Cadillac představí nové logo v Pebble Beach
Cadillac pokračuje ve své snaze přiblížit se mladší klientele a jedním z kroků, jak toho dosáhnout má být podle Automotive News i nové logo. Jeho premiéra se má odehrát na letošní srpnové přehlídce automobilové elegance v kalifornském Pebble Beach, což potvrdil i mluvčí automobilky.
Ve své 111-leté historii již změnil Cadillac své logo téměř čtyřicetkrát. Jednou z tradičních součástí loga Cadillacu je vavřínový věnec, který byl používán v prvních letech značky, ale od čtyřicátých let až do začátku osmdesátých let chyběl. Současné logo je využíváno automobilkou od roku 1999.
V nejnovějším provedení má být vavřínový věnec opuštěn i díky reakcím ze strany zákazníků. Ti jej považují za zastaralý symbol, odkazující na éru křižníků silnic z padesátých až sedmdesátých let, přestože právě v tomto období věnec součástí loga nebyl.
Nové logo má být podle neoficiálních zdrojů jednodílné a působit jednoduše a zároveň moderně, aby odpovídalo současnému stylu značky a její snaze o vytvoření image výrobce prémiových a luxusních vozů se sportovním stylem.
Premiéra loga se má sice odehrát letos v srpnu, ale první sériové vozy značky Cadillac jím mají být vybaveny až od modelového roku 2015.