Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Camaro v Evropě: V8 v Německu za 980 tisíc Kč

Aleš Jungmann
Diskuze (36)
Zatímco my na tuzemské ceny Chevroletu Camaro stále čekáme, naši západní sousedé vše již vědí: potřebují minimálně 38.990 Eur.

Výhradně osmiválcové Camaro se prodává jako Coupé i jako Cabrio, obě verze jsou dostupné i se šestistupňovým automatem. S ním se pojí osmiválec L99 o nižším výkonu (298 kW) než má LS3 (318 kW) .

Pohledem do ceníku zjistíme, že Camaro je nabízeno stylem ber nebo nech ležet, k bohaté základní výbavě není možno příliš věcí dokoupit. Metalíza je za 800 Eur (20 tisíc Kč), za prémiový lak zaplatíte kulatých 1000 Eur (25 tisíc Kč). Váš vůz mohou ozvláštnit pruhy za 500 Euro (12.500,- Kč) v bílé, stříbrné, černé, oranžové či šedé barvě. Poslední volitelnou položkou je elektricky ovládané střešní okno za 1000 Eur, přirozeně jen pro Coupé.

Sériová výbava je bohatá. V základu je kromě ABS, šesti airbagů a stabilizace například i head-up displej, kůží čalouněná sedadla, elektricky nastavitelná v šesti směrech pro řidiče i spolujezdce, manuální klimatizace, prémiový HiFi systém Boston Acoustics s CD, MP3 a Bluetooth konektivitou, zadní parkovací kamera, tempomat, bezklíčový vstup či xenonové světlomety.

Chevrolet Camaro - Technická data a ceny na německém trhu
VerzeCoupé 6,2 V8 MTCoupé 6,2 V8 ATCabrio 6,2 V8 MTCabrio 6,2 V8 AT
Převodovka6M6A6M6A
Zdvihový objem [cm3]6162616261626162
Válce/ventily8/28/28/28/2
Nejvyšší výkon [kW/min-1]318/5900298/5900318/5900298/5900
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]569/4600556/4300569/4600556/4300
Max. rychlost [km/h]250 (lim.)250 (lim.)250 (lim.)250 (lim.)
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,55,5--
Cena [Eur]38.990,-40.990,-43.990,-45.990,-

Všechny ceny jsou včetně daně 19 %.

Ceny na českém trhu by podle našich informací měly věrně kopírovat ty německé, rozdílná daň (19 vs. 20 %) nebude zřejmě ve výsledku hrát zásadní roli. Oficiální české ceny Chevrolet uvolní v příštích dnech.

Aleš Jungmann
Diskuze (36)
Avatar - Vencos
5. 10. 2011 21:46
Re: Volant
Ono ten současnej volant se prej skutečně špatně drží (vyloženě tam stálo "jezdil jsme posleldních 20 let kdečím,ale v žádném jiném autě mě z volantu nebolely ruce tolik,jako v camaru" ), takže to asi bylo potřeba
Avatar - Alpinis182
21. 9. 2011 16:14
Re: Volant
Neřekl bych, já si toho třeba ani nevšiml...
Ale máš pravdu, je to subjektivní názor...
21. 9. 2011 15:50
Camaro!
Dlouho uvazuju o koupi auta na vikend.... Tohle se jevi jako idealni volba, kazdej se za nim otoci, slusnej vykon, v manualu, super cena, znacka ideal!

Akorat ten volant v interieru je fakt odpudivej ten bych hned vymenil
21. 9. 2011 11:40
cenník SK
dealer na Slovensku má na stránke aj cenník
[odkaz]
záruka má byť predbežne 3 roky alebo 100 000 km.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2011 09:36
Re: tak nejako si predstavujem
Prům spotřeba V8 verze je 10-13 na sto, při sportovní a ostřejší jízdě to leze nahoru. Jako u všeho.

Je rok 2011 - zapomente na to že ameriky žerou 20 litrů a nezatáčí. Zatáčí to moc dobře viz minulý Top Gear - tam to Camaro bylo....