Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Časopis Forbes vyhlásil svůj žebříček nejhorších aut pro rok 2007

Jsou auta vynikající, dobrá, průměrná, špatná a pak ta, která se v této anketě umístí mezi prvními. Podle Forbesu je největším propadákem roku 2007 Chrysler Sebring.
Zpět na článek
27. 11. 2007 08:32
neregistrovaný "cuisine at work"
27. 11. 2007 08:51
neregistrovaný "PT Cruiser"
27. 11. 2007 08:57
27. 11. 2007 09:08
anonym
27. 11. 2007 09:14
27. 11. 2007 09:49
anonym
27. 11. 2007 14:27
27. 11. 2007 09:11
neregistrovaný "Peytl"
27. 11. 2007 09:15
27. 11. 2007 11:32
neregistrovaný "milanič"
27. 11. 2007 14:24
27. 11. 2007 14:52
neregistrovaný "milanič"
27. 11. 2007 16:21
27. 11. 2007 15:14
27. 11. 2007 16:23
27. 11. 2007 16:38
neregistrovaný "DEFÍK"
27. 11. 2007 17:10
neregistrovaný "chytrak1"
27. 11. 2007 19:38
27. 11. 2007 19:09
neregistrovaný "Ji/Ri"
27. 11. 2007 19:40
27. 11. 2007 09:21
neregistrovaný "maluch"
27. 11. 2007 09:34
27. 11. 2007 09:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 11. 2007 10:05
anonym
27. 11. 2007 10:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 11. 2007 10:11
neregistrovaný "radek009"
27. 11. 2007 12:11
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
27. 11. 2007 16:55
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
27. 11. 2007 10:12
27. 11. 2007 11:01
neregistrovaný "vanil"
27. 11. 2007 11:22
27. 11. 2007 11:01
27. 11. 2007 11:22
27. 11. 2007 11:20
anonym
27. 11. 2007 15:14
neregistrovaný "skodovak"
27. 11. 2007 19:39
anonym
28. 11. 2007 21:26
neregistrovaný "skodovak"
29. 11. 2007 15:51
anonym
27. 11. 2007 15:20
neregistrovaný "usa82"
27. 11. 2007 12:30
neregistrovaný "logins01"
27. 11. 2007 15:00
neregistrovaný "davi|)"
27. 11. 2007 15:50
neregistrovaný "SMRT"
27. 11. 2007 15:54
anonym
27. 11. 2007 16:36
neregistrovaný "DEFÍK"
27. 11. 2007 21:41
neregistrovaný "sk"
27. 11. 2007 21:41
neregistrovaný "sk"
27. 11. 2007 23:58
neregistrovaný "hnusil"
28. 11. 2007 09:36
anonym
28. 11. 2007 20:33
neregistrovaný "Britawer"
neregistrovaný "cuisine at work"
27. 11. 2007 08:32
kktina
no nemůžu si pomoct ale s sebringem jsem se nedávno povozil a velmi mile mě překvapil .... na jízdu mi byl velmi příjemný ... stejně tak nitro které je krásně jiné než ostatní auta trhu ... podle toho jak jsou krásně seřazený auta jednoho koncernu bych tomuhle žebříčku nepřikládal žádnou vypovídací hodnotu ... stejně tak jako žebříčku o nejlepší auto ... není nad to udělat si názor sám ;-) :yes: ... a forbes :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PT Cruiser"
27. 11. 2007 08:51
Re: kktina
zatím bude osvěčená americká lobby :-! :yes:
myslím že by se tam měli hlavně objevit modely značky Saturn nebo Mercury..
27. 11. 2007 08:57
KLID KLID KLID
Dokud si někde nepřečteš, že propadákem roku jsi ty sám, nesháněj konopnej provaz. Auto, to je jako... žena. Pokud ji miluješ, takřka všechno jí promineš. Že má šmajdavý nápravy? Nebo snad vrže, když je v akci, nebo snad chlastá jak dán? Šilhá ne levý? Hochu... když si tě posadí na verpánek a trochu s tebou smejkne přes horizont, na všechno zapomeneš. Co jí však nikdy nepromineš, když tě nechá ve štychu... tehdy všechno prohráváš. Ale nezoufej, je plno jinejch... neobrezlejch jako tvoje bejvalá, s metalizovanejma řasama, s dokonalým spodkem a tutovejma pytlema. Ovšem hlavně, hlavně nečti Forbes... aby ses nenašel v rubrice - nejhorší číslo roku :-) :yes:
Rozbalit vlákno
17
anonym
27. 11. 2007 09:08
Re: KLID KLID KLID
to vypadá jako by jsi tu první měl doma a ten časák o tobě pár řádků asi napsal >:-[]
27. 11. 2007 09:14
Re: KLID KLID KLID
Neklesej na duchu, stydlíne. Omlouvám se, že jsem tě v příspěvku dokonale vyhmát´. Upřímně přiznávám, že to ale nebyl můj úmysl... psal jsem to pro pobavení. Jestli jsem se necitlivě dotkl tvého milieu, má velká omluva...
anonym
27. 11. 2007 09:49
Re: KLID KLID KLID
potrefenej houser nejvíc kejhá >:-[] rád by jsi byl nad věcí,ale ťal jsem do živého...
27. 11. 2007 14:27
Re: KLID KLID KLID
No, řekl bych, že potrefenej jsi tu dnes hlavně ty. Dokonale ;-)
neregistrovaný "Peytl"
27. 11. 2007 09:11
Re: KLID KLID KLID
GTI, GTI, Ty ses dneska vyspal do růžova koukám... Protože jinak bys nemohl takhle blábolit po ránu... ;-) Ano, svýmu autu odpustím, když ráno nenastartuje a v kopci se zadejchá. Ale to je proto, že má za sebou třicet let poctivý služby a za ty roky vyzrálo ve stylovej automobil, kterýmu právě tyhle drobný selhání dodávaj na charakteru. Těžko ale něco takovýho omluvit u zbrusu novýho auta. To nejsou vady na kráse - to je prostě jen průšvih. Ačkoli - na Tvou obranu - kdo si koupí americkou plečku, musí s něčím takovým počítat. :-! PS: Hezkej den všem!
27. 11. 2007 09:15
Re: KLID KLID KLID
Člověče, rád tě zase čtu... :-) :yes:
neregistrovaný "milanič"
27. 11. 2007 11:32
Re: KLID KLID KLID
Nemůžu si pomoct,ale sestavit resp. poctivě odpracovat relativně přesnou tabulku spolehlivosti výrobců nebo auťáků podle jasných vstupních podmínek tak,aby mně na druhý straně vylezl výsledek s určitou vypovídající hodnotou je pravděpodobně tak složitý,že to nikdo nechce dělat a tak se to celé odehrává buď posbíráním dat v "STK" , značkových možná i neznačkových servisech (v horším případě před nima) nebo nejlíp investigativním novinářem u pumpy. Nevím proč,ale všem těm tabulkám se spíš směju,pokud to nemá alespoň trochu vypovídající hodnotu,asi tak.
27. 11. 2007 14:24
Re: KLID KLID KLID
Jasně. Tabulky, ty si sestavuji zásadně sám... :-)
neregistrovaný "milanič"
27. 11. 2007 14:52
Re: KLID KLID KLID
Případně požádám kolegu,který umí Excel jak když bičem mrská,sekretářka momentálně nemůže,má nalepený nový nehty ;-)
27. 11. 2007 15:14
Re: KLID KLID KLID
Tohle je fakt pekny, no vidis, ze to jde, kdyz si odpustis ty VW zvasty... :yes: :yes: :yes:
27. 11. 2007 16:23
Re: KLID KLID KLID
Děkuju, Miky :yes:
neregistrovaný "DEFÍK"
27. 11. 2007 16:38
Re: KLID KLID KLID
Čo tým chceš povedať? Podľa teba nieje na svete zlého auta? Alebo snáď preto, že je Forbes na poslednom mieste predajnosti teraz už nemôže povedať pravdu?
neregistrovaný "chytrak1"
27. 11. 2007 17:10
Re: KLID KLID KLID
:yes: teda GTI ty se svejma příspěvkama máš až neuvěřitelnej kvalitativní rozptyl. Tnetokrát tě múza políbila. Řekl bych že francouzákem. Jen houšť a větší kapky. :yes: ;-)
27. 11. 2007 19:38
Re: KLID KLID KLID
:yes: Já ti dám rozptyl... ;-)
neregistrovaný "Ji/Ri"
27. 11. 2007 19:09
Re: KLID KLID KLID
Je to venku: Miluješ VW a Skoda, proto je pro tebe nejnej bez ohledů na vše..... . Ale proti gustu..... a tak hlavně nám to tu necpi vždycky vrchem spodem......
27. 11. 2007 19:40
Re: KLID KLID KLID
Jasně, Jirko, takhle nějak to určitě bude...
neregistrovaný "maluch"
27. 11. 2007 09:21
Evropa
Zajímal by mně výsledek podobné ankety s Evropskými auty :-)
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2007 09:34
Re: Evropa
Neco podobneho bylo vytisknuto minuly patek. Slo ale o ojete auta. "Reliability Survey 2007". Zkraceny preklad jsem napsal v mem blogu. [odkaz]
Avatar - Dylan McKay
27. 11. 2007 09:22
nejhorší časopis
A nejhorší je Forbes a Blesk. Fakt kravina... ;-\
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 11. 2007 09:47
Re: nejhorší časopis
souhlas :yes:
Avatar - Blue Sun
27. 11. 2007 09:50
Re: nejhorší časopis
Co je Forbes zač? Nic mi ten název neříká.
Avatar - Dylan McKay
27. 11. 2007 09:56
Re: nejhorší časopis
To je zkratka, ForBes, jako For Bestie (česky Pro Bestie). To nečti, píšou tam kraviny. U nás to vychází pod názvy Blesk, Aha, Šíp, a Vem si život... :-!
anonym
27. 11. 2007 10:05
Re: nejhorší časopis
a jeste rytmumus zivota, ona dnes, bravo
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 11. 2007 10:08
Re: nejhorší časopis
....prostě totální koniny
neregistrovaný "radek009"
27. 11. 2007 10:11
Re: nejhorší časopis
a ještě muž a smrt
Avatar - Dylan McKay
27. 11. 2007 10:12
Re: nejhorší časopis
Asi tak...
Já nemám rád takový chytráky, který v tisku něco pomlouvaj. Oni si vždycky pro jistotu počkaj na vyhlášení těch nejlepších aut, a pak si udělaj vlastní "anketu".
To je jako na Oskarech. Co není alespoň nominováno, to dostane "Zlatou malinu"...
A hlavně ty lidi co dělají tyhle ankety- to je největší novinářskej odpad...
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
27. 11. 2007 12:11
Re: nejhorší časopis
Prirovnavat Forbes k Blesku muze jen ignorant, ktery nevi ktera bije. Nemohu posuzovat nakolik jsou kompetentni v hodnoceni aut, ale jinak jde o pomerne prestizni ekonomicky casopis.
Avatar - Dylan McKay
27. 11. 2007 16:02
Re: nejhorší časopis
Asi nejsem dost prestižní, ale aspoň jsem ignorant. Ti j.e.b.u na nějakej Forbes, ekonome...
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
27. 11. 2007 16:55
Re: nejhorší časopis
Ja nejsem ekonom, ale co je Forbes vim. ;-)
Avatar - Dylan McKay
27. 11. 2007 17:21
Re: nejhorší časopis
Tak si toho važ- je to jediné co víš?
Avatar - Johny.Rico
27. 11. 2007 19:06
Re: nejhorší časopis
Sorry Šviháku, ale teď jsi přestřelil ty. Kdyby jsi uměl anglicky, tak by sis ho mohl aji přečíst (nevím zda umíš, ale podle toho, jak se o něm vyjadřuješ, asi neumíš) a zjistil by jsi spoustu zajímavých věcí, které v normálních časopisech nenajdeš. A nebudu tu pro jedince rozebírat co tam je a není. Jen mě překvapila tato reakce. Mohl by jsi taky zjistit, že je to business a financial magazine, který je ve světě velmi uznáván. Takže tyto řeči bych nechal stranou. Nemohl jsem to nechat bez povšimnutí, a nic z toho tady co jsem napsal, není myšleno jako urážka, jen jsem to musel napsat v ostřejším duchu, aby sis to uvědomil. Díky :-(
Avatar - Dylan McKay
27. 11. 2007 19:24
Re: nejhorší časopis
Byla to jen ironie, když někdo zvolí nejhorší auto, tak já zvolil nejhorší časopis. Taková anketa mi přijde zbabělá. Kdybych měl Dodge Nitro, tak mě právě urazili...
Mám odpor k novinářům, píšou kraviny...
Avatar - Johny.Rico
27. 11. 2007 20:31
Re: nejhorší časopis
Dobře ;-)
Avatar - Dinar
27. 11. 2007 10:12
zase ty ankety
Proč zatracovat Forbes? Prostě mají svou anketku se svým pohledem na věc a s daty, která připadají relevantní jim, tedy odpovídají zaměření časopisu. A že jim vyšlo, to co vyšlo? Těžko nám posuzovat poruchovost jednotlivých modelů nebo četnost jejich svolávacích akcí, k tomu nemáme ani data, ani nevíme nic o metodice jejich sběru ani o vahách jednotlivých kriterií, která jim Forbes dává. Maximálně si můžem výsledky porovnat s vlastními dojmy z některých aut. Za sebe můžu říct, že mi "vítězství" Sebringu nebo "umístění se" Nitra nepřipadá nijak překvapivé, obě ta auta mi ve srovnání s prakticky jakoukoliv evropskou nebo japonskou konkurencí ve svých třídách přišla jako podprůměrná.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "vanil"
27. 11. 2007 11:01
Re: zase ty ankety
když už někoho kritizujete tak si o něm něco zjistěte www.forbes.com chytráci, a když jsou to tak super auta proč je nemáte he
Avatar - Dinar
27. 11. 2007 11:22
Re: zase ty ankety
Sis spletl příspěvek, he?! :-!
27. 11. 2007 11:01
Link
Pro zvídavé hlavy: [odkaz]
Doporučuju, je to zábavné čtení.
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 11. 2007 11:20
USA vs Europa vs Japonsko
Tu je jednoznacne vidno ze Americania vyrabaju auta na nic. Nie su zase horsi ako Cina ale nie lepsi ako Europa a Japonsko. Kazdopadne som hrdy na to ze som Europan. Nemame sa zaco hanbit. Je sice pravda je v spolahlivosti aut na Japonsko este nemame ale v jazdnych vlastnostiach sme urcite jednickou.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "skodovak"
27. 11. 2007 15:14
Re: USA vs Europa vs Japonsko
a vis proc amici vyrabej krapy?protoze je netestujou na nurburgringu.....i asijci si je tam vozej a testujou ale amici chtej mit ty svoje sracky
anonym
27. 11. 2007 19:39
Re: USA vs Europa vs Japonsko
a na co by hatchback niekto testoval na nurburgringu ... mrhanie penazi
neregistrovaný "skodovak"
28. 11. 2007 21:26
Re: USA vs Europa vs Japonsko
no v americe sem nebyl ale rozhodne se na ty hlupaky chci podivat.....ale myslim si ze oni tam moc tech malejch hatchbacku mit nebudou vole
anonym
29. 11. 2007 15:51
Re: USA vs Europa vs Japonsko
sak to som myslel len obrazne, tam ludia chodia na pohodu, pokuty su velke policajti vsade, naco by testovali auta na okruhu ked by to nikto neocenil , a hlupaci ... najsikovnejsi ludia z celeho sveta tam pracuju,chodia do skoly, samozrejme vypatlanci su aj tam, ale myslim ze v europe sme na tom o doooost horsie
neregistrovaný "usa82"
27. 11. 2007 15:20
Re: USA vs Europa vs Japonsko
vzhladom k tomu ze som stravil 6 mesiacov v USA pocas tohto roka,a pocas tohto obdobia som pouzival asi tak 5 aut z usa, ford 500,saturn,dodge ram,pontiac grandam a dokonca aj mustang, je pravda ze focus je niekde inde ako priemerne americke rodinne auto, kvalita,pouzite komponenty jasne ukazuju ,v ktorej krajjine vyvoj aut napreduje,kde nie,ale musite si uvedomit kolko tie americke auta stoja, ak by sa za tu cenu co stoja v usa predavali v europe, no malokto by mal ine auto, treba brat do uvahy pomer cena / kvalita
neregistrovaný "logins01"
27. 11. 2007 12:30
:)
Tak je to spravné
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "davi|)"
27. 11. 2007 15:00
co tak uvest URL?
Autor clanku by taky mohl uvest zdroj (konkretni URL) informaci. Nejenom "Forbes"...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "SMRT"
27. 11. 2007 15:50
Re: co tak uvest URL?
TADY TO MAS, jen si pred to dej ty 3w forbes.com/…hicles/2007/11/1… />
anonym
27. 11. 2007 15:54
Re: co tak uvest URL?
forbes.com/…hicles/2007/11/1… /> za tecku napsat html
neregistrovaný "DEFÍK"
27. 11. 2007 16:36
Pravdu neoklameš
Neoklameš a neoklameš! Posaď sa do Sebringu. A potom do Passatu. Ten rozdiel je neopísateľný. Iste, europania boli vždy pred USA. :-) :yes: Ale zisti rozdiel trebárs medzi fordom či lincolnom a zistíš, že to auto si to naozaj zaslúži. Také plasty sa v interiéry nenosia. A to isté platí pre všetky autá od chrysleru.
Bravo Forbes opäť raz máš pravdu! :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sk"
27. 11. 2007 21:41
Re: Pravdu neoklameš
Mas pravdu, ziji tu jiz pres 25 let a je to porad stejny. Chrysler ma uplne jiny auta nez vsichni ostatni, ale jsou to nejmene spolehlive vyrobky. Staci vlizt do takoveho auta, ahned je videt rozdil ve "finishing". a kvalite materialu.
neregistrovaný "sk"
27. 11. 2007 21:41
Re: Pravdu neoklameš
Mas pravdu, ziji tu jiz pres 25 let a je to porad stejny. Chrysler ma uplne jiny auta nez vsichni ostatni, ale jsou to nejmene spolehlive vyrobky. Staci vlizt do takoveho auta, ahned je videt rozdil ve "finishing". a kvalite materialu. :no:
neregistrovaný "hnusil"
27. 11. 2007 23:58
Americka impotence
Recese automobiloveho prumyslu byla zrejma a neodvratitelna, ropna krize ji jen o rok uspisila, impotence americkych manazeru je az neuveritelna. Misto pochopeni situace plodi automobilky naprosto zrudna auta a nejhorsi na cele situaci je skutecnost, ze kazde prodane auto je temer o 50% podhodnoceno, aby se vubec prodalo - coz jen oddaluje megakrach americkych automobilek a zaroven se mozna sance na zachranu se dramaticky vzdaluje. A aby to bylo zcela zrejme, tak po americkych autech mimo USA a Kanadu nikdo ani nestekne a porad to nikoho netrapi.
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 11. 2007 09:36
BUICK sponzor clanku a Forbesu
Najlepsie je na to, ze ked idete cez hlavnu stranku na ten clanok, tak Vas privita krasna nadupana reklama na novy BUICK!!!

Takze mi niekto hovorte o objektivite tohto clanku a Forbesu, ked ich sponzoruje BUICK a nie Chrysler

trosku uz rozmyslajte aj hlavou vy *
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Britawer"
28. 11. 2007 20:33
Hloupost
Všem , kteří zde píší o nespolehlivosti Amerik , bych chtěl říct ,aby konečně přestali číst přiblblé časopisy . 99% z Vás nikdy v Americe nejelo a nepojede. Já jsem v USA žil a stále tam mám část rodinky...
Americká auta jsou naopak spolehlivá --už to dokládá jenom fakt , že bežná záruka na jejich auta se v USA pohybuje kolem 10let což žádný Výrobce v EU , nebo v Japonsku nenabízí...A to , že si takovou záruku mohou dovolit o nečem svědčí...
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2007 23:12
Asi nenominovaly Roomstera a F2
;-)
Rozbalit vlákno
0