Anketa evropské Auto roku 2006 již zná kandidáty, kteří se budou ucházet o cenný titul. V prvním kole byla nominována auta, která se v Evropě začala nebo začnou prodávat v období 12 měsíců před vyhlášením výsledků ankety
Alfa 159 je king - teda aspon dizajn, ten ale neni az tak dolezity. (Ako pre koho, ja by som ju bral hned) Recenzie tiez niesu zle, treba pockat a vyskusat. Alfa urobila poriadny krok dopredu, super motory 1,9 JTD. Aj napriek tomu ostane pravdepodobne autom pre nadsencov. BMW 3 to hej, ale ze by to bolo az take super, a hlavne pomer cena-obsah mi akosi nesedi. No a kto tu vyhrava (A aj vsetky testy) :no predsa stary znamy passat :-( Asi by som tu cenu udelil triu z Kolina, "velke" auto za malu cenu. Pockat, tu je aj MB S? -tak potom niet o com sa bavit... :-! >:-[]
Hlavnym kriteriom pri volbe COTY je pomer hodnoty k cene vozidla. To potvrdzuje aj posledne desatrocie volieb (jedinou vynimkou je Prius - ale ten to dostal za hybridnost). Takze nijaky Passat COTY nebude, nijaka Alfa, BMW, Mercedes nemaju realnu sancu. "Japonci" a Korejci? Nemaju tam nic silne. Range a Jeep su v tejto volbe iba do poctu. Bude sa rozhodovat medzi TPCA a Cliom. Cokolvek ine by vyhralo, bude pre mna podla propozicii a preferencii volitelov velkym prekvapenim...
ano, cakal som na tie Alfy....je to pravda co pises! :yes: Tam doslo k "opojeniu" z designu - bolo to vidiet nielen na obrovskom bodovom rozdiele k 2. miestu, ale aj v zdovodneni komisie. Alfa 159 je uz ale iba pokracovanim pribehu 156 - ona ta nova 159 uz nie je taky prielom, aby vyrazila dych ako u 156 (147). Takze ja trvam, na tom co som napisal: Clio, TPCA, 1007. A mam taky slaby pocit, ze COTY bude TPCA (inak, keby sa Logan, predaval na zapade normalne - ma to on). TPCA vidim preto, ze su to relativne dobre auta, dobrych znaciek, za relativne malo penazi (na zapade), je tu prikladna spolupraca dvoch koncernov, atd.....
1007 si myslim muze byt povazovan jako prukopnicky, nicmene jeho testy nejsou presvedcive a cena zavratna. Mozna bude mit i sanci Croma, ktera je ve sve tride vice novatorska nez Passat, ktery krome rustu vnejsich rozmeru nic noveho neprinasi. Navic kouzlo designu se muze projevit i ted, zvlast pokud 159-ka bude postavena vedle trojky a pasika. Clio je naprosto neoddiskutovatelne. TPCA jsem stavel, takze uz pouze z patriotismu drzim palce. Mazda 5-hezka, ale nic noveho pod sluncem, Zafira drzi vlajku. Mercedes B nabizi to same co Croma (vybava mene, image vice), ale za vyssi cenu.
Croma - mozno. Aj ked jej testy boli zatial tiez nic moc. 159 - ze zaberie u poroty ten design, na to uz neverim. Naviac je tam viditelne vyssia cena. To ostatne plati. naviac si myslim, ze po neobycajnom Priuse, sa bude porota tento rok snazit ostat viac "pri zemi".
Myslete rozumně. Když letos není nominována absolutní jednička Punto grande, pak předpokládám vítěze nové Clio. Ale z tohoto výběru je mou jedničkou Mercedes B-Klasse. A autem roku 2007 konečně Grande Punto...
Jasná finálová sedmička, dle abecedy: Alfa 159, Citroën C1/Peugeot 107/Toyota Aygo, Kia Rio, Mercedes B, Opel Zafira, Renault Clio, Suzuki Swift. Tipuji (bez ohledu na sympatie), že první tři místa budou mezi Alfa 159, Opel Zafira, Renault Clio, přičemž pořadí 1.Clio, 2.Zafira, 3.159. Ovšem to už jsem odvážně předvídavý, nedivte se, zrovna jsem udělal jen tak z radosti 35 shybů a jsem sakra zpocený. :yes:
Hmm, to ja ako stastny majitel noveho Swiftu dufam, ze vitazom sa stane Swift :-) - teda ak sa naozaj bude zohladnovat hlavne pomer cena /uzitna hodnota , prip. dizajn, tak je Swift urcite horuci favorit :-!:yes:
Zajímalo by mě, jestli se ty 3 pinďové (Citroën C1/Peugeot 107/Toyota Aygo) budou nominovat jako jedno auto dohromady :-) To by se užitným prostorem a celkově zařadili i mezi takové obry jako Pašík. >:D
Závěrečná obhajovací řeč Krtka v soudní síni: „Nikdo mi v životě nic nedal zadarmo. Chtěl jsem prostě mít teplou sesli v Brusli. Kdo mohl předvídat, že lidi nenadchnou naše nové eňo ňůňo zákony a směrnice? Zrovna jsme chtěli projednávat zákon vylepšující kvartální postavení střednědobé zaměstnanecké politiky s optikou zaostřenou na horizont dohnat a předehnat Ameriku…..nebo to byla Asie? No to je fuk. Když tu do parlamentu vtrhli rozzuření občané. Nastalo necivilizované vyokňování. Tak jsem přišel s návrhem: chovejme se k sobě jako soudruzi a splňte každému z nás před defenestrací jedno poslední přání. Lid souhlasil. Poslanec Jean Le Rougerevolution chtěl naposledy sex se sekretářkou a láhev vína. Dostal, co chtěl a pak šel límečkem napřed skrz žaluzie. Kolega Udo Krankfahrer prohlásil: Fšechno je mi jedno, ale připojte k Němesku kus pochraniší Fransie a Šešká republicha. Tak jsme v zasedačce překreslili mapu EU a pak svištěl oknem i on. No a já byl další na řadě. Prosil jsem o poslední jízdu v mém Bismarckovi. Na dvoře mě nechali nasednout. Otevřel jsem packou sytič a aktivoval raketový mód. Zážeh podpálil všechno za mnou a já prorazil zeď a vzlétl k obloze. Není nad to ulejt si pár součástek z programu ESA, evropské vesmírné agentury. Protože, co je doma, to se počítá. Někdy tou dobou, když měla zapojit druhý stupeň, zřítila se evropská raketa Arianne XXII. No a tak jsem nabyl svobody. Jenže mým osudem a celoživotním posláním je sloužit lidstvu. A vy se se mnou budete mít líp, i kdyby jste nechtěli. Tak jsem si našel místečko v čele komise na volbu evropského auta roku. Říká se, že o tom rozhodují motorističtí novináři. Tak na to předem zapomeňte. Ty moji kolegové ve slušivých černých plyšových kostýmech drželi celou dobu přivázané k židlím a do pusy jim cpali jeden obložený chlebíček za druhým. Někteří se trochu vzpěčovali, ale praxe mých spolupracovníků z výkrmny hus udělala své. Není nad masáž krku. Rozhodoval jsem jen a jen já podle předem připraveného klíče. Cože?…Kdože mi dal ten klíč? Tak na to se mě neptejte vážená poroto. O tom já nemám sebemenší páru. Vlastně si nejsem jistý, jestli jsem ten písemný klíč jenom prostě nenašel jednou ráno pod postelí. Toho člověka neznám, ale měl dobrý žížaly….Ne, vždyť říkám, že jsem ho v životě neviděl. No a zadání bylo jasné. Musel to být vůz, který si může dovolit každá evropská rodina. Musí mít co nejnižší spotřebu. Musí se s ním dobře parkovat ve městě. No já nad tím dumal několik dní a nocí. Nakonec jsem veřejnosti představil vítěze. Není nad malinkatý angličák, co se vám vejde do packy. Samozřejmě v rámci korektnosti bude nutno vymítit to slovní označení. Navrhuju název evropák.“
Jiz predem jsi tedy rozhodl o pohonu...EvRopak. Naftovy pulvalec preplnovany smesi kypriciho prasku vstrikovany primo do rozpaleneho vyfukoveho potrubi pod tlakem 150 MPa, vybava 2x airbag, jeden pro strechu, druhy pro podlahu, tak, aby Te znormovane hrany plechu vozu netlacily v kapse, bezpecnostni pas obepinajici cely obvod karoserie, ktery bude specialni eurokarabinou pripinan k opasku kalhot, aby nedoslo ke ztrate vozu, nutnosti bude stabilizacni system ESP 7. vyvojove rady, aby nedoslo ke ztrate kontroly nad vozem pri pojizdeni po stole...KRTKU...vyresil jsi ropnou krizi...svet je zachranen!
dle e-mailu, na Tri musketyry je nas trochu moc, ale na 20.000 otacek/min slibuju. Hotel vypada velmi dobre a z pulrocniho kontraktu v Brne si vybavuji, ze i Starobrno je znacka, ktera zaslouzi byti uzivana.
Všechno zažiješ. Vejfuk mu pokoušeš, protože nevyhrál, jinej zas evropa neevropa sem cpe EVO, jo, Evo, těžko tu vyhraje EVO. Teče ti do bot, tlačíš na první místo cisternu, seš veterán, berem i tanky. Ovšem pozor. Vyhrát může jen jeden. jako v životě. Přitom všichni jsou dobrý. Nebo alespoň ujdou... ale jen jeden vyhraje. Jen jeden nemůže nevyhrát. APOŠTOL tvého zítřka. Věrozvěst krás. Bravo VW - tři koncernové favority v užším výběru... tak na to dosáhl vedle tebe jen MB. Bravo VW :yes:
Přečti si pravidla soutěže a pak pochopíš....jo, mezi námi, asi tě moc sere že na ni nemáš, že jo? 600-700tis zase není tak moc peněz.To se dá normální prací vydělat docela snadno.
Buď v klidu, já si ji také nekoupil(tu novou s šel o třídu výš), ale ta stará mi jezdila naprosto skvěle. Novém u majiteli jezdí s 1 poruchou-odešel akumulátor-po 120 tis. km.To se dá, na to že je to jen "koktávka, *, fdíčko....",ne?