Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Carlos Tavares bude šéfovat PSA

Bývalý top manažer Renaultu Carlos Tavares zakotví doslova u sousedů - vystřídá na pozici šéfa koncernu Peugeot Citroën Philippe Varina. Chystá radikální změny v modelové nabídce.
Zpět na článek
20. 2. 2014 12:01
20. 2. 2014 12:40
20. 2. 2014 12:49
20. 2. 2014 14:54
20. 2. 2014 15:46
20. 2. 2014 15:47
20. 2. 2014 19:12
20. 2. 2014 12:01
PSA
Tak držím palce,Renault šlapal dobře,uvidíme časem co dokáže v PSA ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2014 12:01
Jak může DS konkurovat Audi
Co ve Francii udělali luxusnějšího, to stálo za houby. Audi když něco vyvíjí, tak to použije pro spoustu modelů. Audi má už jméno a s prémiovýma autama se piplá desítky let. Ševče drž se svého kopyta. Je to jako by nový prezident Rumunska řekl, že se dotáhne na Německo za pár let. Je třeba si uvědomit, že Citroen má blíže Olcitu než Audi.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2014 12:21
Re: Jak může DS konkurovat Audi
No popravdě nějak víc prémiově to Audi piplá tak nějak 20 let což zas tak dlouho neni ;-)
Avatar - xjara
20. 2. 2014 12:31
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Asi stejne jako se mluvilo, ze korejci jsou dvacet let pozadu.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2014 12:40
Re: Jak může DS konkurovat Audi
No kdo byl v Soulu ví že sou tak 50 let dopředu :-)
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2014 13:07
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Co to tady chodí za pitomníky co ti dali za Soul mínusy - ani netuší jak jsou daleko před náma.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2014 14:10
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Bohužel je to tak, stejně jako že spousta lidí tady žije v totálních bludech
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2014 13:09
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Těm dvěma :no: doporučuju výlet do Jižní Koreje a držte si bradu nebo z toho jak vám spadne přijdete vo zuby. Nemám z toho žádnou radost ale za našeho života asi nemáme šanci je dohnat :-|
20. 2. 2014 20:26
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Sezením v pracovní době u PC a tlacháním na diskuzích určitě ne. Jihokorejci makají od osmi ráno do osmi až devíti večer. Dovolené si příliš nevybírají apod. Takže až tady budeme makat stejně intenzivně jako oni, tak bude lépe...
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2014 12:58
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Jedna věc je co se mluví a druhá realita, zatímco PSA sotva drží krok, tak korejci jsou v laufu. Nevýmyšlejí kraviny jako volant ve stropu, ale snaží se trefovat do vkusu skutečného zákazníka. V PSA můžou být rádi, že se korejci nedali do dodávek (to od korejců nechápu), protože by jim užrali ještě víc. Třeba Fiatí Boxer a Jumper jsou absolutní šunt. Plechy jak na favoritu, co je z plastu praskne a podvozek je asi z rybích konzerv, druhá řada sedadel se nedá složit.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2014 13:04
Re: Jak může DS konkurovat Audi
To sis trochu poplet, ve stropu je airbag spolujezdce a je to praktičtější než nad přihrádkou ;-)
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2014 13:11
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Správně, nad přihrádkou bude displej, protože nějaký pakoš vymyslí, že tak oko nejméně přeostřuje a přeostřování trvá déle než pohled do boku. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2014 13:29
Re: Jak může DS konkurovat Audi
To si nemyslim, nicméně máš pravdu že spousta lidí takhle nějak PSA vnímá :-)
Avatar - xjara
20. 2. 2014 13:32
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Na Jumper si vazne stezovat nemuzu. Po 450 tisicich byl sice trochu rozvrzany, ale porad jel skvele. Ohledne tech kravin, ac se to nezda, tak sposta zvastnich veci ma vcelku rozumne vysvetleni. Opacne prohnute sklo, pevny stred volantu ... Navic muzeme byt radi, ze prave diky francouzum a italum jsou silnice alespon trochu pestrejsi od te nemecke sedi. Nejvetsi problem je podle me v povesti jaka se traduje o francouzich stejne tak, ze pro prosteho ceskeho (a plati to i v jinych statech) cloveka kdyz se rekne auto tak to znamena nejlepe vw v nafte s obrovskym kufrem a to co vymysli nebo udela koncern je svate a kdokoliv udela neco jinak tak to udelal spatne.
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2014 13:54
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Naopak, francouzská auta díky pitomostem nutí lidi kupovat VW. VW tu jedničku v Evropě utrpěl.
Pověst si každý dělá sám. Jaký výrobek - taková pověst. Žádný agent VW po hospodách nechodí.
Avatar - xjara
20. 2. 2014 14:59
Re: Jak může DS konkurovat Audi
citroen udelal par chyb stejne jako vw a vsichni ostatni. A nerikam ze agent vw. Ale bezni uzivatele. Pomalu polovina naroda cloveku vali do hlavy jak jsou koncernova auta uzasna, nesmrtelna, bezchybna a naopak, ze francouz/ital se rozpadne jen se na nej clovek podiva. A z vlastni zkusenosti muzu rict jen to, ze znam spoustu skodovek a vw co se porouchali a stejne tak nepamatuji (krom minule zimy kdy zamrzl zarostly palivovy filtr od repkoveho oleje) citroen, ktery by nejel nebo mel nejakou vetsi poruchu.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2014 12:47
Re: Jak může DS konkurovat Audi
desitky let? si trosku mimo.....

prva audi A8 sa zacala vyrabat v lete 1994 ... nepreslo teda este ani 20 rokov od prvej skutocne luxusnej audiny... ze desitky let, trosku si si zaprehanel no jo ;-) jak rikal v cimrmanovi smoljak
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2014 13:04
Re: Jak může DS konkurovat Audi
A8 nevznikla jen tak mávnutím kouzelného proutku, Audi se k tomu muselo dopracovat, jinak by dopadli jak Phaeton. Přeznačit Samsung na Olcit na prémii opravdu nestačí.
20. 2. 2014 13:35
Re: Jak může DS konkurovat Audi
A co Audi 200 vyráběné v osmdesátkách? Eeeeeee, topor zase vedle :-!
Avatar - wakantanka
20. 2. 2014 14:41
Re: Jak může DS konkurovat Audi
No zeby 100/200 nejak vyrazne konkurovali S klase alebo 7 er ... predajmi a image urcite nie. Davam viacmenej za pravdu toperovi aj ked to je o cosi dlhsie ako 20 rokov
20. 2. 2014 15:45
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Výkonné 5válcové turbomotory (162 kW, Audi 200 je takový průkopník v downsizingu), jedinečný pohon všech kol, na tu dobu nebývalá aerodynamika. Sic třídně patřil o stupínek níž než S a 7er, nicméně ani jeden z nich nenabídl to, co Audi 200. A mnozí výrobci usilující o prémii, to nenanbízí ještě ani dnes ;-\ takže máš pravdu, 200 nekonkuroval S-kládě nebo 7er, ale že se jednalo o prémiový produkt, to je jasné snad všem. Nebo?
20. 2. 2014 18:31
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Řekl bych, že i němci to v 80tých letech viděli jinak. Audi v té době ještě na úrovní BMW a Mercedesu nebylo, ikdyž jak píšeš mělo slušně našlápnuto ;-) Až Audi 100 gen.C4 od roku tuším 91, začala tvrdě konkurovat E-klasse a 5er ;-) Do dneška pamatuju jaký to byl kočár. Bratránek s ní v těch letech přijel na chalupu (2.8l Quattro) a postavil ji mezi Favorita a Warťase >:D :yes:
20. 2. 2014 18:49
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Nevím, jak na to koukali Němci tou dobou, ale dle mého je to solidní letadlo i na dnešní poměry :-)
20. 2. 2014 19:25
Re: Jak může DS konkurovat Audi
jo v tom s tebou souhlasím, "letadlo" to bylo. Jen v té době bylo Audi ještě o stupínek níž ;-)
21. 2. 2014 07:24
Re: Jak může DS konkurovat Audi
Audi možná bylo o stupínek níž, ale její produkt, model 200, ten snad tehdejší prémii i předčil.
20. 2. 2014 14:42
Re: Jak může DS konkurovat Audi
No, nemyslím, že se audi piplá s luxusníma autama zrovna desítky let, ale to je jedno. Chci reagovat na to tvrzení, že co udělali ve Francii luxusního to stálo za houby - nemyslím si to (v posledních pár letech možná)
Citroen byl v historii vždy tahounem v inovacích a vždy v minulosti byl považován za luxusnější značku - vozy jako DS, ID, SM, CX...
Přiznávám, že pak se něco pos.alo a XM a C6 už jaksi zaostávali, ale Citroen má v luxusním segmentu historickou tradici a je tedy na co navazovat. Určitě to ale nebude jednoduché.....
A k tomu Oltcitu se raději nevyjadřuju (jistě víš, že to rumuni vyráběli v licenci a to auto vycházelo z lidového Citroenu ze sedmdesátých let....)
20. 2. 2014 12:40
Zrádce
I když ho z Renaultu vyhodili za docela dramatických okolností, tak se hodně divím, že si ho nepojistili nějakou právní úpravou, aby se nestalo to co se nakonec stalo, že člověk, který zná Renault skrz naskrz nakonec skončí na stejné pozici u konkurence.. Tohle jim nevyšlo :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ham.
20. 2. 2014 12:49
Re: Zrádce
Určitě ho pojištěného měli, ale taková pojistka nemůže být na doživotí. Odešel 30.8.2013, Varina nahrazuje příští měsíc, tedy přesně po půl roce a to je celkem běžná doba jakou firmy používají ve smlouvách s manažery.
20. 2. 2014 14:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - del42sa
20. 2. 2014 15:46
Re: Zrádce
hlavně aby u PSA aspoň chvíli vydržel >:-[]
20. 2. 2014 15:47
Re: Zrádce
Tavarese hlavně neměl Ghosn vyhazovat. On ale asi nesnese ve vedení člověka se silným a jasným názorem. To je velká škoda pro Renault a štěstí pro PSA (i když pro PSA by v dnešní situaci byl lepší asi ten Ghosn) . Trochu se bojím, co zase začně Ghosn s Renaultem vymýšlet.
20. 2. 2014 19:12
Re: Zrádce
Upřímně nechápu tvůj nadpis, proč zrádce? Dělá co umí a pokud ho u Rendlíka nechtěli, proč by nešel ke konkurenci? Taky se musí nějak živit >:D ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
20. 2. 2014 18:19
Šéfovat PSA? Asi ne...
tomu teď šéfuje Dongfeng...
:-(
Rozbalit vlákno
1
21. 2. 2014 09:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 2. 2014 18:43
A já se těším...
... že dodá PSA nový dech a výrazně je zvedne. Rád bych si zas koupil nové MPV či možná SUV opět od PSA. C4GP ani P5008 jsou dobrá auta a jsem s nimi spokojený, ale sem tam se nějaká nedotaženost najde. Tj chtělo by to zapracovat na detailech a kvalitě zpracování, také trošku zkonsolidovat portfolio modelů (pohlídat náklady) a bude fajn ;-)
Rozbalit vlákno
1
21. 2. 2014 08:55
Re: A já se těším...
Třeba posune spolehlivost a kvalitu těch MPV od PSA na úroveň Scénica - dle nejnovější statistiky německé STK DEKRA - nejspolehlivějšího MPV. Ke stejnému výsledku došly i francouzské a britské statistiky.
[odkaz]