Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Car and Driver: Audi R8 dostane motor 4,2 V8 TDI

Podle informací renomovaného amerického časopisu Car and Driver se v roce 2009 dostane do kupé Audi R8 momentálně nejsilnější vznětový motor na trhu.
Zpět na článek
7. 6. 2007 10:02
neregistrovaný "cread"
7. 6. 2007 10:11
7. 6. 2007 10:19
neregistrovaný "lancer24"
7. 6. 2007 10:45
neregistrovaný "ROMEO"
7. 6. 2007 10:52
7. 6. 2007 12:00
neregistrovaný "Day_za_dnom"
7. 6. 2007 12:48
neregistrovaný "taylor"
7. 6. 2007 12:53
neregistrovaný "Riman"
7. 6. 2007 12:50
neregistrovaný "Riman"
7. 6. 2007 13:11
neregistrovaný "ultra"
7. 6. 2007 13:11
anonym
7. 6. 2007 13:22
7. 6. 2007 17:59
neregistrovaný "turbo"
11. 6. 2007 16:21
neregistrovaný "hahaha"
13. 6. 2007 16:11
neregistrovaný "SchYZo"
7. 6. 2007 16:07
anonym
7. 6. 2007 16:09
anonym
7. 6. 2007 23:53
neregistrovaný "jjk"
7. 6. 2007 17:29
neregistrovaný "Davestar"
7. 6. 2007 18:10
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 19:27
neregistrovaný "Deception"
7. 6. 2007 22:44
neregistrovaný "petrt"
13. 6. 2007 16:16
neregistrovaný "SchYZo"
9. 8. 2007 17:17
anonym
9. 8. 2007 17:18
anonym
7. 6. 2007 23:04
neregistrovaný "Ada"
8. 6. 2007 00:27
neregistrovaný "ňútn metr"
8. 6. 2007 01:04
anonym
10. 6. 2007 10:47
neregistrovaný "6mps"
neregistrovaný "cread"
7. 6. 2007 10:02
dobry krok???
uz drive jsem slysel spekulace o tomto motoru, me osobne by velice zajimalo postavit tyto dva vozy na trat a kteremu se tak asi bude darit lip?? :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mustafa
7. 6. 2007 10:11
tdi
Pochybuju, že v tomhle autě bude naladěnej na seriovej výkon 240kW
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lancer24"
7. 6. 2007 10:19
dieselsport
Dobré auto a s dieslom bez konkurencie tak prečo nie??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ROMEO"
7. 6. 2007 10:45
Go diesel go!!!!!!!!
Dieslovy motory sou nejlepsi protoze jejich zatah je nepopsatelnej je to krasnej pocit kdyz pridate a citite jak vas sedacka pozira:D
Rozbalit vlákno
1
7. 6. 2007 12:44
Re: Go diesel go!!!!!!!!
Hehe a nemluvis o turbomotoru obecne?;-) Nebylo by spis lepsi 4.2 TFSI nebo rovnou biturbo?;-) Osobne se priklanim k nazoru, ze sportovni auta maji mit poradnej vykon a zkvuk. Diesel je dobra volba pro bezne pouzivane auto (os, dodavku). Sportovni (opravdu sportovni, ne Skoda X RS) auto at klidne zere jako tank, ale hlavne at jede!:-)
Avatar - MeSiL
7. 6. 2007 10:52
Krok
Já bych přidal do ankety možnost: "dobrý krok, kterého se automob. svět děsil". Jasně, že dieslový motor má nespočet výhod, ale co vás upoutá na (např.) Ferrari, když zavřete oči? Ten zvuk, mnohdy nepopsatelný vzuk. Takový automobilový orgasmus. Také by mě zajímalo srovnání na okruhu...uvidimě :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Day_za_dnom"
7. 6. 2007 12:00
Diesel sound
Dieslove maju urcite svoje velke vyhody ako uvadzany krutiaci moment a nemam nic proti tomu aby boli v sportovych autach len tan zvuk by mi asi chybal. V tom je benzin benzinom.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 12:41
Až na to, že daný diesel bude naladěn na 400 koní, krouťák b
což bude ve výsledku ještě zajímavější :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "taylor"
7. 6. 2007 12:48
ťah odspodu
benzín dosahuje max. výkon pri 7800 ot.-1 a diesel pri 3750 čo znamená že diesel musí mať o 108% dlhší prevod čo v konečnom dôsledku spôsobí o 15% menšiu silu pri zatláčaní do sedadla. ;-)
Tieto výpočty sú proste smiešne a degradujú akékoľvek médium, ktoré sa nimi zaoberá. Keď ešte uvážime vyššiu hmotnosť diesla, jeho zvuk, nepohodlnosť ovládania takto dlhých prevodov a spojky čo prenáša takýto točivý moment, tak diesel nie je až taká dobrá voľba. Určite nie pre auto ktorým prvoradým cieľom je poskytnúť radosť z jazdy.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Riman"
7. 6. 2007 12:53
Re: ťah odspodu
Jednoznacný súhlas. Auto tejto kategórie je nielen o meratelných údajoch, ale i o pocitoch. A naviac kazdé mechanické porovnanie parametrov (moment a i.) zlyháva v neuvedomení si potreby prisposobenia Tebou spomínaných súcastí (stály prevod, prevodové pomery, spojka, hmotnost a pod.)
neregistrovaný "Riman"
7. 6. 2007 12:50
Dieselová R8?
Ak sa do R8 dá diesel s takými parametrami, urcite to pojde... a pojde to dobre. ALE: je to to, co chce clovek kupujúci si imidzové sportové auto za niekolko miliónov??? Tam si clovek kupuje popri jazdných vlastnostiach a dynomických výkonoch aj image, a ten dotvára okrem technických a meratelných údajov aj nieco iné, a to sú POCITY: tie sú jednak vizuálne, jednak i sluchové, t.j. ako to auto i znie, ked ho nastartujem (pred barakom, frajerkou, kolegami alebo len tak pre seba...)A pri dieseli tento významný imidzotvorný faktor absentuje... Bude teda dízlové AUDI R8 zlé auto? Urcite nie, len mu stále bude cosi chýbat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultra"
7. 6. 2007 13:11
Schyzofrenni uvazovani...
... je jednine co mne napadlo, kdyz jsel cetl drive pridane prispevky. Co je to za blbost diesel do sportaku??? 8-s To uz opravdu neexistujou ortodoxni fanousci vysokootackovych benzinovych motoru??? To by ste odporucili i do F1 zavest diesely??? Sportak musi mit zvuk, ne HLUK !!! Sportaka musis chtit tocit nad 5000 otacek a ne pracovat s tocivym momentem v rozsahu 2000 az 2500 otacek... !!! Uz nam chybi jen nekdo, kdo navrhne 911 Turbo-Diesel. Kdo ma na R8 nebude resit, ze mu to spolkne treba 15-18 na sto, kdyz to osoli... Snad Audi pochopi, ze schyzofrenie sportaku a dieslu je nemoc a ne dobry napad 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 6. 2007 13:11
Nafta ....
Bud se mi to zdá a nebo fakt chtěj dát do supersportu naftový motor ... kam to jako došlo už mě celkem vadí že kolem vás projede mercedes S klasse a slyšíte jak nepříjemně klepe ... všichni říkaj moderní naftáky v pohodě nic neslyšíte nevidíte ale stačí jen aby projela okolo nová Octavia a jde vidět a když šlápne na plyn čoudí se z toho jak z kamionu ... to je k ničemu nafta by měla zůstat u užitkových vozů tam kde je její zátah odspodu potřeba přece jen když mám supersport tak ho rád vytočím ne ?! ... kam se ten svět řídí ... :D
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2007 13:22
motor
tohle je dobrej motor, pokud jej skutečně daj do r8 myslím že si své zákazníky najde.. ale docela bych se spíš svez s motorem 6,4td co má ford v americe .. to by mohlo býti žůžo labůžo
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2007 13:24
Už jsem si říkal
že Audi vyrobilo snad první pořádné sportovní auto, ale tyto myšlenky budiž rozptýleny, protože tímto se u mne toto krásné vozítko propadlo až na dno někde mezi výtvory typu Hyundai S-Coupe. Jo, Audi asi ví, kdo si kupuje jejich výtvory a tito lidé teď nejspíš onanují nad plakátem 4,2TDI, ovšem já myslím, že ti ostatní, ti srdcem sportovci, ne ti co při driftování zatáčkou přepínají mezi ukazatelem aktuální a průměrné spotřeby, se musí znechuceně obracet... Jo, jestli někdo kupuje sport nebo téměř supersport a hledí na spotřebu a počítá jestli za ten měsíc projezdí o 3000 na naftě(benzinu) víc nebo míň, si kupuje prostě auto na které nemá! A neříkejte mi, že si to kupuje kvůli zátahu apod. To jsou žvásty "pilotů" Fabie RS...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "turbo"
7. 6. 2007 17:59
Re: Fabia RS
clovece,mluvis mi z duse,supersport by nemel znit jak traktor Vency Vocaska z Horni Dolni ...fajn,R10 vyhrala v Le Mans,ale ja si klidne priplatim a rad si poslechnu poradnou otackovou symfonii ...ne jak diesel,kterej se v 1000 otackach rozduni,v 1500 te kopne turbo a +- ve 4000 koncime,panstvo ...tam,kde konci diesel,teprve zacina prava benzinova zabava a kazdej,kdo nekdy ridil auto s motorem vytocenym na 8000,mi to potvrdi ...mimochodem,ja se taky smeju vsem RS fabiim s cernym flekem na zadnim narazniku a drsnym zavodnikem za volantem :)) tam to uz vazne hranici s dusevnim zdravim
Avatar - skejpa
7. 6. 2007 14:12
katastrofa - diesel ve sportaku
to je opravdu hruza... diesel ve sportaku... kam to ten svet speje... uz vidim jak prijizdi ferrari a misto nadherneho, uším lahodim zvuku, bude chrochtat jak dvacet let starej traktor...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hahaha"
11. 6. 2007 16:21
Re: katastrofa - diesel ve sportaku
Som toho isteho nazoru. To uz mozu vyrabat audi r8 LPG :-)
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 16:11
Re: katastrofa - diesel ve sportaku
alebo nech uvedu do vyroby ten koncept GTcka s elektromotorom >:-[]
anonym
7. 6. 2007 16:07
a vyšší hmotnost!
počítáte s vyšší hmotností? sumasumárum to stejně rozhodne boj na okruhu....ALE!!! každej fanda sportáků chce pořádně vytočit motor a na to mi ten diesel nějak nesedí...já bych bral benzín.Ale ne ten od Audi,ale nějakej jinej,kterej se dá vytočit víc,víc víc víc víc >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 6. 2007 16:09
To je ten motor r R10?
Tohle je ten motor z R10 nebo v R10 je dvanáctiválec???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jjk"
7. 6. 2007 23:53
Re: To je ten motor r R10?
R10 ma 12 valec 5,5 biturbo. To pojde az do RS 8.
7. 6. 2007 16:56
Zijeme v dieselovej dobe
Podla mna skvely tah, zijeme proste v dieselovej dobe, podla mna diesely maju buducnost, fyzika hovori jasne, diesel ma lepsiu ucinnost. A k tomu ako zakaznik mam lepsi pocit, ked si mozem vybrat a auto vyskladat podla svojich poziadaviek. A kto diesely nema rad, tak si kupi benzin.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Davestar"
7. 6. 2007 17:29
R8 diesel...myslim dobrý krok...
Podle meho nazoru je to spravny krok dopredu...Kdyz audi dokaze vyhrat zavod le mans s r10 v12 tdi tak me pride velice rozumne dat diesel i do r8 at ukaze lidem ze Supersport jede i s deiselem... >:-[] bravo audi :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 18:10
audi
No u audi celkem očekávaný krok, vzhledem k jejich nasazení dieslu v závodech Le Mans. Akorát že tam nevyhrávají díky rychlosti ale díky spotřebě, mín zastávek - lepší čas. Ale i to se počítá. Osobně se mi disel příčí i v osobáku, natož v tomhle. Mám auto co když na to šlapu bere i přes 30l N98 na 100km , ale za ten zážitek to stojí. I když lonský výlet k moři musel být plánovaný hlavně podle benzinek >:-[] Když jsem vytočíl v tunelu V8 k 7000 tak jsem měl výraz jak Průša na hrázy >:D Neměnil bych, i kdyby byl disel rychlejší. O čemž pochybuji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Deception"
7. 6. 2007 19:27
TDI? Klidně
Audi ukazuje, že nafta si svoji cestu prorazi. Dokaze se vyrovnat benzinovym bratrickum a brzy je i porazi. Co z toho, zte nebude tocit 9 tisic, ale pojede jak pila. Zákazníky si nepochybně najde. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 2,7 RS
7. 6. 2007 22:16
Óda na benzín...
Přicházíš k autu... Koukneš na něj a cejtíš se skvěle, i když trochu rozechvěle - co na tom, že k němu takhle přicházíš snad už potisící... Nastartuješ motor... Auto krásně štěkne a otáčky trochu vyletí, aby se poté ustálily na uklidňujícím volnoběhu... Chvilku posloucháš ten zatím vlastně tichý zvuk, který ale i šepotem dává najevo, co se v něm skrývá... Spojka, zařadíš jedničku (cítíš v dlani, jak rychlost krásně zapadne), lehce přidáš plyn a pomalu vyjedeš z garáže... Dvojka, trojka, pianko, v klidu pluješ svou ulicí... Jedeš směrem ven z města... Občas pustíš motor na 4000, aby se postupně zahříval a získával chuť do otáček, cítíš, jak řazení získává s každou kapkou horkého oleje na lehkosti a přesnosti... Vyjel jsi z města, ale minul jsi dálniční nájezd - dneska známku na skle potřebovat nebudeš... Doprava před Tebou řídne a tak jsi to před chvílí na výjezdu ze zatáčky pustil na trojku od tří do šesti tisíc... Usmíváš se, ale zároveň jsi úplně koncentrovaný a pohlcený tím, co přijde v příštích minutách.... Dostáváš se na své oblíbené silnice... Jsou sice prázdné, ale i tak čekáš auto v každé zatáčce - chceš se dneska přece vrátit domů... Projíždíš poslední vesnicí ležící na příštích osmi kilometrech asfaltu... Cedule, konec vesnice... Jsi 20 metrů od příští zatáčky a jedeš 50... Podřazuješ na dvojku, motor skočí do otáček, proletíš zatáčkou a na výjezdu sešlapuješ plnej plyn... Auto zaklesné k silnici, proletí 6 tisícema a žene se k omezovači za osmi tisíci tak rychle, že sotva stačíš reagovat... Bože, a ten zvuk - máš pocit, že armáda hudebníků hraje jen a jen pro Tebe, přičemž ty je všechny diriguješ... Oči máš vytřeštěné, prásk, tři, čtyři, pět, blíží se mírná zatáčka, brzdy, podřazuješ do sedmi ticís zpět na čtyřku, trojku, pouštíš brzdu, projíždíš zatáčkou a pak následuje znovu to samé... Motor znovu a znovu chce ukázat, co dokáže - a ty mu v tom přece nebudeš bránit... Letíte společně skrze jednu zatáčku za druhou, v dokonalé souhře vstříc... vstříc další vesnici, pořád dokola - dva, tři, čtyři, pět, čtyři, tři, zase čtyři... A pak se celá ta mezivesnická jízda opakuje ještě mnohokrát, až v jednu chvíli cítíš, že je čas si odpočinout... Auto, zvláště bzrdy, si zaslouží odpočinek a tak v klidu mírníš tempo... Ostatně ručička u dna palivoměru je dobrým signálem k uklidnění... Blížíš se k pumpě, zastavuješ u stojanu a citiš se skvěle... Vlastně jako před jízdou , jen jsi teď už o něco klidnější... Bereš ze stojanu hadici a dáváš autu, co si zaslouží - na oktanech přece nebudš šetřít... Platíš, dáváš si kafe a těšíš se na klidnou cestu domů... Sakra, a nebo že bys ho přece jen ještě párkrát do osmi tisíc pustil?!? ;-) :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "petrt"
7. 6. 2007 22:44
Re: Óda na benzín...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 16:16
Re: Óda na benzín...
hh oda na benzin od majitela fabie junior 1.2 >:-[] >:-[]
anonym
9. 8. 2007 17:17
Re: Óda na benzín...
chce to odviesť sa s TDI
anonym
9. 8. 2007 17:18
Re: Óda na benzín...
chce to odviezť sa s TDI
neregistrovaný "Ada"
7. 6. 2007 23:04
Diesel je samozrejme spravny krok.
Diesel je samozrejme spravny krok. Zejmena pro nejblizsi budoucnost. Benzinove motory pro jejich spatnou ucinnost totiz brzy ceka osud parniho stroje. Diesely jsou nejlepsi motory soucasnosti a je proto jen samozrejme, ze se objevuji ve vsech samohybech, sportovni auta nevyjimaje.

A co dal? Budoucnost patri podle meho nazoru automobilu se dvema elektromotory - kazdym pro jednu napravu - a male spalovaci turbine, ktera pro ne bude vyrabet elektricky proud. A protoze ucinnost spalovaci turbiny je vyrazne vetsi, nez u jakohokoli pistoveho motoru, pujde spotreba hodne dolu - navic jeste diky vyuziti rekuperace. Sportaky jako tenhle budou mit 4 litrovou spotrebu - a navic budou moci spalovat skoro vsechno tekute a plynne, co trochu smysluplne hori...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ňútn metr"
8. 6. 2007 00:27
nafta voní!
bomba, tak jako nad timhle budu uvažovat...teda jako až to vyrobí v kombiku to fsi moc žere, tak to jako ne, ale tdi má o DVA litry menší spotřebu...dám klec odečtu dph..a pak eště čip..ale než bude kombi, nechám si octavu 1,9tdi...jede stejně rychle vypadá podobně! go dizl go!
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 6. 2007 01:04
turbo
At si do R8 audi dava co chce me je to jedno. Jen me bavi nektre prispevky zde. Panove srovnavat atmosfericky benzin s turbodieselem...mno newim, ale aspon myslet by to chtelo....srovnavat stejne veci...takze kdyz TD tak TB ne atmosferu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "6mps"
10. 6. 2007 10:47
zabijú ducha
tým, že dajú do R8 diesel zabijú ducha tohto skvostu ;-) veď ktorí pako by si kupoval športové auto a chcel by ušetriť na benzíne??(pardón, na nafte :'-( )
Rozbalit vlákno
0