Prémiová divize koncernu General Motors se připravuje na odchod současné generace svých výkonných modelů CTS-V prostřednictvím speciálního vydání dvoudveřového kupé.
naprosto famozní kára, stjně jako dnes již nevyráběné STS ve verzi STS-V. Ty byly vidění na sraze v Jizbicích, dokonce 2 ks.
Ale zpět k CTS, je to raketa na kolech a s naprosto fantastickýcm zvukem a zrychlením co umí zatlačit do sedaček a podvozek je na velmi vysoké úrovni. :yes:
musim suhlasit ze bude to asi super povozenicko ;-)
neviem preco ale tieto typy autat ako nadupane cadillacy jagy infinity a ja neviem ghibli su mi ovela srdcu blizsie ako tie nemecke naslahane dokonale nudne masiny
bez vahania by som tento nadupany cadillac uprednostnil pred hocijakym nemcom a kaslem aj na tabulky kde bude nemec o desatinu lepsi v zrychleni a bude zrat na papieru o liter menej... jednoducho volbe srdcom nerozkazes
No moje 650ka má kupříkladu stjně velkou nádrž jako mělo 300C HEMI. Spotřeba je rovněž identická, tudíž se mi nezdá, že by třea němci dělali super oří nádrže. To spíš byl scecialita britů, Jaguar měl nádrž na 90 litrů, staré Daimlery dokonce na 110 >:D
Já jsem na todle kapku úchylnej, zvlášť když je to auto fakt používaný jako dálniční expres. U Němců se za to snad dá většinou připlatit, nevim jak tady..
Ještě s tím musí počítat kontrukce, aby tu větší nádrž bylo kam umístit. A být někdo ochoten to tankovat plné.
Když sem s Jagem říkal že to má nádrž na 90 litrů, většinu kamarádů omývali. To víš každej nádrž na 50 litrů s bídou a konec >:D