Jsem do ted myslel, ze ses jen zaslepenej, ale ted uz jsem si jistej ze i retardovanej.
Caddy vypada dobre, je to vysledek dotazeni a zdokonalovani aktualniho designoveho smeru Cadillacu, ted jen doufat ze bude na porovnatelne urovni s nemeckou drojkou.
Kazdopadne, porovnavat premiovy sedan s dartem, kterej bude stat zrejme o jen 2/3 ceny toho Cadillacu je fakt sila... Navic, i jeden i druhej je designove moc kvalitni auto, za to nikdo nemuze ze ty mas rad ty hrany. Jak ty vkusne v pripade Cadillacu, a tak i ty hnusny v pripade ostatni US produkce...
Když může někdo porovnávat Cruze za 280 s Giuliettou za 450, co bych neporovnával ATS a DART.
O borcích srovnávajících turbo motor a atmosféru nemluvě....To je du na denním pořádku. Kasaj že že jejich motr má o 100 HP víc, že těch 100 HP dělá právě to turbo či kompresor jim uniká....
u nás bohužel neuspěje...sice konečně přicházi do frekventované střední třídy...ale čeká ho velmi ostrá konkurence: MB C, BMW 3er, Audi A4, Jaguár XF a volvo S60 :-)
to však nic nemění nic na tom že je to skutečně krásný stroj s na ameriku s opravdu důstojným interiérem... :yes::yes::yes:
Je to krasny, ale...me osobne tento designovy styl nikdy vyrazne neoslovil a dle me je uz znacne ochozeny, navic Cadillacu nikdy neprinesl zadny velky uspech, tzn je treba posunout se nekam dal, coz se nekona. Pokud chteji uspet v Evrope, musi prece prijit s necim prelomovym, co lidi upouta, ne ze si reknou, dalsi Cadillac...a co dal?
Urcite je dobre, ze se priblizuje 3-er, jenze ji v nicem neprekonava-zadna prevratna technika, vychytavecka, pouze priblizeni, coz je skoda.
Pokud chce byt clovek individualista, kteremu D3 nesedi, jde jasne do XF, tak to ma vypadat
na tenhle marketing se vyprdni...i alfa romeo teď v autotipu "cílí na audi" jedno je jasné...cadillac necílí na bmw a alfa necílí na audi..tyto automobilky jsou někde trochu jinde...a pro tyto dva bude ctí pokud se těmto autům přiblíží natolik...že snesou se svými vyzyvateli srovnání... :yes::yes:
Pockej, jak na MARKETING se vyprdni? Vzdyt to je zpusob, jak se automobilka prezentuje a co si o svych autech mysli, takze jak vyprdni. pokud to tak prezentuji, mysli to asi vazne a ja jen konstatuju, ze jdou na to dle me spatne, nic vic.
tak jako je jasný že značka jako cadillac chce mířit na evropskou prémii, nebo že force india chce dojíždět na stupních vítězů, a lotus bojovat o titul....stejně jako u alfy romeo nebo citroenu s řadou DS...jedna věc je však realita...tak jako jsou ty auta skutečně dobrá a hlavně jak jsou lidmi vnímaná...a druhá věc je jak je výrobce prezentuje...a dle mého pro cadillac bude skvělé když se dokáže BMW přiblížit natolik, že bude na místě adekvátní srovnání...teď však nejde o to zda BMW 3er vyhraje...o tom asi nikdo pochybovat nebude...ale každého bude zajímat o kolik vyhraje...a pokud bude cadillac srovnatelný bude to pekelně dobrá reference...stejně jako byla pekelně dorbá reference pro saab 9-5 to že řekli že na premii "až tak moc neztrácí" to je pro značky které se na evropskou špičku snaží dotáhnout skvělej počin...a stejně vnímám i cadillac... ;-)
Tak tym ze 3er vyhraje, tym by som si nebol nakolko isty. Ked si porovname CTS-V a M5 tak prideme na to ze CTS-V je rychlejsie jak na rovinke (308) ,v zatackach ako aj na Nürburgu, zaroven je pohodlnejsie a stoji o 30% menej. Pokial by kupujuci racionalne uvazoval tak sa dnes ziadna M5 nepredava.
Dvovod preco sa predava je marketing, BMW je tak silny brand ze ked nalepis BMW znak na tanier plny zvratkov tak to ludia kupia...
Dnes ludia nekupuju produkty pre kvalitu, cenu/vykon a "racionalne dovody", ale oni su kupuju brand...
To je ale problém vedení GM, proč pro Cadillac nevyužil vybrané dealerské a servisní sítě OPEL. Opel má hustou prodejní sít po celé evropě.
Chápu, jít si pro Cadilallac k Oplu je divný, na druhou stranu Audi či Porsche maj taky společný salon s škodou, seatem a VW a nikomu to neva.
Vybudovat celou nezávislou servisní sít po evropě stojí obří prachy, chápu že se to do toho nechce GM vrážet.
Ale pokud bude na nějakou zemi 1-2 prodejce a servis, tak není šance na větší úspěch.
Pak se v řadě zemí stává, že toho prodá víc šedej dovoz než "ofiko".
Cadillac má jedinou výhodu: USA a perský záliv...tam je obliba amerik a obzvlášť cadillacu nesmírná...nebejt těchto trhů tak cadillac paběrkuje stejně jako saab :-)
co je pro mě záhada...že se ford nepokouší poslat nám sem některé verze Lincolnu...MKS a MKZ po mírných retuších by se tu s ecoboosty možná chytit mohli...navíc MKZ v USA začíná na 34 tisících USD...to rozhodně není špatná cenovka...
Je to dobre pouze v pripade, ze lide jejich produkt kupuji, coz se moc rict neda. Lincoln a Caddy jsou snad jedine zdrave automobilky, ktere v USA lonsky rok nerostly resp rostly jen minimalne, kdezto ostatni pripisovali desitky procent, nekde je tedy chyba.
Lincoln má problém s tím že se nabízí jen na hodně osekaném trhu...třeba do evropy se vůbec ofiko nedováží což je dle mého škoda...za ty peníze je to celkem zajímavá nabídka... ;-)
chyba je v tom že Caddy měl 2 modely - CTS a SRX.
STS a DTS byly ukončeny a Escalde s těmi ubohými 20 tis ks.....
2 modely je prostě málo.
Lincoln má jiný problém - jeho podivuhodné SUV MKX a MKT se jaksi nikomu moc nelíbí, design je podivný.....
Navigator je na tom jak Escalade, takže Lincoln drží MKS a MKZ.
Takže zatímco u Cadillacu sou potřeba dva nové modely, u Linoclnu je potřeba zrušit dva stávající, místo nich udělat jedno SUV střední velikosti a nějakou náhradu za TownCar.
TownCar je skutečně dinosaur v současné nabídce...základ někde před 30 lety...ale zase pro taxikáře a policii super...nezničitelné auto s výborně kultivovaným motorem..až towncar umře...umře celá jedna éra automobilů v USA ;-)
TownCar už se nevyrábí, sice je ještě na webu, ale výroba byla ukončena, probíhá pouze doprodej, je otázkou kolik jich maj skladem.
U Chryslera probáhá doprodej Viperů už 1,5 roku, Crossfire se taky doprodával asi skoro 2 roky a rok se doprodával i Commander a předchozí generace Duranga co si tak pamatuju....
Takže možná i u Lincolnu nabde v nabídce i po celej rok 2012....
Dle tehle statistiky ([odkaz] ) si duchodci sice logicky potrpi na auta jako town car, ale kupuji take pomerne moderni modely jako CTS nebo LaCrosse. Takze je to spis o psychologicke inklinaci ke znackam Cadillac, Lincoln a Buick.
Protože ono se už nic nemoderního nedělá, teda dělá - Impala, ale ta bude taky končit, navíc není pro bohatší důchodce asi dost prestižní. Obyčejnej Chevy.
A Buick byl u důchodců vždy oblíben, spíš měl problém že ho kupovlai halvně lidi starší 60ti let.
No a CTS je asi znouzecnost, neb Cadillac nic většího nemá.
tak cadi sa celkom pochlapil :yes: jedno čo ma zaujima je ,ktora palubka je ta prava?? v galerii su dve palubky jedna korejska druha zaujimavejšia [odkaz] Ake ako sa hore spomina ak sa to dostane do europy ostane to vyhradene par ludom ,ako nemecka premiova trojka sa to nikdy predavat nebude nech je akakolvek dobry pomer cena,technika čo je smutne :-|
...kterých bych si pořídil. Jenže když je nejbližší autorizovaný servis 300 km od mého bydliště, je to tak trochu problém. Jak píše Barichello, bez servisní sítě Opelu bude Cadillac v ČR okrajovým zbožím.
Vypadá velmi dobře a bude jistě i kvalitně postavený.Uvidíme jak si povede v evropě.
Dle mého soudu mu bude citelně ubírat body absence benzínového/naftového čtyřválce s výkonem kolem 160k jako ekvivalent k BMW 320i/320d či Audi A4 2,0TFSI/2,0TDI či MB C 220CDI atd. ale i motory s výkonem kolem 140k viz BMW118i/d atd.to jsou tahouni prodejů v evropě,ne každý touží-musí mít v autě přes 200k.
A samozřejmně absence nafty v šestiválci či verze sportovněji střiženého kombi-tady věřím,že kombi se na trh dostane.To jsou položky,bez kterých to v evropě prostě nepůjde.
Cadillac a jejich design se mne osobne hodne libi. I ATS stavi na tradicnim pojeti designu u Cadillacu, skoda (z meho pohledu) prilisneho zjemneni nekterych linii. Interier skvely, technika spickova.Drzim palce v Evrope, s turbodieselem by se ATS mohlo celkem darit, i kdyz k cislum D3 se nepriblizi - alespon si zachova punc exkluzivity, takze pro individualisty bude skvelou volbou. :yes: