Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
Cimarron, by Cadillac. To uz tady taky bylo, a byl to epic fail. >:D
"co se týče atmo i otrubených V6", otrubene kone nebo neotrubene, pohon na predni nebo zadni kopyta... to uz dela ten minimalni rozdil. Caddy nemuze byt kompakt klasse. :-!
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
Cimarron byl Opel s jiným předkem a pár cingrlátkama. navíc drahej a v pochybné kvalitě, proto to nefungovalo. Pokud to bude svébytný model nemající nic společného s Oplem, může to mít úspěch.
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
"Cimarron vycháze z Oplu Ascona" Pochybuji, 'rebadging'. Kukmal hier:[odkaz]
"Některé díly sou 100% zaměnitelné" Spravne! To je cela ta myslenka - 'svetove' auto. >:D
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
The Ascona C was launched in August 1981 as part of General Motors' J-car project. This was Opel's second front-wheel drive car since the introduction of the Kadett D in 1979. [wikipedia]
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
V roce 2000 prodal Cadillac ve Spojených státech stejně aut jako BMW a dvakrát více než Audi. Loni si o takovém výsledku tahle tradiční značka patřící General Motors už mohla jen nechat zdát. Vozy německého výrobce VW si pořídilo dvakrát více zákazníků a také Audi Cadillac předběhla. Více na: [odkaz]
To je dost vypovedne, vid? >:D Velky Caddy CTS = OK, kompakt = :no::no:
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
"...Cadillac skutečně není konkurence pro Vw..." :-! Ja bych rekl ze to mas obracene. Posun se v case kdy VW chrlilo "brouky" a ve stejny cas Elvis jezdil v Eldoradu s V8... [odkaz] >:D >:D
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
"...VW je konkurencí pro značky jako chevrolet, Dodge, Ford." >:D >:D >:D
..si me pobavil. Asi to mas zazite jinak nez ja. Ja znam par americanu co koupili VW, Audi, BMW. Je to asi tak - 3 nejdulezitejsi body u aut jsou: image, image a image. DODGE? Pche. :-! Cituji jednoho auto kritika: The current Jetta represents a shift toward more of a Costco philosophy of getting the biggest product for the least amount of money. [odkaz]
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
"VW je v USA bráno jako aušus" ted urcite, drive tak tomu nebylo. :-!
"Žiješ v nějakém vlastním podivném světě..." muj psychiatr mi to taky rika... >:D >:D
Re: Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidi
"...Chevy V8 tu vyzdvihuje VW.." :-! Au contraire! ;-) Taky jsem si rikal ze se nam to tu nejak zvrtlo. Asi to zacalo tou kvotaci vyse (20.1; 16:13): "*ozy německého výrobce VW si pořídilo dvakrát více zákazníků a také Audi Cadillac předběhla." Ted to shrnu: americane jsou do "image" (ku*wa mam nemecke auto [odkaz] ) i kdyz to nema s logikou vubec nic spolecneho (kdo je ci konkurent nebo velikostne vys/niz -> ze Caddy je drazsi a luxusnejsi nez VW Jetta ci Passat/CC je jim fuk) - faktem je ze VW proda 2x vice aut. Tecka.
Ja puvodne zacal s tim, ze jako Cimarron, kompakt od Caddy je kravina. Luxus a brand_name nelze prelit do male plechovky (a kdyz jo - nikdo to nekoupi) - ve stejnem duchu jako 'objem nicim nenahradis'. Sam nejsem fanboy do VW, ale to uz vis, eh? >:D
A k tomu "VW je v USA bráno jako aušus" ted urcite, drive(*) tak tomu nebylo. (*)Edituji to na BEFORE TDI podvod
"Mít svého zástupce v nižší střední třídě bylo před pár desítkami let pro prémiové značky něčím nepředstavitelným..." - Ehm... Pán redaktor by si měl konečně rozšířit obzory i za hranice Rýna. Že v nižší střední třídě v minulosti nefiguroval Mercedes - Benz, BMW či ještě relativně nedávno "no name" Audi totiž neznamená, že v tom segmentu chyběla prémie. Stačí se podívat na nabídku automobilového trhu v 80. letech: Lancia Delta, Alfa Romeo 33, MG Maestro či Volvo 480. Jakkoliv je současnost většiny jmenovaných značek neslavná, tenkrát patřily jednoznačně všechny mezi prémii a všechny nabídly zástupce nižší střední třídy. Třeba Lancia měla v kompaktních modelech tradici už od 30. let, kdy světlo světa spatřila dvojice Ardea/Aprilia. Následovaly modely Appia, Fulvia, "nešťastná" Beta a nakonec všem dobře známá Delta. :-)