Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2015: Kia pátá, Audi v top deset

Říjnové statistiky ukázaly mnohé změny v pořadí nejprodávanějších značek na českém trhu. Čtyři nejvyšší posty se ale nezměnily.
Zpět na článek
5. 11. 2015 10:39
5. 11. 2015 10:48
5. 11. 2015 10:57
5. 11. 2015 11:27
5. 11. 2015 11:38
5. 11. 2015 11:22
5. 11. 2015 10:47
5. 11. 2015 11:51
5. 11. 2015 12:00
5. 11. 2015 21:18
5. 11. 2015 22:10
6. 11. 2015 17:52
6. 11. 2015 18:23
6. 11. 2015 20:57
5. 11. 2015 12:46
5. 11. 2015 12:09
5. 11. 2015 21:39
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 08:56
najzaujimavejsia
je stejne tabulka sukromnych predajov :yes:

H/K ... ale aj dacia ... klobuk dole :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
5. 11. 2015 09:17
Re: najzaujimavejsia
Klobuk dole? To je něco jako gatě dole? Hyundai s Dacií mají svorně -20% zatímco ostatní mají +20% a ty boucháš šáňo?
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 09:21
Re: najzaujimavejsia
tych tabuliek je tam viac... mozno sa nepozerame obaja na tie iste.... nevadi... ;-)
Avatar - Emel
5. 11. 2015 09:27
Re: najzaujimavejsia
Podstatnější jsou sice prodeje za celý rok, ale 1-9 už se tu řešilo... aktuálně jsou na pořadu dne prodeje za říjen.

Prodeje soukromníkům nebo třeba včelařům, to je jen taková kuriozitka k dokreslení obrázku.
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 09:32
Re: najzaujimavejsia
no hlavne z hladiska celorocnych predajov 1-10 je to tiez zaujimave to je pravda.....

ono vobec mna prekvapuje ako ten vas trh rastie.... aby zase na dalsi rok neboli prudke poklesy ... to tempo je z dlhodobeho hladiska podla mna neudrzatelne..... pride mi ten prudky narast az "nezdravy" alebo ako to nazvat spravne.... uvidime uz dalsi rok.... vecne donekonecna rast nebude nikto ... to ani my ani cina nikto .... otazne je aj to ci su tieto statistiky nejako skreslene ( reexporty a podobne ) ...
Avatar - woody-alien
5. 11. 2015 10:22
Re: najzaujimavejsia
Zase se tváříš, jako by prodej firmám (nebo třeba jen živnostníkům) byla charakterová vada. Buď si jist, že třeba u Suzuki by prodejem celýho vlaku Jimníků např. ČEZu nebo vodárnám nepohrdli. ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 10:39
Re: najzaujimavejsia
ale niektore znacky to ozaj s tym zameranim le na len na firmy uz prehanaju....

skoda bola kedysi vazne moc oblubena aj v rodinach.... dnes? zije len z firiem... bezny zakaznik uz radsej kupi korejca alebo japonca ( byvam v meste a mam oci )... je otazne ci je to fakt smutne alebo naopak ci tento "pokrok" skody ze to dotiahla az k firmenym hrkalkam oslavovat ;-)
5. 11. 2015 10:44
Re: najzaujimavejsia
Je to tak, naše firma nic jinýho nekoupí, i kdyby konkurence stála půlku. Mozek se tam zastavil před 30 lety. Argument? Cizí vůz, je luxusní vůz a to by zákazník nerad viděl.
5. 11. 2015 21:00
Re: najzaujimavejsia
Je videt, ze v te vasi firme delas asi vratneho, protoze vubec nemas poneti o duvodech. Skodovka je nejprodavanejsi znackou jak u firem tak u rodnych cisel. Firmy jsou hlavnim meritkem vyhodnosti nakupu te ktere znacky. Na rozdil od vetsiny rodnych cisel ve svych vypoctech zohlednuji nejen porizovaci cenu, ale i zustatkovou hodnotu po par letech, servisni naklady, spolehlivost a zaklinadlo dnesni doby, TCO. Soukrome osoby jednaji emocionalne a jsou ochotni utratit vic penez za v konecnem dusledku drazsi treba Hjundaj, protoze si to bud neumi spocitat a nebo ho proste chteji a je jim jedno co to ve finale stoji...
Za uspechem skodovkyve firemni klientele stoji jen a jen jeji vyhodnost, ktera v konecnem dusledku dokaze v celkovych nakladech porazit auta, ktera jsou v porizovaci cene i o desitky procent levnejsi.
5. 11. 2015 21:11
Re: najzaujimavejsia
Je vidět,že nevíš o čem vůbec píšeš.Malé firmy a OSVČ nakupují podle nákladů co možná nejvýhodněji,však také mají hodně různorodý vozový park.
Čím větší firma tak náklady na auto tak nějak moc nepočíá.Proto je také u mnoha firem dané referentské Fabie,Střední management Octavia,vyšší už mohou Superb,či jiné koncernové auto.Další úrověň už může být BMW a třeba náš majitel má samořejmě kromě jiného S-klasse,Teslu..., ale samozřejmě to nedopřeje podřízeným,pouze na půjčení.
5. 11. 2015 21:30
Re: najzaujimavejsia
>:D ted jsi prave rozesmal vsechny sefy nakupu. Kolik jsi takovych vyberovych rizeni delal? >:D Jasne, takova Telefonica O2 vubec neresi vysi mesicni splatky operaku na svych mnoho set skodovek, stejne tak Skanska, Coca Cola, Metrostav... Tvoje slova rozhodne potvrdi i leasingovky jako Arval, LeasePlan, ze velke firmy netlaci na cenu >:D Sorry, neber to osobne, ale tohle je fakt vyplod choreho mozku ;-)
6. 11. 2015 17:53
Re: najzaujimavejsia
Ano u koncernu není problém fleetové slevy 25-30%.
Dá se říci,že to je základ.
Jinak velké firmy mění auta co 3 roky bez ohledu na kilometrový proběh,takže buďto to jsou křápy,nebo je nezajímá nějaké šetření na autě.
Naopak běžný drobný soukromník,když auto dobře slouží,tak ho používá více let,protože tím výrazně snížíš náklady.
Avatar - Emel
5. 11. 2015 11:14
Re: najzaujimavejsia
Tohle už jsme diskutovali mockrát. Kdo má trošku slušný job nebo vlastní firmu, koupí si auto velmi často na firmu, protože je to prostě výhodnější... a pak v tom normálně vozí rodinu.

PS: i tak je Škoda "v rodinách" nejoblíbenější... "běžný zákazník" holt jen koupí Rapida nebo Fabii místo Octavie
5. 11. 2015 10:00
Managment Citroenu
Citroen i Peugeot by se měl probrat a začít dělat auta, co lidi chtějí. Žádné středně velké SUV na trhu. Aircross je rarita, přitom ASX se prodává dobře, všechny malá auta stará, nevýrazná, 208 nemastná neslaná i v rámci Evropy, střední třída průměr, jediné pozitivum vidím v MPV, bohužel tato kategorie již není tak populární a do toho podivné financování.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 10:04
Re: Managment Citroenu
suhlas ... pisem to dookola pri tychto mesacnych predajoch... taktike PSA proste nerozumiem kam smeruju a co chcu dosiahnut.... ale ono je horsie asi to ze to nevedia ani oni sami v PSA.... smutne... pritom vozy od PSA boli kedysi v rebricku medzi najlepsimi nielen u vas ale aj u nas ... a celkom som ich kedysi aj mal rad ... zvlast peugeoty..... na uspech 206tky u nas si pamatam.. aj u nas to bol trhak... alebo 406tky boli moc oblubene ... u citroenu frcalo vajicko prva C3ka ale aj xsary mali v minulosti slusne predaje ...to boli bestsellery svojich segmentov v europe aj u nas.. a dnes? predaje C3 na bode mrazu.... C4 tiez slabota mizeria.... C5 doslova pred zanikom... a uprimne ani 208 uz nie je to co byvalo.... 207 aj 206 boli vacsie esa svojej triedy svojho casu

PSA chyba jednoznacne nejake poriadne SUV ... aicross nema sancu... to chce vlastne dostojne SUV ... rovnako im chyba nejake normalne auto ktore sa bude predavat... to znamena komplet nova generacia modelov C3,C4,C5... plus nejake varianty kombiky a tak... ved C4 vobec nema kombik... pritom kedysi xsary break boli .. ak nezmenia filozofiu a nezacnu konecne robit auta ktore sa predavaju tak to s nimi do buducna nevidim dobre.... renault sa uz poucil... v PSA ale akosi nadalej sa tvaria ze je vsetko v pohode... zvlastna taktika .. ktora v konecnom dosledku len nahrava konkurencii
5. 11. 2015 10:41
Re: Managment Citroenu
Upřímně já si C4 kombík nedokážu představit, stačí 308 sw, Cactus i 2008 se jim povedly, 3008 by se dala charakterizovat jako crossover, myslím, že podobnou cestu by mohl razit Opel se svou Zafirou, ale hlavní problém PSA bych viděl, jak říkáš, hlavně v malých autech a SUV. Nižší střední a střední je ok v jejich podání, užitkáče a MPV taky, nicméně taky spatřuji chybu v motorizacích. U Citroenu si totiž člověk nemůže koupit 4 válec benzín za nízkou sumu (nepočítám-li 1.6VTi, což je spíše okrajová záležitost). Buď nabízejí jenom diesel, anebo mají 3 válce a za 1.6 THP DS4 chtějí skoro 800 tisíc. U 308 je to lepší.
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 10:53
Re: Managment Citroenu
C4 by samozrejme v novej generacii uz vyzeralo inak..... a to tak aby z nej mohol byt aj kombik ... kludne by som naviazal na dizaj xsary a nejako to prisposobil dnesnej modernej dobe..... kombik v nizsej strednej triede citroen jednoducho potrebuje .. automobilka ktora ma niekolko MPVciek a ktora vzdy vsadzala na priestor a rodinu sa bez rodinne strihnuteho kompaktneho dostupneho kombiku ozaj nemoze zaobist.... a kludne by som spravil kombik aj z C3... samozrejme jej dizajn by sa opat tomu musel prisposobit... uz by nova C3 nemohla vyzerat ako vajicko... ale spravili by nieco hranatejsie na sposob podlhovasteho tvaru cactusa a natiahli by zadnu cast a urobili aj kombik..... urcite by o slo.... neverim zeby citroen si s kombikmi neporadil .... chce to len nejaky iny dizajn a auta sa budu predavat same.... rovnako C5.... ja verim ze uvidime aj nastupcu .... lebo ustup zo strednej triedy si od citroenu neviem predstavit... zvlast ked mala kedysi aj XM vo vyssej strednej triede... to by hodne citroen padol na imidzi kdesi do pozicie znacky ktora vyraba len "male vozy" ....... uvidime..... chce to radikalne zmeny v dizajne... a v celom vnimani znacky citroen.... ozaj .... kedy vlastne bude nova C3, C4 aj C5? ..... uz tu davno mali byt nie? na com teraz vlastne makaju? aka novinka od citroenu sa chysta v dohladnej dobe... lebo nikde nic....
5. 11. 2015 10:41
Re: Managment Citroenu
Možná je v Citroenu a Peugeotu nezajímá co chce český jelito. Nezajímavej trh. Podobně to nezajímá jiný výrobce v jinejch oborech.
Avatar - Emel
5. 11. 2015 11:18
Re: Managment Citroenu
A zřejmě je nezajímá ani evropskej trh, na kterým třeba Citroën ztratil za pár let třetinu prodejů.
Avatar - dal
5. 11. 2015 11:00
Re: Managment Citroenu
Spíš by jsem to viděl na cenovou politiku. Jak Citroen, tak Peugeot jsou dražší než konkurence s výjimkou MPV. Citroen navíc mlží a ceny uvádí při financování, které se pořádně prodraží.
Krásně je to vidět při porovnání Citroenu s korejci, kde je ten rozdíl největší.
i20 vs C3 - cca 30tis.Kč
i30 vs C4 - cca 40tis.kč
i40 vs C5 - cca 50tis.kč
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 11:06
Re: Managment Citroenu
nehovoriac o tom aku zaruku imidz aj hodnotu ti dnes uz ponukne korejec a aku PSA.... uprimne.... aj keby na tom boli cenovo zhodne ... pojdem urcite do korejca.... a mnoho dalsich tiez.... problem vidim uz v imidzi PSA.... tieto znacky podslednu dobu hodne padli v ociach zakaznikov... moj znamy ma 407micku kombik a dnes uz pokukuje po mazde 6... problem vidim prave tu... ze uz nastava odliv zakaznikov od PSA... PSA si proste nevie zakaznikov udrzat... to je tiez jeden z vaznych problemov a dovodov neuspechu... naopak poznam manitelov ( z videnia na ulici ) stareho ceedu ktori dnes uz jazdia v novom ceede... lebo ku konkurencii jednoducho asi nemaju dovod ist...
Avatar - dal
5. 11. 2015 11:15
Re: Managment Citroenu
Kvalitou je PSA dle mého názoru minimálně srovnatelná s korejci, interiéry umí parádně, motory patří ke špičce. Spíš by to chtělo sklopit uši a začít s lepší cenovou politikou.
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 11:17
Re: Managment Citroenu
ano suhlas PSA ma u nas tiez ceny ako keby slo pomaly o premiu tiez tomu nerozumiem ..... treba upravit ceny a urobit nove modely.... sucasni majitelia niekolkorocnej C3ky alebo C4ky ani nemaju do coho uz ist lebo nove modely od PSA su stale v nedohladne.... a tak logicky opustaju PSA a idu k yarisu aurisu ceedu i20 a podobne ... PSA malo kedysi neskutocne paradne predaje aj u vas aj u nas... ako to ze ich dnes uz nema... no je to tym ze mnoho ludi od nich dnes uz "uteka" .... ;-\ .. ak si automobilka nevie udrzat zakaznika tak je to tiez na zamyslenie... obzvlast ma mrzi peugeot... 206tka bola kedysi neskutocny trhak... v celej europe.. svojho casu predajmi porazala aj golfa.... co sa ale potom uz s peugeotom porobilo neviem... netusim
5. 11. 2015 11:18
Re: Managment Citroenu
Zrovna ted nedavno byl stary TopGear na Prima Cool, kde si delali regraci s Peugeotu jak skvela auta delal 1970-1990 a co vyrabi dnes. Celkem povedene, hlavne jak sedi v konferenci mistnosti, maji francouzske fouzky, prizvuk "monami" , piji cervene a na stole je cibule a jednaji co budou vyrabet >:D
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 11:47
Re: Managment Citroenu
ono je to skor hodne smutne ..... tu je inak pekne vidiet ze z historie sa dnes uz vobec neda vyzit.... ;-) ... takze ohanat sa tym kto je aky legendarny vyrobca a kto vyraba auta uz 120 rokov je vlastne smiesne.... aby nakoniec peugeot nenasledoval dalsie "skrachovane" legendy.... ktore boli tiez kedysi take uzasne a dokonale ... ale dnes je im to uz houby platne .. v lancii by tiez vedeli rozpravat ... tam predviedli tiez perfektny recept na to ako pochovat jednu automobilovu legendu .. a alfa sa zda sa snazi o to iste.. nieco mi hovori ze v buducnosti ostane na svete len par velkych silnych vyrobcov koncernov a korporacii .... ale zacinam mat obavy ci medzi nimi bude aj PSA....
5. 11. 2015 13:17
Re: Managment Citroenu
No, co na to říct? Pro mě je nepochopitelný především přístup marketingového oddělení PSA. Co budu Citroenu vždy vyčítat, je "marketingové a technické zabití" tak výjimečného automobilu, jakým je poslední model C5. Stačilo přidat pohon všech čtyř kol a mnoho lidí by vůbec neuvažovalo nad crossoverem či malým SUV. Ovšem PSA manažerstvo raději místo vylepšení oznámí, že budoucí C5 přijde o výjimečný podvozek a pro jistotu ještě doplní informaci v tom smyslu, že se nakonec vůbec C5 nebude prodávat v Evropě, ale že se budou soustředit jen na Čínu... Já chápu, že prvořadým cílem jsou vždy peníze... ale potom je pro mne o to horší pochopit, proč existuje taková prapodivná, technicky i designově nevyvážená slátanina, jako je DS.
Vím, že v tomto případě se na to dívám jako "maloměšťák", ale PSA skupina právě tím, jak se nelogicky prezentuje - a působí pak jako nerozhodné a nerozumné malé dítě, mě osobně odrazuje od nákupu jakéhokoliv jejich produktu... Přijde mi, že vůbec nevědí, co chtějí... a podle toho vypadá i jejich současná produkce. Poslední rok tak musí francouzský automobilový průmysl zachraňovat Renault...
EDIT: abych nebyl pokrytec... Peugeot 308 GT se mi líbí...
5. 11. 2015 10:39
KIA
Tak už i český jelita začínaj přicházet na to, že je KIA lepší po všech stránkách než Škodofka. :yes: Ale státní a polostátní sektor je musí nakupovat, to je jasný, přece nebude státní policie jezdit třeba ve Fordech i kdyby byl 1000x lepší. To by pak bylo aby to tu statistiku nevyšperkovalo >:D

Ne od KIA nic nemám
Rozbalit vlákno
10
5. 11. 2015 10:47
Re: KIA
U státních firem se vždy klade důraz na domácí produkci, pokud jsou cenové nabídky relativně vyrovnané. V Koreji policie asi taky nejezdí v Hodně Civic combi, i přestože to má kufr, který odpovídá velikosti bytu v Tokiu.
5. 11. 2015 10:48
Re: KIA
Pokud jsou vyrovnané.... a když je řekněme vůz tedy jak řikáš vyrovnaný, ale cena je 100 000 ve prospěch konkurence a stejně se koupí Škodovka? Ano osobní zkušenost.
5. 11. 2015 10:55
Re: KIA
V USA by si taky některá americká auta u policie neškrtly, pokud by je porovnávali s japonskými, ale někdy je třeba pomoct firmám i takových způsobem. Jinak Škoda rozhodně není jediná, kdo ve velkém prodává na ČR trhu st. i velkým soukromým firmám. Třeba u nás ( Moravskoslezský kraj) jezdí pošta hlavně s Hyundaii a Fiaty, pak s Fordy a občas i Mercedesy, ale Škodu jsem dlouho neviděl. Hyundai také dodal policii mnoho aut, nadnárodní firmy většinou kupují auta ze země odkud pocházejí, pokud daná země auta vyrábí.
5. 11. 2015 10:57
Re: KIA
Jak to vyvrací co jsem řekl?
[odkaz]
5. 11. 2015 11:23
Re: KIA
Pokud se koupí předražené auto státní firmou je to korupce, popř. nějaká forma klientelismu. Pokud si soukromník koupí nějaké auto, které je u konkurence levnější, je to jeho věc.
Avatar - Emel
5. 11. 2015 11:27
Re: KIA
Nemusí být, i v té firmě o té koupi rozhodují lidé a těm se prostě nějaké auto líbí víc a jiné míň, ať už reálně nebo třeba na základě národního cítění. Požadavek na nové auto se do tabulek nacpat nedá, třeba zpracování interiéru nijak nepostihneš (ne že by konkrétně v téhle disciplíně Škoda nějak vynikala).
Re: KIA
"národní cítění" - to zní jako národ sobě >:D >:D >:D
Avatar - Emel
5. 11. 2015 11:38
Re: KIA
Pokud koupíš auto tuzemské výroby (ne nutně Škodu), pak je to "národ sobě"... a taky stát sobě, poměrně významná část těch peněz se mu vrátí na daních a pojištěních, větší než u auta vyrobeného v cizině.
Avatar - Emel
5. 11. 2015 11:22
Re: KIA
Nevidím žádné číslo ani v jedné z tabulek, které by potvrzovalo to co říkáš.
Avatar - nalimer
5. 11. 2015 10:47
pan Bures
palec hore. v titulku sa neobjavuje slovo SKODA. vas redakcny kolega (nemenujem) vzdy presadil tuto znacku do titulku, ked pisal o vyvoji ceskeho ci europskeho trhu.
Rozbalit vlákno
0
OT - Škoda snižuje výrobu
Je to sice OT ale zajímavé. Škoda snižuje výrobu v Mladé Boleslavi. Na montáži modelů Fabia a Rapid Spaceback se ruší páteční odpolední směny 6.11., 13.11. a 27.11. U modelu Octavia došlo ke zrušení původně plánovaných dobrovolných přesčasových směn.

Dozvíme se od redakce ACZ víc informací na toto téma?
Rozbalit vlákno
8
5. 11. 2015 11:26
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
Tak místo narážek na redakci bys nám to mohl přiblížit. Každý ví, že víš o autech dosti, ale plácáš mnohdy blbosti.
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
Proc bych to mel delat, kukuricníku? Základní informaci jsem dal. Redakce je za to placená a má výborné kontakty do Skody Auto, krome toho to je nejlepsí jízda na webu ( >:D >:D >:D ).

Co se týce slov "plácáš mnohdy blbosti" tak to skutecne sedí na vetsinu tvých príspevku, hlavne ty které jsou podle tebe "prínosné". >:D >:D >:D

Tu konzumaci kukuricných výrobku bys mel fakt omezit. Nedelá ti to dobre.
5. 11. 2015 12:15
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
redakce to samozrejme vi kdyz se jich to taky tyka >:-[] AZNP jim zrusilo tri sichty
Avatar - JirkaV8
5. 11. 2015 12:45
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
je to ještě větší OT, ale kdy nám řekneš o té svolávací akci na airbagy ve tvé korejské továrně gilgite hm? x šarží na pikačůůů. to je zajímavější téma ne? >:D
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
Není, vypatlaný Jiříku 8 cm. >:D >:D >:D

Svolávací akce me moc nezajímají ale fakt je ten ze svolávací akce na airbagy mela a má v posledních mesících rada výrobcu a vetsinou jsou zavineny výrobcem airbagu, coz clovek prumerné inteligence (ke kterým nepatrís) chápe. Takze pokud Hyundai má nejakou svolávacku s airbagy tak to není zádný problém.

Fakt je ze továrna Hyundai v Nosovicích je dobre vytízena a Skoda v Mladé Boleslavi snizuje výrobu. Na tom nic nezmenís i kdybys pukl vztekem. >:D >:D >:D

Más tam jeste neco, vypatlaný Jiříku 8 cm?
Avatar - WinDiesel
5. 11. 2015 19:03
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
Ty chceš Gilgite zase měnit nick? Za toho vypatlanýho Jiříka. :-)
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
Co? Napsal jsem neco co není pravda?
5. 11. 2015 21:21
Re: OT - Škoda snižuje výrobu
Mohu pozadat o zdroj teto informace? Rad bych ji totiz pouzil pri svem dotazu do SkodaAuto, proc snizuji pocet pracovnich smen, kdyz ve firme cekame (a zdaleka nejsme sami) pet mesicu na Octavie 4x4 a dodaci lhuta na Superb uz hrube presahuje pul roku... Ten je ale z Kvasin a tam se asi maka osm dni v tydnu.
5. 11. 2015 11:51
Hnůjdaj
-23%ní pokles naivků věřících korejským pohádkám >:D >:D >:D

a teď do mě hnůjdajisti >:D , ale já vás mám na háku ;-) >:D
Rozbalit vlákno
10
Re: Hnůjdaj
Vypatlánku, nejsem Hyundaista a neotrel bych si o tebe ani zablácené podrázky bot.

Takze jenom strucne: Továrna Hyundai v Nosovicích je plne vytízena, Skoda v Mladé Boleslavi snizuje výrobu.
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 11:59
Re: Hnůjdaj
nesudil by som z jedneho mesiaca.... pozri ci celkove cisla za cely rok... pozri si cisla hyundaia v eu... ale aj vo svete... hyundai zase spravi nove rekordy ... ;-)

ten tvoj smiech cez slzy je evidentny.... len mozno malo smajlov si dal... ale aj to stacilo na to aby si sa identifikoval ;-) .. neplac.. bude dobre.. to ta casom prejde
Avatar - Emel
5. 11. 2015 12:00
Re: Hnůjdaj
Celoroční česká čísla taky nejsou žádná hitparáda.
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 12:03
Re: Hnůjdaj
no zatial stale su lepsie ako rekordne minulorocne ;-)

mozno ta potesi "ustup" hyundaia v CZ na konci roka o nejakych smiesnych 0,5 percenta.... co je par kuskov ..... kazdopadne ale z pohladu europy a sveta hyundai solidne rastie ;-)

ano ved vecne nebude rast nikdo nikdy... aj hyundai aj skoda aj toyota raz budu klesat... ale zatial som spokojny.....
5. 11. 2015 21:18
Re: Hnůjdaj
Tak není to dlouho,co se obhajoval u Škody pokles prodejů náběhem nových modelů.Pokud vím tak letos u Hyundae proběhlo také pár změn.
Další vliv cenová politika.Výrobou jedou naplno.Prodej jim stoupá hlavně ve strarých 15 zemích EU+efta,možná na úkor ČR?Třeba tam mají vyšší marže?
A to více než malému sousedovi.
Avatar - Emel
5. 11. 2015 22:10
Re: Hnůjdaj
Náběh nových modelů - jakých? U Škody to bylo způsobeno třeba čekáním na kombík u Fabie a následně u Superbu, ale pokud vím, u Hyundaie nic podobného nenastalo. Je tu nový Tuscon, ale ten naopak zajistil růst.

Celoevropsky má letos Hyundai +6,59% a Škoda +6,91% (1-9), 343t vs. 438t.
6. 11. 2015 17:52
Re: Hnůjdaj
Píšu stáré země EU15+EFTA,čili západněji od nás a většinou bohatší trhy. ;-)
Avatar - Emel
6. 11. 2015 18:23
Re: Hnůjdaj
A kde ta čísla máš? Ono left-lane má dost podobný záběr:

Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom.
6. 11. 2015 20:57
Re: Hnůjdaj
ACEA [odkaz]
Samozřejmě evropská čísla za říjen ještě nejsou,ale trend je jasný.
Zmiňované trhy staré 15EU +Efta.
Stále jsou tyto trhy bohatší než země bývalého východního bloku,kam spadáme my a kde má samozřejmě Škoda navrch.Ale jako obchodník bych upřednostnil prodeje zřejmě tam,vyšší ceny,rychlejší obnova vozového parku...prostě lukrativnější.A když máš výrobní link y vytížené,ceny nastavené výše,níž můžeš jít vyždy.
Avatar - JirkaV8
5. 11. 2015 12:46
Re: Hnůjdaj
korejci = pokles o 23% ? o 23% dolů? no toto !!!
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 12:09
Tesla
3 nový a 1 ojetá. Tot registrace za říjen
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 12:10
Ameriky 10/2015
slabý....

Mustang 12
Grand cherokee 24
Cherokee 6
Renegade 77
Wrangler 4
Tesla 3

a 19 přelepenců Freemont. Tot vše
Rozbalit vlákno
3
5. 11. 2015 12:15
Re: Ameriky 10/2015
nevadí, v lidlu maj americký týden
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 12:19
Re: Ameriky 10/2015
Ja wohl, Amerikanishe woche, alles gutte hergestellt in Deutschland, ja ja >:D
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 13:49
Re: Ameriky 10/2015
Ha tak doplnující info. Prodala se tu v říjnu jedna nová Corvette. Super :yes:
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 12:46
Vyřazená auta z registru 1-10/2015
socialistické perličky

Aro - 349
Barkas - 278
GAZ - 71
Lada - 15 308
Lublin - 241
Moskvič 1230
Olcit - 10
Polonez - 17
Tatra - 323

Škoda 155 817 (v tom sou samo i porevoluční káry)
Volha - 367
ZAZ - 229
Žuk - 131
Rozbalit vlákno
5
5. 11. 2015 13:35
Re: Vyřazená auta z registru 1-10/2015
ŽUK... hustej tříkvalt :-)
Re: Vyřazená auta z registru 1-10/2015
Zajímavá císla. Tech aut znacky ZAZ bych tolik necekal. A tech 17 Polonezu je taky zajímavých. Prodával se Polonez vubec nekdy oficiálne v Ceskoslovensku?

Jinat se píse Oltcit, ne Olcit.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 13:51
Re: Vyřazená auta z registru 1-10/2015
Podle mě neprodával, určitě ne Polonez jako osobák. Prodával se tu jen FSO truck, co měl předek z Poloneze a Lubliny. to v dobách kdy Avii ovládalo Daewoo a Polský fiat taky, ty Lubliny měli zaparkovaný právě v Letnanech
Re: Vyřazená auta z registru 1-10/2015
Taky si myslím ze osobní Polonez se v CSSR/CSFR/CR nikdy neprodával.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 14:04
Re: Vyřazená auta z registru 1-10/2015
Asi se to sem dostalo nějak z Polska no

A záporožce se tu prodávali jen Tavrie co vím
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 12:52
Vyřazená auta z registru 1-10/2015
masové značky

Škoda - 155 817
Ford - 43 869
Renault - 29111
Fiat - 28118
Opel - 27069
Peugeot - 21377
VW - 18182
Citroen - 11488
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2015 19:20
Svaz dovozcu automobilu
To bude asi taky zajimava sebranka :-)

Stredni trida: Mazda 6, Passat, Octavia, Mondeo
Vyssi stredni: Superb :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
5. 11. 2015 21:39
Fabia
U Fabie vam schazi 6 ks, ktere jsou u SDA zapsany pod "sportovni vozy"...jedna se o Fabie II RS (proc SDA radi Fabii RS mezi sportovni vozy opravdu nevim:-))
Rozbalit vlákno
0