Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac chce postavit konkurenta BMW1, Audi A3 a Volva C30

Cadillac zvažuje možnost postavit malý model s pohonem zadních kol, který by nejen na evropském trhu konkuroval BMW 1, Audi A3 či Volvu C30.
Zpět na článek
27. 10. 2006 08:59
27. 10. 2006 09:11
neregistrovaný "wrx.sti"
27. 10. 2006 09:57
27. 10. 2006 12:36
neregistrovaný "Tom"
29. 10. 2006 19:35
28. 10. 2006 18:35
neregistrovaný "sepo"
29. 10. 2006 19:27
28. 10. 2006 11:18
anonym
28. 10. 2006 18:33
neregistrovaný "sepo"
28. 10. 2006 21:19
neregistrovaný "Pavel"
29. 10. 2006 17:52
neregistrovaný "Pavel"
27. 10. 2006 12:42
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 18:02
anonym
28. 10. 2006 12:46
neregistrovaný "kdjfhwehjf qwiu"
27. 10. 2006 13:20
neregistrovaný "prekladys"
27. 10. 2006 15:18
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 16:45
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 17:03
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 18:03
anonym
27. 10. 2006 18:03
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 16:42
neregistrovaný "Tom"
28. 10. 2006 03:02
neregistrovaný "yaroukh"
28. 10. 2006 18:43
neregistrovaný "sepo"
28. 10. 2006 21:33
neregistrovaný "Pavel"
29. 10. 2006 17:08
neregistrovaný "sepo"
29. 10. 2006 18:31
neregistrovaný "Pavel"
Avatar - R32
27. 10. 2006 08:59
Prognóza...
Ak by sa nepísalo o zanom, náhone tak by som povedal že zoberú Astričku a prekopú ju od základu ako BLS s Vectrou... Ich design môžem, technika Astry je na úrovni takže ak si dajú záležať na qualite tak.... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wrx.sti"
27. 10. 2006 09:11
No nevim
jakou "peckou" chtěj amíci konkurovat A3,BMW1 či nedejbože Volvu C30.Opomenu-li motor,který do nového vozidla instalují (bez iluzí),musela by to být designová ŠUPA,aby se to v Evropě chytlo.Počkám si na podrobnosti.
Rozbalit vlákno
12
27. 10. 2006 09:57
Re: No nevim
Jen design by asi nestačil. Hlavně v Evropě, která si tak potrpí na značky a tradici. Viz Lexus - jistě vcelku kvalitní auto, ale ročně se ho prodá snad ještě míň, než vozů pokrokové to značky Lada 8-s :-) Neboli Amíci by mohl konečně pochopit, že aby uspěli v Evropě, nestačí přitáhnout hezký auto, ale že se musí léta až desetiletí důsledně pracovat na značce. A to Amíkům asi nevoní, ti chtěj hodně rychlou návratnost investic... :no:
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 12:36
Re: No nevim
S tím Lexusem jsi to teda fakt nezvládl :no:
29. 10. 2006 19:35
Re: No nevim
Bohužel jsem našel jen statistiky, kde je Toyota a Lexus dohromady. Ale Lady se na německým trhu prodalo za leden až září 1006 ks... Nemá někdo tušení, kolik bylo za tu dobu u Němců Lexů?? Jinak bylo to myšleno samozřejmě jako nadsázka, ale když se to u tolika pisatelů chytlo, tak by mě fakt zajímal ten poměr prodejů :-)
Avatar - Lonestarstate
27. 10. 2006 16:13
Re: No nevim
Cadillac je starší než většina evropských značek. Teď samozřejmě napíšeš - tradiční v Evropě. Taky mě pobavilo to "Lexus - vcelku kvalitní" >:D
neregistrovaný "sepo"
28. 10. 2006 18:35
Re: No nevim
cadillac je sice starsi ... ale je to krap .. a to je fak v kvalite spracovania sa vyrovna snad iba LADE ... katastrofa ... :no:
29. 10. 2006 19:27
Re: No nevim
To, že je starší, ještě neznamená, že by to lidi kupovali. Podívej třeba na Škodovku - ta má taky pořádný kus historie za sebou a jak dlouho musela na západě bojovat, než jí zákazníci začali brát trošku vážně... Stojím si za tím, co jsem napsal - aby se Cadillac uchytil, musel by na tom pár let až desetiletí makat, jinak si ani neťukne!
anonym
28. 10. 2006 11:18
Re: No nevim
Bárte tos vážně nedal, příště si to napiš na nečisto a 2x přečti a nebo se s někým poraď jestli to není super kravina to cos napsal.
neregistrovaný "sepo"
28. 10. 2006 18:33
Re: No nevim
.. lexus je kvalitny .. ale nikdy by som si ho nejupil ... auto ktore zacina ako kopia rozobratych nemeckych aut ... u mna sa toho image nikdy nezbavy ..
neregistrovaný "Pavel"
28. 10. 2006 21:19
Re: Nechte nebohohýho Bárta, má pravdu.
Faktem je, že Lexus dosahuje v Evropě směšných prodejních výsledků. Přestože v poslední době vzrůsatly, s německým triem prémiových automobilek jsou prodejní výsledky nesrovnatelné. Přestože se Cadillac všemožně (úvahy o konkurenci v nižší střední třídě) snaží proniknout na evropské trhy jeho snažení je předem předurčeno k neúspěchu. Pro typického eurozákazníka je to značka známá leda z filmů (viz. výše uvedené články). U německých značek si každý kupuje především tradici spojenou s kvalitou kontrolovanou nesčetnými testy. Lexusu tradice skutečně chybí.
anonym
29. 10. 2006 13:54
Re: Nechte nebohohýho Bárta, má pravdu.
ano, zvláště S-klasse je kvalitou pověstná! Proto německé značky drtí v testech spolehlisvosti lexus jak tank vlašský ořech,co? >:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Pavel"
29. 10. 2006 17:52
Re: Nechte nebohohýho Bárta, má pravdu.
Myslím, že nejkvalitnější ze všech MB je SL. Akorát elektronický gremlinsové jim v E-třídě nějak zloběj. Taky už makaj na novým modelu pro rok 2008. A SBC je taky v pánu.
29. 10. 2006 19:24
Re: Nechte nebohohýho Bárta, má pravdu.
Hmmm, to se to kritizuje... anonymně... a co že vlastně mělo být na mém příspěvku kravina? P.S.: To srovnání prodeje Lexů s Ladou byla literární nadsázka, pro ty, co nepochopili... ;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 12:42
Pohon zadních kol? Těžko
1) jestli uvedou tenhle model tak to bude faceliftovaná Astra, 2) jestli uvedou tenhle model a pokud to nebude faceliftovaná Astra, tak nejdříve vyrobí malý Saab (faceliftovaná Astra, která půjde proti Volvu C30) a toho faceliftují na malýho Caddyho, 3) jestli uvedou tenhle model, tak to žádnje úspěch nebude - Caddy je Caddy, lidi ho tak vnímají a těžko mu "uvěří" hatchback, 4) milé GM, vyse*te se na násilné tlačení Caddyho někam, kam vůbec nepatří a raději pomozte Saabu!!! 5) Zdravim Lonese, jsem zvědavej, jak se bude tvářit na tohle auto >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lonestarstate
27. 10. 2006 16:15
Re: Pohon zadních kol? Těžko
:-) Už jsem zde. Tentokrát se s Tomem shodneme. Tohle je bitevní pole pro SAAB. Jsem jednoznačně proti ČEMUKOLIV velikosti a proporcí Golfu s designem Art&Science. To by moje oči neunesly.
Avatar - Ricardo
27. 10. 2006 16:47
Re: Pohon zadních kol? Těžko
Už jenom představa názvu. Jak by se to jmenovalo? ALS? Prosím ne, už i BLS je dost odvážný experiment.
anonym
27. 10. 2006 18:02
Re: Pohon zadních kol? Těžko
BLS je dosť odvážna zmeť amerických a európskych prvkov. Keď sa na to auto pozrieš zblízka, tak zistíš, že je to vlastne Saab s americkou fasádou. Taký čudný kríženec. Ani Amerika, ani Európa. A tá kvalita.....typický americký spotrebný tovar...
Podľa mňa je to choré, s malým autom určite neuspejú.
neregistrovaný "kdjfhwehjf qwiu"
28. 10. 2006 12:46
Re: jweh
nasdjasůju uiasudh msjjshil iusl snm,bna laghdu asnbduz sahudbakkj l hoj :no: >:-[] :-! >:D
neregistrovaný "prekladys"
27. 10. 2006 13:20
???
cadillac? neznám. nu což, piš barde, střádej, až budeš mít miliony, přijď, zúčtujem spolu...
(BMW)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
27. 10. 2006 15:01
Z čí je to hlavy?
To vymyslel člověk který rozhodl o Cadillacu Catera >:D ? Ať radši vyrobí Sixteen ;-)
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 15:18
Re: Z čí je to hlavy?
Kolik lidí by si asi v současné době koupilo Caddyho za 100,000$? Byl yb to průser! Caddy na to nemá image - vidal se správnou cestou, ale je před ním ještě hodně práce
Avatar - Ricardo
27. 10. 2006 16:16
Re: Z čí je to hlavy?
Za $100.000? Nevím, US trh moc nesleduju. To je cena slušně vybaveného M-B?
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 16:45
Re: Z čí je to hlavy?
S550 (obdoba evropského S500) začínám na 85,000 $, za 100,000 $ už ji máš dobře vybavenou.. odpověd viz reakce na Lonese
Avatar - Ricardo
27. 10. 2006 16:54
Re: Z čí je to hlavy?
Sahám po kalukačce protože mozek mě odmítá ty čísla přepočítávat, klepu na displej, kontroluju směnný kurz... ne to musí být omyl, jinak by to byla dost nechtná cenová prostituce :no:
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 17:03
Re: Z čí je to hlavy?
Nee, tohle je prostě US realita. My Evropané můžeme jen tiše závidět..
Avatar - Ricardo
27. 10. 2006 17:37
Re: Z čí je to hlavy?
Tak je realita toho jak se Mercedes zaprodává. Mercedes - nejlepší a nejstarší automobilka ne světě!
anonym
27. 10. 2006 18:03
Re: Z čí je to hlavy?
jj :yes: Nevíc mě to sejří, když se podívám do českýho ceníku, tak tam je 2,753,000 Kč respektive v Německu 90,000 €. A to ani nemluvíme o tom, že US základní verze je "pěkně vybavená" zatímco česká verze je holátko :no: OK, rozdíly ve zdanění apod., ale přesto je vidět, co dokáže pořádná konkurence
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 18:03
Re: Z čí je to hlavy?
To sem byl já ;-)
Avatar - Ricardo
27. 10. 2006 19:28
Re: Z čí je to hlavy?
Ty US ceny jsou bez daně ([odkaz] úplně dole)
Avatar - Lonestarstate
27. 10. 2006 16:19
Re: Z čí je to hlavy?
Tak tady už zase nesouhlasím. Tohle není správná cesta pro Cadillac. Pokud ti to neušlo, Cadillac za 100 000 USD v základu se již prodává. XLR-V. Rozhodně si ho koupí víc lidí než Lexus za 100 000 USD.
neregistrovaný "Tom"
27. 10. 2006 16:42
Re: Z čí je to hlavy?
Právě jsem detailně projel nabídku a ceny všech US Caddy, tak že jsem nabušenej ;-) Měl jsem na mysli sedan Caddy - stotisícový sedan Caddy. IMHO na něj zatím Caddy "nemá" - měl by dál pokračovat v nastolené cestě, dál budovat image globální luxusní značky.. s auty jako je Sixteen bych si měl počkat do doby, než bude i v Evropě brán jako "normální" konkurent - tím chci říci, že stotisícový sedan Caddy má cenu teprve v okamžiku, kdy se najde dost zájemců po celém světě, nejen v USA. Ad Lexus - u Lexusu moc dobře vědí, že v kategorii "stotisíc" zatím šance nebyla, tak se tam také zbytečně necpali a dělali to co dělají i teď - poctivě makají na tom, aby se stali respektovanou globální luxusní značkou.. podle mě ten okamžik právě nastává a jsem přesvědčen, že nový LS 600h v provedení long již stotisícovou metu překoná a přitom nebude problém s prodejem - jsem fakt zvědavej, jak tohle dopadne
Avatar - Lonestarstate
27. 10. 2006 16:53
Re: Z čí je to hlavy?
V USA těžko říct. V Evropě to vidím tak, že Cadillac bude velmi silně růst ještě pár let(možná silněji než Lexus) a pak narazí na silně nepropustnou bariéru určitého malého procenta, které je vůbec schopné uvažovat o jeho koupi. Takovou psycho-bariéru, kterou Lexus nemá. Nevím, jak to přesně vysvětlit...lidi prostě o něčem ani vůbec neuvažují. Například jeden můj kamarád, vždycky, když mluví o "autech", tak to u něj znamená Peugeot a Škoda. :-) A k tomu Sixteen - kdyby byl z 90% vzhledově stejný jako koncept a měl 12válec s vypínáním válců.....teď se pouštím na hodně tenký led, čistě spekuluji...imho by měl bombastický úspěch. V USA samozřejmě. A to by jako argument pro výrobu mělo stačit.
Avatar - Lonestarstate
27. 10. 2006 16:17
Re: Z čí je to hlavy?
Ano, ať vyrobí Sixteen a Cien! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ricardo
27. 10. 2006 16:23
Re: Z čí je to hlavy?
Cien? Nedokážu si představit kdo by ho koupil :-|
neregistrovaný "yaroukh"
28. 10. 2006 03:02
Re: Z čí je to hlavy?
no prece lidi s vkusem kua! ;o)
Avatar - Ricardo
28. 10. 2006 10:26
Re: Z čí je to hlavy?
Lidi se vkusem budou kupovat US Lambo? Možná tak brunejský sultán do své sbírky kuriozit ;-)
neregistrovaný "sepo"
28. 10. 2006 18:43
ameeerica
...americania .. nikdy nevedeli robit PORIADNE auta ... a asi ani nebudu ich filozofia velkych objemov .. katastrofalneho interieru a chromovych kolies je na smiech ... sedeli ste niekedy v amerikach .... panenko mario .. tie plasty .. jak v elektricke [tramvaj] .... uroven detailov .. katastrofa .... dajte pokoj nech si to kludne predavaju za morom ... dobre americke auta v celej ich historii ... HUMMER H1 .... Corvette Stingray .... AC COBRA [napoli anglican] ...Jeep Wilis .... ford mustang ... ford f40 .. a ..a nic....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pavel"
28. 10. 2006 21:33
Re: ameeerica
Mám takovej dojem, že jsem někde četl, že jsou USA kolébkou automobilismu. Taky jsem četl, že v USA je největší automobilový trh na světě. Podívej se na tabulku z jakéhokoli roku z meziválečného období. Potom už snad nenapíšeš takovou blbost, že "americania..nikdy nevedeli robit poriadne auta...
neregistrovaný "sepo"
29. 10. 2006 17:08
Re: ameeerica
jo vedeli ... to ze su najvecsi .. neznamena ze su najlepsi .. alebo ze vedia robit poriadne auta .... ano v medzivalecnom obdobi .. jasan europa v troskach ... tie auta co som vypisal su auta o ktorych je zmysel sa vobec bavit .. potom je obrovska kopa hnoja ... a este ford model T .. ale to len kvoli seriovej vyrobe .... nejvecsi nejvecsi .. jo to su .... :no:
neregistrovaný "Pavel"
29. 10. 2006 18:31
Re: ameeerica
Ja neříkám, že US auta jsou nejlepší na světě, ale tvrdit, že nikdy žádný pořádný auto nevyrobili, to je fakt blbost. Zapiš si ještě do svýho seznamu třeba Buick Riviera Boattail, Pontiac GTO, Dodge Charger, Mercury Cougar. Ještě těch fakt dobrej pár znám, bohužel to jsou většinou auta z minulosti. Mě spíš zajímají auta jako takový (bezohledu na to, kde byly vyrobeny), než nějaký antiamerický kecy.