Nová generace Cadillacu CTS přijde na americký trh na podzim, do Čech až napřesrok. Luxusní odnož General Motors již však oznámila, za kolik ji hodlá prodávat.
Váš odhad je (bohužel) asi "reálnější", ale i tak by tam k nějakému "cenovému průniku" s Octavií či SUPERBem dojít mohlo.. :-)
PS: Prozatím je za stejnou cenu "jen" velmi povedený (americký vůz roku) Cadillac ATS 2.0T 203 kW a (slušně vybavená) Octavia 2.0 Tdi 103 kW ;-)
A nebo slušně vybavený citroen DS4 2.0HDi za 880 tisíc :-)
EDIT: A nebo slušně vybavený Ford Focus 2.0 TDCi, taktéž za 880k (to jsem nezaškrtával všechno)
Nejslabší pohonná jednotka z objemu 2,0 l dává 203 kW výkonu a 400 N.m točivého momentu. Nepostrádá ani turbodmychadlo. Automobil s ním zrychluje z 0 na 96 km/h za 6,1 s. Kromě něj je v nabídce i méně výkonná atmosférická verze V6, která dává 239 kW a poskytuje 373 N.m.
Chtěl bych si ujasnit, která verze je méně výkonná, V4 nebo V6?
Každopádně 2.0 nadopovaný na 203Kw je úctihodný parametr. BMW naladilo 2.0 (x28i) na 180Kw.
Vidlicový čtyřválec? A trochu divné pořadí. Šestiválcový vidlák. >:D Když už, tak třeba R4T, V6, V6T. Asi hloupá připomínka, ale takovéhle značení jsem tedy ještě neviděl.
Každopádně je to (navíc) POVEDENÝ motor (Cadillac 2.0 Turbo 203 kW) - alespoň ve "střednětřídním" Cadillac ATS doslova PERLÍ a s vozem si jen tak "pohrává" :yes::-)
PS: Cadillac nějak (v posledních letech) "stoupá" :yes:;-)
Chybi mi tu V8. K cts podle me odjakziva patri. Nejde jen o kw/nm, ale jejich prubeh a pocit z motoru...a potom ZVUK. Doufam, ze si ji schovavaji alespon na spotrovni -V verze...
Je to pravda. ikdyz v posledni dobe mi dela vrasky i cim dal vice asistentu a snaha propojit palubni systemy vozu s telefonem atd... porad se i nejvice libi koncept flashky s pinickama, kterou zasunu do usb radia a jedu. nicmene to je asi jen moje koncepce mit veci oddelene a je to asi trend vsech znacek...
A rok už ho nemam. Hodnota je pořád přibližně stejná, cca 280 tis (nový majitel tam dam plyn). Nový majitel měl auto do dubna pak ho prodal a ted jezdí opět na Ostravsku.
tak asi i tak gratuluju. nooo vypada to, ze se to financne priblizuje. ikdyz provozni naklady sou 2. vec. je realne pocitat s dlouhodobym prumerem 13l?
Daj se eshat už i za 230(5,7 V8) , ale to sou US verze, tam je trochu ojeb to přihlásit, pokud nemaj zapsaný vyjimky.
Jo za 13 benzínu se jezdit dá, pokud nejezdíš vyloženě město a příliš to nehoníš. Nebo můžeš jezdit na ten pyln, 15 plynu je jako 7,5 benálu. To je hodně luxusní na tkaovou káru. ND jdou koupit z USA za rozumnou cenu a spolehlivost je v pohodě.
Muj sen je 300csrt8 1.gen po faceliftu. tam uz je rozumnejsi interier. ale zase to asi nebude tak levne. Samozrejme lepsi by byl challenger, ale ten je zase cenove UPLNE jinde. Cili to chce mit asi penize na auto samotne a pak jeste tak 10k mesicne na paliva a maziva a zbytek odkladat na ND... z toho vyplyva, ze mam asi jeste cas;-)
Auto se sice jmenuje CTS, ale neni to nastupcem CTSky. Nastupcem CTS je spise nove ATS, CTSka nahrazuje zrusenou STS. Kdyz se clovek podiva na velikost, vybavu a motory, tak je zrejme ze tohle auto navazuje spise na puvodni STS. Cadillac se proste rozhodnul prejmenovat celou svou radu respektive posunout ji o level, takze puvodni CTS (mensi sportovni vuz) je nyni ATS, z CTS se stala nastupce STS (stredni sportovni auto) a puvodni STS byla zrusena bez nahrady. S tim souvisi i vyssi cena, ktera odpovida puvodni STSce.
XTS je spise high tech nahrada puvodniho DTS, coz byla velka kara bez sportovnich ambici. Prezentovan je i jako protivaha nemeckym premiovym luxusnim sedanum typu BMW 7 ci Mercedes S, coz STSko nikdy nebylo. Realne velikostne a zamerenim je nove CTS v segmentu puvodniho STS.
BLS nebyl Cadillac, BLS byl omyl. Realne CTS byl americky ekvivalent trojkoveho BMW, tedy sportovni mensi sedan. Kdyz si vezmu trojici malych premiovych sedanu, tak nejdrsnejsi bylo Infiniti G37, pak vyrazne mirnejsi trojkove BMW E90 a pak jeste umirnenejsi CTSko 2. generace. Nebylo to primo sportovni nacini, ale byl tam myslim pokus o stejny look and feel. Uz to treba umelo jezdit nejenom rovne, ale i trochu zatacet, prevodovka radila s rozumnym zpozdenim, motor alespon predstiral sportovni nadseni. Proste na americke pomery skoro sportak. :-!
chlapci chlapci,neplette dojmy a pojmy,zacnime od zaciatku- CTS 1gen. mal byt konkurent BMW3 a tym padom STS konkurent 5, DTS je full size lux. sedan, mimo kategorie BMW7/M-B S.Takto to definuje vyrobca a US stranky. Avsak CTS vzdy bol trocha privelky na to aby bol konkurent BMW 3. Potom prisiel CTS 2gen a ten uz to tak jasne nedefinoval. Skor bol medzikategoria medzi BMW3 a BMW5, velkostne blizsie BMW5. Ked pozrieme na Audi tak presne medzi A4 a A6 rozmermy a v podstate aj cenamy(dokonca aj v EU). Tym vlastne CTS 2gen. trocha zacal narazat(v USA aj cenovo) na STS,ktory bol vacsi ale nie priestornejsi. Takze sa rozhodli ze spravia BLS ako EU auto strednej triedy(ktory bol total krach) a neskor ATS- presne konkurent BMW3 a Audi A4. A preto sa rozhodli pre CTS 3 aby bol konkurent BMW 5 a Audi A6(velkostne je blizsie A6tke inak). Samozrejme aj cena jasne naznacuje kam smeruje-k toto su ceny ktore maju zakladne BMW 528i a 535i. Tym ze STS a DTS sa nejak tam motali...vyrobili univerzal pre dochodcov- XTS. Nie je to konkurent BMW 7 aj ked rozmermy to tam sedi, je ale podstate lacnejsi a inak koncipovany.
CO sa tyka narastania a generacii- to si myslim ze je bezne vsade nie? Ved sucastna BMW 1 je dlhsia ako BMW 3 spred 4.generacii
VW Polo vazi viac nez Golf 1
Insignia je nastupca Vectry ale je dlha ako Omega
Astra je dlha ako Vectra kedysi.
Corsa je dlhsia nez Astra.
Takze aj CTS 3gen. je dlhsi nez STS 1.gen ktory uz vymyzol.
Logicke nie? modelove linie idu dole lebo po gen. sa auta zvacsuju