Luxusní značka koncernu General Motors nevzdává svůj boj s evropskou prémiovou konkurencí. Nejnovější zbraní je poslední generace sedanu CTS, která se má dočkat další karosářské verze.
a nielen mňa,mali by tešiť všetkých autičkárov. Cadillac sa rozhodol vyrobiť image auto, prestížne,štýlove GT. Od Eldorada prešlo dosť času. A Cadillac nás fanúšikov teší po malom aute strednej triedy s 4valcom(ATS 2,0T) prichádza s veľkolepými záležitosťami- nova Corvette, nový CTS,teraz toto...tak teda- čoho sa super ešte dočkáme?
A pre tých čo chcu útočiť na to že spotreba a bla bla- nezabudajte že práve autoa ako Mercedes SL, CL, BMW 6 alebo Audi R8 sú to čo robia tie značky výnimočne- nie nudne modely kompatknych rozmerov a smeisne 1,9diesle..však? :-)
Je to uy klise, ale bez nafty budu jeho predaje v EU asi tretinove, akokolvek dobre benzinaky by mal. Neviete niekto, co sa stalo s GM dieselom 2,9 V6 (180 kW)? Skoncil v kosi?
To nevím, ale že do (až nečekaně povedeného) ATS dorazí (ještě letos) nějaký (netuším jaký) diesel je POTVRZENO = asi možná se ho dočkáme i v dalších modelech..
PS: Že Evropané "ujíždějí" na naftě, to u CADILLACu jistě velmi dobře VĚDÍ :-)
to ale bude 2,0 diesel, predpokladam že ten čo použivjau do Insignie trocha vytunuju. No ten 2,9? myslim že hľadaju riešenie, v prvej generacii CTS neskončil nikdy motor s priamym vstrekovanim(VVTi tušim sa to vola) kvoli hluku!!!! V Cadilacu su dost citlivy naštastie na taketo veci. A predpokladam že to bol problem sučastneho modelu v kombinacii s dieselom
No proč ne. Škoda, že XLR se tolik nevidí, tak snad jim to tentokrát vyjde líp. Hlavně to musí být trochu delší a placatější. Současný je spíš do kategorie M3.
XLR nie je zle auto-ale islo ako novacik do teritoria stareho "harcovníka" Mercedesu SL. A tu sa vyhráva ťažko. MB spravil tu istu chybu s GL-om keď ho skúša proti Escalade. Marketing obrovsky a kecy o jazdnych vlastnostiach,ale na Escalade to nema. XLR by mohli urobiť do 2hej generácie,ale skôr by som sa orientoval na kategoriu SLK/BMW Z4/ Audi TT ked uz. Staci 2,0T z ATS a 3,6
Aha. Teď jsem zjistli, že MY2014 už má být jako ta nová generace. Myslel jsem, že to bude někdy později, proto ten zmatek z mé strany, protože to současné CTS Coupe nevypadá tak, že by chtělo konkurovat ve třídě velkých sportovních/GT coupé. PS. a jak si znovu čtu trochu neobratně sepsaný článek, tak i nové CTS Coupe bude v duchu toho stávajícího. Takže uvádět 6er jako konkurenci je od autora mimo a i moje myšlenka, že by nové CTS Coupe stavělo jen na technice a karosářsky by více směřovalo k XLR. Škoda.