Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cena Alfa Romeo 8C Competizione: 4,5 milionu Kč

Na německém trhu už znají cenu za klenot. Klenot s osmiválcovým srdcem. Srdce budoucích majitelů ale musí jednoznačně patřit milánské značce. Kdo chce Alfu na ježdění a ne do sbírky, má v této cenové skupině hned několik jednodušeji dostupných alternativ.
Zpět na článek
16. 7. 2007 16:19
neregistrovaný "VDC"
16. 7. 2007 18:10
neregistrovaný "mates"
16. 7. 2007 21:41
anonym
17. 7. 2007 06:59
neregistrovaný "Pate"
17. 7. 2007 17:09
anonym
16. 7. 2007 16:39
neregistrovaný "Kubas"
16. 7. 2007 16:52
neregistrovaný "misogsk"
16. 7. 2007 16:58
anonym
16. 7. 2007 17:01
neregistrovaný "Kubas"
16. 7. 2007 17:13
16. 7. 2007 17:41
neregistrovaný "Sten"
16. 7. 2007 18:08
neregistrovaný "mates"
16. 7. 2007 18:12
16. 7. 2007 21:25
neregistrovaný "Alessio"
16. 7. 2007 22:12
neregistrovaný "jozef77"
16. 7. 2007 22:30
neregistrovaný "Michael Knight"
16. 7. 2007 22:31
neregistrovaný "Michael Knight"
18. 7. 2007 08:21
neregistrovaný "miro"
17. 7. 2007 07:25
neregistrovaný "Pate"
17. 7. 2007 10:59
neregistrovaný "toominoo"
17. 7. 2007 17:05
neregistrovaný "chytrej"
17. 7. 2007 13:19
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 23:22
neregistrovaný "Michael Knight"
17. 7. 2007 07:12
anonym
17. 7. 2007 09:57
neregistrovaný "A2"
17. 7. 2007 07:37
anonym
17. 7. 2007 09:32
neregistrovaný "Paja"
17. 7. 2007 13:23
neregistrovaný "Majto"
16. 7. 2007 17:25
neregistrovaný "A1"
16. 7. 2007 17:28
neregistrovaný "IT"
16. 7. 2007 22:13
neregistrovaný "SpeedGT"
16. 7. 2007 18:46
neregistrovaný "sys."
16. 7. 2007 23:47
neregistrovaný "Sten"
16. 7. 2007 20:39
neregistrovaný "MiraTDi"
16. 7. 2007 20:39
neregistrovaný "znalec"
16. 7. 2007 21:04
anonym
16. 7. 2007 21:05
anonym
16. 7. 2007 23:59
neregistrovaný "Sten"
17. 7. 2007 08:47
neregistrovaný "breakthru"
17. 7. 2007 12:07
neregistrovaný "Sten"
16. 7. 2007 21:11
anonym
16. 7. 2007 22:01
neregistrovaný "misoo"
16. 7. 2007 23:49
neregistrovaný "AR GT"
17. 7. 2007 00:36
neregistrovaný "kwak"
17. 7. 2007 09:04
neregistrovaný "Kubas"
17. 7. 2007 09:39
neregistrovaný "Paja"
17. 7. 2007 17:38
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 20:55
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 09:54
neregistrovaný "A2"
17. 7. 2007 10:51
neregistrovaný "R32"
17. 7. 2007 13:32
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 14:38
neregistrovaný "Kubas"
17. 7. 2007 14:42
neregistrovaný "Kubas"
17. 7. 2007 15:00
neregistrovaný "A2"
17. 7. 2007 16:47
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 20:27
neregistrovaný "Deception"
17. 7. 2007 01:25
anonym
17. 7. 2007 14:26
anonym
17. 7. 2007 15:21
neregistrovaný "SINISTER MINISTER"
17. 7. 2007 15:22
neregistrovaný "SINISTER MINISTER"
17. 7. 2007 15:59
neregistrovaný "max"
17. 7. 2007 17:24
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 16:00
neregistrovaný "max"
17. 7. 2007 16:09
neregistrovaný "SINISTER MINISTER"
17. 7. 2007 17:01
neregistrovaný "Paja"
17. 7. 2007 17:14
anonym
17. 7. 2007 18:00
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 18:33
17. 7. 2007 19:48
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 17:30
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 18:32
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 19:43
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 19:27
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 20:24
neregistrovaný "Deception"
17. 7. 2007 19:37
neregistrovaný "???????"
17. 7. 2007 21:08
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 21:37
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 22:22
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 21:23
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 21:29
neregistrovaný "sys."
17. 7. 2007 21:32
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 21:37
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 21:41
anonym
17. 7. 2007 22:24
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 21:34
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 22:03
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 22:05
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 22:36
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 22:28
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 22:42
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 22:42
neregistrovaný "Miso"
18. 7. 2007 09:06
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 22:21
neregistrovaný "Pietro"
17. 7. 2007 23:00
neregistrovaný "Michael Knight"
18. 7. 2007 07:37
neregistrovaný "A2"
18. 7. 2007 10:21
neregistrovaný "t.it"
18. 7. 2007 17:22
neregistrovaný "jan"
neregistrovaný "VDC"
16. 7. 2007 16:19
cena
Smarjapanno, to je rodinnej domek a ojetej escort k tomu! 8-s
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mates"
16. 7. 2007 18:10
Re: cena
No domek, spis lepsi chyska a ten Escort nebude mladsi nez 1988 ;-)
anonym
16. 7. 2007 21:41
Re: cena
dreveny nizko energeticky dom postaveny na kluc...(ze by chyska?)
neregistrovaný "Pate"
17. 7. 2007 06:59
Re: cena
Dyť jo, chyska.
anonym
17. 7. 2007 17:09
Re: cena
Vobec sa tym netrap, to auto by si uz nedostal, aj keby si nan mal.
neregistrovaný "Kubas"
16. 7. 2007 16:39
cena... (?)
nedávno jsem někde četl, že už jsou dopředu objednávky na všech 500ks, tož nevím... Jinak cena je teda opravdu vysoká, když to porovnáme s konkurencí (přecejen, jestli za stejné prachy Ferrari nebo Alfu... jen opravdu skalní Alfista bere 8C), na druhou stranu díky omezenému počtu vyrobených kusů je možné očekávat, že ta cena v budoucnu poroste nahoru... kdo ví... No ale auto je nádherné :-)
Rozbalit vlákno
23
16. 7. 2007 16:52
Re: cena... (?)
No jo no....nám obyčejným smrtelníkům zbyde jen ten osmnáctinkový model.... :o)
neregistrovaný "misogsk"
16. 7. 2007 16:52
Re: cena... (?)
Tak za tu cenu, by to fakt musel byt skalny fanusik Alfy Romeo. A ta jeho skalnost by musela byt vystuzena titanom, inak si neviem predstavit na co by mi bolo take auto. Radsej Ferrari. :-!
anonym
16. 7. 2007 16:58
Re: cena... (?)
Mas recht. Tato alfo je sive omezena serie, tim padem je i exkluzivni, ale jeji vykon a podvozek rozhodne na ferrari a porsche stacit nebude..... Dyt Turbo ma 600NM oproti 48ONm v alfe. Je hned vydet kdo bude rychlejsi a nebude to o malo. PREDRAZENEJ SMEJD
neregistrovaný "Kubas"
16. 7. 2007 17:01
Re: cena... (?)
>:D Ano, z tvého přispěvku je opravdu "vydět", že jsi chytrý kluk co autům rozumí... Ale hlavně že víš, že Alfa je "předraženej šmejd" >:D :no: :no: Patrně jsi také z nějaké "omezené série" >:D
Avatar - princ
16. 7. 2007 17:13
Re: cena... (?)
Hodně trefné >:D
neregistrovaný "Sten"
16. 7. 2007 17:41
Re: cena... (?)
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 7. 2007 18:08
Re: cena... (?)
>:-[] :yes:
16. 7. 2007 18:12
Re: cena... (?)
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
16. 7. 2007 21:25
Re: cena... (?)
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jozef77"
16. 7. 2007 22:12
Re: cena... (?)
>:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Michael Knight"
16. 7. 2007 22:30
Re: cena... (?)
Kubas :yes: , ses pašák! LOL .... anonym je asi z velice omezené série, ale ne zas moc bo tahle blbej nemůže bejt jenom jeden a ještě po totálce....Alfa 8C Competizione je jedno z nejhezčích aut co jsem v poslední době viděl, designerský skvost. Kdybch tímto obnosem disponoval, koupil bych si ji radši než Ferrari....nic proti Ferrymu, ale ve F za 4,5 milionu jezdí každej rapper nebo fotbalista.....tohle je srdcová záležitost - člověk musí mít Cuore Sportivo, aby to ocenil....
neregistrovaný "Michael Knight"
16. 7. 2007 22:31
Re: cena... (?)
Kubas :yes: , ses pašák! LOL .... anonym je asi z velice omezené série, ale ne zas moc bo tahle blbej nemůže bejt jenom jeden a ještě po totálce....Alfa 8C Competizione je jedno z nejhezčích aut co jsem v poslední době viděl, designerský skvost. Kdybch tímto obnosem disponoval, koupil bych si ji radši než Ferrari....nic proti Ferrymu, ale ve F za 4,5 milionu jezdí každej rapper nebo fotbalista.....tohle je srdcová záležitost - člověk musí mít Cuore Sportivo, aby to ocenil....
neregistrovaný "miro"
18. 7. 2007 08:21
Re: cena... (?)
jedna z naj odpovedi, co sa tu najde :-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pate"
17. 7. 2007 07:25
Re: cena... (?)
Di se vycpat s papírovýma hodnotama. Za prve Alfa disponuje veškerou technikou Ferrari, takže je vidět že jen něco meleš z delíria. (pro tve osvícení Lancia, Maserati, Alfa i Ferrari patří do FIAT Group). A za druhe je 8C o umění. Je to umělecký kus se špičkovou technikou Ferrari.
Di si velepit nad postel nějakou supper nadupanou Dolly Buster s šestkama kozama. Někdo si raději koupí Monu Lisu na pár desítek milionů. Papírově je sice slabší, jenže její hodnota je někde jinde ...
neregistrovaný "toominoo"
17. 7. 2007 10:59
Re: cena... (?)
Jen pro upřesnění.Technika je z Masserati.
neregistrovaný "chytrej"
17. 7. 2007 17:05
Re: cena... (?)
a lecco na masserati ma nedaleko k ferrari ;)
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 13:19
Re: cena... (?)
Ty si vazne blbec,
Motor Ferrari, prevodovka ferrari, sedacky Enzo, podvozok v spolupraci Maserati Ferrari, vsade karbon.
Co potom osieras. Po tych 500ks sa zaprasilo pocas autosalonu!!!!!!Navyse 8c nie je brany ako uplny supersport.Je to auto do zbierky. Tu je prvy dokaz, ze Alfa si moze dovolit zobrat Ferrari komponenty. Dat to do 159 slahnut turbo alebo kompresor a BMW s Mercedesom a AUDI mozu ist do *.
neregistrovaný "Michael Knight"
17. 7. 2007 23:22
Re: cena... (?)
jeste jednou diky anonymovi. Vitam ho do sine slavi pro nejlepsi joky. diky borce ;-)
anonym
17. 7. 2007 07:12
Re: cena... (?)
Po stránce krásy na Alfu nemá ani 911 Turbo ani Gallardo ano F430 ani po 5 tuningových úpravách. Moc se mi 8C líbila na obrázcích, ale měl jsem strach jaká bude ve skutečnosti - to už se u "fotogenických" automobilů stává stejně jako u lidí.
Jenže ve skutečnosti byla ještě úžasnější - prostě boží počinek. Nikdy jsem neviděl tak fascinující technický výtvor. Srovnal bych to s Michalangelovým Davidem. Prohlížíte si jej a buď jen němě hledíte, nebo si "pod vousy" vzrušeně drmolíte směs peprných slov úžasu. 8C je legenda již teď a jsem si zcela jistý, že by je Alfa prodala beze zbytku a ve stejném termínu za dvojnásobnou cenu.
A co se týče techniky 8C ? Vždyť je to vpodstatě Ferrari, jen s přidanou uměleckou hodnotou.

Je to fakt skvost !
neregistrovaný "A2"
17. 7. 2007 09:57
Re: cena... (?)
:yes:
anonym
17. 7. 2007 07:37
Re: cena... (?)
Hej rastla by, keby tie auta vydrzali aspon 10 rokov >:D Fakt nechapem ako si to moze niekto kupit, za tie prachy moze mat Aston Martin V8 vantage a BMW 330i k tomu ... Nuz co, ak je nieco extremne drahe , ludia radi ukazuju, ze si to mozu dovolit. Tak nech im sluzi >:D
neregistrovaný "Paja"
17. 7. 2007 09:32
Re: cena... (?)
O tomto aute bude mit neodborna verejnost pramale povedomi, kolik stoji a co se za relativne lidovym stitem s krizem a hadem skryva, proto to nebude snobsky vuz. Pouze znalec bude vedet, proc utratit 150kEUR.
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 13:23
Re: cena... (?)
To auto nie je pre takych blbcou ako ty.!!!! Je to pre ludi co dokazu ocenit vkus,vynimocnost, charakter auta, ktory chyba vacsine nemeckych aut a nebudu ho mat ani za 100 rokov.
neregistrovaný "A1"
16. 7. 2007 17:25
Paráda
Tohle je fakt super skvost, i když ty prachy, to je palba. Ale design je prostě úžasnej..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IT"
16. 7. 2007 17:28
krásné
Zatím nejkrásnější autíčko 21. století,ale můj soukr.názor a dcera křičí,že se přidává,neb už třikrát jsme viděli naživo a nádhera....Cena odpovídá a poroste,bude to sběratelská záležitost. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SpeedGT"
16. 7. 2007 22:13
Re: krásné
A je jen škoda, že si jí nekoupíš. A já taky ne. A je přitom jedno, jestli stojí 4,5 mil... 3 mil... nebo 10 mil.
16. 7. 2007 18:27
MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Exkluzivní sporťák, exkluzivní cena a exkluzivní značka... No... s tou exkluzivitou značky opatrně... naštěstí je tu historie... Po těch pěti stech kusech se samozřejmě jen zapráší, vždyť to snad bude opět zhmotnění láskyplné práce italských mistrů. Rudá Alfa... jo, tohle je cesta, tohle jsou emoce. A tak i když z její vizáže nemusí být každý paf... jedno se jí upřít nedá... dokonale míří na city. P.S. Také se na to auto podíváš a vidíš prašný cesty někde tam při Mille Miglia? Také tě svědí ruce? Také ti buší krev ve spáncích? Také vnímáš tu nadstavbu duše, ty hloubky vztahů, vůni kůže sedadel, horký výfuk a řev motoru do noci? Pak jsi ten pravý z pěti set šťastných... Kéž by. BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "sys."
16. 7. 2007 18:46
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Tak ty pocity by sedeli...jen bohuzel k tem petistum se hlasit nemuzu
16. 7. 2007 21:56
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
:yes:
16. 7. 2007 18:49
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
no tohle?! Jsem příjemně překvapen, bravo GTI :no: ;-)
16. 7. 2007 18:50
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Ježiš já jsem ti dal obrácenej palec - mělo tam být samozřejmě :yes: :yes:
16. 7. 2007 21:58
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
:-) :yes:
Avatar - DRBNUTY
16. 7. 2007 19:30
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
GTI si dnes asi zapíchal... >:D
neregistrovaný "Sten"
16. 7. 2007 23:47
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
GTI je dnes v dobrém rozmaru. :yes:
17. 7. 2007 09:30
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
;-) :yes:
neregistrovaný "MiraTDi"
16. 7. 2007 20:39
Nádherné auto
ale ta cena .......... brrr
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "znalec"
16. 7. 2007 20:39
....
zhovadilost

1. je to křáp (no ale zas ne tolik)
2. ani to není moc hezký (retro-sráčskej design co mi připomíná repliku na podvozku Forda)
3. značka není ani trochu exkluzivní ani spolehlivá
4. reálná cena je max 2,5mil (srovnejte si to např. s Maserati)

:no:
Rozbalit vlákno
5
anonym
16. 7. 2007 21:04
Re: ....
máš pravdu - už od pohledu to má nekvalitní plasty v kufru,
je to ošklivý - pěkný auto je na hlavní pozici nahoře na tomto servru, značka - tu neznám, a cenu - tu neřeším, na to nemám, ale kdyby mi tento "křáp" stál v garáži, tak budu velmi spokojený ...
anonym
16. 7. 2007 21:05
Re: ....
máš pravdu - už od pohledu to má nekvalitní plasty v kufru,
je to ošklivý - pěkný auto je na hlavní pozici nahoře na tomto servru, značka - tu neznám, a cenu - tu neřeším, na to nemám, ale kdyby mi tento "křáp" stál v garáži, tak budu velmi spokojený ...
neregistrovaný "Sten"
16. 7. 2007 23:59
Re: ....
Pane "znalče", Váš příspěvek svědčí nejen o celkové obeznámenosti se značkou Alfa Romeo, ale i o estetickém cítění. Připodobnit karoserii Alfy 8C ke křápu chce hodně odvahy (o bodu č. 2 se nebudu ani vyjadřovat). Auto se Vám líbit nemusí, ale proč hned ta silná slova?
Co se týče ceny, za exkluzivitu se platí. Přeci jen na světě jezdí daleko více vozů Ferrari, než 8C. Už teď je z něj sběratelský kousek, co teprve za pár desítek let...
neregistrovaný "breakthru"
17. 7. 2007 08:47
Re: ....
spíš to svědčí o tom, že jde zas o nějakýho klučinu, kterej nemá ani OP natož ŘP, protože tohle může napsat jen *, co v životě auto neřídil a může si jen nechat o takovýmhle autě zdát.
Člověk, kterej si může denně naplno užívat svezení hezky za volantem a autům navíc rozumí, by nic takovýho napsat nemohl, ani kdyby byl po celkový lobotomii mozku.....
neregistrovaný "Sten"
17. 7. 2007 12:07
Re: ....
Souhlas :-)
anonym
16. 7. 2007 21:11
mazanec
:yes: >:-[] :yes: Je to hustý stroj...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
16. 7. 2007 22:01
cena
racionalne sa to za tie peniaze neoplati, ale obmedzene serie boli vzdy nieco extra a za to si vela ludi rado priplati. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AR GT"
16. 7. 2007 23:49
Investice jako hrom
To je jedno z aut, která už při vyjetí ze showroomu mají větší cenu. Bomba...neni problém si koupit auto typu BMW za x mega, ale to není investice, ale průšvih. I normální Ferrari klesaj na ceně, ale tohle, tohle je jako investice do nemovitosti někde ve skvělý lokalitě.

Bravo Alfa, Bravo šťastní majitelé!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kwak"
17. 7. 2007 00:36
nejkrásnější Italka
Nemužu si pomoct ale po stránce desingu je to pro mě nejkrásnější auto...
Jinak cena za jedno exkluzivní auto z pětiset kusové série mi přijde dobrá.
Ale Ferrari je a bude vždy jako celek jinde, výš.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - R32
17. 7. 2007 08:54
Re: nejkrásnější Italka
Presne ako píšeš... Bohužiaľ (?) design predáva, všetci sa nechali opiť rohlíkom, pritom len málo z ľudí Alfu pri bežných modeloch skutočne uznáva pre jej techniku či nebodaj spoľahlivosť. ;-\ Taliani sú v tomto grande-majstri, opijú ľudí krivkami čím zakrývajú často horšie materiály, dielenské spracovanie a spoľahlivosť ako takú. Grande Punto, Bravo, 159, Brera... všetko krásne ale chceli by ste ich v skutočnosti? :-! ja určite nie. Kúpa auta je aj vecou rozumu. Rád by som vedel či by ľudia ospevovali tento skvost keby mal na kapote znak napr. SsangYong a pod kapotou by bola qualitná technika od Mercedesu, či by všetci jásali nad cenou a či by sa 500ks séria od SsangYoung-u nazývala tiež exkluzívnou... :-( Asi nie.
neregistrovaný "Kubas"
17. 7. 2007 09:04
Re: nejkrásnější Italka
Dopřejme Alfě 8C aspoň trošku té elementární úcty tím, že v diskusi o ní nebudeme blábolit o dílenském zpracování a materiálech... ;-\
neregistrovaný "Paja"
17. 7. 2007 09:39
Re: nejkrásnější Italka
Technika Ferrari, co proti tomu napsat? Spolehlivost osvedcena u F430 a Maserati Coupe, materialy clovek musi videt nazivo (predpokladam, zes' uz 8C videl na autosalonu, takze vis, ze je to nadhera i uvnitr). Srovnavat se Alfu se SsangYongem nemuze nekdo, kdo autum rozumi myslet jinak nez s nadsazkou.
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 17:38
Re: nejkrásnější Italka
ukaze se kolik proda v USA tam neduveruji ani ferrari. problem je vtom ze unas ty auta historicky zname jen z obrazku, tam se ztemi autami v minulosti jezdilo a ferrari si vybudoval v USA jmeno krasneho ale strasne kaziveho auta. Prakticky uz po 5tisice km byla generalka motoru potrebna, dneska to bude lepsi ale lide nezapominaji
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 20:55
Re: nejkrásnější Italka
Mas zvlastny postreh, asi vlastnis jedno ci dve Ferrari vsak? A este aj byvas v USA,ze? Ferrari ma prave najvacsi trh v USA, nikde som necital ani tu ani na zahranicnom servery o tom, ze by Ferrari bolo kazove a pod. Ale asi len zle citam, lebo Ferrari su strasny smejd :-!
neregistrovaný "A2"
17. 7. 2007 09:54
Re: nejkrásnější Italka
To jsou bláboly, horší materiály, kde jsi to viděl, prosim tě? Alfa používá jedny z nejhodnotnějších materiálů a podívej se třeba na přístrojovku Brava, sáhni si, poznáš materiál, kterej v této třídě nikde jinde neuvidíš. Spolehlivost? Dneska auta prodává hlavně design a kvůli němu si to který auto koupim, kvalita a spolehlivost je dneska na přibližně stejné úrovni, takže vyloženě špatné auto neexistuje. Ukaž mi nový nespolehlivý italský auto.??
Alfa to je pojem, ostatně i Fiat.
Avatar - R32
17. 7. 2007 13:54
Re: nejkrásnější Italka
No veď práve... na palubovku Brava som si mal možnosť šahnuť medzi prvými na Slovensku... Vrch sa tvári dobre, spodok klasika tvrdý no lícovanie klasika Talianske teda :no: , možno práve preto že to bol jeden z prvých kusov, neviem no dojem na mňa rozhodne nespravil. Len tváriť sa športovo u mňa nestačí... ;-\ Dokonca som mal lepší dojem z Ceed-u, ale každý máme iné kritéria, niekto vyberá očami, iný srdcom, niekto rozumom...
neregistrovaný "R32"
17. 7. 2007 10:51
Re: nejkrásnější Italka
Raději krásnou alfu a 2x za rok do servisu /teoreticky/
než Golfa - nákupní tašku jako pro důchodce, nebo s mračítkama pro pubeťáky, se začerněnýmy sklama pro prostitutky a jako
"sexuální symbol" pro některé dopisovatele
17. 7. 2007 12:49
Re: nejkrásnější Italka
Raději spolehlivého krásného červeného Golfa GTI 2.0 TFSI než oblítanou a obrezlouu Alfu s křídlem až do oblak, se šroubovákem v odkládací skříňce a s výrazem vlastníka, co gigola svých prázdných empétrojkových dnů... P.S. Pokud tu hodláš psát... tak před psaním přemýšlej. Dělá se to hlavou.
Avatar - R32
17. 7. 2007 13:19
Re: nejkrásnější Italka
NEKRADNI MI NICK... 8-s 8-s 8-s a je jasné, že auto nemáš lebo inak by ti určite nebolo jedno koľko krát do servisu musíš... :no: :no:
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 13:32
Re: nejkrásnější Italka
Ty si jeden s tych blbcov, ktory sa opakuju o kvalite a materialoch.Pretoze to nejaky blbecek pred 20 r. povedal tak to budu taky isty blbeckovia opakovat az dodnes. Sedel si ty vlastne v AR 159 a BRERE? asi nie , lebo by si taku hovadinu nemohol napisat. Uz si konecne uvedomte, ze slogan s 80 rokov sa neda omielat stale donekonecna. Plasty materialy a kvalita spracovania su v dnesnych Alfach na vybornej urovni.
Avatar - R32
17. 7. 2007 13:47
Re: nejkrásnější Italka
;-) jasne.. perto kamarát menil tri krát na 156-ke ramená, odišlo servo, s vŕzgajúcou palubovkou sa zmierli a rezignoval. Inak rozhodol sa ju predať, keď Alfy tak obhajuješ nemáš záujem? PS: treba znova meniť ramená... >:-[] A to oslovenie by som si vyprosil, až tak dobre sa nepoznáme.... :no:
neregistrovaný "Kubas"
17. 7. 2007 14:38
Re: nejkrásnější Italka
Nic ve zlým, ale pokud výše porovnáváš Alfu a SSangyuong, tak tvoje názory nelze vůbec brát vážně... A tvoje "JPP" na téma "kámošova Alfa 156" to jen potvrzuje... :no:
Avatar - R32
17. 7. 2007 15:06
Re: nejkrásnější Italka
Alfu so Ssangyongom neporovnávam, len som uviedol príklad.. lepšie si to prečítaj. Kámošova Alfa je kámošova Alfa o ktorej som si spravil svoj názor a jednoducho povedané len tvrdím, že ja by som si rozhodne Alfu nekúpil, je to môj názor nič viac...
neregistrovaný "Kubas"
17. 7. 2007 14:42
Re: nejkrásnější Italka
A ještě něco - můj služební Golf IV. má najeto 100tkm a když vytočím jedničku víc než 3.500ot./min tak prostě dvojku nezařadím a převodovka skřípe jak šílená... No a co? Prudím s tím v každé diskusi o VW? Ne - prostě u každého auta můžou být problémy a když nevím, jak se k tomu předchozí majitel choval, tak prostě držím ústa a nešířím bludy - jo?
neregistrovaný "A2"
17. 7. 2007 15:00
Re: nejkrásnější Italka
Vyjmenuju tě deset lidí co mají podobný, ale i horší problémy s autem, a to auto neni italský, je německý a francouzský. Takový bláboly sem netahej.
Avatar - R32
17. 7. 2007 15:09
Re: nejkrásnější Italka
:yes: ok, beriem, samozrejme každý máme okolo seba kopec ľudí čo niesú spokojný so svojim autom lebo sa mu pokazilo to či ono... súhlas...
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 16:47
Re: nejkrásnější Italka
Pocuvaj ma blbecek, aj ja mam kamosa co ma Mercedes ML akoze trochu do terenu a odisla mu 2x predna naprava.A o tom ze pravidelne nevedel zatvorit bocne okno ani nehovorim. Kazde auto sa kazi.Ale rad by som videl ako ten tvoj kamos stym autom jazdi. 90% poruch si pri Alfach privolaju tzv.vodici sami.Naviac my tu teraz debatujeme o 8C Competizione, AR 159 a Brere. A nie o 156 ktora sa uz nevyraba.A to porovnanie SSang Yongu ci co to je s Alfou.....to moze len b...k.
Avatar - R32
17. 7. 2007 19:09
Re: nejkrásnější Italka
No comment... čítaj príspevky poriadne kámo a nepíš tu takéto trapošiny... :no: :no: :no:
neregistrovaný "Deception"
17. 7. 2007 20:27
Re: nejkrásnější Italka
Alfa potřebuje větší péči, to ví každý. Němec se spokojí s málem, Alfa ne. Němec snese více, alfa ne. A tak dále. ;-)
anonym
17. 7. 2007 01:25
Mazec kára
Je to krásný si tady číst, ještě krásnější bude jí řídít... A já zase nic, ostatně jako všichni kdo tu píšou... Je to kráska... :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 7. 2007 14:26
??????
to je 1 alfa ktera se mi líbí :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SINISTER MINISTER"
17. 7. 2007 15:21
KYBEL!!!!!!!!
TAK TAKYTO KYBEL SME TU UZ DOBRE DLHO NEMALI!!!!!!!!!!!!!!!

A ESTE SI ZA TO AJ PYTAT VIAC AKO ZA F430 ALEBO V8 VANTAGE, TO KDE SME???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SINISTER MINISTER"
17. 7. 2007 15:22
KYBEL!!!!!!!!
TAK TAKYTO KYBEL SME TU UZ DOBRE DLHO NEMALI!!!!!!!!!!!!!!!
A ESTE SI ZA TO AJ PYTAT VIAC AKO ZA F430 ALEBO V8 VANTAGE, TO KDE SME??? :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "max"
17. 7. 2007 15:59
kráska
..už len to koľko kontroverzných reakcií táto krásavica vyvoláva svedčí o jej výnimočnosti...nekritický obdivovatelia krabicoidného nemeckého dizajnu...ak ked neviem či sa to vôbec dá nazvať dizajn..ked napr. u Audi či nového BMW pomaly neviete o aký model sa vlastne jedná /zoberiete A3 a nafukujete ju a postupne vznikne A8...podobne u BMW/...pomaly sa tu niektorí rozplývajú na FII ako dizajnérskym skvostom a túto nádheru tu označia za kýbel...týto ludia vôbec nemajú o dizajne ani páru..taliansky dizajn je jednoznačne najlepší na svete, je to dané kultúrou, architektúrou a proste celkovým prostredím a tradíciami v ktorých týto dizajnéry pracujú...aj ked šéfom tohto projektu bol nemec W.Egger, určite by podobný skvost nikdy nevznikol niekde v nemecku....vid. pád Waltera da Silvu, ktoý po odchode z Alfy dokázal "stvoriť" akurát plagiát 147ky...jediný "podarený" Seat Leon...ale tak isto ako nepochopí každý nádheru Michelangelovej Piety či Dávida...nepo hopia ani niketorí ignoratni tu krásu tohto automobilu-umeleckého diela....a to nemusíme siahať tak hlboko do penaženky, aby sa za nami na ulici ludia otáčali...stáčí si kúpiť aj bežnú Alfu či nový Fiat....kto sa otočí za Golfom, astrou, Fábiou ale aj BMW či Audinou...fakt nikto...Neni náhoda, že AF 147 a AR 159 opakovane vyhrali a to v Nemecku!!! súťaž o budúceho najkrajšieho veterána.....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 17:24
Re: kráska
jen podivej se kdo ty auta designuje. Hlavni designer Mercedesu cele roky byl Ital. Designer audi - ITAL byl po 5 letech v mai vymeneny za nejakeho holandana. Hlavni designer Alfy byl do juna 2007 nemec Wolfgang Egger, ted je american Frank Stephenson!! tak bych mohl pokracovat dal... kazda automobilka ma jinou filosofii, mercedes z designem fiatu by se nikdy nepordaval
neregistrovaný "max"
17. 7. 2007 16:00
Alfa
..už len to koľko kontroverzných reakcií táto krásavica vyvoláva svedčí o jej výnimočnosti...nekritický obdivovatelia krabicoidného nemeckého dizajnu...ak ked neviem či sa to vôbec dá nazvať dizajn..ked napr. u Audi či nového BMW pomaly neviete o aký model sa vlastne jedná /zoberiete A3 a nafukujete ju a postupne vznikne A8...podobne u BMW/...pomaly sa tu niektorí rozplývajú na FII ako dizajnérskym skvostom a túto nádheru tu označia za kýbel...týto ludia vôbec nemajú o dizajne ani páru..taliansky dizajn je jednoznačne najlepší na svete, je to dané kultúrou, architektúrou a proste celkovým prostredím a tradíciami v ktorých týto dizajnéry pracujú...aj ked šéfom tohto projektu bol nemec W.Egger, určite by podobný skvost nikdy nevznikol niekde v nemecku....vid. pád Waltera da Silvu, ktoý po odchode z Alfy dokázal "stvoriť" akurát plagiát 147ky...jediný "podarený" Seat Leon...ale tak isto ako nepochopí každý nádheru Michelangelovej Piety či Dávida...nepo hopia ani niketorí ignoratni tu krásu tohto automobilu-umeleckého diela....a to nemusíme siahať tak hlboko do penaženky, aby sa za nami na ulici ludia otáčali...stáčí si kúpiť aj bežnú Alfu či nový Fiat....kto sa otočí za Golfom, astrou, Fábiou ale aj BMW či Audinou...fakt nikto...Neni náhoda, že AF 147 a AR 159 opakovane vyhrali a to v Nemecku!!! súťaž o budúceho najkrajšieho veterána.....
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "SINISTER MINISTER"
17. 7. 2007 16:09
Re: Alfa
vela reakci neni preto, ze to je dobre, ale preto, ze to je drze
ta alfa nic nerobi, vyzera hrozne, je strasne predrazena a jedine co je na nej zaujimave je, ze sa z nej vyrobi len par kusov, co vlastne na slovenku a v cechach neni zaujimave, lebo z kazdeho draheho auta je tu aj tak len par kusov
taliansky design je super, to je bez debaty, ale to este neznamena, ze vsetko talianske vyzera dobre, aj hyundai matrix robil pininfarina a vyzera ako vyzera, ale tato alfa je len nevydareny pokus spojenia niecoho klasickeho s modernym, fuct humac, neviem co s tym vsetci maju
neregistrovaný "Paja"
17. 7. 2007 17:01
Re: Alfa
...ale tato alfa je len nevydareny pokus spojenia niecoho klasickeho s modernym, fuct humac, neviem co s tym vsetci maju..., je otazka, jestli je problem "so vstekymi ostatnymi", nebo jen ve Vas. ;-)
anonym
17. 7. 2007 17:14
Re: Alfa
chod si kupit mozog :no:
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 18:00
Re: Alfa
problem je vtom ze auta z odvaznym designem si nikdo nekoupi! Kdybych chtel neco jineho tak si koupim americany napr. mustang, cadilac atd.. Golf nebo Astra se mi vic libi jak Stilo, odvazny italsky design alá Multipla mne taky nenadechuje radeji koupim zafira. Mini Cooper nebo VW chrobak bych jsem taky uprenostnil pred fiat 500. Sranda je ze samotni italove uprednostnuji nemecka auta, statisticky je velmi oblibene mezi managermi audi, mladi muzi nejradeji kupuji BMW. Berlusconi vymenil a8 za mazaratti az na tlak verejnosti
17. 7. 2007 18:33
Re: Alfa
Podle tvých subjektivních doměnek možná Italové preferují Němce, ale podíl Fiatu na domácích prodejích poslední dobou poměrně strmě roste... Takže jaksi... ehm...
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 19:48
Re: Alfa
jo ale podil prodeje vlastnich znacek je v italii nejmensi na svete. Pred par lety delal FIAT obrovskou kanpan pri ktere italy prosil za patriotismus pri kupovani aut.
Mne se ruznorodost aut libi, svet by byl nudny kdyby existovali jen asiate a nemci, hodne se mi libi i americke auta.
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 17:30
8c - design made in germany
alfu 8c designoval nemec Wolfgang Egger :) jak tu nekteri pisou suchy nemecky design audi a4, r8 atd.. designoval ital Walter de´Silva :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Majto"
17. 7. 2007 18:32
Re: 8c - design made in germany
Urcite nevies ze Wolfgang Egger vyrastal v taliansku.V nemecku sa akurat narodil a ma aj Talianske korene.Walter de Silva sa musel zmestit do sucheho nemeckeho design. Nemal taku velnost ako by si zelal.Uvidime co bude v Audi. Jeho prace uvidime trochu neskor.
neregistrovaný "jan"
17. 7. 2007 19:43
Re: 8c - design made in germany
v internetu jsem se docetl, ze Egger je narozeny v Oberstdorf - kde i maturoval do italie odesel v r. 1991 kde zacal karieru u alfa romeo. Jinac dalsi nemecky designer PETER SCHREYER- momentalne u KIA dostal v Londyne cestny doktorat jako momentalne nejlepsi autodesigner sveta!
Premiove automobilky si jednoduse nemuzou dovolit to co alfa, citroen, renault, risiko je prilis velke, hlavne v asii kde maji radi konservativni design.
Vystredni 7er BMW byl napr. uplny propadak
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 19:27
Je to sice pekny,ale....
je to sice pekny,ale...4,5 mil. za Alfu?to snad ne...mit 4,5mil.pripravenych na auto co by jste si radsi vybrali,Alfu nebo napr.mirne ojete Ferrari F 430?Ja bych zvolil tu druhou variantu.Ale kdo vi,treba se nam Alfa casem chytne ve svete supersportu a vytvori si poradnou IMAGE znacky >:D a tak ospravedlni svou,na prvni pohled prehnanou cenu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Deception"
17. 7. 2007 20:24
Re: Je to sice pekny,ale....
No nevím, Alfa a nějaký supersport.. Když Audi vyrobilo R8, tak se tu našlo spousta "vševědů" co ihned auto odsoudili, jako nějaký trapný pokus automobilky. Ale my ostatní víme, že Audi sportovní tradici má a ne malou. Stejně jak Alfa. Tož nevím.
17. 7. 2007 23:07
Re: Je to sice pekny,ale....
uáááá už se tento "argument" objevuje i v diskusi o supersportech >:D Kolikrát už jsme to všude četli:"než nového Focuse tak raději mírně jeté Mondeo" atd. Ježiš neplevelme diskuse takovými spekulacemi :no: Za chvíli sem někdo napíše, že za ty prachy raději pěkný domek a Octavii 8-s
neregistrovaný "???????"
17. 7. 2007 19:37
Miso
Nick ????, presne takto rozmysla kazdy "sedlak".Vo ferrari jazdi Paris Hilton, hocaky rapper, diler drog, hokejista. Vies, co si kupi odbornik a milovnik aut,uspesny pravnik, lekar, ktory ma rad exkluzivitu a fandi automobilizmu?Ked uz ferrari,zaobstara si zachovalu Testarosu, Aston DB5, Porsche zo 60tych rokov a ked to este stihne,tak urcite aj Alfu 8C..ale to ty nepochopis..
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 21:08
Re: Miso
Pokial viem a nemylim sa blondata kacena jazdi v Bentley, ano v tom Bentley, v ktorom sa vyvazaju tvoji pravnici a uspesny ludia. Tvoj prispevok je vazne od veci. :no: :no: :no: :no: :no: :-!
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 21:37
Re: Miso
Keby si vedel vnimat pisany text, tak moj prispevok pochopis. A myslis si, ze ona ma len bentley? Tak ta v tom necham, teda.
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 22:22
Re: Miso
Ja sa o nu nezaujimam takze neviem. No ma aj Bentley.
Ja chapem pisany text, ale tvoj som nepochopil, tak mi ho prosim vysvetli.
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 21:23
Re: Miso
Kazdy ma na to jiny nazor a ja ti ten tvuj neberu.A ferrari jsem udaval pouze jako priklad.A uznej sam...kdy mela Alfa naposled automobil podobneho charakteru?Abys to pochopil lepe,ja Alfu vubec neodsuzuju,ale kdyz by byly k dispozici 4,5 mil. tak bych bych radeji sazel na jinou znacku,ktera ma v tomto segmentu automobilu vetsi zkusenosti nez Alfa.Jak rikam je to vec nazoru....
neregistrovaný "sys."
17. 7. 2007 21:29
Re: Miso
budiz..akorat se jaksi neda pozapominat na skutecnost, ze 8c neni bezna produkce...coz treba ferrari atd. je
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 21:32
Re: Miso
A Ferrari F50, Ferrari Enzo, Ferrari FXX je takisto bezna produkcia? Ked porovnas porovnavaj porovnatelne, to znamena obmedzenu seriu s obmedzenou.
Navyse aj ked Ferrari predava kopec aut, stale je to legenda, tie auta su umelecke diela, maju svojho ducha, svoju historiu, takze nazyvat Ferrari beznou produkciou je nehnevaj sa na mna ubohe.
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 21:37
Re: Miso
Pravda,pravda.......
anonym
17. 7. 2007 21:41
Re: Miso
Na jednej strane tu obhajujes Ferrari a na druhej tu spochybnujes Alfu. Ved je to ta ista rodina. Ferrari je legenda,to je suhlas, avsak tato alfa je limitovana seria a je v tej istej cenovej urovni ako bezna F430. Ked si nastudujes o nej viac, zistis, ze s F430 ma vela,vela podobneho..
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 22:24
Re: Miso
A co je na tom, ze spochybnujem Alfu? Alfa sa mi nikdy nepacila a ja by som si ju nikdy nekupil. Keby davali zadarmo beriem, ale to si radsej kupim "beznu produkciu" od Ferrari. Ferrari je moja srdcovka, to ze patria pod jeden koncern neznamena, ze musim mat rad aj Alfu.
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 21:34
Re: Miso
Tento model odkazuje na modely z historie, a na ich pretakarske uspechy na Mille Miglia a pod.Hovori vam to vobec nieco? Urcite ani netusite, ze Alfa mala aj formulu,vsak?Tak sup, sup, k encyklopediam. Ano, tento model je najma pre alfistov a fajnsmekrovych zberatelov, ktori tomu rozumeju..
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 22:03
Re: Miso
,,Tento model odkazuje na modely z historie"....bla,bla,bla.Tak se porad nehadej chapu si udelanej do ALFY tak bud,nikdo ti v tom nebrani...,ale nemuzes prece po kazdym chtit aby se ste Alfy zblaznil...boze to je nadhera,to musim mit v garazi.......bla,bla..Dobra aby ses neurazil Alfa 8C je urcite pekne,exluzivni auto atd...,ale nerozebirej to tak do detailu...nekdo radsi tohle a nekdo zase tohle..chapes?
neregistrovaný "123rendy"
17. 7. 2007 22:05
Re: Miso
,,Tento model odkazuje na modely z historie"....bla,bla,bla.Tak se porad nehadej chapu si udelanej do ALFY tak bud,nikdo ti v tom nebrani...,ale nemuzes prece po kazdym chtit aby se ste Alfy zblaznil...boze to je nadhera,to musim mit v garazi.......bla,bla..Dobra aby ses neurazil Alfa 8C je urcite pekne,exluzivni auto atd...,ale nerozebirej to tak do detailu...nekdo radsi tohle a nekdo zase tohle..chapes?
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 22:36
Re: Miso
Nie som "udelany" do Alfy. Len som sa ti snazil ozrejmit, o com tato edicia je. Je to nadherne auto s technikou tebou spominanych supersportov. Rozdiel od nich je ten, ze tato alfa je exkluzivnejsia, kvoli designu a limitovanej serii. Neda sa s nicim porovnavat..A ta cena, moze sa zdat vysoka, ale ked si uvedomis, za ake ceny sa predavaju ine limitovane edicie, tak je zhruba stvrtinova..
neregistrovaný "misogsk"
17. 7. 2007 22:28
Re: Miso
Predstav si, ze co to o Alfe Romeo viem.
Ano mas pravdu a uz som to hore napisal, ze toto auto je len pre skalnych Alfistov. Mna nepresvedcila, aby som ju uprednostil pred Ferrari.
Alfa v sebe nema to co Ferrari.
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 22:42
Re: Miso
Suhlasim, ze Alfu nemozno s Ferrari porovnavat. I ked Taliani ju nazyvaju prave male Ferrari. Treba si uvedovit, ze tento model nema nic spolocne s bazarovymi 156, 147, ktore tu v zlom stave ludia kupuju a potom nadavaju.Nepovedal by som, ze pre skalnych alfistov, ale pre fajnsmekrov,byvalych zavodnikov,znalcov a zberatelov. K
neregistrovaný "Miso"
17. 7. 2007 22:42
Re: Miso
Suhlasim, ze Alfu nemozno s Ferrari porovnavat. I ked Taliani ju nazyvaju prave male Ferrari. Treba si uvedovit, ze tento model nema nic spolocne s bazarovymi 156, 147, ktore tu v zlom stave ludia kupuju a potom nadavaju.Nepovedal by som, ze pre skalnych alfistov, ale pre fajnsmekrov,byvalych zavodnikov,znalcov a zberatelov.
neregistrovaný "misogsk"
18. 7. 2007 09:06
Re: Miso
Ono je to vec osobnych sympatii. Ja osobne by som nikdy nedal prednost Alfe pre Ferrari a ta seria by mohla byt limitovana trebars aj na jeden kus. Na Ferrari ta dostane uz len ten znak na cervenej kapote. Niekto zas dava prednost Lamborghini, iny Aston Martinu. Ale ja Alfe hovorim nie.
neregistrovaný "Pietro"
17. 7. 2007 22:21
Za tie prachy
4,5 melona je za alfu FAKT dosť.Ja mať toľko penazí,hned´je M6-ka v garáži.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michael Knight"
17. 7. 2007 23:00
Fuska smrdi
...jako svina
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
18. 7. 2007 07:37
Designér
To, že je někdo někde šéfdesignér neznamená, že navrhuje všechno sám, automobilky si zadávájí zpracování designu do renomovaných studií jako jsou např. Pininfarina, Zagato, Gugairo atd., šéf designer se svým týmem pouze konzultují, případně upravují návrhy. Samozřejmě některé vznikají čistě v režii vlastního centrostyle. Bláboly výše uvedené o tom, jakou národnost má či měl šéfdesigner Alfy jsou neopodstatněné. 8C je skvost, umělecké dílo, to dovede jen ital.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "t.it"
18. 7. 2007 10:21
Re: Designér
Buďte si jisti, že každý z majitelů oněch 500 prodaných kusu má už v garáži několik jiných supersportů a tato Alfa je pro ně sběratelským kouskem, kde hlavní slovo má design a celkové provedení. Kvůli výkonům si mohou koupit 430 apod. Tato Alfa nemá nic společného s běžnou AR produkcí a její majitel rozhodně není někdo, kdo má v garáži 147 a 159 /byť jsou to velmi dobrá auta/ A že chtějí někteří raději 430 je pochopitelné, lidé sní o Ferrari ale až jich několik mají, začnou se dívat kolem, co je dále na řadě. Ale rozhodně to nejsou velkosériové M6 nebo R8, ty jsou pro ty, co nemají na víc buď finančně nebo mentálně /což neberte v žádném případě jako urážku těch aut nebo jejich majitelů/
neregistrovaný "jan"
18. 7. 2007 17:22
Re: Designér
alfu 8c designoval a i navrhl nemec Wolfgang Egger za co dostal oceneni. Samozrejme, ze jako sef designer alfy nepracuje na kazdem modelu ale 8c byla definitivne jeho prace. Urcite by stim neprosel napr. u audi, protoze to nedefinuje jejich filozofii.