Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ceny Renaultu Fluence nyní začínají na 234.900 Kč

Renault zlevnil stávající provedení Fluence, faceliftovaná verze tohoto sedanu na trh dorazí příští rok.
Zpět na článek
2. 12. 2012 12:23
2. 12. 2012 12:36
2. 12. 2012 12:59
2. 12. 2012 13:20
2. 12. 2012 21:13
2. 12. 2012 23:40
2. 12. 2012 13:01
2. 12. 2012 13:07
2. 12. 2012 19:07
2. 12. 2012 13:10
2. 12. 2012 13:27
2. 12. 2012 13:32
2. 12. 2012 13:38
2. 12. 2012 13:50
2. 12. 2012 14:08
2. 12. 2012 14:23
2. 12. 2012 16:27
2. 12. 2012 20:16
2. 12. 2012 21:08
2. 12. 2012 21:15
2. 12. 2012 23:36
3. 12. 2012 21:29
2. 12. 2012 13:12
2. 12. 2012 13:24
2. 12. 2012 13:28
2. 12. 2012 13:36
2. 12. 2012 13:39
2. 12. 2012 13:49
2. 12. 2012 16:27
2. 12. 2012 13:48
2. 12. 2012 14:38
2. 12. 2012 15:56
2. 12. 2012 16:30
2. 12. 2012 22:50
2. 12. 2012 13:51
2. 12. 2012 16:32
2. 12. 2012 18:39
2. 12. 2012 21:16
2. 12. 2012 18:50
2. 12. 2012 14:18
2. 12. 2012 15:34
2. 12. 2012 19:45
2. 12. 2012 23:06
2. 12. 2012 13:50
2. 12. 2012 13:54
2. 12. 2012 14:02
2. 12. 2012 14:18
2. 12. 2012 14:22
2. 12. 2012 14:25
2. 12. 2012 14:27
2. 12. 2012 21:57
2. 12. 2012 22:52
2. 12. 2012 14:27
2. 12. 2012 14:28
2. 12. 2012 14:38
2. 12. 2012 14:55
2. 12. 2012 15:02
2. 12. 2012 15:23
2. 12. 2012 22:03
2. 12. 2012 13:58
2. 12. 2012 14:12
2. 12. 2012 14:23
2. 12. 2012 14:37
2. 12. 2012 14:44
2. 12. 2012 14:42
2. 12. 2012 22:05
2. 12. 2012 14:24
2. 12. 2012 14:21
2. 12. 2012 14:25
2. 12. 2012 15:10
2. 12. 2012 14:44
2. 12. 2012 15:09
2. 12. 2012 15:19
2. 12. 2012 15:33
2. 12. 2012 15:49
2. 12. 2012 15:31
2. 12. 2012 15:42
2. 12. 2012 16:02
2. 12. 2012 22:16
2. 12. 2012 19:14
2. 12. 2012 14:25
2. 12. 2012 14:37
2. 12. 2012 15:36
2. 12. 2012 15:44
2. 12. 2012 22:57
5. 12. 2012 12:45
Avatar - KANKUNEN
2. 12. 2012 10:11
Nejlepší kup
Za pár peněz takový kus auta je šupa. Ještě kombi a HB a číňani nebudou mít šanci.
Rozbalit vlákno
27
Re: Nejhorší koupě
Dát za jakéhokoli rendlíka více, než 100 tisíc je nejhorší koupě vašeho života. :no: :no: :no:
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 12:34
Re: Nejhorší koupě
taky bych za žádného rendlíka víc než 100 tis. € nedal >:D >:-[] :-!
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 16:45
Re: Nejhorší koupě
Korun českých Bobe. Korun českých... ;-)
2. 12. 2012 12:38
Re: Nejhorší koupě
ja som dal za ojetyho 250tis, 96kw, a 4 roky a 150tiskm slapal ako hodinky kym si nezapacil zlodejem :'-( takze stop predsudkovemu odpadu
2. 12. 2012 15:32
Re: Nejhorší koupě
Ty jazdíš na rendlíku? A ide to aj v lete, keď nie je sneh? Ja jazdím na aute. A popravde, rendlík používam radšej v kuchyni, na varenie sa hodí viac... ;-)
Avatar - grifith
2. 12. 2012 12:43
Re: Nejhorší koupě
Však on Tě nikdo nenutí, nikdy by sis ho nekoupil, ale zase skvěle víš, jaká dobré koupě to je a není. Tobě to snad nikdy nedojde, že tu plácáš nesmysly ;)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 13:59
Re: Nejhorší koupě
....proto jezdíš v dělu s cenou 11tis. s DPH... které nechtějí ani na vrakáči, proto ho daruješ synovi.... ty mi jsi ale Xtrassss >:D >:D >:D >:D ještě tu prosím dej nějaký odkaz na tragickou autonehodu, kde byl renault.... :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 16:46
Re: Nejhorší koupě
Najdi si to sám. Strejda Google ti jich vyplivne spoustu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:01
Re: Nejhorší koupě
De.bil. ku.... stejně jako ostatních aut.... nejsem úchyl jako ty, abys se ukájel na tragických autonehodách.... 8-s
2. 12. 2012 12:40
Re: Nejhorší koupě
Zajímavé, nikdo se na to nepodívá z druhé stránky. Jak levně musí frantíci ta svoje auta prodávat, aby je vůbec někdo koupil...
Avatar - grifith
2. 12. 2012 12:48
Re: Nejhorší koupě
Tobě přijdou francouzská auta v porovnání s konkurencí levná? Ano, dokáží nabídnout i levné auto, ale tobě přijde Megane III, C4 apod. jako levná auto? Podle mě se nabízejí za podobné peníze jako konkurence, takový je prostě stav v nižší střední. A to, že se někdo snaží prodat srovnatelné auto za mnohem větší peníze, jako výhodu nevidím...
2. 12. 2012 12:53
Re: Nejhorší koupě
Bavíme se o tomhle autě a někdo zmínil i C-Elysée a P301, to je stejná písnička. Prodávat takovouhle loď za tyhle směšné peníze je cesta do pekel...
Avatar - grifith
2. 12. 2012 13:10
Re: Nejhorší koupě
A to víš prosím jak? ty znáš výrobní a ostatní náklady které srovnáváš s koncovou prodejní cenou nebo jen střílíš od boku?
2. 12. 2012 15:00
Re: Nejhorší koupě
Vím, kolik mají třeba korejci z jednoho auta, u Rendlů to nevím ale jejich náklady budou určitě vyšší. No a když ty auta prodávají za pět švestek tak jim to určitě prospěje...
Avatar - grifith
2. 12. 2012 15:20
Re: Nejhorší koupě
krásně jsi mi to popsal, tak to hend víme na čem vlastně ty automobilky jsou a že to tím pádem jde k šípku. A můžeš se s námi o tyto vzcné údaje podělit, abychom i my neznalí věděli, jak moc velkou ztrátu na jednom autě mají? :-)
2. 12. 2012 15:35
Re: Nejhorší koupě
Tvůj příspěvek je sice jízlivý a stupidní ale přece jenom bych k němu dodal, že jsem psal, že to vím jen u korejců a ty píšeš "automobilky", tak si to prvně přečti. A nerad bych, aby mě vyhodili z práce.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 15:48
Re: Nejhorší koupě
Nutně si potřebuješ hrát se slovy? Nepotřebuji po Tobě přesné vyčíslení hodnoty, stačí nadhodit rámcově, litr sem, litr tam. Pokud ty čísla nemáš, pak tu vaříš z vody a hodnoty tvých příspěvků mají nulovou váhu. A zdravíme tvýho šéfa ;-) určitě nás poslouchá....
2. 12. 2012 16:04
Re: Nejhorší koupě
Pochybuju že umí česky...
Avatar - grifith
2. 12. 2012 16:07
Re: Nejhorší koupě
Pak se není čeho bát >:D
2. 12. 2012 17:19
Re: Nejhorší koupě
tieto auta boli vyvinute primarne pre vychodne trhy, neprekypuju novinkami, alebo extra technikou, boli poskladane z toho co uz je davno vyrobene (len dostali iny kabat) a to ma zasadny vplyv na vyrobnu cenu
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:00
Re: Nejhorší koupě
více info si zjisti, než si "natroubíš" do kalhot....
2. 12. 2012 14:57
Re: Nejhorší koupě
Ty jsi nečetl článek trumbero?
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:13
Re: Nejhorší koupě
čet, ale napovím.... myslíš, že pro tohle auto je tu dostatečný trh? ...poptávka? ....pro nás je přece jen auto i určitou nálepkou a čecháčství se nezapře. On ten dotyčný raději za kilo koupí 10roků staré, ale na oko "lepší" káru než nové, ale v očích levné....
2. 12. 2012 15:31
Re: Nejhorší koupě
Za prvé, čecháček nejsem, a za druhé, aspoň v jednom se shodnem, raděj nové cokoli než strarý křáp.
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:36
Re: Nejhorší koupě
já nemyslel osobně tebe s tím čecháčstvím. Ale ono to tak funguje si myslím podle toho, co vidím....
2. 12. 2012 16:03
Re: Nejhorší koupě
No už mě tady pár jedinců přesvědčovalo o výhodách 20 let starého BMW...
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:02
Re: Nejhorší koupě
Přesně tak. Jde o to, že u nás prostě není trh pro auta pod dvě kila... nejsme tak bez peněz, jak se říká.
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 10:28
Renault VS Škoda
Jak si někdo může jít kouit RAPIDA??? jen zběžné shrnutí RENAULT vs ŠKODA.

1.) 1.6 16V vs 1.2 HTP (!!!) - 1:0 pro RENAULT
2.) klima,tempomat,rádio v základu vs. klima jen do konce roku, bez tempomatu - 2:0 pro renault
3.) plnohodnotná rezerva vs. plnohodnotná rezerva za 1200,- - 3:0 pro renault
4.) kvalita výroby v dnešní době je naprosto srovnatelná, takže tady remíza - 4:1 pro renault
5.) sedan vs. praktický liftback - 4:2 pro renault
6.) 235.000,- vs. 290.000,- (!!!) - 5:2 pro RENAULT

Upozorňuji, že sám jsem fanda škody, jezím ve Fabii, se kterou jsem naprosto spokojen, ale tohle prostě škodovka ***a. RENAULT má u mně oborvské plus, protože než dorovnámservisní náklady na ten cenový rozdíl (55.000,-) tak se vozím 5 let zadarmo.
Rozbalit vlákno
50
2. 12. 2012 10:35
Re: Renault VS Škoda
Jen se na ten Fluence nedá koukat ;-) Po FL to bude lepší ...
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 10:40
Re: Renault VS Škoda
to máš pravdu, ale připlácet desetitisíce za krásu, to jsme ve špatné kategorii vozidel ;-\
Avatar - grifith
2. 12. 2012 10:44
Re: Renault VS Škoda
Design je věcí názoru, základní verze Rapidu bych krasavicí zrovna nenazval. A s faceliftem odpadne škorhlífům i tento argument ;-)
2. 12. 2012 10:50
Re: Renault VS Škoda
Jo s tím spuhlasím, design je věc názoru. Současný Flunce moc krásy nepobral a já bych se na něj každé ráno koukat nechtěl. FL mu výrazně prospěje ;-)
Avatar - Ronault.
2. 12. 2012 15:44
Re: Renault VS Škoda
Fluence i Rapid si nemají co vyčítat - Rapid ze zadu OK, Fluence taky, Rapid zpředu vypadá jak Daewoo Tacuma, Fluence taky bída. Ani jedno z aut není krasavcem, navíc Rapid zpředu vypadá hrozně levně.
2. 12. 2012 18:39
Re: Renault VS Škoda
No nevim Ronalte, Rapid je hezčí než současný Flunce, po FL bude mít trošku navrch ;-)
2. 12. 2012 18:48
Re: Renault VS Škoda
Po FL se to asi otočí. Ale Fluence bych moc s Rapidem nesrovnával. Přece jenom je min o půl třídy výš a to i zpracováním a použitými materiály (v tomto ohledu min o třídu).
2. 12. 2012 19:01
Re: Renault VS Škoda
No tak to srovnání se přímo nabízí, ikdyž v téhle třídě bych asi volil uplně jinak a to nejspíš P301 s 1.6VTi 115k ;-) Fluence mě ničím neoslovuje, po FL bude určitě lepší. Rapid se mi docela líbí, ale ta cena, to je úlet :no:
2. 12. 2012 10:48
Re: Renault VS Škoda
ono i v je v Evrope Fluence vnimany jinak nez Rapid, na ostrovech jsem se docela divil kdy v pujcovne radili Fluence na stejnou uroven jako Astru sedan nebo Jettu, neznali clovek k takovemu autu dokonce prirazuje cenovku temer 2x takovou, coz je myslim docela uspech pro Renault, s timhle autem se proste trefili :-)
Avatar - PeterLuk
2. 12. 2012 11:27
Re: Renault VS Škoda
Vidíš, ja mám opačný názor, mne sa viac páči súčasný, pôspbí hodnotnejšie. Ten nový si už nepopletieš s limuzínou.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 11:46
Re: Renault VS Škoda
Počkejme na vizáž FL v reálu v salonu, zatím bylo možno vidět pouze promo foto ;-) Jisté je to, že vzhled půjde od zdrženlivosti k větší "odvázanosti". Jestli je to dobře nebo špatně je otázkou do diskuze ;-)
2. 12. 2012 10:49
Re: Renault VS Škoda
1. pakety plus budou zdarma ještě nejméně celé jaro
2. HTP v Rapidu patří při desetitisícovém příplatku za TSI už teď k ceněným sběratelským kouskům.
3. pokud bude Škoda potřebovat, tak udělá výprodejovou akci nebo plošné snížení cen taky
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 10:57
Re: Renault VS Škoda
problémem je neexistující solidní benzínové atmosféry, v této kategorii vozidel prostě nesmí chybět...
2. 12. 2012 11:13
Re: Renault VS Škoda
Jedine dobre atmosfery od VW byly sestivalce (konkretne mam zkusenost s VR6 v Corradu, ktere jsem mel pujcene na cca 2500Km)...vse ostatni "atmosfericke" co jsem mel od VW v ruce bylo podprumerne (1.6FSI, 1.4, 1.6) a nebo rovnou tragicke (1.2HTP a neskutečně rozežraná 1.8 20V) >:-[]
2. 12. 2012 11:18
Re: Renault VS Škoda
1.6 16V z Pola GTI je úžasná. ;-)
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 11:33
Re: Renault VS Škoda
tak zrovna VR6 nebyla zadny zazrak, dobry motor, ale mel hodne much, vyborne motory od VW jsou 1.4 16V 55 kW a 1.8 Turbo 110 kW
2. 12. 2012 20:22
Re: Renault VS Škoda
... ta 55kW byla v me sluzebni Fabii... a turbo uz je mimo "atmo" o kterych jsem psal ;-)

Docela ma mrzi, ze jsem se v te 1.8 T nesvezl... vsude jsou na ni psany ody ;-\
Avatar - grifith
2. 12. 2012 11:08
Re: Renault VS Škoda
1. pakety by v této ceně měli nabízet zdarma po celou dobu prodeje...
2. to máš pravdu, HTP přestalo tímto cenovým rozdílem dávat zcela smysl, jestli se TSI vyvarovalo předchozích chyb se teprve uvidí
3. Také pravda, pokud se budeme bavit o aktuálním ceníku jako startovacím a čeká nás za nějakou chvíli akční ceník, pak by to byla dobrá zpráva pro všechny zákazníky. Já si myslím, že tohoto kroku ale spíše nedočkáme
Re: Renault VS Škoda
Jak si někdo může jít koupit Rendlíka??? jen zběžné shrnutí Rendlík vs ŠKODA

1) 1,6 16V vs 1,6 TDI (!!!) - 4:0 pro Škodu
2) klima, tempomat, rádio v základu - běžná výbava obou vozů - 1:1
3) kvalita českého, vs nekvalita arabského zpracování - 5:1 pro Skodu
4) design interiéru i exteriéru - 4:1 pro Škodu
5) sedan vs praktický liftback - 4:2 pro Skodu
6) společenské postavení majitele Rendlíka - 4:1 pro Škodu
2. 12. 2012 12:49
Re: Renault VS Škoda
Až na to že za to tédéíčko se připlácí - v základní výbavě za 380 tisíc! Nejkrásnější příklad "výhodnosti" dieselů...
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 13:32
Re: Renault VS Škoda
Jenže s dieselem pod kapotou se mnohem lépe jezdí.

A otázka ceny? Kdo to má v hlavě trochu srovnané, dobře ví, že nikdo není tak bohatý, aby si kupoval levné francouzské zboží. :-!
2. 12. 2012 15:23
Re: Renault VS Škoda
Možná tak starýmu dědulovi, co kašle na jízdní dynamiku nebo zvukový projev dieselu... Diesely jsou na šetření, ne na ježdění... Ovšem to šetření je otázka při takových cenách...

Zajímavý, předtím jsi nadával na francouzské diesely, teď už to jsou i ostatní motory? Nevím nevím, poslední dobou mi i u slavného VW připadá že čím novější motor, tím horší s životností...
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:26
Re: Renault VS Škoda
Máš to v hlavě nějak pomotané. :no:
2. 12. 2012 15:48
Re: Renault VS Škoda
Myslíš? Co takhle 2.0TDi, a oba benzínový turbomotory? Naprosto bezproblémový? Doba spolehlivých motorů je pryč, ono by se jim to nevyplácelo...

Jinak ti stále nedochází, že diesel není motor pro každýho, kdo jezdí častěji krátký trasy, ten by diesel po krátký době oddělal, protože se nestihne ani zahřát.. Nemluvě o potřebným nájezdu aby se stihly vrátit investice do dražšího motoru a oprav...
2. 12. 2012 12:52
Re: Renault VS Škoda
:yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:02
Re: Renault VS Škoda
.... >:D >:D >:D moc ho nepalcuj, ptže se nám rozvášní a to bude reálný hnus 8-s
2. 12. 2012 16:21
Re: Renault VS Škoda
Ada je typicky odpad diskusii. Ak s nim gti suhlasi a palcuje ho, len ho to radi na tu istu uroven. :no:
Avatar - Ronault.
2. 12. 2012 15:48
Re: Renault VS Škoda
To snad GTI nemyslíš vážně! Okamžitě si jdi nafackovat... fujtajxl, že ty budeš podporovat tohodle nácka a hulváta, to jsem nečekal. A ještě zvedneš palec srovnání 1,6 16V a 1,6 TDI... potěš koště.

Tímto se dostáváš na jeho podúroveň... :no: :no: :no:

Převelice jsi mě dnes zklamal, čekal jsem, že i ty máš nějakou hranici, pod kterou nepůjdeš, asi chyba.
2. 12. 2012 16:22
Re: Renault VS Škoda
tak tak... :yes:
2. 12. 2012 19:00
Re: Renault VS Škoda
To bude nejspis tim, ze dnes pouzil nick GTI jiny redakcni kauboj :-) Nebo snad veris, ze muze existovat osobnost typu GTI?

:-)
2. 12. 2012 19:56
Re: Renault VS Škoda
Za tohle dva palce?
Avatar - grifith
2. 12. 2012 12:56
Re: Renault VS Škoda
Když už ani nevíš, jak se píše skóre, tak jej nepiš. Opravdu to vypadá jako od prvňáčka...
Srovnání benzínu a nafty myslíš vážně? Srovnej 1,6 dCi a 1,6 TDi a dej sem svoje poznatky. Druhý bod - když jde o běžnou výbavu obou vozů, tak proč ji Rapid běžně nemá? Srovnej si znovu ty základy. Tu kvalitu jsi poznal jak? Že sis to prostě řekl nebo to povídali děti na pískovišti a ty jsi to zaslechl? Praktický liftback? jako že tam narveš ledničku a pračku, jak mistní novináři musí vždy připomenout? A o společenském postavení nemá cenu polemizovat, to je další volovina.
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 13:03
Re: Renault VS Škoda
Co to meleš??? Ty budeš nějakej zaslepenej škodafil, nebo ůplnej blbec..

1.) srovnávám základní modely, katalogové ceny
2.) základní výbava u rapida je mnohem mnohem chudší než u renaultu, tempomat rozhoddně neobsahuje
3.) s to kvalitou bych pomlčel, od roku 2004 se dílenské zpracování srovnalo u všech značek, doby nezničitelných interiérů od škody nebo VW jsou už dávno pryč, to samé platí o montáži a celkovém dílenském zpracování.
4.) design je subjektivní záležitost, nehledě na to že v low cost třídě kouká na design jen ten, co v ní nikdy jezdit nebude.
5.) jediný pradivý fakt
6.) společenské postavení??? v low cost třídě??? tam se kouká na cenu a ne na to, co kdo vozí na kapotě, jinak pouze v ČR má škodovka status "něčeho víc", všude jinde ve světě je to auto jako každé jiné. Ale pokud ty máš pocit nadsamce jen proto, že se vozíš v šáde...
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 13:30
Re: Renault VS Škoda
"Škodafil" nejsem. V rodině žádnou škodovku nemáme. Co se týká společenského postavení, tak u škodovky je to průměr, nicméně o voze fy Rendlík a spol je společenské postavení majitele na úrovni minus 3.
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:06
Re: Renault VS Škoda
...ty jsi prostě vesnický blázen. 8-s ....není pěkný pohled se dívat na to, jak se svou hloupostí a tupostí chlubíš... Ado, vem to za jiný konec.
1. Omluva za ten odporný hova.dský hnus s odkazem na tragickou nehodu
2. Zkus jízdu s benzínem
3. Panáka na kuráž a běž si prohlídnout vozy do šourůmu Renault
Pak se bude s tebou dát vést debata alespoň na úrovni smajlíků.....

Jinak jsi, s odvoláním na bod č. 1, totální hov.ado a tupec!!!!! a říkám ti to jako člověk, řidič....distancuj se od takových lidských faulů.....
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 16:53
Re: Renault VS Škoda
S benzínem jsem nacouval tolik km, co ty jsi najezdil. ;-) Odporný hovadský hnus tady píšeš ty. V showroomu rendlíku jsem byl a dokonce jsem si jednoho před 20 lety koupil. Byl jsem potor rád, že jsem se toho křápu pod cenou zbavil :no:
Jinak jsi, s odvoláním na body výše, totální hov.ado a tupec!!!!! a říkám ti to jako člověk, starý řidič....distancuj se napříště od takových lidských faulů, jako jsou nadávky na margo těch, kdož mají na francouzské výrobky reálný pohled, vyplývající z vlastní zkušenosti. :-!
2. 12. 2012 19:13
Re: Renault VS Škoda
Hele Ádo, spíš jde o to, že by ses mohl zamyslet nad tím, že to s tím reálným pohledem na Francouzká auta přeháníš?

Hele, taky Rendlík moc nemusím, ale vyjadřuji to tím, že si ho prostě nekoupím. Jinak frantíkama jezdím už dlouho, ale jsou z PSA. Měl jsem P306, C4 GP a teď mám P5008 a vždycky v pohodě, nemůžu říct křivé slovo ;-)

Btw mezi tím jsem měl ještě 2x Fabie Combi, Octavii TDi a teď nejvíce jezdím další Octávií II FL 2.0TDI a taky jsem spokojený, jsou to srovnatelná auta. Jak kvalitou, tak jízdními vlastnostmi. Je jen jedna věc, kde PSA zaostává a to je manuální převodovka, ikdyž se dost lepší :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:37
Re: Renault VS Škoda
myslíš 900tisíc km nacouval? >:D >:D >:D >:D ty seš mi kláda.... 8-s >:-[] >:-[] ...běž se ukájet nad mrtvolama. Mi je jedno, k jakým výrobkům tíhneš... taky jsem mě Ren jak jsem psal. Měl bys vyhledat pomoc ...zvěrolékaře... protože prase k lidskému nesmí.... :-! :no: dokonale ses tu dneska zařadil... Jsi pro mě odpad... lidský odpad...
2. 12. 2012 16:23
Re: Renault VS Škoda
ty si taky vesnicky sedlak, nic viac. Odkedy je spolocenske postavenie zavisle od toho ci mas renault alebo skodu? Obe auta su priemer. Ty mas v hlave fakt riadny prievan.
2. 12. 2012 14:07
Re: Renault VS Škoda
6) společenské postavení >:D na základě auto jo ? ... Chce se mi blejt 8-s

Do té doby dokud tady budou takové názory, tak budeme navždy jen postkomunistická republika...
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 19:38
Re: Renault VS Škoda
A jaký motor by podle Tebe byl vhodný? Nevím s čím srovnáváš, ale na atmosférickou 1,6 opravdu nepotřebuješ domácí zdroj benzínu ;-\
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2012 20:08
Re: Renault VS Škoda
tipnu si, že Fluence s faceliftem dostane i 1.2TCe ;-)
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 20:12
Re: Renault VS Škoda
Maloobjedmový? něco jako 1,2 HTP? Tak to by to auto totálně zabilo... Nebo myslíš malý turbomotor? Pokud ano, tak mi chceš říct, že tento způsob ti pomůže k nižší spotřebě ve městě?
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 20:29
Re: Renault VS Škoda
HTP by sis pro takové auto přál a 1,6 od Renaultu je pro Tebe zjevně přemotorovaná? pak nejspíš musíš s volbou auta o třídu níž. Ono to HTP je v nižší střední prakticky unikát. Ale jestli by ti to stačilo, pak si kup Škodu Rapid. Ona ani ta 1,6 u Fluence není žádný motor pro závodníky. Protáčet pneu dokázali lidi i ve Škodě 120, není to o motoru ;-\
A na závěr dotaz, v čem je ta HTP lepší?
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 21:43
Re: Renault VS Škoda
Já jezdím kolem komína se spotřebou 6,9. COž je podle mě zcela přijatelná hodnota na daný objem. Tvoje názory jsou možná aplikovatelné na auta typu Fabie, u nižší střední už jsme prostě jinde a to nemluvím o turbomotorech. Tam je to zase jiná liga. Pokud někdo chce auto do města, určitě nepřemýšlí o Fluencovi, ale Twingu. Kde je prosím informace o tom, že do faceliftu budou dávat motory 1,2 TCe? Zatím se hovoří pouze o stávajících motorech doplněných o 1,6 dCi...
Avatar - grifith
2. 12. 2012 10:42
už bylo i líp
V aktuální nabídce nižší střední třídy se jedná o nejlepší nabídku, i nové duo C-Elysée a P301 (veškerá čest i těmto modelům) se nachází cenově o nějaký kousek výš. I základní výbava musí vyhovovat naprosté většině zákazníků automobilů této třídy. Komu by něco chybělo, pak do 300 tisíc Fluence nabízí i nejvyšší výbavu. Konkurence se v tomto má co učit. Ano, nepopírám tím, že technika již není výkřikem moderní techniky, turbobenzíny nenabízí, je to ovšem vykoupeno dlouhodobou spolehlivostí, což ocení každý kupující ;-)
Z ceníku se vytratila možnost "slevy" při nákupu na jejich značkový úvěr, kdy se cena dříve dostala ještě o něco níže, ale budu-li brát v úvahu cenu cash, pak objektivně vzato se jedná o nejlepší nabídku v této kategorii ;-) Bravo Renault :yes:
Rozbalit vlákno
6
2. 12. 2012 10:51
Re: už bylo i líp
absenci turbobenzinu beru jako velike plus, pohybovat se v teto hladine automobilu, tak jednoznacne sahnu po tom dvoulitru ve vybave Sportway :yes: skoda jen ze k teto motorizaci neni mozny automat
Avatar - grifith
2. 12. 2012 11:13
Re: už bylo i líp
Ano, absenci turbobenzínu neberu jako nevýhodu, ale celkem vhodně by renaultovská 1,2 TCe doplnila nabídku. Bohužel by se cenově Fluence s tímto motorem dostal mimo původně zamýšlenou klientelu. Dvoulitr se dostal do oblastí, kdy o něm mohou reálně uvažovat téměř všichni potenciální zákazníci :-)
Avatar - Emel
2. 12. 2012 11:53
Re: už bylo i líp
To je otázka... příplatek za ni není u Meganu až tak dramatický. A když může Fluence dostat i novou 1.6dCi... kdybych si měl tipnout, vsadil bych spíš na 1.2TCe.

Absenci jakéhokoli motoru lze sotva vydávat za výhodu.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 12:03
Re: už bylo i líp
Máš pravdu, zrovna u Renaultu není důvod se bát turbobenzínu. Ale co by mnozí majitelé 1,2 TSi či 1,6 THP za starý benzín dali... Nová 1,6dCi je jednoznačné plus. :yes:
2. 12. 2012 14:34
Re: už bylo i líp
Spořílkové si do atmo dokoupí LPG a provozní náklady půjdou rapidně dolů.
V téhle cenové kategorii jednoznačné plus.
2. 12. 2012 20:05
Re: už bylo i líp
Jasně, hned z fleku vyměním 1.6THP za starou atmosféru, prosím tě probuď se >:-[] :no:
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 12:23
R-R
Rodinný Rolls, vynikající volba bez zásadních kompromisů :yes: Za cenu Rapida ve verzi "holobyt s šidítkem pod kapotou" tady máme plnohodnotné řešení - slušný základní 1.6, který navíc svojí životností a spolehlivostí TSI doslova knockoutuje.

K tomu pořádná porce výbavy Techno feel. Myslím, že není co řešit. Přitom i základ rozhodně neurazí, vše nezbytné pro tradičního zákazníka je v ceně - klima, el. okna, tónovaná skla, rádio...

Když dnes rodinný klan po zralé (ne)úvaze zvolí Rapida, tak se jen musím znovu a znovu ptát - PROČ 8-s ?

Pro rodiny není na našem trhu lepší nabídky, tady prostě nezbývá nic jiného, než doporučit všem, aby místo olítaného Passata/Octavie ze tří Áček zvolili neodmítnutelnou nabídku Renaultu.

Díky tobě hloupý národe, že Renault má TAK špatnou pověst. Dáváš tak příležitost všem, kteří nejsou zamindrákovaní Garážoví Tapetoví Intelektuálové, možnost koupě rodinného dostavníku, u kterého se nemusí obávat, zda vydrží další dekádu a 1/4 mil. km...

Renault :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
46
2. 12. 2012 12:36
Re: R-R
Ámen :-)

Naprostý souhlas. Po FL bude při zachování současných cen (před zlevněním) pořádný kus auta za dobré peníze.

A z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že Renault je na tom se spolehlivostí u důležitých částí vozu (motor, elektronika) daleko lépe, než celý koncern. Drobnosti, které se u Renaultů řeší, jsou oproti vážným problémům u Škody, VW atd. bezvýznamné.
2. 12. 2012 12:59
Re: R-R
Tohle je druhý extrém. Proč se musí řešit to, že dá někdo přednost Rapidu? Nechť každý ať si vybere co mu vyhovuje a vyhodí peníze za co chce on. Fluence není bez chyb a není "nejlepší", "nejvýhodnější" koupě obecně.

Rapid je designově dotaženějším autem, otázka ceny je pro každého jednotlivého kupce - jestli je ochoten dát ty peníze co chce Škoda a jestli je ochoten - tak v čem je problém? Ve výběru mohou hrát zkušenosti, tradice, preference konzervativního vzhledu atp.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:20
Re: R-R
Jistě, já nepíši o osobních sympatiích, o vkusu. Já hovořil o racionálních faktorech. Když někdo koupí Rapida, protože se mu líbí a je si vědom předraženosti, proč ne? Dal za to na stůl svůj keš.

Já hovořil o těch zájemcích, kteří po rodinné úvaze dospějí k Rapidu jako nejlepší volbě, protože má levný servis, je levná, spolehlivá... atd. ;-) Prostě Rapid Henline.

Jediné plus Rapida je prostor na nohy vzadu (jenže Fluence zde nabízí i pro dospělého naprostý dostatek) a přístupnost kufru. TO je jediný klad Rapida. Otázka tedy zní, kdo vymění komfort, výbavu a pohodlí za přístup do kufru a ještě si za to pořádný balík připlatí? To by si měl uvědommit každý potenciální kupec. Volba je pak samozřejmě na něm ;-)
2. 12. 2012 21:13
Re: R-R
Jaké racionální faktory to máš na mysli?

Papouškuješ tady jenom furt dokola nějaké bláboly o Rapidu - článek je o Fluence, tak nechápu proč tady máš ty a tobě podobní zase potřebu začít vykládat, proč si kupovat nebo nekupovat Rapida?

Myslíš, že je někdo z těch, co si koupí jedno či druhé zvědav na tvoje moudra a rady, co si kdo kupovat má?

Myslíš snad opravdu, že někdo, kdo si bude kupovat auto, si půjde číst kváky podobných "géniů" jako seš ty sem, na AUTO.cz A přečtě si jak pan rohYpnol napsal, že jenom hlupáci si kupují Rapida a tak se zastydí a půjde hned pro 301 nebo Fluence? Zklamu tě, ale i kdybys ty a tobě podobní uvztekali k smrti, koupí si co kdo bude chtít, na co bude mít a nebo co mu firma dovolí.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 23:40
Re: R-R
Možná ti to stále nedocvakává. Tady jsi na diskusi o automobilech. Stále nic? Je to nevídané, ale sem se píší názory a o nich diskutuje. Máš s tím problém? Tak jdi k šípu :-!
2. 12. 2012 13:01
Re: R-R
Hloupý národ... ty tedy budeš expert :no: :no: :no: No, ono, když je někdo schopný si dát do rubriky auto snů DS3... >:D >:-[] to myslím vysvětluje mnohé... To vlastně vysvětluje úplně všechno... >:-[]
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 13:07
Re: R-R
Národ, který je ochoten platit za tu zbastleninu ty nechutné peníze, je opravdu hloupý. Teď nic proti rapidu, auto je to hezké, s tím problém nemám, ale bavím se o tom, že tuhle věc proste managementu Škoda Auto nezežeru a nenechám se o*** o své peníze jen proto, že budu mít na kapotě logo domácího automobilového výrobce...
2. 12. 2012 19:07
Re: R-R
V Čechystánu je možné opravdu všechno, proto se bude Rapid prodávat i za tyto nesmyslné ceny. Karel, Pepa i Jarda vezmou útokem Provident a spol, aby bylo na akontačku a pak hurá do Škofinu... :-)

Mámo, my na to přece máme >:D :yes:
2. 12. 2012 13:10
Re: R-R
No a smát se někomu, že auto snů má DS3...je ehm...co? možná ještě hloupější....
2. 12. 2012 13:27
Re: R-R
Pokud se tu pasuje do bonvivána garáží, o našem národu píše jako o národu hloupém a jako silniční expert si dá do auta snů citroen, pak ho může dospělý člověk brát navážno asi těžko, to snad chápeš.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:32
Re: R-R
je velmi přízemní, že si nedokážeš najít nic jiného, než auto snů... zkrátka tvoje diskusní prázdnota a křeč, nic víc :-!

Opakuji ještě jednou - TO, proč mám auto snů DS3 ti může být úplně jedno.
2. 12. 2012 13:38
Re: R-R
To bude pravděpodobě velmi, ale velmi hodnotný důvod... >:-[] Jo, jo, svět plakátů to je svízelná materie... >:D
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:50
Re: R-R
nemusíš se sem svěřovat se svými každodenními trablemi.
2. 12. 2012 14:08
Re: R-R
Nechci ti rozhodit odpoledne, snažíš se dobře, ale tady taháš za kratší stranu... plakátu >:-[]
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:23
Re: R-R
je fajn znát první slovo, které jsi na tomto světě řeknul... plakát >:D >:-[] to museli mít v rodině radost >:D
2. 12. 2012 16:27
Re: R-R
zase si sa predviedol ako to ide s tebou dolu kopcom. Najprv tu palcujes toho nacka Adu, teraz sa tu pustas do ludi co maju iny nazor a smejes sa im... Ide to chlape s tebou dolu vodou, cim to bude??? Zeby depresie z rapida? Ci kruta pravda rozdielu dizajnu medzi yetim a cx5? Chlapce, pisem ti to uz niekolky krat, radsej nepis pod inymi ako koncenrovymi clankami lebo tvoj spolocensky status tu na diskusiach ide dolu vodou. Za posledne obdobie klesol o 3 triedy ;-)
Avatar - Typhoon
2. 12. 2012 20:16
Re: R-R
Tentokrát musím s gétéíčkem jen souhlasit. O DS3 bych nemluvil jako autu SNŮ...(Dream car), takové si, až si našetřím, prostě koupím.
Teď o Fluence kontra Rapid pro Rohypnola, který stopuje jakýsi odpad: Je svobodnou volbou každého z nás, jaké auto si vyberu. Líbí se ti Fluence? Chceš jej? Kup si ho! To jsou tvoje prachy. Chceš Rapida? Líbí se ti? Kup si ho! Je za tvoje peníze a tvůj rybíz, za co je utratíš. Rozhodně ale protestuji proti tomu, aby jsi náš národ považoval za hloupý, hloupý mohu být já, hloupý můžeš být ty, národ ale nikoliv. Při tvé logice dojdu k tomu, že národ je hloupý, protože si nekupují všichni hodinky Q+Q, ačkoli jsou velmi levná a ukazují čas prakticky stejně jako hodinky několikanásobně dražší.
2. 12. 2012 21:08
Re: R-R
A proto si celej národ kupuje hodinky dražší než QQ - třeba Detomaso. Protože je to excelentní hodinářská práce. I když to jsou hodinky z Číny za 10,- USD. To docela sedí.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 23:36
Re: R-R
tady to bude těžké...takže:
1) nauč se prosím tebe číst, protože...
2) "...Díky tobě hloupý národe, že Renault má TAK špatnou pověst...."
3) "...Mlátíš prázdnou slámu, hloupý národ jsem vůbec v příspěvku nespojoval s Rapidem, ale s pověstí Renaultu v ČR, tak se prosím alespoň nauč číst..."
nepředhazovat mi něco, co jsem nenapsal... :-!

ad. dream car - je ti po tom houby a hlavně - PROČ by proboha mělo být dreamcar zrovna auto, které koupím AŽ na něj našetřím? TO je jen tvoje pojetí 8-s :-!
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:29
Re: R-R
Nemáš dostatečné oprávnění, resp. nikdo nemá dostatečné oprávnění, hodnotit sny druhý, to dělá jen ubožák.

Mým snem je znova si koupit své první auto, mám se stydět? Fakt trapné :no: :no: :no:

Tady je to zase jeden zoufalec a ometák vedle druhého.. fakt zklamání nad touto diskuzí.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:12
Re: R-R
opět tu začínáš předvádět svoji diskusní prázdnotu. Když už nemáš čeho se chytit, tak opět začínáš personifikovat a chytat se auta snů atp. TO, proč mám jako auto snů DS3 ti může být úplně jedno. Tedy ano - tvá reakce, kdy opět naprosto nereaguješ na obsah příspěvku, ano - to opravdu vysvětluje úplně všechno >:-[] :-! :no:
2. 12. 2012 13:24
Re: R-R
Personifikovat jsi tu opět a jako ostatně vždy začal výhradně ty. Já jen reaguji na tu doslovnou názorovou otřesnost, kterou jsi tu napsal. Ano, zoufalec, co se tu vymezuje proti rapidovi neurvalou primitivností o hloupém národu, má jako auto snů CITROEN DS3 >:-[] Pozdravuj v mateřské školce, experte 8-s :no:
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:28
Re: R-R
aha, takže když napíši národ, tak tím personifikuji? Joj, houpací kůň genius, že?

Mlátíš prázdnou slámu, hloupý národ jsem vůbec v příspěvku nespojoval s Rapidem, ale s pověstí Renaultu v ČR, tak se prosím alespoň nauč číst 8-s
2. 12. 2012 13:36
Re: R-R
Všechno, co tu nyní napíšeš je jen mazání si svého vlastního diskusního lejhna po skráních, ty hloupý národe :no: :no: :no: Máš jedinou možnost - omluvit se tu.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:39
Re: R-R
něco k věci by nebylo? TO, že u nás má Renault díky hlouposti národa TAK špatnou pověst a je TAK levný, jako nikde jinde v Evropě, je holý fakt. Tak se s tím smiř :-!
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 13:40
Re: R-R
Myslíš, ty experte, že špatnou pověst v celé české veřejnosti získaly výrobky fy Rendlík a syn jen na základě mých příspěvků na webu Auto.cz, nebo spíš na základě všeobecné zkušenosti s těmito nekvalitními francouzsko - arabsko - rumunsko - tureckými krámy? >:-[]
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:48
Re: R-R
na základě všeobecné zkušenosti s vozy vyráběnými před 10 lety. Jenže čas nejde zastavit a co platilo pro Rendlíka r.v. 2001 prostě nemá nic společného s Rendlíkem r.v.2012. TO národ u nás ještě nepochopil. Až pochopí, nebude Rendlík tak levný a půjde s relativní cenou vzhledem ke konkurenci na úroveň obvyklou v zahraničí. Jak prosté.
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 14:32
Re: R-R
Jistě. Například bezpečí je u rendlíku opravdu na výši. [odkaz] 8-s
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:38
Re: R-R
.....jsi prostě 3,14čus.... tečka....
2. 12. 2012 15:56
Re: R-R
Opravdu... Tenhle crashtest probíhal při 80km/h místo běžných 64km/h. Je jasný že následky budou horší, jaky vždy když se upraví bezpečnostní normy... to auto dopadlo ještě dobře...
2. 12. 2012 16:30
Re: R-R
keby si nebol taky kus * a hlupak, vedel by si ze bezne crash testy sa nerobia ani pri 80 ani pri 110 km/h. Keby sa pri takychto rychlostiach robili testy, tak by nepresli ani take auta ako A6 alebo 5er. No to takemu chudakovi ako ty nedojde lebo nemas ani paru o autach a veciach okoo nich. Cele tvoje prispevky len pizdujes na renault a benziny. Nic viac, hodnotovo prazdne.
2. 12. 2012 22:50
Re: R-R
Pod to se podepisuji a ješte dodávám že má v hlavě nasr*no.
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 13:51
Re: R-R
...s tou dées3kou sis to lejno hodil na svou vlastní garáž... >:D ;-)
2. 12. 2012 16:32
Re: R-R
tak tak.. nezda sa ti ze v poslednom case je tych lejn na jeho garazi nejako vela? Je dost agresivny a nadava tu vsetkym s opacnym nazorom. Je to smiesne ze ho potom este vyberaju z ACZ a prezentuju blogy tohto hulvata a nacka... 8-s
2. 12. 2012 18:39
Re: R-R
Co tě překvapuje na tom že GTIho redaktoři ACZ prezentuji a poukazují na něj? Vrána k vráně sedá. Pokud ti přijde ACZ jako profesionálně zvládnutý tak mne tedy vůbec ne. Úroveň ACZ a GTIho je plus mínus stejný bulvár. ;-)
2. 12. 2012 21:16
Re: R-R
ACZ sa vyrazne kvalitativne posunulo za posledny cas. Smerom dole. Medializacia jeho blogov by bola opodstatnena keby ten sasek vedel prijat kritiku na svoj text. On ale pourazal v diskusii vsetkych, ktori s nim nesuhlasili a bol to dost velky balast v tej diskusii. Mam odlozene linky na to, este sa to zide do buducnosti ;-)
2. 12. 2012 18:50
Re: R-R
Tak ti nevím GTI, DS3 je zrovna docela slušný počin a chválí ho kde můžou a srovnávají s Mini, takže proč by ho rohYpnol nemohl mít jako auto snů? Nevidím problém ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:18
Re: R-R
...mnooo... ono Renault si za tu svou pověst může sám... A to nejen tím, že měl své opravdu černé období, kdy přes svou "francouzskou povýšenost", která je u tohoto národa pověstná, neviděl na předek kapoty. Rencky nebyly nekvalitní, ale krajně nespolehlivé. A Ren to řešil, jak to řešil. Ještě bude čas trvat, kdy lidi budou ochotni jít zpátky. Měl jsem Lagunu od funglu rv. 2002, ještě byla roční záruka, PC 892tis. 1.9 grandtour, mírně dovybavenější expression.... servis tragedie.... pak Vel Satis 3.0dCi, Initiale.... jedna velká tragedie. Ren se k tomu stavěl jak stavěl. A věř mi, levné auto to nebylo. Od té doby, i když se mi Ren. líbí a jsem přesvědčený o jejich spolehlivosti i kvalitě, si prostě raději vyberu jinde. I když současná např. Laguna je krásné auto, kvalitní, spolehlivější než passat - etalon. Ale ... jednali se mnou jak jednali, měl to na stole i tehdejší generál pro čr... tak at si ted nacpou svou značku někam. A pokud bych byl ochotný si Renault koupit, tak právě proto, že bude mít velmi nízkou cenu. Ale to je můj případ.
Bez mého "předsudku" má dnes Ren opravdu výbornou nabídku, špičkový jednašestkový dizl, špičkové turbo benziny a kabiny, kam je radost nastoupit. Fluáns opravdu působí hodnotnějším dojmem než Rapid. Za mě říkám, že jen fanatik by si koupil rapida a ne fluans.... nebudu li brát v úvahu "můj" případ.
Pak tu je jiná liga jezdců, těch pravých kovbojů, co nemají na Renault a proto tahají loket ven ve vylítaných passatech s nájezdem přes půl milionu....ale toho neřešme, je to vesnický popleta..... >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:01
Re: R-R
A potom jsi se vzbudil s rukou v nočníku >:-[] >:-[] >:-[]
2. 12. 2012 19:45
Re: R-R
Nemáš doma nočník? >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:06
Re: R-R
ne.. ale koupím si ho a budu mu říkat: Áda >:D >:D >:D obsahově to bude na stejno.... >:D
2. 12. 2012 12:57
NADÍVANÁ PODÍVANÁ
[odkaz] :-O [odkaz] :yes: :-!

Design, to je oč u auta vždy běží až na prvním místě.

BRAVO RAPID :yes: :-!
Rozbalit vlákno
79
Avatar - grifith
2. 12. 2012 13:07
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
To máš pravdu, to je oč tu běží, ať si každý srovná sám... :yes:
[odkaz] vs. [odkaz]
Každý si vybere to svoje. Bravo FLUENCE :yes:
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 13:12
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
takže v tom případě takhle [odkaz] vs.[odkaz] nebo
[odkaz] vs. [odkaz]

mno nevím, pro mně je furt výhodnější volba ten fluence, a to o frantících mluvím vždycky jako o francouzských sráčích... jenže začíná platit, že čím novejší auto, tím větší sráč to je, takže v tom sráčovství se němcům povedlo frantíky docela slušně dohnat :-)
2. 12. 2012 13:14
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Ty budeš ten týpek s umělohmotnejma konvalinkama ve skleničce od hořčice, na kuchyňském stole pokrytém vixlajvantovým kostičkovaným ubrusem, co? :-)
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 13:18
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
a na základě čeho tak usuzuješ??? je poroto že nejsem fanatický automobilový germanofil, nepěju ódy na každý výrobek konzernufau vé jako ty??? pár těch tvejch výblitků jsem četl, náboženskej fanatik je proti tobě máslíčko...
2. 12. 2012 13:33
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Jsi si jistý, že můj horní příspěvek byl adresován tobě? :-)
2. 12. 2012 19:13
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
I kdyby nebyl, tak te pomerne dobre popsal >:-[]
2. 12. 2012 19:12
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
>:-[] :yes:
Avatar - grifith
2. 12. 2012 13:23
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Jo myslet si můžeš co chceš, o tom tato diskuze není. A tobě to může být naprosto putna! Jak to souvisí s tvým komplexem nechápu. Nevadí, nerozvádějme to, ty už tu diskuzi zase vedeš do sedínky... každého pomluvit, urazit, každého znáš nejlíp, protože jsi ho prokoukl. Zkus diskutovat k tématu ;-)
2. 12. 2012 13:32
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Proč urazit, tebe snad ty konvalinky urazily? Nic proti, no ty holt ceníš konvalinky v plastu, někdo jiný zase cení ocelový ingot v podobě Rapida :-)
Avatar - grifith
2. 12. 2012 13:35
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
ty jsi opravdu blázen >:D :yes:
2. 12. 2012 13:44
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Cením sebereflexi, avšak s tou samomluvou to aktuálně nemusíš přehánět. Rozhlédni se kolem sebe. Tam je pravda. Nikoliv na plakátu >:D I když...
Avatar - grifith
2. 12. 2012 13:49
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Vidím, že porozumění psaného textu ti moc nejde. Nehodlám rozvíjet tvoji slaboduchou debatu o ničem, V tom si tu pokračuj sám a s někým jiným. Dokazuješ zde pouze svoji diskuzní vyprahlost. K tématu jsi prakticky nenapsal nic, ale kopat kolem sebe zvládáš dokonale... Další tvůj komentář budiž mi důkazem
Avatar - Ronault.
2. 12. 2012 16:01
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
A opět GTI diskutuje jak v mateřské školce:
"Ty jsi blb"
"Ne, ty jsi blb, kdo to říká, ten to je"
"Ne, ty!"
"Ne! Ty, ty, ty, ty a ty!"
"Ne! Sto milion tisíc ty!"

Ach jo... 8-s
2. 12. 2012 19:15
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Jo dnešní debata, jak koukám, vypadá podobně >:D
2. 12. 2012 16:42
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
tym plastom si myslel toto konkretne? [odkaz]

alebo toto?
[odkaz]

ci toto si myslel?
[odkaz]

skus to popisat detailnejsie co si tym plastom myslel lebo neviem si vybrat z tej ponuky plastov v rapide >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:39
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
>:D >:D >:D >:D uplně vidím tu vázičku >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 13:43
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Každý? No možná. Rendlík Flusence si vybere každý, kdo to nemá v hlavě v pořádku. :-! >:D
Avatar - grifith
2. 12. 2012 13:51
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
A tebe si doufám brzy vybere nejbližší psychiatrická léčebna, když jsi to zatím sám nezvládl. :no:
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 13:57
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
...to víš... na nový Renault nemá, tak jen závistivě plive a jezdí ve vylítané srač.ce, která má najeto půl mega a na seslích už jen rákos. .... >:D >:D >:D
Avatar - grifith
2. 12. 2012 14:01
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
ať si jezdí v čem chce, podle toho jej nebudu nijak hodnotit. Ale můžu jej hodnotit podle jeho názorů, které prostě nemají ani hlavu ani patu a mají znaky totální neznalosti.
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 14:20
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Podle sebe soudím tebe? Kdepak chlapče! Jak už jsem řekl, jen nejsem tak bohatý, abych si koupil nekvalitní francouzský krám, který své majitele nejen společensky deklasuje, ale navíc i ohrožuje. [odkaz]

Na svém autě zatím mám jen asi 160 tisíc km, takže je právě slušně zajeté. Ano, kdybych měl rebdlíka, byla by to vylítaná plečka, ale já rendlíka nemám. A až si půjdu koupit auto nové (tak za rok a půl) tak to bude určitě za hotové a určitě nebude mít jiný motor, než TDI. :-!
2. 12. 2012 14:33
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Podle nové statistiky prodeje náhradních dílů je to tvoje Mitsubishi na 38. místě (předposlední) a VW je 19. První je Dacia a Renault je 8. Podle skoro všech nových statistik dnes Renault dělá jedna z nejspolehlivějších aut. A cenu nemá cenu řešit. Třeba v zahraničních testech dávají u Clia moc velkou cenu a třeba u Fiesty je jako plus nízká cena. Tak buďte rádi, že si můžete koupit kvalitní auto za nízkou cenu. Já kdybych žil třeba ve Francii, tak bych si taky možná koupil za pár euro vcelku dobrou škodovku nebo vw a něco ušetřil.
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:04
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
To viš, ty kluku, že náhradních dílů do rendlíků se prodává více, než do VW, či japonských vozů. Je na tom něco překvapivého? >:-[]
2. 12. 2012 15:24
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Asi jsem to měl víc vysvětlit i pro méně chápavé případy. Je to tabulka dle spolehlivosti dle prodeje náhradních dílů. To znamená, že čím víc prodaných dílů, tím horší umístění v tabulce. :-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:26
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
:yes: direkt. Knock Out... ;-) :yes:
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:27
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
zejména pokud to podělíme počtem vyrobených vozů a jejich průměrným km nájezdem >:-[] :-!
2. 12. 2012 15:33
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Neboj, na všechno se myslelo.
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:34
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
...OMG... symbol je thalie pro turecko... relevance tvého argumentu by byla jen a pouze tehdy, pokud by se vedle rolovalo stejným způsobem i tvé vwlhké snění a dopadlo by líp. Tak jsi jen a opět za blbeč.ka stejného jako je ten na tom videu, který neumí jezdit a velmi se diví, že se autíčko rozbilo..... Ado, Ado.... :no: ...ty bohatý nejsi...na duchu myslím.
2. 12. 2012 14:42
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Jo, to je asi tak relevantní jako tenhle obrázek. A hele, dokonce ukazuje i věčnou bolest motyk, řetězy a řemeny. >:-[]
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:47
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D ada to pěkně švihá ve tvídovém sáčku na schůzku společensky vysoce postavených ..... jsem padnul pod stůůůůůůůůůůůůl :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:06
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
To, že si to nedovedeš představit mne nepřekvapuje >:D

Jedno však vím jistě. Pokud mi potenciální obchodní partner přijede v rendlíku, hned vím proč si u mne ani nevrzne. :no:
2. 12. 2012 15:09
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Kdo by jezdil za umaštěným prasetem ukájejícím se nad nějakou mrtvolou s rendlíku? Nebo máte nějaký klub sráčů? :*)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:17
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:21
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Když dojdou argumenty, síhne se po urážkách. No, u sockového řidiče shnilého rendlíku to nepřekvapuje >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:32
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
jen se přiblížil tvému levelu.... můžeš si za to sám
2. 12. 2012 15:35
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Dřív byl celkem vtipný. Od té doby, co sem začal pravidelně tahat mrtvoly, tak už je jen prase.
2. 12. 2012 16:46
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
treba do nich, cim viac sa nas zapoji, tym to bude mat vacsi efekt. Ked sa tu na neho vyruti 20-30 ludi, snad ho to prestane bavit ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:08
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
je to tak.... bohužel.... ;-\
Avatar - Ronault.
2. 12. 2012 16:03
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
:yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:19
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
tak i v tomto případě jsi omezený.... mi je jedno v čem potenciální o.p. přijede. Mě spíš zajímá, co může nabídnout..... opět si se projevil v celé své "kráse"... jsi prostě ňup...
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:23
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Jenže když přijede v rendlíku, tak vím, že i když nabízí co chce, je zcela nedůvěryhodný... :no:
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:27
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
mno hlavně že v tom máš jasno....
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:34
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
O tom nepochybuj :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:24
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
podle tvoji rovnice bys mi při vstupu, pokud bych za tebou přijel jako pot. o.p., vyleštil boty kravatou..... :-! :-! :-! ...bych ti jen řekl, hledám obch. part.,ne čističe bot. Dal bych ti 20korun a poděkoval. :-! ....už chápeš, co za de.b.ility tu přepisuješ ze svého ubohého života hmyzu?
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:31
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
jsi socka s velkými sny jak Honzík ke štěstí přišel. V rendlíku >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:11
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
plus 10 korun z lítosti...
2. 12. 2012 16:47
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
prepac ale predavac v tescu ma nejakych obchodnych partnerov? >:D
2. 12. 2012 19:02
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Tady jsi si naběhl fajn. Za prvé jsme se dozvěděli že jsi majitel bordelu. Odtud nadšení pro německé vozy - chápu. ;-) A za druhé by ti měl nějaký podnikatel vysvětlit že kšeft je kšeft a je jedno v čem člověk přijede, důležité je jakou dohodu s ním uzavřu a kolik na tom trhnu. To je vše.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 15:25
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Kup si co chceš, to že mneleš nesmysly na tom nic nezmění. Jestli na té hračce budeš mít nápis TDi nebo něco jiného nás nezajímá. Každopádně s videama pozor, už jsi jednou spálil. Prostě jsi diskuzní póvl a tím to hasne...
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:32
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Jistě, že to na realitě života nic nezmění. Rendlík byl, je a zůstane křápem. :-!
Avatar - grifith
2. 12. 2012 15:40
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
A ty jsi byl, jsi a zůstaneš ...... každý si doplní sám. Jen pro doplnění, ty považuješ znak renaultu za co?
2. 12. 2012 13:09
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Hlavně ten motor, to je parádička....55kW, mimochodem ty fotky jsou celkem veliký podvod na čtenáře, protože žádná 1.2 MPI nemá interiér béžový stone (viz konfigurátor škoda auto), jak je na fotkách. Ten interiér je u Elegance kde ceny začínají na 359 900,-. Což je na lowend docelá pálka, viz Golf, kde za stejnou cenu budu mít mnohem modernější a dotaženější auto.
2. 12. 2012 13:17
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Ten základní motor není poviností. Když nechceš Rapida a upřednostníš Golfa, pak tě lze samozřejmě pochválit. Golf je ovšem hatchback, to si doufám všiml... >:D Já vím, na plakátu je to jedno... [odkaz]
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:22
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Stále jsem se nedozvěděl, jak že to je s tou cenou der Golf VII vs. Rapid na našem trhu >:-[]
2. 12. 2012 13:24
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Jistě, poznámka směřuje na neserioznost auto.cz, které testuje 1,2 MPI a čtenář musí investigativně zjišťovat, že fotky jaksi nesedí a na obrázcích máme de-facto jiné auto.

Čekal jsem kdy vytáhneš kufr.....a dočkal jsem se. >:D
3. 12. 2012 10:37
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Já jsem byl vyzkoušet nové Toledo a s Eurotestem Rapidu tedy můžu souhlasit. Sice jízda následovala po svezení s dobíhajícím Leonem, ale i tak vypadá auto docela solidně. Žádné nadšení, ale solidní dojem, to jo :yes:
2. 12. 2012 13:25
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
GTI v tehle diskuzi se tu opravdu jen strapnujes, mas opravdu zapotrebi pritakavat blbci ktery pomlouva Francouzska auta snad i doma u obeda jen aby byl stastnej, mas duvod nekoho degradovat jen proto ze ma nejake vysnene auto a zrovna to neni to same co mas jako vysnene ty sam? a mas duvod se strapnovat necim takovim, jako je myslenka ze design ktery je vzdy individualnim faktorem kazdeho jedince, je vzdy na prvnim miste a ze zrovna tvuj nazor na design je tim spravnym?

ze ti to za to stoji se takto strapnovat jen proto aby jsi poukazal na Rapida
2. 12. 2012 13:30
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Neztrapňuj se více, tvá ukázka dokonale stačila.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:36
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
zatím jsi tu nepředvedl ZHOLA nic, jen jsi stačil zaútočit a urážet kde koho. Dneska ti to sebeztrapňování DOKONALE vychází :yes:
2. 12. 2012 13:39
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Nikdo nikdy se tu už nemůže odkopat více, než ty. Ty, který tu bezostyšně píšeš o našem národu jako o národu hloupém :no: :no: :no: Dej si facku a pak se tu všem omluv.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:44
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
vím, že když se věci začnou nazývat pravými jmény, tak někteří jedinci mají problém to ustát, že? viz 13:39
Avatar - GM.rja
2. 12. 2012 13:45
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
smazáno, příště prosím bez nadávek. Admin
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:45
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
... v tom případě bys mohl, admine, pročistit i Adu a jeho lidsky naprosto nevhodné odkazy na tragické nehody v zesměšňujícím duchu.....
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:47
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
??? s takovýmto přístupem by měl GTI ne 34 853 příspěvků, ale 22 935 8-s 8-s >:-[]
obsah smazaného příspěvku:

[odkaz]

blb
…ký hlupák; pitomec, idiot: já b.!; ’ expr. zdrob. blbeček, -čka m. (mn. 1. -čkové, -čci, 6. -čcích)

blbec
, blbeček v. blb
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 13:52
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
...opravdu ti u auta běží na prvním místě design? ...no ono u Lidlu se bude vyjímat na plechu...ale kfalitním, kovaným >:D >:D
2. 12. 2012 14:06
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Rozhodně je na prvním místě design, jakmile se potenciální kupec "najde" v daném modelu, pak jde na techniku, tedy volí motor, pohon atd... Ono to jde ruku v ruce, ale (u svobodné volby) je prioritou vždy a jedině - design.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:13
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
v tvém případě nepochyně! Nalepit si na zeď plakát s ošklivým vozem, to by už opravdu bylo na berettu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:20
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
...obal přitahuje, obsah se řeší následně... vlastně máš pravdu...
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:19
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Rapid je moc povedený, ale jen zvenčí.... jinak by to byla ta pověstná trefa... takhle je to na vzdech... ;-\ :-(
2. 12. 2012 18:33
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
301 jsem viděl již před týdnem a dnes jsem měl možnost s druhým kouskem os PSA. Děs bída a utrpení. Chtějí li frantíci argumentovat tím že ustřihnou koberec pod pedály, podlážka v kufru není v celé délce navíc v podobě papírového kartonu a proto auto stojí 220 000,- ? No nevím. Jestli tímhle ušetřili proti konkurenci cca 70 000,- tak bych se tím moc nechlubil. Obě auta jsou co se týče provedení na úrovni Felicie za tu bych dnes přes 200 000,- určitě nedal. Než tohle tak raději Thalii a i ta je pro uživatele který nejde ročně do 10 tkm jako nová zbytečný luxus. Fluence za tuhle cenu je ovšem velká výzva! I když zase jen pro duo od PSA.
2. 12. 2012 21:43
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
No konečně někdo, kdo sem píše něco k věci....

Já jsme byl dřív taky spíš pro PSA (přes bohaté zkušenosti s auty firmy Renault a to včetně Vel Satisu), řada peugeotů se mi hodně líbila, C5 v kombíku je podle mně jedno z nějhezčích aut na trhu v téhle kategorii, nicméně srovnávat Fluence s dvojkou 301/Elysse (či jak se to píše) opravdu nelze. 301 jsem měl v pátek možnost si prohlédnout a prolízt naživo a dojmy mám úplně stejné. Je to auto, které působí dojmem, že se vyrábělo před dvaceti lety. Když si vezmu podle mně dost povedený design posledních Peugeotů, tak za tohle by se stydět měli.....to pro mně není skutečnej Peugeot ani skutečněj Citroen (i když čínský sedan z předchozí čtyřky bylo taky děs...).

Přes reklamu Alfréde do klubu je Fluence celkem povedené auto, které nevypadá ani lacině ani zastarale. Celkově se dá říct, že strategie Renaultu je na rozdíl od PSA daleko propracovanější, protože kromě Thalie (ta současná není dokonce ani ošklivá...) je ten systém levných aut sofidtikovanější jak časově tak v šíři produkce a ti i ve vazbě na Dacii a její použtívání pod značkou Renault mimo Evropu, takže dlouhodobě se zdá, že Renault ví co dělá a hlavně proč to dělá. Dvojčata od PSA jsou takovým rychlým plácnutím do vody a je to na nich až přiliš vidět. Nový Logan a Sandero vypadají (aspoń na fotkách) o dost líp než první generace, ale i původní Logan nebyl tak příšernej jako 301/Elyssee. Ono holt když dva dělají totéž, není to totéž a PSA asi skutečně v rozhodujícím momentě zaspal dobu. Bohužel......
3. 12. 2012 08:11
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Nechtěl jsem srovnávat duo od PSA a Fluence jako auta, ale čistě podle ceny. Než vzít za 220 000,- 301 nebo dvojče tak raději 14 000,- připlatím a koupím si za ty peníze plnohodnotné auto.
2. 12. 2012 15:10
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
[odkaz] :-! :yes:

[odkaz] :-O 8-s ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:21
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
... ten pohled je zoufalý.... proti rapidu je fluence jako s klasa proti loganu... :yes:
Avatar - Ronault.
2. 12. 2012 16:07
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Smutné je, že rozdíl v reále Rapidu je naprosto stejný, jak na fotce... resp. jeden rozdíl v reále je, logo na volantu není přelepené lepící páskou... jinak prostě auto za 340t vypadá včetně toho otřesného reálu tak, jak na tvé vložené fotce... to je opravdu k pláči. 8-s
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:32
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Záleží na motoru, ale při stejně výkonných bude cena velmi podobná.
2. 12. 2012 22:53
Re: NADÍVANÁ PODÍVANÁ
Na druhou stranu, když už to auto stojí pomalu, jako párek v rohlíku, tak je to skoro fuk :-)
2. 12. 2012 13:50
Zajímavé
Pořád nechápu, když je Škoda takový předražený * a frantíci taková levná kvalita, proč Škoda nemá problém tyto předražená a již i zastaralá auta (viz. OII) prodávat za tyto ceny a v takových počtech a hlavně, být stále více zisková a mít dlouhodobě rostoucí odbyt.

Když přece proti tomu jsou ty levnější a kvalitnější auta z Francie, kde jsou automobilky ztrátové, mají obrovský nadbytek výrobních kapacit a jen hledají, kde co zavřít nebo s kým se spojit, aby přežily. A prodejům tak asi nijak extra nenapomáhají ani tyto nízké ceny, které musí nasazovat už při uvedení aut na trh (viz. aktuální duo PSA).

Stačí se kouknout na prodejní čísla obou diskutovaných aut u nás - Rapid, přesto že je v prodejích sotva pár týdnů, tak se ho prodalo 50% z celkových čísel Fluence za 01-10/12.

Zřejmě je to o tom, že i v této kategorii lidé stále méně hledí jen na cenu a zvažují i jiné zcela subjektivní faktory (líbí - nelíbí, chci - nechci).
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 13:54
Re: Zajímavé
mno tak tomu říkám dokonalý mozkový galimatyáš..... :no: 8-s >:-[]
Perla roku: lidé stále méně hledí jen na cenu... Welcome to Dubai >:D
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:57
Re: Zajímavé
vždyť má pravdu - lidé přestávají kupovat nové vozy, takže stále méně hledí na cenu ;-) >:-[]
2. 12. 2012 14:02
Re: Zajímavé
Ty musíš znát vskutku zajímavé lidi >:D
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:04
Re: Zajímavé
opět a zase jen osobní invektivy... neměj péči o mé známé.
Raději mi odpověz, jak že to je s cenou Rapida vs. Golf VII v ČR >:-[]
2. 12. 2012 16:52
Re: Zajímavé
alebo by mohol odhalit svoju garaz, to je tiez jedna velka neznama od cloveka co sa tu pasuje za znalca aut a dizajnu ;-\
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 17:51
Re: Zajímavé
co má na zdi za plakát je mi jedno. Já hodnotím lidi podle názorů, tedy zde příspěvků. A nutno uznat, že žasnu, jak hluboko do diskusního bahna dokáže GTI svoji dlouhodobě budovanou pověst zašlapat pár desítkami, stovkami příspěvků na úrovni... vlastně naopak bez jakékoliv úrovně 8-s :-! Ale je to jeho vizitka, jeho obraz.
2. 12. 2012 14:18
Re: Zajímavé
A čem je problém? Kdyby lidé hleděli JEN na cenu, tak přece všichni kupují Thalii za 99tKč. To, že se tyhle auta obecně u nás neprodávají v desetitisícových počtech tedy svědčí o tom, že jen o ceně to tedy není ....
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:22
Re: Zajímavé
....mno...mysli si, ve svém úzounkéém zorném záběru, co chceš... >:D >:-[]
2. 12. 2012 14:25
Re: Zajímavé
A nějaký argument by byl, kromě plků, vy pane mysliteli?
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:27
Re: Zajímavé
byl, jen nevím, jestli bys to s tak nízkou informovaností a přehledem ustál.... :*) :-O
2. 12. 2012 21:57
Re: Zajímavé
Na tohle argument od pána neuslyšíš žádnej, jenom se nám tady společně s dalšími exoty rozjel a cítí potřebu se hádat za každou cenu.

Ale pravdu máš, protože to, co píšeš tady už svého času bylo. V celé ČSSR se prodalo ročně tak max. 100 tisíc aut a z toho 80% byly škoda 105 a škoda 120. Ten zbytek tvořila směska tisíců žugulíků, Dacií, Wartburgů, Trabantů a polskejch Fiatů a desítky až stovky aut z Tuzexu.

Paradoxně se v desetitisícových počtech neprodává ani Logan, ani ti různí prckové taky do magické hranice 200 tisíc.
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 22:52
Re: Zajímavé
Já odpověděl..... výše... stejně tak tu odpověď najde i v tomto tvém jednom komentu na konci.... Co se hádek týká...zklidni hormon.
2. 12. 2012 14:27
Re: Zajímavé
:-) O ceně, ovšem, jak vidíme, to je na (některých) vybraných diskusích >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:28
Re: Zajímavé
....cena je vždy před designem....
2. 12. 2012 14:38
Re: Zajímavé
Ona i Thalia není za 99 000,-, ale v akci za 150 000,-.
2. 12. 2012 15:02
Re: Zajímavé
Nauč se číst. Je to cena s úvěrem od Renault Finance za lidový úrok. :-)
2. 12. 2012 15:23
Re: Zajímavé
A? Výchozí cena je 99. Stále je to komplet asi za 127tKč + 14tKč. pojištění. I s lidovým úrokem to vychází lépe, než tvých "akčních" 150.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 13:56
Re: Zajímavé
odpověď hledej v tom, kdo vozy kupuje. Když bys dokázal rozlišit prodeje PO a prodeje FO, tak by ses možná divil. Neznám mnoho firem, které by kupovaly Renault. Ale znám spoustu fyzických osob, které kupují Renault...

Navíc Renault má v Evropě velmi dobrá prodejní čísla. Clio, Mégane, Scénic... vůbec se neprodávají zle. Taková i20, i30 můžou zatím jen závidět...
2. 12. 2012 22:03
Re: Zajímavé
Kecáš blbosti, protože jestli to nevíš, tak Renault je třetí nejrozšířenější fleetová značka v České republice a já na rozdíl od tebe znám řadu firem, co Reanulta jako fleet měly nebo mají.

Problém těch tvejch dobrejch prodejních čísel je ovšem v tom, že Renault je v Evropě ve ztrátě a ekonomicky může těm eurokorejským značkám jenom tiše závidět. ono je prodávat a prodávat, ale protože se tady dneska (obvzlášť) prezentuješ jako slepičí mozek, tak je mi jasné, že tohle je na tebe už moc složité. Naštěstí u Renaultu tohle vědí a podobná nesmyslná prohlášení, jako tady pouštíš ty, by ani nevypustili z huby.....
Avatar - grifith
2. 12. 2012 13:58
Re: Zajímavé
Ano, pokud vezmeš do úvahy pouze republikové prodeje, nezbude než Škodě pogratulovat. To ovšem nemusí hned znamenat neoblomnou kvalitu. Prostě se tomu říká patriotismus a je to vlastně postoj zákazníků v daném státě. Pro rozšíření obzorů aspoň na evropský kontinent doporučuji přečíst toto [odkaz] . Kde je prosím ta Škoda?
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:02
Re: Zajímavé
přesně tak :yes: Ne náhodou se prodalo Clia víc než Pola ...
2. 12. 2012 14:12
Re: Zajímavé
Neumíš "číst" tabulku. Clio je centrálním autem motorizující Francii, Polo je v německu autem třetím v rodině. Je to podobné, jako bys tu křížil třeba zase kvalitu a jásal nad tím, že AUDI A1 má horší čísla než to clio. Nastav si pořádně přepočítací koeficient, vyjdou ti poměřitelná čísla.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:20
Re: Zajímavé
ty máš v hlavě řádný chaos koukám. A1 nekonkuruje Polu/Cliu. Clio a Polo jsou rovnocenní konkurenti... Navíc zatímco prodeje ve Francii a celé jižní Evropě padají dramatickými čísly, tak Clio si zatím čísla udrželo, zatímco Polo hodně ztratilo. Přitom jako první se přestávají prodávat dražší vozy (ne luxusní, těm se v krizi daří)...
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:23
Re: Zajímavé
...to ale seber mentalitu Němců a Francouzů. V tom je zakopaný pes....
A my jsme více germání než galové.... proto i psychologie prodeje a nákupu jsou u nás jaké jsou...
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:27
Re: Zajímavé
Slovani jsou více Germáni než Galové? >:D ;-)
2. 12. 2012 14:37
Re: Zajímavé
Tak co se trhů týče, rozhodně. :-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:44
Re: Zajímavé
:yes: ano, tohle jsem myslel... díky ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:42
Re: Zajímavé
Ne slovani, ale češi.... jsme si hodně podobní....
2. 12. 2012 22:05
Re: Zajímavé
Ty seš Slovan? Kerej? Libereckej nebo bratislavskej?
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:24
Re: Zajímavé
s tou ájedníčkou okopaváš kotníky.... :no:
Avatar - Wikidy
2. 12. 2012 14:21
Re: Zajímavé
dalším problémem je politika... vysvětlím na jednoduchém příkladě. Můj dobrý známý, kterého potkávám pravidelně v pátek večer na šipkovém turnaji, jako obchodní manager dostal budget na své služební vozidlo. Jeho zaměstnavatel dodává jak do škodovky, tak do VW a do spousty jejich subdodavatelů. Takže dostal nařízeno, škoda/VW, výbava elegance/highline, 2.0 TDi + DSG... jake auto si koupi, bylo na něm. Ale takovým způsobem si konzern zajišťuje prodeje do firemních fleetů. Spousta firem by přešla k jiným značkám, ale aby udržely obchody, nemůžou. Na druho stranu to dělají všichni, druhý známý pracuje jako veducí v autosalonu KIA a na jednání nemůže přijet v ničem jiném, než v Kii, kdyby dorazil v soukromém passatu, letěl by na hodinu....
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:25
Re: Zajímavé
...nejen koncert... Ono Německo je jeden velký koncern. A dělají to správně.
2. 12. 2012 15:10
Re: Zajímavé
A co brání francouzským výrobcům uplatňovat obdobné postupy?
2. 12. 2012 14:44
Re: Zajímavé
A nenapadlo tě náhodou, že je ta Škodovka třeba levnější než ten Renault a proto se třeba i prodává. Nebo si snad myslíš, že se auta prodávají jen v ČR. A chtít po tobě trošku popřemýšlet o tom, které trhy se nejvíc propadají a které značky tam jsou silné, by bylo asi moc odvážné. V každém případě zkus příště trošku popřemýšlet, než zase přijdeš s nějakou odhalující teorií.
2. 12. 2012 15:09
Re: Zajímavé
Upřímně, obě značky jsou mi šum a fuk. Základní otázka zní, proč Škoda nemá problém s odbytem ani někde vyššími cenami, je zisková a jede, a to 2 klíčové modely jsou dnes již "stará" Octavia a nepříliš povedná Fabia.

To, že frantíci nejsou svoje auta mimo domoský trh prodat a nutí je to jít brutálně pod ceny, je fakt. Viz. např. tato tabulka.

[odkaz]

Nejlepší je P207 na 58. a C4 na 74. místě. Pročpak nejsou schopni prodávat auta celosvětově, jako WV, Toyota, Ford a jiní? A Renault tam mimo Clia/Thalie zachaňuje lowendová Dacia.
2. 12. 2012 15:19
Re: Zajímavé
O čem to tady meleš. Renault má v Evropě celkem stabilně 2 modely v TOP10 a to neprodává za tak nízké ceny jako Škodovka Octávku nebo Fabii. Už konečně pochop, že pár kusů prodaných v ČR k argumentaci nestačí. A pokud jde o celosvětové prodeje - Aliance Renault-Nissan má skoro stejné prodeje jako koncern VW.
2. 12. 2012 15:33
Re: Zajímavé
[odkaz]

Nevím, co furt řešíš. Jedná se o celosvětovou tabulku, kde francouzi těžce propadají. Ptám se - proč? Když podle téhle diskuze jde super poměr cena / výkon.
2. 12. 2012 15:49
Re: Zajímavé
Já nevím, co na tom nechápeš. Renault a Nissan prodají stejně jako koncern VW a mají trhy jen jinak rozdělené. A jasné, že když Renault není v Číně nebo USA, tak nemůže být ve světové TOP10. A i tak to není zase tak špatné. A než začneš psát o lowendových modelech, tak se podívej, co se po světě prodává pod názvy jiných značek.
28 Renault Clio/Symbol/Thalia
30 Renault/Dacia Logan
55 Renault/Dacia Duster
63 Renault/Dacia Sandero
71 Renault Megane
104 Renault Kangoo
Navíc se začne prodávat nové duo Logan/Sandero a u Dusteru čekej za listopad hodně velký skok. Pak začne Renault vyrábět v Číně a to už bude na jinou diskusi.
Škodovka má v TOP100 jen Octávku na 40. místě. Mimo stovku je ještě Fabie, která má stejné prodeje jako Scénic.
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 15:31
Re: Zajímavé
a to je slušný výsledek, že klíčový model je stará oktáva a nepříliš povedená Fabia? ...to je spíš smutné....
2. 12. 2012 15:42
Re: Zajímavé
Smutné je to, že frantíkům ani dumpingové ceny u novinek jaksi v prodejích nepomáhají ....

A zatímco Škoda třeba teď diskutuje s odbořáři, jestli by byli tak hodní a přišli mezi svátky do práce, tak ve Francii jen oddalují uzavření nadbytečných kapacit ....

[odkaz]
2. 12. 2012 16:02
Re: Zajímavé
Nediv se, když třeba v Rusku je Octávka levnější než ten Fluence za 230 000,-. A nejen v Rusku.
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 16:57
Re: Zajímavé
To jsou ale zoufalci, když takový křáp chtějí prodávat za cenu vyšší, než u techniky by VW >:-[]
2. 12. 2012 22:16
Re: Zajímavé
Kecáš tady kraviny, Oktávie stojí v Rusku ceníkově od 684 (1,6) do 876 tis. rublů (1,8 TSI) mimo RS a Fluence stojí od 609 tisíc (taky 1,6) do 829 tisíc (ovšem s dvoulitrovým motorem)...

A nakonec, co tím chceš říct?
2. 12. 2012 19:14
Re: Zajímavé
Možná by bylo dobré si uvědomit že ty auta byly stavěny s důrazem na to aby se dala nasadit ta nízká cena a ne že jsou nuceny nasazovat tak nízkou cenu. Rapid byl stavěný s tímtež záměrem jen se to koncernu nepodařilo uhlídat a Češi tam vnutili škrabku na led. Tím pádem se to musí prodávat dráž a koncern znovu oznamuje že tam kde je Renault úspěšný s Dacii nic nemá a musí tam něco postavit, takže na volks wagen od koncernu VolksWagen si musím počkat. ;-)
2. 12. 2012 14:25
KLASICKÝ SOUHRN
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Ostatně silniční pravdy zaznívají na diskusích výhradně přes víkend. Nájezd internátových expertů k domácím kompům je prostě znát. Dovolil bych si tedy diskusní garážovou brilanci shrnout do přehledné a lehce zapamatovatelné myšlénky:

Snížením ceny se z Fluence stal v podstatě nejlepší vůz planety.

Díky za osvětu, člověk potřebuje čas od času aktuálně nakopnout, aby znal tu správnou garážovou míru.

P.S. Mokrý hadry se fasujou zhned vedle vrátnice vpravo. Aplikuj dvojitou vrstvu a nezapomeň na ledovou vodu. Po zahřátí dávku dvakrát zopakuj. EKG se měří od půl páté v prvním patře. Čípky má vrchní sestra v dostatečném množství...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:26
Re: KLASICKÝ SOUHRN
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Mokrý hadry se fasujou zhned vedle vrátnice vpravo. Aplikuj dvojitou vrstvu a nezapomeň na ledovou vodu. Po zahřátí dávku dvakrát zopakuj. EKG se měří od půl páté v prvním patře. Čípky má vrchní sestra v dostatečném množství...
:yes:
to nějak znáš moc dobře, padre..... a .... pomohlo? >:D ;-)
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:29
Re: KLASICKÝ SOUHRN
Ne, nedozvěděli. Stále jsme se nedozvěděli, jak to je s cenou Rapida vs. Golf VII v ČR :-! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 14:43
Re: KLASICKÝ SOUHRN
Ber to tak, že v tom množstí může něco uniknout oku střelce .... ;-)
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 17:54
Re: KLASICKÝ SOUHRN
aspoň vím, jakým příspěvkem zastavit jeho bláboly >:-[]
Avatar - grifith
2. 12. 2012 15:34
Re: KLASICKÝ SOUHRN
Zase mimo míso, Když k tématu nemáš co napsat za ódu, tak sem raději nepiš. Přeci jsi nečekal, že tu někdo začne chválit koncernovej předraženej pekáč? A kde je přesně psána informace o nejlepším voze planety? To zde padlo? Já myslím, že si zde zase vytváříš vlastní diskuzi pro hádání se s Tebou.
Jinak je dobře že už aspoň přibližně víme, kde je tvé pracoviště. Tak věrohodný popis dokáže zplodit pouze zaměstnanec ..... no a nebo pacient ;-)
5. 12. 2012 12:12
Re: KLASICKÝ SOUHRN
GTI, býval jsi tady pojem a pro některé dokonce modla, apoštol a já nevím co všechno superlativního. Ale buď máš nějaké závažné problémy, které nemají s tímto webem nic společnýho. No a nebo ti přeskočil řetěz...nadobro. Minimálně v této diskuzi si za úplnýho vola a si k smíchu. Jediný, kdo je na stejné straně břehu, je kompletně zmagořelý duchovní mrzák, co má přezdívku stejnou, jako první 3 písmena té mé.

Máš to zapotřebí? Na nic jinýho v mým příspěvku raději ani nereaguj... znáš se ;)
Avatar - Emel
2. 12. 2012 14:37
Vládce lowendu
Renault tvrdí muziku dost nekompromisně. V druhém stupni výbavy by to bylo uspokojivé auto... až na pětistupňovou převodovku se mi zvolenými prvky výbavy trefuje do vkusu (snad bych oželel dešťový a světelný senzor výměnou za vyhřívané sedačky). Ale příplatek 55.000 za 1.5dCi je asi v dané třídě těžko obhajitelný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 14:43
Klasický souhrn (s rozumem v hrsti)
...kecy vynechávám...

Snížením ceny se z Fluence stala v podstatě nejlepší nabídka v ohledu cena/výbava pro český trh.

Renault - simply the best ;-) :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
2. 12. 2012 15:13
Re: Klasický souhrn (s rozumem v hrsti)
Rendlík - simply the best heap! Rulez! >:-[]
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 17:07
Re: Klasický souhrn (s rozumem v hrsti)
tvoje postoje nejde obhájit bez jointa >:-[] 8-s
2. 12. 2012 15:36
Facelift?
Ešte stále sa predáva Fluence so starou tvárou? Kedy bude ohlásený facelift? Vážne ho budeme mať až po Turkoch niekedy v polovici budúceho roka?
Inak minule som bol v predajni Renaultu, bol tam vystavený Fluence, tiež so starým predkom, ale kupodivu v prístrojovke bol osadený digi rýchlomer ako v Mégane... Potom tomu už vôbec nerozumiem...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - grifith
2. 12. 2012 15:44
Re: Facelift?
Ano, Fluence se stále prodává v předfaceliftové verzi. Ten s novou maskou se začne prodávat až v druhém kvartále příštího roku. Pokud jsi seděl ve verzi výbavy TechnoFeel, pak je to možné, ty už měly digi verzi rychloměru jako MIII a nejinak tomu bude i u faceliftovaného modelu.
Avatar - Ronault.
2. 12. 2012 16:15
Fluence vs Rapid
Ti, co oba auta vyzkoušeli, najeli nějaký ten kilometr, důkladně si prohlídli hlavně interiér, ti vědí, kde se více šetřilo, které auto je podstatně "kRAválnější", tvRdší atd.

Ten zbytek bude bezhlavě šoupat srovnávací fotky Daewoo Tacuma s Fluencem, hádat se, dělat závěry.

Shrnuto, ti, co nepotřebují nutně liftback, ocení nezničitelné 1,6 16V a 2,0 16V, úsporné, kultivované 1,5 dCi a teď i zajímavou cenu, ti ostatní se budou muset spokojit s pochybnými řetízky a interiérem osekané Fabie.... ;-)

Nic více v tom dnes již není.
Rozbalit vlákno
14
2. 12. 2012 16:31
Re: Fluence vs Rapid
Za danou cenu lepší auto nekoupíš.

Ale i Fluence má své ...viz kufr a vzpěry, když jsem se tam koukl, tak tam byla jakási bílá hmota podobná induloně....mít tam věci a zavřít, tak mám špinavé kufry.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 16:39
Re: Fluence vs Rapid
Přesně tak, za danou cenu jde o jeden z nejlepších modelů.
Ale zcela určitě nejde o bezchybné auto, například ty vzpěry v kufru mají k ideálu daleko. Celkově ovšem jde o opravdu povedené auto, bez výraznějších chyb.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 17:05
Re: Fluence vs Rapid
Rapid je ve své podstatě UŽITKOVÝ vůz - zcela jednoznačně totiž upřednostňuje náklad před obsahem kabiny. Fluence je svým pojetím opravdová limuzína. Na bagáž se myslelo až v poslední řadě :-! ;-)
2. 12. 2012 18:47
Re: Fluence vs Rapid
Plusy Rapidu vidím dva: liftback a český původ (= dobrá dostupnnost a nízká cenu dílů a servisu).
Minusem je nabídka benzínových motorů, u dieselů to vidím na remízu (1.6 TDI sice není tak kultivovaný, ale 1.5 dCi patří mezi diesely, co moc nevydrží). A samozřejmě vysoká cena.
2. 12. 2012 18:50
Re: Fluence vs Rapid
On ten 1.5 dCi je už trochu jiný než ten z roku 2003. :-)
2. 12. 2012 19:46
Re: Fluence vs Rapid
To vím. Ale i kdyby od té doby odstranili polovinu jeho chyb, tak pořád patří mezi ty horší diesely.
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:36
Re: Fluence vs Rapid
Totální hovadina, asi jako tvrzrní, že škodovka má výhodu v levných českých dílech.
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:35
Re: Fluence vs Rapid
Já teď jel v Meganu 1,5 dCi sloužícím jako auto na rozvor pizzy právě z toho roku, najeto přes 300t km bez větších investic. Kamarád měl služebáka s kterým jezdil jako prase, doslova, najeto 360t, teď má Megana III a zatím bez problémů už přes 100t km.
2. 12. 2012 19:49
Re: Fluence vs Rapid
A to je důvod proč lidi kupuji české auta. Mýtus levných českých dílu . >:D
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
2. 12. 2012 20:43
Re: Fluence vs Rapid
To možná je, jenže to srovnání není fér... 1.6dCi je horká novinka a možná nejlepší motor své kategorie, za kterou si Renault také nechá pořádně zaplatit.
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:37
Re: Fluence vs Rapid
Nad šest se nemáš ani při prasení šanci dostat. Místní nadávač na Megana jezdí v kombajnu za 4,9, viz MACZ
4. 12. 2012 10:06
Re: Fluence vs Rapid
:yes: Přesně tak, když přesedneš z "auta" do Fluencu, nemáš problém, když do Rapidu proběhne Ti hlavou: "To si dělají prd*l" !
2. 12. 2012 16:41
redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
GTI tu nalinkoval test Rapidu 1,2 MPI:

[odkaz]

a já si teprve dneska všiml, že interiér k článku nepatří k testovanému auto. Pro jistotu se ptám lze nakonfigurovat Rapid 1,2 MPI v nejvyšší výbavě (Elegance) včetně béžového stone interiéru? Má někdo zkušenost? Konfigurátor škoda auto toto neumožňuje.

Může se k tomu vyjádřit i redakce tedy proč dávají jiný interiér než testované auto, když evidentně interiér 1,2 MPI měli k dispozici? viz foto p.Vaverky?

[odkaz]

(chybí mlhovky)

[odkaz]

Vaverka pravděpodobně v 1,2 MPI.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 17:58
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
tak např. AutoTip (nebo SM?) zvládl napsat srovnávací test, který vyhrál Rapid 1.2 MPI v době, kdy ani nebyla známa cena, ani nebyl ve výrobě a novináři jej ještě neměli k dispozici... Ale Rapid nabídl NEJKOMPLEXNĚJŠÍ řešení >:D >:D >:D >:-[]

Chceš-li objektivní test, jdi rovnou jinam... Tady to jde silně z kopce.
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 19:58
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
ne neměli. Tou dobou ještě nebyly 1.2 MPI k dispozici. Myšleno tou dobou, kdy proběhl ten zmíněný srovnávací test bulvárními plátky :-!
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 20:30
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
neměli, ani jej nemohli nafotit. Testované vozy měly 6kvalt... což MPI nemá!
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2012 21:08
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
No na té fotce v úvodu je fakt 5kvalt, takže to může být ještě 1.2 TSI 63kW. Ale jestli je to 1.2 MPI v Elegance, tak je to k popukání, protože tato verze se v ČR vůbec nenabízí a auto.cz fotilo plnou palbu....aniž by toto zmínili. Super novinařina. >:D

edited
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2012 21:30
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
ehm? nechápu. Tu nejde o škoda auto, tam je to jasné, i když se to tu neprodává - fotky auta v nejlepší výbavě vypadají vždy lépe. Tohle je o novinařině, kdy zveřejní fotky plné palby aniž by napsali, že se tu neprodává a z auta kde Vaverka sedí - vínová, bez mlhovek a dalších věcí - ani fotka z interiéru. Já se jenom ptám proč? proč jít tak průhledně na ruku škoda auto, proč nezmínit, že dává novinářům model, který ani nebude v ČR prodávat?.....nechci spekulovat, ale odpověď se jaksi nabízí velmi sama.... :-|
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 23:23
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
tak tímto názorem ses dokonale potopil. Dělají to všichni tak proč ne Škoda 8-s >:-[] :no: ?

Tak zaprvé - všichni kradou, tak co je špatného na tom, že krade taky... že (příklad tvého uvažování)? A za druhé - tady přeci vůbec nejde o Škodu, ale o to, že objektivní a profesionální novinář tohle MUSÍ zohlednit a napsat, že vozy neodpovídají specifikaci pro český trh!
Za třetí - JÁ psal o srovnávacím testu, který proběhl tištěnými plátky. Tehdy 1.2 MPI nebyla, na VŠECH fotografiích byl 6kvalt.
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2012 21:32
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
petrumr četl jsi ten test? Ten test je na 1.2 MPI jenom (!) ani slovo v článku není, že se "testovalo více", ani slovo k fotkám, že jsou i jiné motorizace a výbavy (na té červené tdi jde vidět). O to jde.
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 22:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2012 22:01
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
A nemyslis, ze to nafotili v bezove jenom proto, ze kousky s cernym interierem uz meli v testu dvakrat?
2. 12. 2012 19:48
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
SM... predloni jsem demonstrativne zacal pouzivat jejich vytisky, ktere jsem po dome nasel, pri zatopu v krbu.

A sam se divim, jak dlouho jsem jim tu jejich "nezaujatost" toleroval... 8-s

Asi z nostalgie... vzdyt SM cetl uz muj deda...

Nastesti jsou tu i jina periodika :-) troufam si rict, ze mene zaujata, nebo spis zajata? :-)
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2012 20:17
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
Mam otevreny krb :-) tak proc ne :-)
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 12. 2012 06:16
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
Obavam se ze ne... jen aby nedorazil Bursík ;-)
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:38
Re: redakce určitě čte včetně pana Vaverky...
>:D :yes:
2. 12. 2012 17:09
za ty prachy dobrý
Tak pěkné autíčko to je to se musí nechat. Ale jinak mě to neoslovilo. Já jsem vždy jezdil v německých autech a k tomu mají pořád francouzi daleko. Ale jinak si myslím, že za ty prachy se tomu rozhodně nedá ani fň vytknout a nejsou to vyhozené prachy. Ale z čeho mám dost, že je ta fotka interieu, poměrně hodně kvalitní zpracování přístrojovky, šalt páky, elegantní tapec a do toho ta naprosto nechutná trubka od šoupání sedadel dopředu dozadu. To nemá chybu!!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
2. 12. 2012 17:21
Re: za ty prachy dobrý
No vidíš to a ony v dnešní době jsou i auta, kde dokonce můžeš vidět i celé pojezdy sedaček :-) Každopádně jako vadu interiéru bych toto neviděl, pokud není na elektrické ovládání, pak je toto jeden z běžných způsobů podélného nastavování sedačky ;-)
6. 12. 2012 13:02
Re: za ty prachy dobrý
To je jasný to vím a máš recht, ale musela ta tyč být tak dlouhá?
5. 12. 2012 12:23
Re: za ty prachy dobrý
>:D Prosím tě, napiš mi JEDINOU věc, ve které má německý mainstream náskok nad francouzským. Děkuji.
6. 12. 2012 13:01
Re: za ty prachy dobrý
a proč bych Ti to psal? Já vyjadřuji svůj osobní názor, auto je to pěkné, já osobně bych si ho nekoupil, ale jinak na něj opravdu negace nepěji. To, že se Ti to nelíbí je pouze Tvůj problém:-)
2. 12. 2012 20:11
Diskuzní výprodej
To je teda diskuze, ono snad stačí zlevnit auto na takovou úroveň, aby se tady místním jinochům dalo přičichnout k nový káře a najednou to v diskuzi začne vypadat jako ve frontě při výprodejové akci. 8-s :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 20:33
Re: Diskuzní výprodej
tak si počkej co tu bude až na tuhle cenu spadne Rapid >:-[]
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:41
Re: Diskuzní výprodej
My zase víme, že chybu udělal tvůj tatínek, nevzal si gumu. 8-s
Avatar - Ronault.
3. 12. 2012 21:40
Re: Diskuzní výprodej
Vidíš, tys tu k tomu trapnému panoptiku chyběl, chyť se za tlapičku s GTI, Adou a NP a můžete spolu radostně do světa.
2. 12. 2012 20:49
Mám 1.6 ku rok starou flu
a dnes bych bral dvou litra. Předělávka na lpg , dostatečný výkon, šestikvalt a totálně spolehlivý a jednoduchý motor. Byl bych moc spokojený. Bravo Renault :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 21:48
Re: Mám 1.6 ku rok starou flu
Fluence nemá motor vhodný k použití E85, to si pleteš s motorem v Laguně
Avatar - petrumr
2. 12. 2012 21:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 12. 2012 22:07
Re: Mám 1.6 ku rok starou flu
Opravdu tomu tak je :-)
2. 12. 2012 22:08
Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Ceny Peugeotu 301/Citroenu Ulysee byli pro oddělení Škody Auto, která má na starosti český trh, jistě velmi nemilé překvapení. Ovšem snížení ceny předfaceliftovaného Fluence na 234 900 Kč (se čtyřválcem 1.6 16V/80 kW a velmi dobrou výbavou!) je další drtivý úder zasazený pokusu Škody Auto nabízet low-endový model za mainstreamové ceny. Již nyní je ale zřejmé, že Škodovka hrubě podcenila inteligenci českých zákazníků - podle dealerů jsou totiž dosavadní objednávky na Rapid hluboko za očekáváním výrobce, ba přímo žalostné - to co se prozatím prodalo jsou většinou "povinné" odběry prodejců + pár aut nakoupených fanatickými příznivci značky.
A je moc zajímavé sledovat, jak koncernový profesionální vymívač mozků GTI propadá stále větší panice :-) a pseudoargumentační křeči, čímž se stává ještě zábavnější >:-[] Jediný argument, který zbývá už je jen vnější design (a páté dveře). Jen tak dál :yes:
P.S. Proti Rapidu jako takovému nic zásadního nemám, je to vcelku elegantní a praktický low-end, jen tomu musí výrobce přizpůsobit taky cenu. Až bude ceník Rapidu (verze 1.2 HTP, pardon MPI) začínat alespoň na 249 900 Kč, začnu o něm uvažovat :yes: Verze 1,2 TSI/77 kW s kompletní výbavou za 300 000 Kč je maximum, co by u tohoto auta bylo ještě snesitelné.
Rozbalit vlákno
15
2. 12. 2012 22:23
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Bože, to je zase blábol, proč už i k tak neviným článkům, jako je Fluence se slétává taková horda * a blábolí tady o škodovkách?

Prostě se smiř s tím, že jsi nula s holou zadelí a na auto nemáš a za pět pade ti neprodají toho Rapida ani kdyby byl v angličáku. Tak tady přestaň kňourat, nauč se něco pořádnýho, čím si vyděláš slušnější prachy a možná i ty si budeš moct koupit svého Rapida......
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:00
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Pane jo, ty jsi tvrďák >:D >:D >:D >:D jestli sis, King Kongu nevšiml, tak to tahání rapidu do všeho tu zatáhla redakce... posléze někteří diskutující a hlavně...ono to není od věci, protože se jedná o auta podobně zaměřená. A v tom případě to srovnání je na místě. Dneska jsi, jak jsem si přečetl výše, takový diskuzní Vlado Mečiar >:D >:D :no: tvrďáku.... >:-[] 8-s ;-)
Avatar - Ada je zase tady
3. 12. 2012 10:35
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Čím víc smajlíků, tím víc puberta...
2. 12. 2012 23:48
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Děkuji, Rapida za současné ceny si nekoupím, jelikož nejsem automobilový idiot (na rozdíl od někoho...) >:D A myslím, že je nás tady víc :-!
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 23:52
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
sorry, ale tohle je opravdu ubohé :no: jestli posuzuješ lidi podle toho, kolik nahrabou, pak ti gratuluji k naprosté duševní prázdnotě 8-s

Až se ve svým kočkolapu omotáš kolem sloupu veřejného osvětlení a přijede parta s hydraulickými udělátky, až tě bude záchranář brát na vyhlídkový let, až ti zdravotní sestra bude utírat zadek, tak si vzpomeň... TO jsou ty nuly, co neuměj vydělat slušnější prachy 8-s :no: Tak jim to nezapomeň říct. Že raděj měli jít do bysnysu a že jsou nuly.
Avatar - Katikakus
3. 12. 2012 07:19
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Projevil jsi se jako naprosty idi0t, stejne jako Ada a GTI kousek nad tebou. Tlupa ubozaku poplacavajicich se vzajemne po ramenou.

Redakce, znovu apeluji na moznost hodnoceni prispevku!
Avatar - Ada je zase tady
3. 12. 2012 10:25
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Měl by sis omývat přirození vlažnou vodou ;-)
Avatar - Katikakus
3. 12. 2012 10:38
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Hledas partaka? To jsi na spatne adrese. Omyvej si to svoje i nadale sam, nebo si rekni Beranovi ci GTI... :-!
2. 12. 2012 22:25
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Možná by sis měl projet Logana, 301/C-Elysée a Rapida. Tahle čtyři auta si posléze zatřiď tam kam patří v rozpětí dané jakostní třídy, a až teprve pak se vyjadřuj k tomu, jestli je cena Loganu či Rapida příměřená nebo nepřiměřená. Evidentně jsi ani jedno auto nejel, jen tu plácáš pubertou o zeď svých nářků.

A... možná by ti mohlo částečné světlo vnést do hlavy toto: [odkaz] [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2012 23:26
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
vypustil jsi fluence a doplnil logana.... jen překlep?
z této čtveřice by byl na prvním místě ve všem Fluence.... oproti Rapidu je po všech stránkách. Pokud máš oči na správném místě, ruce a rozum, tak musíš, ano musíš uznat, že interier Rapidu je opravdu mizerie. Fluence proti rapidu paráda. 301 a C-E ...rapid vypadá moderněji - ale jen zvenku... uvnitř si tito tři budou dělit druhé místo.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2012 23:45
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Rapida jsem projel, Golfa VII taktéž. Rapida zařadil a... Rapid v ČR JE NEHORÁZNĚ PŘEDRAŽENÝ >:-[]
2. 12. 2012 23:54
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Já přece vůbec netvrdím, že 301/Elysee jezdí stejně dobře jako Rapid. Já jen tvrdím, že současná cena Renaultu Fluence je na takto elegantní, svižné, prostorné a vybavené auto fantastická. A že jestliže chce Škoda Auto začít Rapid na českém trhu pořádně prodávat, bude jej muset chtě nechtě pořádně zlevnit. Toť vše :-) Přeji ti GTI dobrou noc, i když teď asi míváš zlé sny >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
3. 12. 2012 10:31
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Není rozhodující, jaká je cena za rendlíka, kterého si stejně nikdo, kdo to má v hlavě srovnané, nekoupí, poněvadž by byl před ostatními za loosera. Snížením ceny Rendlík jen prodělá a prodej nezvýší.

Důležité totiž je, že lidé si nejraději koupí Rapida 1,6TDI, protože to je pro ně optimálně použitelné auto. A proto prodejci ze Škody Auto nastavili cenu tak, jak nastavili. A nastavili ji správně. Je jim totiž dobře známo, že inteligentní zákaznici dobře ví, že koupit rendlíka jsou vyhozené peníze. :-!
3. 12. 2012 22:50
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Tak uvidíme kolik bude kolem chrochtat těch "Rapídků"... Spíš to vidim že kupující si nebudou ochotní připlatit ani 10 tisíc za čtyři válce, stejně jako u Fóbií, ze který mimochodem "Rapid" částečně vychází... To to dopadlo, z nejrychlejší vyráběný Škodovky se stala suveréně nejpomalejší...
5. 12. 2012 12:42
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Ano Ado, lidé stejně blbí, jak ty, si rádi koupí Rapida 1,6 TDI. Možná sem naivní, ale pevně doufám, že takových duševních mrzáků, jako seš ty, tu po naši vlasti neběhá zrovna moc...
2. 12. 2012 22:57
Nádhera
Já bych spoíš počkal na facelift, první generace vypadá jak Hitler v nejlepších letech.JInák nádherné auto, skvělá výbava a jelikož vlastním renault tak se nebojím kvality.A GTI a Ada mi může políbit rozpálený výfuk, ať si z toho něco odnesou.
Rozbalit vlákno
1
5. 12. 2012 12:45
Re: Nádhera
GTImu přeskočil řetěz a Ada se nadobrobro zbláznil po tom, co mu za jeho auto na vrakáči nabídli 10 tis >:D