V souvislosti s koncem divize Mercury plánuje americký Ford rozšířit modelovou paletu své luxusní značky Lincoln. Chystá se expanze a obměna stávajících modelů, celkem přijde na trh během čtyř let sedm novinek.
mussí zmodernizovat a rozšířit svojí modlovou anbídku, aby po skončení Mercury nabídl něco lepšího než ford, luxusnějšího ale zároven nejen hodně luxusního, ale taky cenově přijatelného a zajímavého.
Vo Forde ale nesmú robiť rovnaké chyby ako s Mercury, skrátka žiadne modely od Forda s prelepeným logom a luxusnou výbavou... Prečo si nezoberú príklad od úspešného VW group kde sa zdieľajú len platformy a žiadne prelepovanie znakov. Inak dať si za súpera Lexus sa mi zdá nad ich sily, Lexus hrá predsa len inú ligu.
Neviem či zrovna nejaká štúdia zachraňuje značku 8-s, ja som mal na mysli kvalitu, image, materiály, techniku (hybridy, automatické prevodovky,...), spoľahlivosť, prípadne hightech (LFA)... čo z toho Lincoln má? Maximálne aký taký image, aj to len v USA no aj tam ho Lexus poráža. ;-\
"Značky Toyota a Lexus léta vládly statistikám spolehlivosti. Už to není pravda. Porsche vede, druhý nejspolehlivější Lincoln jich má 114, třetí Buick 115, stejně jako Lexus." [odkaz]
"Nejlepší zlepšení zaznamenala značka Lincoln, která patří Fordu."
[odkaz]
Neberiem ti tvoju pravdu, no skrátka ma nikto nepresvedčí, že Lincoln je na úrovni Lexusu. Spracovanie, materiály, vypracovanie, lícovanie, technická úroveň motorov, prevodoviek, podvozkov, hybridnej technológie atď... toto kde je Lexus dnes nedosiahne Lincoln ani za 5-10 rokov. Ale keď si za cieľ ktorý chcú dosiahnúť dali Lexus (asi vedia prečo) tak super, cieľ si dali dobrý, otázka či sa im to podarí dosiahnúť.
V kolika Lincolnech jsi jel? >:D Jedine co Lexus ma, je vetsi znamost po svete, naopak Lincoln uz podle nazvu "Lincoln" ma v US narodni image, coz Lexus tezko muze mit. >:D
O nove technice Fordu a Lincolnu si neco nejdrive poradne precti a pak delej soudy. 5-10 let mozna platilo pred 5-10 lety. ;-)
"Ale keď si za cieľ ktorý chcú dosiahnúť dali Lexus (asi vedia prečo) tak super".... ale ten cil neni jen "dosiahnúť" ale i "presiahnúť" - competing! ;-)
[odkaz]
ja mam americke auta rad, a to tu asi si vsimaju vsetci..ale dnes musim suhlasit ze Lincoln..neni to prave orechove. Ma pekne auta, aj interiery su pohodlne, odbra cena a uzitkovu hodntu,a ako citam, spolahlivost..top.ALe chyba im imagea originalikta modelov, su to len luxusne fordy. Plus- lexus ako lexus- ale porovname si tkae..klasicke rivlaske 2ky(VW vs Opel, BMW vs Mercedes, Saab vs Volvo) tak toto derby s Cadillacom Lincoln suverenne prehrava, rpetoze...oproti zakl. CTS neni nic konkurentne- realne!!!
Cadillacu CTS jaksi velmi slušně konkuruje Lincoln MKZ, který je dokonce levnější...
Škoda že na webovkách maj tlačítko Compare...
Neškodilo by si je někdy prohlídnout než začneš něco psát...
Letos přijde i hybridní verze.
A pořád nám tu nikdo nevysvětlil, v čem Lincoln zaostává za skvělou Toytou která nebrzdí a paltí v usa pokuty jak mouratá, navíc měla meziroční nárůst 6% za koncern Ford 5% takovej :o))
prave som pisal- chyba mi image a originalita, MKZ je luxusny Ford Taurus. Ma predny pohon, jazdne vlastnosti...na rovinke ok,ale..neni to bars zazitok(p.s. netvrdim ze je to zle auto!)...a naviac, neporonaval som ho s Toyotou ale s Cadillac-om...nehnevaj sa..ale CTS je proste spicka...urpimne, vies, ked si porovnas Skodu Superb a BMW 5 je dost vela veci na papriery pri ktorych Superb vyhrava,ale prevez sa a pochopis..to iste s MKZ a CTS...proste ten CTS ma dost navrh
Originalita - je dnes maximálně v jiný kastli v rámci koncernu. Podvozky, podvozkový platformy, motory a převodovky sou v rámci každýho koncenru stejný že.
Když si vezmeme za příklad slavný koncern Spojené předražené AG, tak se podívej kam všude cpou 1 motor...
Přední náhon má dneska leccos a má spousty zastánců co žijí ve svém omylu že zadní náhon a nedejbože s víc jak 300 HP nejde řídit...
Mno proč jim to vyvracet že....
No já ho porovnával s Toyotou (Lexus je totiž jen vyšperkovaná Toyota at se vám to líbí nebo ne a ne žádná luxusní značka - Lexus je to samé jak Lincoln. Navíc oproti Lincolnu poněkud s pošramocenou pověstí...v součané době).
Luxusní zančka musí mít tradici a to nejméně 100 letou a to ve výrobě luxusních vozů.
Což teda není Lexus ani náhodou.
Superb vyhrává ano, protože nabízí pár vychytávek navíc.
Ale zas za cenu, za kterou dostanete V6 a jinde je pomalu V8....
Ono všechno má své - někdo chce vychytávky, jinej zas něco jinýho...
tak moment...toto je ine! Lexus je marketingova znacka. v jap. sa modely predavaju ako toyota. a tradiciu nema.ale ma velmi dobry marketing ze je to to iste co bmw alebo mercedes ale viac vybavy a za lepsiu cenu-teda import ale vyhodnejsi!a v USA dlhe roky bolo u bohatych ludi popularny import. a Lincoln? nema v sucastnovsti horsie auta ako Lexus,ale..dlhodobo je brana ako znacka pre dochodcov-hlavne model town car. Inak- ani ja lexus nepovazujem za nic moc...a ked sme pri tom- ani Audi..je to tiez marketing, v podstae lespie zrobene vw..aj ked v pripade a6 sa utly- rozhodne by som z trojkominacie a6/passat/superb bral uz skor spomenutu skodovku :-)
Towncar je out, ten příští rok končí.
Tím se nezabývej, to je přezivší disnosaurus jež se výrobě udržel díky zájmu firem, autopjčoven a důchodců a díky tomu, že se vyrábí na zařízení, který už se 6x zaplatilo a tudíž to furt stačí na to, aby to generovalo zisk.
A podívej kdy proběhl poslední facelift...
To auto s nikdo z normálních lidí dneska nekoupí.
Lincoln i Cadillac ztratili trochu lesku ze slávy, ale myslím že sejim ho zas daří nacházet.
No a lesk ztratila ted i Lexus, resp. Toyota, takže síly se vyrovnávaj.