfort Cadillacu

o ATS: ked prisiel CTS,bolo to presne pre mna to prave orechove, nemal som vtedy( a stale nemam) 50-60tis. eur(1,2-1,5mil KC) na novy, a jazdeny stale...je ich malo a tazko sa zhana. preto som aj kupil klasickejsi Seville. Mne sa celkovo ATS paci a ku mojmu veku, zivotnemu stylu a nazorom sa hodi- stredna trieda, pohoda, aj na dlhe cesty aj na mesto, aj komfort aj dynamika- a na rozdiel od BMW 3 alebo A4 ...nikdy nebude vdaka dizajnu nudny. No je tu jedna vec ktora ma dava do dilemy, 2,0 Turbo benzin???? a dufam ze volant nebude tiez ako joystick z porsche(v polomery) lebo...Cadillac, to je 1. štýl a nápadnost, a 2. komfort(luxusny a tichy interier) !!!! Ale ak ty veriš že to bude super...tak...si ho kupim...mimochodom, Seville, rv 2000 by ťa nezaujimal? >:D
Avatar - PeterLuk
28. 7. 2012 10:07
Krása
Nové ATS sa im podarilo. Aj keď sú BMW 3, Audi A4, Lexus GS (Mercedes C-klasse nemusím spomínať, svet čaká na novú generáciu) pekné a možno aj lepšie autá, ATS je podľa mňa z triedy najkrajšie... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 11:02
Re: Krása
Definitivne najoriginalnejší design- a to je jedna vec čo mi neskutočne vadi na Audi- že ked sadnem dnu- je to len Octavia(nepoviem FAbia) s kožou a drevom
28. 7. 2012 19:01
dalsi kopirovani
nepripada Vam stredovy panel trochu jako z korejskyho auta ?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2012 19:43
Re: dalsi kopirovani
Na druhou stranu, možná že i ty interiéry napomáhají k neúspěchu na evropském trhu. Ve mě to vyvolává dojem, že ten středový panel by mohl patřit klidně do Insignie.
Avatar - Lonestarstate
28. 7. 2012 21:05
Re: dalsi kopirovani
Před pár lety se Cadillac trochu tvarově inspiroval v interiérech Lexusu (ty dvě svislé linie po stranách středového panelu, směrem dolů se zužující, nahoře končící výdechama ventilace). Co se kvality týká, o tom bych se byl schopný hádat mnoho hodin....pro mě je prostě nutný šedý plastový interiér např Mercedes E rok 2000. A Cadillac Seville 2000 kvalitní. A takhle bych mohl porovnávat donekonečna. Současný XTS 2012 začíná cenově na 44 000 dolarech a přitom má v nabídce i interiér KOMPLETNĚ obšitý kůží.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2012 22:02
Re: dalsi kopirovani
Tak pokud jako kvalitu máš na mysli zpracování, tak o tom nemůžu polemizovat, pokud design/pojetí, tak tam můžu jednoznačně říct, že jakýkoliv interiér v sv.šedém plastu s dřevem (nebo dokonce imitací) vypadá příšerně. Z fotek co jsem pohledal lze říct jen to, že ani jedno se mi úplně nelíbí, MB je snesitelný jen jako AMG (celočerný bez dřeva) a Seville by musel také být bez dřeva, nebo ve světlé béžové, kam se to hodí víc. Obecně vzato, interiéry z té doby, nejsou příliš krásné, je to takový souboj nových technologií a starého pojetí, což vynikne víc tam, kde se do toho přidá dřevo. Asi jako kdyby si měl TV s plochou obrazovkou s dřevěnou skříní. Mě je sympatičtější to, jak to pojal Jaguar, i když ani to se mi z dnešního pohledu nijak zvlášt nelíbí. [odkaz]

Ještě dodám, že třeba tohle [odkaz] až na materiály, se mi líbí víc, než jak Cadillac i MB. Bohužel, zvenčí je zrovna tahle generace ošklivá. V 90.letech zvládala ty oblé tvary perfektně Mazda, Toyota se mi zase velmi líbila Camry ('92).
Avatar - Lonestarstate
29. 7. 2012 15:30
Re: dalsi kopirovani
S Jaguarem souhlasím. To byla a jsou sexy auta zvenku i zevnitř. Toyota - to snad ne.... Camry se mi kdysi líbila ta generace co začínala 1997. Ale dneska bych už do žádný Toyoty nebo Lexusu nešel....jsou nudné až "slepé". Z asijského designu jsou moji oblíbenci Nissan a Infiniti (modely pro USA).

A ještě k tem materiálům uvnitř...asi nejsem nejlepší osoba pro posuzování, protože sem například dodnes nepochopil, proč by plast měl být měkčený. >:D
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 10:52
Re: dalsi kopirovani
Ahojte,
Lonesi- z pochopiteľných dôvodov so Sevillom suhlasim :-) Ten interier je top. MB Ecko alebo S z tej doby maju dobre len tie mega preplnene vybavy,inak...je to bieda...ale to je podobne aj s dnesnym C-klasse. Co sa tyka Sevillu- este jedna vec, sedy ani nebol, bol len kremovy a cierny- ja mam ten kremovy, a sedalda su skoro biele-ale rv 2000 a pritom stale su ako nove. Priznam sa ale- farby plastov sa mi viac pacia v CTS- pridu mi fotogenickejsie
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 11:06
Re: dalsi kopirovani
hmm...no Insigina je sučasť koncernu GM(ako aj Cadillac), mne cele Audi A4 sa vidi ako Fabia...a aj tak sa to kupuje, predokolka, 2..0TDI alebo TSI je v cene okolo 40tisEUR(1mil KC)...teda- v Eurpe potrebuje Cadillac popracovat na marketingu. lebo ATS bude zadokolka(garantujem lepšie vlastnosti ako A4 a dokonca aj ako MB triedy C) a motor ten isty objem viac koni v rovnakej cene- a čo sa tyka dizajnu..možete povedať kto chce čo chce-ale je rozhodne originalny a iny