To je v pohode. Aj Slovensko musí mať niečo extra. Cudujem sa, že to nie je klikacie článok. Jeden štát EU, jedna kapitola >:-[] >:-[] >:-[] Ale slečna je pekná :yes:
Re: A DĚTE UŽ S JEDOVATOU VW DÍZLGLEJT K ČERTU !! (do němec.
Úroveň svojí blbosti si sám poměrně objektivně měříš množstvím přidaných smajlíků. Upozorňuji tě, buď na sebe opatrný, aby ti nepraskla žilka až zjistíš že se prodej dieselů ani VW nijak nesnížil.
Psi štěkají, karavana nezadržitelně kráčí dál ... Bravo diesel, který je schopen pohánět cokoli mající kola, i náklaďáky, které odvážejí Tesly k jejich prodejcům a kupcům .... >:D
Jeden smajlík úplně stačí, elektrotrotle.
Re: A DĚTE UŽ S JEDOVATOU VW DÍZLGLEJT K ČERTU !! (do němec.
asis ještě nepochopil dízltrotle že moje vzkazy mají WOW EFEKT DAVOVÝ PSYCHÓZY A ŽE SE U TOHO VÝBORNĚ BAVÍM >:D >:D >:D >:D >:D >:D CÍLEM JE SAMOZŘEJMĚ MINIMÁLNĚ NARUŠIT ZDEJŠÍ DÍZL KOMUNITU NEBO JEŠTĚ LÉPE JI PŘÍMO ZLIKVIDOVAT ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Na benzín by měla být uvalena dodatečná ekologická daň ve výši minimálně 5 Kč na litr, aby si benzínoví trotlové uvědomili, že použití motoru, který má nižší energetickou účinnost, než jiný, na trhu běžně dostupný spalovací motor, má za následek, že na jednotku výkonu produkují mnohem více kysličníku uhličitého, který vyvolává skleníkový efekt a zároveň tím více, než srovnatelné motory, drancuji vyšší měrnou spotřebou nenahraditelné přírodní zdroje! 8-s
"Litují teď majitelé dieselů rozhodnutí koupit je o to víc?
Myslím si, že většina motoristů, kteří si pořizují naftová auta, si je nevybírá kvůli zázračně nízkým emisím, ale díky jejich spotřebě a solidnímu zátahu. Na tom aféra nic nezmění a trh s osobními naftovými auty se kvůli tomu podstatně nescvrkne."
Spotřeba je o 1-1,5l menší v porovnání s benzínem. A benzín má také solidní zátah.
A pořizovací cena je o cca 40-60 tisíc kč vyšší.
=====>
Diesel se vyplatí jen do těžkých aut >2,5t. Na tahání těžkých přívěsů a pak klasicky do náklaďáků, traktorů, autobusů a lodí.
Diesel se hodí do všeho, jak se dostatečně prokázalo. Nech prosím rozhodnutí na kupujících, kteří jsou svéprávní a pokud se diesel "nehodí", jistě ho nebudou kupovat.
Tobě doporučuji si sednout do Mazda CX-3 s motorem 1,5 Sky-D, budeš ohromen jak je motor tichý a výkonný, a konečně možná pochopíš.
Benzínový motor se hodí jen tam, kde specificky vadí vyšší hmotnost dieselu ve srovnání s benzínovým motorem. Tedy do sekaček na trávu, ručních motorových pil a přenosných elektroagregátů. V dopravních prostředcích jeho smysluplné využití žádné není!
No myslím, že majitelé dieselů nelitují, pokud mají auto na operativku nebo jen třeba na 4 roky. To až majitel po nich si užije své. >:-[]
A já rozhodně nelituju předělání na LPG. Tankovat za 12.90,- je radost. Mimo to atmo benzín se kazí jen minimálně a že mám dojezd 450-550km mi nevadí. Teda vadí, při dovolené nebo delším výletu, ale cca 10x za rok to přežiju. :-!
LPG je levný a je to neekologická *** - jsou to zbytky, které potřebuje těžař a rafinerie levně prodat, každá šarže se spaluje jinak, a smrdí.
Zcela něco jiného je NCG, ten je čistý a spaluje se čistě, LPG je nanic, jen je levný - a dokonce je drahý na přestavbu a na servis.
No a že to nejede už je jen další boční efekt.
Smrdí? To možná tak ve starém Favoritu. Samozřejmě, auto mi nevoní po konvalinkách, ale osobní poznatek je ten, že mi auto míň smrdí, když jede na LPG, než na benzín. Staré škodovky ale smrděly, jako plynové ještěrky.
Obávám se, že je i ekologičtější, jelikož snižuje emise cca o 10-15%. Dále ho někdo musí spotřebovat, nebo je lepší, ho pustit do vzduchu? A já na něj budu za 13,- jezdit rád ;-)
Drahé na přestavbu? 25.000,- je hodně? Příplatek za diesel je kolik? Servis je drahý? Myslím, že levnější, než údržba dieselu.
A nejede to? Jo, musím sem tam podřadit víc, než když jedu na benzín, ale u moderních motorů je rozdíl minimální, pokud jsou jednotky dobře seřízené.
Kdo chce dobrou cenu paliv, tak díky konkurenci na trhu a hustotě benzínek u nás má šanci natankovat výrazně levněji, dnes aktuálně i za 26,90. To samozřejmě neřeší řidici služebních aut, kde ovšem mohou díky různým kartám mít také nižší ceny.
Dobrá připomínka - čerpacích stanic je u nás v porovnání s vyspělejšíma státama skoro 2 násobek = to nemůže vydržet
Sem zvědavej který 2 tisíce se jich budou rušit >:-[]
ja som nadseny.. cena super. Bohuzial na vystavisti (a vseobecne v centre Brna) akosi zaspali a diesel pod 30.90 nie je. natural stoji nad 31 kc. V brne sa asi oplati igorovat "znackove pumpy: a riesit bud Globus na severe alebo Tank ono na juhu. Ved oni tie Shellky, Moly, Eurooily a Benziny budu musiet zlacniet
Máš ty ceny nějak pomotané, v Brně u Tank ONO jsem tankoval včera a Natural 95 tam stál 26.90,- a diesel taky 26.90,-. Pouze Eko diesel tam stojí 25.50,-.