Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac STS-V a XLR-V jdou do Evropy

Americké luxusní modely STS a XLR se ve Frankfurtu představí ve svých nejvýkonnějších variantách, které mají konkurovat evropským modelům.
Zpět na článek
23. 8. 2005 11:30
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 11:35
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 11:38
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 11:45
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 11:45
neregistrovaný "free"
23. 8. 2005 13:27
neregistrovaný "plautus"
23. 8. 2005 13:28
neregistrovaný "plautus"
23. 8. 2005 13:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 14:01
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:16
neregistrovaný "free"
23. 8. 2005 15:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 8. 2005 07:19
neregistrovaný "free"
25. 8. 2005 08:14
neregistrovaný "plautus"
25. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 18:21
neregistrovaný "Radek"
23. 8. 2005 18:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:11
neregistrovaný "mates"
25. 8. 2005 20:32
neregistrovaný "lojza"
23. 8. 2005 12:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 12:18
neregistrovaný "Petr"
23. 8. 2005 12:38
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 20:07
neregistrovaný "Petr"
23. 8. 2005 12:23
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 12:33
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 12:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 12:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 13:06
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 14:25
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 14:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 15:50
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 14:48
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 15:35
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 15:45
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 15:50
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 15:54
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:29
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 17:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 13:22
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 13:38
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 13:43
neregistrovaný "jirka"
23. 8. 2005 13:35
neregistrovaný "Povalec"
23. 8. 2005 14:50
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 15:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 15:55
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 16:00
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 16:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 15:56
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 15:56
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:11
neregistrovaný "mišo"
23. 8. 2005 15:48
neregistrovaný "briza"
23. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:09
neregistrovaný "briza"
23. 8. 2005 17:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:34
neregistrovaný "briza"
23. 8. 2005 17:36
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 17:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:14
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:26
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 15:47
neregistrovaný "rasto"
23. 8. 2005 15:51
neregistrovaný "Ace2"
23. 8. 2005 15:56
neregistrovaný "Bru"
23. 8. 2005 15:57
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 15:57
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:25
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:33
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:54
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:01
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:03
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 17:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:19
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 17:28
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:42
neregistrovaný "Marko"
23. 8. 2005 17:44
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:21
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:27
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 20:24
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:59
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 18:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 18:21
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 18:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 18:56
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 19:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:05
23. 8. 2005 19:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:24
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:35
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 20:15
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 19:26
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:27
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:16
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 19:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:27
neregistrovaný "švihák"
24. 8. 2005 10:55
neregistrovaný "Radek"
24. 8. 2005 17:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 8. 2005 17:27
neregistrovaný "Radek"
23. 8. 2005 20:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 23:38
neregistrovaný "švihák"
24. 8. 2005 09:11
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 00:34
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 09:18
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 11:08
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 12:00
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 12:39
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 12:46
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 13:29
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 13:41
neregistrovaný "mates"
25. 8. 2005 07:59
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 12:45
neregistrovaný "miao"
24. 8. 2005 12:54
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 13:31
neregistrovaný "miao"
24. 8. 2005 13:40
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 14:25
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2005 08:05
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 09:23
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 14:26
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 16:31
neregistrovaný "švihák"
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 11:30
Motůrek
ten motor to je teda něco.Rootsovo dmychadlo a variabilní časování, dobrá kombinace.Výkon velmi dobrej.102HP na litr, jen by mě zajímala spotřeba.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 11:35
Re: Motůrek
Myslím si, že spotřeba zdaleka nebude tak špatná, jako je pro mě ten krabicoidní design
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 11:38
Re: Motůrek
no vypadá to trochu jako z budoucnosti.Asi proto hrál Cadillac v Matrixu.
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 11:45
Re: Motůrek
Pozor, já neříkám, že je zlý design. Jsem toho názoru, že se k směřování Cadillacu zcela a naprosto hodí. Já jen říkám, že MĚ se nelíbí
neregistrovaný "free"
23. 8. 2005 11:45
dešťovka
No exteriér není pro mne, ale interiér má něco do sebe. Mimo téma viděli jste někdo Jeep v sobotu ráno na primě - ten dešťový senzor byl jako domontovaný nebo je to normál dík za odpověď.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "plautus"
23. 8. 2005 13:27
Re: dešťovka
ten Jeep v Autosalone na Prime som videl, a podľa toho, čo hovorili, tak verzia Limited má ten dažďový senzor v základnej výbave tak ako sme ho videli, teda vyzerá to ako by to bolo domontované dodatočne, ale je to len "odfláknutá robota" bolo to síce schované za vnútorným spätným zrkadlom, ale aj tak je to des na také auto
Ja osobne moc "Ameriku" nemusím, i keď tento Jeep je montovaný v Grazi, ale americká technika ma zrovna za srdce nechytá, veď aj pri spomínanom Jeepe kritizovali aj štvorstupňovú automatickú prevodovku (s niečím podobným som jazdil v Chrysleri 300M a bolo to k ničomu) a tiež nový Ford Mustang s pevnou zadnou nápravou z hľadiska technického riešenia moc toho neponúka, Amíci urobia nejaké "krabicoidné" šasi, naháču do toho, čo sa nájde "na sklade", hlavne, aby to malo veľkolitrážny motor a majú auto....tieto Cadillacy nemusia byť špatné autá, ale ja bych do "ameriky" isto nezainvestoval....
neregistrovaný "plautus"
23. 8. 2005 13:28
Re: dešťovka
kua, nie naháču, ale nahádžu
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 13:43
Re: Už je to tady
Už je to tady. "Vezmeme všechno, co dům dal." by se hodilo spíš na tvůj příspěvek. Sakra je tu článek o Cadillacách, co mají šestistupňovou dvojspojkovou automatiku a magnetické odpružení ve standartu. Co s tím? No jó. Mustang má prý tuhou zadní nápravu a nějaký 300m má čtyřstupňovou automatiku. Neboj se. Já ti pomůžu. Ještě můžeš povídat ty pohádky o OHV a plastech a koženkách. Ty jsou taky dobrý.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 14:01
Re: Už je to tady
souhlas, teď se porovnávaly jabka a hrušky..
neregistrovaný "free"
23. 8. 2005 15:16
Re: Už je to tady
Nechci porovnávat hrušky a jabka jen jsem si na to vzpomněl - vím že jsem se ještě nad něčím u Jeepa podivoval, ale už nevím co to bylo - jen jsem chtěl vědět co to bylo s tím dešťovým senzorem, který byl přidělaný dost hrozně (hlavně ty dráty) a tento článek se mi zdál vhodnější než to dát pod lidovku.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 15:37
Re: Už je to tady
To bylo na Plautuse. Ne na tebe.
neregistrovaný "free"
24. 8. 2005 07:19
Re: Už je to tady
neregistrovaný "plautus"
25. 8. 2005 08:14
Re: Už je to tady
Lonesi určite som nechcel uraziť Tvoje Cadillacové ego :-) asi som to napísal \"trochu\" brutálne, ale ja \"ameriku\" skutočne nemusím....je to môj osobný názor a nech dajú do Cadillacu, čo chcú, tak vo všeobecnosti je to pre mňa \"amerika\", ktorá mi nikdy nič nehovorila a hovoriť asi nikdy nebude, nie je to jednoducho môj vkus, nemám rád mentalitu toho národa ani ich výplody, viem, že je divné posudzovať to podľa tohto hľadiska, ale každý máme k niečomu sympatie a k inému antipatie....a zrovnával som síce hrušky s jablkami, ale aj v sadoch tie stromy nie sú príliš ďaleko od seba, a osobné skúsenosti mi hovoria: \"amerika už nikdy\", nech by to bol trebárs aj Boeing >:D --> môj názor....ale neberiem nikomu jeho vlastný názor....takže smelo brádzi cesty v Cadillacu ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 8. 2005 12:14
Re: Už je to tady
Tak já do všech diskusí o evropských autech napíšu svoje zkušenosti se Škodou Felicia. To by mě tu asi lidi hnali, co? >:D A zakončím to slovy, že malá zaprděná evropská auta vždy zůstanou jen malými zaprděnými evropskými auty.
neregistrovaný "Radek"
23. 8. 2005 18:21
Re: Už je to tady
Hm a tím Mustangem jsi jel? Kdybys to nevěděl, že má pevnou zadní nápravu, ani bys to nepoznal. Ona je totiž docela slušně kombinovaná se zkrutným stabilizátorem a navíc se samosvornym diferákem. Mustang jede mnohem líp, než spousta lidí tvrdí (oni v tom totiž většinou nejeli). Jediný, kdy máš šanci to poznat je, když se rozjíždíš na plnej rejd na plnej kotel, pak to uskakuje. Ale když s tim normálně v zatáčce prasíš, chová se hladce jak nezávislý zavěšení. Na driftování by to chtělo trochu negativní odklon, ale to neni tak složitý. Mně uchvátil tak, že zjara objednávám...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 18:44
Re: Už je to tady
Gratuluju.
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:11
Re: Už je to tady
Dobra volba!
neregistrovaný "lojza"
25. 8. 2005 20:32
Re: Už je to tady
také uvažuji o Mustangu,už jsem ho třikrát vyzkoušel,prosím o názory lidí,kteří ho mají nebo kteří alespoň viděli.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 12:15
V jako Velocity
Však tu ty dva krasavce už propaguju nějakej ten pátek. Nebudu porovnávat vyspělost jednotlivých dílů, tabulky spolehlivosti ani ceníky. Kdo má mozek, najde si to sám. Nemám zapotřebí poslouchat, že Cadillac není konkurent pro prémiové značky, když o tom nepochybují ani přední německá motoristická média a pravidelně pořádají srovnávací testy proti M-B, BMW a Porsche. Kdo tady vyhrává, není podstatné. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
23. 8. 2005 12:18
Tak tohle je po dlouhe dobe
co se mi nake US auto docela zamlouva. Ale pouze to kabrio. To vypada schopne a ty ostre tvary se na nej hodi. U sedanu uz bych byl skeptictejsi. Tam je to az prilis. Interier vypada velmi dobre, obzvast po nekterych hruzach z jinych americkych aut (nenavidim hlinik). A jeste off topic.......ten treti obrazek je proste des. Ktere dite si hralo ve Photoshopu a rozmazavalo obrazky? Absolutne nulova znalost toho co se ma rozmazat aby se navodil dojem rychlosti. Pouhym shiftem se toho nedocili. Obzvlast kdyz se krome silnice rozmaze i kus auta a jeste navic i pekne vzdalene baraky. Je tohle produkt AUTO.cz nebo to od nekud dostali? Obavam se, ze to prvni, protoze uz jsem tady neco takoveho jednou videl. Des a hruza.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 12:38
Re: Tak tohle je po dlouhe dobe
Děláš do focení, nebo jsi to zatím dotáhl na vybarvování omálovánek od Aquily?
neregistrovaný "Petr"
23. 8. 2005 20:07
Re: Tak tohle je po dlouhe dobe
Ano delam do foceni a do retusovani obrazku taky, takze se uz docela vyznam. Do ceho delas ty GTI? Navrhujes ty omalovanky? Kdyz tomu nerozumis, tak to nekomentuj.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 12:23
Caddilac
americký sen konečně v čechách viď Lonesi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 12:33
ACH, LONESI
Tak především musím napsat, že koukám na krásné snímky. Tohle není focené digitálem za cenu dvou párků v jednom rohlíku... Stojí tam tři pořezové a budou to mít těžké. Tohle je totiž přesně auto, které proto, aby se ti líbilo vyžaduje naplnění dvou předpokladů. Musíš nebejt zatěžkanej filigránskou prací na designu evropskejch konkurentů a musíš se na to umět tak trochu přemluvit... v tom je velkej problém. Ne můj. Caddyho tady.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 12:53
Re: ACH, LONESI
Ach GTI, mě nikdo přemlouvat nemusí. Já se navíc ani přemlouvat nenechám. Ostatně je to můj život. ps: máš mail
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 12:57
První setkání se Sevillou
Znáte ty zážitky natolik intezivní, že i po letech, kdy nevíte, kolik roků tomu už vlastně je a co té události předcházelo nebo jí následovalo, cítíte při vzpomínce naprosto jasně atmosféru onoho dne? Dusno a zápach podzemní garáže. Přítmí, které vás nutí namáhat oči. A najednou bílá limuzína. Ale jaká bílá! Jakoby v tom šeru světélkovala. Prostá dlouhá silueta i přes svou přímočarost tak rafinovaná. Stála tam s tak nepochopitelnou samozřejmostí, i když všechny detaily na ní křičely, že sem nepatří. Nepatřila. Záď zdobilo třetí brzdové světlo ze samých LED a protažené přes celou šířku vozu, čtyři koncovky výfuku, švýcarská poznávačka a tři písmena, která jsem pak nikdy nezapomněl: S T S. Ještě roky potom jsem netušil, že šlo o Seville Touring Sedan (dnes už předminulé generace) v příplatkové bílé perleti. Přes všechny nádherné pocity mi přinesla i strach. Obavy z toho, že na ní nikdy nebudu mít. Dnes se při vzpomínce na to usmívám. Dneska je od 100 000. Mít Cadillac není luxus. Chce to jen vkus a odvahu. A stříbrná barva viz fotky k tomu vkusu sotva patří. Stejně jako k odvaze nepatří čekat: "co ostatní?"
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 13:06
Re: První setkání se Sevillou
Krásné....
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 14:25
Re: První setkání se Sevillou
když mluvíš o té stříbrné... myslím, že to je taková barva, která žádné auto úplně "nezabije", ale také zároveň málokteré auto v ní vypadá nejlépe...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 14:31
Re: První setkání se Sevillou
Stříbrná je dobrá na černobílý fotky do novin. Auto je dobře vystínovaný a nevypadá pak jako flek. Ale v reálu jsem na ní háklivej. Obzvlášť když zabírá místo pro bílou perleť. Ale uznávám, že na pouhých fotkách by asi vypadalo jako bílá z Transitu. Teda hnusně.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:50
Re: První setkání se Sevillou
no když dobře a správně nasvítíš i jiný auto než stříbrný, tak se to prorýsuje taky... řekl bych, že z tohoto hlediska je na tom nejhůř červená v odstínu Ferrari atd.
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 14:48
Re: První setkání se Sevillou
K těm intenzivním zážitkům.. Léto 1995, sobota ráno, kolem půl šesté. Místo, Bratislava, zastávka MHD poblíž autobusové stanice. Stojím, čekám na autobus. Najednou se ozve šílený jekot. Otáčím se, zvědav na toho blázna, který brzo ráno točí motorku uprostřed města.. Jekot se blíží, je pořád hlasitejší. A pak se ukáže..nízké, krvavě rudé. Zatraceně rychlé. 312 koní 4,3 litrového osmiválce do V. Byla to otázka okamžiků a bylo po všem. A mě se zpotili dlaně. Ten den ale skrýval něco mnohem, mnohem zásadnějšího pro mé automobilové cítění. Stejné místo, pozdě v noci. Cítim to..ještě dnes. Jako by se to stalo před chvilkou. Blížil se pomalu. To temné, hluboké vrčení mě hypnotizovalo, společně s jeho naprosto dokonalým vzhledem. Stál jsem tam sám s pusou dokorán. Snažil jsem se být co nejvíc nenápadný, jak mi velil pradávný instikt. "Nedělej prudké pohyby, když se na Tebe se zájmem shlíží dravec!" Ale spatřil mě. Spozorněl, ubral z plynu. Výhrůžně na mě zavrčel důrazným meziplynen a pak -dále si mě nevšimájíc- vyrazil s pronikavým, drsným hrdelným řevem vstříc noční kořisti. Někdo by řekl - osudové setkání. Dost možná. Když ještě dozníval ten řev tam někde v dáli..uvedomil jsem si, že mám potem promočená záda a třesou se mi kolena. Co to bylo, ptáte se? Vrchol potravinového řetězu. 993 Turbo.
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 15:35
Re: První setkání se Sevillou
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 15:45
Re: První setkání se Sevillou
Bravo
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 15:50
Re: První setkání se Sevillou
Vidím dobře..?
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:54
Re: První setkání se Sevillou
pěkný ... a co teprve 959ka ..měl jsem jednou podobný pocit...
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 17:29
Re: První setkání se Sevillou
Odvaha a vkus .. cekat co ostatni.. Stribrna Caddymu vylozene neslusi Ale treba STS v tmave modre se svetlam interierem je mazel k pohledani Kombinace stribrne a cerneho interieru je takova "nemecka"
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:57
Re: První setkání se Sevillou
Máš pravdu pravdoucí. Já bych měl tmavě modrou na třetím místě. Po bílé perleti a sandstorm/cashmere či jak všelijak různě se jmenuje, prostě ta písková metalíza. A hlavně moc moc toužím někdy naživo vidět tu "green silver" - hodně světle zelená metalíza. Podobnou barvu mívala Maxima a bylo to dokonalé.
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 13:22
Aby bylo jasno
Jetta tady přenechala místo Caddymu z velkorysosti... přeci jen... je tu nováček. Tak tomu se říká slušnost
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 13:38
Re: Aby bylo jasno
Caddy na první pozici
neregistrovaný "jirka"
23. 8. 2005 13:43
Re: Aby bylo jasno
...vzhledem k tomu, že tu už parkovalo lecos, tak nevím, jestli je o co stát...
neregistrovaný "Povalec"
23. 8. 2005 13:35
teda...
prelozit "U.S. authority" jako "americká autorita" uz je skoro tak dobry jako prelozit U.S. marshal jako americky marsal..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 14:50
OT - 4dveřová limuzína a prodeje
..Lonesi.. vůbec by nebylo na škodu někde najít prodejní výsledky Cadillacu na německém trhu.. myslím že bychom se dozvěděli zajímavá čísla.. třeba ve srovnání s mercedesem a rokem 2004/2005
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 15:49
Re: OT - 4dveřová limuzína a prodeje
Samozřejmě, že zatím se v Německu prodejům německých značek ani neblíží. Našel jsem zatím čísla pro celou Evropu za první pololetí 2005: Corvette: 575 kusů (nárůst na cca 300% oproti 2004) Cadillac: cca 1000 kusů (nárůst na cca 200% procent oproti 2004). Většina těch prodejů bude asi Německo a Rakousko. Tam mají Cadillacy už celkem tradici z dob před Kroymanns. Cadillac měl v plánu prodat v EU letos 1600. Asi to bude 2000. Start malého modelu BLS by měl ta čísla hodit o další řád výš.
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 15:55
Re: OT - 4dveřová limuzína a prodeje
Ameriky se také hodně prodávají ve Švýcarech...
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 16:00
Re: OT - 4dveřová limuzína a prodeje
..je zajimavé, že některé Int. nadnárodní společnosti mají Švýcarsko jako zemi, která ukazuje kvalitu výrobku a služeb... protože pokud výrobek uspěje tam, tak jej přijmou i jiní spotřebitelé v Evropě... A co se aut týká.. jo.. je tam velice vytříbený vkus který hledí hodně na vložené peníze a co za ně dostanou.. takže mraky Toyot jsou běžné, Subaru na každém rohu stejně jako Saab... je to tam hodně vyvážené.. snad jen Smart platí za domácí značku tak jich tam je jak komárů...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:31
Re: OT - 4dveřová limuzína a prodeje
Jj, viz můj příspěvek "první setkání se sevillou".
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 15:56
Re: OT - 4dveřová limuzína a prodeje
mám totiž dokonce dojem, že koncem roku 2004 Cadillac (4dveř limuzina.. ty víš ten název) odsunula prodeje Mercedesů... obecně se teda Merc potácí v temnotě a odcházející lidé jsou jen důkazem...
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:56
Re: OT - 4dveřová limuzína a prodeje
ale jo, ono to půjde.. jde o to, že Cadillac je u nás chápán hodně exoticky a navíc, většina lidí si vybaví jen dvě věci.. Eldorado a nebo ojetou limuzínu v žalostným stavu někde na starým městě.. já si vybavím ještě také XLR
neregistrovaný "mišo"
23. 8. 2005 15:11
interiér
teda ten interiér je fakt dobrý...tá stredová konzola pri radiacej páke mi pripomína lexus ls430 (moje oblubene auto)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "briza"
23. 8. 2005 15:48
Re: interiér
No, nevim. Osobne nesnasim jakekoliv ovladaci prvky nekde dole schovane pred radici pakou. A taky ty sedacky. Treba do toho montuji i jine, ale to co je na fotce ma na takove auto dost symbolicke bocni vedeni.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:28
Re: interiér
Prozradím ti tajemství. To auto na fotkách má automatiku v režimu P (parkování). V tomhle režimu je ti ovládání klimatizace totálně k ničemu, protože nefunguje. Všechny tlačítka jsou v XLR velmi snadno přístupná. Všechna jsem ochmatal.
neregistrovaný "briza"
23. 8. 2005 17:09
Re: interiér
Fakt? To musi mit clovek zarazeno aby bezela klimatizace? To tem co na nekoho cekaji ve vedru ve stojicim Cadillacu moc nezavidim - muset mit zarazeno a nohu drzet na brzde. To, ze jsou pred radici pakou je jen detail - me by vadilo to umisteni dole i kdyby tam ta paka nebyla. Pri jizde to akorat odvadi pozornost od situace na silnici.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:18
Re: interiér
Samozřejmě, že aby běžela klimatizace, musí bežet motor. Ale na ničem stát nemusíš. Možná jsem to zkonil a D zařazeno být nemusí. Nikdy jsem zatím nepotřeboval v autě někde čekat. Takže klimatizaci používám jen za jízdy. Při těch příležitostech, kdy už se mi poštěstí jet, nikde na parkovišti nestojím. Aby nedošlo k mýlce. Neproháním XLR. ..... Mluvím obecně o autech s automatem. ps: spoustu evropských aut má ovladače mnohem hlouběji za mnohem delší pákou.
neregistrovaný "briza"
23. 8. 2005 17:34
Re: interiér
Jasne, ze zarazeno byt nemusi to ja jen tak zkousel . P.S. Vsak bych si takove auto taky nekoupil. (Minuly tyden jsem se konecne dockal noveho Accorda a ten ma veskere ovladani pekne nahore)
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 17:36
Re: interiér
Podobne ma ovladani klima i S-type a neni s tim problem Po osobni zkusenosti s STS muzu rict, ze me to nijak netyralo a ze jsem v pozici P neco malo prostal V STS je mista dost na cokoliv. Vytknul bych mu jine veci nez ovladani klima Ono se to chce do toho auta posadit a pak teprve uvidis, jak se k cemu dostanes.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:59
Re: interiér
No mi sice řešili zrovna XLR, ale ono je to plus mínus to samý. Jinak máš povolení tady chválit STS. A klidně mluv i o kufru a celoročních pneu. Na těchto záporech se shodneme.
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:14
Re: interiér
Nejak jsem z toho XLR nevytusil Ale az ho daji na znacky, tak si stoupnu do fronty A muzu mluvit i o nekterejch cudlikach?
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:23
Re: interiér
No Briza hodnotil fotky zde a na auto.cz vyvěsili jen fotky interiéru XLR-V. Ve frontě mi drž místo. A čudlíky....noooo. Pokud to z obou stran obložíš třema kladama, smíš napsat jakýkoliv zápor. ps: Dole je krtek a máš tam menší roli.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:24
Re: interiér
Sakra! Překliknul jsem se. Chtěl jsem dát na konec tohle:
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:26
Re: interiér
Ja nejdriv na clanek nekoukal. Kdyz jsem videl, ze je o Caddy, tak jsem hned letel se podivat, jak se bijes , sam vojak v poli, o ty "svoje"
neregistrovaný "rasto"
23. 8. 2005 15:47
EU sa dockala
som rad, ze ste sa v europe dockali tychto krasavcov. teraz je len na vas, ako si ich vyskusate a skusite sa odlisit, ci uz dizajnom alebo vykonom. good luck, caddy!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ace2"
23. 8. 2005 15:51
Sice to sem nepatří
Sice to jsem nepatří, ale dnes v Praze jsem jel za novým Ford GT. V červené barvě. Fakt *povedený auto.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Bru"
23. 8. 2005 15:56
Re: Sice to sem nepatří
Ale ale, pan Charouz se jel už i projet, mno, vkus na auta má:o)))))
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 15:57
Re: Sice to sem nepatří
Já ho potkal včera ráno
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:57
Re: Sice to sem nepatří
si měl blejskonut .. GT je paráda
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:15
Další fotky
Koukám, že tam jsou fotky jen interiéru XLR-V. Tak tady pár STS-V: [odkaz] (mimochodem ty diody místo čudlíků jsou úžasný) [odkaz] (kůže, všude samá kůže, jsem v sedmém nebi nutno vidět naživo, obzvlášť černé části vypadají v reálu mnohem hodnotněji než na fotkách, aspoň, co jsem v obyčejném XLR a STS viděl)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:25
Re: Další fotky
ještě že je ten budík v MPH
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:30
Re: Další fotky
Dík žes to napsal. Často jsem píšou lidi, který by to nepochopili.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:33
Re: Další fotky
akorát nevidím diody místo čudlíků... to je podsvícený celý čudlík, nebo myslíš ty diody v tom čtyřsměrným ovladači..?
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:41
Re: Další fotky
Podívej se na první fotku do levého horního rohu. Myslím čudlík, co se u auta zdvihá a klesá, když zamykáš a odemykáš. STS a XLR místo něj mají diody. které blikají při zamykání/odemykání. Málem jsem se v XLR připoutal želízkama ke sloupku volantu a nemohli mě dostat ven.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:54
Re: Další fotky
to je docela nápaditý ... možná se tím nakazí i další automobilky , ale ty budeš moct říct, Caddy byl první... ..ty si byl už zkouknout svá želízka v ohni..?
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 16:57
Re: Další fotky
Skoro hned, jak to bylo možný. Kdysi jsem o tom napsal na auto.cz do diskuse takovou amatérskou recenzi. Myslím, že teď je ten pravý čas pro další letní repete. Ve vteřině je to tady.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:01
Re: Další fotky
Ok..
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 17:03
Krabice....
Současný modely Cadillac se mi líbí,jsem ujetej na hranatý auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:03
Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
Příjezd mi tak zamotal hlavu, že jsem nevěděl, jakým směrem jít. Obrovský poutač Audi mi naznačil cestu. Reklama impozantnější než Mt. McKinley byla ztělesněním marketingového úsilí VW, které přináší sladké plody. Od Audi už to bylo na dohled k Jaguaru. Volvo volvo jaguar jaguar jaguar. Tady! Černá CTS a SRX u chodníku. Před prodejnou, kde jen dvě vlaječky naznačovaly, že se zde neprodávají výhradně Jaguary stálo další SRX a Corvette. Nakouknu dovnitř. Interiér vypadá líp než na fotkách. Ve zpětném zrcátku Vetty se zračí výloha prodejny a nápis v angličtině: „Objekty ve zpětném zrcátku jsou blíže než vypadají.“ Ven zrovna vychází skupinka lidí. Zjevně prodejce a nějaká rozvětvená rodina. Já jdu dovnitř. Pánové vlevo, dámy vpravo. Žertuju. Vlevo stojí tři Cadillacy, vpravo tři Jaguary. Nikde nikdo kromě dvou postarších pánů, z jejichž diskuse je jasné, že nepřišli jen díky televizní reklamě, co běží během přenosů F1. Z pojmů, které používají, je očividné, že jsou natěšení roky a roky. Jako já. Oba se vrhají do průzkumu a tak se taky neupejpám. Nikde žádný zaměstnanec. Nestěžuju si. Naopak. Skvostné CTS v šedé metalíze. Mrknu na stojánek. Šestistupňový manuál kombinačka 11,9 a automat 11,7 litru. Mám chuť se smát. Tohle mi na auto.cz stejně neuvěří. S úctou cé-té-esko obcházím. Místama jsou spáry docela široké. Například pod předníma světlometama nebo u horní hrany třetího brzdového světla. Ale všechno je smontováno naprosto přesně. Ani trochu křivě. Design nemá chybu. Je absolutně stejný jako na fotkách. Nasedám dovnitř. Moc pohodlné. Kůže…pravé dřevo na volantu, řadičce a madlech. Plast kolem přístrojů hladký, tvrdý ale příjemný na dotek. Stejný jako na průduchách klimatizace ze Saabu s čudlíkem uprostřed. Šikovné. Vertikální i horizontální zaměření jde nastavit jediným pohybem. Plast na středovém tunelu barevně ladí se světlým potahem sedaček. Povrch má takový plasticky tečkatý. Nic moc. Věnec volantu kůže a dřevo. Malá orgie pro konečky prstů. Střed je ale potažený plastem s károvým rýhováním. Zvláštní. Stejný plast je použití seshora nad přístrojovkou. To jsem z fotek netušil. Je měkčený ale drsně se tvářící textura od dotyků spíš odrazuje. Kouknu dozadu. Místo pro nohy nehodné americké limuzíny. Vystupuju a jdu ke XLR. Superluxusní ale i superdrahý dvoudveřový konkurent Mercedesu SL. Povrchové zpracování na první pohled obdobné jako CTS. Při podrobnějším zkoumání pár rafinovaností. Třeba nápisy XLR uvnitř předních světel. Stealth design bez jakýchkoliv kazů. I klik od dveří! Váhavě sáhnu do prohlubně vedle dveří. Zmáčknu. Nevyskočí čudlík. Namísto toho do mých překvapených očí zabliká červená dioda a dveře s podivným zvukem odskočí. Otevírám a nasedám. Pořád myslím na high-tech šok z diody namísto čudlíku. Vzpamatuju se a zahledím do nádherných budíků s logem Bvlgari. Všechno o tři třídy výš než v interiéru CTS. Kůže opět bezvadná a měkká ale dřevo dokonce vypadá tak draze, že se ho bojím dotknout. Středová konzole pokrytá něčím co vypadá i je cítit jako kovový šupinatý povrch. Něco mezi brněním a ocelovou rybou. Na fotkách jsem měl dojem, že jde o jednolitý povrch. Netuším, zda je to jen další volba nebo to samé, co znám z fotek. Místo vzadu…no ovšem, žádné. Už blbnu. Neochotně vylézám z XLR opojený dojmy. Jdu k STS. Dva dětsky nadšení postarší páni mezitím odešli ale vrací se prodejce bez vlasů a zákazníci. Zkoumají STS. Vmísím se. Do interiéru jen nakouknu ale hned je mi jasné, že diskutabilní povrchy plastů z CTS tu nejsou doma. Všechny mají texturu zdařile napodobující vzor kůže. Rodina nadšeně haleká a obíhá vůz. Ženy chtějí vidět zadní světla. Proč probůh? Ale cupitám s nima dozadu. Po cestě vidím, že STS má vepředu taky místo čudlíků diody a vzadu čudlíky jsou, ale podivně tenké. Poloviční tloušťka, než je obvyklá….neulomí se to? Už jsme vzadu. Nádherná diamantová světla s čitým překrytím, pod kterým se ježí vánoční stromeček. Dealer předvádí a dámy vzdychají nad světelnou show. Aby ukázal všechny barvy, kterými disponuje, nastartuje. Něco mezi úctu vzbuzujícím hukotem a rachotem už na volnoběh. Vau. Nějak vytuněný Northstar? Letmý pohled na stojánek. Ne. V6 3,6 VVT. Nechce se mi tomu věřit. Otevírá se kapota. U toho nemůžu chybět. Motor vypadá nádherně. Vše okolo je ale zakryté tenkým tmavým plastem, aby nebyly vidět součástky. Paní: „Všechno mají hezky začištěné.“ Já nadšení nesdílím. Vypadá to, jako by něco skrývali. Pán mezitím začíná nebezpečný rozhovor na téma: „Když ale koupím bavorák, bude líp držet cenu.“ (Asi) manželka hned: „Proč bys tohle někdy prodával? Dáš to Pepovi.“ Pepu neznám, ale začínám mu hrozně závidět. Dealer zkouší trik. Tvrdí, že se tu Cadillaců nikdy moc neprodá a tudíž to budou v bazarech vzácnosti. Moc chytré. Bohužel to není pravda (při prodeji i tak prodělá), ale pán už neremcá. Poodstupuji a prohlížím si celou scénu. Tři auta jako z komiksu. Jsou to ještě vůbec auta? Asi jo. Ale navíc i výjimečný hračky. Tři Jaguary. Krásný auta ale celou dobu mé návštěvy si jich nikdo moc nevšímal. X-type, S-type a XJ. Podle masek X a XJ asi nějaký výkonější verze. Nacpaný zážitkama k prasknutí odcházím. Rodina pořád mluví s prodavačem o všem možném a užívá si nákup jak jen to jde. Venku se zastavím u SRX. Co to? Chromovaná lišta pod spodní linií bočních oken končí v jakési gumové kapse. Vypadá to fakt otřesně. Největší zklamání dneška. Celkový dojem z Cadillaců to ale nemůže pokazit. Čekal jsem nádherná auta z fotek a našel nejlepší hračky na světě. Cesta domů, v uších Honky Tonk University od Tobyho Keitha.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 17:19
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:28
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
...v průběhu čtení mi v mysli vyvstalo mnoho otázek, ale shrnu to asi takto... Chtěl bych se dočkat doby, kdy Lonestarstate ve svém XLR pohlédne do zpětného zrcátka s nápisem "Objects in mirror are closer than they appear" a jen se tak lehce, naplněn štěstím pousměje, když spatří micka, jak se blahem rozplývá ve svém XKR.....
neregistrovaný "Marko"
23. 8. 2005 17:42
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
LSS, ak som Ta posledne dni trochu "potrapil" svojimi (trochu) odlisnymi nazormi (na niektore veci)....tak si ta idem udobrit. Ty mas doma Voyager/Caravan: chod na nemecky AMS - je tam buduca gen. Town&Country - obrazok od Marka Stehrenbergera. Sice nic moc, lebo to je iba nafuknuty 300C, ale potesi Ta, ze EU koncern VW chce nakupovat od DCX (Chryslera) jeho vany, aby si nejak zvysil predaje. Bude na svete taky VW "Voyager". (dufam, ze Ta teraz neporazilo). (www.auto-motor-und-sport.de)
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:44
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
docela hezký... trochu jako konkurence pro MB R...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 17:53
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
A tomu říkáš opak potrápení? Designově se mi to nelíbí, stejně jako 300C a to VW.... jdu na vzduch, jinak to se mnou vážně sekne. Od Chryslera už ale nic dobrého dávno nečekám. GM a Ford mi zbyly pro potěchu.
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:21
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
To jsi řekl naprosto přesně, že je to nafouknutý 300C. Ale i tak je to
23. 8. 2005 18:51
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
Tohle je teda fakt za jedna.
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:27
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
Jeste tyden a je jedno, kdo je dama a kdo pan a vsichni budou mit nalevo i napravo Caddy
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:39
Re: Cadillacy jsou blíže než vypadají - repete
Kdyby to bylo na mně, klidně bych tam Jaguary nechal.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 20:24
Re: jen o jedno písmenko..
Lac a Jag, XLR a XKR... jak bych toužil je vidět stát vedle sebe a moct si z nich vybírat a toho kterého bych nechal stát by si mohl odvézt Lones
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 17:59
achjo
Lonesi tak to se ti teď vůbec nedivím.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 18:01
Re: achjo
Běž je shlédnout naživo, pokud bydlíš v Praze. Realita předčí všechna očekávání. A že já těch očekávání měl spoustu.
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 18:21
Re: achjo
Jo,viděl jsem nějaký,jezdím po Praze a sháním Infiniti FX 35 nebo 45,a ty dovozci sem tam nějakýho kaďoura mají.U Nissana mě od Infiniti odrazují,srovnávaj ho z americkým a evropským Muranem=1600 změn.Tak nevím,mám do něj jít,moc se mi FXko líbí?Kdo ví něco odrazujícího o XFku?
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 18:41
Re: FX
Probůh. Nevěř jim! Ses rovnou mohl u Nissana zeptat, jestli si nemáš radši koupit třeba Hondu. Proč myslíš, že Nissan rozhodil do všech médií ten všude totálně stejnej článek o 1600 úpravách pro Evropu? Protože Murano se začalo v USA prodávat mnohem dříve než v EU. A proto si šedí dovozci ukousli obrovský kus koláče. Mnohem větší než u aut, která se začínají plus mínus prodávat ve stejný čas u nás a v USA. Nakonec pro Murano skoro nikdo nechodil k oficiálním dealerům, protože navíc auta jsou v USA mnohem levnější. MNOHEM. A není to tím, že by auta americká byla šizená. Vyplatí se koupit i evrospký reimportovaný vůz, který jel Evropa-USA-Evropa. Mimochodem neméně změn se musí provést při úpravě na americké bezpečnostní standarty! Například: Musejí se přidat obrysová světla, co svítí nepřetržitě během jízdy. Musí být dány 7mílové nárazníky namísto tenčích a křehčích 5mílových, co máme v Evropě. Pokud bys váhal mezi evropským a americkým Muranem, chápu to. Ale pokud chceš Infiniti, kašli jednoznačně na oficiální Nissan! FX má navíc spoustu prvků výbavy, lepší spolehlivost (porovnej Infiniti a Nissan v amerických žebříčkách spolehlivosti - Infiniti je pravidelně hned za Lexusem) a dostaneš 4letou záruku. O designu a exkluzivitě ani nemluvím.
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 18:56
Re: FX
Ty jo,tak to díky.Auto je to krásný,projel jsem 35ku.Teď už jen najít tu nej nabídku.Dám ti vědět jak to dopadne(snad do zimy) a pak tě zvu na testovací jízdu!
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:06
Re: FX
Díky. S radostí přijmu.
23. 8. 2005 19:05
Re: FX
Velká kláda. Píšu o tom u Lexe. Po Praze nemusíš shánět. Nejlepší je si ho jít koupit. U Nissan ho může srovnávat s Muranem jen ten, kdo ho neviděl... nebo že by tě lámali na Murano A co ta nerozhodnost? 35 nebo 45? To ti snad už muselo být jasné včera ráno... Teda jestli se takhle kupuje efixko, tak to tu mou story o něm raději nečti...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:09
Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
Krtek už dál nemohl snášet ty hloupé politiky a tak založil vlastní stranu. SMP. Strana Majitelů Podzemků. Hlavní body politického programu byly obnovení dotací na žížaly, daňové zvýhodnění dieselů a uznání majetkových práv sudetských krtků na jejich podzemní majetky. Strana dosáhla neobvyklého úspěchu a s reklamním sloganem: „Světluška ukáže, krtek ukradne.“ brnkala na strunu naší typické národní vlastnosti. V europarlamentu se stala SMP druhou nejsilnější frakcí hned po sdružení „Krvavě rudé levice, severské zelené levice a růžové čtyřky“. A tak se Krtek dostal do vlády. Obsadil samozřejmě post evropského komisaře pro dopravu. Hned prvním zákonem se zapsal do historie. Uzákonil povinnost majitelů pozemků (neplést s podzemkama!) spravovat přilehlou silnici obdobně jako přilehlý chodník! Takže za všechny celoroční výmoly a zimní neposypané náledí už nemohl stát nýbrž vlastníci půdy okolo. To ulehčilo státní pokladně neuvěřitelnou sumu. Ale to byl teprve nesmělý začátek radikálních změn k lepšímu. Inspirován mediálním zákonem „televize bez hranic“, který nařizuje, že 50procent vysílaných filmů musí být evropského původu vymyslel „silnice bez hranic“. U stanic na vybírání mýtného byla auta patřící do evropských koncernů vpouštěna zásadně na střídačku po jednom s vozy amerických a asijských konkurentů. Takže dokud neprojel jeden Peugeot nebo VW, tak se všechny Fordy, Opely, Volva, Saaby, Jaguary, Toyoty, Hyundaie, Nissany, Hondy a další tísnily ve frontě. Poté, co projel, byl vpuštěn jeden z nich a další zase čekaly. Musely být vybudovány několik kilometrů dlouhé odstavné pruhy před nájezdama na dálnici. Jejich využívání bylo samozřejmě zdaněno státem, ale o údržbu se musel starat majitel nejbližšího pozemku. Samotné zdanění všech silnic umožnil zákon nazývaný jak jinak než „legalizace silnic“. Tím bylo dosaženo masové podpory tohoto zákona u méně inteligentních voličů (těch je většina) podobně jako tomu bylo se zákonem, který zdaňoval prostituci. Euro-politici nemuseli dodržovat dopravní předpisy. Ale místo modrých majáčků fasovali jako rozpoznávací znamení masky krtčí hlavy. Pokud si je nasadili, zákony pro ně přestávaly platit a oni směli prasit….teda krtčit. Aplikace do reality byla drsná. Mates si směl svým oblíbeným americkým šampónem už mýt jen polovinu hlavy a na druhou musel používat dotovaný francouzský výrobek „Lupy šupy“. Lones dostal týdenní ultimátum na to, aby nejméně polovinu pneumatik Good Year vyměnil za Michelin. I když rozumnější by bezpochyby bylo osadit každou nápravu komplet jinak, Lones dal Good Year na levé kolo každé nápravy a Michelin na druhý bok. Neviděl je tak totiž, když přicházel k autu. Mírně nakloněné jízdní vlastnosti pak za jízdy dolaďoval vhodným rozmístěním olověných sošek ve tvaru sochy svobody po interiéru Cadillacu. GTI se jen smál. Ale jen do té doby, než k němu přišli četníci a vylomily mu na počítačové klávesnici Alt a Shift, aby nemohl přepínat na anglickou klávesnici. Navíc dostal zadarmo k instalaci nový vzdělávací program „bonžůr mesijé gogén“. Ciello si jednou poklidně křižoval dálnici ve svém Saabu Aero, když tu náhle se k němu přiřítilo ve vedlejším pruhu černé Audi. Uvnitř seděl poslanec Bezprácesoukoláče a škodolibě se na něj zakřenil. Hned na to si natáhl gumovou krtčí hlavu s dírkama pro oči a za hysterického smíchu ho začal vytlačovat do svodidel. Pokračování příště.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:24
Re: Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
Trochu mimo krtci standard Ne slohove, ale obsahove. Hele Lonesi, tvoje vize zacinaji byt nebezpecne a realne hnusne Nechces se dal venovat fikci, ta je lepsi, nema na me depresivni vliv
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:31
Re: Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
Kdybys viděl, do jaké nálady jste mě tu tou nekončící kritikou posledních týdnů dostali. Píšu tyhle morbidity a šíleně se tomu sám směju.
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:35
Re: Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
dovedu si tě představit
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 20:15
Re: Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
hmm, vidím to podobně... lones je čím dál víc černější...
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:26
Re: Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
Všudypřítomná Francie
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:27
Re: Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
já smekám paráda sudečtí krtci alt a shift pokračování co nejdřív pokud možno už zítra díky
23. 8. 2005 20:34
Re: Krtek kutí – Krtek zákonodárcem (27)
Famózní fabulace. Špica... Člověče výborný Úplně ty fronty vidím
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 19:16
FX35 nebo FX45?
Já nechci skočit za každou cenu do první Infiniti co uvidím.Hledám výhodnou nabídku,rozhodne cena.Přece jen je to darda,a rád bych něco ušetřil.Samo že bych radši V8,ale když bude mít V6 dobrou barvu,interiér a výbavu,tak půjdu do něj.
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 19:18
Re: FX35 nebo FX45?
Nevím, nakolik je pro tebe rozhodující lokace. Ale kromě Prahy mívají velikou nabídku v Ostravě: www.impexta.com
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 19:27
Re: FX35 nebo FX45?
Ano,i o nich vím.
neregistrovaný "Radek"
24. 8. 2005 10:55
Re: FX35 nebo FX45?
Bacha na to, chystám se na Mustanga a mezi dovozci jsou dost velký rozdíly v ceně, někteří nenabízejí záruku, což začíná bejt u graymarketu docela běžný. Impexta obecně je docela drahá ve srovnání s ostatními. Z těch levnějších bych poptal www.simix.cz, www.carforyou.cz, taková střední třída jsou www.fajtluscars.cz (ten se ale už paktuje s impextou), www.royalcars.cz, www.timicar.cz a nejlepší služby asi poskytuje www.denker.cz (je ale dražší). Zrovna co se týče FX je to poměrně snadný, nabídka je široká, doporučuju se orientovat na www.tipcars.cz v sekci nové vozy/terénní.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 8. 2005 17:12
Re: FX35 nebo FX45?
Noooo. Je to asi dost subjektivní. Denker. Nevím jaké služby považuješ za nejlepší, ale jeho dvorek v Brně mě nenadchnul. :-) Impexta měla ale na špičkový úrovni jednání se zákazníkem. :-) Ale co člověk, to zkušenost.
neregistrovaný "Radek"
24. 8. 2005 17:27
Re: FX35 nebo FX45?
Myšleno tak, že je impexta (drahá) a pak zbytek světa, ze kterýho mi denker přišel, že je na tom docela slušně, soudím ale jen podle pražskýho showroomu. Impexta je rozsahem a vším tím okolo o dost dál než ostatní, o tom není pochyb...
23. 8. 2005 20:12
Re: FX35 nebo FX45?
Co je to za blábol, že nechceš vskočit do první efix? Kupoval jsi už někdy auto? Přece když by sis chtěl koupit efix, tak nám to tu nepíšeš, ale ráno se zastavíš u Impexty a objednáš si Infi v barvě, výbavě a motorizaci jaké budeš chtít. Někde tu píšeš, že jezdíš v Avantime. To jsi také kupoval tak, žes chodil po Praze? A kde po Praze? Po Letenskejch sadech? Já tomu nějak nerozumím. Takhle jsem se s nákupem aut ještě nesetkal. Já auta nekupuju chozením, ale návštěvou tam, kde se prodávaj. Asi to bude nějakej tvůj speciální postup. Nebo jak je to?
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 20:23
Re: FX35 nebo FX45?
Hm no u šedých importérů to bývá jinak. Samozřejmě, pokud si machr a nějaký ty desítky tisíc sem a tam ti jsou ukradený, máš možnost udělat to samý, jako u ofic. dealera. Nadiktuješ si přesný požadavky a takový auto ti přivezou. Ale ty auta, co mají na předvádění nebo prostě už jen dotažený bez předchozí objednávky, nabízejí často o dost nezanedbatelný částky laciněji. Přecejen neprodávají takové objemy aut, aby se levou zadní dokázali zbavovat aut, co jim už parkujou u prodejny.
23. 8. 2005 20:29
Re: FX35 nebo FX45?
No, snad nám to Švihák vysvětlí... každopádně v FX by měl sedět velmi jistej rafan... Alespoň půlTerminator A navíc, chtít ušetřit pár pětek u auta, který budeš muset napájet tak 17 litry na sto... no to snad ani... chodit "po Praze a shánět 35 nebo (?) 45... podivná pohádka. Nekupujou tahle (a nejen tahle)auta náhodou ti, co na ně mají?
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 23:38
Re: FX35 nebo FX45?
Ale mají,ale když zatouží po rodině,pak koníček auta vezmou za svý.Za poslední 4 roky to bylo 5 aut,a to už i rodiče bublaj.Avantime stál nejvíc,proto chci na FX ušetřit.Hm?Dobrou noc....
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 09:11
Re: FX35 nebo FX45?
Klid, Šviháku. Já tu už pár pohádek přečet´. Ta tvoje patří k těm zdařilejším.
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 00:34
Re: FX35 nebo FX45?
mily GTI, rad sa s tebou podelim o "zazitok" z nakupu noveho auta. kupoval ho stryko (majitel 12 cerpacich stanic na severnom slovensku, cize nesporne bohaty clovek) ja som bol ako doprovod, resp. "odborna pomoc" kedze on sa moc do aut nevyzna. chcel skodu superb, tdicko, lebo cital pozitivnu recenziu, tak sa rohodol asi po mesacnych uvahach, ze to kupi. prisli sme k dealerovi, ponukol nam, ze si mozme superb objednat na mieru, kedze v takej vybave, ako si predstavoval stryko, ju nemali... stryko vsak povedal, ze on s 3 mesacnym cakanim v zianom pripade nesuhlasi, chcel auto ihned. tak sme sli pozriet do skladu, nakoniec vybral 1,9 tdi 96kW, jedinu co mali v kozi, ziadna dalsia vybava. teraz to hlavne : do autosalonu sme prisli rano o 9:00, odchadzali sme o 13:30!! stryko dve a pol hodiny dohodoval zlavu 40 000...a nakoniec ju dostal, vyjednal si ju...vypisal prevodny prikaz, sadol do auta a odisiel...takto kupuju auta a vseobecne veci BOHATI ludia...zalezi na kazdej tisicke, bohati ludia nevyhadzuju peniaze von oknom, pretoze ich tazko zarobili...preto sa necudujem švihákovi, ze jedna ako napisal...su to jeho peniaze, preco by nimi mal plytvat? nepoznam samozrejme švihákovu financnu situaciu, ale chudobny asi nebude, ked chce kupit Infiniti...
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 09:18
Re: FX35 nebo FX45?
Strejdu chválím za boj o cenu. Čekat na auto je úplně přirozená věc. Nebo ty snad nevybíráš výbavu?... Koupit auto je krásná chvíle a musí se náležitě připravit... z obou stran... Já teď musím odjet... jednou napíšu něco o koupi auta... vidím, že to tu nebude od věci. P.S. Je pro Škodovku příjemné číst, že Superb kupují bohatí lidé... snad si to přečtou i jiní...
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 11:08
Re: FX35 nebo FX45?
Nakup Superbu komentovat nebudu, protoze o tom si kazdy udela obrazek sam, ale ten boj o cenu je pro me s velkym ? Kazdy by si mel rozmyslet jestli je hokynar na trhu v Istambulu nebo clovek s jistou spolecenskou a moralni urovni!
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 12:00
Re: FX35 nebo FX45?
Bravo
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 12:39
Re: FX35 nebo FX45?
matesovi : hmmm, neviem, co je na tom ponizujuceho, ked si chce clovek, co da za auto vyse miliona korun dojednat zlavu...je to predsa otazka ponuky a dopytu, nicoho ineho. ja neviem, ci je tebe jedno, ci mas na ucte o 40 000 viac, alebo menej, ale pre vacsinu ludi to rozdiel urcie je...ti bohati ludia su aj preto bohati, ze nevyhadzuju peniaze von oknom, len aby nevyzerali ako trhovnici istanbule
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 12:46
Re: FX35 nebo FX45?
Ne, vyjednat si slevu je OK. Ale vyjednat a ne uhadat jako ten trhovec. Nerikam, ze to musel byt zrovna tento pripad, ale uz jsem videl mnoho takovych, kteri smlouvali a bylo to opravdu ubohe Pochopil bych, ze se zepta vice prodejcu a porovna nabidky a za jednim pak zajde a eventualne ho pozada jeste o vylepseni nabidky. Uz jsem tady o tom psal mnohokrat. To co se v Cechach rozmohlo ohledne smlouvani a "nakupovani slev" je opravdu zoufalost A co se me tyka, tak kdyz si chci neco koupit, tak vim kolik to stoji a bud na to mam a koupim to (v tom pripade je nejaka dalsi uleva na cene mila, nikoliv nezbytna) anebo na to nemam a musim si koupit neco levnejsiho! On by asi kazdy chtel mit kozu a dojit ji jako kravu... A posledni vec, sleva by mela byt vyjadrenim jiste vyhodnosti obchodu pro obe strany. Mel by to byt treba vyraz ucty obchodnika k dobremu zakaznikovi nebo sleva na mnozstvi nebo sleva za protisluzbu. Tak chapu dojednani slevy ja
neregistrovaný "mišo"
24. 8. 2005 13:29
Re: FX35 nebo FX45?
mates : no podobne, ako si to napisal, to bolo aj v pripade stryka. samozrejme to neprebiehalo stylom "prosim prosim prosim, dajte mi zlavu, lebo neviemco..." strykovi (tak ako ho poznam) islo skor o dobry pocit, ze kupil dobre auto a este dostal aj zlavu ono zase, celkova suma za toho superba bola myslim 1 100 000 aj nejake drobne, ale aj 40 000 su peniaze...
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 13:41
Re: FX35 nebo FX45?
Docela by me zajimalo, co jste tam tech nekolik hodin delali?
neregistrovaný "mišo"
25. 8. 2005 07:59
Re: FX35 nebo FX45?
no bolo to asi tak, ze kedze bolo len rano 9 hodin, neboli este vsetci predajcovia v praci (zrejme) kedze jediny, koho sme na predajni videli sa potom striedavo venoval nam a este jednej pani, ktora chcela fabiu. dalsia vec bola, ze akonahle stryko zahlasil, ze chce zlavu, predajca povedal, ze on nieje kompetentny zlavu dat, ze musime ist za majitelom, na toho sme cakali, kedze nebol pritomny atd. atd. ... proste nakup auta \"po slovensky\" ;-)
neregistrovaný "miao"
24. 8. 2005 12:45
Re: FX35 nebo FX45?
stryko mal pred tymto superbom audi a6, ale stvalo ho, ze mal kazdu chvilku na dverach a kapote ryhy od klucov, co mu narobili "nahodni okoloiduci" inak jeho manzelka (teta) kupu "obycajnej" skodovky niesla velmi tazko, to mi mozes verit... ale na druhu stranu je vidiet, ze stryko je rozumny chlap bez predsudkov a nieje snob, ktory sa potrebuje za kazdu cenu predvadzat na drahom aute a dokazovat druhym, ze na to ma...
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 12:54
Re: FX35 nebo FX45?
A zase nebudu s tvym strycem souhlasit (pls neber to nijak osobne) Nekoupit si auto jake chci, aby mi na nem necmarali idioti klicema je zbabelost a blbost! Proti lidske zavisti a blbosti se musi bojovat a neustupovat za zadnou cenu!!!!!!! Nakonec zjisti, ze mu lidi pocmarou i tu Skodovku A jeste budou sirit pomluvy, ze ma nahrabano a jen se tvari ze ne Koupit si auto, jakekoliv, ktere me nejakym zpusobem oslovuje neni zadne dokazovani ani snobstvi! Kdo takto premysli ma jen krucek k tomu stat se tim, ktery po autech cmara klicema Predpokladam, ze tvuj stryc si sve penize vydelal normalni praci a vlastnim pricinenim. Pak se nema za co stydet a proc schovavat!!!
neregistrovaný "miao"
24. 8. 2005 13:31
Re: FX35 nebo FX45?
mates: s tvojim nazorom v tmto pripade ciastocne suhlasim, ustupovat zavistlivcom a debilom, co cmaraju po autach zo zavisti sa nema...ale neviem, ci by ta bavilo davat 4-5 krat rocne prestriekavat dvere len kvoli tomu, ze ludia zavidia...
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 13:40
Re: FX35 nebo FX45?
Budes se divit, ale velmi dobre to znam Samo, ze to auto nenechavam lakovat po kazdem skrabanci, ale zazivam to jiz nekolik let naplno a o to vic me to utvrzuje, ze neustoupim!!!!!!!!!!
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 14:25
Re: FX35 nebo FX45?
Jasně, už jsme tu o tom problému jednou psali, vid.
neregistrovaný "mišo"
25. 8. 2005 08:05
Re: FX35 nebo FX45?
hm, verim tomu, ze debilov sa najde vsade kopa...ono, zavistlivost je typicka slovenska crta...nieco v zmysle ;-\"nie aby som sa posnazil a porozmyslal, ako by som aj ja zarobil na take drahe auto, ako ma sused, nie, ja mu ho radsej budem zavidiet a prilezitostne mu ho obidem klucom, nech sa frajer nenaparuje...\" ;-\\
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 09:23
Re: FX35 nebo FX45?
..čeče.. v brně jsem v FX neviděl žádnýho rafana... jen samýho Mohamada někde z Mezopotámie jak si to parkuje před svou živností s nápisem "Cambio"...
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 14:26
Re: FX35 nebo FX45?
Nevěděl jsem, že tihle Mohamádi maj tak vytříbenej vkus
neregistrovaný "švihák"
24. 8. 2005 16:31
Infiniti
Ahoj,jsem zpět.Dobrá,upřesním to.Nechci si tady hrát na multimilionáře,prostě se nemám špatně,ale co se týče Infiniti,bral bych ho do melouna včetně daňě.To by mě tolik neštvalo.Ano,i jetýho.Váhám,protože rád jezdím Renaulty,ale čekání na jejich SUV je bez konce.Lones FX doporučuje víc jak Murano,to je teď dokonce u Kolbenky za 890000!Nevyprávím pohádky,kdo má zájem,zítra se jedu kouknout k dalším prodejcům v Praze.Samo Avantimem!
Rozbalit vlákno
0