Jo, ten dojem, že za velkou louží mají v současné době lepší auta, mám už delší dobu. Teď ještě, aby se to dostalo do Evropy, s atmo šestiválcem a AWD by to mohla být pecka.
Ještě toho moc neukázali zevnitř, takže je klidně možné, že to pořád budou jen lesklé černé dotykové plochy, které sice vypadají hezky, ale používají se dost "na pytel".
A vzhledem k tomu, že CTS ani ATS se tu neprodává s 3,6l, hádám že XT5 to taky mine.
Černé lesklé plochy dělá i škoda VW a seat, takže nic zvláštního. A 3,6 se prodával i v minulé generaci Superbu a za mne pořád lepší, než oturbený vyhoněný dvoulitr...
3,0 V6 byla základní nabídka, to mělo voholenou výbavu a mohl si to koupit leda nějakej vohnout. Kára pro půjčovny leda.
Každej kdo měl rozum vzal 3,6 V6, která měla 311 koní a později 322.
Jede to naprosto v pohodě, dokonce skoro stejně jako 300C HEMI s 340 Hp. Akorát to nemá ten zvuk co má V8 no.
Ten motor má špičkové parametry na to, že byl uveden v roce 2007.
Řada konkuentů dodnes nemá přímý vstřik nebo neumí z objemu 3,6 těch 320 koní vydolovat.
Podívej se, kolik měly ýkon v roce 2007 slavní němečtí konkurenti jako MB E, BMW 5 a Audi A6 ze svých motorů 3,5 a 3,6 >:D
Vzhledem k prodejům mustangu v evropě se docela divím, že se cadillac ještě do toho pořádně neobul. Mne docela chybí větší konkrence amerického stylu, D3 je očuměná a problémy dnešních jejich motorů už jsou také profláklé, Lexus je exot, možná se tu protlačí i infinity, ale to jsou zas pro změnu japonské styly,které moc nemusím..
Někteří už nakoupili, ze zde přítomných (kromě mě), ale ze vžité skromnosti se stydí promluvit.
Nebo si spíš chtěj odpustit Vaše kydy o bazarových kovbojích a motoru co nejede >:D Od majitelů 100-250 HP naftáků to totiž většinou sedí jak pr*el na hrnec >:D >:D >:D >:D
Jinak ten lítaný kus má najeto možná méně než tvuj kdysi nový a dnes olítaný XF v dehtu pokud ho ještě máš a pokud už ne, tak než si ho prodal.
Že se nestydíš jezdit v autě, který má najeto víc než olítaná emerická plečka bazarovýho kovboje koupená v bazaru, kde měli skladem 4 ks - slovem čtyři olítaný plečky jedný značky a jinak ani tuk. HAHAHA.
Okamžitě to po 50 tis km, který najedeš za rok prodej nějakýmu bazarovým zoufalci a honem běž pro nový!!! Šup každej rok novej sazomet - Jinak si pilot olítaných sazometů a spletou si tě s bazarovým kovbojem nebo spíš šoférem tága nebo panským kočím, když furt križuješ evropu sem a tam jak autobus Student Agency >:D >:D
Nebo si kup sazomet z rajchu, vohol lebku a nasad zlatej řetěz a splyneš krásně s ruskou a albánskou mafií, ty totiž v ničem jiném než prémiových kárách z Merkel landu nejezdí.Stejně jako světský, top třída od vietnamců a další elity >:D
Ale kdepak, na to by ten někdo musel mít něco v mozku a hlavně nelhat. Kupovat ojetiny je naprosto přirozená věc, dělat z toho ale oslavu svýho domnělýho genia umí jen Barik. ;-)
Na zimákách si zalítáš, to se pak poznávají jízdní vlastnosti, inu pilot jaksepatří :-!;-)
To auto má furt stejný jízdní vlastnosti, at je zima nebo léto. Při běžné jízdě do 120 po okreskách, víc nejezdím, nejsem šílenec.
Po dálnici na rovince poznáš taky prd.
Jediný rozdíl je brzdná dráha, ale je furt lepší mít dobrý brzdy a zimáky nebž špatný brzdy a letní se vzorkem 2 mm.
Realita bazarů a aut u prodejců nových aut co prodávaj i ojetiny co tam lidi dávaj na protiúčet = s čím jezděj než to odvezou. Pár aut sem kupoval sám i s dalšími lidma jako poradce. Tak vím jak to asi chodí. V jakém stavu má brzdy polovina aut
Atmo V6 znám ze stávajícího SRX, pokud jste v něm nejeli, zkuste to. To auto je jalový podvozkem, řízením, převodovkou i motorem. Má slušnou výbavu a když to točíš, tak to sice moc nejede, ale má hezkej zvuk. Samosebou je to za 13l min....
Přestaňte si neustále malovat jak je to jinde super. Zajímalo by mě, kdyby jsi měl mega a půl na SUV jestli by jsi to za něj dal...
Nový zimáky mam objednaný, neměj péči a ty Pirelli co tam sou si skutečně schovám na léto, já pneu s 5 mm vzorkem nezahazuju. Nic jim není
A v létě fungují naprosto normálně
Dneska sem se na nich proháněl po okreskách a Sedí perfektně.
Jestli na nich kloužeš - o čem pochybuju protože si na tom nikdy v létě nejel - tak bude závada mezi volantem a pedály popř. v logu na kapotě >:D
Jinak pro tvoje info, zimní gumy dojíždí i firmy. V pátek k nám přijel chlápek a naší ostravský pobočky a měnil gumy za jiné, protože ty zimáky už dojel a navíc jednu píchnul.
A rovnou dával nový zimáky, protože v půlce září nemá už cenu přezouvat na letní a listopadu zas na zimní.
I firmy šetří a nezahazují zimní gumy co maj ještě dostatečný vzorek.
Nevím tedy proč bych to měl dělat já.
Pre mna je to rozhodnute.Toto auto vyzera top.ten 2,0T neni zazrak prirody ale zas musime robit kompromisy nie? >:D ak to bude v zaklade do 40-45tis €(1-1,3mil.kc) kupujem.naozaj
problem? ty na com jazdis ze mas pocit ze ma problem. MA zrychlenie 0-100 pod 6 sekund. Vsetko pod 8 povazujem za slusne, pod 7 za rychle. Ja som to jazdil a mne to prislo aj trocha divoke. 270koni na auto co ma nejakých 1600kg rozhodne nie je malo. Jedine co sa mi na tom motore nepaci je jeho zvuk,ale v kabine ho takmer nepocut,takze pohoda.
Len pre porovnanie. BMW 316i ma polovicu toho vykonu, BMW 520d tiez(toto su zakladne modely) a Ford Mondeo ktory je velkostne a hmotnostne viac BMW 5/Cadillac CTS ma 1.0 (125k) a Passat obdbny 1.2tsi.
realne...na 99% ho povazujem za postacujuci. Ja by som si ATS kupil as tym 2.5 alebo nejakym mensim motorom okolo 200koni. Aj PZP by bolo lacnejsie
este nevieme ake budu motory. Ale vsetko zavisi od ceny. Momentalne pozeram aktualny SRX a Mercedes ML250CDI- ten 2,2 4valec sa mi zda maly do Mercedesu,ale rozpocet viac nevyda
chcem si kupit nove auto. Toto konkretne som pozeral. Ale myslim si ze nove bude trocha vascie,lepsie riesena ergonomia. A halvne bude lahsie a uspornejsie. Moje skusenosti s tym 3,6 V6 su= spolahlivy a tichy,ale velmi vysoka spotreba, asi o 20% vyssia nez u Northstar 4,6 V8. A ano,videl som v nemecku ponuky novych kusov za zaujimavu cenu,ale myslim ze za tu kupim uz aj nastupcu o rok,tak preco nepockat? :-)
Aha, tak pokud chceš jen nové, tak pak si musíš počkat tak rok no, než se to sem do Evropy dostane. Nebo koupit leda jiný model, třeba tady charouz má slušnou cenu na předváděčku ATS
[odkaz]
priznam sa,cena super,ale
1. cierny interier, preferujem svetly,teda sivy alebo bezovy(ten vyzera top)
2. ATS som jazdil,ide super,ale trocha male. preto preferujem SUV,...
rozpocet mam 50-55tis eur(1,3-1,5mil. Kc) aj s DPH. Mne sa Cadillac paci(len teraz som predal Seville) ale nove je nove. Preto sa mi zda XT5 ako top riesenie.Ak by sa mi nepacilo vzdy si mozem vybrat SRX zo skladu(zopar ich bude po Europe)
ratam ze oproti ATS(CTS) toto bude komfortnejsie,vacsi volant a viac kufra bude mat